VIDEO Disidentul anticomunist Vasile Paraschiv refuza sa fie decorat de presedintele Traian Basescu, pe care il numeste comunist

de Marius Mihaiescu     HotNews.ro
Luni, 1 decembrie 2008, 18:53 Actualitate | Politic


Vasile Paraschiv refuza sa fie decorat de Traian Basescu
Foto: AGERPRES
Luptatorul anticomunist Vasile Paraschiv a refuzat, luni, distinctia Steaua Romaniei in grad de cavaler, pe care i-o inmanase presedintele Traian Basescu, mentionand ca refuza primirea acesteia "de la un comunist la fel ca toti ceilalti care ne-au condus tara de la Revolutie", relateaza Mediafax.

"Va multumesc pentru inalta distinctie ce ati hotarat sa mi-o acordati astazi, dar eu sunt obligat sa refuz primirea ei de la un comunist ca toti ceilalti care ne-au condus tara de la Revolutie si pana azi si impotriva carora eu am luptat din 1968 si voi continua sa lupt pe cale legala si democratica pana la ultima bataie a inimii", a declarat Vasile Paraschiv, dupa ce Traian Basescu l-a decorat cu Ordinul National "Steaua Romaniei" in grad de cavaler.

"Eu nu sunt ca un caine, caruia daca ii dai o felie de salam el nu mai latra, tace din gura si te lasa sa intri in curtea stapanului si sa furi totul. Eu nu vreau de la dumneavoastra, domnule presedinte, decoratii, bani, functii etc. Eu vreau dreptatea si adevarul pentru intregul nostru popor, adica exact ceea ce ati promis dumneavoastra poporului nostru in noiembrie 2004 si care pe mine m-a atras ca un magnet, dar din nefericire nu v-ati respectat promisiunea facuta, m-ati mintit si m-ati indus in eroare si pe mine si intregul nostru popor cu promisiuni pe care nu vi le-ati respectat niciodata", a spus Vasile Paraschiv, la microfon, citind dintr-un discurs.

El a precizat ca se opreste la cat a citit pentru ca, desi este un om liber, i se interzice sa vorbeasca.

Vasile Paraschiv a mentionat ca seful statului l-a invitat la Cotroceni peste cateva zile, pentru a vorbi despre decizia sa de a refuza distinctia.

Afirmatiile lui Vasile Paraschiv au fost primite cu rumoare de cei prezenti la Cotroceni.

In replica, seful statului i-a multumit lui Vasile Paraschiv pentru cuvintele rostite si pentru faptul ca a participat la ceremonie si i-a spus ca este oricand binevenit la Cotroceni.

Vasile Paraschiv a replicat ca asteapta invitatia sefului statului de a veni la Cotroceni, la care Basescu a raspuns: "Nu, repet, sunteti oricand binevenit".

Basescu a tinut sa adauge ca el respecta insemnele statului roman si cand acorda distinctii nu face acest lucru in nume propriu, ci in numele statului roman.

El i-a spus lui Paraschiv ca nu Traian Basescu i-a acordat respectiva distinctie, ci seful statului, in numele poporului roman.

Basescu a adaugat ca toti ar trebui sa respecte insemnele statului roman.

Dupa acest incident, seful statului a ciocnit o cupa de sampanie cu cei decorati, iar Vasile Paraschiv a distribuit presei discursul din care a citit in fata presedintelui.

Vasile Paraschiv i-a returnat presedintelui ordinul primit, la finalul ceremoniei.

Vasile Paraschiv s-a alaturat in 1977 Miscarii initiate de scriitorul Paul Goma pentru apararea drepturilor omului in Romania, constant incalcate si batjocorite de regimul totalitar comunist.

In 1971, Paraschiv a fost primul care a militat pentru sindicate libere in Romania lui Nicolae Ceausescu.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















11881 vizualizari

  • +20 (38 voturi)    
    corect (Luni, 1 decembrie 2008, 18:58)

    nicolae [anonim]

    corecta pozitia acestui dizident. Atitia altii ca el au murit fara sa le fie recunoscute meritele. Ce face Base e tardiv. Altora li s-au dat terenuri si scutiri numai pt ca s-au aflat din intamplare in Piata Rev in 89, iar unii nici macar nu au fost acolo. Pe de alta parte, e decenta reactia lui Base, care a acceptat pozitia acestui om fara a cirti.
    • -12 (26 voturi)    
      senil (Luni, 1 decembrie 2008, 21:30)

      apeofgod [anonim] i-a raspuns lui nicolae

      daca era disident adevarat, era mort acum...ucis de adevaratii comunisti. sa nu mai jelim acum tot felul de senili si de mascarici...
      • +1 (9 voturi)    
        pentru cei care il critica pe dl. Paraschiv (Luni, 1 decembrie 2008, 22:00)

        Razvan [anonim] i-a raspuns lui apeofgod

        Cati dintre voi stiti ce s-a intamplat in decembrie 89? de ce nu stie nimeni? pentru ca nu ar fi un adevar convenabil...
        In procesul revolutiei au fost condamnati acum, in prag de alegeri doi generali... ei sunt singurii care au facut acea nebunie??? crede cineva asta?

        In conditiile in care multe adevaruri inca nu au fost facute publice, in conditiile in care anumiti oameni sunt in continuare aparati... multumim domnule Paraschiv pentru gestul fantastic de onoare pe care l-ati facut dand o palma presedintelui... la mai multe!!!!
      • +6 (8 voturi)    
        Maimutele din iad (Luni, 1 decembrie 2008, 22:27)

        Justin Puscasu [anonim] i-a raspuns lui apeofgod

        Dreptul la opinie nu este echivalent cu dreptul unor maimute primitive ca tine sa terfeleasca imaginea unuia din putinii oameni care au demonstrat ca au demnitate si principii. Marsh la groapa de gunoi a istoriei, lepadatura!
    • 0 (4 voturi)    
      50% corect (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:21)

      Vasile [anonim] i-a raspuns lui nicolae

      Fi serios domnule, asta era in 46 in PCR, s-a inscris din "daruire" asa ca dizidenta nu-si are rostul decat din perspectiva anti-ceausista. Cand lumea era dusa la Canal, el era un muncitoras cu unsoare pe maneci, care aplauda stalinismul represiv si dadea din degetele pe la sedintele BOB pe intreprindere. Cand altii mureau la Sighet si Aiud de ce drecu nu s-a revoltat? S-a revoltat fix cand a facut si Ceausescu un gest inedit, luand partea Cehoslovaciei? In acel an pana si Goma s-a inscris in PCR, sedus de "independenta" lui Ceausescu.
    • +2 (2 voturi)    
      simetrie (Marţi, 2 decembrie 2008, 14:24)

      marius [anonim] i-a raspuns lui nicolae

      Un dizident, care a fost mai intai comunist, refuza o distinctie propusa de un sef de stat care a condamnat comunismul, desi a fost si el comunist.
  • -18 (50 voturi)    
    gest de marlan (Luni, 1 decembrie 2008, 19:00)

    georgeb [utilizator]

    asta e tot ce pot comenta; nu cunosc omul (nu pe el il numesc marlan, doar gestul l-am caracterizat); chestia asta nu se face; in fine; ar putea da mai multe detalii despre lucrurile cu care l-a pacalit;
    • -9 (23 voturi)    
      mod parent up! (Luni, 1 decembrie 2008, 21:22)

      petrumot [anonim] i-a raspuns lui georgeb

      1. Care a fost singurul presedinte roman care a condamnat public comunismul?
      2. Care a fost singurul presedinte roman care a fost suspendat de "comunisti"?

      si lista poate continua, deci intr-adevar, un gest marlan.
    • +10 (18 voturi)    
      Da de ce? (Luni, 1 decembrie 2008, 21:26)

      Cony [anonim] i-a raspuns lui georgeb

      Da de ce nu se face? Fi serios, omul a spus ce a avut de spus. Un OM !
  • +9 (45 voturi)    
    Felicitari Domnule Paraschiv ! (Luni, 1 decembrie 2008, 19:01)

    Soare [anonim]

    Va apreciez pentru gestul Dvs. si pentru faptul ca ati spus lucrurilor pe nume. Toata stima din partea mea, sper ca tot mai multi romani sa va urmeze exemplul !
  • -13 (43 voturi)    
    Un mitocan (Luni, 1 decembrie 2008, 19:02)

    Cl [anonim]

    Se poate refuza si cu eleganta...
    • +2 (30 voturi)    
      Mirlanul nu pricepe decit mitocanii (Luni, 1 decembrie 2008, 19:58)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Cl

      Poate intelegi ca alta abordare din partea lui Paraschiv era inutila.
    • +6 (22 voturi)    
      Bravo domnule Paraschiv (Luni, 1 decembrie 2008, 21:29)

      Observatorul [anonim] i-a raspuns lui Cl

      Tu nu intelegi ca eleganta nu poti sa o oferi unor criminali. Comunismul este cel mai rau lucru care s-a intamplat Romaniei, iar inflexibilitatea este o atitudine legitima.

      Traian Basescu este un fost membru al aparatului comunist, iar dupa 1989 a fost unul dintre cei care au ocupat structurile de putere alaturi de Ion Iliescu, principalul autor al loviturii de stat si, se pare, vinovat de moartea a peste 5000 de romani.

      Cu astia nu ai ce sa discuti.

      Eleganta presupune niste interlocutori, niste parteneri, ori cu fostii comunisti nu ai ce sa negociezi, in nici un caz capitalul simbolic al memoriei.

