Vlad Voiculescu, după ce tatăl său a fost declarat colaborator al Securității: Eu sunt aici să răspund în fața oricui pentru faptele mele

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 3 martie 2020, 13:07 Actualitate | Politic


Vlad Voiculescu
Foto: gov.ro
Vlad Voiculescu a afirmat marți, după apariția în mediul online a unei decizii din 2015 care stabilește că tatăl său a fost colaborator al Securității, că acest document era probabil „păstrat pentru mai târziu” dar a admis că Vasile Voiculescu Iulian „nu e perfect și sigur a făcut greșeli” .

Reacția sa a venit după ce o decizie a Curții de Apel București din 11 martie 2015 a început să circule în mediul online. Potrivit acestei decizii, se „constată calitatea de colaborator al Securității în ceea ce îl privește pe pârâtul Vasile Voiculescu Iulian”, cu drept de recurs în 15 zile de la comunicare.

De notat că este vorba de o decizie din 2015 care a fost publicată de-abia în septembrie 2019 în Monitorul Oficial.

Procesul a avut loc după ce Consiliul Național pentru Studierea Arhivelor Securității a cerut instanței să aprecieze asupra calității de colaborator al Securității în cazul lui Vasile Voiculescu Iulian. Potrivit CNSAS, acesta a fost recrutat de Securitate în 1978, când era student în Galați, și a semnat un angajament în același an, cu numele conspirativ „Victor”. În acest caz era vorba de „supravegherea informativă a unor colegi semnalați cu diverse manifestări ostile”.

De asemenea, tatăl lui Vlad Voiculescu a fost titularului dosarului fond de rețea 213019, dosar care „descrie a doua perioadă de colaborare cu Securitatea”, când era profesor în Târgoviște. Astfel, potrivit CNSAS, acesta a fost „recrutat din nou în 1980, pentru depistarea tinerilor de pe raza orașului cu preocupări de trecere frauduloasă a frontierei sau de rămânere ilegală în străinătate”. În plus, era vorba și de „acoperirea informativă” a formației corale „Cântarea Brănișteană”, în care era membru și care a efectuat mai multe turnee în străinătate.

În apărarea sa, potrivit deciziei instanței, Vasile Voiculescu Iulia a susținut că a fost obligat să semneze un angajament cu Securitatea „sub amenințarea de a fi exclus din facultate, ca urmare a unei așa zise activități de procurare și comercializare de reviste pornografice”, un „fals obiectiv”. De asemenea, el a susținut, printre altele, că nicio persoană la care se face referire în cererea de chemare în judecată nu a avut de suferit și că el însuși era supravegheat, având o soră în străinătate și fiind ghid turistic și instructor de schi.

Curtea a constatat însă că tatăl lui Vlad Voiculescu a informat Securitatea despre o persoană care „a audiat emisiuni religioase transmise în zilele de Paști la postul de radio Europa Liberă” sau despre o altă persoană care „a spus printre altele glume și un banc pe temă politică. Prin acest banc respectivul a ironizat unele persoane din conducerea de partid și de stat”.

Reacția lui Vlad Voiculescu



Fostul candidat al PLUS pentru primăria Capitalei a reacționat marți, pe Facebook, afirmând că „sunt deja câțiva ani de când greșeli sau păcate vechi ale unor membri ai familiei” sale „sunt scoase la suprafață și arătate lumii, la pachet câteodată cu mizerii și minciuni fără sfârșit”. Motivul - implicarea sa în viața politică.

Acesta a mai afirmat că tatăl său „a ieșit în stradă în 1989” dar a admis că acesta „nu e perfect și sigur a făcut greșeli”.

Iată mai jos postarea lui Vlad Voiculescu:

„Zilele trecute, înainte să îmi retrag candidatura pentru Primăria Municipiului București, am citit și văzut la anumite televiziuni din nou “dezvăluiri“ despre relațiile mele de rudenie care “m-au făcut om”.

De câteva zile, pe câteva grupuri de whatsapp umblă un document. Este o decizie a unei instanțe de judecată care constată calitatea de colaborator al Securității a tatălui meu. Probabil că o păstrau pentru mai târziu, dar acum că a apucat să circule, va apărea probabil în câteva minute pe wall-ul dumneavoastră cu titlul “ȘOC”, “DEZASTRU” sau ceva în genul ăsta.

Sunt deja câțiva ani de când greșeli sau păcate vechi ale unor membri ai familiei mele sunt scoase la suprafață și arătate lumii, la pachet câteodată cu mizerii și minciuni fără sfârșit. Toate din cauza mea și a implicării mele. Toate pentru a demonstra că “toți sunt/suntem la fel” și pentru a fi folosite ca intimidare. Ei, bine, nu. Nu suntem toți la fel. Vorbesc în numele meu.

Taică-miu nu e perfect și sigur a făcut greșeli. Nu vreau să comentez în niciun fel decizia respectivă. Taică-miu a ieșit în stradă în 1989 și a avut un certificat de revoluționar (o prostie, dacă mă întrebați pe mine, dar asta e altă poveste - și nu îl mai are astăzi). Nu comentez pentru că aș fi tentat să minimizez faptele - știindu-l pe taică-miu și știindu-i pe o bună parte dintre cei despre care se face vorbire acolo - și să pun lucrurile în contextul vieții tatălui meu, atât cât îl cunosc, cu bune și cu rele. Știu însă că tot în acele vremuri au fost mulți oameni care nu au acceptat să facă niciun compromis, niciodată. Oameni care au refuzat orice colaborare cu organele securității, indiferent de consecințe. Mă înclin în fața lor. Nu știu dacă eu aș fi avut această tărie în acele vremuri, deși sigur, mi-ar plăcea să cred că aș fi avut-o.

Câteva lucruri din biografia tatălui meu mă simt dator să menționez aici, dacă tot se va face vorbire despre viața și alegerile lui astăzi: tata a fost părăsit de tatăl natural înainte să împlinească 1 an, a fost crescut de mama care s-a recăsătorit. A fost vicecampion național la înot și monitor de ski (atunci a lucrat cu străini despre care a dat declarații), apoi profesor de sport la școala din sat (unde a întâlnit-o pe mama), apoi kinetoterapeut la Băile Pucioasa, apoi, din 1990, și-a deschis un atelier de tâmplărie în spatele casei. Niciodată nu a avut contracte cu statul, și din tot ce îmi amintesc eu, omul ăsta a muncit de dimineață până noaptea aproape în fiecare zi. Taică-miu nu a fost cu mine sau cu sora mea în aproape niciun concediu, mereu avea o lucrare de tâmplărie, mereu muncea ca să plătească rata la bancă pe luna respectivă și ca să ne întrețină pe noi. I-a luat câțiva ani să strângă bani să îmi cumpere o bicicletă pe care mi-am dorit-o mai mult decât orice pe lume.

Profit de ocazie să lămuresc și alte detalii legate de familia mea. Cei cu care am crescut și cu care am împărțit același cămin și aceleași resurse (ce se înțelege în general prin familie) au fost așa: mama mea - învățătoare în sat, sora mea, cu 5 ani mai mică - economist, lucrează la Panasonic lângă Frankfurt, “mamaia” mea cu 6 clase care a lucrat într-o vreme ca infirmieră și căreia îi datorăm cu toții foarte multe, “tataia” a fost măcelar în sat, arestat și bătut în mod regulat de securitate pentru că nu putea să accepte că animelele lui aparțin partidului și că nu are dreptul să își hrănească familia cu ele. Am avut și doi bunici la oraș, la Târgoviște: “Buna” a fost chimist, “Bunul” a făcut războiul, vorbea puțin nemțește și a fost la un moment, dacă nu greșesc, chiar șefuleț pe la un sindicat pe undeva prin Galați. Acest ultim bunic era și singurul din familie cu origine sănătoasă. Restul au fost “pui de chiaburi” sau “pui de ‘telectuali”.

