Crin Antonescu despre Guvernul Boc: Avem o criza mondiala, dar avem si o criza a noastra, iar criza sunteti dumneavoastra

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 28 aprilie 2009, 16:03 Actualitate | Politic


"Avem o criza mondiala, dar avem si o criza a noastra. Avem o sursa de haos, o lipsa de solutii, si criza, domnilor, sunteti dumneavostra. Sa ne ajute Dumnezeu sa trecem peste aceasta criza", a afirmat, marti, liderul PNL, Crin Antonescu.

Referindu-se la posibila introducere, de catre Guvern, a impozitului forfetar, Crin Antonescu a afirmat ca "Daca dumneavostra ca Guvern, v-ar pune cineva sa aduceti bani de acasa pentru ca aveti deficit, v-ar placea?" El a reamintit ca PNL intentioneaza sa introduca o motiune de cenzura, in cazul in care Guvernul va adopta aceasta ordonanta.

Liderul PNL a adaugat ca Traian Basescu, Mircea Geoana si Emil Boc discuta despre "toate nenorocirile" economice avand doua puncte de referinta - criza mondiala si "greaua mostenire" a guvernarii PNL. "Cred ca e cazul sa incepeti sa observati si dumneavoastra ceea ce noi am observat de la bun inceput, ca noi nu avem o problema cu mostenirea, ci cu mostenitorii, ca nu avem atat o problema cu criza care exista pe plan mondial, ci cu criza care sunteti dumneavoastra insiva ca Guvern, care nu e generata de criza mondiala".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1276 vizualizari

  • +4 (24 voturi)    
    geniul (Marţi, 28 aprilie 2009, 15:11)

    Sinoda [utilizator]

    Zise marele geniu in politica caruia, daca i-l scoti pe basescu din gura nu mai are nimic de spus si care nu are nici cea mai mica problema sa se asocieze, in orice fel, cu mai marele coruptilor din Romania, adrian nastase. Si care mai zice ca asta reprezinta bun simt.......VAI DE TINE crin, Vai de cei ce il accepta !
    • +2 (2 voturi)    
      Mai scapa si un adevar (Marţi, 28 aprilie 2009, 19:30)

      DanCC [utilizator] i-a raspuns lui Sinoda

      De data aceasta are dreptate. Sa vedeti cate firme inchise sau lichidate, cati vor ingrosa randurile somerilor in urma acestei ordonante.(Desigur, mai bine sa dam ajutoare de somaj decat sa incasam la bugetul de stat TVA, impozite pe salarii etc.) Daca inca nu e criza pe bune in Romania, de ce sa nu-i dea o mana de ajutor Guvernul? Si asta e doar inceputul.
    • 0 (0 voturi)    
      Aplaudacii presedintelui (Miercuri, 29 aprilie 2009, 9:42)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui Sinoda

      Prietene, esti tropetistul de serviciu? Traiesti intr-o tara virtuala, te-ai ridicat cu Boc si aplaudacii lui Zeus in sferele impersonalitatii? Nu te infioara incompetenta guvernului de alcov impanat cu fidelii de la Cluj (rude si interlopi) care si-a pierdut timona? Nu cred ca vei suspina in perna, peste cateva luni cand economia forfetata va intra in convulsii, pentru ca esti inregimentat adanc in clanul figurilor triste ale aplaudacilor marelui jucator, cu simbrie de la statul mafiot al dumnealui. Iar dupa ce-si va depune laptii, in bunul spirit al functionarimii fara demnitate si idealuri, cred ca esti gata sa servesti pe oricine si cu pantalonii in vine, daca este cazul
  • 0 (24 voturi)    
    parere (Marţi, 28 aprilie 2009, 15:13)

    matei l. [anonim]

    Cu strangere de inima cred ca trebuie sa recunosc ca are ceva dreptate.
    • +2 (12 voturi)    
      alta parere (Marţi, 28 aprilie 2009, 16:41)

      Balan Vlad [anonim] i-a raspuns lui matei l.

