Sondaj Insomar: Sorin Oprescu ar castiga Primaria Capitalei cu 39%. Blaga e pe locul 2, cu 24%, Orban pe 3, cu 12%

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 19 mai 2008, 19:35 Actualitate | Politic


Insomar: Oprescu are cele mai mari sanse sa fie primar
Foto: Rompres
Candidatul independent Sorin Oprescu ar castiga detasat fotoliul de primar al Capitalei, conducand in preferintele a 39% dintre bucuresteni. El este urmat de candidatul PD-L Vasile Blaga cu 24% din intentiile de vot si de Ludovic Orban, candidatul PNL, cu 12 procente. Reprezentantul PSD in aceasta cursa, Cristian Diaconescu, s-ar clasa abia pe locul al 4-lea, cu 11%, iar pe locul al 5-lea ar veni Cozmin Gusa, candidatul PIN, cu 6 procente, releva un sondaj Insomar citat de NewsIn.

Clasamentul ar fi incheiat de Verginia Vedinas (PRM), Aurelian Pavelescu (PNtCD) si Codrin Stefanescu (PC), fiecare cu câte doua procente.

Chiar daca l-ar prefera pe Sorin Oprescu pentru fotoliul de primar, bucurestenii ar vrea un Consiliu General in care PD-L sa aiba majoritate. 36% dintre ei ar vota cu PD-L la Consiliul General al Municipiului Bucuresti, 27% cu PSD, 14% cu PNL si 5% cu PIN.

In ceea ce priveste prezenta la scrutinul programat pentru data de 1 iunie, 52% dintre bucuresteni spun ca vor merge sigur la vot, 17% spun ca este probabil sa o faca, 20% ca este probabil sa nu mearga, iar 9% afirma cu tarie ca nu se vor prezenta la urne.

Sondajul Insomar a fost realizat in perioada 13-16 mai, la cererea Realitatea Tv, prin interviuri telefonice, pe un esantion reprezentativ de 1.770 de persoane cu drept de vot din Bucuresti si are o marja de eroare de plus/minus 3%. Esantionul a fost proiectat dupa o baza de date cu abonati telefonici in toate retelele de telefonie, fixa si mobila, din Capitala.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7084 vizualizari

  • +3 (9 voturi)    
    bravo bucuresteni.... (Luni, 19 mai 2008, 19:41)

    Daniel [anonim]

    Bravo bucuresteni .... deci avem sanse reale sa avem o autostrada suspendata prin centrul capitalei. bleah
    • -2 (4 voturi)    
      ai fost vreodata (Marţi, 20 mai 2008, 9:28)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      intro tara calumea? aia AU asa ceva !
      dar pe tine de fapt nu te deranjeaza autostrada ci persoana lui oprescu si atunci ti se pare prost tot ce zice el...
      frumos
    • -1 (3 voturi)    
      rasp. (Marţi, 20 mai 2008, 10:17)

      tina [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      mult mai bine decat atarea borduri fara rost.
    • +1 (1 vot)    
      esri dezamagit ? foarte bine (Miercuri, 21 mai 2008, 7:38)

      anonymus [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      INSOMAR ca si toate celelalte firme profilate pe sondaje falsifica realitatea pentru ca ei isi folosesc masiv imaginatia tinand cu dintii de banutii pe care ii castiga o data la 4 ani ! Oprescu si Blaga vor ajunge in finala -fiecare datorita altor cauze -Oprescu va fi premiat pentru ca s-a ridicat impotriva PSD ,iar Blaga pentru ca il are pe Basescu langa el ! Oprescu nu trebuie sa se mai compromita in dueluri media cu o acritura ca Pavelescu sau unul care nu are nici o treaba concreta ca Guse -Oprescu trebuie sa se pregateasca pentru turul doi : daca mai promite si un cosmodrom in Bucuresti ,in afara de soseaua suspendata ,precis va fi alesul celor din Ferentari care sunt cosmonauti din tatat in fiu !
      Blaga trebuie sa invete bine numele cartierelor din Bucuresti ,bulevardele principale si trebuie sa se axeze pe asigurarea unor lucrari de calitate pentru modernizarea Bucurestiului incepand de la Otopeni .
      Problema transportului nu o vor rezolva ei -se va rezolva de la sine in momentul in care cei cu numere de Ilfov vor intelege ca o masina are 5 locuri si ei au alti 4 vecini care navalesc dimineata in Bucuresti (cu treaba ,normal !),plus ca benzina va fi 2 Euro/litru cat de curand !
    • 0 (0 voturi)    
      Vrajeala (Joi, 22 mai 2008, 14:19)

      valentin [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Frate u chiar crezi asta?De la a promite pana la a face e foarte mult! In primul rand sondajele astea nu sunt reale sunt facaturi,iar Sorin Oprescu e decat un doctor...nu are experienta administrativa !! Singurul care ar fi capabil e Diaconescu!!!
    • 0 (0 voturi)    
      nu va luati dupa sondaje (Sâmbătă, 24 mai 2008, 15:23)

      lolipop [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      sorin oprescu nu are nicio sansa sa castige alegerile. nu va luati dupa sondaje pentru ca sunt mai mult ca sigur masluite. oamenii au mai multa minte si nu il voteaza pe oprescu.
  • +6 (12 voturi)    
    Ma asteptam la un scor mai bun pt Blaga (Luni, 19 mai 2008, 19:43)

    Razvan007 [utilizator]

    Daca va castiga Blaga cu 10 procente in fata lui Oprescu eu nu o sa mai cred nici un sondaj Insomar. Sa vedem ce va fi ...
  • +6 (12 voturi)    
    Orice, NU oprescu (Luni, 19 mai 2008, 19:44)

    Emma Heart [utilizator]

    Bucurestenii nu vor alege NICIODATA pupilul CRIMINALULUI Iliescu care a chemat minerii sa macelareasca bucurestenii.
    • -6 (14 voturi)    
      raspuns (Luni, 19 mai 2008, 19:51)

      pop ioan [anonim] i-a raspuns lui Emma Heart

      se pare ca au scapat niste lichele nemacelarite....si basescu a fost pupilul lui iliescu .sau ai lapsus??
      • +4 (12 voturi)    
        Exact ... (Luni, 19 mai 2008, 20:01)

        Emma Heart [utilizator] i-a raspuns lui pop ioan

        ... atitudinea lui Iliescu si a criminalilor lui fatza de bucuresteni.

        Multumesc pentru sinceritate.

