PD-L cere majorarea cu 50% a salariilor cadrelor didactice

de D.G.     HotNews.ro
Miercuri, 17 septembrie 2008, 12:49 Actualitate | Politic


Presedintele PD-L, Emil Boc, a solicitat miercuri majorarea cu 50% a salariilor cadrelor didactice. "Peste 350.000 de cadre didactice au fost puse pe masa trocului politic pentru ca Tariceanu sa se aseze la putere iar Geoana sa se aciueze pe langa el... Este evidenta colaborarea dintre PSD si PNL", a continuat Emil Boc. Declaratiile vin dupa ce premierul Tariceanu a anuntat majorarea salariilor profesorilor de la 1 noiembrie.

"Nu putem sa marim salariile numai ca sa raspundem unor asteptari, sa zicem, electorale. Oricum vreau sa mentionez ca in programul pe anul acesta de majorare a salariilor bugetarilor invatamantul va beneficia de o crestere substantiala de 9 procente de la 1 noiembrie al acestui an si este ceea ce poate sa fie facut in acest moment, ceea ce poate sa ofere ca potential economia romaneasca, fara sa alteram echilibrele macroeconomice.

Prin urmare, conform acordurilor pe care le-am facut cu sindicatele din invatamant, de la 1 noiembrie va intra in functiune cea de-a doua majorare salariala prevazuta in baza acordurilor cu sindicatele pentru acest an, de 9%", declara marti premierul Tariceanu. 






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1491 vizualizari

  • 0 (4 voturi)    
    sigur!!! (Miercuri, 17 septembrie 2008, 13:02)

    Oana [anonim]

    de ce sa nu le dam 100% majorare??? ca muncesc din greu saracii...
    unde s-a mai pomenit asemenea mariri??? La noi insa se poate, ca doar sunt bani la buget, nu??? Profesorilor sa le dam, ca doar bani pt. banci noi, pt. perdele, pt. tabla, pt reparat nu stiu ce in clasa, pt aia, pt. aialalta...scot parintii din buzunar, nu aloca Ministerul Invatamantului, ca nu sunt bani.
    In ce alta companie sau insitutie bugetara se mai dau mariri de 50%? hai, un 10-20%, dar si alea in conditii bine definite. Nu va suparati, cate ore muncesc pe saptamana domnii profesori sau domnii invatatori? Cate zile libere au pe an??? cati bani iau din meditatii in particular? Iar cel mai revoltator este faptul ca fiecare an scolar incepe cu greva! Inadmisibil! Si apoi ne miram de ce invatamantul romanesc se duce de rapa. Asa profesori, asa elevi! Sa ne traiasca.
    • 0 (0 voturi)    
      banuiesc ca dumneata... (Miercuri, 17 septembrie 2008, 13:13)

      judex [anonim] i-a raspuns lui Oana

      nu ai trecut pe la scoala, ci ai invatat cu meditatori acasa.
    • 0 (0 voturi)    
      Mai gandeste-te (Miercuri, 17 septembrie 2008, 13:19)

      Nemesis [anonim] i-a raspuns lui Oana

      Oana, nu stiu in ce domeniu lucrezi tu, dar sigur nu in invatamant. Dupa legile noi este un adevarat calvar in scoli. Profesorii nu mai au linistea de la clasa de alta data si stresul este pe masura. Am lucat si eu doi ani in invatamant ca suplinitor si am zis ca nu imi mai trebuie. Salariul era de 320 RON. Ti se pare normal? Mie la fel ca si tuturor cadrelor didactice din aceasta tara nu ni se pare normal. Cadrele didactice sunt cele care formeaza viitorii oameni si nu mi se pare normal ca ministrii, senatorii, deputatii&Co. sa aiba salarii de N zeci de milioane, iar profesorii sa stea pe un salariu mizer
    • 0 (0 voturi)    
      marire 50% (Miercuri, 17 septembrie 2008, 13:21)

      cristina [anonim] i-a raspuns lui Oana

      Draga Oana, dar ai tu stiinta cat castiga un profesor ? 50% din putin inseamna mult mai putin decat 20% dintr-un salariu decent.
      Eu dupa aproape 10 ani in invatamant castig undeva in jur de 850 ron..la noi nu exista bonuri de masa, nu exista prima de vacanta,nu exista decontare de naveta...nimic...Intreaba la orice magazin alimentar sa vezi ca o vanzatoare castiga 1000 ron +bonuri de masa....Deci nu avem cum compara...
      Sa nu mai vorbim de alte institutii bugetare gen justitie, finante, armata...unde te crucesti cate faciliati au pe langa un salariu decent.
    • 0 (0 voturi)    
      Despre invatamant (Miercuri, 17 septembrie 2008, 13:29)

