Florin Roman îl compară pe Dacian Cioloș cu Liviu Dragnea: "Speram să nu mai trăiesc un astfel de moment"

de I.H.     HotNews.ro
Joi, 17 decembrie 2020, 9:54 Actualitate | Politic


Florin Roman
Foto: Facebook
Liderul deputaţilor liberali, Florin Roman, susține că gestul co-preşedintelui USR-PLUS Dacian Cioloş, "care consideră că este îndreptăţit să spună că el are un soi de drept de veto asupra propunerilor făcute de PNL, nu este doar unul de agresiune la adresa PNL, ci şi unul similar cu ce a făcut Liviu Dragnea".

"Suntem obligați ca politicieni sa ținem cont de votul românilor, care au spus că vor o guvernare de dreapta în jurul PNL, alături de USR și UDMR, că ne place nouă, sau nu!", a scris Florin Roman pe Facebook.

El spune că a tăcut pe acest subiect întrucât a crezut că după aflarea rezultatelor campania se încheie și vor discuta "civilizat, în baza rezultatelor", iar "negocierile nu se fac atacând public prezumtivii aliați".

Liderul deputaților PNL îl compară pe Dacian Cioloș cu Liviu Dragnea: "Gestul domnului Cioloș care consideră că este îndreptățit să spună că el are un soi de drept de veto asupra propunerilor făcute de PNL nu este doar unul de agresiune la adresa PNL, ci și unul similar cu ce a făcut Dragnea! Am trăit acel moment în care deși am fost desemnat de PNL să ocup președinția Comisiei de Administrație Publică, am așteptat un an și o decizie a CCR, pentru a primi ce mi se cuvenea. Atunci, Dragnea a spus: <<Da, este locul PNL dar nu cu... Roman!>> Speram să nu mai traiesc un astfel de moment și din păcate, văd un gest similar la Dacian Cioloș". Roman susține că, din acest motiv, a propus împreună cu Dan Motreanu ca în negocierile viitoare să fie clar stipulat că liberalii nu se implică în numirile USR, dar "și viceversa e valabilă".

"Sper ca cei de la USR sa înțeleagă că nu pot fi puse sub semnul îndoielii nici cele 10 procente în plus ale PNL, nici ponderea de 55% a PNL în prezumtiva coaliție de dreapta! Doar prin buna credință și respectarea voinței romanilor putem construi împreuna! Astfel de gesturi de agresiune nu fac bine dreptei și netezesc calea PSD spre guvernarea unei Românii pe care pur și simplu a nenorocit-o!", adaugă Florin Roman.

Reamintim că discuțiile pentru formarea unui guvern de centru-dreapta s-au blocat după ce PNL a refuzat să cedeze USR-PLUS șefia Camerei Deputaților, pe care o voia pentru Ludovic Orban. În aceste condiții, liberalii au decis să vină cu o nouă propunere de premier - Ludovic Orban.

USR-PLUS a anunțat miercuri, pe Facebook, că nu consideră că varianta Ludovic Orban premier ar fi cea potrivită și nu e de acord cu o astfel de nominalizare. "Considerăm că un eventual nou guvern condus de Ludovic Orban, având în vedere demisia din funcția de premier și neîndeplinirea angajamentelor luate față de USR-PLUS, nu răspunde așteptărilor electoratului de centru-dreapta care iși dorește un nou început și o guvernare cu mandat reformist”, a scris USR-PLUS.

Miercuri seară, după ședința conducerii liberalilor, Ludovic Orban a anunțat că PNL va merge la negocierile cu USR-PLUS și UDMR pentru formarea unei coaliții de guvernare cu două variante: Florin Cîțu premier și Ludovic Orban președinte al Camerei Deputaților sau Orban premier și Cîțu președinte al Senatului. Orban a spus că este nevoit să comunice public decizia liberalilor în condițiile în care partenerii de discuții au încălcat înțelegerea de a comunica în comun și le-a cerut celor din USR-PLUS "respect față de parteneri și cetățeni", astfel încât "să fie evitată declanșarea unui război mediatic".