        Bucuresteni aveti grija la ce votati, si cine v-a macelarit.
        • -1 (3 voturi)    
          baaaaaaa (Marţi, 20 mai 2008, 9:29)

          liviu [anonim] i-a raspuns lui Emma Heart

          PD sa rupt din PSD !!! sunt tot aia mancari .........
    • -2 (10 voturi)    
      Blaga (Luni, 19 mai 2008, 21:16)

      jon [anonim] i-a raspuns lui Emma Heart

      Probabil ca nu stii, dar Vasile Blaga era Presedintele Comisiei de Ordine Publica a Camerei Deputatilor in iunie 1990, atunci cand minerii au venit sa puna flori in Bucuresti.
      Iar partidul pe listele caruia fusese ales, se numea, simplu, F.S.N.
    • -1 (3 voturi)    
      AHA... (Marţi, 20 mai 2008, 9:09)

      Ionut [anonim] i-a raspuns lui Emma Heart

      Bine ca a facut Videanu numai lucruri bune....ca sa-l votam pe Blaga
  • +5 (15 voturi)    
    nasol! (Luni, 19 mai 2008, 20:01)

    toto [anonim]

    nu ca ar fi ceilalti extraordinari, dar oprescu e chiar naspa' rau. nu inteleg de unde vine popularitatea astuia. dupa parerea mea nu are discurs coerent, e corupt pana in maduva oaselor(cei din sistemul sanitar stiu prea bine lucrul asta) si in plus e omul lui iliescu, personaj detestat de bucuresteni.
  • +5 (11 voturi)    
    Sondaj (Luni, 19 mai 2008, 20:08)

    Dan [anonim]

    Sondajul a fost comandat de Realitatea TV si persoanele intervievate au fost selectate din baza de date a postului Realitatea TV. Persoanele au fost chestionate la telefonul fix (deci peroane care stau acasa si raspund la telefonul fix).
    • +3 (9 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 19 mai 2008, 21:44)

      [anonim] i-a raspuns lui Dan

    • +1 (1 vot)    
      citeste mai atent (Marţi, 20 mai 2008, 12:41)

      andrada [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Citeste mai bine articolul si dupa aia vorbeste: "Esantionul a fost proiectat dupa o baza de date cu abonati telefonici in toate retelele de telefonie, fixa si mobila, din Capitala."
      • 0 (0 voturi)    
        Citeste din mai multe surse... (Marţi, 20 mai 2008, 14:27)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui andrada

        Cercetarea sociologică a fost realizată de call-center-ul postului Realitatea TV împreună cu institutul INSOMAR
      • 0 (0 voturi)    
        Adresa Insomar in apartament de bloc (Marţi, 20 mai 2008, 14:32)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui andrada

        INSOMAR S.A.
        Address:
        Corneliu Coposu boulevard no.3 bl.101, sc.2, et.5, ap.31
        Bucharest
        Romania
  • +5 (13 voturi)    
    Halal primar (Luni, 19 mai 2008, 20:24)

    Un votant nemultumit [anonim]

    Nu pot sa cred ca dupa 19 ani bucuresteni il voteaza pe ilici. Cata naivitate! Pentru a nu iesi oprescu ( emanatia iliesciana) imi voi convinge toata familia sa voteze! Pentru ca vreti sa-l votati pe oprescu, nu veti fi niciodata intr-o capitala europeana. Circulati pe aberatiile lui de sosele suspendate.
    • +2 (4 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 19 mai 2008, 21:50)

      [anonim] i-a raspuns lui Un votant nemultumit

    • -1 (3 voturi)    
      Lucrezi si tu in Primaria Capitalei? (Marţi, 20 mai 2008, 14:49)

      mitica [anonim] i-a raspuns lui Un votant nemultumit

      Ti-e frica rau ca iese doctorul! O sa zbori din postul caldut de spagar pe care-l ai la primarie, nu? O sa iasa toate ticalosiile voastre la iveala, nu? Naspa! Dar asa va trebuie! Va meritati soarta! Si tu si Videanu, si toti cateii din primaria Capitalei!
  • +2 (10 voturi)    
    traiasca miticii si Oprescu! (Luni, 19 mai 2008, 20:27)

    dorel mitica [anonim]

    Oprescu e de departe cel mai varza candidat dintre cei cu sanse sa castige. Si pe langa ca e complet paralel cu administratia si viata concreta si reala, este si un mitic impostor cu gura mare. Parca-l si vad aievea pe Oprescu cum o sa se intoarca la tatuka Ilici, inapoi in haita pesedista, dupa ce-o sa puna gheara pe Bucuresti.
    • 0 (2 voturi)    
      esti pe aproape (Marţi, 20 mai 2008, 12:10)

      Tom Macaragiu [anonim] i-a raspuns lui dorel mitica

      imbecilul asta de oprescu este doar un balon meteo lansat de PSD pentru a granula cat mai mult electoratul. Blaga nu ne e simpatic deloc, dar de ce dracu trebuie sa votam dupa simpatii ???
      Ideal este sa votam un individ care va convinge sub aspectul competentei. Dar cine este individul asta ?
    • 0 (2 voturi)    
      legea electorala (Marţi, 20 mai 2008, 13:14)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui dorel mitica

      In cazul in care nu stiai...incepand cu aceste alegeri nu mai este permisa curvia politica...sa treci de la un partd la altul cand vrei tu..in timpul unui mandat evident...Si PD-ul e campion la asa ceva...
  • -2 (8 voturi)    
    Autostrada suspendata ??? (Luni, 19 mai 2008, 20:27)

    constantin [anonim]

    Utopiiii utopii debitate de Oprescu ! Nu merg vot !!!!!!
    • +2 (6 voturi)    
      Bucuresteni, salvati-va orasul! (Luni, 19 mai 2008, 21:41)

      Iri [anonim] i-a raspuns lui constantin

      Constantine, Constantine du-te la vot!
      Voteaza cum te indeamna constiinta, dar du-te la vot! Cu atat mai mult cu cat nu accepti utopiile...
    • +2 (6 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 19 mai 2008, 21:56)

      [anonim] i-a raspuns lui constantin

    • +2 (6 voturi)    
      Vino ca sa nu dam Capitala lui Ilici! (Luni, 19 mai 2008, 22:35)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui constantin

      Daca nu votezi, nu te poti plange si altul, unul de la tara va vota in locul tau!
  • +3 (9 voturi)    
    ma stapanesc cu greu sa nu rad... (Luni, 19 mai 2008, 20:46)

    judex [anonim]

    asa o manipulare grosolana nici ca puteam sa-mi imaginez. De altfel, stiti pe cine are invitat Razvan Dumitrescu in seara asta? Pe nimeni altul decat Nastase, cel care daca nu va fi inchis pentru furt va trebui inchis pentru tradare nationala, adica pentru daruirea resurselor tarii OMV-ului. Oare pe degeaba?
    • -1 (5 voturi)    
      degeaba? (Luni, 19 mai 2008, 22:35)

      egroeg [anonim] i-a raspuns lui judex

      Cum degeaba?Doar "a pus-o la dispozitie" pe matusa...ca sa-i intre...chiar si pe ocolite.
  • +4 (10 voturi)    
    incredibile rezultate (Luni, 19 mai 2008, 20:51)

    A [anonim]

    Ce mi se pare cel mai trist e ca in Bucuresti, unde avem pretentia ca suntem "luminatzi", capitalisti, de dreapta etc, STANGA, numai prin PSD si Oprescu are 39+11=50% !!! Incredibil! Asta ca sa nu mai punem ca si o parte din electoratul PD-L e spre stanga. In mod normal, Bucuresti ar trebui sa fie divizat intre PNL (dreapta) si PD-L (sa zicem centru), cu PSD maxim 10%. Dar 50% la primar general si 27% la consiliu general pentru un partid ca PSD mi se pare inadmisibil. Sper sincer ca e un sondaj trucat, altfel vai de noi.
    • -1 (5 voturi)    
      E adevarul... (Luni, 19 mai 2008, 21:47)

      a [anonim] i-a raspuns lui A

      Nu e trucat. E vai de voi...
      • 0 (2 voturi)    
        Vai de voi....ptr ca asa vreti... (Marţi, 20 mai 2008, 13:18)

