Vasile Blaga: Honorius Prigoana este "varianta buna" aleasa de PDL pentru Colegiul 1

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 29 decembrie 2009, 10:41 Actualitate | Politic


Secretarul general al PDL, Vasile Blaga, a declarat luni seara ca desemnarea lui Honorius Prigoana drept candidat al PDL pentru Colegiul 1 pentru Camera Deputatilor reprezinta "varianta buna", dupa ce democrat-liberalii i-ar fi propus sa candideze lui Ionut Popescu, dar fara succes.

"Ne-am rugat de dl Ionut Popescu sa candideze si nu a vrut", a spus Blaga la Realitatea Tv, citeaza NewsIn.

Ionut Popescu, consilier pe probleme economice al premierului Emil Boc, a fost numit recent presedinte al Fondului Proprietatea.

"Aveam de ales intre doi candidati, iar in momentul cand am stiut precis ca PSD nu-si va depune candidat, ci il va sustine pe cel al PNL (...), am decis sa venim cu o persoana tanara, bine pregatita (...) Parerea mea este ca am ales varianta buna", a spus Blaga.

Secretarul general al democrat-liberalilor a amintit ca "singur-singurel" PDL, "cu acelasi primar PNL", a castigat toate cele sase colegii - patru de deputati si doua de senatori din Sectorul 1, dar ca "nu a avut noroc in viata", deoarece a obtinut doar un singur post de deputat - Costica Canacheu- , celelalte fiind redistribuite altor partide politice.

Blaga a spus ca "nici pe departe" nu poate fi considerata "o rasplata" pentru contributia omului de afaceri si deputatului PDL Silviu Prigoana nominalizarea fiului sau, Honorius, drept candidat al PDL in Colegiul 1. "Poate rasplata pentru Honorius, care in campania prezidentiala a muncit enorm", a mai spus Blaga.

Honorius Prigoana, care si-a depus luni seara candidatura pentru Colegiul 1 pentru Camera Deputatilor din partea PDL, a declarat ca principalul sau atu este ca, desi este tanar, a muncit mult, de la 12 ani, ca are studii care au "cantarit in decizia" PDL si ca isi va finanta singur campania. "Am o oarecare notorietate, nu cred ca trebuie sa investesc foarte mult in aceasta campanie", a spus el la Realitatea Tv.

Tatal sau, omul de afaceri si deputatul PDL Silviu Prigoana, a intervenit telefonic in cadrul emisiunii si a spus ca nu a fost de acord sa candideze. "E vorba de o jumatate de mandat, stiam ca lumea va interpreta ca un fel de nepotism, desi nu e vorba de nepotism, e vorba de un vot popular", a spus Silviu Prigoana. El a precizat ca isi va sustine fiul in campania electorala cu tot ceea ce ii va cere, inclusiv cu bani. "Cu orice se pune problema il ajut. Orice imi cere stau la dispozitia lui, e copilul meu", a spus Silviu Prigoana.

Candidatura lui Honorius Prigoana o inlocuieste pe cea a lui Viorel Tudorache, care fusese deja inregistrata la BEM. Purtatorul de cuvant al BEM, Iulian Alexandru Ivan, a declarat luni pentru NewsIn ca dosarul de candidatura al lui Tudorache a fost depus pe data de 24 decembrie, fiind semnat conform procedurilor de catre presedintele PDL, Emil Boc.

Viorel Tudorache a declarat, de asemenea, ca si-a retras candidatura la alegerile parlamentare din Colegiul 1 al Capitalei in urma unei discutii cu presedintele PDL Emil Boc, care i-a explicat ca Biroul Permanent al partidului a decis sa-l sustina pe Honorius Prigoana.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4637 vizualizari

  • -1 (7 voturi)    
    Da? (Marţi, 29 decembrie 2009, 10:59)

    escu [anonim]

    Ma pun in pielea lui al batrin, Prigonus Gunoierus, si incerc sa judec cit mai normal, rational (fara ginduri aiurea de marire). Am resurese si vreau sa-l fac pe al mic OM, in adevaratul sens al cuvintului. OK. In acest caz eu il indrept, de mic (deci si cind avea 12 ani) spre invataura. Cum sa cred eu ca l-a pus la munca? Ce munca? A dus gunoiul la cos?
    • 0 (0 voturi)    
      Daca vrei,poti ! (Miercuri, 30 decembrie 2009, 23:38)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui escu