Și conducerile USR și PLUS s-au întrunit miercuri seară pentru a decide mandatul cu care vor merge la negocieri, joi, cu PNL și UDMR. La fel ca PNL, USR-PLUS are două variante, însă niciuna nu coincide cu cea a liberalilor:
  • Varianta 1: Florin Cîțu premier, șefia Camerei Deputaților - USR, șefia Senatutlui - PNL.
  • Varianta 2: Dacian Cioloș premier, șefia Camerei Deputaților - PNL, șefia Senatului - PNL.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4579 vizualizari

  • -23 (41 voturi)    
    e, nici chiar asa... (Joi, 17 decembrie 2020, 9:56)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    .. singura diferenta ar fi ca Dragnea nu a beut limonada de la guru Bivolaru :)
    • -6 (16 voturi)    
      Intelegi ce e MISA (Joi, 17 decembrie 2020, 11:01)

      Dogul [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      cam cum înțelege Veorica dreptul internațional
      • 0 (2 voturi)    
        lasa ca știi tu... (Joi, 17 decembrie 2020, 19:47)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

        ... din proprie experiență.
  • +39 (55 voturi)    
    pentru florin roman .... (Joi, 17 decembrie 2020, 9:57)

    viziru [utilizator]

    pentru florin roman .... din cine era format USL-ul ??? sa-ti aduc aminte ? din PSD + PNL = USL …...ponta cu antonescu …. chiar asa te lasa memoria domnu moralist ????
    • -12 (12 voturi)    
      Alianța USR-USL (Joi, 17 decembrie 2020, 11:17)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui viziru

      USL trăiește.

      Anti-corupții de la USR se aliază cu corupții USL. Se pare că și ăștia primii sunt cu rușii.

      Păcat. Aveam alte așteptări de la salvatorii națiunii. Jk lol.
    • 0 (2 voturi)    
      da. ştim cu toţii. şi ce-i cu asta? (Joi, 17 decembrie 2020, 14:37)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui viziru

      a fost doar o alianţă conjuncturală împotriva băsiştilor, infinit mai puţin nocivă decât odioasa fuziune cu pdl care le-a îndepărtat pe puţin jumătate din vechiul electorat (inclusiv eu)
  • +35 (43 voturi)    
    Nu asta (Joi, 17 decembrie 2020, 9:58)

    doi si-un sfert [utilizator]

    a facut blatul cu PSD pentru ultima numire a lui Florin Iordache?
    Atunci are tot dreptul sa vorbesca despre fratele Dragnea...
  • -6 (26 voturi)    
    legea (ba)talionului spune ca... (Joi, 17 decembrie 2020, 10:00)

    demaGOGU [utilizator]

    ..si pnl are drept de veto asupra capetelor scoase in fata de usr plus plus.

    cap eliminat contra cap eliminat. pana la ultimul om.
  • +7 (21 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 17 decembrie 2020, 10:09)

    [anonim]

    • -3 (5 voturi)    
      ups! nu mai avem culori să descriem ciuma useristă (Joi, 17 decembrie 2020, 14:42)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui

      ciumele roşie, portocalie, galbenă sunt luate...
      ah, da, ciuma neagră, asta se potriveşte usr+
  • +35 (41 voturi)    
    acest f roman (Joi, 17 decembrie 2020, 10:10)

    Fu Thien Zbang [utilizator]

    are toate „calitățile” unor șerban,nicolicea,mitralieră,iordache,etc!
    arogant,mincinos,misogin,vulgar,guraliv,tupeist(ca să nu spun nesimțit),etc!tot ce-i trebuie ca să parvină!
    • +10 (12 voturi)    
      ochit clar (Joi, 17 decembrie 2020, 12:01)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Fu Thien Zbang

      Dnule/ dna Zbang!

      treaba insa sa se auda pana la penele...
      penibil rau de tot florinel asta...
  • +21 (31 voturi)    
    E super chestia asta! (Joi, 17 decembrie 2020, 10:17)

    DanBruma [utilizator]