        Eu [anonim] i-a raspuns lui a

        Bucuresti e orasul in care nu ai trotuare, nu ai strazi, nu ai spatii verzi, locuri de joaca...e orasul in care...sa moara si capra vecinului e perfect valabil, in care traficul e dureros pot spune...in care nu exista bun simt...
        E vai de voi.....
  • +4 (10 voturi)    
    DOAMNE DALE MINTE (Luni, 19 mai 2008, 20:55)

    lucian motzul [anonim]

    Chiar vreti sa distrugeti tot votind un om de a lui ILIESCU CRIMINALUL care a omorit oameni in BUCURESTI a-TI uitat
    s-au sondajul este manipulat de lichelele lui iliescu.
    • +2 (4 voturi)    
      mai taie din cratimele alea (Luni, 19 mai 2008, 23:07)

      circo [anonim] i-a raspuns lui lucian motzul

      intai invata sa scrii romaneste, si pe urma da-ti cu parerea.
  • +3 (7 voturi)    
    R.I.P Realitatea (Luni, 19 mai 2008, 20:59)

    Hai zau asa?! [anonim]

    Incredibil...s-a dus draq si realitatea tv de cand a luat-o Vantu..ce facatura de sondaj, nu pot sa cred, psd-ul peste 50 % in Bucuresti...cred ca esabtionaul a fost compus din parlamentarii psd si pnl, altfel nu-mi explic...sau, imi explic, incercare patetica de manipulare a prostimii si a credulilor pusa in scena de realitatea tv
  • +3 (5 voturi)    
    pai... (Luni, 19 mai 2008, 21:00)

    Gabbone [anonim]

    normal ca este domnu doctor, se poate domne...... doctor.....spital universitar.......om dintr-o bucata. cam asha gandeshte romanu nu. acum nu shtiu sa-l invinuieshti sa nu. oricum cel mai smecher ar fi sa mergem cu totii la vot si sa umplem buletinu de stampile, sa inteleaga si ei politicienii ca ii iubim asha mult ca nu ne mai putem opri din VOTAT.
  • -3 (9 voturi)    
    Oprescu e corupt? VideaNU e un inger, nu? (Luni, 19 mai 2008, 21:14)

    Cezar [anonim]

    Cred ca cei din Bucuresti ne-am saturat cat ne-au furat, vorba lui Gusa.
    Mie personal imi place Gusa. Iar Oprescu e pe 2.
    • +1 (1 vot)    
      PDL (Vineri, 30 mai 2008, 23:13)

      Gabipet [utilizator] i-a raspuns lui Cezar

      si mie la fel;

      Observa CINEVA ca toate posturile IMPOTRIVA PDL au votui negative, astfel incat ele nu sunt vizibile?
      Sunt oameni platiti cu banii din bordurile si asfaltul PD-ist ca sa stea pe net si sa promoveze FSN-ul ... ooops, am vrut sa zic PD-ul

      Si boborul incult si analfabet tot cu astia vor vota; nu vad in ce HAL a ajuns orasul sub hotia PDL, sunt chiori.

      Intr-un oras cu oameni culti, contracandidatii PDLului nici nu si-ar mai fi facut campanie...
  • -3 (9 voturi)    
    oprescu (Luni, 19 mai 2008, 21:15)

    Eu [anonim]

    bai nu nteleg ce aveti cu oprescu. ca e corupt stim. ca e un doctor prost iar stim. ca la un mom dat era senator, prof. univ, doctor si director de spital in acelasi timp iar stim. da decat sa l votez pe securistu ala de blaga si sa dau buc pe mana fesenistilor aia de la partidu lu base l-as 12 ani il votez pe oprescu cu 7 maini.
  • -1 (9 voturi)    
    ?? (Luni, 19 mai 2008, 21:49)

    io [anonim]

    stiam ca hot news e pro base pe fata da tot nu pot pricepe de unde atata entuziasm pt. blaga... io unu m-am lamurit cu bordurile lu' videanu...
  • +3 (7 voturi)    
    manipulare (Luni, 19 mai 2008, 22:30)

    golan90 [anonim]

    Sondajul este manipulare crasa! Asistam la ultima batalie a lui Ilici impotriva Romaniei.Si cu toti soroseii antrenati sa falsifice sondaje o va pierde.El l-a ucis pe Ceausescu pentru subminarea economiei nationale.El a subminat Romania!
  • +3 (9 voturi)    
    Facatura INSOMAR! (Luni, 19 mai 2008, 22:43)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    PD-L castiga toata tara si disperarea este uriasa intre cei 322! Peste tot oamenii nu vor sa auda de PSD, PNL sau PC!
    Acest sondaj ne arata ca daca PD-L are 36% intentii de vot ( eu cred ca este cel putin de 40%) o treime din acesti votanti ar vota cu Oprescu, ceea ce este o mare facatura marca Sorin Ovidiu Vantu! Nu uitati ca Vantu a furat si a scapat pe vremea PSD si acum le intoarce favorul inapoi!
    La europarlamentare, PSD a avut doar 15% in Bucuresti, ce-au facut ei de au ajuns la 27% acum? L-au adus pe Nastase, Mitrea inapoi si cam asta e tot!
    E o minciuna pentru prosti, nu pentru bucuresteni!
  • +1 (7 voturi)    
    sondaje la comanda (Luni, 19 mai 2008, 22:52)

    ion14 [utilizator]

    buna seara.avem parte doar de sondaje la comanda politica.mergeti pe strada stimatilor ca sa vedeti care este realitatea !
  • -3 (9 voturi)    
    tonomatii lu basescu (Luni, 19 mai 2008, 23:04)

    Gelu [anonim]

    Interesant toate comentariile pro Oprescu au rating negativ. Nu vi se pare ciudat. Bravo Sorinele sper sa cistigi.
    • 0 (4 voturi)    
      valeu (Marţi, 20 mai 2008, 0:29)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Gelu

      Hauuleu Sorinele da-i tata da-i. Da cu pase la Ciobotariu. Ce cocalari pe-aici.
    • 0 (6 voturi)    
      Degustibus (Marţi, 20 mai 2008, 0:30)

      Un votant nemultumit [anonim] i-a raspuns lui Gelu

      Daca iti place ia-l tu acasa cu iliescu cu tot! N-are nicio legatura cu administrarea unui oras. Mai documenteaza-te cum a administrat banii de la spital.
  • +3 (7 voturi)    
    S-au prostit bucurestenii (Luni, 19 mai 2008, 23:12)

    Vlad I [anonim]

    Daca sondajul este adevarat s-au prostit rau bucurestenii, acum incep taranii din Moldova sa se lepede de Iliescu si repede ei vor sa fie originali il iau in brate pe omul PSD-ului.
  • +3 (7 voturi)    
    mai sunt 2 saptamani (Luni, 19 mai 2008, 23:12)

    oana [anonim]

    eu sper ca in timpul ramas cei care isi dau seama de pericolul Oprescu sa iasa la vot si sa nu il lase pe doctorul au ma doare sa ne inobileze orasul cu una bucata autostrada suspendata. Demn urmas al lui Vanghelie ca vb aia ca si el a plecat putin din PSD numai ca sa il voteze lumea .
    Am inteles ca Blaga are un electorat tanar sper din tot sufletul sa se mobilizeze si sa se gandeasca ca in spatele lui Oprescu este Iliescu care a adus mineri in Bucuresti sa faca "ordine si disciplina" .
  • 0 (2 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 19 mai 2008, 23:21)

