Traian Basescu a invitat partidele la consultari de la ora 17.00

de D.G.     HotNews.ro
Joi, 5 noiembrie 2009, 13:58 Actualitate | Politic


Presedintele Traian Basescu a invitat, joi, partidele la consultari pe tema desemnarii premierului, incepand cu ora 17.00.

Seful statului a trimis o scrisoare presedintilor partidelor parlamentare, liderului Grupului minoritatilor nationale reprezentate in Parlament si grupului parlamentar al independentilor, in care a adresat invitatia de a participa la consultari la Palatul Cotroceni.

Va prezentam textul scrisorii:

„In conformitate cu dispozitiile constitutionale ale art. 103 alin. (1) potrivit carora "Presedintele Romaniei desemneaza un candidat pentru functia de prim-ministru, in urma consultarii partidului care are majoritatea absoluta in Parlament ori, daca nu exista o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate in Parlament", doresc sa va invit la consultari, joi, 5 noiembrie 2009, la Palatul Cotroceni, conform programului prezentat in continuare.

Delegatia pe care o conduceti poate fi alcatuita din 12 persoane.”


Programul consultarilor

• Grupul parlamentar al minoritatilor nationale reprezentate in Parlamentul Romaniei - orele 17.00 - 17.30;

• Reprezentantii grupului parlamentar al independentilor din Parlamentul Romaniei - orele 17.45 - 18.15;

• Uniunea Democrata Maghiara din Romania - orele 18.30 – 19.00;

• Partidul National Liberal - orele 19.15 - 19.45;

• Partidul Social Democrat si Partidul Conservator - orele 20.00 - 20.30;

• Partidul Democrat Liberal - orele 20.45 - 21.15.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1598 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    Cosultari! (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:01)

    Danut D Deleanu [anonim]

    @ Ruleta Ruseasca!DDD
    • -2 (10 voturi)    
      Wow (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:06)

      G [anonim] i-a raspuns lui Danut D Deleanu

      De ce oare e PDL intotdeauna ultimul la consultari?

      Mai, ce coincidenta...
      • +6 (8 voturi)    
        din cate vad eu... (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:34)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui G

        sunt convocati in ordine inversa fata de numarul de parlamentari...
        ceea ce...pare normal...

        tu sugerezi cumva vreo conspiratie SI la convocarile la consultari?
        • +4 (4 voturi)    
          n'are importanta ce se intampla (Joi, 5 noiembrie 2009, 15:02)

          dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

          basescu e de vina si pentru asta
      • +3 (3 voturi)    
        E logic, frate! (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:36)

        domino63 [anonim] i-a raspuns lui G

        Sunt luati in ordinea ponderii lor in parlament!
        E asa de greu de inteles?!
        Sau e rea vointa!
      • +1 (3 voturi)    
        Pentru că... (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:39)

        ady624 [utilizator] i-a raspuns lui G

        Le-a luat în ordine alfabetică bwahahaha

        Am senzația că le-a luat în ordinea numerelor de pe tricouri. Numărul de mandate, firește.

        În rest, este o coincidență că partidul pe care tov. Băsescu îl conduce pică mereu la sfârșit, ca să poată afla tot ce-au vrut ceilalți și să aibă o imagine completă... E coincidență sigur. Dar lasă că nici celorlalți nu le plâng de milă.

        Eu l-aș pune pe Florin Piersic președinte :) Măcar e haios la vedere. Treabă n-are cum să facă mai puțină :) Iar dintre partide... mi-e lehamite de toți.

        Adrian
      • +3 (3 voturi)    
        IQ sub medie (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:40)

        ion [anonim] i-a raspuns lui G

        testeaza-ti IQ-ul: ghici in ce ordine sunt chemate partidele?
        • 0 (0 voturi)    
          in ce ordine? (Joi, 5 noiembrie 2009, 16:02)

          dan [anonim] i-a raspuns lui ion

          eu nu pot sa ghicesc in ce ordine, drept urmare caut vreo indrumare in legislatie. oops, nu exista, e cum vrea presedintele...iar scuza cu le-a luat in ordinea nr de mandate e naspa!!!! le-a luat in ordinea inversa a ne de mandate!!! pt ca asa vrea el...
        • +1 (1 vot)    
          Știu io! Știu io! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2009, 15:53)

          ady624 [utilizator] i-a raspuns lui ion

          Partidele sunt chemate în ordinea în care a vrut mușchiul lu' nenea Băsescu.