    Aici e chestia : or fi vrand romanii o guvernare de dreapta dar ce vor in primul rand e o Romanie fara hotie. Deci "liderul deputatilor PNL" e pe langa subiect în mod grav. Discutia nu se face decat in baza rezultatelor, ci se face si pe baza unui program de guvernare. Tocmai pentru a împiedica niste Florini Roman sa vina cu bocancii cu parlament sa calce în picioare votul romanilor ca de obicei.
    • -1 (3 voturi)    
      doar că ce vor românii este mistificat de (Joi, 17 decembrie 2020, 14:45)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

      răstălmăcirea cuvintelor:
      nici ăştia nu sunt de dreapta şi nici cei desemnaţi ca "penali" nu sunt adevăraţii hoţi...
  • +27 (35 voturi)    
    Vorbeste blatistul de serviciu! (Joi, 17 decembrie 2020, 10:21)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    Sunteti varza!
    Electoratul v-a sancționat prin reprezentare!

    Nu aveti cadre!
    Pe listele din Parlament au fost puse persoane dubioase!
    Unele pe baza spägii părinților!

    Cu 25% nu mai aveti pretetnii!
    Luati ciozvarta care vi se da!
    Cred ca sunteti atat de laşi ca o sa va aliati cu pzd!

    Se rasuceste in mormânt Marele Brătianu din cauza voastră!

    Ați acaparat partidul, il duceți spre desființare!
    Fomiştilor!
    • -1 (5 voturi)    
      aici e blestemul PNT-CD ..... (Joi, 17 decembrie 2020, 11:24)

      viziru [utilizator] i-a raspuns lui DomnuTrandafir

      aici e blestemul PNT-CD ..... campeanu si Iliescu I-au sabotat la greu ….. se pare ca istoria se repeat ….. va disparea si PNL ….. singura lor salvare e PSD …..
    • -2 (2 voturi)    
      în mare ai dreptate... (Joi, 17 decembrie 2020, 14:49)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui DomnuTrandafir

      fuziunea cu băsiştii a alungat din pnl pe cei capabili; la fel şi în electoratul lor...
      doar că ăia, următorii, cu 15% sunt mult mai odioşi.
  • +20 (32 voturi)    
    singura solutie, retragerea USR+ din coalitie (Joi, 17 decembrie 2020, 10:23)

    Barbaneagra [utilizator]

    Cred ca USR+ ar trebui sa se retraga din discutii, sa lase PNL cu coada stufoasa cat a paunului sa faca "coalitie" cu Udmr, iar daca se supara, cu adevarat, sa se intoarca spre fratele iubit din 2009 pana-n 2016, adica PSD.

    Sunt prea multe dovezi ca PNL nu poate exista fara PSD, trocuri ca la mama acasa, pe masa, sub masa, dupa care dau cu pietre, si unii si ceilalti, in USR.

    Trezirea la realitate ar fi doar lasarea PNL sa guverneze singur, asa cum si-a dorit si in 2019...
    • +7 (13 voturi)    
      Nu, USR nu trebuie sa se retraga din coalitie (Joi, 17 decembrie 2020, 11:21)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Barbaneagra

      ci trebuie sa il convinga pe Iohannis ca este cazul sa intervina ca mediator si abia dupa medierea Presedintelui, in functie de rezultatele acesteia sa hotarasca daca mai este cazul sa se inhame la caruta unuia care trage tot pe langa drum !
      • -1 (3 voturi)    
        poate să-l convingă mult şi bine pe klaus (Joi, 17 decembrie 2020, 14:51)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        dar nu ne vor convinge pe noi electoratul care ii vom alunga cu pietre, la nevoie...
        • +1 (3 voturi)    
          Nu te-ai plictisit de aceleasi si aceleasi (Joi, 17 decembrie 2020, 15:51)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

          lozinci ?

          PS. Chestia asta cu "Noi, electoratul, daca va fi nevoie ii vom alunga cu pietre", ai spus-o si pe vremea lui Dragnea si daca nu era justitia Dragnea ar fi fost bine mersi si acum la putere, mai infipt si mai ancorat ca niciodata !

          PS. Mai schimba si tu placa... s-a uzat !
        • +2 (2 voturi)    
          Care "noi, electoratul" ? ca au iesit 1/3 (Joi, 17 decembrie 2020, 15:54)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

          si din astia s-au impartit aproximativ la 3 !