      Nu poti trata cu eleganta oameni care sunt legati de aparatul de teroare care a trimis in lagare sute de mii de romani.
      • +4 (6 voturi)    
        Paraschiv a fost membru PCR (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:09)

        Vailov Paraschirov [anonim] i-a raspuns lui Observatorul

        " Vasile Paraschiv a fost muncitor şi membru al P.C.R. din 1946"....si dupa aceasta s-a cam incheiat cu totul. Daca el lupta impotriva comunismului fix din 1968, cand Piticu s-a rasculat si el de partea Cehoslovaciei, ar trebui sa merga la Moscova, sa-i dea decoratie de anti-ceausist, nu de anti-comunist.. Intre 46 si 68 ce a facut? Participa la sedintele PCR cumva? Pe vremea in care nevasta lui Brucan infiera la Tribunalul Poporului Paraschiv nu era dizident, era stalinist.
      • 0 (4 voturi)    
        si paraschiv e comunist (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:24)

        Kirov [anonim] i-a raspuns lui Observatorul

        anti-ceausist, insa tot comunist.
      • +2 (2 voturi)    
        atunci de ce n-ati votat?! (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:35)

        buduleataichii2 [anonim] i-a raspuns lui Observatorul

        tot ziceti k paraschiv are dreptate, de ce nu faceti ceva impotriva sistemului politic romanesc. de ce nu v-ati dus, nene, la vot si ati lasat psd-ul sa iasa invingator. dati din gura dar gura dar nu treceti la fapte........ignoranta nu duce nicaieri, ba chiar mai rau
        • +1 (3 voturi)    
          au votat (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:44)

          dedeiu [anonim] i-a raspuns lui buduleataichii2

          dar crezi ca 2-3 comentatori de aici au puterea celor care s-au dus la munte? Celor care se duc in mall? Celor care se duc in cafenele si-si lasa porchele afara ca sa il vada toata lumea? Pe aia sa ii certi, nu pe cei de aici daca ai tupeu desigur.
          • +1 (1 vot)    
            aia nu voteaza (Marţi, 2 decembrie 2008, 23:26)

            buduleataichii2 [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

            nu aia conteaza la vot. atata timp kt s-au dus cu putin mai mult de 20% sa voteze am tot dreptul sa-i cert pe toti.....si pe aia cu masini bengoase si pe astia care doar dau din gura. si mi-e greu sa cred k aia care se duc in cafenele, au lipit stampila. in plus nici nu cred k sunt asa de multi sincer sa fiu
    • +3 (7 voturi)    
      ai dreptate (Luni, 1 decembrie 2008, 23:16)

      ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Cl

      Putea sa-i spuna:
      D-le "gaozar" , luati-va distinctia si bagati-o in "pasarica" unei "tiganci imputite"!
  • +6 (40 voturi)    
    Omul asta sta mai drept ca multi dintre noi (Luni, 1 decembrie 2008, 19:03)

    bigbrother [utilizator]

    Felicitari, domnule Vasile Paraschiv, ma bucur ca l-ati pus la punct pe Base. Dupa 18 ani inca nu se stiu multe lucruri despre trecutul nostru si in continuare Base nu face nimic pentru a rezolva aceasta problema

    Bravo!
    • -10 (22 voturi)    
      unii drepti altii strambi la minte! (Luni, 1 decembrie 2008, 19:35)

      strambu [anonim] i-a raspuns lui bigbrother

      ajung sa cred ca traiesc in mijlocul magicelor taine romanesti. esti idiot amice!
      • +4 (8 voturi)    
        idiotul (Luni, 1 decembrie 2008, 20:16)

        Thheo [utilizator] i-a raspuns lui strambu

        In sceneta idiot era si cel care afirma despre interlocutor ca este idiot... asa ca simte-te.
        • +1 (3 voturi)    
          base e ala care a pus oameni la justitie? (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:47)

          dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Thheo

          Base e ala care da verdicte? Nu cumva oamenii pusi de iliescu? Mucles!
    • -5 (11 voturi)    
      sarumana (Luni, 1 decembrie 2008, 21:35)

      apeofgod [anonim] i-a raspuns lui bigbrother

      mett, stii sa pupi mana care te hraneste...bai petroliberalule!!!
    • -1 (3 voturi)    
      A ajuns ce nu-si dorea (Marţi, 2 decembrie 2008, 0:44)

      alk [anonim] i-a raspuns lui bigbrother

      Unealta comunistilor impotriva lui Basescu.
  • +13 (29 voturi)    
    Dle. Paraschiv, sa va dea o distinctie B. Olteanu (Luni, 1 decembrie 2008, 19:04)

    POLITICIENI FERICITZI [anonim]

    caci el e un "autentic" si i-a salvat de lustratie pe toti comunistii din parlament pentru totdeauna :

    ● psd+pc, partidul cu cei mai multi lustrabili
    toti lustrabili au primit de la pnl “liber la politica”
    primii 100 de lustrabili
    evz, 27 aprilie 2006
    mihail bumbes, mihai burcea
    http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/614999/primii-100-de-lustrabili/

    partidul social democrat

    iliescu ion senator
    andon sergiu deputat pc
    hrebenciuc viorel deputat psd de bacau
    popescu dan-mircea senator psd
    severin v. adrian deputat psd
    cozmanca octav senator psd
    mohora tudor deputat psd
    mihailescu petru serban senator psd
    paunescu adrian senator psd
    novolan s. traian senator psd
    otilian neagoe senator psd
    sasu i. ion deputat psd
    simionescu aurel gabriel senator psd
    andea petru deputat psd
    chis filonas deputat psd
    dumitrescu zamfir deputat psd
    filipescu teodor senator psd
    maghiar t. teodor senator

    partidul romania mare

    avram dumitru deputat prm
    dinescu valentin senator prm
    furo iuliu ioan deputat prm
    dina carol senator prm
    dumitrescu viorel gheorghe senator prm
    stan petru senator prm

    partidul conservator

    faina i. constantin deputat pc

    voinea florea deputat pc
    tudor constantin deputat pc


    partidul national liberal

    malaimare mihai-adrian,
    ujeniuc dragos deputat pnl
    ungureanu –mihai razvan sef sie

    minoritati

    33. mircovici niculae deputat
    • +7 (11 voturi)    
      Cereti o distictie anti-comunistului B. Olteanu (Luni, 1 decembrie 2008, 19:40)

      absenti condusi de POLITICIENII FERICITZI [anonim] i-a raspuns lui POLITICIENI FERICITZI

      Bogdan Olteanu a primit premiul "Secera si Ciocanul"

      15 Martie 2008

      Societatea Timisoara i-a acordat, sambata, presedintelui Camerei Deputatilor, Bogdan Olteanu, premiul "Secera si Ciocanul", pentru nerespectarea promisiunii de a pune in dezbatere, in Camera, proiectul Legii Lustratiei, relateaza NewsIn.

      "O mare dezamagire pentru Societatea Timisoara, pentru toti care se pronunta pentru democratie si impotriva reziduurilor comunismului, este chiar presedintele Camerei Deputatilor, Bogdan Olteanu, care a promis ca va pune in dezbatere in Camera Deputatilor proiectul Legii Lustratiei", a declarat presedintele Societatii Timisoara, Florian Mihalcea.

      Nominalizarile pentru premiile Societatii Timisoara au fost facute la sfarsitul lui 2007, dar au fost acordate sambata, dar Olteanu nu a venit sa-si ridice premiul.

      Mihalcea a precizat, sambata, ca populatia considera necesara Legea Lustratiei. "Circa 70% din respondentii unui sondaj de opinie cred ca aceasta lege este necesara. Acest lucru i-a determinat pe unii politicieni sa isi treaca Legea Lustratiei in propriile agende, dar au ramas la aceasta faza si nu au facut nimic pentru a o promova", a mai afirmat Mihalcea.

      Proiectul Legii Lustratiei, initiat de cativa ani, nu a devenit inca lege. In primavara lui 2006, proiectul Legii Lustratiei a trecut de Senat, mai apoi a trecut si de comisii. in prezent, acesta este blocat la Camera Deputatilor.

      Bogdan Olteanu a participat, in 2007, la Timisoara, la o dezbatere publica pe tema lustratiei si a promis atunci ca, pana la sfarsitul anului, proiectul va trece de comisiile de specialitate ale Camerei Deputatilor.
    • +2 (8 voturi)    
      Erata (Luni, 1 decembrie 2008, 19:55)

      Un "frustrat" [anonim] i-a raspuns lui POLITICIENI FERICITZI

      33-366 sint de la PD-L.
      Cum de ai uitat tocmai de astia?
      Sau ai apucat sa mirosi putin ciolanul si acum latrii.
      • +5 (7 voturi)    
        Clientii lustratiei: PSD, PPRM si PUR (Luni, 1 decembrie 2008, 20:10)

        POLITICIENI FERICITZI votati de absenti [anonim] i-a raspuns lui Un "frustrat"

        Citeste articolul din EVZ
        si continuarea si nu mai insulta cand nu-ti convine adevarul.

        toti acestia puteau fi eliminati fara alegeri - dar pnl i-a aparatin schimbul CIOLANULUI

        Clientii lustratiei: PSD, PPRM si PUR

        Dintre acestia, majoritatea apartin PSD (23), restul fiind impartit de PPRM (7) si PUR (3). Interesant este ca fosti lideri comunisti se afla acum in fruntea Senatului sau a Camerei Deputatilor.