    [anonim]

  • +2 (4 voturi)    
    Mitul independentei lui Oprescu (Marţi, 20 mai 2008, 0:01)

    Teodor Gugiu [anonim]

    Nu am dovezi pentru ce spun, dar cred ca:
    1. intre Vanghelie si Oprescu nu a fost o tensiune autentica, ci doar una inscenata; povestea cu taberele din psd, in ce il priveste pe Oprescu este falsa.
    2. ca PSD-ul avea nevoie la Bucuresti de un candidat care sa nu tarasca dupa el balastul negativ al partidului.
    3. ca Oprescu este candidatul pe care mizeaza de fapt PSD-ul, iar Diaconescu nu e decat un umil hot de voturi de dreapta.

    Indiferent daca aceste lucruri sunt adevarate sau nu se poate spune altceva. Se poate spune ca PSD-ul are mai multe avantaje din faptul ca are doi candidati la Bucuresti.
  • -3 (7 voturi)    
    Dr.Oprescu -candidat la functia de Presedinte al R (Marţi, 20 mai 2008, 0:17)

    Iorgu [anonim]

    Era de asteptat un asemenea rezultat in special urmarea sustinerii lui Blaga de catre Basescu. Basescu este contraproductiv. Pensionarii si familiile lor nu uita faptul ca PD-L a fost contra, iar Basescu a refuzat promulgarea Legii pt. majorarea pensiilor. Asta este numai inceputul. La alegerile generale Dr. Oprescu are toate sansele sa candideze cu succes pt. functia de Presedinte al Romaniei.
    • +3 (3 voturi)    
      oprescu (Marţi, 20 mai 2008, 10:06)

      deus [anonim] i-a raspuns lui Iorgu

      Doamne fereste-ne de asa ceva! Pastrati-vi-l la Bucuresti !
    • +2 (2 voturi)    
      pensii marite... (Marţi, 20 mai 2008, 12:21)

      Tom Macaragiu [anonim] i-a raspuns lui Iorgu

      ... esti un individ cretinizat de pomana electorala pe care a facut-o PSD-ul marind pensiile. Au scos castanele din foc cu mana lui Tariceanu stiind ca nu au nimic de pierdut. Efectul imediat al maririi pensiilor a fost inflatia galopanta, asa se face ca euro a luat-o pe pasuni dupa ce pensiile au fost majorate prima data.
      Probabil esti un pensionar tembel, lipsit total de darul de a citi printre randuri.
      Oprescu si PSD-ul vor lua o mica &^*% in Bucuresti. Nu ii vrem in orasul asta!
  • +1 (3 voturi)    
    inapoi la PSD dupa alegeri (Marţi, 20 mai 2008, 7:31)

    bedeu [anonim]

    garanteaza cineva ca domnul doctor nu se intoarce la PSD dupa alegeri? Acum face pe independentul dar apoi o sa se intoarca la PSD...
  • +2 (2 voturi)    
    BRAVO PCR (Marţi, 20 mai 2008, 8:17)

    elena [anonim]

    BRAVO. miticii au reusit performanta ca dupa 18 de a crimele lui Iliescu din piata Universitatii Bucurestiul sa devina a lui, a femeilor grase de la APACA si a minerilor!


    bravo!
    nu va deziceti. sunteti mitici. !

    votati oprescu, mana dreapta a comunistului.
  • +1 (3 voturi)    
    Mai sa fie! (Marţi, 20 mai 2008, 8:17)

    Vali Cel Batran [anonim]

    Adica eu intrebatul raspund ca as vrea primar un PSD-ist clatit si un consiliu PL-D? Nu prea cred! Daca vreau consiliu PSD atunci vreau si primar PSD. etc. Dar cu fundul in doua luntre nu se poate! Chiar bucurestenii astia nu au inteles nimic din cei 8 ani de primarie ai lui Basescu cu un consiliu PSD-ist ostil si refractar la orice initiativa a primarului? Daca nu au inteles, inseamna ca merita ce aleg. Bravo lor!
    • -1 (5 voturi)    
      Exact... (Marţi, 20 mai 2008, 9:21)

      Ionut [anonim] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      ...asa am de gand sa votez chiar daca nu am participat la sondaj. Adica Oprescu si PD. De ce? Pt. ca simt ca trebuie sa-i dau o palma lui Videanu pentru borduriada pe de o parte si pe de alta parte nu pot sa votez PSD. Ce alta alternativa am?
    • +1 (1 vot)    
      asta e realitatea cruda :) (Marţi, 20 mai 2008, 17:56)

      io [anonim] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      Da ma, ce ne mai miram. Eu cred ca ne cam facem iluzii ca in Bucuresti e lumea emancipata. La o adica majoritatea primarilor de sector si consiliile sunt PSD, chiar din 2004. Asa ca asta e, e multa lume proasta, n-ai ce-i face. Singura solutie e sa ne ducem naibii la vot astialltii si sa nu mai stam la gratare in ziua alegerilor :-D
  • +2 (2 voturi)    
    PS. (Marţi, 20 mai 2008, 8:20)

    Vali cel batran [anonim]

    Treaba asta cu candidati independenti demisionati proaspat din PSD este gaselnita (trebuie sa recunosc) isteata a lui Mitrea si se poarta cam peste tot in tara. In asa mod PSD are de fapt cate doi candidati si daca un asemenea independent castiga imediat va fi iar inrolat in partid.
  • 0 (2 voturi)    
    nu pare prea roz situatia (Marţi, 20 mai 2008, 8:23)

    alex [anonim]

    sper ca sondajul asta e masluit, pentru ca dc e adevarat vai de bucuresteni.

    La vot!
  • +1 (1 vot)    
    Nu cumva ? (Marţi, 20 mai 2008, 8:37)

    giga [anonim]

    era o lege care interzice sondajele in timpul campaniei electorale ?
    Intreb si eu !
    • 0 (2 voturi)    
      am o intrebare (Marţi, 20 mai 2008, 9:34)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui giga

      daca era blaga primu in sondaje mai ti se parea anormal sa le publice?
      sau mai zicea cineva ca-s masluite?

      ahhhhhhhhhhhhh nu degeaba suntem pe locu 3 la IQ din europa... din coada evident
      • 0 (0 voturi)    
        comentarii (Sâmbătă, 31 mai 2008, 12:58)

        ilie [anonim] i-a raspuns lui liviu

        bine liviu!!! se discuta intens de OPRE SI BLAGA, primul fiu de fost activist ,pcr, ; al doilea partas la furaciunile lui VIDEANU si pe deasupra parvenit in BUCURESTI. ORBAN sau GUSA sunt cel putin bucuresteni, merita incercat! cascati bine stampilele fratilor !!!!!!!!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    manipulare... (Marţi, 20 mai 2008, 8:46)

    vio64 [utilizator]

    Traiasca sfanta manipulare...
  • 0 (2 voturi)    
    prezumtia de nevinovatie??? (Marţi, 20 mai 2008, 9:33)

    liviu [anonim]

    d c sunteti siguri ca oprescu o sa faca treaba proasta cand el nu a fost primar?
    d c sunteti sigur ca blaga o sa faca treaba cand nu a fost nici el primar?
    vedeti in viitor? daca da zicetimi si mie...