          PS. In caz de anticipate acum in pandemie nu mai vin nici 25% si aia o sa fie pesedaci ! Asta iti doresti ? :((
  • +17 (25 voturi)    
    Negocieri si circ (Joi, 17 decembrie 2020, 10:34)

    D.M.A.Gogu [utilizator]

    Este efectul faptului ca nu sunt negociate programe, masuri, sau planuri de actiune, ci functii. Daca incepeau cu un plan de guvernare, un acord in acest sens fiind mult mai important decat cine ocupa care functie, odata ajuns la un acord toate partile s-ar fi simtit obligate sa faciliteze finalizarea acordului. Ar fi fost ridicol sa lasi o intelegere sa cada din motive legate de o anumita functie. Pentru populatie e mult mai important ce se va face decat persoana responsabila cu aceste masuri. Singura intelegere necesara in acest sens este ca persoanele desemnate sa fie competente si sa aiba reputatia nepatata.

    Ei incep circul cu functiile, nu am auzit nimic despre punerea in acord a unui program de guvernare.
    • -2 (2 voturi)    
      corect. este cea mai bună dovadă că (Joi, 17 decembrie 2020, 14:53)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui D.M.A.Gogu

      "bunele intenţii" au fost doar bs (bullshit) şi de fapt doar fripturismul dictează...
  • -19 (29 voturi)    
    PNL ar trebui sa aleaga repetarea alegerilor (Joi, 17 decembrie 2020, 10:40)

    animatron [utilizator]

    Asa zisa "alianta" cu USR e una contra-naturii, nu are cum sa functioneze corect si asta se vedea chiar din campania electorala, acum a iesit clar la suprafata diferenta intre aceste partide.

    Liberalii fac parte din PPE, se adreseaza unui electorat de dreapta, au chiar si o aripa "nationalista" (in surdina deocamdata, ar trebui reactivata daca nu vor sa piarda electori spre AUR).

    Progresistii fac parte din Renew, se adreseaza hipsteristilor si unei parti din salariatii corporatiilor straine din Romania, promoveaza idei tipice pentru stanga din USA si UE.

    Separatistii maghiari primesc ordinele de la Budapesta, care le primeste de la Moscova, nu ar trebui sa existe guvern romanesc care sa lucreze cu slugile lui Orban Viktor si Vladimir Putin !

    PNL a facut o mare eroare ca a permis atacuri repetate din partea USR in timpul campaniei, s-a gandit probabil ca asta le mentine progresistilor un profil mediatic scazut, dar PNL-ul a fost slabit pe doua fronturi, cu PSD si USR, s-a vazut la rezultatul final.

    Trebuie o cu totul alta abordare, mult mai dura contra USR, care sa mobilizeze electoratul de dreapta contra stangii progresiste.

    Sa nu uite PNL ca ar putea crea o alianta concreta, electorala, cu PMP si impreuna ar lua un scor mult mai mare, cu un mesaj foarte puternic catre valori liberale si conservatoare.

    E mult mai util pe termen lung pt liberali sa mearga din nou in fata electoratului, in acest moment asocierea cu USR exaspereaza militantii PNL, dezgusta alegatorii, pentru ca totul a devenit scandal si golanie.

    USR a facut 7% la locale si a fost batuta net la parlamentare de AUR, in Diaspora, in Italia si Spania, are un plafon pe care nu-l poate depasi cu discursul de talibani "noi contra tuturor" !
    • +2 (10 voturi)    
      Cand o sa cobori din teorie la practica (Joi, 17 decembrie 2020, 11:18)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      o sa intelegi ca tu scrii DOAR din punctul de vedere al partidelor, al intereselor lor !

      Esti orb sau te prefaci ca nu vezi (cred ca este vorba de a doua varianta) ca blocajul il face un politician ruginit de 30 de ani in politica romaneasca, unul din ultimii dinozauri din politica, e adevarat ierbivor si nu carnivor precum au fost si inca mai sunt in PSD ?

      Fara ambitia unuia care, prin faptul demisiei, a recunoscut ca a pierdut alegerile, guvernul acum ar fi la vot in Parlament !