          Am zis bine? Eh? Îmi doresc succesuri la minuși. Sau...minuse? Minus la plural.... :D :D

          Adrian
    • +9 (11 voturi)    
      Antonescu ar trebui sa convoace Congresul PNL. (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:07)

      un liberal [anonim] i-a raspuns lui Danut D Deleanu

      Congresul PNL - format din 1500 de persoane- ar trebui sa decida politica de aliante 2009-2014 a PNL si nu un singur om, fie el si Antonescu. Oare cei 1500 de liberali participanti la Congres sunt de acord cu o alianta cu PSD pe 5 ani si Geoana la Cotroceni?
      • +6 (8 voturi)    
        congres (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:28)

        aradeanu [anonim] i-a raspuns lui un liberal

        Ce sa faca Geoana la Cotroceni,poate daca se muta statuia in alta parte si il pune pe el acolo-impaiat! cu numele "Catel cu coada intre picioare"
      • -2 (4 voturi)    
        Presedinte (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:39)

        sleek [utilizator] i-a raspuns lui un liberal

        Asa cum Basescu este presedintele tarii, ales teoretic democratic si prin functia lui are dreptul sa decida pentru noi toti, asa si Antonescu a fost ales prin vot, mai mult sau mai putin democratic. Deci el are dreptul sa decida pentru partid, nu e nevoie de niciun congres.
      • 0 (0 voturi)    
        alianta pe 5 ani??? (Joi, 5 noiembrie 2009, 16:05)

        dan [anonim] i-a raspuns lui un liberal

        1) eu zic sa faca alianta cu PDL-ul, la astia prima alianta a durat 2 ani, a doua mai putin de unul :))
        2) oricine face acum o alianta nu o poate face pe o perioada mai mare de 3 ani, pr ca peste 3 ani vor fi alegeri legislative si parlamentul va avea alta configuratie
      • +1 (1 vot)    
        Corect! (Vineri, 6 noiembrie 2009, 9:56)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui un liberal

        @ Bunicul matern a fost liberal! Era subinginer viticol! Sponsor si membru! La 88 de ani cu o verticalitate deosebita,o memorie a la'Iorga dadea clase Crinului de 50 de ani.Ratacit in politica si parlament cu o palarie prea mare.Ce fel de politician sa zica aprioric: Niciodata! Da un congres urgent! O fuziune rapida fara Norica, Orban care nu fac cinste.Peste 5 ani alta moara alta faina.Se vor ridica tineri curati.Sa tai sansele PNL sa-l duci din nou pe orbita la 12-15% nu e un presedinte diplomat.Amestecul asta continuu cu fosti FSN face rau la sanatatea partidului.Boc e osean! Mai sunt si altii.Multi intelectuali nu vad in PNLul lui Crin o cinste de a fi membru.Musca era de clasa ca Doamna!Lucrarea cu foita si studentii straini o facatura,o sarcina de serviciu iar "informarea e o caracterizare scoasa de la un dosar de cadre!PNL+PD-L ar avea viitor! Postarea alaturi de PSDR va fi o polita pe termen lung greu de platit. 22 Noiembrie vine si trece repede tara cu alegatorii ramane.!Detasarea de Patriciu vine f tarziu.Si Dlui e"iubit" la fel cu Voiculescu si Edecul! Sa te tii cu mainile de lada istoriei in loc sa zbori!DDD
    • +1 (1 vot)    
      reloaded (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:09)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Danut D Deleanu

      :)
  • +6 (12 voturi)    
    Crin Antonescu nu e PNL. (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:03)

    un om de dreapta [anonim]

    Sau ma insel eu?Nu mai exista nici un liberal care sa aiba curajul sa il infrunte pe Crin?
  • -1 (9 voturi)    
    Daca (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:11)

    sleek [utilizator]

    vor sa isi impuna punctul de vedere, PNL si PSD+PC ar trebui sa mearga impreuna la negocieri. Doar asa pot demonstra ca au format o majoritate, sensibila sau nu. Dar nu cred ca cei 2 se iubesc asa mult.
  • +4 (8 voturi)    
    Dam pariu ca PNL-ul nu merge ? (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:14)

    Hadrian [anonim]

    Se teme Crinutz de tradare.
    • -2 (6 voturi)    
      Scuza-ma... (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:43)

      peerLAN [utilizator] i-a raspuns lui Hadrian

      Dar trebuie sa fii prost sa mai crezi ce spune Basescu. Doar ca exemplu... acum o saptamana spunea ca sa creasca TVAul, azi ca scade, dupa alegeri sa creasca iar... Cuvantul lui Basescu nu are nici o valoare.
  • +4 (14 voturi)    
    Iohannis are de departe cele mai mari sanse (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:16)

    denvarel [utilizator]