    PD a fost desprins din PSD...
    TOTI care sunt acum la putere inclusiv basescu au avut treaba cu securitatea sau cu ceausescu (basescu a fost in strainatate atunci toti astia dadeau raport la SRI)

    si inca ceva faptu ca a plecat din PSD nu inseamna ca nu mai e omu lu iliescu cum ziceti voi? (si lasatima cu manevrele si conspiratiile ca atunci cand face basescu magarii nu zice nimeni nimik alea nu mai sunt manevre)
    • +1 (1 vot)    
      aiurea (Marţi, 20 mai 2008, 18:04)

      io [anonim] i-a raspuns lui liviu

      Lasa bre, ca nu-i vorba de facut treaba sau nu aicea. Faptul ca e sau a fost in PSD e destul incat sa nu-l votez pe motive de doctrina, nu mai zic de reputatia de corupti pe care o au. M-as simti eu prost sa vad primar PSD-ist in Bucuresti.
      "Voteaza omul" e o prostie. N-ai de unde sa-i cunosti personal pe toti candidatii. Peste tot lumea voteaza partidul pentru ca din ce partid e spune totul despre candidat. Deci in cazul de fata, de exemplu eu o sa trag cat mai spre dreapta, la ambele tururi in fctie de partid: PNL in primul, PNL sau PDL al doilea. Simplu. M-am saturat de argumentul cu "bunul gospodar", oricine poate pretinde asta si e total neverificabil, inainte de vot cel putin.
  • +1 (3 voturi)    
    Voi stiti pe cineva care voteaza cu Oprescu? (Marţi, 20 mai 2008, 9:49)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Voi stiti pe cineva care sa voteze cu Oprescu? Eu nu. Este o intrebare de bun simt. E unul nu stiu pe nimeni. Acest om nu a facut absolut nimic notabil pentru Bucuresti si cred ca de asta nici nu e bagat in seama. L-am vazut intamplator la Observator cand se plimba prin Bucuresti dar nimeni nu-l saluta, cu atat mai putin sa dea mana cu el. E un mare fas candidatul lui Iliescu.
    • -2 (6 voturi)    
      DA, EU voi vota cu Oprescu in turul 2! (Marţi, 20 mai 2008, 10:05)

      VladM. [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Si in turul 1 voi vota cu Ludovic Orban! Votul meu este un vot negativ, impotriva marinelului. Daca isi tinea gura si nu se lua de Pavelescu care e un domn pe langa el atunci imi vedeam de treaba si stateam acasa dar asa...Ne vedem la locale!
    • -2 (4 voturi)    
      eu (Marţi, 20 mai 2008, 10:21)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      vad ca majoritatea comentariilor sunt contra oprescu si nu pro blaga, desi comentariile sunt evident facute de cei care inca mai cred in pd-l / basescu (+ blaga?). ei bine, eu o sa-l votez pe oprescu, chiar daca va fi mai mult un vot negativ la adresa videanu / basescu / pd-l. ca asa-i in tenis.
      • +1 (1 vot)    
        de ce? (Marţi, 20 mai 2008, 18:08)

        io [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        Votul negativ e o prostie. Ai 5 candidati. Cati iti trebuie ca sa alegi unul in mod POZITIV, de care sa-ti placa macar un pic? Nu zic, nu vota cu Blaga, perfect. Da de ce Oprescu? De ce votezi cu el, nu de ce NU votezi cu ceilalti? Doar ca e cel mai bine clasat? Asta e spirit de turma. In fine, my 5 cents.
    • 0 (0 voturi)    
      "independentul"Oprescu (Miercuri, 21 mai 2008, 20:57)

      observator [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      "Independenta"lui Oprescu e o stratagema a PSD,similara cu cea A LUI vANGHELE.CELE 39% nu sunt decat o manipulare.Vor bucurestenii O restauratie a puterii fostilor? Cred ca nu! Putem pri n vot sa-l eliminam din turul 1.,pe acest independent sustinut de Iliescu>
  • +1 (5 voturi)    
    eu nu cred acest sondaj (Marţi, 20 mai 2008, 10:03)

    johny [anonim]

    nu inteleg cine l-ar vota pe oprescu, dintre toti mi se pare cel mai antipatic..
    • 0 (2 voturi)    
      Majoritatea bucurestenilor cu drept de vot! (Marţi, 20 mai 2008, 11:09)

      TenP [anonim] i-a raspuns lui johny

      Nu intelegi cine o sa-l voteze pe oprescu? Pai iti spun eu, e simplu ca buna ziua: il vor vota majoritatea cetatenilor cu buletin de bucuresti care au implinit 18 ani! Ce nu intelegi... ce-o fi asa greu?
      • +1 (1 vot)    
        Nu iti arogi cam multe drepturi? (Marţi, 20 mai 2008, 15:50)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui TenP

        In ce calitate vorbesti in numele majoritaii bucurestenilor majori cu drept de vot?
  • -1 (3 voturi)    
    aprecieri (Marţi, 20 mai 2008, 10:19)

    d aura [anonim]

    As vrea ca dl OPRESCU sa reusesca sa faca din capitala un SPITAL MUNICIPAL(VEZI CUM ARATA SPITALUL)trebuie sa alegem oamenii si nu partidele din care vin.
  • +1 (1 vot)    
    nu asta vrem (Marţi, 20 mai 2008, 10:29)

    andreea [anonim]

    daca iese oprescu primar situatia bucurestiului ar ramane aceasi sau chiar s-ar inrautati...nu asta ne dorim..si in ceea ce priveste sondajul..este vrajeala...vom vedea asta dupa primul tur..diaconescu este omul potrivit la locul potrivit..
  • +1 (1 vot)    
    penibil (Marţi, 20 mai 2008, 10:34)

    daiana [anonim]

    se ajunge deja prea departe cu minciunile..sondajul este o facatura ..oprescu nu e in stare sa conduca o capitala..de ce nu lasa locul lui diaconescu care este capabil..de ce a vrut sa candideze?ca sa distruga bucurestiul si mai mult decat este deja?
  • -1 (3 voturi)    
    Blageanu (Marţi, 20 mai 2008, 10:38)

    Rali [anonim]

    Eu nu pot sa merg la vot cand vad ca urmasul lui Videanu (hotoul hotilor) se alege din 2 activisti PCR (Oprescu si Blaga) si mai ales cand vad peste tot pe unde merg doar portocaliu afise, benere, camioane cu proaste care danseaza, steaguri etc.
    Cand vad asta ma apuca greata, pt ca stiu ca sunt platite cu banii pe care i-au furat cei PDL in ultimii 4 ani cu lucrarile de infrastructura din Bucuresti, deci si cu banii mei!
    Puteau in puii mei sa fure, dar macar sa fi ramas ceva in urma lor nu doar lucrari neterminate.
    PD-L democrati democrati, dar de ce si liberali??
    • 0 (0 voturi)    
      Vino in sectorul 5 (Marţi, 20 mai 2008, 15:54)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Rali