        Astfel, Biroul Permanent al Camerei Deputatilor ar ramine fara vicepresedintele Corneliu Ciontu (presedintele PPRM), care a ocupat functiile de vicepresedinte al Consiliului Popular sector 5 sau secretar PCR cu propaganda in acelasi sector. La rindul sau, Biroul Permanent al Senatului ar fi „vaduvit“ de secretarii Mihai Ungheanu (vicepresedinte PPRM), care in trecut a ocupat functia de secretar al organizatiei UTC a Uniunii Scriitorilor, si Antonie Iorgovan (PSD), fost presedinte al Consiliului UASC din Universitatea Bucuresti, membru in Consiliul UASCR. Si conducerea grupurilor parlamentare ar avea de suferit de pe urma aplicarii unei legi a lustratiei.

        http://www.infonews.ro/article4823.html
      • +1 (1 vot)    
        a mirosit nevoia de inca o criza (Luni, 1 decembrie 2008, 21:56)

        un roman (deci prin definitie frustrat) [anonim] i-a raspuns lui Un "frustrat"

        are perfecta dreptate omul... daca s-ar putea inca o criza zilele astea ar fi in culmea fericirii...
        dupa sistemul de pensii ce se mai "prabuseste" domnule?
        ce program economic au cei din PDL pe care ii promovezi?
        In cate guverne de pana acum nu au fost ei prezenti... au ratat vreunul? Ce au facut in tot acest timp?
        PDL e de dreapta sau de stanga? sau e acolo unde e guvernarea, oricare a fi doctrina politica si economica?

        Ce bun ar fi un guvern de profesionisti fara culoare politica... dar nu ar avea loc pt ca toata media prezinta dobitoci patati care arunca cu rahat unii in ceilalti.
        De aceea s-a ajuns la 30% prezenta la vot!!!!

        Si ca sa revin la subiect...
        FELICITARI DOMNULE PARASCHIV... poate dupa cateva zeci de dusuri reci ne vor spune si noua domnii de sus de ce au murit oameni in 89...
  • -6 (26 voturi)    
    Acest Paraschiv (Luni, 1 decembrie 2008, 19:05)

    Iorg [anonim]

    Acest Paraschiv ce ar vrea sa fie ales el Presedinte al Romaniei ce poate el sa rezolve de unul singur e cam tarziu.
  • +11 (35 voturi)    
    Paraschiv e un barbat adevarat (Luni, 1 decembrie 2008, 19:06)

    Dan [anonim]

    Bravo lui!
  • +11 (29 voturi)    
    ce poti sa spui? (Luni, 1 decembrie 2008, 19:13)

    predel [utilizator]

    ... e de admirat ca macar este consecvent. Nu cred ca este cea mai fericita cale de a protesta dar nu poti sa nu te opresti la vederea unuia care se vrea vertical pana la capat.
    Un exemplu demn de urmat (chiar daca lucrurile nu se vad intodeauna doar in alb si negru).
    Jos palaria!
  • +12 (26 voturi)    
    un om (Luni, 1 decembrie 2008, 19:15)

    ionescu [anonim]

    ca sa ne reaminteasca cam pe unde stam. un comunist care s-a folosit de retorica anticomunista ca sa invinga in 2004. basescu ramane raul mai mic decat alte rele mai mari. probabil bombonel daca era seful statului poate nici nu s-ar fi gandit la paraschiv." seful statului ca reprezentant al poporului" zice basescu. are dreptate din pacate. un comunist reprezentantul unor oameni orbi, oportunisti, care au uitat deja raul in care au trait si care traieste inca prin ignoranta lor.
  • +10 (16 voturi)    
    Istoria noastra si problemele ei! (Luni, 1 decembrie 2008, 19:18)

    Stefan A. [anonim]

    Caz unic in istoria noastra ! Fiecare are dreptate in modul lui de a vedea istoria . Problemele ereditate din societatea socialista "multilateral dezvoltata" sint departe de a fi doar de domeniu istoric. Are dreptate si domnul Paraschiv dar si domnul Basescu. Este greu sa ai o opinie neutra. Ca si paharul cu apa. Este pe jumatate gol sau pe jumatate plin ?
  • -5 (23 voturi)    
    Medalie (Luni, 1 decembrie 2008, 19:19)

    Mos teaca [anonim]

    O sa o primeasca de la Iliescu , ca ala nu a fost comunist.
  • +2 (28 voturi)    
    RUSINE. (Luni, 1 decembrie 2008, 19:46)

    Cela [utilizator]

    Daca a fost luptator anticomunist de ce nu a facut el ceva de 10 ani de cind ne conduc comunistii. Din pacate Basescu este singurul comunist care a condamnat comunismul in parlament dar drept rasplata l-au suspendat . Probabil Dnul Paraschiv se bucura de aceasta medalie daca ii era oferita de :patriotul:Vadim Tudor. Si din acest incident se vede cit de prost informati sint oamenii. De la un asa erou ma asteptam la mai mult . E SENIL probabil si cineva ia pus un text in mina sa-l atace pe Basescu in ziua de 1 DEC. Sa-i fie rusine . Se pare ca a luptat degeaba sau a trait degeaba daca nu a inteles nimic mai ales din ultimii 4 ani de cind Basescu -singur- incearca sa faca ceva pt tara asta. Si celor care ma votati cu minus va multumesc . Asa pot si eu numara citi securisti si adevarati comunisti sint pe net .
    • -1 (13 voturi)    
      nu vb despre ceva despre habar nu ai (Luni, 1 decembrie 2008, 21:31)

      dya [anonim] i-a raspuns lui Cela

      Vasile Paraschiv nu s-ar fi bucurat daca i-ar fi fost oferita medalia de un alt comunist infocat precum Corneliu Vadim Tudor,care ii adula pe comunisti scriindu-le ode de preaslavire. Acest om care a fost rapit si sechestrat de comunisti si batut in paduriile de langa Ploiesti, torturat in birourile securistiilor,habar nu ai tu cat a suferit vii tu si spui ca e senil, mai bine ai mai citi si ai mai afla si tu niste lucruri utile si nu te mai da desteapta ca nu iti reuseste deloc.
      • +1 (5 voturi)    
        AM CITIT !!! (Luni, 1 decembrie 2008, 23:05)

        Cela [utilizator] i-a raspuns lui dya

        mai mult decit crezi tu dya am vizitat toate inchisorile comuniste din tara am votat doar cu partidele istorice -DAR- nu se face sa jignesti un presedinte pt. niste frustrari pe care le ai . Cinste acestui om pt . ce a patimit si pt. crezul lui dar nu era cazul sa-si verse naduful pe basescu ca nu el este de vina pt. patimile lui . Trebuia sa ia atitudine impotriva lui Iliescu si mai ales sa se gindeasca la faptul ca nimeni pina la Basescu -de 19 ani - nu s-a gindit sa-l decoreze. Tocmai pt .ca a apreciat lupta lui a facut acest lucru . cam asta ar fi . In rest poti sa-ti dau titluri de carti pe care pot sa ti le fac cadou sa le citesti . Cam citi ani ai ???daca nu te superi
    • -2 (2 voturi)    
      tu nu esti senil... (Luni, 1 decembrie 2008, 23:21)

      ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Cela

      ....dar ne obosesti cu supoziti.
      Auzi voci?

      Vezi ca si tribunu' aude...

      NU,nu-i boala, esti doar ales!
      Apropos, halatu' nu-i de vanzare!
  • +6 (20 voturi)    
    Pacat ca refuza o distinctie de la singurul om (Luni, 1 decembrie 2008, 19:48)

    Pacat! [anonim]

    care a facut - in numele POPORULUI ROMAN - Prima Condamnare Oficiala a Comunismului DIN LUME -

    In loc sa ii certe pe cei care au fost LA PUTERE timp de 4 ani de zile - ca PNL - care a avut Lustratia, Condamnarea comunismului, deschiderea arhivelor PCR si multe altele in propriul PROGRAM - dar s-a agatat de CIOLAN alaturi de PSD, ca sa renunte la orice promisiune facuta electoratului care l-a votat in 2004

    PACAT, Dle. Paraschiv, ati ratat ocazia sa dati o lectie cuiva care chiar merita acest lucru !
  • -1 (15 voturi)    
    ce logica de urs! (Luni, 1 decembrie 2008, 19:56)

    capcaunul [anonim]

    bravo lu' nea paraschiv, coloana nu gluma. cat despre logica lui base, cazi pe jos.. dupa el, nimeni n-ar fi trebuit sa refuze distinctiile venite din partea lui iliescu sau ceausescu (nu ca ar fi refuzat cineva la ultimul) ptr ca ar fi venit chipurile din partea institutiei, nu a lui personal.. ha-ha-ha! ca si cum institutia prezidentiala ar fi ceva abstract, nepersonificat de cel care a castigat alegerile.. base, stiu ca nu-ti convine, da' vezi ca macane..
    • -1 (1 vot)    
      ce logica schioapa (Luni, 1 decembrie 2008, 22:39)

      directia 5 [anonim] i-a raspuns lui capcaunul

      adica d. capcaun,vadim are o coloana 'beton' ,sau crezi ca protestul lui din parlament a fost adresat unui 'abstract'
      si d-na Cornea impartaseste aceleasi sentimente fata de base,dar dansa este o DOAMNA -in adevaratul sens al cuvantului-si a ales o cale de exprimare a protestului in consecinta-vezi corespondenta Cornea-Liiceanu
      nu stiu de ce ,dar cred ca 'protestul' d. Paraschiv a fost scris de 'poietul dizident' de Damaroaia cu abonament la cantina ambasadei URSS
      • -1 (1 vot)    
        matale esti obosit, du-te'n concediu, fa (Marţi, 2 decembrie 2008, 3:40)

        capcaunul [anonim] i-a raspuns lui directia 5

        cred ca ai gresit directia, incearca sa intelegi conceptul de logica.. daca e prea greu, ata ete, nu toti ne-am nascut geniali. plimba ursul.
        • +1 (1 vot)    
          chiar asta fac (Marţi, 2 decembrie 2008, 10:04)

          directia 5 [anonim] i-a raspuns lui capcaunul

          de vre o 15 ani ,sunt in 'concediu; si plimb nu ursu ci 'capcaunu',cat priveste 'directia' se pare ca ai dreptate ,este gresita,atat timp cat logica nu te ajuta sa te hotaresti cand este base 'abstract' in cazu' lui vadim sau al d.Paraschiv,dar poti incerca in locul logicii datu' cu banu' ,poate ai mai mult succes,ata ete,bafta
  • -2 (20 voturi)    
    Dar oare?...... (Luni, 1 decembrie 2008, 19:56)