      silvia h [utilizator] i-a raspuns lui Oana

      Daca ai trai dintr-un salariu de profesor, cu siguranta nu ai mai judeca invatamantul. E bine ca, prin dezinformare, guvernul a reusit o nedorita dezbinare...
      Cat priveste timpul liber, cadrele didactice din toata lumea au acelasi program. Oare de ce? Stii?
    • 0 (0 voturi)    
      sigur nu cunosti situatia din invatamant (Miercuri, 17 septembrie 2008, 13:30)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Oana

      Pentru ce bani se primesc in invatamant, cine mai merge sa lucreze. Salar de profesor debutant 600 - 800 RON. Asta-i salar ??? Si un vanzator intr-un magazin ( Cora, Kaufland ) castiga mai bine. Si ne mai miram ce profesor avem. In invatamant nu mai merg persoanele capabile. Si mai este si diferenta prea mare de salar intre profesori tineri si cei mai vechi. Oare toti profesori dau meditatii in particular ???. Poate 25% din ei dau meditatii, iar restu trebuie sa traiasca din salar, Eu cred ca aceste mariri trebuiau de mult facute.
    • 0 (0 voturi)    
      bravos signora (Miercuri, 17 septembrie 2008, 13:44)

      fenris [anonim] i-a raspuns lui Oana

      Exact asa. Fir-ar sa fie de profesori, invatatori si asa mai departe. Ai incercat vreodata sa sati cu 30 de copii o ora intreaga si mai fie si atenti la tine? Daca nu, incearca. Sa te vedem de ulecer, nervi si alte alea. Fac mult prea mult pentru cat sunt platiti (unii, pentru ca exista si lepre). da, doamana/domnisoara, oamenii astia muncesc si chiar din greu. in fiecare an se lupta cu copii, parinti, directori, administratori, inspectori si multi altii. Sunt muuulte de spus si nu incap acilea. Ca invatamantul romanesc se duce de rapa...pai daca copilului tau ii spui ca profesorii sunt asa si pe dincolo, ce respect si incredere va avea copilul acela? cum sa invete si cum sa fie atras de asa ceva? un profesor poate insufla interes o ora pe zi. un parinte cu muuult mai mult. e usor sa dai vina pe ei, ca doar nu o fi sa dam vina pe noi insine.
      Si inca ceva: daca pe tine te frustreaza situatia elevilor si prostia lor sublima, ia gandeste-te cum trebuie sa fie pentru ei sa vada prostalaul caruia tocmai i-ai spus lectia si se uita bovin la tine cand il intrebi ceva? Sa nu iti iei lumea in cap?
    • 0 (0 voturi)    
      auzi tanti (Miercuri, 17 septembrie 2008, 13:48)

      io [anonim] i-a raspuns lui Oana

      cu conceptii de muncitor care s-a ajuns sa lucreze la privat, daca nu stii ce vorbesti, vrei sa ne lasi?
      pentru fiecare ora desfasurata la clasa, un profesor mai trebuie sa:
      - intocmeasca planul de lectie
      - intocmeasca fisa de lucru si schema tablei

      in plus, de citeva ori pe semestru, mai trebuie sa:
      - pregateasca eventuale lucrari de verificare
      cu 5-6 tipuri diferite de intrebari/exercitii
      - corecteze cite 28-32 lucrari la fiecare clasa
      - participe la actiuni desfasurate in comunitatea
      locala sau de catre minister, concursuri, simpozioane, etc ...
      - pregateasca elevii pentru olimpiade, concursuri si sesiuni de comunicare stiintifica.

      si toate astea in timpul lor "liber" si MOCA, nici un ban in plus fata de salariul de baza.
      sotia mea dupa ani buni in invatamint ia 700 RON in mina.
      si lucreaza mai mult ca mine care am slujba de 8 ore pe zi.
      ca sa nu mai spun cit sint de expusi la stresul generat de faptul ca lucreaza cu copii dificili, fara cei 7 ani de-acasa.
    • 0 (0 voturi)    
      cateva raspunsuri (Miercuri, 17 septembrie 2008, 14:11)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Oana

      draga Oana, referitor la intrebarile tale:

      - cadrele didactice au norma intreaga de 18 ore saptamanal; angajatii din sectorul privat muncesc in doua zile aceste 18 ore.
      Mai mult. la fiecare ora de munca, aceste cadre didactice au 10 minute pauza.
      Prin urmare, cadrele didactice muncesc pe saptamana 50 minute x 18 = 900 minute = 15 ore!!! Sau 15 x 4 = 60 ore saptamanal, echivalent cu 7 zile lucratoare ale unui angajat "normal".
      Deci... cadrele didactice lucreaza de trei ori mai putin decat altii, prin urmare ar fi de bun simt sa primeasca de trei ori mai putini bani!

      - cadrele didactice au concediu 3 luni, pe durata vacantei scolare.
      Cat inseamna asta fata de un angajat din sectorul privat care pompeaza bani in PIB?
      Eu am concediu de 23 zile lucratoare pe an (adica 1 luna calendaristica), in timp de cadrele didactice au 63 zile lucratoare pe an (echivalent cu 3 luni calendaristice).
      Deci... cadrele didactice au un concediu de trei ori mai mare decat altii, prin urmare ar fi de bun simt sa primeasca de trei ori mai putini bani!
    • 0 (0 voturi)    
      precizare (Miercuri, 17 septembrie 2008, 14:13)

      Coby007 [anonim] i-a raspuns lui Oana

      Oana, observ ca esti frustrata.
    • 0 (0 voturi)    
      AI dreptate (Miercuri, 17 septembrie 2008, 14:30)

      Cristian [anonim] i-a raspuns lui Oana

      Pun pariu ca terminam anul cu un curs Eur/Ron pe undeva 3.9 - 4.0 ca doar sunt bune si 350 000 voturi pe langa cele 5 milioane de la pensionari. Ma intreb cine urmeaza? Bani pentru autostrazi, infrastructura, surse de energie eoliana/ nucleara ca sa renuntam naibii la gazul rusesc scumpit in nerusinare nu sunt!
    • 0 (0 voturi)    
      salarii (Miercuri, 17 septembrie 2008, 14:34)

      john [anonim] i-a raspuns lui Oana

      sa-ti dea Dumnezeu salariu de profesor, draga Oana si sa muncesti in aceleasi conditii ca si ei. sa te vedem atunci cat de viteaza esti la gura...
    • 0 (0 voturi)    
      cata incrancenare! (Miercuri, 17 septembrie 2008, 15:00)

      carmen [anonim] i-a raspuns lui Oana

      cand e vorba sa se gasesca cineva de blamat, tot timpul sunt profesorii sau medicii. Eu sunt cei care ruineaza sistemul, marii corupti din Romania. Eu cred ca daca nu ai lucrat vreodata ca profesor/ invatator, mai bine te abtii de la comentarii. Sa nu uitam ca toti am trecut prin scoala si avem cel putin 2-3 profesori carora sa le multumim ca ne-au ajutat sa ajungem unde suntem azi. Am lucrat si eu cativa ani in invatament si am renuntat tocmai din cauza salariului. Numarul de ore pe care un profesor le petrece in clasa este , intradevar, mai mic decat orele pe care un functionar le petrece la birou. Dar munca prestata nu sufera comparatie. A sta in fata unei clase cu 30 de elevi o ora nu este acelasi lucru cu a lucra la un raport 20 min. si a naviga pe internet 40 minute. Nu doresc sa discriminez pe nimeni, dar experienta personala imi arata ca nu am nici un motiv sa ma intorc in invatament. Munca multa ( sa nu iutam de timpul alocat documentarii si pregatirii lectiilor, asta daca vrei sa fii profesionist), bani putini. Problema invatamantului nu e ca le maresc salariile profesorilor, ci faptul ca ministerul educatiei este incapabil sa atraga fonduri si sa elaboreze o reforma unitara. Marea pierdere e ca personele capabile si cu vocatie pentru meseria asta se reorienteaza spre meserii mai banoase si in invatamant raman pensionarii si suplinitorii. Ei sunt cei care va educa si va invata copii.La asta sa va ganditi data viitoare cand va indignati ca se maresc salariile caderelor didactice.
    • 0 (0 voturi)    
      de ce nu? (Miercuri, 17 septembrie 2008, 15:58)