Cam asta a fost familia mea.

În rest, da, primeam dulciuri câteodată de la unchi și mătuși mai apropiate sau mai îndepărtate. Unul a lucrat în străinătate în timpul lui Ceaușescu și nu îmi inchipui că asta era posibil fără să fi avut ceva semnat sau chiar vreun contract de muncă sau ce aveau la securitate. S-a stins acum 19 ani. Altul la un moment dat a lucrat pentru o companie de farmaceutice. Prima dată când a venit în sat a fost și prima dată când am văzut cum arată un Audi și am auzit că există “mașină de serviciu“. Cred că a mai trecut apoi o singură dată prin sat, la o înmormântare.

Revenind însă la familia mea - adică cei cu care împărțeam liniștea, căminul și resursele, căci așa cred că se definește pentru mine familia - nimeni, niciodată nu a avut contracte de afaceri cu statul. Nimeni, niciodată nu a avut vreo funcție publică în afară de mine. Casa și tot ce aveau ai mei a fost mereu ipotecat la bancă mai toată copilăria mea. Datoriile le-am plătit împreună abia în 2007, când eu aveam un job la Viena și am putut lua un credit iar tata a putut vinde bună parte din ce avea. De vreo 6 ani încoace, casa familiei mele a fost deschisă pentru câteva sute de oameni, dar despre asta nu voi face vorbire aici, nu vreau să amestecăm lucrurile.

Eu sunt aici să răspund în fața oricui pentru faptele mele. Atât”.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















37489 vizualizari

  • -1 (81 voturi)    
    Fiii securistilor sunt ingeri (Marţi, 3 martie 2020, 13:13)

    cinevatus [utilizator]

    .
    • +2 (52 voturi)    
      Dar in PSD, PNL si Alde nu sunt? La ei nu gasesc? (Marţi, 3 martie 2020, 14:49)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      Ce sa zic, au gasit marele caz de securism din Romania. Dar la PSD de ce nu se uita? La PNL de ce nu se uita?
      Vlad Voiculescu a facut mult bine Romaniei, de ce trebuie sa sufere pentru ce a facut tatal lui, nu el?
      Ca sa nu mai spun ca e posibil sa fie un fake si acum intelegem de ce PNL l-a sustinut pe Nicusor Dan si nu pe Vlad Voiculescu, e posibil sa-l fi santajat ca daca nu se retrage ii apare dosarul...
      • -10 (38 voturi)    
        Asa este, s-a ingropat (Marţi, 3 martie 2020, 16:01)

        asistat [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Medicina romaneasca de transplant si conditiile de igiena si siguranta a actului medical prin ordin ministerial... mult bine pentru tarisoara, cum fac satanistii useristi in general, nu zic!
        • +1 (25 voturi)    
          Ai reaparut pe meleagurile noastre, postacel ? (Marţi, 3 martie 2020, 16:51)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui asistat

          Urata meserie ti-ai ales.
          Sau iti place sa primesti "aprecieri" tovarasesti.
          • +4 (10 voturi)    
            Un singur lucru nu-l inteleg eu. De ce CNSAS (Marţi, 3 martie 2020, 22:08)

            cartofil [utilizator] i-a raspuns lui midufi

            s-a pornit impotriva bietului om ????? Eu stiu ca CNSAS sa se ocupe de cineva fara sa fie vreun motiv: individul vrea sa ocupe niste functii sau niste pozitii prin alegeri, in statul roman sau prin diverse organisme. Parca nu are voie sa se repeada asupra cuiva care se ocupa de viata lui si nu vrea sa fie nimic, sa aiba nici o functie. Deci, poate sa-mi explice cineva, de ce s-a ocupat CNSAS-ul de viata tatalui lui Voiculescu ???? Ma intreb chiar daca-i legal ce a facut, Securitatea avea vreo 600.000 de informatori, o sa se apuce CNCSAS sa-i desconspire pe toti ????
          • -4 (8 voturi)    
            tu (Marţi, 3 martie 2020, 22:39)

            miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui midufi

            esti in rezerva, sau activ?
            activ acoperit sau "la vedere"?
      • -2 (24 voturi)    
        Or fi... da cum ramane cu USR-PLUSistii (Marţi, 3 martie 2020, 16:23)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Ca doar tot spuneau ca ei nu sunt fii de Secu. Cred ca Dragnea ne-a adus aceasta informatie la lumina. Sau cel putin o reitera si el.
        Meritocratic asa. Viitorul tarii suna bine. :)))))
      • -3 (21 voturi)    
        cita dreptate ai.... (Marţi, 3 martie 2020, 16:29)

        CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        In definitiv spune ca taica-sau a iesit in strata in '89!
        Cam stim ce au facut securistii in strada in '89.... Unii sustin insa, in mod eronat, cum ca s-a prescris
      • -1 (17 voturi)    
        N-ai inteles nimic... (Marţi, 3 martie 2020, 16:45)

        Libanu [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Dar chiar nimic!
        In Romania contemporana, nu conteaza ce ai facut, ce vrei sa faci, sau ce poti sa fac pentru tara. Conteaza doar ce ai facut, ce vrei sa faci sau ce poti sa faci pentru "famiglia". Si aceasta "famiglia", aka "noua Securitate" are acces la arhiva vechii Securitati, din care a scos duma asta cu colaborarea.
        Oameni buni, dupa 30 de ani de luat peste bot, mai credeti ca exista vreun politician in tara asta, care vrea pe bune sa contribuie la bunastarea societatii? Nu l-am suspectat vreodata pe VV ca e politicianul salvator, tot pentru combinatii, smecherii si privilegii s-a bagat in politica, insa probabil ca nu a fost din gasca dn care trebuia sa fie.
        Hai, sanatate multa va urez, si trezire grabnica.
        • +5 (11 voturi)    
          marx zicea: (Marţi, 3 martie 2020, 18:25)

          miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Libanu

          "politicul este expresia concentrata a economicului"
          dupa ce au pus mana pe puterea economica, fostii securisti-direct sau prin interpusi-acapareaza si puterea politica.lavedere.
          la fel ca becali, la fel ca alalalt voiculesc, la fel ca petrov, isi creeaza partide, isi aranjeaza functii politice la cel mai inalt nivel-parlamentari si europarlamentari, bineinteles functii castigate democratic, in urma unor alegeri libere!
          spala pe creier multimi semialfabetizate care ii poarta pe umerii lor spre triumful total!
      • -3 (11 voturi)    
        Miky60 (Marţi, 3 martie 2020, 18:01)

        pelagragalbena [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Anticomunistii de azi
        Comunistiii de ieri

        P.S.
        pelagragalbena cand apare, ciuma rosie dispare
      • -1 (9 voturi)    
        Miky60 (Marţi, 3 martie 2020, 18:28)

        pelagragalbena [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Securistii de ieri, postcii de azi
        Comunistii de ieri, hastagistii de azi

        P.S.
        hai sa dam mana cu mana
        securisti si comunisti
        sa racnim o saptamana
        noi suntem capitalisti
        • -2 (8 voturi)    
          Miky60 (Marţi, 3 martie 2020, 20:20)

          pelagragalbena [utilizator] i-a raspuns lui pelagragalbena

          Securistii de ieri, postacii de azi
          Comunistii de ieri, hastagistii de azi