    Pentru ca are 6 case
    Pentru ca este in incompatibilitate juridica cu posturi in administratie
    Pentru ca are o puternica sustinere timp de 1 luna in Parlament
    Pentru ca este neamt
    Pentru ca nu are nici un habar despr acordul cu FMI
    Pentru ca nu are nici un program de guvernare (nici nu-i trebuie, pentru 1 luna pana la alegeri ce sa faca cu el?
    • -1 (9 voturi)    
      Ai citit legea? (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:34)

      sleek [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      Nu este incompatibil cu posturile in administratie. Ar fi fost daca ar fi avut beneficii de pe urma deciziilor luate in rolul de primar.
      Nu este neamt, este svab, asa cum sunt multi oameni din transilvania.
      Tu ai vreun habar de acordul cu FMI? Nu, pentru ca nu ni s-a spus la ce ne inhamam. Deci normal ca nici el nu stie.
      Normal ca nu are un program de guvernare, pentru ca are 10 zile la dispozitie, daca este desemnat, sa isi faca acest program.
      • +1 (7 voturi)    
        Oho, (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:46)

        domino63 [anonim] i-a raspuns lui sleek

        Legea spune ca este incompatibil.
        Un an de zile a fost si primar si administrator.
        Se vede treaba ca tu nu ai citit/o!
        Sau...
        Te pomenesti ca vrei sa fii premier.
        Tot din partea majoritatii?
        Ar fi trebuit a stie, el, nu consilierii.
        De ce?!
        Tu conduci o masina fara sa stii si fara carnet?
        Program de guvernare nu are.
        La ce i/ar folosi? Pentru o luna?!
        Sa fim seriosi!
        Schimba posturile sau incearca sa gandesti cu ceea ce ti/a dat Dumnezeu, nu cu televizorul!
        • -1 (5 voturi)    
          Te cam agiti (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:57)

          sleek [utilizator] i-a raspuns lui domino63

          Tu vrei sa spui ca Croitoru avea program de guvernare inainte sa fie desemnat?

          Art 71: Prin conflict de interese se înţelege situaţia în care persoana ce exercită o
          demnitate publică sau o funcţie publică are un interes personal de natură patrimonială,
          care ar putea influenţa îndeplinirea cu obiectivitate a atribuţiilor care îi revin potrivit
          Constituţiei şi altor acte normative.

          Oricum, ce legatura are cu mine? Ca vreau sa fiu premier?! Ti-am zis ca te cam agiti, nu poti purta o discutie fara sa ma ataci?

          Poate tu te-ai uitat la TV, eu nu. De unde atata idee preconceputa ca toata lumea este manipulata...E trist.
          • +1 (3 voturi)    
            Atac?! (Joi, 5 noiembrie 2009, 15:10)

            domino63 [anonim] i-a raspuns lui sleek

            Incerc sa inteleg mecanismele urii!
            Atat!
            Si cum ele sunt propovaduite la tv pe anumite canale...
            De ce Iohannis, care este clar penele si nu Croitoru care era infinit mai bun. Era profesionist. Un om educat.
            Iohannis, doar un milog care cerceste postul de premier! Si culmea, stie ca va fi premier de mucava.
            Tu crezi ca l/ar lasa geoala, ilici, patriciu, hrebe, vanghelie... si cati mai are pe cap... sa ridice capul?
            Dar, poate da bine la CV pe langa cele legate de ... vanzarea de copii!
            Nu suna si asta a nastase?! pesede?
            Cam multe asemanari!
        • 0 (0 voturi)    
          tu ai citit legea sau EVZ? (Joi, 5 noiembrie 2009, 16:09)

          dan [anonim] i-a raspuns lui domino63

          Tu ai citit legea sau "dezvaluirile" din "oficiosul"?
          vezi ca dezvaluirile sunt incomplete!!
          Legea stipuleaza ca nu mai are voie 3 ani, a fost administrator in primul mandat, acum e la al doilea, esti sigur ca nu au trecut cei 3 ani?
      • +1 (3 voturi)    
        Ciudat (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:49)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui sleek

