Traian Basescu: Fratele meu a semnat actele constitutive pentru o alta firma, dar au fost schimbate primele pagini ale acestor acte

de Redactia Stiri     HotNews.ro
Vineri, 21 august 2009, 19:09 Actualitate | Politic


Traian Basescu a facut o declaratie surprinzatoare vineri seara in legatura cu scandalul in care a fost implicat fratele sau, Mircea Basescu. Presedintele a spus, citat de NewsIn, ca "a semnat pentru o firma si a fost inregistrat in alta firma. Interesant, nu? Am primit copia de pe documentele pe care el le-a semnat si nu-i acelasi numar de firma ca acela care a fost inregistrat, desi a fost introdus in actionariat".

In ceea ce priveste hotararea fratelui sau de a iesi din actionariatul firmei, presedintele a spus: "Nici el nu mai stie din ce sa iasa, pentru ca firma pentru care a semnat nu e inregistrata la Registrul Comertului, ci s-au schimbat primele pagini la documentul semnat de el.

Afirmatia sefului statului vine dupa ce, vineri dimineata, si Mircea Basescu declara la Antena 3 ca nu stie cum a ajuns actionar in firma Defense, Security and Intelligence Co - Desintco SRL, alaturi de nume cunoscute din lumea afacerilor cu armament.

Grigore Geamanu, co-actionar in Desintco, a declarat insa vineri seara, la Realitatea TV, ca s-a schimbat doar numele firmei, nu si domeniul de activitate. Geamanu a mai spus ca il cunoaste pe Mircea Basescu de 20 de ani si ca l-a cunoscut pe Traian Basescu cind acesta era ministru al Transporturilor.

Traian Basescu a mai spus vineri seara ca este interesant cum unul dintre cei implicati in firma Desintco a spus in mod expres ca prezenta fratelui sau in acea firma ar deschide mai usor drumul catre Cotroceni.

Este vorba, in mod evident, despre Aurel Cazacu, tatal actionarei Maria Cristina Cazacu si director in Ministerul Economiei pe problemele industriei de aparare. Este o garantie. Foarte bine. Vine o mare firma si zice: Domnule, vreau sa ajung la... undeva la Cotroceni. OK. Dinsul (n.r. Mircea Basescu) are ocazia sa il duca acolo, da? Pentru ca ne va fi bine. (sursa), declarase joi Aurel Cazacu.

Reamitim ca ziarul Bursa a publicat vineri un articol care arata asocierea lui Mircea Basescu in firma de consultanta si intermediere in afaceri cu armament Desintco, alaturi de Romeo Oita (Patronatul Serviciilor de Securitate), Grigore Geamanu (vicepresedinte pe Europa de Est al firmei General Defence Co USA), Ion Eftimie Sandu (fost adjunct al sefului Departamentului de Armament din MApN) si Maria Cristina Cazacu (fiica lui Aurel Cazacu, fost sef al Romtehnica, presedinte Romarm si director in Ministerul Economiei pe probleme ale industriei).

Presedintele Basescu s-a delimitat vineri de prezenta fratelui sau intr-o firma de armament. Intr-un comunicat oficial al Cotroceniului se arata ca "Presedintele Traian Basescu regreta ca un membru al familiei sale este actionar al unei firme cu activitati legate de domeniul militar. ... Presedintele i-a solicitat domnului Mircea Basescu sa renunte imediat la calitatea de actionar in respectiva firma".

Tot vineri, Adriean Videanu - ministru al Economiei si seful direct al lui Aurel Cazacu - a anuntat ca a dispus Corpului de Control al ministerului o analiza a activitatii acestuia.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















4109 vizualizari

  • -5 (25 voturi)    
    haha..ba prosti sinteti voi (Vineri, 21 august 2009, 19:11)

    nasty [anonim]

    se adreseaza cui nea?
    • +6 (12 voturi)    
      suspans (Vineri, 21 august 2009, 19:19)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui nasty

      Tipătescu: Ce! A cutezat? Mizerabilul (se ridică turburat.)

      Trahanache: (oprindu-l) Stăi, să vezi! "...că de, damele, zice, nu înţeleg totdeauna meritele şi calităţile morale ale bărbatului, şi respectul care va să zică, ce trebuie să-i poarte..." În sfârşit (Tipătescu fierbe) ce s-o mai lungesc degeaba! După ce-i pui piciorul în prag şi-i zic: "Ia ascultă, stimabile, ai puţintică răbdare: docomentul!" vede mişelul că n-are încotro, şi-mi scoate o scrisorică... Ghiţi a cui şi către bine?