          P.S.
          hai sa dam mana cu mana
          securisti si comunisti
          sa racnim o saptamana
          noi suntem capitalisti
      • -4 (6 voturi)    
        Miky60 (Marţi, 3 martie 2020, 18:40)

        pelagragalbena [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        alias dom major, cu scoala superioara de la SIBIU.
    • +12 (44 voturi)    
      Un privilegiat ca multi altii ce sunt sefi (Marţi, 3 martie 2020, 14:50)

      snowflake [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      E acest clip pe youtube care explica destul de clar https://www.youtube.com/watch?v=4K5fbQ1-zps.
      Trebuie sa ii interzicem sa participe si el la "cursa" doar pentru ca a fost privilegiat sa beneficieze de un parinte colaborator - nu.
      Trebuie sa luam in calcul privilegiile de care el a beneficiat cand ne cere sa il alegem - DA. UN MARE DA
      Trebuie el sa se mai gandeasca innainre de a scoate capul atat de usor in fata - iarasi DA cu UN MARE DA

      PS: in acest context acuza lui voiculescu fata de nicusor dan ca a dat o lovitura de imagine in urma unei negocieri in culise mi se pare o mare ipocrizie.
      • -1 (9 voturi)    
        Nu ii pasa nimanui de privilegiile lui. (Marţi, 3 martie 2020, 16:25)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

        Dar daca au avut, si stiu bine ca au fost Secu, daca sunt intrebati ar face bine sa spuna asta. Ca nu am eu incredere in ei, dar acuma nici pe atat.
      • +4 (20 voturi)    
        copiii securiștilor noștri (Marţi, 3 martie 2020, 16:37)

        Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

        copiii securiștilor noștri vor deveni securiștii copiilor noștri
    • -5 (15 voturi)    
      nu stiu cine . (Marţi, 3 martie 2020, 16:50)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      e asta , dar din comentariile la acest articol reiese din nou in evidenta mentalitatea de ca-at a unui popor majoritar de hoti , escroci , imbecili , frustrati si ignoranti...nu e de mirare mocirla umana in care se traieste in ro....
    • -7 (15 voturi)    
      Mai bine securisti decat corupti! (Marţi, 3 martie 2020, 16:59)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      Securistii macar munceau, au facut ceva, pe cand coruptii doar au furat! PSD-istii trebuie sa dispara!
      • +5 (5 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 4 martie 2020, 2:59)

        [anonim] i-a raspuns lui Miky60

    • +7 (11 voturi)    
      Asa este. uita-te la Geoana (Marţi, 3 martie 2020, 18:17)

      Dodel540 [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      Mircea Geoana , fiu de general de securitate a ajuns numarul 2 in NATO. Ia de aici
  • -10 (60 voturi)    
    si uite asa (Marţi, 3 martie 2020, 13:17)

    DiDiRo [utilizator]

    mai pierde usereaua 5 procente. Chestia cu marul stricat ratacit intr-un cos de mere: ia'n ghici ce se va intampla. Bai jigodio daca taicatu a fost securest nu te baga in politica!!!
    • 0 (30 voturi)    
      Avocatul diavolului (Marţi, 3 martie 2020, 15:40)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui DiDiRo

      Acuma, știu că o sumedenie de încrâncenați îmi vor da minusuri, dar de cele mai multe ori copiii habar nu au dacă părinții lor au fost informatori sau nu, dacă au colaborat sau nu și în ce măsură.
      Nu e ca și cum s-ar fi dus informatorul acasă, fluturând documentele și strigând în gura mare ce și cum.

      Uite, eu habar n-am dacă părinții mei au fost informatori. Aveam 10 ani la revoluție, și chiar dacă i-aș întreba acum, ar putea să mă mintă.
      • +4 (14 voturi)    
        Nici asta nu cred ca are importanta (Marţi, 3 martie 2020, 16:47)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

        Fiecare trebuie judecat dupa faptele lui, nu ale parintilor sau stiu eu caror stramosi. E adevarat ca n-or fi ingeri, cum se baga in vorba "cinevatus", dar trebuie dovedit ca ei nu sunt ingeri si nu altii.
        • +4 (8 voturi)    
          Evident (Marţi, 3 martie 2020, 17:30)

          war4peace [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          Sunt de acord. Am zis eu că iau minusuri la greu de la radicalizați. Doamne ferește să fii obiectiv.
          Stânga e la fel ca dreapta (politică) din punctul ăsta de vedere: cum zici ceva ce nu e fix cum vor ei, cum te îngroapă. Nu contează că ai spus ceva obiectiv, te îngroapă oricum.

          Rușinos.
    • +5 (9 voturi)    
      Poate linistit sa se bage unde vrea. (Marţi, 3 martie 2020, 16:25)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui DiDiRo

      Dar o declari frumos pe fata.
    • +5 (11 voturi)    
      Ca pe vremea comunistilor ! (Marţi, 3 martie 2020, 17:44)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui DiDiRo

      Aveai rude in strainatate, nu pupai avansare in grad in veci chiar daca erai cel mai bun.
      François Hollande n’ar fi ajuns niciodata presedintele Frantei daca ar fi fost sa’l judece francezii dupa ce a facut taica’sau (fost activist politic de extrema dreapta)
      • +1 (5 voturi)    
        mai mult de... (Marţi, 3 martie 2020, 21:35)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

        jumatate din poporul ala de lasi si pup-nc-risti au fost informatori , cu acte sau fara ...din prostie , rautate sau interes...."calitati" care i au ramas in singe si care se vad in mentalitate...
    • +8 (10 voturi)    
      bai copii, voi faceti diferenta intre un securist (Marţi, 3 martie 2020, 21:07)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui DiDiRo

      si un informator?
      Dar intre un activist de partid( ma refer la PCR) si un membru de partid oarecare?
      O sa spuneti ca informatorul ala e la fel de rau, ca a frant destine, ca bla bla. Adica e mai vinovat decat jigodia de securist real care l-a santajat sa devina informator.
      Si la urma urmei ce vina are fiisu? Ii aducea informari de la gradinita?
  • -17 (35 voturi)    
    Oh doamne, iarasi o luam danga langa (Marţi, 3 martie 2020, 13:18)

    Fides [utilizator]

    Deci: ce naste din pisica soareci mananca. Doua pisici sugruma un caine. Daca nu ai un prieten, ia-ti o pisica..
  • +4 (34 voturi)    
    of-of (Marţi, 3 martie 2020, 13:18)

    codrean [utilizator]

    si ce-o mai fi ...
    Securitatea continua sa fie peste tot ! Nu mai scapam ...
    Mi-aduc aminte de tipii care-au inscris la Tribunal PLUS. Si "originea sanatoasa" a unui candidat liberal la primaria unui sector ...
  • +19 (47 voturi)    
    nu stiu de ce nu ma surprinde (Marţi, 3 martie 2020, 13:21)

    gic [utilizator]

    am vazut ca este un cameleon din saptamanile precedente.

    o mare dezamagire, dar asta e ... invatam cu totii zilnic

    probabil tot Nicusor Dan este de vina
  • +15 (73 voturi)    
    Metoda e veche... (Marţi, 3 martie 2020, 13:27)

    grongobar [utilizator]

    Sa acuzi pe cineva pentru faptele rudelor.O practicau cu succes comunistii pentru a inlatura pe oricine nu era de partea lor,gaseau vreun bunic "chiabur" sau vreun var de al 5-lea "legionar"...
    • -1 (63 voturi)    
      Las-o jos că măcăne (Marţi, 3 martie 2020, 14:34)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

      E vorba în primul rând be bun simț. Normal el ar fi trebuit să se lase de politică acum 5 ani când a aflat de tac-su. Sau putea să o spună cinstit de la bun început.