        Din 6 puncte ai atins doar 4, casele si durata mandatului sunt no comment?
        din cele 4 pe care le-ai atins:
        Incompatibilitatea o stabileste ANI si se pare ca are motive.
        E svab, aici ai perfecta dreptate.
        Eu nu am habar despre acordul FMI dar se pare ca Primul Ministru al Romaniei ar trebui sa aiba pentru ca toata economia depinde acum de el.
        In 10 zile trebuie sa definitiveze componenta guvernului nu programul de guvernare. Orice politician are un "program" in cap, de stanga, de dreapta, ceva acolo...
        M-ai facut praf raspunzand doar la ce-ti convine, aruncand info false, legandu-te de cunostintele mele.
        Ai dreptate, e svab. Despre restul...
        • -1 (3 voturi)    
          Nu e nimic ciudat (Joi, 5 noiembrie 2009, 15:01)

          sleek [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          Am raspuns doar la lucrurile de care stiu. Nu am nicio idee cate case are. Si nici ce durata AR AVEA mandatul. Asta nu depinde de mine sau de tine.
          ANI nu a stabilit inca nimic, ramane de vazut. Dupa ce stabileste o sa vedem.
          Apoi, de unde stii tu ca nu are "in cap" un program de guvernare, ai fost "acolo"?
          Si gresesti, la fel cum Croitoru a expus in plen ieri programul sau de guvernare alaturi de cei 14 ministrii, asa trebuie procedat de oricare altul. Deci si programul de guvernare tot atunci il formeaza in scris (poate in cap o exista).
          Ce info false am aruncat?
          • +2 (4 voturi)    
            Deci vorbesti fara sa te informezi? (Joi, 5 noiembrie 2009, 15:20)

            denvarel [utilizator] i-a raspuns lui sleek

            Numarul caselor e in declaratia lui de avere de pe siteul Primariei Sibiu
            Geoana a declarat public ca il sustine pana la alegeri dupa aceea, daca le va castiga, propune pe altcineva.
            ANI nu s-a pronuntat insa, initial, ai spus ca, nu stiu legea si ca ar fi pe deplin compatibil pentru ca "nu a avut beneficii.... "
            Programul de guvernare ori e un secret extraordinar ori nu exista. Concluzia am tras-o din declaratia publica a lui Iohannis ca"nu spune nimic pentru ca nu este desemnat". Si oricum nu conteaza ce program are. Nu il poate aplica in 30 zile.
            Pierzi argument dupa argument. Lasa politica sau apuca-te de citit.
            • 0 (2 voturi)    
              Tocmai (Joi, 5 noiembrie 2009, 15:48)

              sleek [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

              Asta si spuneam, nu vorbesc de case pentru ca nu stiu. Unde am vb fara sa ma informez?
              Cine a zis ca iese Geoana presedinte? Crin spre exemplu a zis ca il sustine si dupa alegeri. Deci daca am presupune ca iese Antonescu, Iohannis ar avea un mandat mai lung, nu?

              <<ANI nu s-a pronuntat insa, initial, ai spus ca, nu stiu legea si ca ar fi pe deplin compatibil pentru ca "nu a avut beneficii.... " >> - asa si ce vrei sa spui cu asta? Asa am spus. Care e legatura intre case si ANI si beneficii? Ti-am copiat in comentariul anterior exact articolul din lege. Nu inteleg ce vrei sa zici aici.

              Normal ca nu are ce sa spuna daca nu a fost nici macar desemnat. De aici ai dedus ca nu are un posibil program gandit? Si oricum, care e legatura cu cele 30 zile? Dureaza mai mult de 30 zile pana este investit un nou presedinte.

              Comentariul tau nu a avut absolut nicio logica. Felicitari, ai reusit pentru a doua oara!

              Cred ca ar trebui sa pastrezi sfaturile pentru tine, eu nu ti-am facut recomandari asa ca te rog sa te abtii si tu.
              • 0 (0 voturi)    
                Ai dreptate (Joi, 5 noiembrie 2009, 16:15)

                denvarel [utilizator] i-a raspuns lui sleek

                E svab
                Poate sa-si sustina programul de guvernare pentru o perioada mai lunga de 1 luna dar numai in cazul in care Crin castiga alegerile.
                Are un program de guvernare dar e prematur sa-l spuna :)
                Conflictul de interese nu exista pana la o decizie a ANI. Daca este defavorabila probabil o vom ignora.
                Despre case si cum le-a cumparat fara a avea resurse financiare suficiente numai de bine, mai vorbim altadata...
                Deci este candidatul ideal pentru Prim Ministru. Asta vrei sa auzi de la mine?
                Ai auzit. Acum du-te si posteaza la alt articol.
      • 0 (0 voturi)    
        ai citit legea cu creierul? (Joi, 5 noiembrie 2009, 16:02)

        insomar [anonim] i-a raspuns lui sleek

        "Tu ai vreun habar de acordul cu FMI? Nu, pentru ca nu ni s-a spus la ce ne inhamam. Deci normal ca nici el nu stie."