      PS. Tu, personal, ce incredere ai mai avea intr-unul care ti-a promis ca daca il ajuti intr-o chestiune importanta iti va indeplini niste dorinte, iar dupa ce l-ai ajutat constati ca nimic din ce ti-a promis nu a facut, in schimb, vine iarasi sa te roage sa-l ajuti dar tot in termenii sai ?
    • +2 (8 voturi)    
      Mai... (Joi, 17 decembrie 2020, 11:25)

      cicoare [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Tu esti straveziu tare...repetarea alegerilor...pai iese PSD mai ....sau asta si vrei?
    • +2 (6 voturi)    
      din pacate (Joi, 17 decembrie 2020, 11:58)

      xan [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      PNL e un partid osificat si rigid, pur si simplu nu e in stare sa mobilizeze resursele necesare pentru o cu totul abordare. Asa ca va avea parte in continuare de atacuri repetate din partea "aliatilor", de negocieri nerezonabile, etc. Soarta PNL e sa incaseze la nesfarsit lovituri de la progresisti, sau sa guverneze second-hand pe langa baronii PSD.

      Nu vad nimic gresit in actiunile USR: se comporta exact dupa cum le este interesul. Intransigenti si fara scrupule, pentru ca daca ar avea nu s-ar alia cu unii pe care ii urasc. Si de ce ar fi altfel din moment ce nu exista nimeni capabil sa le dea peste nas.

      AUR au o mare problema de comunicare si si-au ales o pozitie in care e obligatoriu sa fie mult mai disciplinati si atenti la asta. Daca nu repara rapid problema nu vor fi un oponent pe masura USR, nici macar nu vor rezista pana la urmatoarele alegeri.
      • +2 (2 voturi)    
        problema AUR e ca sint niste slugi ordinare (Joi, 17 decembrie 2020, 18:14)

        laura2 [utilizator] i-a raspuns lui xan

        ale rusiei si ale cui o fi platind mai bine. asta cu 'problemele de comunicare' imi aduce aminte de dancila. te pomeni ca acum un an erai postac de PSD reciclat in zilele noastre in postac AURolac.
    • -1 (7 voturi)    
      gresit (Joi, 17 decembrie 2020, 12:25)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      PNL si USRPLUS ar fi trebuit sa se fi inteles inca inainte de campania pentru alegerile parlamentare si odata incheiata campania sa se inteleaga asupra politicilor publice de urmat ramand doar la sfarsit numirea unor oameni pe functii.

      Va dati seama ce se intampla daca USRPLUS si PNL puneau toate tunurile in camapnie pe #ciumarosie si nu se certau itnre ei???

      va dati seama ce inseamna consens intre PNL si USRPLUS in guvernare si in parlament???

      esgte relativ simplu sa pregatesti caruta si mai apoi sa alegi caii care sa alerge.

      #ciumarosie a aratat ca o caruta poate sa fie condusa si de nevoiasu precum Dreacnea, Tariceanu si Veorika asa ca nu asta este problema.

      Problema este legata de tinterea caii si a tintelor corecte spre a fi aatinse si mai apoi punerea unor persoane sa conduca Senatul. CD si guvernul.

      Inchei plin de optimism - semnalez moartea lenta a #ciumeirosii si poate ii comunicati si tovarului Dancu care ne ameninta cu Fi Rea la nivel de Bucuresti si dansulitza nici macar pe pozitia 2 nu a ajuns ci tocmai pe poz 3 in clasament.

      Moarte #ciumeirosii.
  • +24 (24 voturi)    
    "pentru a primi ce mi se cuvenea" (Joi, 17 decembrie 2020, 10:45)

    sfarleaza [utilizator]

    Rezumat perfect al primatei: face politica sa primeasca ce i se cuvine! Nu ca e desemnat de alegator sa'i reprezinte interesele! Ce zdreanta de om...
  • +22 (26 voturi)    
    Florin Roman (Joi, 17 decembrie 2020, 11:02)

    Martinezu [utilizator]