      florin [anonim] i-a raspuns lui Oana

      Nu cred ca ai dreptate. In momentul de fata in invatamantul romanesc nu mai raman decat cei mai slabi dintre absolventi si asta se intampla in special din cauza salariilor de mizerie (cu exceptia profesorilor universitari cam toate salariile din invatamant sunt foarte mici). Cam acelasi lucru se intampla si la medici: cu exceptia catorva "tartori" din spitale care traiesc pe spinarea alora "mici" (aia mici muncesc iar ei aduna spagile) salariile sunt de mizerie si cei mai buni pleaca in strainatate iar apoi noi ne plangem ca cei care raman ne baga mana in buzunar. Pana cand nu se schimba ceva in mod substantial in salarizarea din invatamant si din sanatate nu cred ca putem spera sa se intample ceva bun pe termen lung in tara: vom fi din ce in ce mai mai prosti si mai bolnavi. Bineinteles ca nu vreau sa spun ca o astfel de schimbare va rezolva toate problemele. 50% poate parea mult ca procent dar la fel de bine foarte putin in realitate ca suma neta.
    • 0 (0 voturi)    
      Profesori (Joi, 18 septembrie 2008, 7:00)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui Oana

      Aveți perfectă dreptate! Nu dorim, noi profesorii , să ni se dea nimic. Nici o pomană! Am dori ca munca noastră să fie apreciată la justa valoare și măririle salariale sau salariile propriu - zise să vină dintr-o politică responsabilă a oricărui guvern. După cum bine vedeți acest 50% sau 9% sau orice o fi înseamnă, mascat, îndemnul: votați-ne!. Și pentru că sunt în interiorul sistemului de învățământ vă pot spune că nu este drept ca nici un părinte să scoată bani din buzunar pentru copilul aflat la școală. Ministerul și primăriile ar trebui să facă asta. Pe de altă parte, dacă nici un părinte, 2, 3, nu se revoltă și nu refuză să plătească, de ce acuzați profesorii? Legea spune clar: elevilor și părinților nu li se solicită sume de bani, sub nici o formă.
    • 0 (0 voturi)    
      ,,,,, (Vineri, 19 septembrie 2008, 18:54)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui Oana

      Oana, fa tu naveta 1 ora si ceva pe ploaie si zapada din care jumatate pe jos (asta e ceva usor) si ia salariu de 700 ron apoi stai cu 20 copii 6 ore sa te vad atunci .... inconstienti mai sunt cei care nu realizeaza ce face un profesor ....
    • 0 (0 voturi)    
      pentru Oana despre salarii profesori (Luni, 22 septembrie 2008, 21:10)

      stanescu valentina [anonim] i-a raspuns lui Oana

      Sunteti total pe dinafara.De la invatamantul prescolar pana la cel liceal, cadrele didactice lucreaza intre 8-10 ore pe zi. Chiar daca la clasa doar 4-5, sunt caiete de corectat, materiale didactice de pregatit pt. fiecare copil in parte si multe alte activitatisi proiecte care necesita mult timp. Apoi trebuie sa lucreze cu 20-30 de copii care vin si din familii unde meseria de parinte se face..........Asa ca, dati-mi voie: Asa parinti, asa copii. Cineva spunea"Daca ai un copil nu inseamna ca esti si parinte, asa cum daca din intamplare ai un pian in casa nu inseamna ca esti pianist"
  • 0 (0 voturi)    
    pomeni (Miercuri, 17 septembrie 2008, 13:14)

    daniel [anonim]

    Pomana electorala, astia cred ca aia care dau mai mult o sa aiba mai multe voturi
  • 0 (0 voturi)    
    salarii profesori (Miercuri, 17 septembrie 2008, 13:28)

    dani [anonim]

    raspuns pt. revolta ilustrei anonime.... oana!!!!!!!