      Este o mare eroare educativa acum la moda facandu-se apologia protectiei copilului.
      Adevarul este ca in traditia romaneasca taranul isi punea la munca copilul ( cu gastele, cu strans frunzele etc) de la 5 ani iar la oras se intra ucenic la meserie de la 12 ani.Acum sunt deasemenea o gramada de oportunitati daca vrei sa-l faci OM dandu-i de mic responsabilitati (distribuit pliante , vandut ziare, flori etc) PROBLEMA ESTE CA NU VREI ! Metoda a fost aplicata si de tata si de mine iar fetita mea care vindea ziare la 8 ani acum este lidera de vanzari la o mare companie in Anglia ! Daca iti spun cat a reusit sa castige intr-o luna oricum n-ai sa crezi asa ca nici n-am sa-ti spun.....La MUUNCAA !!
  • +7 (9 voturi)    
    Cei patru evanghelisti erau trei: Luca si Matei (Marţi, 29 decembrie 2009, 10:59)

    pitzi [anonim]

    "Aveam de ales intre doi candidati": Ionut Popescu & Honorius Prigoana. Asta in timp ce la BEC dosarul de candidatura al lui Tudorache a fost depus pe data de 24 decembrie, fiind semnat conform procedurilor de catre presedintele PDL, Emil Boc...
    • +5 (5 voturi)    
      se numeste centralizm demokratik (Marţi, 29 decembrie 2009, 17:11)

      cucuvaia [anonim] i-a raspuns lui pitzi

      se foloseste inca din timpul lui nene iancu, cand gagamitza dandanache a fost impus de tzentru. a fost in printzipurile de baza ale pecere si se foloseste si'n cazul lui hororius prigoana jr.
      la noi traditzia e lege.
  • +6 (14 voturi)    
    Baiat de bani gata (Marţi, 29 decembrie 2009, 11:00)

    PB [anonim]

    Stati linistiti nu o sa-l voteze nimeni sau aproape nimeni
    Nu este decat un act de bravura unui baiat de bani gata ,
    Probabil ca tacsu a bagat prea multi bani in campanie si micul Boc nu avea cum sa-l refuze.
    Credeam ca macar Vasile Blaga va avea bunul simt si daca nu se poate opune, macar sa taca.
    • +3 (7 voturi)    
      din pacate (Marţi, 29 decembrie 2009, 11:12)

      elena [anonim] i-a raspuns lui PB

      s-ar putea sa te inseli, desi ar fi frumos sa ai dreptate.
      • 0 (8 voturi)    
        O sa-l voteze lumea (Marţi, 29 decembrie 2009, 16:13)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui elena

        Cum sa nu-l voteze?
        Contra-candidatul e sustinut de "alianta" PSD-PNL, e batran si corupt...nu asta ne spun portocalii?
        Asta micu e tanar, inteligent si a invatat in SUA.
        Uite asa vad oamenii situatia.
        Cu cine ai vota? Nu cu Gonorius?
        Aia care vad mai mult de atat sunt putini si nu conteaza...
    • +7 (13 voturi)    
      popor prigonit (Marţi, 29 decembrie 2009, 11:16)

      sly [anonim] i-a raspuns lui PB

      o sa il votezeeeee.... asa cum au votat si pe EBA, Udrea si altii.... nu este bucuresteanul mai luminat, cu parare de rau o spun.
      o sa il vedem pe Hohohorius trecand batranele strada, carand gunoiul cu lamborghini + alte acte de patriotism pe placul bucuresteanului.

      suntem un popor PRIGONIT!!!

      PS: pomana ecectorala are loc in bamboo....?
    • +6 (12 voturi)    
      Mda... (Marţi, 29 decembrie 2009, 11:38)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui PB

      Chiar daca nu o sa-l voteze nimeni, eu (ca fost sustinator PD) sunt profund dezamagit. PDL isi bate iar joc de electorat. Chiar nu doresc inca un deputat in parlament ???? (pana acum s-au batut pentru a lua toti tradatorii si mafiotii gen Oprea...), acum chiar isi bat joc de acel colegiu propunand o beizadea ?
    • +1 (3 voturi)    
      Chiar crezi? (Marţi, 29 decembrie 2009, 15:26)

      mnbmbhj [anonim] i-a raspuns lui PB

      ... ca nu se vor gasi vreo 20 de alegatori care sa il voteze? Vezi cu cate voturi s-a intrat in Parlament anul trecut. Unicameralul sa traiasca!
    • +3 (5 voturi)    
      bravada? (Marţi, 29 decembrie 2009, 15:29)

      mosnicolae [utilizator] i-a raspuns lui PB

      pai asa am crezut si cand candida eba...si iata! astia tineri si capabili cum induioseaza ei masele cum e ei persecutati din cauza sucesurilor ilustrilor lor parinti...
    • 0 (2 voturi)    
      Crezi tu asta? (Marţi, 29 decembrie 2009, 21:14)