    = Serban Nicolae,
    = Florin iordache
    =Nicolae Badalau
    sau cate putin macar din toti trei la un loc
  • +22 (26 voturi)    
    Culmea tupeului ! (Joi, 17 decembrie 2020, 11:02)

    Susufler0 [utilizator]

    O nulitate galagioasa (provenita dintr-un jurnalist de provincie de duzina) face comparatii intre politicieni ! :))))))))

    PNL ii permite unui politician ieftin din toate punctele de vedere , care mai acu ceva vreme voia sa isi "repare" , sa isi acopere propria gresala, incercand sa-i determine pe colegii sai sa voteze in Parlament dispozitii ABSOLUT, MEGA neconstitutionale, mai IMPOSIBILE decat schimbarea vitezei de rotatie a Pamantului (am in vedere incalcarea articolului 78 din Constitutie ce reglementeaza momentul intrarii in vigoare a unei legi) , sa vorbeasca prostii in continuare !

    Roman asta, de cand e parlamentar in afara de "basini ideatice" a produs si altceva ? Ceva folositor, ceva util tuturor ?! O lege... o initiativa parlamentara ? Ce a facut insul asta pana acum ?
  • +8 (10 voturi)    
    Electoratul roman (Joi, 17 decembrie 2020, 11:22)

    AntonH [utilizator]

    2 din 3 români au zis că toți politicienii sunt de rahat. Nu că ar vrea PNL în toate posturile cheie.
    • +4 (4 voturi)    
      Din pacate ai dreptate ! (Joi, 17 decembrie 2020, 15:58)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui AntonH

      Excelent commentul !
    • +1 (3 voturi)    
      Electoratul român e cretin (Joi, 17 decembrie 2020, 16:03)

      Kap [utilizator] i-a raspuns lui AntonH

      Când 68% imbecili cu drept de vot nemeritat nu-și mișcă hoitul la vot, merită tot ce înghit zi de zi.
      Cât de greu o fi să-și pună neuronul stingher la treabă pentru a pricepe că doar ce e-n buletinul de vot contează, caii verzi pe pereți nu contează.
      Dacă toți politicienii sunt de rahat, atunci cine a crezut asta n-are decât să-i înghită 4 ani pe cei care au ieșit parlamentari prin neprezentarea lor la vot.
  • +5 (9 voturi)    
    exercitiu simplu (Joi, 17 decembrie 2020, 11:29)

    prepeleac [utilizator]

    Eu zic sa ne uităm la traseul profesional și politic al celor doi. Apoi sa raspundem la intrebarea: cine seamana mai mult cu Dragnea? Este un exercițiu simplu cu un răspuns mult mai aproape de adevăr decât sporovăiala lui Roman.
    • -1 (3 voturi)    
      si drobul de sare (Joi, 17 decembrie 2020, 12:36)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui prepeleac

      Mai cade sau NU???
      intreb pentru cei care inca au temeri...

      Va multumesc.
  • +3 (7 voturi)    
    constatare (Joi, 17 decembrie 2020, 11:47)

    sile1 [utilizator]

    Psd-ul si-a retras nesimtitii de la inaintare iar Pnl-ul nu !

    Alegerile anticipate raman solutia pentru clarificarea situatiei,deoarece startul gresit ,asa cum se arata a fi acum,prevesteste o guvernare cu nabadai paguboasa pentru tara !
    • 0 (6 voturi)    
      nu ai trecut examenul, stai pe tusa o tura (Joi, 17 decembrie 2020, 12:02)

      prepeleac [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      Problema cu alegerile anticipate este că intrăm într-o buclă a anticipatelor din care nu câștigă nimeni: prezența la vot va fi și mai mică iar candidații aceiași. Soluția anticipatelor ar fi cu adevarat viabilă dacă cei care au fost votați odată și nu au reușit să rezolve formarea guvernului nu ar mai avea dreptul să participe la proximele alegeri. Să vedeți atunci ce repede ar face guvernul!
      • -2 (2 voturi)    
        spui prostii totalitare... (Joi, 17 decembrie 2020, 15:05)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui prepeleac