      Aici ai sa vezi materiale electorale ale pdsr ( minuscule intentionate) din banii furati de la noi, contribuabilii din sector de catre cel ce a fost tot timpul in campanie electorala, tipul cel mai reprezentativ al lor, Vanghelee, stapanul almanahelor, care este. Pe de alta parte insa ai dreptate. Ce de hartie stricata si nerecuperta. Vai de padurile noastre!
  • +3 (3 voturi)    
    Cu totii la vot! (Marţi, 20 mai 2008, 10:40)

    martin [anonim]

    Am crezut ca Insomar e un institut serios.Am crezut ca Realitatea vrea sa fie un post obiectiv, cat se poate in Romania si ca Vantu nu e Felix Voiculescu.
    Vreau sa cred in continuare si rog ca oamenii sa mearga la vot, fiindca numai votul nu poate fi furat, ca se vor pazi toti unii pe altii si sunt multi.
    Cu sondajele m-am cam lamurit !
  • 0 (2 voturi)    
    real (Marţi, 20 mai 2008, 10:49)

    cosmin [anonim]

    Desi sper ca sondajul sa fie una din mizeriile uzuale in c***tul asta de campanie, intr-un fel imi doresc un asemenea primar pentru Bucuresti, pentru ca nu merita nimic mai bun decat asta. Un mitic pentru mitici!!! :))
  • +1 (1 vot)    
    vot (Marţi, 20 mai 2008, 11:09)

    bambooo [anonim]

    daca nu mergeti la vot, o sa "voteze" altii in locul vostru. baietii cu ochii albastri cam asta fac de alegeri.
    prezenti sau nu la urne, de votat, tot o sa votati.
    • +2 (2 voturi)    
      or sa voteze... (Marţi, 20 mai 2008, 12:28)

      Tom Macaragiu [anonim] i-a raspuns lui bambooo

      or sa voteze toate ciorile din Ferentari ghiftuite cu mititeii si berea lu` vanghelie.
      TREBUIE SA MERGEM LA VOT SA ALEGEM PE CEL PE CARE IL CREDM POTRIVIT.
      Important este sa mergem la vot pentru ca orasul asta sa nu fie invadat de mizeria fizica si morala care ameninta sa il cuprinda cu totul.
      Important este sa nu ii lasam sa voteze in locul nostru pe cei care aleg pt ca au primit pomana si stegulete rosii.
      Mergeti la vot, altfel o sa traim intr-un oras insuportabil.
      • +1 (1 vot)    
        Subscriu (Marţi, 20 mai 2008, 15:56)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Tom Macaragiu

        indeiferent de votul negativ sau pozitiv, indiferent de simpatii, ergeti la vot si mobilizati si pe ceilalti. Putem sa ne impunem punctul de vedere, nu sa-l lasam la indemana celor cumparati prin pomeni electorale.
  • +2 (2 voturi)    
    Sondaj fantoma (Marţi, 20 mai 2008, 12:29)

    cosmin23 [anonim]

    Au fost platiti sigur de Oprescu ! Acesta candideaza pentru a 3`a oara si va esua pentru ca mai mult nu poate ! Nu are experienta necesara pentru a conduce primaria capitalei ! acest sondaj este o manevra de a lui !
  • -2 (2 voturi)    
    aiurea (Marţi, 20 mai 2008, 12:30)

    carmen [anonim]

    pentru mine aceste sondaje nu sunt deloc elocvente.daca sunt facute 5 sondaje pe zi asta nu inseamna ca sunt si ok pentru ca si electoratul s-a saturat de el.sunt convinsa ca orban va castiga capitala pentru ca este singurlul care are sanse reale si care are un program bun pentru bucuresteni.
  • +2 (2 voturi)    
    penibil (Marţi, 20 mai 2008, 12:41)

    traian [anonim]

    cum este posibil ca oprescu sa fie pe primul loc in preferintele bucurestenilor?? chiar asa am ajuns? sa votam un blat PSD-ist? sper ca pana la alegeri sa ne trezim la realitatea
  • -2 (2 voturi)    
    diaconescu (Marţi, 20 mai 2008, 12:43)

    nicolae [anonim]

    eu personal votez diaconescu pentru ca este singurul care este capabil sa aduca acea aschimbar mult dorita de noi toti..
  • -1 (3 voturi)    
    Lui Marian Eugen (Marţi, 20 mai 2008, 13:47)

    Dorina [anonim]

    Toti vecinii mei si toata strada vrea sa-l voteze pe Dr. Oprescu. Cred ca Orban este mai bun iar Dr. Oprescu ar reprezenta mai bine Romania ca Presedinte al tarii. Sint multi pensionari care nu uita ca PD-L-ul a fost contra, iar Basescu n-a vrut sa promulge Legea pt. majorarea pensiilor. Ei ar vota pe ori cine numai pe cel propus de Basescu , nu.
    • +1 (1 vot)    
      Pe ce strada stai si in ce cartier? In Ferentari? (Marţi, 20 mai 2008, 18:17)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Dorina

      Eu nu stiu ce tot vorbesti tu acolo! La europarlamentare PSD a avut doar 16% in Bucuresti, iar acum are si mai putin. PD-L a avut 40% la europarlamentare si deci asta este cota lui Blaga, ca n-o vota cu PD-L la consilieri si cu Oprescu la primar. Toti sustinatorii PD-L sunt anti Iliescu. Asa ca de unde are Oprescu 39%? Daca il adunam si pe Diaconescu, este ca si cum in Bucuresti PSD are 50%! S-a umflat de vreo 3 ori in trei luni de cand a venit inapoi Nastase si Mitrea. Bati campii, Oprescu nu are atata si sunt sigur ca nu va fi decat un singur tur, caci Oprescu si Diaconescu o sa-si imparta doar halca PSD de 16% si cam asta-i tot.
  • +2 (2 voturi)    
    Atat (Marţi, 20 mai 2008, 14:20)

    Transilvanian man [anonim]

    Atat mai am de spus:pensionarii care nu realizeaza ca asazisa marire a punctului de pensie a fost de fapt o micsorare a puterii de cumparare si cea mai mare gresala care a fost facuta dupa revolutie incoace ,AU IMBATRANIT DEGEABA .Eu care sunt in floarea varstei ma ingrozesc la gandul ca tara este distrusa de oameni ca ilici si nastase !!!!Asa ca votati pe oprescu omul lui ilici !!!Si daca se poate la parlamentare cat mai mult psd si pnl si pc si prm si png si ve-ti avea ce meritati!!!!Din pacate si eu si altii care GANDESC vom suporta consecintele.
    Cu toate ca nu place ceea ce spun acum BASESCU a fost dupa CEAUSESCU singurul PRESEDINTE care a facut cinste Romaniei oricat de urat ar fi de gunoaile comuniste !
  • +1 (1 vot)    
    Escu (Marţi, 20 mai 2008, 14:54)

