Articol actualizat

Barna vrea vot de încredere online după scorul de la prezidențiale: „Rezultatul e ca la fotbal. Dai gol ești vedetă, nu dai gol, sunt critici” / Cine îi cere demisia

de C.D.     HotNews.ro
Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:09 Actualitate | Politic


Dan Barna
Foto: Facebook
La videoconferința de luni seara, Dan Barna le-a transmis liderilor de organizații că este dispus să solicite un vot de încredere în cadrul formațiunii, decizia fiind însă cea de a consulta toți membrii de partid, printr-un vot electronic. „Eu nu-mi dau demisia, voi cere un vot de încredere”, a spus, marți Dan Barna.

El a precizat că reproșurile care i s-au adus s-au referit la rezultatul din alegeri, pe care el si-l asumă. „Rezultatul e ca la fotbal. Dai gol ești vedetă, nu dai gol, sunt critici”, a comentat Barna.

La discuțiile de la videoconferința de luni seara între Dan Barna și liderii organizațiilor USR au fost reproșuri la adresa vicepreședintelui USR Ionuț Moșteanu și a șefului de campanie Cătălin Drulă, pentru strategia folosită la prezidențiale și a felului în care a fost făcută comunicarea, au explicat sursele din USR pentru Mediafax.

Biroul Național al USR se va întruni, miercuri, iar printre subiectele abordate va fi și cel al reconfirmării lui Dan Barna la conducerea formațiunii, au adăugat sursele menționate.

În schimb, nu a fost stabilit când va avea loc acest vot electronic pentru consultarea membrilor USR. Cosette Chichirău și Tudor Benga ar fi printre cei care i-au cerut demisia lui Dan Barna de la șefia partidului.

Nemulțumiri în cadrul formațiunii au fost încă din seara alegerilor, Dan Barna, clasându-se potrivit rezultatelor parțiale pe locul al treilea la scrutinul de duminică, după Viorica Dăncilă și Klaus Iohannis. De exemplu, Cosette Chichirău, fost contracandidat al lui Dan Barna în alegerile interne din USR, a spus, luni pentru Mediafax, că partidul are de învățat câteva lecții în urma alegerilor prezidențiale. Ea a contestat strategia de campanie a USR, prin faptul că Dan Barna nu ar fi trebuit să o atace pe Viorica Dăncilă, ci să arate de ce este un mai bun candidat decât Klaus Iohannis.

Cosette Chichirău i-a spus lui Dan Barna, luni seara la Digi 24, că a fost greșită strategia de campanie, chiar dacă a fost foarte bine implementată de prezidențiabilul USR-PLUS. „A fost o eroare strategică, noi trebuia să ne batem pentru acea treime de electorat care se suprapunea cu electoratul lui Klaus Iohannis și strategia a ales să nu facem asta. Cumva, noi ne-am bătut cu Dăncilă, nu cu Iohannis”, a explicat liderul USR Iași, Cosette Chichirău.

În replică, Dan Barna a afirmat că strategia de campanie i-a aparținut. Președintele USR a adăugat că nu se știe dacă o strategie diferită ar fi adus un rezultat mai bun la prezidențiale. „Este o strategie care îmi aparține, fără îndoială. Evident, sunt puncte de vedere, a fost o discuție în partid și în echipa de campanie dacă strategia este să-l atacăm și pe președintele Klaus Iohannis sau să mergem pe direcția de atac: tur 2 fără PSD-Viorica Dăncilă. E o strategie pe care în continuare o consider că e cea care ne-a adus acest rezultat și că o strategie în care l-am fi atacat pe președintele Klaus Iohannis ar fi fost o strategie care făcea mai prost. Dar asta va fi greu să putem măsura”, a explicat Barna, la Digi 24.

Dan Barna a declarat, întrebat despre un posibil Congres al USR, că nu se agață de funcție. Liderul partidului a precizat că în cazul în care vor considera colegii că trebuie să se retragă de la șefia formațiunii, atunci nu are nicio problemă să facă acest pas.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















9147 vizualizari

  • +8 (44 voturi)    
    ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:16)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    altul care nu vrea sa faca un pas in spate... ce cacanar !
    • +12 (28 voturi)    
      degeaba are sustinerea membrilor de partid (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:00)

      snowflake [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      daca nu are si sustinere din partea alegatorilor
      • +4 (30 voturi)    
        A fost votat de 1,4 milioane de oameni sau nu? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:31)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

        Poate pentru unii asta inseamna nimic.