      jaffu [utilizator] i-a raspuns lui PB

      Asa s-a spus si de Basescu ... si totusi a castigat.Sa facem o socoteala simpla:daca socotim 1 vot la 25 de euro (adica aprox. 100 RON -cat s-a vehiculat ca se cumpara un vot de la amarasteni) ,10 000 de voturi vor costa in jur de 250 000 euro,suma relativ mica pentru personajele in cauza.Mergand nitel mai departe,un milion de voturi s-ar "lua" cu 25-30 milioane de euro,suma neglijabila daca o raportam la datoriile facute de alesi si votati in contul Romaniei.Vezi ca pana la urma se poate?
      • 0 (0 voturi)    
        Baiat de bani gata (Miercuri, 30 decembrie 2009, 8:12)

        PB [anonim] i-a raspuns lui jaffu

        Situatia este diferita fata alegerile normale unde lupta pentru putere este a intregului partid.
        Acum cu Prigoana cel mic sau fara el, partidul este oricum la ciolan
        Singurul dispus sa cheltuiasca este "babacu" care nu cred ca va arunca cateva milioane de euro pentru jumatate de mandat
      • -1 (1 vot)    
        Vulpea si strugurii (Miercuri, 30 decembrie 2009, 20:42)

        cucu bau [anonim] i-a raspuns lui jaffu

        Voturile se cumpara , voturile se vand. Pacat ca PSD nu are candidat propriu , oricum v-a acuza PDL de frauda . Sunteti ca niste bocitoare , aratati jalnic.Sa va fie rusine politruci ordinari !
  • +7 (11 voturi)    
    Politica este pentru oportunisti (Marţi, 29 decembrie 2009, 11:03)

    Constantin [anonim]

    Treziti-va, cei cu bun simt, si faceti politica!
    Infrangeti-va scarba si inscrieti-va in partidele astea pline de securisti. Ati putea sa-i conduceti pe romani mult mai bine.
    • +2 (8 voturi)    
      pai de ce sa se inscrie (Marţi, 29 decembrie 2009, 12:51)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      nominalizati la functii vor fi tot ebele si honorisii
      nu mai existau alti "tineri bine pregatiti" in partidul ala de mucava?
      e atat de jenant...
  • +2 (10 voturi)    
    Calnul Prigoana (Marţi, 29 decembrie 2009, 11:05)

    Titirez [anonim]

    Nevasta lui Prigoana la ce colegiu candideaza? Honorius mai are ceva frati/surori care pot face un bine tarii asteia?
  • +2 (6 voturi)    
    halal... (Marţi, 29 decembrie 2009, 11:08)

    paul [anonim]

    Chiar este cea mai buna solutie ? Eu sunt sigur ca nu. Si uite asa ne invartim in jurul cozii de 20 de ani!
  • +4 (8 voturi)    
    ? (Marţi, 29 decembrie 2009, 11:10)

    Laura [anonim]

    acest Honorius, in afara de PCR si bani, are si un CV? altfel cum stiu prostacii ca este "varianta buna"? Ca "varianta buna" mai sunt atatia tineri care au muncit cinstit toata viata si au urmat niste studii pe bune, dar NU au posibilitatea sa se afirme. pe un asemenea post.
    • +6 (8 voturi)    
      alti tineri care au muncit (Marţi, 29 decembrie 2009, 11:14)

      elena [anonim] i-a raspuns lui Laura

      nu sunt copiii lui Prigoana sr., care a cotizat in campania pdl pana n-a mai putut, care a pus etno tv la dispozitia lor (ca celellalte posturi erau ale mogulilor, na) etc.
    • +2 (4 voturi)    
      Vezi cum te manipuleaza securistii? (Marţi, 29 decembrie 2009, 13:47)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Laura

      Te fac sa crezi ca fara pile, relatii si bani este imposibil sa promovezi in politica romaneasca.

      Eu, din viata, am invatat insa altceva: nimic nu este imposibil pe lumea asta.
  • +6 (8 voturi)    
    cv honorius (Marţi, 29 decembrie 2009, 11:16)

    tty [anonim]

    verificati un pic pe google cv-ul lui honorius, si nu cautati asa doar pe google.ro... veti avea multe surprize... nu a terminat university of chicago (o universitate de top10) ci depaul university din chicago, una care nu intra in top500, liceul pe care l-a urmat e York Community High School, unul public si care e cunoscut ptr alergatorii de distanta pe care ii scoate...