      Tipătescu: (de abia stăpânindu-şi emoţia) A cui? A cui, nene Zahario?
      • +6 (16 voturi)    
        il prinde pe patriciu (Vineri, 21 august 2009, 19:46)

        banel [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        e clar ca patriciu este autorul incenarii
        • +1 (1 vot)    
          Nu doar Patriciu e implicat...e si Voiculescu.... (Sâmbătă, 22 august 2009, 12:34)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui banel

          ...si Vantu. Toti 3 au fost si i-au falsificat semnaturile lui Basescu. Practic l-au bagat fara sa stie. El nici nu-i cunostea pe restu de actionari. Aurel Cazacu e o clona pusa de baietii de mai sus sa vorbeasca prostii...si tot asa...Mogulii....ei sunt vinovati.
          Cam asta incearca sa ne zica mr. President...nu banele?
          Sau am inteles gresit si erai ironic la fel ca mine?
      • +4 (12 voturi)    
        Base!!!! Esti in c....t!!!! (Sâmbătă, 22 august 2009, 8:43)

        george [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        Te incurci in explicatii Base. Nu mai esti credibil. Mai bine ramaneai la faza cu fratele care ti-o trage pt ca nu te intelegi. Era mai realist. By the way! De ce nu ne scapi odata de b...oarfa de la turism!!!! Chiar trebuie cat toate cele care iti canta la fluieras sa ajunga si ministru ???? In rest esti OK dar nu stiu daca te mai votez.
      • +4 (4 voturi)    
        curat plastografie! (Sâmbătă, 22 august 2009, 9:52)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Trahanache: Ei, aveţi puţintică răbdare! (serios.) Cum putem noi să punem candidatura unui plastograf?

        Tipătescu: Bine, frate, plastograf, aşa e; dar până să bage lumea de seamă... să-l tragem în judecată...

        Zoe: Să ne facem de râs prin tribunale... nene, gândeşte-te...

        Trahanache: (după un moment de ezitare) Ei nu! Dacă ar fi numai una... aia cu scrisoarea ta cătră Joiţica, înţeleg; să zic: pentru politică - unde e în joc enteresul ţării, ca oricare român, a încercat omul, ca să te forţeze adică, pentru că te ştie că ţii la onoarea Joiţichii, ca prietin ce-mi eşti, - a făcut plastografie...

        Tipătescu: Se-nţelege!

        Zoe: Fireşte; în politică...

        Trahanache: Ei, aveţi puţintică răbdare... De astălaltă? (se loveşte cu mâna pe buzunarul hainii.) Apoi, dacă umblă el cu machiavelicuri, să-i dau eu machiavelicuri - (schimbând tonul.) Martoră mi-e Maica Precista! Să n-am parte de Joiţica - că e de faţă - să spuie...

        Zoe: (cu sentiment) Nene!

        Trahanache: N-am umblat în viaţa mea cu diplomăţie; dar dacă e vorba să facem pe iezuitul a la Matternich, apoi să-i dau eu, neică...

        Tipătescu: (impacientat) Nu pricep, neică Zahario!

        Zoe: (asemenea) Nici eu.

        Trahanache: Ei, aveţi puţintică răbdare! (scoate o hârtie din buzunar şi o desface - o poliţă.) Asta tot pentru politică e? Girurile astea două cu care onorabilul d. Caţavencu a ridicat cinci mii de lei de la Soţietate, sunt tot pentru enteresul ţării?
    • +14 (24 voturi)    
      Si restul? (Vineri, 21 august 2009, 20:35)

      si? [anonim] i-a raspuns lui nasty

      Auzi la el minciuna gogonata..dar specimenele de semnatura care se dau in fata juristului de la registru? dar cererile? cazierul fiscal pentru infiintare samd? tot inlocuite au fost? bai da prosti ne mai crezi..si toti cei care voteaza minus la adevarururi..stergeti=va la gura de lins..
      • +7 (13 voturi)    
        nu asta e problema (Sâmbătă, 22 august 2009, 3:14)

        DanOprea [utilizator] i-a raspuns lui si?

        La notar se semneaza fiecare pagina de catre toti actionarii. Nu doar ultima ! KLAR ! E prosteala pe fata !
  • +3 (29 voturi)    
    .... (Vineri, 21 august 2009, 19:12)

    lungu bogdan [anonim]

    ....stii pe ala mic, negru, de respira greu de atata semnat la firme nou infiintate? ala era frate-sau.
    • +6 (12 voturi)    
      ... (Vineri, 21 august 2009, 19:22)