    Costello [anonim]

    ....cine l-a convins pe acest disident sa faca circul asta? Putea pur si simplu sa nu se duca. Ma intreb daca nu cumva dusmanii de moarte a lui Basescu(in mare majoritate fosti securisi sau activisti care in mod cert l-au crutat la vremea respectiva pe V.P., de care nu am auzit, desi ascultam mereu E.L.) n-au regizat aceasta scena jalnica cu acest mosulet care-mi aminteste de bancul cu Ivan Ivanovici, cel ce tot mina liniile ferate nestiind ca lupta de partizani se terminase de cativa zeci de ani.
  • +12 (20 voturi)    
    domnilor de la agentia de stiri (Luni, 1 decembrie 2008, 19:57)

    Iro [anonim]

    Vasile Paraschiv nu a fost primul (ci unul dintre), si nu in 1971, ci in 1979.
    Pentru cei care cred ca exista nuante in orice, sa citeasca memoriile lui V.Paraschiv, scrierile lui Paul Goma, memorialistica de inchisoare a detinutilor politici comunisti. Si Remus Radina - detinut politic, refugiat politic - a refuzat o distinctie a statului roman cu ani in urma. Paul Goma a refuzat invitatiile lui Iliescu&Basescu de a veni in Romania... Trebuie sa mai si citim, nu doar sa ne uitam la televizor.
    • +1 (3 voturi)    
      scuze (Luni, 1 decembrie 2008, 20:15)

      predel [utilizator] i-a raspuns lui Iro

      ti-am dat un minus din greseala
    • +2 (4 voturi)    
      A ajuns ce nu-si dorea (Marţi, 2 decembrie 2008, 0:51)

      alk [anonim] i-a raspuns lui Iro

      Unealta comunistilor impotriva lui Basescu.
  • +4 (12 voturi)    
    Interesant (Luni, 1 decembrie 2008, 19:59)

    Ion [anonim]

    E interesant de observat ca eroul Vasile Paraschiv lupta pentru clasa sociala a muncitorilor, aceea clasa care de fapt se duce la vot si alege comunistii de altadata sau odraslele acestora. Domnule Paraschiv, lupta trebuie dusa impotriva indobitocirii clasei muncitoresti si a taranimii ... Ei trebuiesc invatati sa aprecieze democratia si libertatea, sa nu mai dea puterea lor in mana unor lepre umane. Iliescu, Basescu, Nastase, Patriciu si alti comunisti nu fac decat sa profite de prostimea care ii voteaza.
  • 0 (18 voturi)    
    Felicit demnitatea dlui Paraschiv (Luni, 1 decembrie 2008, 20:03)

    Coande [anonim]

    Si in acelasi timp nu pot sa nu remarc "aplaudacii" care au insotit discursul ulterior al presedintelui. Era o copie la indigo a reactiei comunistilor la discursul lui C. Parvulescu impotriva lui Ceausescu.
    Erau "siderati" ca Paraschiv a "indraznit" sa refuze!
    Iar sofismul lui Basescu cum ca ordinul e acordat de Statul roman, nu de el, e subtire.
    El reprezinta statul roman, constitutional, dar este ales si are cap, maini si coada...
  • +6 (16 voturi)    
    cred ca domnul Paraschiv a gresit momentul... (Luni, 1 decembrie 2008, 20:04)

    judex1 [anonim]

    In primul rand, fostul comunist Basescu a avut bunul simt sa ii ofere o decoratie, din partea statului roman, gest pe care nici un alt presedinte (de ex. democratul "anticomunist", Constantinescu) nu a avut bun simt sa-l faca. Apoi, poate domnul Paraschiv a uitat ca presedintele Basescu este singurul presedinte roman care a condamnat comunismul in parlamentul Romaniei, macar si pentru asta reactia domnului Paraschiv nu a fost, cel putin, corecta, indiferent de suferintele sale si sentimentele sale anticomuniste, absolut normale. Nu am alte comentarii.
    • +7 (9 voturi)    
      Bunica (Luni, 1 decembrie 2008, 20:43)

      Ion [anonim] i-a raspuns lui judex1

      Sa nu uitam ca Bunica, la sfarsit de mandat presidential, a semnat decretul de gratiere a multor criminali printre care si Miron Cosma, teroristul de frunte.
  • -1 (17 voturi)    
    cat e halatu'??? (Luni, 1 decembrie 2008, 20:05)

    laur_bz [anonim]

    Saracu nea Paraschiv asta cred ca deja are alt gen de probleme dupa atata dizidenta...Ar trebui sa se prezinte pentru "distinctii" si alte investigatii la Spitalul 9...
    • +1 (11 voturi)    
      iti zic eu cat e halatul (Luni, 1 decembrie 2008, 21:36)

      dya [anonim] i-a raspuns lui laur_bz

      echivalentul neuronului pe moarte pe care il posezi. Tu ai fi primul care va primi distinctie la 9 , si asta pentru ca nu sti despre ce vb
  • +2 (16 voturi)    
    Din fericire... (Luni, 1 decembrie 2008, 20:06)

    S [anonim]

    ... mai exista OAMENI in Romania. Oameni cu o coloana vertebrala care nu poate fi aplecata cu o renta sau o bucata de pamnt. Sunt "rara avis" dar atat timp cat exista si Romania va exista.
    Dupa...
    Iar Basescu ar trebui sa iasa putin la rampa si sa ne explice ce-a facut el de cand e Presedinte, sa ia punct cu punct din promisiunile electorale.
    Astept cu nerabdare!
  • +3 (9 voturi)    
    O distinctie si de la Marius Oprea din PNL (Luni, 1 decembrie 2008, 20:18)

    absenti condusi de POLITICIENI FERICITZI [anonim]

    Pentru ca a promis - INAINTE de alegerile locale din primavara: "micsorarea pensiilor securistilor"

    La PUTERE fiind de 4 ani - ca si Bogdan Olteanu - a transformat aceste *promisiuni* in EXACT opusul lor, marind TOATE PENSIILE TUTUROR SECURISTILOR fara nici un fel de discriminare.

    Marius Oprea: Se vor micsora pensiile securistilor

    Ziare.com, 27 Mai 2008


    Marius Oprea, presedintele Institutului de Investigare a Crimelor Comunismului in Romania (IICCR), si-a exprimat, marti, speranta ca pensiile fostilor securisti vor fi reduse pana la nivelul minim pe economie, asa cum o prevede un proiect de lege aflat la consultari la Ministerul Muncii.

    Oprea a facut acest anunt la lansarea primului volum de memorii din seria "Marturie si document", Constantin Ticu Dumitrescu, care a sarbatorit si implinirea a 80 de ani, relateaza NewsIn.

    Ulterior, el a explicat ca proiectul de act normativ elaborat de institutul pe care il conduce se afla inca la consultari la Ministerul Muncii, pentru definitivarea ultimelor detalii.

    Potrivit lui Oprea, reducerea pensiilor va veni ca sanctiune dupa ce, potrivit noii legi a CNSAS, o decizie a justitiei va consimti in fiecare caz in parte calitatea de ofiter de Securitate.

    Presedintele IICCR a aratat ca majoritatea acestor ofiteri au ca ocupatie de baza calificari ca lacatus, sculer-matriter, dar primesc pensii foarte mari ca urmare a gradelor detinute.

    "La Ministerul Muncii ni s-a spus ca proiectul se sustine. Dupa discutii cu casele de pensii, a rezultat ca pensiile acestea mari nu sunt rezultatul contributiilor la CAS, ci se datoreaza functiilor, deci nu ar fi nicio problema sa fie taiate", a aratat pesedintele IICCR, aratand ca fostii detinuti primesc o indemnizatie de doua milioane de lei vechi, in vreme ce tortionarii lor in jur de 30.

    Raportul intre pensiile acestor doua categorii este, in medie, de 1 la 7 in favoarea fostilor ofiteri de Securitate, chair 1 la 10, a adaugat el.
  • +4 (12 voturi)    
    mai exista (Luni, 1 decembrie 2008, 20:45)

    cristian [anonim]

    mai exista si romani cu coloana... ferice de el!
    • +1 (13 voturi)    
      zau, are coloana??? (Luni, 1 decembrie 2008, 21:04)

      co [anonim] i-a raspuns lui cristian

      ce nu stii, poate:
      1 anticomunistul asta a mai primit o medalie de la Basescu nu cu mult timp in urma..atunci nu i-a stat in gat...
      2. din stirile A1, domnul anticominist, a ramas la receptia data de presedintele tarii. de ce???
      • 0 (0 voturi)    
        VEZI postare (Luni, 1 decembrie 2008, 23:13)

        Cela [utilizator] i-a raspuns lui co

        mea de ami sus . Cred ca ai f. mare dreptate dar pe mine Dya ma injurat putin pt ce am scris chiar facindu-ma analfabeta , Si ca si tine am luat voturi negative. Cred ca cei care voteaza negativ sint chiar comunistii impotriva varora a luptat d_nul Paraschiv . CE ZICI ???
  • +2 (8 voturi)    
    Nu stiu ce sa zic (Luni, 1 decembrie 2008, 21:01)

    eu [anonim]

    Istoria cu Dl Paraschiv este prezentata intr-o carte... asa am aflat si eu despre el. decizia lui sa nu primeasca distinctia... dar sper ca onorific macar d-lui Paraschiv sa i se acorde pensia corespunzator cu distinctia asta. Fiindca e posibil sa aiba nevoie de bani pt a avea o batranete linistita.
  • -1 (17 voturi)    
    Fanii lui Base' (Luni, 1 decembrie 2008, 21:04)

    amadeusz [utilizator]

    Ce jalnici mi se par toti amploiatii fani ai lui Base...nu stiu sa aprecieze obiectiv un gest al unui om cu coloana...in adevaratul sens al cuvantului.