    Stie domnia ei , ca dupa ce programul cu elevii se termina , incep alte ore de pregatire,consulatii si sedinte cu parintii...?? de corectat (teze, lucrari , teste), de facut proiecte pt a atrage foduri pt , scoala...de care vor beneficia tot elevii...
    Astfel de activitati nu ajung la urechea multora, dovada comentariile acide la adresa profesorilor, mergeti in alte sectoare sa vedeti ca doar pt. o mica consulatie sau semnatura trebuie sa cotizezi din greu...pe cand aici facem voluntariat....cui ii pasa.??..nici macar liderilor de sindicat...bani sunt destui,, dar nu pt. noi, a se vedea scolile darapanate din atatea localitati..und se duc fondurile?? Nu d _voastra va spuneam...nu aveti cum sa intelegeti!!!!
    P.S. nu toti dau meditatii, iat tinerii debutanti nu sunt incurajati salarial, veniti va rog in locul nostru sa traiti o luna macar din salariu de prof.
  • 0 (0 voturi)    
    Dar de calitatea profesorilor..... (Miercuri, 17 septembrie 2008, 13:29)

    Claude [anonim]

    ..cind aveti de gind sa ridicati problema. Sau se merge pe ideea sa acoperim gaura cu umpluturi??
  • 0 (0 voturi)    
    pt oana (Miercuri, 17 septembrie 2008, 13:43)

    mario [anonim]

    eu cred ca ai avut profesori cu salarii foarte mici din moment de esti asa redusa :)))
  • 0 (0 voturi)    
    vine alegerile... (Miercuri, 17 septembrie 2008, 13:47)

    liviu [anonim]

    se vede...
    promisiunile tre sa tina pana tupa alegeri... ca daca ies vad ei cum imbarliga prostimea...

    d c sa nu faca salariu unui prof 10000 euro/ora??? muncesc mult intradevar
    fara suparare da muncesc 16 -20 ore/saptamana nu 40 ca orice om normal !!! si mai au si vacanta 2 luni si pe an...

    maririle sunt bine venite DAR
    1 - facute la toata lumea ... nu la patura sociala cu cei mai multi votanti
    2 - cand ai acoperire economica.... nu maresti aiurea ca sa te chinui pe tine sau restul poporului, ca sa maresti inflatia... sau iei de la medicina, infrastuctura etc ca sa dai la votanti...


    decizie 100% electorala si fara logica.... cum neam obisnuir dealtfel
    • 0 (0 voturi)    
      esti incredibil! (Miercuri, 17 septembrie 2008, 23:54)

      aurelia [anonim] i-a raspuns lui liviu

      Ca stai rau cu ortografia limbii romane, se vede. Dar se mai vede si ca nu ai citit nimic din comentariile de mai sus. Ai fi inteles poate ce insemna cele 16/18 ore aparente ale profesoriile! Ca nu trebuie multa inteligenta sa intelegi asta...
      E uimitor ca ai curaj sa comentezi, in speranta ca vei fi citit, cand nu ai bunul simt de a citi ce au scris altii...
  • 0 (0 voturi)    
    Boc = penibil (Miercuri, 17 septembrie 2008, 13:47)

    Horea [anonim]

    Boc este penibil
  • 0 (0 voturi)    
    mi se pare firesc (Miercuri, 17 septembrie 2008, 13:50)

    alexandra bart [anonim]

    In primul rand,draga Oana,trebuie sa iti dai seama ca acesti profesori care lucreaza cu elevii si studentii au nevoie de o astfel de marire.Sistemul nostru de invatamant este la pamant,in scoli este un haos total...iar in acelasi fel in care sunt pregatiti(si trebuie sa recunoastem ca asa sunt) vor fi si in societate mai tarziu.Nu este normal ca un profesor sa fie platit cu 8 mil pe luna,chiar daca munceste intre 4 si 7 ore pe zi.In tarile dezvoltate,profesorii castiga peste 1000 de euro lunar si asta pentru ca sistemul politic investeste in educatie.Asta trebuie sa facem si noi.Toate cele bune!
  • 0 (0 voturi)    
    troc ordinar (Miercuri, 17 septembrie 2008, 14:21)

    claudiopolis [utilizator]

    Pensionari primesc pensii majorate cu 20% cu o luna mai devreme, iar profesorii doar 9% si cu o luna mai tarziu decat era planificat. Se vede clar ca banii pentru pensiile electorale se iau de la profesori!
    Vina profesorilor este ca sunt doar 350.000 si au suficient creier incat sa nu voteze PSDNL. In schimb 6 milioane de pensionari pot fi pacaliti mult mai usor!
  • 0 (0 voturi)    
    Sigur, sa le mareasca si cu 300 % (Miercuri, 17 septembrie 2008, 14:44)

    AI [anonim]