      George [anonim] i-a raspuns lui lungu bogdan

      Pai e nevoie ca firmele nou infiintate nu platesc impozit forfetar
  • +1 (27 voturi)    
    dovada (Vineri, 21 august 2009, 19:15)

    luk [anonim]

    pana nu va exista o plangere penala a fratelui impotriva alora care au facut fapta, declaratia ramane o vrajeala ieftina.
    • -7 (19 voturi)    
      de unde stii ca nu exista? (Vineri, 21 august 2009, 19:23)

      claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui luk

      poate exista deja. stim noi tot ce face brotheru?
  • +5 (43 voturi)    
    Base, chiar ne crezi tampiti pe toti ... (Vineri, 21 august 2009, 19:26)

    Frelancer [anonim]

    ... sau esti intr-o (adanca) stare de ebrietate ?
    • +10 (20 voturi)    
      Oopaa (Vineri, 21 august 2009, 20:46)

      Guvidi2 [anonim] i-a raspuns lui Frelancer

      Bai, astia se afunda mai rau! Cum adica a semnat altceva?? Asta e penal, ii baga la parnaie pe fostii asociati? Imi place mult modul asta de a arunca pisica peste umar: nu noi, altii sunt de vina.
      "Nici el nu mai stie din ce sa iasa, pentru ca firma pentru care a semnat nu e inregistrata la Registrul Comertului, ci s-au schimbat primele pagini la documentul semnat de el" Va dati seama ca asta spune presedintele unei tari din UE si NATO? Frate-su nici nu stie ce a semant. Fratele presedintelui!!!
  • +10 (26 voturi)    
    Tare curios, (Vineri, 21 august 2009, 19:35)

    bogdan [anonim]

    ca pe mine m-a pus sa semnez pe fiecare pagina atat a statutului cat si a actului constitutiv. Asta e din acelasi ciclu cu declaratia de avere a lu Nutzi "a semnat un angajat cu numele meu in clar si e suficient"
  • +7 (29 voturi)    
    La revedere....ba nu....sa nu te mai vad! (Vineri, 21 august 2009, 19:38)

    Madalinux [utilizator]

    Tu chiar ne crezi prosti,marinarule??Ciudat ca milioanele de euro nu intra din greseala in alte conturi,doar in ale voastre!Mai e putin si iti spunem"La revedere"!
    • +6 (8 voturi)    
      Ei ashi ! DUMINICA MAI CRESTE CU 15 PROCENTE (Sâmbătă, 22 august 2009, 8:36)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Madalinux

      Pentru ca se duce cu Doamna Maria
      (cu Loganu),
      la vestitul Targ de bibilici rotate
      din comuna Gainatzii din Deal,
      isi pune pe tzeasta
      un coif de hartie, din acelea
      pe care localnicii le poarta
      .....de 2000 de ani...atunci cand zugravesc
      buda.....da dusca impreuna cu primarul
      Emil Troaca cate o cana de borhot de corcoduse,
      trage o hora cu babele satului,
      se pozeza cu mobilul tinand in brate
      pe cativa copii de taran...Pedro, Rodrigo,
      si Mutu...
      Iar la intoarcere se opreste si la
      Manastirea Varatec unde intra desigur in altar si condamna coruptia din fotbal,
      anuntandu totodata Bulgaria ca Dobrogea
      este pamant romanesc, iar cata vreme va fi el
      PRRRRESEDINTE, nici un soldat bulgar nu va calca la Costinesti.
  • +11 (25 voturi)    
    Chiar trebuie sa credem? (Vineri, 21 august 2009, 19:40)

    Puky Puk [anonim]

    Au trecut cateva ore bune de la dezvaluire. Se putea nascoci o gaselnitza mai buna decat penibilitatea asta cu schimbarea paginilor. Trebuie sa ai o doza masiva de naivitate sau rea vointa sa pui botu la asa ceva.

    Oricum, daca tot voiau sa o dreaga, mai bine se puneau de acord mai intai cu ce brasoava vin, nu fiecare cu oaia lui. Doar si Romeo Oita (de unde naiba apar numai nume hazlii prin afacerile dubioase?) tot la deruta debiteaza pe tema targuri si conferinte.

    Mai bine cojones in nadragi: da, ma Traiane, am facut si eu o ciupeala ici-colo, ce naiba, toti fac. Sorry, imi pare rau, nu mai fac s.a.m.d. O lacrima ici-colo, un suspin. caz clasat.
  • +9 (27 voturi)    
    Semnatura (Vineri, 21 august 2009, 19:49)

    George [anonim]

    La Camera de Comert, in cazul firmelor nou infiintate, se cere prezenta fizica a actionarilor la inmatriculare, care sa semneze in fata angajatului instituiei respective actele de infiintare.. E greu de crezut ca un actionar cu 30% din actiuni a fost reprezentat printr-o procura.
    Ma intreb cum se simte Basescu in postura de presedinte al unei tari pline de debili mintali, fiindca o asemenea explicatie este clar pentru prosti!
    • -9 (21 voturi)    
      Trust me (Vineri, 21 august 2009, 20:00)

      aac [utilizator] i-a raspuns lui George

      cind isi baga pesedeaua coada orice este posibil ... mai ales in Romania.
      • +1 (1 vot)    
        Ai dreptate (Sâmbătă, 22 august 2009, 13:52)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui aac