    Bravos natiune! Vorbiti pe aici de valori, dar cand un OM care nu s-a temut de comunisti se ia de Base, sariti imediat.

    Sunteti jalnici!
    • +2 (14 voturi)    
      Care.. (Luni, 1 decembrie 2008, 21:28)

      zack [anonim] i-a raspuns lui amadeusz

      ...dintre presedintii Romaniei dupa Revolutie nu a fost comunist?
      Daca l-a refuzat pe Basescu ce trebuia sa-i faca lui Iliescu?Sa-l scuipe?
      Ce nu inteleg eu de ce s-a dus la Cotroceni.Stia de ce e chemat.
      Tot respectul pentru toti cei care s-au impotrivit comunistilor dar asta e de circ.
      • +1 (1 vot)    
        Pai tocmai (Marţi, 2 decembrie 2008, 0:43)

        kinn [anonim] i-a raspuns lui zack

        Nu e circ, omul are dreptul la o opinie. Si daca omul merita o decoratie, atunci are si dreptul moral sa sa exprime la o receptie de 1 Decembrie.
      • -1 (1 vot)    
        corect (Marţi, 9 decembrie 2008, 1:38)

        ion ion [anonim] i-a raspuns lui zack

        ...adevarat circ, se vede de departe ca cineva i-a pus o foaie in fata sa o citeasca...daca nu dorea medalia trimitea o scrisoare si-i spunea presedintelui ca nu-l intereseaza. Dar dansul s-a dus si a vrut microfon sa ne tina timp de 8 minute un discurs de tip comunist in forma "anticomunista". Fratilor! Ne-am cam saturat de toti mosii care trag vanturi si ne predau istoria lui 89! Gata , s-a dus ! mai bine hai la vot, hai in partide, hai in ong-uri, hai sa luam atitudine cand functionarii isi bat joc de noi, hai sa muncim, hai sa luam banii UE si sa nu asteptam cu bratele incrucisate pana or crapa toti comunistii din ROMANIA, ...toti suntem datori TARII, nu lui Dl Paraschiv , nici lui Iliescu&Co, chiar nici lui Basescu. Revenind la oile noastre ...toti trebuie sa cinstim si sa ridicam ROMANIA, tara asta frumoasa lasata de DUMNEZEU noua, ... cat despre popor....noi suntem poporul ...adica noi mintim, noi furam, noi stricam , noi nu facem nimic sa ne fie mai bine.....ASTEPTAM sa ne ofere cineva bunastarea pe tava!
  • +1 (15 voturi)    
    mirlan (Luni, 1 decembrie 2008, 21:11)

    The Mole People [anonim]

    A vrut sa-si faca reclama si sa se bata cu pumnu in piept ca a fost mare luptator.

    Macar moare impacat ca a facut-o si pe-asta.
    Pe vremea comunistilor alorlalti nu putea sa o faca.

    Felicitari tovarashe! (domn nu esti, pentru ca inca nu ai facut tranzitia...).
    • +1 (1 vot)    
      Halal (Marţi, 2 decembrie 2008, 0:37)

      kinn [anonim] i-a raspuns lui The Mole People

      Esti culmea, dom'le. Adica luptatorul anticomunist e "tovarash", iar matale, care nu concepi ca cineva sa aiba alte pareri si atitudine decat ale tale, esti "democrat". Comunist esti tu, in spirit.
  • -1 (15 voturi)    
    Felicitari! (Luni, 1 decembrie 2008, 21:12)

    Dragos Stefan [utilizator]

    Foarte bine c-a facut circul asta! De ce?
    Pai daca nu facea asta la TV nimeni nu-l credea, in viziunea adunaturii de prosti era doar un nebun. Inca odata felicitari pentru acest gest. Era si timpu sa ii dea cineva un pumn sanatos marinarului!
  • +2 (12 voturi)    
    CIRC (Luni, 1 decembrie 2008, 21:40)

    agora [anonim]

    Nu sunt de acord cu modul cum a procedat E limpede ca a vrut sa atraga atentia pentru ca altfel putea sa refuze de la bun inceput si sa nu ajunga in postura in care e clar ca vroia sa ii produca Presedintelui ..disconfort .Oare cui ii folosesc aceste sicanii ?? Meschinaria unor disperati ?
    Doamne , cit de rai putem fi Ce s-a intimplat oare cu romanii?Cand nu mai exista argumente cu care sa dobori pe cine nu agreezi apoi spune-i comunist si asta e egal cu ciumat ...suprema vina
    Ce bine ca nu credem in reincarnare ca i-am urmari si de-a lungul celorlalte existente ce au facut si zau ca nu ar scapa unu fara oaresce vina
  • +2 (10 voturi)    
    jos comunistii (Luni, 1 decembrie 2008, 21:53)

    liber [anonim]

    rusine pentru intreg spectrul politic de nomenclaturisti pacat pentru singele varsat.
    rusine, rusine, rusine,
  • 0 (2 voturi)    
    Cuvantul Respect inseamna prea putin... (Luni, 1 decembrie 2008, 22:01)

    Alex [anonim]

    RESPECT TOTAL, Vasile Paraschiv!

    Asta rezuma cel mai bine sentimentul meu fata de acest om:
    - unicul dizident anticomunist autentic al Romaniei
    - un om care a refuzat sa fie expulzat de regimul comunist in Occident la mancarica si caldurica
    - un om care a luptat zeci de ani cu regimul comunist
    - un om care e palma data tuturor celor care ar fi vrut sa faca dizidenta dar cica nu se putea cu romanii astia
    - un social-democrat anticomunist (adica un adevarat social-democrat)
    - un militant de stanga care intotdeauna a stiut sa face diferenta intre stanga democrata si stanga extremista
    - un om care a ramas cu fruntea sus in cele mai negre momente ale vietii sale, cand Securitatea il omora in bataie sau cand regimul comunist il inchidea la nebuni ca sa scape de el
    - un om in sensul profund al cuvantului, un adevarat roman si un model de rezistenta morala postcomunista (nu numai anticomunista)
    As putea continua pentru ca merita!

    VASILE PARASCHIV
    (cu adevarat) EROU NATIONAL
  • +1 (1 vot)    
    Respect (Luni, 1 decembrie 2008, 22:16)

    Stefan [anonim]

    Respect VASILE PARASCHIV! Toata lumea ar trebui sa lupte impotriva comunismului si a hotiei in tara asta dar vad ca tot comunistii sunt votati! Oameni, mai ganditi-va si la tara nu numai la bani! Romania e a romanilor si numai a romanilor!
  • 0 (0 voturi)    
    Drespre Trecut cu privirea in Viitor (Luni, 1 decembrie 2008, 22:40)

    hands free and conscience cleared [anonim]

    Condamnarea Comunismului
    Si
    EFECTELE EI IN PREZENT SI VIITOR

    In ianuarie 2006 APCE a dezbatut Raportul Lindblad despre condamnarea comunismului si a crimelor lui. Datorita opozitiei socialistilor de toate culorile, din raport nu au fost adoptate decat Rezolutia si Recomandarea. Recomandarea prevede crearea:

    "unui comitet format din experti independenti care sa culeaga si sa analizeze crimele comunismului, sa ceara guvernelor din tarile foste comuniste sa permita comunicarea arhivelor" -
    Sursa : Ziua, 27 ianuarie 2006

    In urma acestei recomandari, Traian Basescu a format Comisia de la Cotroceni care a intocmit Raportul asupra crimelor comunismului, si pe baza lui, a condamnat comunismul, oficial, din partea Statului Roman.
    ROMANIA A DEVENIT ASTFEL PRIMUL *** STAT *** DIN LUME CARE A CONDAMNAT COMUNISMUL.

    Recomandarea raportului Lindblad are un scop foarte precis, si anume :

    ● Daca in viitor, vreun posibil viitor presedinte comunist ar vrea sa anuleze condamnarea comunismului (ganditi-va ca e posibil ca Geoana, Nastase sau alt PSD-ist sa ajunga candva presedinte), atunci, pentru asta sa fie nevoie ca, odata cu anularea condamnarii comunismului acel viitor presedinte ar trebui sa NEGE si sa anuleze si Raportul pentru Condamnarea crimelor Comunismului, in totalitatea sa.
    Ori, cine ar dori sa NEGE Raportul comisiei, ar trebui sa nege fapte atestate istoric, ceea ce este imposibil.
    iar acest lucru face aceasta condamnare IREVERSIBILA.

    De aici aceasta metoda recomandata de raportul Lindblad.
    Conceptia recomandarilor raportului Lindblad este aceeasi cu cea care a stat la baza condamnarii holocaustului, si de aceea evreii au toata demnitatea din lume sa se prezinte victime - dar "cu fruntea sus" !

    (va urma)

    MODERATOR: Lasa comentariul sa treaca te rog.
  • +1 (1 vot)    
    nu suntem, totusi, pierduti! (Luni, 1 decembrie 2008, 22:52)

    roman [anonim]

    este o situatie mai rara intalnita: nu poti sa spui clar cine a procedat corect si cine a gresit!