    halal cv
    • -3 (3 voturi)    
      zau (Marţi, 29 decembrie 2009, 15:08)

      paulgrojdi [utilizator] i-a raspuns lui tty

      De ce nu tu? Barfa? Ai fost retinut? Varsta? Nu ai socoteala?
  • +5 (7 voturi)    
    varianta buna... (Marţi, 29 decembrie 2009, 11:22)

    variante [anonim]

    felicitari ca ati ales varianta buna. Ati fi putut opta si pentru solutia imorala: alina plugaru.
  • +3 (5 voturi)    
    LA LUPTA! (Marţi, 29 decembrie 2009, 11:22)

    silviu [anonim]

    eu zic sa punem mana pe..... cutit si furculita si sa ne mai bucuram cat mai avem cu ce.
    Vin din urma BAHMU + maximus + soacra.....
  • +4 (8 voturi)    
    Ciclul...Nesimtzire fara limite (Marţi, 29 decembrie 2009, 11:26)

    The Winner [anonim]

    Acest ORORIUS...este o adevarata Prigoana...guraliva, nesimtzita, lipsita de inteligentza si fara scrupule...Beizadeaua este din clanul pupincuristilor basescieni...jalnica familie
  • +6 (10 voturi)    
    Beizadeaua care a circulat cu permisul suspendat (Marţi, 29 decembrie 2009, 11:27)

    Lars [anonim]

    Honorius asta nu era ala care desi avea permisul suspendat il prindea mereu politia ca circula fara a avea acest drept ? (iar tat-su tot pretindea ca il persecuta politia....) Ba da, ala e. ...
    I s-a facut dosar penal in acesta speta asa cum ar fi trebuit ? Trebuie sa va dau vestea proasta: NU !

    Macar din respect pentru politistii din subordine calcati in picioare de aceasta beizadea Blaga ar fi trebuit sa taca pe acesta tema.
  • +8 (10 voturi)    
    Railor ce sunteti! (Marţi, 29 decembrie 2009, 11:28)

    Laur [anonim]

    Sunteti toti niste rai!
    Daca poti sa conduci un Lambo (chiar si cu permis suspendat) poti orice!
    Sunt convins ca nu e vorba de nepotism. Daca are omu' valoare si honoare de ce sa nu candideze?!
    Poate o face si el ca independent, daca se supara.
    Se intoarce dupa aceea la partid.
    Singurul lucru de care mai are nevoie de de o manea inchinata lui.
    PS Acum 20 ani niste "oameni de bine" au omorat pe unul care isi pusese progenitura prim secretar
  • +1 (7 voturi)    
    Ce faceti fratilor? (Marţi, 29 decembrie 2009, 11:47)

    valisa [anonim]

    Va dati singuri cu facaletul in cap? Parca era vorba sa nu amestecam politica cu afacerile. Acum cream moguli? Ce ma intereseaza pe mine ca isi sustine singur progenitura? Sa o sustina in afaceri nu in politica.

    Iata ca nepotismul s-a instaurat si in PDL. Pacat...
  • -3 (5 voturi)    
    Vot (Marţi, 29 decembrie 2009, 11:57)

    Cosmin [anonim]

    Majoritatea celor ce comenteaza aceasta stire,reactioneaza romaneste.
    1.Fac referire la fam. Prigoana,si neaparat fiul lor a ajuns unde a ajuns prin nepotism.
    2.Fac un "misto " ieftin,dar nu spun nimic concret.
    Reactiile aste imi fac scarba de fiecare data(fie ca este analizat/comentat cineva care imi place sau nu imi place).
    Initial ar trebui sa fim neutri.
    Parerea mea.
    • +2 (2 voturi)    
      Roman sau elvetian? (Marţi, 29 decembrie 2009, 13:54)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Cosmin

      Cand e vorba de comentat pe romani nu-i lasa inima sa fie neutrii, nu le sta in caracter.
    • +3 (3 voturi)    
      f.bine (Marţi, 29 decembrie 2009, 14:33)

      Adibis [anonim] i-a raspuns lui Cosmin

      Foarte bine sa comenteze asa cum pot si stiu. Extraordinar, "sa fim neutri"!!! Platesc impozite si taxe zilnic ca sa fiu neutru? Sa alimentez cu banii mei toti analfabetii....si hotii .... ??? Sa fii tu neutru cat potzi....
      Probabil mentalitatea ta este urmatoarea: te duci la o prostitutata, te indragostesti de ea, o ceri in casatorie, ea accepta , prietenii te avertizeaza, dar tu le propui sa ramana neutrii initial....Multumim.