      Sigur că copiii nu sunt vinovați de faptele părinților dar totuși e bine să aibă măcar bunul simț să stea la o parte când au bube pe chellie.

      Nu piere patria fără marele Voiculescu. Simplul fapt că unul ca ăsta se înfige cu tot dinadinsul în politică spune foarte multe despre caracterul lui
      • -2 (20 voturi)    
        s (Marţi, 3 martie 2020, 14:45)

        Ovidiu P [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Acum 5 ani nu era in politica :)))
        • +4 (26 voturi)    
          acum 5 ani facea pe independentul (Marţi, 3 martie 2020, 15:31)

          snowflake [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu P

          si desi stia cu ce bagaj pleaca la drum l-a ascuns sub pres si se vroia cat mai sus
      • +5 (21 voturi)    
        Cum ies integrii din gunoi (Marţi, 3 martie 2020, 16:22)

        IonVasile [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Tata lu VV a fost colaborator, dupa cum se spune si in articol, a dat cu parat 2 colegi, care au spus bancuri si nu stiu ce. Nu stiu, dar nu suna ca facea parte din aparatul de securitate interna de pe atunci. Vreti rude ale generalilro,capitanilor de la Securitate, sunt cu duiumul. Dar nu, vrem pe VV sa fie si el de cacat ca noi, integrii.
        • +5 (15 voturi)    
          Ce l-a oprit? (Marţi, 3 martie 2020, 17:43)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui IonVasile

          Ce l-a oprit sa spuna inca de la intrarea in politica ca tac-su' a fost ciochist?

          Lipsa de onestitate si transparenta e o problema enorma atunci cand vine vorba despre un membru marcant al unui partid ce pretinde ca vrea sa se rupa de mlastina politicii romanesti. Daca era un PSD totul era OK...
          • -1 (7 voturi)    
            dar care e problema lui? (Marţi, 3 martie 2020, 23:28)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

            CE? El a fost informator? sau taica-sau?
            De ce ar fi trebuit sa spuna la toata lumea ce facuse taica-sau candva?
      • +3 (7 voturi)    
        Gogule, tacsu era un prapadit de informator (Marţi, 3 martie 2020, 21:12)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Nu era sefu securitatii din Poplaca.
        Facem si noi diferenta intre cele doua categorii?
        Maica-mea a fost pentru 2 ani adjunct de secretar de partid la o scoala generala intr-un oras mic. Asta inseamna ca copii ei nu au voie sa intre in politica?
        • 0 (6 voturi)    
          OK (Marţi, 3 martie 2020, 23:15)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Intra in politica cat vrei.Insa e frumos sa-ti prezinti pedigreeul de la bun inceput in mod onest. Exact asa si cu Voiculescu. Ce l-a oprit sa spuna acum 5 ani ca tac-su' a fost ciochist? Ciochismul e ceva mai grav ca o anenda de parcare.

          Sigur ca nu e vina lui. Numai ca e un subiect sensibil si cel putin membrii unui partid ce se lauda cu transparenta si sinceritatea trebuie sa fie ei insisi transparenti si sinceri.
      • +3 (5 voturi)    
        n-am inteles faza! (Marţi, 3 martie 2020, 23:27)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Ce "bube pe chelie" are Vlad V.? Ce anume a facut?
    • -4 (26 voturi)    
      interesant totusi (Marţi, 3 martie 2020, 14:36)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

      5 baieti s-au grabit sa scrie acelasi lucru. s-a intrunit un comitet si a decis ca si voiculescu e securist. sigur are el vreo golanie. sa-i luam casa.
    • -2 (10 voturi)    
      nu sunt vinovati (Marţi, 3 martie 2020, 16:43)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

      Dar profita din plin de legaturile pe care parintii le-au stabilit in trecut

      Ca de-aia nu mai scapam de sistem si obiceiuri

      Plus ca ceva moralitate inca ar mai trebui sa conteze. Un colaborator al securitatii cam are lipsuri la acest capitol si astfel de caractere se mai si transmit
  • +6 (46 voturi)    
    /// (Marţi, 3 martie 2020, 13:28)

    GemstonePig [utilizator]

    Vaaaiii ce mizerie, toti sunt la fel de hoti si mincinosi, mai bine sa ramana doamna Firea primar sau oricum daca suntem scarbiti sa stam acasa sau daca nu ploua mergem pe Valea Prahovei
  • +12 (60 voturi)    
    corect...si totusi... (Marţi, 3 martie 2020, 13:30)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    daca era vorba de un PSD-ist, urlau toti de la Rezist+USR+PLUS ca e "pui de securist", deci nu are calitatea morala, etica, bla blah sa aspire la demnitati publice.

    Cand e vorba de "ai nostri" , nu se pune, raspundem doar pt faptele noastre.

    Asa o fi corect, nu zic ba, dar ce ne facem cu dubla masura si ipocrizia?

    Asta e ca si cu coruptia si incompetenta sau cu OUG: daca sunt de la PSD, e clar, daca de la PNL, nuuu, nu e asa, ai nostri sunt altfel.

    Ma scuzatz', dar...
    • +14 (54 voturi)    
      bai baiatule (Marţi, 3 martie 2020, 14:40)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Dar cati sunteti in grupul de postaci? In primul rand nu exista de la PSD prea multi care sa nu fi fost membri, turnatori, activisti si membri in cex.
      Sunt asa multi incat am devenit imuni, nici nu se mai discuta. Ia zi, care e ultimul pesedist linsat in media pentru ca tacsu a fost turnator?
      Despre pesedisti auzi doar cand ii ia DNA-ul. Zi-mi unul singur care face ceva pentru societate. Unul singur despre care sa poti spune 'E un tip ok, nu e in politica pentru beneficii'
      • +20 (24 voturi)    
        Nici eu nu stiu (Marţi, 3 martie 2020, 14:46)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        cati mai suntem - citat din Mircea Geoana, presedinte 2 ore!
      • -2 (34 voturi)    
        asa, si? (Marţi, 3 martie 2020, 15:01)

        Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        ca VV o vrea cu tot dinadinsul in politica pt binele oamenilor...nu-i asa? ca doar e de la PLUS/USR, nu se poate altfel...
        Vezi ca eu am scris de dubla-masura si ipocrizie. Din ce falanga esti tu de la PLUS, de il aperi cu asa inversunare, debitand despre PSDisti? Nici nu era vb de PSD in postarea mea, ci despre cum unii se considera "mai curati" doar pt ca sunt din alte partide.
        PS: nu au fost nici chiar toti din PSD in securitate, fie ei sau rudele lor. Si mai sunt si la ei politcieni decenti (macar pana nu apare ceva despre ei), dar uite ca nici la alte partide, inclusiv cele noi, care se considera repere morale, etice, nu sunt mai breji.
        PPS: sa ne mai amintim ca la PLUS a mai fost recent ceva legat de Securitate?
        Si ne miram de ce vine unul ca Dragnea si spune apoi ca USR, PLUS etc sunt partide "de securisti"?! uite de aia, ca si au de ce!
        • 0 (8 voturi)    
          aberezi (Marţi, 3 martie 2020, 20:19)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

          Nu rezonez nicicum cu PLUS, dar VV mi se pare un individ cum mi-as dori sa fie mai multi.
          Din partea mea, actiunile lui ar fi admirabile si daca toti stramosii lui ar fi fost turnatori sau tortionari. Intreaba niste parinti de copii bolnavi de cancer ce parere au despre VV...
          Ma rog, stiu ca nu te intereseaza, timpul trece, leafa merge.
    • +5 (13 voturi)    
      Toti PSD-isti (Marţi, 3 martie 2020, 16:23)