    ...dar sa schimbe si sistemul actual: norma de munca sa fie 40 de ore/saptamana ca la orice alta persoana care munceste iar concediul sa fie de doar 21 de zile lucratoare pe an; sa existe evaluari de performanta iar plata sa fie corelata cu performanta profesorilor.
    Majoritatea parintilor lucreaza, asa ca profesorii ar putea fi implicati pentru completarea normei de ore pana la 40 in activitati de tip afterschool (ajutor la teme, cluburi de stiinte, activitati extrascolare diverse, cluburi de vacanta) si in activitati de perfectionare continua. Ar creste in felul acesta si nivelul de cunostinte/abilitati la elevi si ei ar putea justifica salariile marite. De asemenea sa se introduca evaluari periodice (examene de cunostinte nu numai la titularizare).
    • 0 (0 voturi)    
      uite, punctual (Joi, 18 septembrie 2008, 0:02)

      aurelia [anonim] i-a raspuns lui AI

      Iti raspund punctual la ce propui tu, ca e interesant, dar iti spun ce piedici sunt in tot. Vorbesc ca fosta profesoara!
      1. "norma de munca sa fie 40 de ore/saptamana ca la orice alta persoana care munceste". Ei bine, citeste comentariile de mai sus referitoare la tot c emai e de facut in afara orelor de curs aparente. Vei intelege ca poate la 40 ore nu se ajunge, dar la 30-35 (35 mai ales la invatatori) - da.
      2. "iar concediul sa fie de doar 21 de zile lucratoare pe an". Ce pot face profesorii la scoala cand nu sunt elevii? Da, timp de 2-3 saptamani in vara, in vacantele scurte da, merge... Dar in rest ar fi chemati doar sa varuiasca... Serios!
      3. "Majoritatea parintilor lucreaza, asa ca profesorii ar putea fi implicati pentru completarea normei de ore pana la 40 in activitati de tip afterschool (ajutor la teme, cluburi de stiinte, activitati extrascolare diverse, cluburi de vacanta) si in activitati de perfectionare continua." S-a intercat asta pe plan local, in diverse scoli. Imposibil! Caci nu e spatiul fizic pentru ca toti elevii unei scoli sa stea 8 ore/ zi la scoala, ca in Franta, de exemplu. Cluburi... guvernul nostru nu are nevoie de oameni educati, manelistii si jucatori de jocuri violente pe net sunt mai usor de manevrat. Nu spun NU profii la asa ceva, nu se poate, insa...
      4. "De asemenea sa se introduca evaluari periodice (examene de cunostinte nu numai la titularizare)." Exista examenele de grad. Dificile, inutile pe plan didactic, prost platite dupa ce au fost trecute... Nemotivant...
  • 0 (0 voturi)    
    student la istorie (Miercuri, 17 septembrie 2008, 15:59)

    cornell [utilizator]

    m-am interesat si eu cat ia un debutant profesor asa de perspectiva: nici 800 de lei. promitator, nu? ar trebui sa stau cu mama 20 de ani caci nu imi ajunge nici de chirie. asa ca tariceanu e rupt de realitate iar restul ciocu' mic caci profii au fost de cand ma stiu bataia de joc a celorlalti si pe langa asta li se cere perfectiune iar ptr 18 ore daca se poate sa se multumeasca cu nimic!
  • 0 (0 voturi)    
    zzzzzzzt (Miercuri, 29 octombrie 2008, 0:12)

    unu [anonim]

    ...profesori! doar voi aveti gura? La cati bani faceti prin meditatii acasa va mai faceti cateva salarii... acum in criza economica voua va trebuie mariri de salarii cu 50%, dupa care vor cere toti bugetarii, voi ganditi ce ar urma sa se intample??? Bine a facut Tariceanu...
    • 0 (0 voturi)    
      meditatii!!! (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 21:13)

      Elena [anonim] i-a raspuns lui unu

      Imi pare rau ca am vazut destul de tarziu acest mesaj, dar tot nu ma pot opri sa fac o "urare"! Le doresc tuturor celor care ne considera plini de banii de la meditatii sa traiasca din tot atatia bani cati castig eu din aceste "meditatii"... By the way, predau limba si literatura romana, o materie la mare "cautare". Si inca ceva... Eu sunt persoana descrisa de studentul la istorie mai sus, desi n-am sot bugetar ca mine... Deci, inainte sa vorbiti, ganditi, daca se poate...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by