      Apropos, cu cat o plateai inainte de casatorie :))))
    • -1 (3 voturi)    
      Dar li se pare ca... (Marţi, 29 decembrie 2009, 15:39)

      Ei au doua clase, ca trenul [anonim] i-a raspuns lui Cosmin

      "York Community High School" este mai prost decat "Liceul industrial I.L.Caragiale" din Dorobantilor.
    • 0 (2 voturi)    
      Puiule… (Miercuri, 30 decembrie 2009, 0:32)

      maximlemetru [anonim] i-a raspuns lui Cosmin

      Spune-mi o singura fraza politica, o singura initiativa politica, un singur gest politic al lui Prigoana junior. P'orma discutam.
  • -4 (6 voturi)    
    O parere... (Marţi, 29 decembrie 2009, 12:00)

    Victor [anonim]

    Pentru unii ,munca de gunoier este o rusine ! Dar cine face gunoiul de pe strada ? Lasati-l sa moara de foame si nu mai aruncati gunoiul peste tot ? Cat despre calitatea intelectuala a lui Honorius,este superioara lui Vanghelie si a multor fosti conducatori comunisti ( precum Hrebenciuc ) ! Ehei "toarasi " a apus vremea cand se castigau banii numai din politica .
    • 0 (0 voturi)    
      Unde mai pui... (Marţi, 29 decembrie 2009, 16:50)

      yugui [anonim] i-a raspuns lui Victor

      ... ca dizabilul mai face si niste scule marfa. Eu am un DVD-player E-boda de 4 ani si sunt foarte multumit de el. Este drept ca acum sunt mai scumpe cu 10-20 lei decat pilipsurile, dar merita.
  • +2 (6 voturi)    
    Se intampla in Romania (Marţi, 29 decembrie 2009, 12:02)

    cittizen [anonim]

    Se intampla in Romania sub regimul Basescu-PDL. SundayTimes scrie ca Romania a dat un minister de 4 miliarde Eu unei "apropiate" a lui Basescu care pozeza in lenjerie intima si al carei sot a scapat de faliment tot in timpul guvernarii PDL-Basescu. Prigoana este rasplatit pentru manevrele cu voturi de pe coasta de vest a SUA, iar PDL are in teritoriu capi care sunt considerati de procurorii DNA vinovati de fapte grave de coruptie(vezi Mircia Gutau - primar Rm.Valcea si Maria Tudor - sponsor PDL la Valcea).
    NEPOTISM FARA FRONTIERE!
    • +2 (2 voturi)    
      The Time (Marţi, 29 decembrie 2009, 14:26)

      Adi [anonim] i-a raspuns lui cittizen

      The Time , NU SundayTime ...mai grav...
  • +5 (7 voturi)    
    "varianta buna" ??? (Marţi, 29 decembrie 2009, 12:03)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    D-le Vasile BLAGA,
    Va rog sa tineti seama de faptul ca nu toti Romanii suntem needucati.
    Incercati sa nu desconsiderati cetatenii.
    Incercati cu partidul Dvs sa guvernati eficient tara.
    Daca va veti ocupa numai de SINECURI nu faceti bine !!!
  • +4 (8 voturi)    
    doar atate mesaje? (Marţi, 29 decembrie 2009, 12:04)

    tupanu [anonim]

    Recunosc faptul ca mai lecturez din cand in cand laturile exhibate pe acest site portocaliu,doar asa ca sa fiu in tema cu orientarile clanului Basescu...
    Mi se pare curios totusi ca sunt atat de putine postari la adresa acestui articol extrem de interesant si de relevant pentru "reformele" promovate de Mai-Marele-Carmaci al tarii...De obicei,decerebratii admiratori ai conducatorului neamului se preling cu sutele pe ecranele pc-urilor.
    Ciudat,ciudat...
    • -1 (1 vot)    
      rusinica! (Miercuri, 30 decembrie 2009, 18:59)

      paulgrojdi [utilizator] i-a raspuns lui tupanu

      Muta-te frate pe A3 sau iRealitatea si posteaza acolo cu rosii! Plageti unii pe altii si ganditi-va ce bine ar fi fost daca era Geonel presedel! Acolo sunt laturi de palageni ! Ba nu laturi de lubenite de Dabuleni!
  • -3 (5 voturi)    
    Toate partidele fac la fel (Marţi, 29 decembrie 2009, 12:07)

    Alessia [anonim]

    Ati uitat de Crin care si-a facut iubita (ulterior nevasta) europarlamentar? Dar de Daciana Sarbu? Si stati asa sa mai creasca copii lui Nastase. Urmeaza si Geoana. Asta e ! Si-n America se poarta: vezi clanul Kennedy, clanul Bush.
    • -4 (4 voturi)    
      Ai dreptate Alessia (Marţi, 29 decembrie 2009, 15:50)