      IonVasile [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Toti PSD-isti cu functii sunt in mare parte pui de securisti, asa ca vorbesti aiurea in tramvai.
    • 0 (8 voturi)    
      hai sa definim "securist" (Marţi, 3 martie 2020, 21:16)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Informatori au fost milioane ca si membri de partid
      Securisti au fost pana in 100 de mii, ca si activistii si aia din conducerea partidului.
      Ia ghici, cine a devalizat tara dupa '90, securistii si esalonul 2 din partid? Sau aia 6 milioane de informatori sau/si membri de partid.
      • -1 (5 voturi)    
        Ce bine le zici puiule! (Marţi, 3 martie 2020, 23:22)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Mai ca-mi dau lacrimile de invidie ca in vremea epocii eram copil si n-am putut fi unul din cei 2 milioane de ciochisti la Secu.:) Ca din ce scrii tu se pare ca n-a existat categorie de cetateni mai meritorie ca ciochistii si membrii PCR...
      • -1 (1 vot)    
        cu totii! :P (Marţi, 3 martie 2020, 23:35)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        TOTI au devalizat-o - unii la scara mai mare, altii mai mica, "local", ashaaa... ;)
  • +4 (30 voturi)    
    pai cum altfel (Marţi, 3 martie 2020, 13:31)

    BogdanAngheluta [utilizator]

    genul de om care evita intotdeauna raspunsul direct la intrebari
  • -2 (44 voturi)    
    Deci... (Marţi, 3 martie 2020, 13:35)

    Lovercraft [utilizator]

    ăsta cu tac-su turnător la Securitate, Cioloșilă o păzea pe Doina Cornea...ce mai, plusiștii merită votați....unul și unul....
    Despre ce drac discută ăștia când se adună? Deapănă amintiri din „vremurile bune”?
  • +1 (23 voturi)    
    nicio problema! (Marţi, 3 martie 2020, 13:36)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    dar sa fie la fel pentru toti!
  • +2 (30 voturi)    
    ala negru care turna la greu era tac'su, ma! (Marţi, 3 martie 2020, 13:36)

    tahomir [utilizator]

    E doar o replica dintr-o reclama la Oameni noi.
  • -8 (38 voturi)    
    Este un proverb... (Marţi, 3 martie 2020, 13:36)

    Stef_and [utilizator]

    Aschia nu sare departe se copac.
    Asa ca ....
  • -7 (29 voturi)    
    dar vai, ce surpriza (Marţi, 3 martie 2020, 13:38)

    NOTORIOUS [utilizator]

    Tot PLUS-ul e plin de oameni ce servesc interesele PSD, de a dezbina orice opozitie contra grupului organizat infractional
  • +14 (50 voturi)    
    Traducerea (Marţi, 3 martie 2020, 13:41)

    cato [utilizator]

    Da, tatal meu a colaborat cu Securitatea, am ascuns asta si acum sa trecem mai departe ca n-a fost mare chestie.
    Asta se adauga la faptul ca PLUS a fost infiintat de fiul unui colaborator al Securitatii, daca va mai aduceti aminte.
    • +6 (16 voturi)    
      pai mai nou fostii securisti deconspirati (Marţi, 3 martie 2020, 15:28)

      gic [utilizator] i-a raspuns lui cato

      se numesc colaboratori ai securitatii... daca nu ati observat.

      eu am crezut ca tot circul cu candidatura odraslei este pentru a-i creste un pic notorietatea si sa ajute dreapta ... cand de fapt omul e disperat...

      si am inceput sa scotocesc si eu pe net...

      ia dati niste cautari dupa alta ruda a dumnealui... NIC VOICULESCU...

      numai coincidente...

      evident, parcursul lui a fost strict legat de meritele personale.

      deja m-a apucat o scarba... ca tocmai mi-am amitit si de Sora
      • +1 (1 vot)    
        pai stai asa! (Marţi, 3 martie 2020, 23:47)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui gic

        PRECIS "Nic Voiculescu" e ruda cu Vlad - si nu cu Voiculescu de la Antene? :P
  • +3 (27 voturi)    
    si erai (Marţi, 3 martie 2020, 13:43)

    zicsieu [utilizator]

    atat de imaculat. uite o dunga .... si inca una.... siii....
  • -4 (38 voturi)    
    Atl pui de securist (Marţi, 3 martie 2020, 13:44)

    mihaipricop [utilizator]

    un lucru normal pt usr-plus.
  • +3 (31 voturi)    
    Pai ne-am cam lamurit (Marţi, 3 martie 2020, 13:47)

    Leo55 [utilizator]

    Tot astia ies in fata!
  • 0 (40 voturi)    
    Eh, si el colea, baiat de turnator ... (Marţi, 3 martie 2020, 13:47)

    KTerinca [utilizator]

    Da' acu' e politician de tip nou.
    D-ala care abureste mai bine decat lozinca aia veche cu omu' nou.
    Sictir !
  • +12 (50 voturi)    
    Atacul asupra USR+ (Marţi, 3 martie 2020, 13:47)

    robyzs [utilizator]

    Se vede cu ochiul liber ca USR+ este sub lupa vechilor partide politice care nu vad cu ochi buni initiativa celor veniti noi in politica.

    Este la mintea cucosului ca stirea ar fi rasuflat in presa cu o saptamana inaintea alegerilor locale daca Voiculescu ar fi candidat contra lui Firea, probabil un alt articol Rise Project la fel cum a facut cu Dan Barna.

    Presa Libera din Romania este o Gluma buna.
    • +10 (38 voturi)    
      Asta e. (Marţi, 3 martie 2020, 14:43)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

      Cine se bagă în politică trebuie să se aștepte la faptul că va fi scărmănat tot ce a făcut și tot ce face. Cine se știe cu musca pe căciulă sau cine nu poate îndura, mai bine nu se bagă.

      Voiculescu știa de cel puțin 5 ani că tăticul său a fost ciochist la organe. Dacă o spunea cinstit atunci era OK. Lumea știa și dacă credea că totuși omul e capabiul și merită mergea înainte.

      Acum e cam nasol. E prins cu mâța-n sac și o dă din colț în colț exact ca PSD-eii. E o chestie de tot rahatul. Sunt pline cimitirele de oameni de neînlocuit...

      Apropo de Barna. Dacă ăsta avea o așchie de coloană vertebrală demisiona după rezultatele dezastruoase de la preziențiale. Așteaptă însă ca partdiul să ajungă să încapă într-un autobiuz. Orice numai el să rămânîă „șef”! Oameni mici. Iar cei ce-i tolerează își mertită soarta.
      • -1 (13 voturi)    
        corect (Marţi, 3 martie 2020, 16:20)

        vax-albina [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Nu sunt judecator, dar am căutat biografia și studiile lui VV pe net. Nu există nici în CV-ul de la min. sănătății, nici pe wikipedia. Acum înțeleg de ce.
      • +1 (1 vot)    
        Dezastruos (Miercuri, 4 martie 2020, 10:36)

        robyzs [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Cum sa fie dezastruos pentru prima participare a USR la prezidentiale?
        Este foarte bun locul 3 dupa PNL si PSD, partide cu zeci de ani de experienta politica.
  • -5 (25 voturi)    
    aaha (Marţi, 3 martie 2020, 13:48)