        Hai sa fim seriosi, doar 5 partide din toata istoria postdecembrista au ajuns la 15% in alegerile prezidentiale. Se incearca botezarea unui rezultat mediu spre bun in "catastrofa, dezastru"

        Cine poate profita:
        - opozitia interna, Chichirau si compania. Da-mi voie sa nu cred ca lua Chichirau mai multe voturi sau ca ar conduce partidul mai bine
        - posibil PLUS, care deja pare ca vrea mai mult in negocieri

        Marii castigatori sunt cele doua partide mari, PNL si PSD, care sunt in delir cand vad ce se intampla in USRPlus. Pentru ca o alianta care merge pe drumul asta e pericol maxim pentru ei la anul.
        • -1 (23 voturi)    
          a pierdut... la revedere ! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:02)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

          a pierdut... la revedere !
          • 0 (10 voturi)    
            barna vrea validarea in propria bula (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:19)

            snowflake [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

            Daca liderul USR vrea sa obtina validarea in propria bula si daca membrii USR ii acorda aceasta validare atunci de ce isi imagineaza (atat liderii cat si membrii USR) ca vor primi guvernarea intregii tari cad barna nu a fost votat nici macar de 1 din 10 romani (15% dintr-o prezenta de 50% e pe la 7.5% din total)?
          • +4 (8 voturi)    
            A pierdut la vedere. Fara nici-o scuza. (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:24)

            danduta [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

            A pierdut clar pe mana lui.
            Fiecare pasare pe limba ei piere!
          • -2 (4 voturi)    
            Si ii reprosez ca trebuie sa alegem intre: (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:27)

            danduta [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

            - Un Plavan
            - O proasta.
            De fapt intre doi prosti, dar respect functia si la primul am pus P.
            • +1 (1 vot)    
              ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:28)

              dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui danduta

              n-ai decît, la următoarele alegeri să participi și tu, să putem să flegmăm și pe un postac plătit!
          • +1 (3 voturi)    
            bine .... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 16:32)

            asada [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

            ....bai nea caisa,ai mai spus-o !!!!
        • +4 (12 voturi)    
          cred ca a nu ai inteles ca se putea mai bine (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:03)

          snowflake [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

          Votul dintr-un scrutin nu se acorda automat si in urmatorul scrutin iar pana acum s-a votat doar in alegerile care nu au o miza foarte mare.
          Mizele mari sunt in alegerile locale si parlamentare.Mai este doar jumatate de an pana la locale. Pe cine va sustine usr la primaria Bucurestiului?
      • +3 (3 voturi)    
        hai ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 17:27)

        asada [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

        ...sa nu batem campii si sa amestecam lucrurile de dragul de a fi convingator !!!
      • +1 (1 vot)    
        ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:21)

        dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

        lasă că are dăncilă: un grup de mafioți cu amantele, cîțiva țărani înfometați din județele roșii, și floricica dansatorea cu prietenii. în medie 5-6 dinți de votant!
    • -1 (17 voturi)    
      Barna de la USR, in spate, cacanar (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:43)

      cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Hmm...
      • -1 (1 vot)    
        Nu e statutar, dar e legitim sa ceara vot (Marţi, 12 noiembrie 2019, 18:57)

        animatron [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

        Sigur, nu scrie nicaieri ca e suficient sa primesti like-uri de la majoritatea membrilor, sub forma de vot electronic, si asta te confirma automat in pozitia de lider al formatiunii.

        E posibil ca unii membri si opozanti interni sa fie nemultumiti si sa conteste initiativa dlui Barna, opunandu-i proceduri legale statutare de confirmare.

        Doar ca dl Barna nu prea are de ales, e cam singura optiune pentru a se relegitima in fata unei majoritati interne si a pastra puterea in partid impreuna cu gruparea sa autoproclamata de "centru-dreapta".

        Daca nu face ceva, dl Barna isi va pierde complet autoritatea de "sef" si risca sa piarda chiar si USR-ul in fata ofensivei discrete a PLUS-ului.

        Intr-o tara europeana vestica ar fi normal ca un lider de partid care pierde alegeri, la scor neasteptat, sa isi puna demisia pe masa si eventual partidul sa i-o accepte sau nu.

        Liderul Ciudadanos (centristii din Spania, tot din grupul Renew al dlui Ciolos unde se afla si USR-PLUS) si-a dat demisia imediat dupa pierderea alegerilor parlamentare.

        Dar in Romania mentalitatea e alta la nivelul clasei politice, aici inca se practica "cultul personalitatii" si ramanerea la butoanele Puterii (de partid, de stat, etc) pana in ultimul moment, eventual dat afara doar cu scandal si dosar penal.

        USR se vrea un partid diferit de celelalte, prin nivelul de democratie interna si refuzul acelor cutume "otomane" (sau balcanice, fanariote, cum vreti) de instalare a unor "tatuci" care stiu tot si controleaza tot.

        A fost deja o criza interna importanta, la alegerile interne de partid pt sefie, acum e o noua criza legata din nou de leadership-ul partidului, ceea ce inseamna ca prima criza nu a fost din senin, exista in USR curente potrivnice si personalitati cu mari ambitii.

        USR-ul ar avea nevoie de o clarificare doctrinara, de o identitate ideologica afirmata raspicat, asta ar elimina natural pe cei care vor sa duca partidul in alte directii.
    • -1 (9 voturi)    
      De ce on line?! Sa fraudeze iar??? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:14)

      danduta [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Cu "pretenu" de la softul de alegeri, interne of course.
      Sa vina in fata salii pline si sa-si sustina cauza, nu cu ALBA-NEAGRA pe net. undew poti hakeri orice rezultat.
      Ca nu o va face, "pe cuvant de pionier", s-o creada mutu.
      Are deja antecedente de cand a fost "uns" Presedinte USR.
      • +1 (1 vot)    
        ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:34)

        dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui danduta

        bei des, sau numai cînd postezi? :)
    • -1 (9 voturi)    
      Si milionul jumate care l-a votat? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:47)

      IosifV [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Sunt convins ca nu tine de scaun.