        noi astia, muritorii, nu vrem sa devenim prim ministru


        si faza ca nu a avut beneficii...... si alea 6 case si le-a cumparat cu creditul asta " prima casa.
      • +1 (1 vot)    
        SAC ! (Vineri, 6 noiembrie 2009, 9:58)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui sleek

        @ Un barbat de stat care cunoaste pricipiile guvernarii face o schita de program intr-o ora,cu consultanti buni in trei zile!DDD
    • +3 (3 voturi)    
      Miscarea (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:38)

      Trilulilulu [anonim] i-a raspuns lui denvarel

      Am inteles ca viceprimarul Sibiului, membru PNL, si-ar dori foarte mult sa ii ia locul neamtului.
      Nedumerirea ar fi, de ce neamtul a acceptat propunerea astora de a veni in capitala? Nici el nu e usa de biserica. Asta e parerea unor sibieni.
    • 0 (0 voturi)    
      pentru denvarel (Joi, 5 noiembrie 2009, 17:37)

      Vasile [anonim] i-a raspuns lui denvarel

      Nimeni nu are habar despre acordul cu FMI, pentru ca Basescu il tine la secret. In al doilea rand acordul cu FMI este pur si simplu un aspect minor in cadrul politicii de guvernare. In al doilea rand programul de guvernare se face dupa ce are formata echipa.
      Acum, pentru Basescu este foarte sa aiba totul in mana, ca sa poata frauda alegerile, altfel ar pierde alegerile. De aceea nu poate sa numeasca pe altcineva decat pe una dintre slugile lui ca prim-ministru. Aici se vede disperarea lor ca ar putea sa piarda alegerile - probabil ca stiu ei ce stiu.
  • -8 (8 voturi)    
    prim ministru (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:17)

    lacatus [anonim]

    crin antonescu? ce parere aveti, e posibil?
    • 0 (0 voturi)    
      crin PM??? (Joi, 5 noiembrie 2009, 16:07)

      Un stelist [anonim] i-a raspuns lui lacatus

      Ce stie crin sa faca?Nu l'as pune nici macar sef de echipaj la rebu daramite prim ministru ...
  • -2 (2 voturi)    
    Nu vine ???????? (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:49)

    Nedumeritu [anonim]

    Salut bobor !

    Am si eu doua intrebari : Partida Romilor nu vine la consultari ? Daca nu - e posibila asa discriminare ? Mai ale cu "ambasadorii" nostri in west !

    Merci !
    • -1 (1 vot)    
      hmm sa-ti dau minus sau nu (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:58)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Nedumeritu

      nu-ti dau desi ai merita nitelus acolo...dar e funny postul..:P

      "Grupul parlamentar al minoritatilor nationale reprezentate in Parlamentul Romaniei - orele 17.00 - 17.30;"
  • -1 (5 voturi)    
    Johannis este premierul! (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:51)

    Mihai Avramescu [anonim]

    Optiunea majoritatii parlamentare este luata deja, Clauss Johannis, este reprezentantul majoritatii facute. Base ar trebuii sa se comformeze, daca mai vrea ca in Romania sa existe un guvern cu puteri depline.
  • +2 (2 voturi)    
    vorba lui Caramitru... (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:51)

    Zgabeartza [anonim]

    " Mircea, fa-te ca lucrezi..."
  • -1 (3 voturi)    
    e clar (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:54)

    kllaus [anonim]

    dupa cum i-a programat pe ore, se vede ca si-a pregatit el discursul si restul trebuie sa taca. Chiar toata tara daca se poate. Insa cred ca va sfarsi urat de tot. Cand te crezi cel mai tare, pana si prietenii(din servicii), te mai lasa din maini. Si cu cat te tineau mai sus cu atat cazi mai rau.
  • 0 (0 voturi)    
    Blaga prim ministru (Joi, 5 noiembrie 2009, 16:56)

    gerhard [anonim]

    E clar ca aceste cosnultari sunt formale si informale,
    precis domnii Geoana si Antonescu nici nu se duc .
    Pariez ca dl Vasile Blaga va fi noul Prim Mistru desemnat . Votul in Parlament va fi pe 19 Noiembrie ( cu 3 zile inainte de alegeri) .
    Probabil va fi o structura de guvern asemanatoare , cu dl Croitoru la Finante, si fara Berceanu, sper!
    • 0 (0 voturi)    
      Si fara... (Joi, 5 noiembrie 2009, 17:43)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui gerhard

      ...Pogea (adica sa plece nu numai de la Finante ci definitiv) si fara Videanu pls pls pls....


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by