        Cred ca i-au drogat mogulii pe amandoi... Pe fratior cand a semnat si pe Basescu cand l-a lovit amnezia si a inceput cu scuzele penibile. Daca gasesc si o cutie cu lubrifiant pe langa pat, chiar ar trebui sa-si faca probleme :))))))))))))
        La declaratiile din ultima vreme, tu nici macar in categoria guster credul nu te poti incadra...
      • 0 (0 voturi)    
        nu e asa (Sâmbătă, 22 august 2009, 16:06)

        dedeiu [anonim] i-a raspuns lui aac

        Nastase inca nu a intrat in puscarie ca se opune parlamentu'.
    • 0 (0 voturi)    
      Teoretic poate ca ai dreptate... (Sâmbătă, 22 august 2009, 16:37)

      Falciparium [utilizator] i-a raspuns lui George

      Nu ma pricep... dar... crezi ca se aplica aceleasi reguli la tine si la Mircea Basescu??? Crezi ca trebuia sa fie prezent pentru semnaturi???? Eu cred ca intr-adevar a cazut de fraier... mai ales daca, asa cum mai toti sustin pe aici, contractele sunt aprobate de CSAT.... O fi Basescu presedinte, dar nu este singurul acolo... sunt si din alte partide....

      Spune-mi, te rog, de cate cazuri de eliberare CI la domiciliu ai mai auzit pana la Doamna Tariceanu???? Stiai macar ca este posibil sa faci ca ea?????
      • 0 (0 voturi)    
        Ai sa razi... (Sâmbătă, 22 august 2009, 19:21)

        George [anonim] i-a raspuns lui Falciparium

        ... dar, printr-un concurs de imprejurari, si eu am mi-am luat CI-ul fara sa merg la politie.

        Ai dreptate cand spui ca Mircea Basescu a cazut de fraier, de fapt si modul cum argumenteaza co-actionarii respectivei firme demonstreaza asta (ei spun ca prin el aveau intrare la Cotroceni, sau ca pe cine ar fi prezentat inaltelor oficialitati cu care ar fi intrat in contact din strainatate la Constanta, pe hamali sau taximetristi?). Macar pentru aceste argumente si M.Basescu ar fi trebuit sa-si dea seama ca e luat drept papagal. La drept vorbind, figura lui arata a fi altceva? Sau modul cum se exprima arata afi un mare om de afaceri? E clar, are usi deschise si... le deschide!!
  • +7 (17 voturi)    
    Domnu' baseeeeeeeeeeee... (Vineri, 21 august 2009, 20:08)

    maria [anonim]

    Lasati-l pe mirciulica (base) sa mai faca niste "prostioare" ca sa aveti un motiv "plauzibil" sa nu mai candidati!!! Ca daca nu , va faceti dracului de ras, ca n-o sa luati nici 4-5% voturi, si astea de la nutica, si imbuibatii tai; in rest ZERO votanti!!! Trebuie sa va duceti amndoi de manuta (sa nu va pierdeti unu' de altu') la doctor, ca alcoolul v-a afectat rau capatanile (si nu numai) de nu mai stiti ce semnati, ce spuneti,etc!!!
  • -12 (20 voturi)    
    ce gasesc amuzant, este ca toti sar cu degetul (Vineri, 21 august 2009, 20:11)

    Ovidiu [anonim]

    intins pentru ca un om, fratele presedintelui a infiintat o firma. Nu s-a taiat nici o factura, nu s-a facut nici o afacere, dar toti sunt cu degetul intins, catre presedinte...analisti, comentatori, etc..

    Ce este ilegal ca omu si-a facut o firma?

    Avea intentii de a face o ilegalitate? Dovezi?

    De cand se pedepseste in Ro intentia?

    Chiar nu ati avut niciodata intentia sa faceti ceva ilegal niciodata ?

    Ce se intampla acum este ca si cum un om merge la o banca si este acuzat de toti ca a mers la banca pentru a o jefui.... Nu are arma la el, nu a facut ilegal nimi, doar a intrat in banca...Dar fratii lui, sunt vinovati? Daca ar exista o tara, unde ar fi atat el vinovat cat si fratii lui, v-ati dori sa traiti acolo?

    Oare chiar tot fluviul de analisti care ne spun cum sa gandim si care sunt concluziile ne-au amortit de tot functiile cognitive ???