        "cei care au fost votați odată și nu au reușit să rezolve formarea guvernului nu ar mai avea dreptul să participe la proximele alegeri'
        nu zău?
        anulezi tu, aşa, din burtă, dreptul a milioane de alegători de a fi reprezentaţi?
        ăstia de-alde tine ar trebui să-şi toarne cenuşă în cap, nu să se exprime public...
        • +2 (2 voturi)    
          Acum cine e "totalitarul" ?! (Joi, 17 decembrie 2020, 16:01)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

          "astia de-alde tine ar trebui sa-si toarne cenusa in cap, nu sa se exprime public..." ?!!!
    • 0 (6 voturi)    
      Lasa @sile1, ca nu va strica deloc patru ani (Joi, 17 decembrie 2020, 12:02)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      de opozitie !

      PS. Abia ati avea timp (poate si vointa0 sa va reformati cu adevarat !
      • -2 (6 voturi)    
        prietene (Joi, 17 decembrie 2020, 14:02)

        sile1 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Asta sa i-o spui lui Trump,prietenului tau adorat ca sa-l consolezi ca a pierdut alegerile,nu mie.

        Ca si atunci cand il preamareai pe trump nici acum nu pricepi amploarea si gravitatea situatiei in care ne aflam.

        Repet ca sa intelegi,desi am unele indoieli ca poti ...!

        Startul gresit al negocierilor,balanganelile de gen... Uite nu-e Orban primministru precum si cerbicia cu care se injura reciproc viitorii membrii ai coalitiei, nu prevesteste nimic bun pentru o guvernare pe care o dorim solida si de lunga durata iar asta ar trebui sa o inteleaga oricine are mai mult de doi neuroni .
        • -2 (4 voturi)    
          In general nu raspund celor care se cred mai (Joi, 17 decembrie 2020, 16:56)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui sile1

          grozavi decat sunt si isi exprima ei, subtire, din varful buzelor, fel si fel de indoieli cu privire la capacitatile altora, in vreme ce din 5 in 5 minute dau cu teasta in pragul de sus , zgaltaind amarnic si profund nemeritat multimea de neuroni ce-o poseda, fara insa sa le dea prin cap sa vada pragul de jos ! :)))

          Sile, pt tine fac insa o exceptie, necesara, cata vreme esti singurul dintre cititorii HN care nu au priceput ca eu FACEAM MISTO DE JOE, NU TINEAM CU TRUMPSY !
          Si am si explicat de ce : pt ca traiesc in Romania nu in SUA. Poate ca daca vreodata o sa imi reconsider oportunitatile si SUA va deveni o varianta pt mine, atunci am sa tin, am sa sustin, am sa votez pe un candidat sau pe altul la Presedintia Americii. Pana atunci insa doar n-ai sa-mi interzici tu sa trolez pe astfel de subiecte ! "Panimaiesi"?:))) Sau trebuie sa-ti desenez ?

          PS. In ceea ce priveste negocierile ele nu au inceput nici mai bine si nici mai rau ca altele si acolo unde tu vezi "greseli si balanganeli" nu este vorba decat despre lucruri normale intr-o negociere !
          Dovada ca nu este nimic iesit din comun si grav este ca celelalte doua paliere pe care se negociaza nu s-au blocat !


          PPS. Pt ca o guvernare de coalitie sa fie solida si de lunga durata e musai ca membrii acelei coalitii sa fie multumiti, sa nu aiba sentimentul ( si nu doar sentimentul !) ca au fost pacaliti, ca au fost inselati, astfel cum s-a intamplat in relatia dintre PNL si USR in primavara si in lunile urmatoare !

          PPPS. In rest, sa-ti traiasca neuronii ! :)))
          • 0 (2 voturi)    
            asadar (Joi, 17 decembrie 2020, 21:47)

            sile1 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            Aha m-am prins ...aplicai deci metoda aia smechereasca si anume :

            -Eu zic ceva ...daca tine ,tine.
            Daca nu am glumit !

            Daca faceai glume pe seama lui Joe Biden cui crezi ca-i foloseau astea nu cumva lui Trump.
            Am I clear or should I rephrase it specially for you ?