      Eu cred ca nu a spus tot ce trebuia. Vom vedea consecintele acestei guvernari peste 1 an cand exctintia in masa a IMM-urilor dupa cometa forfetara a lui Pogea va fi in toi. Cand raportul salariati la privat/(bugetari+pensionari+someri) va fi atat de micsorat ca Pogea va trebui sa casune pe alta categorie. Si va gasi: poate PFA, poate cei care au masina (noul impozit pe poluare) sau poate cei care au 2 slujbe si cumuleaza deci 2 venituri :D. La anul, cand euro va ajunge poate la 6 Ron in timp ce pensiile si salariile bugetarilor vor fi inghetate pentru ca da, IMM-urile alea deja fosila atunci contau mai mult pentru contributii sociale decat pentru impozit pe profit. La anul, cand multi dintre cei care ii ducea capul sa produca ceva (chiar si 200 euro pe luna care e mai mult decat salariul minim -Pogea nu stie asta se pare) vor trebui sa plece pentru ca sunt indezirabili (nu dai 500 euro sau mai mult - valea).La anul cand bugetarii competenti vor pleca scarbiti pentru ca guvernul considera ca sunt platiti prea mult. Nu criza, dezastru, catastrofa asta trebuia sa spuna.
      • +1 (1 vot)    
        Un an? (Marţi, 28 aprilie 2009, 22:09)

        Frobenius [anonim] i-a raspuns lui Balan Vlad

        Un an este un termen exagerat de optimist. Guvernarea dupa ureche isi va arata roadele mult mai repede. FMI o sa ceara rezultate, rezultate nu au de unde sa fie cu astfel de aberatii. Vor urma alte taxe, e singura cale pe care o stie Pogea-Boc-ul (TVA, salarii, impozit pe boala, impozit pe pensii, impozit pe orice). Trei luni!
  • 0 (14 voturi)    
    SUPER CRIN! (Marţi, 28 aprilie 2009, 15:33)

    alesis [anonim]

    da-le Crin peste bot la nesimtitii aia, auzi la ei, noi sa nu mai circulam cu masina cand mergem in interesul companiei noastre dar ei de ce nu renunta la masinile Audi luate pe banii nostrii ??? sa nu-si mai deconteze nici ei nimic sa vina cu bani de acasa daca vor sa mearga cu masina. Jegosii, pe timp de criza, cand vindem mult mai putin, mai pun un impozit in loc sa ne ajute sa relansam increderea in economie, asta-i guvern?????? Asta-i guvern de incompetenti!!!!!!!!!
  • 0 (18 voturi)    
    Bravo CRIN (Marţi, 28 aprilie 2009, 15:39)

    Costin [anonim]

    Bravo CRIN...este singurul politician care mai face opozitie in Romania si mai ales singurul in care mai poti avea o bruma de incredere.
    • +1 (11 voturi)    
      Putin bun simt va rugam! (Marţi, 28 aprilie 2009, 17:30)

      bygu [utilizator] i-a raspuns lui Costin

      "Criza sunteti voi" este de fapt un plagiat. In Napoli cu cateva zile in urma au iesit pe strada o serie de menifestanti care au scandata "La crisi siete voi", anume, "criza sunteti voi".

      Se cere din partea acestor " reprezentanti politici" putina obraz fata de plebea care le asculta aberatiile
  • +5 (7 voturi)    
    Solutii? (Marţi, 28 aprilie 2009, 16:18)

    mns [utilizator]

    Nu inteleg, daca suntem intr-o situatie atat de proasta, si asta nu neg, de ce nu propune solutii, sa-mi dea un motiv sa-l votez. Oricui i-ar veni usor sa isi critice adersarii, pentru ca nimeni nu-i perfect, dar macar sa demonstreze ca e mai bun decat a arunca fara incetare cu sageti in toate directiile.
    • -1 (7 voturi)    
      excelent (Marţi, 28 aprilie 2009, 17:33)

      veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui mns

      good point!

      crin n-are solutii, niciodata n-a avut! el doar critica!
  • +1 (1 vot)    
    Apa trece, pietrele raman (Marţi, 28 aprilie 2009, 16:28)

    marius [anonim]

    Are dreptate, toti avem dreptate cand vine vorba de jegurile care ne conduc. Dar pe cand om vedea si noi o schimbare, cand v-a da cineva cu pumnu in masa acolo in parlament si va face ceva? Sper ca poate copii copiilor mei sa poata vedea ceva mai bun. Toti cei tineri care intra in politica acum sunt acolitii vulpilor batrane care au secera si ciocanul tatuate pe frunte, sunt fie rude fie protejati. Nu au de unde invata cum e "sa nu furi prea mult". Poate putem spera ca vor fura mai putin si for face si ceva de restul banilor pentru amarastenii astia care ne-o luam peste bot de cativa zeci de ani incoace.
  • +6 (8 voturi)    
    totusi (Marţi, 28 aprilie 2009, 16:32)

    amidona [anonim]

    ce are a ne propune domnul crin ? nu mi-a fost dat sa aud vreodata. ma poate lamuri vreun sustinator al domniei sale ?
  • -2 (4 voturi)    
    Politica (Marţi, 28 aprilie 2009, 16:33)

    florin [anonim]