    Asta e tara, mentalitatea si " conceptul de normal " pe care il lasati copiilor vostri.....
    • +5 (11 voturi)    
      dar mai amuzant... (Vineri, 21 august 2009, 23:45)

      marian [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      ...este ca sare Presedintele sa spuna ca fratele a fost victima unor oameni rapace, care au inlocuit filele "docomentului".
      Chiar daca este adevarat- trebuie sa recunosti ca scenariul este improbabil si prin asta, amuzant, nu-i asa? Iar "conceptul de normalitate" iti sopteste ca ar fi si mai amuzant daca ar fi adevarat.
  • +4 (14 voturi)    
    Presedintele (Vineri, 21 august 2009, 20:17)

    VDN [anonim]

    este curat ca lacrima. noi toti stim asta. de ce n-o stie si el ca sa nu-si mai faca atatea griji?
  • +10 (16 voturi)    
    pai era bacanie sau firma de armament? (Vineri, 21 august 2009, 20:19)

    marian [anonim]

    "Mircea Basescu declara la Antena 3 ca nu stie cum a ajuns actionar in firma Defense, Security and Intelligence Co - Desintco SRL, alaturi de nume cunoscute din lumea afacerilor cu armament."

    Daca asta este declaratia fratelui, ce spune Presedintele este lipsit de logica.

    Este credibil ca Mircea Basescu deschisese o bacanie alaturi de nume cunoscute din lumea afacerilor cu armament, si s-a trezit actionar la Defense, Security and Intelligence Co.?

    Fratele Mircea face ce-l taie capul. Poate asta nu are legatura cu Presedintele, sau poate are, nu stiu!
    Dar "scuza" Presedintelui este hilara si nu se numeste "scuza", ci altfel!
  • +8 (18 voturi)    
    ! (Vineri, 21 august 2009, 20:45)

    ileana [anonim]

    "Fratele meu a semnat actele constitutive pentru o alta firma, dar au fost schimbate primele pagini ale acestor acte "

    PENIBILA DECLARATIE!
    Din ce in ce mai penibil personaj!


    PS
    sUNT DISPONIBILA, VREAU SI EU O ASEMENEA ASOCIERE. nU REFUZ DIVIDENDE DE MILIOANE.
  • +9 (17 voturi)    
    bai, dar ne credeti boi si tampiti chiar pe toti ? (Vineri, 21 august 2009, 21:05)

    andrei [anonim]

    mai nesimtitilor,

    chiar asa ???

    semnezi si nu stii ce semnezi ?

    esti ADMINISTRATOR !!! la o firma si nu stii ???

    esti doar o fecioara virgina, care a fost dusa cu forta si i s-a impus sa semneze ???

    fratilor, suntem cu totii luati drept cretini si tampiti !!!

    asa ne trebuie !!!
  • -6 (20 voturi)    
    linsaj mediatic (Vineri, 21 august 2009, 21:34)

    Olguta [utilizator]

    Comentariile cu tot dinadinsul contra -Basescu sunt deja ridicole; inainte ma uitam la Realitatea sa ma informez, acum s-a otv-izat, cu toate speculatiile posibile si imposibile antiprezidentiale; "moderatorii" tipa, se stramba, taie cuvantul celui care greseste si spune o vorba in apararea lui Base.....hotnews sper sa ramana impartial....e mai grav decat gripa porcina! Ciuvica azi abera, interpretand o vorba a lui Mircea Basescu total, dar total ilogic "nu vrea sa comenteze asta inseamna ca Traian conduce afacerea"; argumentul omului de paie; poftim cultura!
    • +7 (15 voturi)    
      ai dreptate, dar.... (Vineri, 21 august 2009, 22:44)

      marian [anonim] i-a raspuns lui Olguta

      ....daca vrei sa ramanem impartiali, povestea Presedintelui cu schimbatul foilor, este la fel de ridicola!
      Sa fim seriosi, nu poti deschide o firma cu oameni din lumea afacerilor cu arme, si apoi sa zici ca ai crezut ca va vinde floricele!
      Un sfat: citeste mai bine o carte- sunt destule bune pe piata!
    • -1 (1 vot)    
      ai dreptate (Sâmbătă, 22 august 2009, 9:47)

      Olguta [utilizator] i-a raspuns lui Olguta

      chiar asa o sa si fac!
  • +5 (13 voturi)    
    basescu (Vineri, 21 august 2009, 21:41)

    hammurabi [anonim]

    cum dracu`, la 13 comentarii nu este nici unu pro ?
    pana acum sareau aplaudacii. sa fie atat de grav ?
    • +8 (8 voturi)    
      ptolemeu (Vineri, 21 august 2009, 22:40)