    Mirciuc [utilizator]

    daca n.ceausescu a fost presedintele romaniei in mod legal, ce-i ce l-au urmat nu au fost decit niste impostori. const...-escu a fost unul diferit, dar tot aia.
    ce cinste a facut -escu romaniei? una singura a ocupat biroul unde "munceste" unul dintre urmasii vrednici ai lui noi nu gindim, noi muncim!

    romani!
    -sunteti multumiti de felul cum e privita romania in afara granitelor?
    -sunteti multumiti de felul cum ciinii vagabonzi taie calea nato la bucuresti?
    -sunteti multumiti de felul cum sunteti tratati cind treceti de granitete statului roman?
    -sunteti multumiti de faptul ca pe rafturile magazinelor di romania se gasesc produse de stricta necesitate care au pretul mai mare decit in restul lumii - ue ori sua ori oriunde altundeva in yona boreala, poate pe undeva in africa, numai ca acolo mentenanta locuintei este infinit mai ieftina?
    -sunteti multumiti de hiriiala dintre presedinte si parlament?
    -sunteti multumiti ca si pretul gazelor naturale si a combustibililor auto sunt si astea mai mari decit in ue si sua?
    -sunteti multumiti ca cca. 1/3 din populatia apta de munca a plecat in bejenie? ceea ce nici in timpul marilor emigrari in sua,sfirsit secol xix inceput xx nu s-a intimplat.
    -sunteti multumiti ca din cei plecati nici macar 10% nu iau in serios posibilitatea reala de intoarcere la obirsii?
    -sunteti multumiti de copii si batrinii fara sprijin, ca urmare faptului ca poporul roman in mileniul iii este din nou in bejenie?
    -sunteti multumiti .............. ????????

    mergeti la vot!!!
    e singura voastra sansa!!
    daca nu aveti pe cine vota, votati pe cei lipsiti de sansa!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0 (2 voturi)    
    ma doare capul (Marţi, 20 mai 2008, 15:06)

    dan [anonim]

    La ce mentalitatea au unii, nu voi vedea niciodata orasul asta sa arate decent. Toti desteptii au votat 18 ani nnumai mizerii de primari, drept urmare traim intr-un oras mizerabil.
  • +2 (4 voturi)    
    Adevarurile nespuse de Realitatea TV! (Marţi, 20 mai 2008, 15:16)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Rezultate europarlamentare in Bucuresti: PD - 40%;PSD - 16%;PNL - 13%;PLD - 10%.
    Oprescu nu poate avea mai mult de 25% cu tot cu nehotarati, iar Blaga pe putin 40%! Realitatea TV vrea sa manipuleze electoratul. Voi credeti ca lui Vantu ii convine ca Traian Basescu castiga toata tara?Vantu mai are un dosar la DNA si singurul om de care se teme, dupa spusele lui, este Traian Basescu!
  • -2 (2 voturi)    
    Wow (Marţi, 20 mai 2008, 16:08)

    nam [anonim]

    Cred ca 50% NU vor merge la vot, 30% posibil sa NU mearga, 20% vor merge de fraieri ce sint. Simplu... am aplicat un fel de negatie si cred ca da mai bine ca Insomar :))
  • -3 (3 voturi)    
    despre cei care lasa mesaje aici (Marţi, 20 mai 2008, 16:09)

    frank rizzo [anonim]

    socul fata de rezultatele acestui sondaj exprimat de majoritatea coplesitoare a celor care lasa mesaje aici ne spune ceva ultra de baza in privinta societatii romanesti contemporane.
    As estima ca CEL PUTIN 80 la suta dintre cei care pun comentarii dedesubtul articolelor aflate pe hotnews.ro au venituri peste medie.
    Cu alte cuvinte, multi dintre voi o duc relativ bine, in timp ce oamenii care nu lasa mesaje aici o duc -- in general, luati ca un grup -- mai prost decat cititorii saitului.
    Basescu e candidatul status quo-ului. S-a ocupat si se tot ocupa in nenumarate privinte de interesele celor cu ceva bani. De aia il sprijiniti.
    Romania este o tara ultra-divizata. Cei la varf sunt -- in general -- nepasatori fata de majoritatea saraca si chiar habar nu au cum traiesc cei multi.
    Evenimentele ultimelor cam 9 luni -- cresterea accelerata a preturilor produselor alimentare, printre altele ... a lovit foarte dur in majoritatea saraca. Multi dintre astia se vor prezenta la vot. Ei isi doresc o schimbare. Il blameaza pe Basescu, si au motive pentru asta. (Eu nu zic ca Oprescu ar fi mai bun ... nici cum. Nici nu locuiesc in Bucuresti. Poate ca un semn de protest fata de directia generala a tarii l-as vota pe un candidat care se declara socialist, dar ma rog ...)
    Daca doriti sa intelegeti ce se va intampla, electoral vorbind, cu tara asta .... nu va confundeti propriile opinii cu cele ale majoritatii populatiei. Cei multi nu au doua masini importate si nu pot sa-si permita sa calatoreasca in strainatate.
    Voi bogatani chiar nu sunteti asa destepti, pare-se :)
  • -1 (3 voturi)    
    ma mut in elvetia (Marţi, 20 mai 2008, 17:34)

    anonim [anonim]

    cat de idiot sa fii sa il mai votezi pe basescu sau PD-ul? am facut greseala asta...regret promit ca nu o mai fac
  • +1 (3 voturi)    
    NP (Marţi, 20 mai 2008, 18:11)

    Transilvanian man [anonim]

    @ma mut in elvetia (Marţi, 20 mai 2008, 17:34)
    anonim [anonim@
    Atunci daca nu votezi pe PDL si Base voteaza cu ceilalti si o sa fie mai bine ...de ani de zile e fff bine cu ei si-au facut averi si termopane ssmd ...ne intoarcem in timp...si vremurile lui Ceausescu o sa fie lux
  • +1 (1 vot)    
    pacaleli pe fata (Marţi, 20 mai 2008, 22:24)

    ion14 [utilizator]

    salutare.nu cerd in sondaje comandate politic !
  • -1 (1 vot)    
    Speram ca bucurestenii nu au "cazut "atat de (Miercuri, 21 mai 2008, 6:44)

    TIMISOREANUL [anonim]

    mult, incat sa voteze cu un fesenist cu state vechi in fsn-psd.Acest fesenist ,se da acum independent ,cand de fapt ramane un fesenist-pesedist convins ,fiu de securisti care nu a protestat niciodata impotriva crimelor si jafului promovat de colegii lui.Pentru oprescu, crimele,hotiile si jaful nu fac parte din clasa politica ticalosita.La el si la presedintele lui de onoare , asta inseamna normalitatea.
    • -1 (1 vot)    
      Oprescu nu e bucurestean! (Miercuri, 21 mai 2008, 14:20)

      Arthur [anonim] i-a raspuns lui TIMISOREANUL

      El este nascut - crescut in cutele matasii in Primaverii!Toata cariera si-a facut-o ca fiul lui taticu'Secu ,d'aia e chirurg de apendicita!Si profesor prin frauda!Oprescu facea parte din gasca de tineri furiosi de odrasle primavaratice impreuna cu Serghei Mizil,Alica Verdet,Medelin Voicu si chiar Nicusor si Zoia Ceasca ,care isi faceau de cap la chefuri monstre,cu wiskeane si muzici decadente gen Stones pe Grundig-uri,cand cei din generatia lor se inghesuiau cate 20 intr-o camera band Saniuta si cu un mag Tesla!Se vede dupa cum vorbeste de spurcat ca a ramas cu limbajul de atunci care se vroia popularos!
      Pe total este un smecheras care nu stie decat superficial ceva gargara si care o sa se plictiseasca rapid de munca! Sper ca bucurestenii nu se vor pacali cu acest martzafoi!
  • -1 (1 vot)    
    cat de credibile sunt sondajele (Miercuri, 21 mai 2008, 9:56)