    BogdanNicolaescu [anonim]

    pai ce-ai facut Veve?
  • 0 (36 voturi)    
    setati-va asteptarile corect (Marţi, 3 martie 2020, 13:52)

    mmmircea [utilizator]

    daca frati-su era general DIE, greu de crezut ca l-ar fi lasat pe taticul lui Vladut in rand cu restul prostimii. Valabil si pentru nepotelul Vladut. Pacat ca desi statul roman a investit in ei, domnii in cauza n-au fost in stare sa razbeasca in Austria, ci s-au intors acasa sa suga tot de la noi.
  • +21 (39 voturi)    
    oameni noi (Marţi, 3 martie 2020, 13:55)

    Cata_ [utilizator]

    oameni noi, oameni noi, ok, nu comentez , e tatal, nu fiul, dar cum se face ca tot acesti oameni noi ajung in partide noi in structuri inalte. Nu gasesti un 'average joe' in structuri de condueree fara sa nu fie fiul/fiica cuiva de candva. La usr prahova ne-am lamurit, la giurgiu la fel, la bucuresti la fel etc. De plus nu mai zi nimic, ciolos nu a lucrat 1 an in privat iar in familia lui doar angajati la interne/militie avem. Oameni noi, naiba
    • +1 (25 voturi)    
      pai.. (Marţi, 3 martie 2020, 14:43)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Cata_

      Cine te opreste sa faci un Magicamp, sa te implici in a-i ajuta pe cei bolnavi, neajutorati? Daca devii in felul asta cunoscut probabil partidele mai spalate vor dori sa te alaturi lor.
  • +7 (39 voturi)    
    Intrebare de 100 pct. (Marţi, 3 martie 2020, 13:56)

    ggiiggii [utilizator]

    Sunt copiii vinovati de pacatele parintilor???
    • -2 (26 voturi)    
      nope (Marţi, 3 martie 2020, 14:46)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui ggiiggii

      dar le poarta genele
      nu era mai bine daca dadea cu basca de pamant si recunostea.se stergea cu putina hartie igienica la gura si lasa in puii mei pe altii.dar nuuuu,hai sa ne ridicam poalele
    • +12 (26 voturi)    
      Nu, a tras foloase de pe urma faptelor parintilor (Marţi, 3 martie 2020, 14:54)

      Big Data [anonim] i-a raspuns lui ggiiggii

      Nu, dar daca trag foloase de pe urma faptelor parintilor, nu se pot dezice de ele, si ramane suspiciunea ca a invata acelease valori, a avut acelasi anturaj, si a profitat de orice alte oportunitati care au izvorat din "faptele" parintilor, de care ei nu se fac vinovati.


      Pe scurt, nu se fac vinovati, dar trebuie trecut cu * pe afis cand isi face campanie.
      • 0 (6 voturi)    
        ... (Marţi, 3 martie 2020, 20:23)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Big Data

        Cam cati ani ii dai? Cati ani crezi ca avea in 89?
    • -2 (12 voturi)    
      Ce se naste din pisica.. (Marţi, 3 martie 2020, 17:47)

      Arminius [utilizator] i-a raspuns lui ggiiggii

      Soareci mananca.
  • +16 (38 voturi)    
    Regula (Marţi, 3 martie 2020, 14:05)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Cam toate progeniturile fostilor securisti si colaboratori s-au infiltrat in politica - la fel ca junele VV. Si sunt pline universitatile, ministerele si multe alte institutii de ei. Oare de ce?
  • +6 (46 voturi)    
    Vlad, nu esti dator cu explicatii nimanui (Marţi, 3 martie 2020, 14:06)

    qwerasdf [utilizator]

    ce ai facut tu cu magicamp, arata totusi ca nu esti din acelasi aluat cu restul politicienilor si nicidecum nu te caracterizeaza faptele tatalui tau, bun sau rau.

    Ai fi fost probabil, un primar foarte bun (proasta aia isterizata ar putea fi inlocuita de orice trunchi de copac), dar acum lasa dramele de-o parte si cedeaza pozitia, intr-un mod demn. Va veni si randul!
    • +7 (35 voturi)    
      Da Vlăduț. Ești mare! (Marţi, 3 martie 2020, 14:48)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Apreciem în special faptul că ai păstrat discreția asupra carierei de ciochist al tăticului matale.
  • +18 (40 voturi)    
    Normal (Marţi, 3 martie 2020, 14:07)

    Maspp [utilizator]

    Am spus de cateva ori ca nu avea cum sa ajunga baiatu' lui tata la Viena intr-o functie banoasa la 20 si ceva de ani. Unchiul importator de medicamente , fost securist, i-a aranjat un job frumos doar facea bani buni pentru straini in timp ce ungea mecanismele din spitalele de stat. O cheltuiala infima pentru beneficii uriase.
    • -6 (28 voturi)    
      Viata e nedreapta (Marţi, 3 martie 2020, 14:44)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      Tu n-ai avut unchi asa ca scrii pe bani putini comentarii pe Hotnews :(
    • +6 (12 voturi)    
      Cine e unchiul importator? (Marţi, 3 martie 2020, 15:31)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      Zi-i numele si firma!
  • +12 (30 voturi)    
    ok (Marţi, 3 martie 2020, 14:07)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    practic se stia oricum, nu era nevoie de confirmari oficiale. doar naivii, asa zisii "idioti utili" puteau crede altceva. incerc si eu sa fac primul milion legal dar nu prea imi iese, clientii uita sa ma plateasca si merg din gaura in gaura, dar daca eram fiu de securiki aveam si plati si contracte la timp si faceam si milionul :))
  • +2 (32 voturi)    
    E clar (Marţi, 3 martie 2020, 14:09)

    vasile-roaita [utilizator]

    Cu cine avem de-a face. Aschia nu sare departe de gard.
  • -5 (25 voturi)    
    mi se pare normal (Marţi, 3 martie 2020, 14:10)

    cucuveaua mov [utilizator]

    ca si copii psd-istlor din lista unei usereiste tot pentru ei raspundeau
  • +17 (25 voturi)    
    Dezvăluirea (Marţi, 3 martie 2020, 14:16)

    finutza [utilizator]

    Ha, ha! Cel care a știut asta sigur a pastrat-o pentru când Vlad Voiculescu ar fi ajuns chiar să fie pe liste. Ar fi scos bani buni pe această știre. Acum, că nu mai are ce face cu ea, cred c-a oferit-o gratis.
  • -1 (31 voturi)    
    Poveste simpatica (Marţi, 3 martie 2020, 14:16)

    Gigi Kent [utilizator]

    Prin 2012 cand cu suspendarea, Vlad Voiculescu organiza in Viena proteste de sustinere pt Petrov mascate desigur in proteste pentru apararea democratiei si a statului de drept. Fiind pe atunci fan PNL (adevaratul PNL nu noul PDL de azi denumit fraudulos PNL) normal ca am refuzat invitatia si deci participarea.
  • +10 (22 voturi)    
    Intrebare (Marţi, 3 martie 2020, 14:30)

    Toni_Romania [utilizator]

    CARE politician major sau patron de Tv de azi nu a fost conectat la Pcr/Secu, el, sau taticul lui?
  • +4 (24 voturi)    
    A fost la revolutie (Marţi, 3 martie 2020, 14:33)

    marian_ulise [utilizator]

    Cu statia in buzunar....
  • -8 (22 voturi)    
    poate nu stiu eu (Marţi, 3 martie 2020, 14:49)

    ipsilon [utilizator]

    cine e acest domn, dar n-am auzit de el niciodata pana la candidatura asta pentru primaria Bucurestiului ... mi-e total necunscut, si zic ca mai stiu una-alta ...
    Poate bucurestenii il cunosc, habar n-am ...
    In fine. Cu toate astea, eu n-as judeca pe nimeni dupa faptele parintilor, nu e corect deloc. Nu poti sa generalizezi asa, asta ar insemna ca nu au nicio sansa copiii, sunt condamnati din nastere, ceea ce, evident, nu e adevarat.
  • -3 (23 voturi)    
    STIATI D_LE VLAD VOICULESCU ... (Marţi, 3 martie 2020, 15:00)

    jidanul [utilizator]