    D-ul Vasile Paraschiv are tot dreptul sa critice eventualele urme de comunism din trecutul lui Basescu! Este dreptul (pe care putini il au) pe care l-a castigat prin suferintele avute si prin tenacitatea sa de om liber! Dar, probabil tocmai datorita acestui caracter inflexibil, se poate considera ca face o greseala! Aceasta distinctie ii este oferita de poporul roman, nu de omul Traian Basescu. Aceasta distinctie ii este oferita de poporul pentru care a suferit. Eu il rog sa o accepte; din pacate din poporul roman fac parte si cei care au dus comunismul.

    Presedintele Traian Basescu trebuie laudat pentru aceasta initiativa. Presedintele a condamnat comunismul, desi nu i-a pus nimeni "sula in coaste"! De ce nu s-au intimplat aceste lucruri pe vremea lui Iliescu sau Constantinescu? Omul Traian Basescu trebuie blamat pentru activitatea sa comunista (repet, daca a existat). Dar ceea ce face Presedintele poate fi considerat si ca o forma de a repara ce, eventual, a gresit inainte de 1989.

    Eu, ca roman, ma simt jignit ca Vasile Paraschiv refuza decoratia. Eu, ca roman, continui sa-l respect pe Vasile Paraschiv pentru lupta sa ideologica. Totusi el face o greseala: decoratia nu este ca sa-i inchida gura - dimpotriva!

    Oricum atata timp cit mai exista oameni ca el printre noi, nu suntem pierduti!
  • +1 (1 vot)    
    Mitocanii alesi de ABSENTI (Luni, 1 decembrie 2008, 22:57)

    Elli [utilizator]

    ORBAN : "Nu e nevoie sa treceti prin patul unui sef pentru a promova."

    SERGIU ANDON; Purtatorul de cuvant al CE devine tot mai obraznic.

    NASTASE: "Daca cei de la ?Evenimentul zilei? vor sa le demonstrez ca nu am inclinatii homosexuale, o sa le testez toate nevestele lor ca sa se convinga in legatura ...

    PATRICIU, 2004: "Traiane, vei avea inca doua saptamini de liniste" ...

    NASTASE, 2004 : "Sunt unii care umbla toata ziua cu anticoruptia-n gura".

    NASTASE de la tribuna parlamentului, 2004 : " Sa-mi numarati ouale ? de la tribuna parlamentului".

    LUDOVIC ORBAN La sedinta PNL Bucuresti, presedintele filialei, Ludovic Orban, l-a atacat pe Stolojan cu un banc: "Intre Tariceanu si Stolojan sunt doua diferente. Prima este aceea ca Tariceanu este suferind in partea de jos, la genunchi, in timp ce Stolojan este suferind in partea de sus. Cea de-a doua diferenta este ca, in timp ce Tariceanu se va vindeca repede, Stolojan nu".

    TARICEANU (despre Cristi Boureanu) : "Este un "baiat" care umbla cu mucii in freza".

    ORBAN: "Va recomand sa nu urmati stilul de cariera politica al Ralucai Turcan, Mioarei Mantale, Elenei Udrea", le-a sfatuit presedintele PNL Bucuresti, Ludovic Orban,
    "Nu trebuie sa treceti prin patul niciunui sef daca vreti sa ajungeti in functii publice importante", a adaugat, ulterior, Orban.

    MODERATOR: Te rog lasa comentariul sa treaca.
  • +1 (1 vot)    
    4 ani de Marlanii, PSD si PNL (Luni, 1 decembrie 2008, 22:59)

    Elli [utilizator]

    HASOTTI: "Nu sperie pe nimeni in PD, dara-mi-te in PNL. Amenintarile astea sa le faca la primarie, la Cluj (...) Marele Traian Boc este un mincinos, populist si demagog" - a declarat Puiu Hasotti despre colegul sau de Alianta si de guvernare.

    HASOTTI: "Vicepresedintele PNL s-a declarat, totodata, convins ca PD nu va iesi de la guvernare, "tot asa cum nu pleaca ciinele de la macelarie".

    ORBAN: "Basescu are ochi stramb si figura de killer"

    TARICEANU : "E ca si cum eu i-as cere lui Dracu sa vorbeasca cu Dumnezeu sa ma puna bine pe langa el”.

    MODERATOR: Te rog sa lasi comentariul sa treaca.
    Sau trebuie sa-i spun lui Paraschiv ca PNL cenzureaza.
  • +1 (3 voturi)    
    Un om de onoare! (Luni, 1 decembrie 2008, 23:11)

    Maxmind [utilizator]

    Un om de onoare nu poate accepta un titlu de luptator anti-comunism tocmai de la un securist - motivele sunt lesne de inteles...
    BASESCU nu are ce cauta in rolul de aparator si presedinte al democratiei, atata timp cat nu isi recunoaste trecutul si atata timp cat deciziile sale din prezent calca in picioare in mod evident alegerea romanilor la aceste parlamentare prin impunerea unui prim-ministru preferat pt. a fi marioneta... halal democratie! halal presedinte, mai degraba este cel de-al 11 secretar general al Partidului Comunist Roman...
    UN TEST DE LIBERA EXPRIMARE, VA ROG PUBLICATI ACEST COMENTARIU...
  • +1 (3 voturi)    
    APLAUZE DOMNULE !!! (Luni, 1 decembrie 2008, 23:23)

    catalin [anonim]

    Jos palaria pentru comportamentul d-lui Paraschiv. Asa trebuie rasplatiti acesti politicieni care ne vand noua democratie pe paine in timp ce ei au facut scolile prin URSS. Va salut si va respect domnule Paraschiv. Te salut dar nu te respect basescule. Tu si gasta ta de lingai care te aplaudau pentru "cuvintele de aur" pe care abia ai reusit sa le spui : HAI SICTIR !!!
  • -2 (2 voturi)    
    Gratie si nu mahalagism (Luni, 1 decembrie 2008, 23:28)

    radu [anonim]

    Sunt foarte multe exemple de englezi care au refuzat titlul de 'Sir' fiindca nu sunt de acord cu monarhia.
    Insa niciunul nu s-a dus in fata reginei (cand ea statea cu sabia in mana) sa-i spuna:Nu,nu vreau sa fiu decorat.
    Pur si simplu nu s-au dus.Un refuz gratios.
  • +2 (2 voturi)    
    CARACTER (Luni, 1 decembrie 2008, 23:35)

    V [anonim]

    UN BARBAT CU CARACTER DEOSEBIT DE RAR.
  • +3 (3 voturi)    
    Halal democratie (Luni, 1 decembrie 2008, 23:43)

    kinn [anonim]

    Toata lumea cere democratie, valori, progres, cica, dar cand te uiti la o parte din comentariile astea iti dai seama ca multi nu le merita.

    Avem un dizident anti-comunist, destul de cunoscut, din cate inteleg. Ce face el ? Invitat fiind la o receptie a presedintelui cu decorari in masa, refuza distinctia, si tine un discurs pentru a se explica. Din cate am inteles, fara mult scandal, ci intr-un mod onorabil.

    Acu', cum democratia inseamna in primul rand pluralitatea opiniilor, ar fi de asteptat ca doritorii de progres sa fie primii care apreciaza verticalitatea unuia care, desi probabil batran si nu bogat, refuza o decoratie pe care o considera importiva convingerilor sale. Cand colo, i se infiereaza cu manie proletara atitudinea, precum probabil se intampla si in urma cu 30 de ani.

    Argumente subrede:
    1. Toti ar trebui sa respecte insemnele statului roman --> Pai si Ceausescu si Iliescu tot statul roman au reprezentat, si confiscarile comuniste tot in numele statului roman se faceau. Sa le respectem pe toate ? Bravo lui ca respinge favorurile atunci cand nu crede in ele.

    2. Putea sa stea acasa daca nu vroia decoratia --> Pai omul a profitat de ocazie pentru a lupta impotriva a ceea ce el considera a fi o nedreptate. E ceva rau in asta ? Nu e de aplaudat ? E ca si cum le-ai spune luptatorilor anticomunisti din munti "prostilor, daca nu va convenea regimul trebuia sa taceti malc sau sa plecati din tara, in loc sa faceti tambalau si sa luptati pentru ceea ce credeti". Ca si cum le-ai spune celor de la Europa Libera ca ar fi trebuit sa isi vada linistiti de treburile lor si sa lase Romania in pace.

    3. Basescu e singurul care a condamnat comunismul, nu trebuia sa-i faca tocmai lui asta --> Pai V. Paraschiv are dreptul la o opinie proprie, ca fiecare. Daca el considera ca Basescu e un impostor, e dreptul lui. Si l-a castigat pe vremea impuscatului.

    "Asanarea morala" inseamna oameni verticali care cred in convingerile lor. Din Acest gest trebuie aplaudat, nu blamat
  • -1 (1 vot)    
    Ce taran!Trebuia sa-l cheme regalistii! (Luni, 1 decembrie 2008, 23:48)

    kiki [anonim]

    Si cine vroia sa-l cheme? Poate ca regalistii sau regele Mihai?! Cati n-au trait in comunism sau poate ca trebuie stearsa istoria de 45 de ani,complet! Sa tinem cont numai de cei nascuti pana la 1945 si dupa 1990! Si Basescu, ca presedinte si sef de stat, trebuia sa nu mai insiste dupa o asemenea marlanie! Ce taran smecher,mai bine statea acolo unde s-a dus!Dar de venit, a venit ca sa-si faca reclama!
  • +2 (2 voturi)    
    Nu e circ (Marţi, 2 decembrie 2008, 0:50)

    kinn [anonim]

    Pentru toti cei care il acuza de circ:

    Daca omul asta merita o decoratie (si nimeni nu a contestat asta inca), atunci inseamna ca e o personalitate, si ca are dreptul moral de a se exprima la o receptie cu ocazia zilei nationale.