      Nu bre Hammurabi, [anonim] i-a raspuns lui hammurabi

      Ar trebui sa stea mai rasfirati securistii, ca in bancul ala de pe vremea lor...
    • +2 (10 voturi)    
      Stai ca apar imediat (Vineri, 21 august 2009, 23:34)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui hammurabi

      Deocamdata asteapta indicatii pretioase de la sediul portocaliu.
      • 0 (0 voturi)    
        Pai nu stiu ce sa zica (Sâmbătă, 22 august 2009, 12:43)

        Glower [utilizator] i-a raspuns lui un roman

        Daca se apuca de zis prostii? Mai pe la 3-4 asa...apar si ei. Sa vezi cum curg minusurile...
      • +1 (1 vot)    
        prea multe 'proiecte" (Sâmbătă, 22 august 2009, 13:47)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui un roman

        Echipa de albit o fi mare, da' sunt multe chestii pe tapet acum...
        N-as vrea sa fi in locul lui Udrea. Daca nu s-a pus la punct si nu a periat toate actele/calculatoarele, specialistii in domeniu se ocupa de familie acum...D
  • +5 (13 voturi)    
    "Actele constitutive (Vineri, 21 august 2009, 21:52)

    Gebeu [anonim]

    pe care le-a semnat fratele meu "au fost inregistrate chiar la Notariatul fetei mele,poate ea a modificat primele pagini si a uitat sa-l instiinteze pe unchiul ei ! Poate asa dorea sa declare primul absolvent al tarii,dar datorita presiunii evenimentelor ce se succed pe nepregatite mai da cu stangul in dreptul !
    Bordureanu a dispus imediat un control ca sa poata sterge orice urma.Curatenie placuta !
  • +6 (10 voturi)    
    Mda, acu' nu mai stie nimic. (Vineri, 21 august 2009, 22:49)

    Cioara vopsita [anonim]

    Ce chestie, MAI FRATE, mai !!!
    Abia astept sa nu mai fie numele asta in politica.
    Si poate scapam si de slehta lui de borduristi, drumangii si parcaristi / parcariste.
    Care mai era?
    A da, miseuse, soate de primari si spagare cu tupeu si nu in ultimul rand, Doamnelor si Domnilor, autoare de succesuri.
    Hai sictir !
  • +6 (10 voturi)    
    cata nesimtire (Vineri, 21 august 2009, 23:10)

    geo [anonim]

    ,,ca firma pentru care a semnat nu era inscrisa la registrul comertului,, zice basescu ! huoooo ! zic eu ! eu care de 3 luni nu am terminat cu radierea firmei ! stiti cata frecangeala si jupuiala am luat de la oficiantii ORC MEHEDINTI ? plus ca de fiecare data am plecat pur si simplu innebunit de la acesti slujbasi care m-au tratat ca pe un nimeni pe banii mei din care ei isi LEAFAIE TARTITZELE PE SCAUNE SI-SI TRAG SALARII SI PRIME SI SPORURI !si atunci cum sa cred minciuna basescului ? va spun : asta sa nu mai candideze ca se va face de tot magiunul !
  • +5 (9 voturi)    
    plin de ridicol (Vineri, 21 august 2009, 23:34)

    ion [anonim]

    si totusi am sa candidez....sic!
  • +4 (10 voturi)    
    Ha,ha.... (Vineri, 21 august 2009, 23:50)

    X [anonim]

    .... n-am mai auzit o gluma buna de mult timp. :)))) Base, hai ca-mi placi. Ai umor nu gluma :))
  • +2 (10 voturi)    
    despre ce se discuta?? (Sâmbătă, 22 august 2009, 0:51)

    ion [anonim]

    Este clar ca Mircea Basescu este un pampalau si un fraier. Daca dorea sa ascunda ceva facea o firma in Cipru - vezi Vantu si nu stia nimeni nimic despre el. Putea sa rafineze fenomenul astfel incat sa aibe o firma in Luxemburg sau in Olanda(vezi Patriciu) care sa deschida o societate in Cipru care la randul ei sa fie actionar in societatea din Romania. El a ales calea dreapta zic Antenele inregistrandu-se cu numele complet intr-o firma in Romania care urma sa faca afaceri cu fratele Presedinte, hai ca cineva ne crede prosti si lipsiti de experienta, asia-i domnilor Vantu, Patriciu si ...
    • +1 (7 voturi)    
      vintu e smecher (Sâmbătă, 22 august 2009, 3:22)