            In ceea ce priveste intelegerea celor spuse de mine si "rasucirea " lor raman la aceasi parere.
            Aia cu doi neuroni.
            • -1 (1 vot)    
              Vezi ? Acum imi pare rau ca m-am incurcat cu tine (Vineri, 18 decembrie 2020, 2:50)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui sile1

              pt ca ai inceput cu naivitatile si cu micile stupizenii !
              Auzi, mai Silache ! Putin imi pasa mie cui folosesc glumele pe care le faceam eu la adresa lui Biden !
              In fond esti liber sa crezi ce vrei si sa intelegi cat poti !

              PS. Din 2016 votez cu USR, altfel spus, sunt userist ! Mintea ta lisa poate intelege ca nu am nicio treaba cu Trump ?

              PPS. Altfel iti recomand cu caldura din nou sa te distrezi cu Saturday Night Show, episoadele din toamna aceasta ! Sunt savurosi Jim Carrey in rolul lui Joe si Alec Baldwin in rolul lui Trumpsy !

              PPPS. In rest toate cele bune si fii si tu mai relaxat, zau asa ! :))
  • +7 (7 voturi)    
    usor usor.. (Joi, 17 decembrie 2020, 11:53)

    rochiri [utilizator]

    se duce pnl acolo la 15%..cu genul asta de oamenii.
  • +6 (6 voturi)    
    ... (Joi, 17 decembrie 2020, 12:22)

    mihai_mi [utilizator]

    Tinand cont de prezenta la vot PNL are 25% din nimic. Tinand cont de faptul ca fara aliati PNL nu poate avea majoritate rezulta ca PNL are 55% din nimic.



    Despre nesimtirul asta de Roman... ce sa mai zicem?
  • -2 (8 voturi)    
    pentru sile - naiv sau securist??? (Joi, 17 decembrie 2020, 12:34)

    ..13 [utilizator]

    Oare nu se vede cum a spart apele #ciumarosie???

    Haparitia Haur nu spune nimicutza???

    este tot mana lor - ca nu doare daca este este in afara partidului dar le face jocurile - unde se mai pune ca insusi maretzul si adancul prof. dancu a recunoscut ca i-a fost studente eminemtul de la Haur...

    felul in care isi aleg temele de participare acest Haur imi confirma parerea initiala ca sunt croiti si ganditi de altii si nu liderii tantalai de la Haur.

    PS
    In incheiere nu pot sa nu remarc minimizarea importanteri si a rolului pe care dl. Ciolos il joaca - domnia sa este un fin strateg si un fbun cunoscator al jocurilor si al schemelor de negociere -

    carutza nu se va izbi de parapet -

    jos cu #ciumarosie!
  • +3 (3 voturi)    
    Roman = Hrebenciuc si Orban = Dragnea (Joi, 17 decembrie 2020, 17:47)

    Adi_rus [utilizator]

    Florin Roman se vrea un nou Viorel Hrebenciuc doar ca spre deosebire de fostul combinator al politicii romanesti, Roman e doar o caricatura. De fiecare data cand incearca sa faca o fenta sau o combinatie politica realizeaza ca toata lumea se prinde de adevaratele lui intentii.

    Ludovic Orban este o clona a lui Dragnea demonstrand zilele acestea o sete nebuna dupa control total al PNL si al guvernului si o sete de putere cum numai Dragnea a mai aratat.

    Haideti sa-l comparam un pic pe Ludovic Orban cu Vlad Voiculescu. Desi anuntat initial ca si candidat la primaria capitalei din partea USR-Plus, Vlad Voiculescu a avut decenta si umilinta de a renunta si a-l lasa pe Nicusor Dan sa fie candidat pt ca altfel ar fi castigat Firea daca el se canibaliza cu Nicusor pt coturile electoratului de dreapta. Ba inca l-a sprijinit enorm pe Nicusor in campanie si Nicusor ii cam datoreaza victoria lui Vlad Voiculescu. Daca cineva ii putea bloca victoria lui Nicusor Dan, atunci acela era Vlad Voiculescu.

    Cum se comporta Ludovic Orban fata de Vlad Voiculescu? Exact ca un Liviu Dragnea, adica obsedat de putere si control si de un egoism nemaintalnit.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by