    Nimeni nu contesta ca ar merita sa fie decorat cu Steaua Romaniei in grad de cavaler. Pai atunci putem macar sa il ascultam, fara sa-l facem circar, bosorog, senil.
  • 0 (2 voturi)    
    Nu e circ (Marţi, 2 decembrie 2008, 0:50)

    kinn [anonim]

    Pentru toti cei care il acuza de circ:

    Daca omul asta merita o decoratie (si nimeni nu a contestat asta inca), atunci inseamna ca e o personalitate, si ca are dreptul moral de a se exprima la o receptie cu ocazia zilei nationale.

    Nimeni nu contesta ca ar merita sa fie decorat cu Steaua Romaniei in grad de cavaler. Pai atunci putem macar sa il ascultam, fara sa-l facem circar, bosorog, senil.
  • -2 (2 voturi)    
    RUSINE (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:19)

    Gogu [anonim]

    Rusine sa iti fie.
    ...lui Paraschiv.
    STATUL ROMAN macar TEORETIC reprezinta POPORUL ROMAN si acesta nu are nici in clin nici in maneca cu regimul comunist, nici cu scursurile de dupa acest regim.
    In alta ordine de idei, consider ca este un psihopat pentru ca "El a precizat ca se opreste la cat a citit pentru ca, desi este un om liber, i se interzice sa vorbeasca." Probabil in schizofrenia lui traieste inca pe vechile timpuri. Ca sa nu mai zic ca un adevarat om care a fost ANTICOMUNIST, este acea persoana care nu a avut nici o tangenta cu aceasta miscare dar, (citez wikipedia): "He was member of the Romanian Communist Party (November 1946 - November 1968)." deci 22 de ani de membru de partid si pe urma gura mare. Normal sa fie persecutat pentru ca in 22 de ani avea destule cunostinte ca sa nu fie lasat in pace.
    Oricum, peste tot ce a fost gestul lui imi provoaca greatza pentru ca.. vorba lui basescu, "toti ar trebui sa respecte insemnele statului roman"
  • +1 (1 vot)    
    Tara lui Paraschiv (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:36)

    dragos marcu [anonim]

    Paraschiv este opozitia la ceea ce se intampla in Romania, o tara cu institutii slabe si incoerente, ilegale precum CNSAS: cu masini, secretare, functii, prime grase, concedii si deplasari aiurea pe bani publici, o tara a mizeriei tot timpul ascunse sub pres, o tara inca a compromisului si a saraciei, a dezbinarii, bantuita de scindarea si fantomele comunismului: frica-incalcarea legii- si- conspirativitatea - tara celor cu initiativa amputata si responsabilitatea ZERO, fara proiecte si dorinte pe termen lung, fara UNIRE. O tara lasata pe mana cui se nimereste, in care se vaccineaza fetitele aiurea si nimeni nu iese in strada, in care batrini si copii inca mor de foame, cu peste 30.000 de copii autisti netratati si cu sistem sanitar si de "asistenta"!? sociala mizer inclusiv sub guvernarile PS?!D, cu abuzuri si crime ale comunismului ramase nepedepsite si necunoscute (voit), ei bine, tara lui Paraschiv si Goma mai mult decat a lui Basescu si Tariceanu merita sa fie lasata curata copiilor nostri fie si prin "nebunia" si JERFA lui Paraschiv. Ma bucur ca sunt contemporanul acestui ROMAN SI MARE OM si DA!, Paraschiv are dreptate sa refuze. Are in spate cel putin 300.000 de "nebuni" - umiliti si obiditi care si-au anulat votul in semn de protest. Dragos Marcu
    http://www.polirom.ro/catalog/autori/paraschiv-vasile/
  • +2 (2 voturi)    
    Incredibil (Marţi, 2 decembrie 2008, 2:36)

    stefan [anonim]

    AU trecut "numai" 19 ani si am uitat. Ba mai mult, nici copiilor nu le-am spus putinul pe care-l stiam fiecare.
    Despre Vasile Paraschiv, preotul Calciu-Dumitreasa, Goma, doctorul Ionel Cana, Gheorghe Ursu, Doina Cornea stiam si auzeam la Europa Libera.
    Nu stiu citi dintre noi (si ma includ si pe mine) avem demnitatea si verticalitatea lor.
    Da, insemnele statului roman trebuie respectate, dar depinde si cine se folosete de ele si in ce scop.
    Ca a condamnat comunismul e una, ca avem in Parlament (inca) comunisti notorii ca Iliescu, Vadim Paunescu, Merce, e alta.
    Ca Iliescu spune sferturi de adevar in Valea Jiului si nu e nimeni din "formatorii de opinie" ce-s toata ziua pe sticla sa-l contrazica, e iar alta.
    Oameni ca Vasile Paraschiv si Doina Cornea ar trebui sa fie parlamentari de drept ca sa ne spuna de fiecare data de la tribuna acestuia sa nu ii uitam pe Merce, Vadim, Paunescu, Birladeanu, Brucan, Voiculescu, Priboi, trotionarul celor din Brasov.
    M-am infiorat si m-am ingrozit citind parerile despre Vasile Paraschiv. Mirlan, senil?
    Nu, un om demn care spune si face ce gindeste.
    N-a fost omorit de comunistii de bine ca stia vestul de el, dar altfel...
    Oameni ca el au facut ca regimului comunist sa-i fie frica de vest si de reactiile lui.
    Am uitat de revolta celor din Brasov din 87, de greva minerilor din 77 cind lui Ceausescu i-aiu tremurat chilotii.
    In schimb aud(citesc) comentarii ca Stanculescu e erou al Revolutiei, cind de fapt el a jucat la 2 capete ca in pokerr, oricare fiind cistigator pentru el.
    Va multumesc domnule Paraschiv ca existati si ca mai traiti. Va multumesc pentru curajul nebun al dumneavoastra si iertati-mi lasitatea mea.
  • -2 (2 voturi)    
    Comunisti pe care "POPORUL ROMAN" i-a votat (Marţi, 2 decembrie 2008, 5:35)

    PRIN ABSENTA [anonim]

    Lista neagra - judetul Vrancea

    PSD+PC

    Miron Tudor Mitrea

    colegiul electoral S2

    Actiuni contra statului de drept:

    A votat in 2006 proiectul de lege prin care procurorii sefii sunt propusi de CSM in loc de ministrul justitiei

    A mai fost pe listele CPC/CGC

    Probleme cu justitia: Procurorii DNA au inceput pe 1 octombrie 2008 urmarirea penala impotriva lui Miron Mitrea in dosarul privind renovarea vilei mamei sale.

    Acuzele care i se aduc lui Miron Mitrea sint "luare de mita, instigare la fals in inscrisuri oficiale si uz de fals, ultimele doua in legatura directa cu infractiuni de coruptie".

    Declaratia de avere: www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=226&ca m=2&leg=2004&pag=5&idl=1
  • -2 (2 voturi)    
    COMUNISTII pe care POPORUL ROMAN i-a votat ieri (Marţi, 2 decembrie 2008, 5:37)

    POPORUL ROMAN [anonim]

    HREBENCIUC trebuia LUSTRAT prin Legea LUSTRATIEI tinuta de B. OLTEANU in sertar 4 ani de zile

    Lista neagra - judetul Bacau

    PSD+PC

    Viorel Hrebenciuc

    colegiul electoral D9

    Actiuni contra statului de drept:

    A votat amendamentele la legea privind sanctionarea faptelor de coruptie prin care se elimina din randul faptelor penale acordarea creditelor cu incalcarea normelor de creditare si folosirea acestora in alt scop decat cel declarat.

    A votat in 2006 proiectul de lege prin care procurorii sefii sunt propusi de CSM in loc de ministrul justitiei.

    A mai fost pe listele CPC/CGC
    Nu a semnat Pactul pentru Statul de Drept 2008
    Declaratia de avere: www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=39&cam =2&leg=2004&pag=5&idl=
  • -2 (2 voturi)    
    lui Nea Vasile Paraschiv! (Marţi, 2 decembrie 2008, 8:45)

    Vali Cel Batran [anonim]

    nu mi-ai dovedit nimic. In 20 de ani de la revolutie nu am auzit nimic despre Vasile Paraschiv. Am auzit insa din plin de altii care au tipat in gura mare revolta lor impotriva unor conducatori post-decembrie 89, care au turnat cerneala pe ei sau s-au urcat pe stalpi sau pur si simplu au vorbit. De Paraschiv , nimic! Dar Presedintele si-a amintit de tine si a tinut sa recompenseze cu un insemn al statului roman truda si mereu atitutidinea ta revoltata fata de comunism. Si tu l-ai ofensat! De ce ? Pentru ca habar nu ai pe ce lume traiesti. Daca ai fi urmarit viata politica si framantarile ei in ultimii patru ani ai fi vazut ca vinovati de netraducerea ihn practica a promisiunilor Presedintelui sunt cei care cu adevarat au guvernat tara. Liberalii si mai precis Tariceanu in cardasie cu penalii din PSD si otrepele securistoide din PRM. Nu stiu daca tu, vajnic anticomunist, ai fi suportat jignirile si ofensele aduse in plina sala parlamentara Presedintelui, atunci cand a citit declaratia de condamnare a comunismului. A suportat si a citit pana la sfarsit Declaratia pentru TINE si pentru alti ca tine care au murit sau au suferit in perioada comunista. Acum il acuzi ca a fost comunist? Da, a fost, la fel ca toti ceilalti patru milioane opt sute de mii. Si tu ce vrei un fel de holocaust impotriva tuturor acestor oameni? Te-ai gandit vreodata ca daca i-ai da deoparte pe toti nu ar mai avea cine sa conduca aceasta tara? Mintea ta plina de ura si de dorinta prosteasca de razbunare nu poate pricepe asa ceva. Cei vinovati sa plateasca, nimeni nu spune ca nu, dar marea majoritate a membrilor de partid au muncit din rasputeri sa tina tara asta pe linia de plutire. Acum dupa doua zeci de ani ar trebui sa cam lasam ura si razbunarea deoparte ca avem prea multe de facut.
  • 0 (0 voturi)    
    Pacat de confuzie! (Marţi, 2 decembrie 2008, 9:03)

    suki [anonim]