      DanOprea [utilizator] i-a raspuns lui ion

      Tata Basescu avea IQ-ul mic... mama Basescu deloc.
    • +3 (5 voturi)    
      n-ai inteles? (Sâmbătă, 22 august 2009, 7:29)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui ion

      se discuta despre implicarea fratelui prezidential intr-o afacere dubioasa cu armament! de ce dubioasa? pentru ca 1. are parteneri dubiosi 2. urma sa umfle zeci de milioane de euro cvasinecontrolabili si 3. a fost cooptat exclusiv pt. ca e fratele lui Traian (altfel ce nevoie ar fi avut aia de un ins care, pana in 2005, era falimentar?)
  • +3 (5 voturi)    
    PROSTI NE MAI CREDETI (Sâmbătă, 22 august 2009, 6:50)

    Ciclopul [anonim]

    Da' prosti ne mai crezi, stimabile...toti din partid ne mintiti si ne sfidati fara sa clipiti si fara sa trageti aer in plamani, nu va mai saturati.....ba pe cale sportiva, ba pe cale turistica...
  • +3 (5 voturi)    
    Ce gluma glumeata (Sâmbătă, 22 august 2009, 6:54)

    Alegator turmentat [anonim]

    Cum sa semnezi un contract si sa se schimbe apoi primele pagini? Hai sa fim seriosi, nu stiu cum au tupeul si neobrazarea sa apara pe sticla cu astfel de scuze puerile! Treziti-va! Mircea basescu stia foarte bine in ce se baga si stia ce semneaza, se vede pe fata lui! Iar Traian Basescu probabil ca stia de mizeria asta, dar nu era de acord, iar acum daca tot a fost dat in fapt fratiorul, ce era sa faca? A facut ce a putut mai bine si mai de imagine, a iesit in fata camerelor facand pe nestiutorul si postand in victima, cerandu-si scuze, lucru care nu-l face foarte des. Probabil ca gravitatea situatiei a cerut-o.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu cred chestia asta... (Sâmbătă, 22 august 2009, 12:56)

      Catalin Dimofte [utilizator] i-a raspuns lui Alegator turmentat

      ...cu Basescu care era in spatele lui frate-su, stia etc. N-are sens, macar din motivele enumerate de cineva mai sus -- putea sa faca trebushoara mult, mult mai discret.
      La urma urmelor, nici nu era nevoie sa fie Mirciulica actionar, genul asta de lobby se poate face mult mai bine si mai discret cash, ca sa zic asa, si nu-i stia nici...aaahhh... ma rog, stiti voi.
      Mai plauzibila mi se pare ipoteza ca Mirciulica e cum zicea Iliescu de celalalt mare Mircea. De cate ori l-am vazut/citit pe Mircea B, mi s-a parut.. hmmm... modest intelectual, in schimb fanfaron si arogant.
      Cred de fapt ca l-au prostit aia in vreo carciuma de lux, laudandu-l ca ce mare si tare e el (vb lui Cazacu, vorbeste chiar si-o limba straina!!!) si ce chestii extraoridnare o sa faca ei impreuna...
      Cred ca, vb lu' Nutzy, l-au lucrat informativ ;-)
      Ceea ce, desigur, nu-l scuza in vreun fel pe prezident pentru scuza stupida cu care a venit... nici pentru multe altele.
  • +2 (4 voturi)    
    D E N U N Ţ liric (Sâmbătă, 22 august 2009, 7:18)

    Rangă [anonim]

    În cinci ani clanul lui Preş. Băsescu,
    prădând ţara şi prostimea, s-a ales cu:
    firme, grămezi de bani şi multe bunuri,
    comisioane viitoare de aşi în …TUNURI.
  • +3 (5 voturi)    
    Hotii din buget (Sâmbătă, 22 august 2009, 8:22)

    bugetara [anonim]

    Nu-i nimic. Dam bugetarii afara sa ramana patronii astia in Romania!
    Daca astia se numesc patroni sau actionari,... desi mai degraba sunt firmele care sug bugetul si a caror contracte fura statul (adica pe mine ma fura nu pe ëi").
  • +4 (6 voturi)    
    vrem dreptate (Sâmbătă, 22 august 2009, 8:49)

    GXG [anonim]

    Se intampla pre multe ilegalitati:
    -se inregistreaza convorbiri in curtea Parlamentului de necunoscuti;
    -tot de acolo se iau acte, tot de necunoscuti;
    -alti necunoscuti, de data asta rauvoitori da oamenilor cinstiti cate o firma fara sa le spuna ceva. Daca le-o dadea in cap era mai cinstitRog ca toti cei lezati sa ia atitudine pana nu devine aceasta o pandemie si sa ne trezim cu totii peste cu nu stiu ce firme sau altceva aducatoare de ochiul dracului. +++ sa ne pazeasca de cei rai+++
  • +5 (7 voturi)    
    BASESCU SE JUSTITFICA DECI ESTE VINOVATIE CERTA. (Sâmbătă, 22 august 2009, 9:28)

    liviau2005 [utilizator]