      Alessandra [anonim] i-a raspuns lui Alessia

      Eu cred ca Honorius este un tip dragut si foarte instruit pentru varsta lui. Ar trebui sa avem mai multi politicieni tineri daca vrem sa schimbam ceva in Romania.
    • 0 (0 voturi)    
      Daca baba avea motor... (Miercuri, 30 decembrie 2009, 0:36)

      maximlemetru [anonim] i-a raspuns lui Alessia

      Viitoarea nevasta ERA parlamentar, n-a facut-o el...
  • +7 (9 voturi)    
    Antena m-a convins sa-l votez pe TB, PDL sa ne las (Marţi, 29 decembrie 2009, 12:47)

    mitza [anonim]

    PDL-ul sa aiba un dram de bun simt, dupa cate emotii ne-a dat realegerea lui TB sa nu ne mai spuna cu cine sa votam. Ne-am saturat de docti care fac laudatium pt toti smenarii!

    Dupa Eba, Vadim si Becali, acum vine Honorius Causa. Mi se pare cusut cu ata alba si site-ul Hotnews, care scrie numai articole despre Honorius.

    Pe cand vad articole despre Remus Cernea?
  • +5 (9 voturi)    
    Mi-e din ce in ce mai scarba de astia (Marţi, 29 decembrie 2009, 12:51)

    Bibicu [anonim]

    Pe scurt, Basescu si camarilla lui.
    Le trage un scuipat in fata pana si propriilor membri de partid portocaliu.
    La mai mare.
  • +8 (10 voturi)    
    Scarba (Marţi, 29 decembrie 2009, 12:52)

    Florin [anonim]

    Pur si simplu mi-e scarba de politicienii din Romania, indiferent de partid, sunt toti o apa si un pamant, JiGODII
  • +4 (8 voturi)    
    Ce sa mai zic... (Marţi, 29 decembrie 2009, 13:28)

    Anabas [anonim]

    In ciuda faptului ca parlamentul este o institutie atat de hulita de "popor", cei care fac si desfac itele, cu sau fara voia noastra, se pare ca nu invata nimic din "lectiile" pe care le dam.
    Dimpotriva se inmultesc japitele de genul Lavinia Sandru, Georgian Pop, Honorius ...
    Ce este in fond Elena Udrea, atunci cand comenteaza aprecierile la adresa ei in presa straina? Tot o japita care reduce totul la o barfa grosiera. Mi-e intotdeauna teama cand apare un nou "sarpe" care nestarpit la timp ajunge balar.
    Nu vreau sa-mi imaginez cum am fi arata cu Geoana presedinte... dar uite ca pericolele sunt inedite si nesfarsite.
  • +6 (8 voturi)    
    si voi ..tot ca ei? (Marţi, 29 decembrie 2009, 13:43)

    agora [anonim]

    rusinica ; miroase a nepotism; mare pacat ;Prigoana -tatal e cu tupeu ; ce pacat ; oare cine urmeaza?? e si sfidare la mijloc si apa la moara pentru cei care vor obiecta
  • +4 (6 voturi)    
    traiasca uninominalul (Marţi, 29 decembrie 2009, 13:52)

    Andre [anonim]

    Bine ca e vot uninominal, lua-iar dracu de parveniti!
  • +4 (6 voturi)    
    stat african (Marţi, 29 decembrie 2009, 13:58)

    Adix [anonim]

    Daca o sa intre si beizadeua asta in parlament ne apropiem cu pasi repezi spre un stat de tip african, in care baiatul presedintelui e prim ministru, nepoata este ministru de finante, unchiu purtator de cuvand samd...

    Tendinta se pare ca asta e oricum...

    La multi ani si multe "succesuri"!!!
  • +6 (8 voturi)    
    parlamentul familiei PD-L (Marţi, 29 decembrie 2009, 14:46)

    Costi [anonim]

    de curand parlamentul european a devenit o afacere de familie prezidentiala, acum si parlamentul romaniei devine al familiei PD-L, mai au si bunicile sa le bage in parlament si e gata DICTATURA
  • +7 (9 voturi)    
    niste nesimtiti va sunt stapani (Marţi, 29 decembrie 2009, 15:28)

    mosnicolae [utilizator]

    Cu cata pofta mananca astia la rahat cand il preaslavesc pe cacaciosul lui prigoana! La fel de competent ca idioata Eba. Macar asta stie sa macaie fluent. Ce dracu vrea mucosul asta sa faca la 23 de ani? Nici mucii n-a invatat bine cum sa si-i stearga. Cata nesimtire!!! Cat tupeu! Credeam ca Blaga e om serios. Cat de tampiti ne crede ca sa putem inghiti asa argumernte de 2 bani??
  • +4 (6 voturi)    
    honorius deja notorius (Marţi, 29 decembrie 2009, 15:52)