    Nu mi-au placut liberalii. Mi-am dorit sa plece de la guvernare si am fost bucuros atunci cand s-a intamplat asta.
    Dar nu pot sa fiu de acord cu modul in care isi pun in practica ideile noii guvernanti. Nu am nimic impotriva impunerii unei sume minime pt. impozitul pe profit. Este o idee excelenta chiar. Dar nu pot fi de acord cu modalitatea de impunere, nu are nicio legatura cu realitatea economica. De ce?

    1. Sunt obligat sa platesc impozit raportat la veniturile din 2008, dar realizarea unor asemenea venituri anul asta par utopice, iar eu deja am platit impozit pe profit in anul 2008
    2. ce diferenta este intre 100.000Euro si 1.000.000 euro, de ex. Cum se reflecta aceasta in modalitatea de impozitare? Nu cumva ar fi fost mai corect ca suma minima sa fie legata direct de cifra de afaceri printr-un procent fix?
  • -2 (8 voturi)    
    Bine le-a zis (Marţi, 28 aprilie 2009, 16:44)

    FLORIN [anonim]

    Sa dam cu comunistii de pamant.
  • 0 (8 voturi)    
    crin A (Marţi, 28 aprilie 2009, 17:01)

    nicu [anonim]

    Imi place! Are verb,are acid ,are imaginatie dar mai ales ARE DREPTATE! Cu astia care conduc azi ..ne sufocam repede. Cu sau fara criza mondiala.
    • +1 (5 voturi)    
      mda (Marţi, 28 aprilie 2009, 17:34)

      veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui nicu

      pacat ca n-are solutii, altfel spus uin dalmatian, rupt in cur, dar latra tare... si frumos dupa unii! :))
      • 0 (2 voturi)    
        nu crin este problema (Marţi, 28 aprilie 2009, 18:38)

        directia 5 [anonim] i-a raspuns lui veninusrl

        mereu se vor gasi politicieni cu un discurs imbibat si ambalat 'viu colorat' ,atat timp cat noi nu vom trece de ambalaj si nu ne punem intrebari
        • +1 (1 vot)    
          sunt de acord (Marţi, 28 aprilie 2009, 22:09)

          veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui directia 5

          cu ce spui tu, problema , sau mai corect, marea prb a ro, dar nu singura este oferta politica, dintre cei care imi propoun sa-i votez, cei care vor sa semnam contractul (dandu-i votul pe baza angajamentelor) niciunul nu-mi place, niciunul nu-mi insipra incredere; ca sa-i pot diferentia ii insir pe o scala a neincrederii, iar crin antonescu din tot ce l-am auzit spunand, el este sus pe scala mea a neincrederii.

          cum putem schimba oferta politica din romania? asta e intrebarea care pt mine ramane fundamentala.
  • +1 (7 voturi)    
    vai cine vorbeste (Marţi, 28 aprilie 2009, 17:10)

    DanX [anonim]

    Am scapat de un papagal a venit alta planta la putere la partidul ala plin de coruptie ... lasa-ne ma ca nu esti cineva sa comentezi.
  • 0 (8 voturi)    
    Un papagal (Marţi, 28 aprilie 2009, 17:27)

    cornel [anonim]

    Atat.
  • -2 (2 voturi)    
    Crinul privilegiat (Marţi, 28 aprilie 2009, 17:45)

    Ilie Vasc [anonim]

    sa se duca membrul Crin in comisia cu pricina, stie el care, aia la care nu a fost deloc, si sa voteze proiectul prin care parlamentarii nu au dreptul la pensii speciale si apoi mai discutam
  • 0 (6 voturi)    
    de ce mai crin... (Marţi, 28 aprilie 2009, 18:33)

    cocosila [utilizator]

    ...cand razi faci niste grimase chinuite de zici ca jelesti ?

    acolo este adevarata criza :

    la mobilitatea ambigua a fetei tale ,mai, planta angiosperma!
  • +1 (1 vot)    
    Diferente nu exista (Marţi, 28 aprilie 2009, 21:02)