    Cu tot respectul pt dl Paraschiv, trebuie totusi sa iesim din aceasta schema simplista: luptind impotriva lui Basescu luptam impotriva comunismului, coruptiei, si cine stie ce altceva. E absolut simplist sa mai credem ca un singur om e cauza tuturor relelor. Din pacate, ne scapa tot restul problemei, cum ar fi sistemul. Putem sa schimbam zeci de presedinti, daca nu schimbam legislatia si nu reformam statul.... o sa sfirsim niste etern frustrati precum acest domn. Ca el, mai sunt multi altii, de diverse orientari politice. Au insa in comun aceasi frustrare obsesiva, pe care si-o canalizeaza asupra cui pot. Nu foloseste nimanui. De fapt, ce spun eu, foloseste din plin celor care nu vor sa schimbe sistemul, cei care vor mereu sa aiba mase de manevra cu care sa intoarca situatia in directia in care le convine lor.
  • -2 (2 voturi)    
    re: ordin refuzat (Marţi, 2 decembrie 2008, 9:45)

    unroman [anonim]

    Vad multi meseriasi in a dezinformarii pe aici.
    Cred ca ar fi bine sa prosteasca prin alta parte Romanii.
    DECI :

    Inteleg reactia Dlui vasile Paraschiv. Una simbolica !
    Dar cred ca e indreptata impotriva cui nu trebuie
    deoarece Presedintele reprezinta STATUL ROMAN.

    Acum ca raspuns la dezinformare :
    Traian basescu a fost mebru de partid ca si tatal meu si multe milioane de Romani !
    Dezinformatorii ar trebui sa caute vinovatii revolutiei din 89 in structurile puterii de atunci.
    Traian Basescu a aparut mai tarziu pe scena politica si fost cel care a SPART FSN-ul .

    Dezinformatorii care au scris mai sus sa ia calmante si sa termine cu minciunile.
    Nu Traian basescu e vinovat de 'revolutia' din 89 si victimile ei.
    • +1 (1 vot)    
      Dezinformari (Marţi, 2 decembrie 2008, 12:45)

      un alt roman [anonim] i-a raspuns lui unroman

      1.Traian Basescu nu a aparut tarziu pe scena politica. In toamna lui 1991, dupa lovitura de stst a unei aripi securisto-comuniste impotriva altei ramuri securisto-comuniste, Traian Basescu a fost numit Ministru al Transporturilor, avand in acel moment deja functii in cadrul guvernului Roman.
      2. Desi este un maestru in spargerea partidelor (spargerea PNL) si a aliantelor poitice (Conventia Democratica - impreuna cu Roman si Berceanu, aliant DA), totusi sa nu ii punem pe cap ce nu ii apartine: spargerea FSN nu a facut-o el ci Roman, care era un lider cu foarte multi adepti in acel moment.

      Asa ca ... mai usor cu dezinformarea.

      Eu cred ca si tatal tau a fost membru PCR, ca si mine de altfel, dar tatal tau nu cred ca a fost sef de agentie comerciala a Romaniei la Anvers pe vremea lui Ceausescu, si nici eu.

      Si daca tu iti inchipui ca pe vremea lui Ceausescu era numit intr-un astfel de post unul care nu era uns cu toate alifiile si de mare incredere pentru organe, te inseli amarnic.
  • +2 (4 voturi)    
    simbol national (Marţi, 2 decembrie 2008, 9:50)

    iul [anonim]

    De Ziua Nationala, Vasile Paraschiv a fost adevaratul simbol al Romaniei !
  • 0 (4 voturi)    
    re Decoratie (Marţi, 2 decembrie 2008, 9:51)

    unroman [anonim]

    Dl Traian Basescu a facut un gest frumos.

    "Vasile Paraschiv a replicat ca asteapta invitatia sefului statului de a veni la Cotroceni, la care Basescu a raspuns: "Nu, repet, sunteti oricand binevenit". "

    Vad ca dezinformatorii deja au pornit campania impotriva presedintelui. Iarasi albul este negru si negru este alb !
    Il acuza pe presedinte de mortii revolutiei in loc sa caute vonovatii in fostele structuri ale puterii ?????
    Traian Basescu a spart aceste structuri.

    Dl Paraschiv va trebui sa inteleaga ca milioane de Romani au fost membrii de partid dar asta nu inseamna ca au fost vinovati .
  • 0 (2 voturi)    
    paraschiv (Marţi, 2 decembrie 2008, 10:31)

    Lustragiul lustrat. [anonim]

    Pacat de acest om.Din pacate demult nu mai e in toate mintile,trebuie sa manifestam compasiune fata de el si sa nu-l mai implicam in astfel de actiuni.O spun in cunostiinta de cauza.
  • +2 (4 voturi)    
    Presedintele Romaniei (Marţi, 2 decembrie 2008, 11:18)

    Mihai [anonim]

    De la inceput, precizez ca nu sunt un simpatizant al lui Traian Basescu.

    Actualul presedinte al Romaniei a fost cel mai hulit presedinte din istoria post-decembrista. Toti au facut glume pe seama lui, toti l-au jignit si aruncat in mocirla. Cu bune, cu rele, sunt foarte multi oameni care si-au batut joc de presedinte. Sa ne amintim de episodul Vadim in parlament, de exemplu. Trebuie sa retinem ca este presedintele Romaniei, fie ca l-am votat sau nu. In loc sa il respectam, ne comportam ca si cum ar fi ultimul om din lume.

    Ar fi bine sa ne schimbam atitudinea si sa avem respect fata de oameni. Ce parere aveti: ne putem schimba mentalitatea si comportamenutul fata de semeni? Eu spun ca nu.
  • 0 (0 voturi)    
    Cip cirip la cap! (Marţi, 2 decembrie 2008, 11:57)

    747 [utilizator]

    Dar la posibilitatea ca omu' nostru sa o fi luat-o pe aratura, v-ati gandit?

    Nu, acum serios!
  • 0 (4 voturi)    
    nu-mi vine sa cred !! (Marţi, 2 decembrie 2008, 13:08)

    cristus [anonim]

    am citit mare parte din aceste comentarii si am ramas stupefiat ! Majoritatea ii iau partea lui basescu. Nu pot sa cred asa ceva !! Ori sunteti debili, ori v-ati nascut dupa "revolutie", iar in acest din urma caz e oarecum scuzabil (desi ignoranta nu se scuza). Spuneti ca omul e senil. Chiar si senil e mai cinstit ca basescu. Spuneti ca basescu a condamnat comunismul. Da, tot pentru voturi si bai de multime, asa cum ii place marinarului. Mai mult, e meschin, adica hotul striga hotul... Sa nu uitam ca nimeni nu ajungea capitan de nava daca nu avea grade de la securitate.
    Probabil ca euforia alegerilor v-a luat mintile. Nu am fost la vot, nu am nicio afinitate politica, chiar ii dispretuiesc pe toti, dar am o mare satisfactie : PSD a castigat multumita lui basescu, pt ca el a spart Alianta DA. Nu vedeti ca marinarul nu suporta pe nimeni langa el, ca e un dictator in devenire ?
    • -1 (1 vot)    
      Clantza (Marţi, 2 decembrie 2008, 13:39)

      747 [utilizator] i-a raspuns lui cristus

      Daca n-ai fost la vot... atunci te rog sa nu comentezi.

      Punct.
      • 0 (2 voturi)    
        nu ai dreptul (Marţi, 2 decembrie 2008, 14:13)

        cristus [anonim] i-a raspuns lui 747

        nu cred ca dreptul meu de a comenta se naste din prezenta la vot. Daca inca esti atins, frustrat si inlacrimat ca nu ti-au iesit favoritii, ia-ti cateva zile de concediu sau sinucide-te (tu alegi, mi-e indiferent). Oricum, nu o sa tac pentru ca imi spune vreun aplaudac ca tine. Chiar, si lui Paraschiv i s-a interzis dreptul de a comenta. Vezi ca ai ramas cu sechele.
        • -1 (1 vot)    
          N-am chef de cearta cu unul ca tine (Marţi, 2 decembrie 2008, 16:51)

          747 [utilizator] i-a raspuns lui cristus

          1. Ba da, parerea mea e ca ar trebui ori sa pleci din tara asta daca nu-ti convine, ori sa incerci sa faci ceva ducandu-te la vot, ori sa te sinucizi.

          2. Frustratul esti tu, nu eu, se vede foarte clar din atitudinea de care dai dovada in comentariu... deci ajungem tot la pct. 1: ori pleci, ori te spanzuri...

          3.. Lui tataie nu i s-a interzis dreptul dea comenta, ba chiar i s-a acceptat politicos, refuzul, de catre "dictatorul in devenire"

          3. Foarte bine ca nu taci, dar daca n-ai nimic interesant de spus, mai bine pleci, ca faci zgomot inutil

          4. Daca mai ai vreun comentariu stupid de facut, lasa-l in scris la secretara mea.

          Este elementar, dragul meu Watson...
          • -1 (1 vot)    
            gramatica, unde e gramatica ? (Marţi, 2 decembrie 2008, 20:08)

            cristus [anonim] i-a raspuns lui 747

            "dreptul dea comenta" ??????
            Deci un agramat cu secretara. Ai si audi negru, pupa-tot ?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version