    Mai mult decat atat justitficarile sunt puierile si jignitoare la sdresa inteligentei romanilor.Basescu traian a avut si el un SRL si ar trebui sa stie cum s einfiinteaza un SRL si apoi sa vina cu aceasta justificare a "pacalirii fratelui sau, un alunecos afacerist de mucava iliisto-securisto-comunista.
    Pana acum nu s-a spus nimic ce se va imtampla cu DUBIOASA firma(conform afirmatiilor lui basescu traian) DEFENSE SECURITY AND INTELLIGENS CO DESINCTCO-SRL.
    Nu de scuzele presdintelui avem nevoie ci de pozitia DSN, din cadrul Administratiei prezidentiale.
    Romanii ar trebui sa-si puna o intrebare esentiala, daca Basescu traian nu este in stare sa-si cunoasca familia si s-o determine sa nu faca afaceri corupt-dubioase , cu va mai reusi ca presedinte al Romaniei sa salveze tara de sub ocupartia corupta a PSD-lui?
  • +4 (6 voturi)    
    O INTREBARE CARE AR TREBUI CLARIFICATA (Sâmbătă, 22 august 2009, 9:30)

    liviau2005 [utilizator]

    citat:
    "Reamitim ca ziarul Bursa a publicat vineri un articol care arata asocierea lui Mircea Basescu in firma de consultanta si intermediere in afaceri cu armament Desintco, alaturi de Romeo Oita (Patronatul Serviciilor de Securitate), Grigore Geamanu (vicepresedinte pe Europa de Est al firmei General Defence Co USA), Ion Eftimie Sandu (fost adjunct al sefului Departamentului de Armament din MApN) si Maria Cristina Cazacu (fiica lui Aurel Cazacu, fost sef al Romtehnica, presedinte Romarm si director in Ministerul Economiei pe probleme ale industriei).
    Cine sunt cei care au infiintat acest SRL dubioos si ai carui partid neocomunist sunt membri.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu sunt membri de partid cu siguranta (Sâmbătă, 22 august 2009, 12:53)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui liviau2005

      Doar colaboratori. Partidul i-ar face cunoscuti...iar asta e ultimul lucru care si-l doresc.
      Anonimatul are avantajele lui....de exemplu...poti fura fara sa fii deranjat de cineva. Prostia a fost cand l-au bagat pe fiul risipitor (ala strangator e cel mai mare din stat) in firma....si pac...uite ca au fost prinsi. Na...nu faci din astea in campanie cand toata lumea e vigilenta. Cam prostuti Basestii astia...
  • +3 (9 voturi)    
    Basescu nu mai candideaza (Sâmbătă, 22 august 2009, 9:40)

    Urechea [anonim]

    O sa avem un alt candidat de mare calibru din partea PDL.
    BOC, EMIL BOC.
    Am zis BOC, nu BOND.
    Ha, ha, ha.
    Kool.
  • +3 (7 voturi)    
    Asta ne ia de prosti. Pe toti. Pe fata. (Sâmbătă, 22 august 2009, 9:49)

    anonim [anonim]

    Dati-i careva un vapor, o pluta sa plece asta odata navigand in fantasme.
  • 0 (0 voturi)    
    Nenorocitii din presa (Sâmbătă, 22 august 2009, 13:38)

    Dumitru [anonim]

    Astia care se mai iau aiurea de familia presedintelui si la care banii murdari le put a petrol ii invit sa behaie la alta masa. Basescu e iubit de popor si toate grohaiturile astea n-au nici o valoare la toamna.
  • 0 (0 voturi)    
    Îmi plac oamenii cu certitudini !!!!!! (Sâmbătă, 22 august 2009, 21:30)

    Baltazar [anonim]

    M-am uitat pe actul constitutiv al firmei care este semnat de ambii asociaţi DOAR pe ultima pagină. În rest are ştampilă de notar pe câte două pagini, timbru sec.
    Aşa că cei care cred că sunt luaţi drept proşti, greşesc ! Chiar sunt ! Se pot înlocui toate paginile cu excepţia ultimei ! Sigur, în colaborare cu notarul ! E greu aşa ceva ?
  • 0 (0 voturi)    
    Si noi ar trebui sa si credem? (Luni, 24 august 2009, 9:31)

    PARSOR [anonim]

    Si noi ar trebui sa si credem?
    Noua, de ce daca ni s-ar intampla, prin absurd, asa ceva nu ne-ar crede nimeni?
    Din pacate pentru noi, astia sunt convinsi ca suntem prosti si chiar ii credem.
    Nasol pentru noi pentru faptul ca propriul nostru presedite ne crede prosti si tampiti.
    Defapt a si zis ca suntem tampiti.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by