    ... ca nu conteaza daca esti ciripitor la Securitate sau la SRI. E ca in proverbul acela care spune ca "ce se naste din pisica, soareci mananca".
  • +3 (21 voturi)    
    Trebuie (Marţi, 3 martie 2020, 15:07)

    yol [utilizator]

    Sa se retraga!
    Lumea nu intelege nuantele astea, colaborator si securist. Din pacate noi gasim numai colaboratori, dar pe cei cu care colaborau ii evitam. Daca s-ar deconspira si securistii propriu-zisi, i-am gasi pe toti imprastiati in psd si pnl.
  • -1 (31 voturi)    
    O fi fost - si...? (Marţi, 3 martie 2020, 15:09)

    Codruta N [utilizator]

    Ce? l-a obligat fiu-sau sa fie "colaborator"?
    Ce treaba are VV cu asta? Macar o fi stiut? I-o fi "raportat" taica-sau ce face, pe cand VV era copil?
    De CAND raspund copiii pentru ce au facut parintii lor? >:
    • +4 (22 voturi)    
      Cu siguranta nu l-a obligat sa fie securist (Marţi, 3 martie 2020, 15:58)

      Irina25 [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Totusi, cum se face ca atat de multi dintre astia, care vor sa se sacrifice pentru binele romanului de rand, provin din "familii bune"?
    • -1 (11 voturi)    
      Totusi (Marţi, 3 martie 2020, 16:44)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Stia de cel putin 5 ani ca tac-su' a fost ciochist. Daca era onest trebuia sa o spuna de cand a intrat in politica. Atunci totul ar fi fost OK. Lumea stia si chestia cu copiii nu sunt responsabili pentru faptele copiilor ar fi functionat impecabil.

      Daca nu pleaca singur va fi dat afara. Exact ca membrul fondator PLUS - pui de securist. Faptul ca el nu demisioneaxa si ca nici Ciolos n-are sange sa traga apa dupa el nu face decat sa slabeasca si mai tare un partid de buzunar. Repet: Oricum va fi dat afara. Cu cat se lungeste mai mult agonia ca atat mai rau.
      • -2 (2 voturi)    
        Mai sunt si altii (Miercuri, 4 martie 2020, 9:52)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Ce facem cu Nasui de la USR ? Si asta o progenitura de securisti. Asta chiar e in functie mare, seful organizatiei Bucuresti.
  • +3 (13 voturi)    
    petarde (Marţi, 3 martie 2020, 15:39)

    TrueBlue [utilizator]

    Securitatea era bratul inarmat al PCR. In tara in care Iliescu, politruc PCR a fost presedinte de trei ori, prima data votat cu 85%, iar Basescu, turnator in facultate conform CNSAS si comandant de nava si angajat la reprezentanta din Anvers, ce mai conteaza dupa 30 de ani daca ai fost turnator la securitate?! Acum conteaza deca esti prost, hot sau corupt. Iata ca si acum cei care trebuie si care au pus frana in tara asta inca de acum 30 de ani isi fac treaba si scot diverse dosare care i-ar putea scoate din joc exact pe cei care par ca ar putea face ceva bun.
    • +5 (15 voturi)    
      Deloc (Marţi, 3 martie 2020, 16:50)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui TrueBlue

      Faptul ca Voiculescu n-a avut onestitatea sa faca publica cariera de ciochist a lui tac-su' spune enorm de multe despre caracterul sau. E numai bun de FSN
  • +5 (19 voturi)    
    Sa fim rezonabili (Marţi, 3 martie 2020, 15:40)

    Mihail. [utilizator]

    Daca nu ei si copiii lor, atunci cine?!
  • +2 (20 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 3 martie 2020, 15:57)

    [anonim]

    • -2 (10 voturi)    
      hehe (Marţi, 3 martie 2020, 16:59)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui

      Ti-au bagat net la Jilava, Lyviule? Vezi ca face Irinuca niste chiftele, ajunge pachetul maine.
  • +3 (17 voturi)    
    . (Marţi, 3 martie 2020, 16:35)

    Jude [utilizator]

    Dupa Revolutie am vazut cat de mare era caracatita securitatii. A castigat Iliescu promovand idea ca Taranistii si Liberarii vor face rau tuturor celor care au colaborat cu securitatea , au fost informatori sau chiar securisti. S-a vazut cat de mult a fost votat.
    In Romania nu stiu daca vom gasi 20% care sa nu fi avut in perioada comunista pe cineva care sa nu fi semnat note catre securitate. Pe asta se si baza. Lua nota de la x pentru y si de la y pentru x si astfel rezolva problema. multi erau turnatori si pe baza asta era indusa frica.
    Cat despre Voiculescu, nu pot sa spun decat ca apreciez faptele sale. Pacatele sunt ale parintelui. In Politica Romaneasca nu cred sa existe unul care sa fie sfant. Imi aduc aminte de Mona Musca. A fost facuta harakiri pentru ca s-a descoperit ca a dat niste note la securitate. Nu pot decat sa respect integritatea doamnei care s-a retras in totalitate din politica. In cazul lui VV nu are de ce. Cand in structurile de partid duduie a securisti, nomenclaturisti si turnatori am gasit in cine sa aruncam cu piatra.
    P.S. Am o verisoara care a lucrat la fabrica de incaltaminte cu export pe DE si IT . Dupa fiecare sedinta trebuia sa faca nota explicativa cu ce s-a discutat. Nu a facut nici un rau la nimeni. Dupa revolutie a tot votat Iliescu de frica PNT/PNL. Acum e sustinatoare PNL.
    • 0 (2 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 4 martie 2020, 3:18)

      [anonim] i-a raspuns lui Jude

  • +1 (17 voturi)    
    .. (Marţi, 3 martie 2020, 16:38)

    albastru de Romania [utilizator]

    ale USR, dati-le cu jet la + , ca va umpleti de rahat cu asemenea exemplare

    madam wring, alt specimen descopeirt, macar si-a dat demisia,

    dar asta nu, tot insista, a devenit un personaj mega penibil.
  • +2 (4 voturi)    
    Din '90 incoace Romanii au votat (Marţi, 3 martie 2020, 18:08)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    In mare parte tot pe urmasii comunistilor veniti pe tancurile sovietice, au votat pe cei care au participat direct la colectivizarea fortata, lasata uneori si cu crime in masa, vezi ilici, azi presedinte de onoare, nederanjat nici pt. crimele de la Revolutie, si care, la cum este tergiversat dosarul Revolutiei (tot de catre fostii nomenclaturisti), se pare ca va apuca sa fie inmormantat(ar trebui de viu) cu onoruri militare.
    Romanii voteaza de treizeci de ani cu ,,simt patriotic" tot partidele pline de nomenclaturisti, de fosti membri pcr care inca dorm cu carnetul rosu sub perna, pezde si o mare parte din pnl si alde, nu-i deranjeaza fostii comunisti, ei sunt ofuscati pe fostii informatori si securisti care erau in slujba comunistilor !
    Ipocriti .
  • +6 (6 voturi)    
    OMG - punctul 8 de la TM trebuie extins (Marţi, 3 martie 2020, 18:22)

    Coco Whistle [utilizator]

    in locul domniei sale m-as retrage din viata publica daca vrem ca aceasta societate sa aiba sanse de vindecare. inteleg ca sint persoane diferite dar suspiciunea exista, in plus pre mult perpetuam avantajele premiantilor. rusine, de ce nu a dezvaluit asta inainte sa apara in presa, nu stia? e clar ca nu are ce cauta in viata publica la modul in care reactioneaza.
  • +5 (7 voturi)    
    Un sfat pentru USR (Marţi, 3 martie 2020, 18:23)

    Nyk1 [utilizator]

    Lăsați-i pe securiștii lui Cioloș în amarul lor și vedeți-vă de treabă cu oameni inteligenți și cumsecade precum Nicușor Dan (cu doctorat în matematică), care nu au avut nevoie de părinți securiști pentru a reuși în carieră și în viață.
  • +3 (9 voturi)    
    Personaje sulfuroase care au totusi o calitate (Marţi, 3 martie 2020, 18:25)

    clint [utilizator]

    Stiu sa se adapteze timpurilor si sa spuna fraierilor ce vor sa auda...