    Shoe Shy [anonim]

    Este inspaimantor! Oamenii astai nu au niciun fel de jena, bun simt. Ne joaca pe degete in aceasta noua forma de sclavagism numita democratie romaneasca. Omul prost trebuie sa sufere...
  • -3 (5 voturi)    
    Numai coipii muncesc mult (Marţi, 29 decembrie 2009, 16:01)

    Buldozer [anonim]

    Nu il cunosc pe Prigoana junior dar ma intreb oare numai copii lor munesc mult?
    Macar Prigoana senior are obraz...
    • +3 (3 voturi)    
      Tu mai invata limbi romanice (Marţi, 29 decembrie 2009, 16:56)

      jhhkhk [anonim] i-a raspuns lui Buldozer

      ... si dupa aceea da-ti cu parerea. Altfel ii va fi greu cuiva sa te ia in serios, desi zici bine ce zici.
  • +1 (9 voturi)    
    fii si fiice, gineri ai alte neamuri (Marţi, 29 decembrie 2009, 16:08)

    Roman [anonim]

    De ce nu sunteti obiectivi ca sa incepeti cu trio-ul: Ilie Sarbu, Daciana Sarbu si Victor Ponta. Mai ales ca citii deunazi ca Victor Ponta ar fi fost o mai buna alegere pentru presedintia Romaniei. Peste citiva ani cind o concura pentru pozitia asta (de presedinte) numai bine o sa-i creasca si copilul si poate sa-l inhame linistit sa rezolve treburile Romaniei!
    Sau coana Norica cu nepoata cu tot , ca tot si-a facut internshipul in parlamentul Romaniei si a invatat cum sa voteze fals?
    • -1 (3 voturi)    
      Nu se poate face această comparație (Marţi, 29 decembrie 2009, 20:33)

      Apostolul [anonim] i-a raspuns lui Roman

      Comparația este forțată.
  • +4 (6 voturi)    
    Da pe Bahmu, nimic! (Marţi, 29 decembrie 2009, 17:18)

    eugen [anonim]

    Eu o vreau si pe Bahmu in parlament, si pe soacra-sa.
  • 0 (2 voturi)    
    nu va pierdeti vremea... (Marţi, 29 decembrie 2009, 19:10)

    maria [anonim]

    ..degeaba.daca sunteti bucuresteni,mergeti sa/l votati pe celalalt.
    • +1 (3 voturi)    
      Celalalt fiind cine? (Marţi, 29 decembrie 2009, 20:09)

      Alessia [anonim] i-a raspuns lui maria

      Celalalt e Radu Stroe, pina in 89 era secretarul UTC pe intreg Ministerul Transporturilor cu "N'" cursuri de socialism stiintific facute pe la Stefan Gheorghiu. Probabil acolo s-a simtit atras de valorile liberalismului. Prigoana cel mic macar are studii facute in SUA si nici nu a fost aparatchik.
  • +3 (3 voturi)    
    PD-L, un partid de toata jena!! (Marţi, 29 decembrie 2009, 19:58)

    kata70 [utilizator]

    inadmisibil!!!
    presupun ca exemplul lui Prigoana senior, de a-si infige "minunea" de fiu in Parlament, va fi urmat cit de curind de Nastase, Geoana si ceilalti cu odrasle....

    asa vor ajunge sa spuna ca politica se face "de generatii" in familiile lor, fir-ar mama lor de ofiteri acoperiti...
    • -1 (3 voturi)    
      ALEGEREA...... (Marţi, 29 decembrie 2009, 21:15)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui kata70

      unui tanar instruit in SUA este de 1000 ori mai inteleapta decat alegerea unui fost activist PCR instruit la STEFAN GHEORGHIU inrait in delatiuni,minciuni ,etc si care cunoaste o singura limba -LIMBA DE LEMN,insusita constiincios la St. Gheorghiu pe Radu Stroe il stiu de ani de zile si sunt satul de figura lui tipica KGB.
      Honorius face parte din generatia instruita in America care trebuie sa se inplice in viitorul Romaniei a trecut timpul celor instruiti la MOSKOVA,flacaul nu intra in politica pentru scopuri materiale are suficienta avere sa nu poata fi cumparat ca majoritatea carpelor din parlament ce sunt niste marionete in mainile unora ca vanghelie sau catalin voicu.
      • 0 (2 voturi)    
        te-as crede (Miercuri, 30 decembrie 2009, 0:41)

        maximlemetru [anonim] i-a raspuns lui stefan

        Da' si Base a fost mare grangur comunist. Si uite ca e presedinte. De aia, schimba rgumentele, ca, prin reducere la absurd, il lauzi pe Stroe!
        Hai, la carte, baieti, si la logica!
  • 0 (2 voturi)    
    vai de mama ei romanie`... (Marţi, 29 decembrie 2009, 22:06)

    luka [anonim]