    Cornelia [anonim]

    Tot Insomar a facut sondaj in care doar 25% din oamenii cred in sondajele astea si se lasa influentati de ele.eu nu cred in rezultatele unui sondaj.pt mine tot dl Diaconescu e potrivit pt primarie.
  • +1 (1 vot)    
    Competenta? (Miercuri, 21 mai 2008, 10:58)

    gaga [anonim]

    Principala problema a Bucurestiului,circulatia,se va rezolva cand vom folosi cu preponderenta mijloacele de transport in comun,moto si biciclete....restul sunt povesti...
    Coruptia este alt aspect suparator...ca si aruncatul banilor publici fara rost...
    Eu o sa votez Orban,care de atatia ani in functii publice e la fel de bogat cum l-a prins revolutia....(daca a fost revolutie?).
    Urmarind dezbaterile este suficient de echilibrat...
  • -1 (1 vot)    
    nu inteleg... (Miercuri, 21 mai 2008, 12:25)

    rochiri [utilizator]

    ce va face un primar independet cum este Oprescu.Daca nu ai consiliul care sa iti voteze proiectele sa iti aloce banii nu faci mare branza.Nu va aduceti aminte cu Basescu si consiliul PSD?
    Ma gandesc ca acest vot care il dau cei din capitala lui Oprescu este un vot de nemultumire la adresa partidelor(daca sondajul este real) nu vot 100% "rational".Eu de exemplu (sunt din provicie) votez primarul +partidul din care face parte.
    Ps. eu oricum cred ca daca va castiga se va duce intr-un partid care este majoritar in consiliul local (fie PSD fie PD-L).
  • 0 (0 voturi)    
    Curios... (Miercuri, 21 mai 2008, 17:50)

    MrRight [utilizator]

    Curios esantionul pe care s-a facut acest sondaj....
    Dati-mi voie sa am dubii serioase cu privire la rezultate.
    Nu lucrez in domeniul sociologic ori psihosociologic, dar mi-e greu sa cred ca acesta e adevarul.
    Iar daca supozitia mea e corecta, nu va spun decat atat: RUSINE!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    primarul care il meritati (Miercuri, 21 mai 2008, 18:16)

    anonim [anonim]

    trebuie sa va mai cizelati mai bucurestenilor. sunteti niste mistocari si veti fi condusi tot de mistocari.
    un ardelean care va monitorizeaza.
  • 0 (0 voturi)    
    castiga pe naiba!!! (Joi, 22 mai 2008, 14:09)

    Andreea Hogea [anonim]

    Nu are ce sa castige deoarece aceste sondaje sunt facute cum vor ei ...va spun eu cine o sa castige, Diaconescu deoarece este singurul care este curat si chiar are experienta in a administra ceva(sistemul juridic al romaniei),o sa se vada dupa alegeri omul acesta(oprescu) nu merita, o sa ne duca in gaura rau daca iese el!!!
  • 0 (0 voturi)    
    ha ha ha (Vineri, 23 mai 2008, 10:01)

    Mihai [anonim]

    Cea mai mare porcarie acest sondaj. Nu cred ca e real nu are cum, am mai vazut pe alte situ-ri si Diaconescu era mult mai sus acum pe care ar trebui sa l credem? Eu zic ca Diaconescu ar trebui sa iasa primar el cel mai potrivit!
  • 0 (0 voturi)    
    tare asta (Vineri, 23 mai 2008, 19:58)

    alexdiaconu [anonim]

    comform acestui sondaj in curand vom parca masinile direct in apartament de pe autostrada lui oprescu vom merge cu scara dupa noi :)) sa urcam pe autostrada suspendata . daa sigur va castiga la spitalul 9 nu la bucuresti
  • 0 (0 voturi)    
    test (Sâmbătă, 24 mai 2008, 11:10)

    vera [anonim]

    intai vreau sa testez site-ul sa vad daca mesajele sunt cenzurate sau nu
  • 0 (0 voturi)    
    Oprescu candidatul lui Putin va castiga oricum (Sâmbătă, 24 mai 2008, 11:18)

    vera [anonim]

    scuzati. nu am citit deasupra ca totul e moderat, ca nu cumva sa va strice manipularea anti-Oprescu..

    Dupa scenariile care s-au facut in jurul lui inainte de campanie, este evident ca Oprescu tot o sa castige si cu si fara stampilele pe care se duc sa le puna oile, si cu si fara manipularea voastra ordinara din comentarii, pentru ca asa s-a stabilit intre rusi ai americani.

    Traiasca omul lui Putin! Socialisti din toate tarile uniti-va!
  • 0 (0 voturi)    
    nu cred (Sâmbătă, 24 mai 2008, 11:31)

    karim [anonim]

    porcarie acest sondaj nu e nimic adevarat .Diaconescu fa-ti treaba ca noi te votam
  • 0 (0 voturi)    
    adevarul (Sâmbătă, 24 mai 2008, 23:00)

    Marian Constantin [anonim]

    Sondajele sunt telefonice facute pe un esantion de putin peste o mie de oameni cu drept de vot, sau cel putin asa zic cei de la Insomar. De aici se simte lipsa scazuta de veridicitate a acestui sondaj care mi se pare chiar aberant, el nefiind in concordanta cu realitatea. Un nou sondaj arata ca Oprescu a scazut in preferintele bucurestenilor iar Diaconescu a urcat, fapt ce ma bucura intrucat Oprescu duce o campanie ce promoveaza nesimtirea, obraznicia, minciuna, idei comuniste si proiecte foarte greu de realizat chiar si pentru un "profesor universitar".
  • 0 (0 voturi)    
    da da (Marţi, 27 mai 2008, 9:07)

    Florin [anonim]

    Hai mah sa fim seriosi ca nu arata asa sondajul in realitate! Ce tot il baga pe Diaconescu cu cateva procente si lu Oprescu mai au putin si ii dau 100%, astia nu realizeaza ca lumea nu o sa se prezinta in numar f mare la vot. Ei chiar nu au obs asta din alegerile trecute! Diaconescu e cel mai tare!
  • 0 (0 voturi)    
    Hai Oprescu (Marţi, 27 mai 2008, 15:03)

    Adi [anonim]

    Sper sa castige Sorin Oprescu... O capitala avem, sa nu-i mai lasam sa-si bata joc de ea. E momentul sa facem ceva. Folositi-va dreptul de vot pe 1 iunie si ajutati-l pe Sorin Oprescu sa castige.
  • 0 (0 voturi)    
    comentarii (Sâmbătă, 31 mai 2008, 13:04)

    ilie [anonim]

    datim 1 motiv ptr care ar trebui sa-l votez pe BLAGA sau pe OPRESCU desteptati-va romani !!!!!!!1


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by