    In 90 au inteles ca nu mai merge cu PCR si au venit cu povestea numita "democratie", "tranzitie", "reforme". Rezultatul: tot cei din vechea garda numiti in functii de conducere.

    Acum, USR inteleg ca nu mai merge cu stilul de politica de tip PSD-PNL si au un alt discurs. Daca sapi la temelii, acelasi putregai, aceiasi zombies care ii sprijina si mai mult, idolatrizeaza.
    • +1 (3 voturi)    
      pai nu-i in USR (Miercuri, 4 martie 2020, 1:30)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui clint

      Vlad Voiculescu e in PLUS, nu in USR
  • -1 (11 voturi)    
    Ce-am facut, bobitza... (Marţi, 3 martie 2020, 18:45)

    Ark_ro [utilizator]

    ... ne-au prins astia cu ciocarlia? Pai cum, mey nene mey, noi, OAMENII NOI SI CURATi, avem schelete de astea in dulap?!!! Pai si voi va mirati.... partid FACUT si nu NASCUT.... la ce naiba va asteptati, idealistilor? Voi ii vedeti pe "profesionistii" aia, gen Dide si Ceuasescu?!!!
    Si in conditiile astea ii votati, ca "e curati".... Succes! In ceea ce ma priveste, pot sa va spun "luati-o inainte ca va astept aici".
  • -1 (7 voturi)    
    vlad voiculescu (Marţi, 3 martie 2020, 19:14)

    pelagragalbena [utilizator]

    Usr apare
    Stelele "dispare"
  • +7 (11 voturi)    
    nimic nou sub soare (Marţi, 3 martie 2020, 20:01)

    razeshu [utilizator]

    nici nu e de mirare ca VV s-a inscris in Plus si nu in USR, e vorba de trecut comun si compatibilitati. Vedem acum de ce Plus-ul ii venea manusa: partid infiintat de securisti dovediti si condus de jandaru' de la poarta doamnei Cornea. :)
    Raman la parerea ca e un baietzash ok caruia i s-a fabricat CV-ul de manager si s-au investit sume in el si in proiectele lui pentru a ajunge in pozitii de decizie de unde sa returneze favorurile.
    Cine isi imagineaza ca papusarii pun banii doar pe un singur candidat sau partid sunt creduli. "Organizatia" dispune de suficiente fonduri sa joace la doua capete si sa puna bani pe toti caii din cursa. Iar daca societatea se schimba si electoratul cere la un moment dat tehnocrati si oameni mai scoliti si mai putini agramati pe liste ies la inaintare cu oamenii deja pregatiti.
    Cred ca orice om serios care a lucrat intr-o firma multinationala intr-o pozitie de raspundere si-a dat seama ca VV e un astfel de personaj fabricat. Pur si simplu nu stapaneste limbjaul unui manager de top asa cum CV-ul il recomanda.
    Cred ca sistemul a vrut sa il pedepseasca pentru ca a ratat Primaria Bucuresti, sunt suparati pe banii pierduti si au dorit sa il execute politic cu aceasta dezvaluire. Sunt curios ce job isi va lua si cum va performa de acum incolo fara suport. Deocamdata da declaratii prostesti incercand disperat sa se albeasca. A true "dead man walking". Da, stim ca securistii au fost toti in strada in '89, nu trebuie sa se laude si cu revolutionarul de taica-su acum.
    • +3 (7 voturi)    
      subscriu! (Marţi, 3 martie 2020, 20:36)

      Remarque [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

      Foarte bine punctat. N-am mai multe upvote-uri, ca v-as da.
      • -1 (3 voturi)    
        exact! (Miercuri, 4 martie 2020, 1:35)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Remarque

        Asta voisem sa-i spun si eu ;)
  • +9 (13 voturi)    
    Eșalonul 2. (Marţi, 3 martie 2020, 20:13)

    Houthi [utilizator]

    Voiculescu,Burduja,Năsui,băieți de mare viitor,cu studii la școli de top,pe banii Fagmiliei secu.O țară captivă mulți ani,fără șanse de normalitate.
    • 0 (4 voturi)    
      nope... (Miercuri, 4 martie 2020, 1:36)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Houthi

      Cred ca e esalonul 3 sau chiar 4 ;)
      Celelalte au fost pana acum >:)
  • +11 (13 voturi)    
    mixed feelings (Marţi, 3 martie 2020, 20:16)

    Remarque [utilizator]

    Imi place Vlad Voiculescu. L-am admirat pentru ce a facut prin reteaua de medicamente si il respect enorm pentru MagiCamp. Mi-a placut si cand a facut parte din guvernul tehnocrat.
    Am inceput sa-l privesc cu retinere atunci cand a intrat in capcana cu candidatura la primaria Bucuresti. Mi se parea evident ca Ciolos dorea sa castige capital politic pentru partiduletul lui pe seama sa. Apetenta lui VV catre primarie era un lucru nou, inclusiv pentru el. A urmat o serie neagra de contre politice catre Nicusor Dan demne de un psd-ist, inclusiv tentativa de blocare a candidaturii acestuia prin contestarea la Autoritatea Electorala Permanenta. De atunci l-am privit cu retinere.
    Personal cred ca ar trebui sa iasa din politica si sa ramana in zona ONG, unde are libertatea sa se dedice unor cauze bune. Anuntul de astazi l-am citit cu un gust amar. Nu il voi vota niciodata, macar din respect pentru memoria celor afectati personal de fosta securitate. Admit ca nu sunt faptele lui, insa stigmatul ca tatal lui a turnat la securitate il vulnerabilizeaza in orice pozitie politica publica.
  • -4 (6 voturi)    
    aloo (Marţi, 3 martie 2020, 20:59)

    miculescu-rucar [utilizator]

    comentariul meu nu va convine?
    de ce nu l-ati afisat?
    sunteti si voi albastrei?
  • -1 (3 voturi)    
    exact (Miercuri, 4 martie 2020, 10:40)

    costelo999 [utilizator]

    asa cum s-a mai scris si descoperit, atit usr cit si plus sunt noua generatie de securisti adica copii securistilor, copii turnatorilor la secu, la vremuri noi securisti noi, care au dosare cu care pot fi santajati, tasu a fost turnator si ce sa vezi la revolutie a fost anticomunist, ca daca nu reusea revolutia putea sa toarne la secu, usr=plus=securisti alta mizerie, voiculescule da-te la o parte pui de turnator ordinar
  • +1 (1 vot)    
    Tocmai cind incepusem (Miercuri, 4 martie 2020, 12:20)

    vasile-roaita [utilizator]

    Usor usor sa scapam de vechii securisti (ii mai ia aia cu coasa) din pacate dam de odraslele lor educati in spiritul parintilor. Cite generatii trebuie sa treaca sa scapam de ei?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by