    Inca 5 ani cu basescu si piticul atomic... va fi un chin! Basescu este un ateu si un mason! Dar de prigoana jr. i-mi place.
  • +2 (2 voturi)    
    smecheri de bucuresti (Miercuri, 30 decembrie 2009, 6:20)

    Alex [anonim]

    Astia sunt cei care ne conduc si,in plus, ii mai si alegem noi.In final tot vina noastra este, noi toleram tot ce se intampla in politica asta de cacao. Ne facem singuri de rasul lumii punind personaje dubioase ca reprezentanti. Cum e sa ne reprezinte Eba, Honorius si "blonda de la drept(turism)"?Halal imagine.....
    Si culmea....am auzit ca Honorius a fost despagubit cu 30.000eur pentru jantele de la Lambo, putin zgariate, oare le-a zgariat intentionat???daca isi risca imaginea pentru suma asta...oare ce va face in parlament???
  • +2 (4 voturi)    
    Baselu (Miercuri, 30 decembrie 2009, 7:53)

    Sumanele negre [anonim]

    Multumim din suflet celor care au votat varianta actuala! O sa iasa cum a iesit si EBA! Va multumim! Apropo vad ca nu mai comentati pe net de cat de mega corect si bun e baselu. Noaptea se asterne peste Romania.
  • 0 (0 voturi)    
    Lupta de clasa (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 12:56)

    Eunescu [anonim]

    Honorius Prigoana nu are radacini sanatoase, nu este fiu de proletar, nu face parte din clasa muncitoare, iar pentru intentia de a se vrea egal cu toti, trebuie demascat public si infierat cu manie proletara. Dincolo de asta, si de grotescul mesajului, hai sa vedem totusi cu ce avem de-a face: pe de-o parte vechea si actuala coalitie rosie, PSD-PNL, avand drept candidat un om cu vechime, dar si cu experienta in a nu face nimic concret, daca injuratura si aruncatul pietrei nu pot fi si ele catalogate astfel, iar de partea cealalta un pusti bine crescut, cu un CV impresionant pentru varsta sa, cu experienta a 6 ani petrecuti in modul cel mai activ cu putinta in cea mai consolidata democratie a lumii, unde a ajuns pe picioare proprii, prin studiu, castigand o bursa platita de guvernul SUA, si nu de contribuabilul roman, si care se incapataneza sa nu jigneasca, sa vorbeasca politicos, cursiv si la obiect. Cum sa dai intr-un astfel de om, cum sa-l contracarezi, cum sa-l terfelesti, de ce sa il apuci? Ca il cheama Prigoana? Ca nu are origine sanatoasa, ca face parte dintre aceeia care sug sangele poporului? E mult prea putin pentru cat erau pregatiti scutierii rosii ai d-lui Strae sa muste. Si tocmai de aceea tanarul Prigoana a fost aruncat in lupta, pentru a dezarma caracatita rosie pregatita a calca totul in picioare.
    De ce credeti ca un ziar de 2 lei precum Cotidianul, ca si Realitatea ori Antenele sunt atat de intrigate ca nu a fost nominalizat finul lui Becali si a fost preferat Honorius? Pentru ca primul avea cu ce sa fie atacat [nici nu mai conteaza daca pe drept ori nu caci pleava asta nu se mai impiedica de chestiuni de ordin moral ], iar pe tanarul Prigoana chiar nu ai cu ce sa il lovesti. Decat poate sa il acuzi ca e fiul cuiva. Si pentru ca are un parinte care nu ne place, sau a gresit, fiul trebuie linsat. Curat democratic! Ca la scolile de partid ale tov.Ion Iliescu, a carei vigilenta in ai demasca pe fii tatilor si mamelor, si ai exclude din invat
  • 0 (0 voturi)    
    Uninominal? (Duminică, 10 ianuarie 2010, 16:46)

    MirceaSCALAT [anonim]

    Uninominal dar cu sustinere de partid!

    Deci partidul are un interes in a sustine unindivid ori altul.

    Asta e uninominalul!

    Si daca e sustinut de partid atunci cind emigreaza in alt grup parlamentar cum se cheama fapta?

    Nu TRADARE a intereselor de partid?
    Cel ce face o astfel de fapta nu se numeste TRADATOR?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by