    Ariadna [anonim]

    Daca nu am fi convinsi ca si Domnul Crin Antonescu este un alt personaj -de aceeasi factura precum micutul nostru Prim Ministru-- un executant - desigur ca am fi tentati sa-l credem un mare luptator. INSA PNL de ce nu a creat CLASA DE MIJLOC ? De ce s-a servit numai de oameni mediocri si "neica nimeni" cu diplome fortzate ? De ce nu s-a bazat pe COMPETENTELE acestei TARI ? Raspunsul ar fi ca si cei care manuiesc PNL-ul din umbra NU AU NEVOIE decat de niste executanti ale INTERESELOR MAFIOTE de acaparare a cat mai mult din averea ROMANIEI. Nu este nici o DiFERENTA - toti seamana perfect si provin din aceeasi clasa a BURGHEZIEI COMUNISTE - fara consistentza in profesiile pe care le exercita....ci numai cu dorintza de a parveni. Domnul PATRICIU - cel care dirijeaza aranjamentele in PNL de ce nu se inconjoara de PROFESIONISTI si nu promoveaza specialistii ? Pentru-ca provine din aceleasi structuri ca si Domnul Basescu..probabil avand aceleasi grade....?Domnul Antonescu nu poate sa fie GARANTUL unei politici adevarate LIBERALE - doar Dumnealui prin discursurile sale- PNL a demonstrat ce poate. Asta nu ca ceilalti ar fi mai patrioti si alta structura.
  • 0 (0 voturi)    
    coada (Marţi, 28 aprilie 2009, 22:49)

    superior [anonim]

    Este coada mare pentru inchis/suspendat firme...mi-a transmis un prieten care a fost sa-si suspende 3 ani firma...nu mai era loc si imgarmadeala acum urmeaza...POGEA>>>TIIIINNNNNNEEEEETTTTTTEEEEE.....vin somerii...sper ca nu la fel ca minerii.
  • +1 (1 vot)    
    Adevarul doare! (Joi, 30 aprilie 2009, 2:26)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    @ Da si repet criza e morala.Un perivocic mai lipsea.Am mai avut unul moscovit ce vooorbea asa frumos : a adormit spiritul civic,patriotic ori ce orgoliu de razas autentic Si avem nevoie de un profesor de Socialism stiintific bursier la Patriciu campionul absentelor din sistemul bicameral.Top modele prea imbatranite si pentru podiumul de moda si politic.Asta lipsea un crin pe lespedea PNL.Parerea mea ca Musca era mai competenta si mai activa decat multi PNL-isti de "top".DA inainte de 89 era un fapt daca nu puteai sa scapi de un incomod era promovat.De ex.la europarlamentare.Sa-i vada si sclifosita de Dna Europa ce mai politicieni a incurajat. Da sunt pentru Crin A. la Strassburg.Atat.Si altii care s-au autopropus.CVT,GB,eventual Felix,Andone! Asa un aer curat ar fi.Vise! Nu ?Restul la treaba. Care pierde cadenta la servicii de salubritate! Ei au bagat tara in gunoaie sa o salubrizeze. Nu sunt de acord nici cu impozitul forfetar.Cu amenzi ecologice cu comfiscari de venituri ilicite cu recuperarea fraudelor fiscale de ori ce tip da.Mai bine o amenda de 500 deEU pe mizeria facuta dect falimentul unei AF.care dau paine la 2-6 persoane.Legal si impozabil.Dar scoateti la suprafata economia aia subterana.Nu stiti,nu puteti? Lasati pe altii? Puneti impozite pe nemunca pe tepari,pe interlopi,pe traficantii de ori ce,pe contrabanda.Confiscati si mijloacele de transport si financiare si vilele facute cu mijloace ilegale.Mosteniri dubioase aiuritoare de la matusi Tamara care de Hagi Tudose ce erau nu aveau nici paharul de apa dar amite averi fabuloase.Si F.D.R in SUA in 33-44 lua si 95% din asa mosteniri ce puneau in pericol bugetul national,Noi amarastenii cu 40 de ani de munca grupa a II-a putem plati 100%-120% alimente la pret european? Am mai intrebat si repet de ce nu si amenzi europene pentru mafioti globtroteri europeni?Cu energia mai merge asa producem si vindem sau rascumparam cu adausuri de 1000/100.Gata cu genocidul ca someaza tribunalul de la Haga.DDD


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by