      Sa ceara un vot de incredere din partea partidului mi se pare de foarte bun simt!
    • +2 (8 voturi)    
      Nicusor Dan (Marţi, 12 noiembrie 2019, 16:11)

      Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      cam mare diferenta dine Barna si Nicusor.

      Nicusor Dan, tradat dupa ce aripa lui Barna a deturnat partidul in 2017 si-a dat singur demisia. Ca sa revina cand a fost nevoie de el, si doar pentru cat a fost nevoie.
    • +2 (2 voturi)    
      Curajosii din online (Marţi, 12 noiembrie 2019, 16:21)

      bestol [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Brana a pierdut onorabil pentru ca a refuzat sa-l atace pe Iohannis.
    • +2 (2 voturi)    
      altul ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 17:30)

      asada [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      ......care este de meserie vidanjor si incearca pe acilea sa isi impuna punctul de vedere !!!!
  • -4 (26 voturi)    
    Parca au mai avut un vot online dubios... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:18)

    YorkshireTerrier [utilizator]

    Stirea a fost chiar pe HN:

    https://www.hotnews.ro/stiri-politic-23372340-eroare-soft-usr-voturile-alegerile-interne-renumarate-daca-vreti-dam-vina-cineva-este-vorba-sti.htm

    Ce faci mon cher? Iarasi umbli cu cioara vopsita?
    • +1 (5 voturi)    
      Dezinformare sau nu intelegi? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:22)

      KRL [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

      Faci parte din alegatorii lui Dancila sau dezinformezi? In articole nu e vorba de vot online. Votul a fost dat pe hartie si apoi scanate buletinele de vot (cu votantii in sala - ca sa intelegi). Votul online inseamna altceva.
      • 0 (2 voturi)    
        ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:36)

        dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui KRL

        normal că dezinformează. e doar un postac pesedist.
  • +5 (23 voturi)    
    mda... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:27)

    liviu_ [utilizator]

    astia 2 care-l contesta sunt niste necunoscuti wtf?!
    daca Barna va fi inlocuit, Ciolos tre sa vina in locul lui si nimeni altcineva!

    cat despre votul de reconfirmare. Barna face ce trebuie. Nu o demisie ca sa destabilizeze partidul, o optiune democratica si corecta!

    Cat despre campanie, categoric au fost greseli, dar usr nu avea cum sa depaseasca un psd cu 23% si daca-l depasea, nu mai intra Iohannis in turu 2! Prin voturile a 23% din romani , psd si-a asigurat prezenta in turu 2!
    • +2 (16 voturi)    
      ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:42)

      CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Cioloș nu este membru USR, cum să-l înlocuiască?
    • +2 (8 voturi)    
      Greu cu Aritmetica, fir-ar sa fie! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:19)

      Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Sa zicem: Iohannis 37%, Dancila 23% B 14.5%, desi a fost mai slab decat atat pentru Dancila.
      Daca lua Barna 10% de la Iohannis si nimic alceva nu se schimba, era I - 27%, B - 24.5 si D - 23%
      Eh?
      Da'hai s-o luam pe numar de voturi, ca poate e greu cu procentele astea buclucase.
      Dancila are cel mult 2.060.000 voturi. Iohannis are
      cel putin 3.460.000 voturi, iar Barna are cel putin 1.350.000 voturi. Zic cel mult sau cel putin fiindca nu am vazut inca numrele oficiale pentru 100% voturi numarate. Si uite ce simplu e: luam 1 milion de la Iohannis si omu' ramane cu 2.460.00, Barn ajunge la 2.350.000 si Dancila e tot la 2.060.000 Eh?
      • -1 (5 voturi)    
        Dar daca B nu candida si sustinea pe Iohannis? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:59)

        mircea112 [utilizator] i-a raspuns lui Mihai Bucur

        37+14,5 = 51,5 Iohannis castiga din primul tur, PSD si-o lua rau de tot, iar USR ramanea cu onoarea nepatata si fara candidat cu probleme ? Ce parere aveti de asta?
        • +1 (3 voturi)    
          socoteala ..... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 17:23)

          asada [utilizator] i-a raspuns lui mircea112

          ...aritmetica clasa a treia !!!! De unde stii ca toti cei 14 % ar fi votat cu presedintele !!!! Hai sa nu ne facem de ras cu asemenea logica de doua parale !!!
  • +6 (20 voturi)    
    Greşeală de casting - (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:32)

    indrea [utilizator]

    în primul rând. Nu Barna trebuia distribuit în rolul de prezidenţiabil acum, când USR+ n-are încă o baza solidă în teritoriu. Electoratul românesc e mai reactiv emoţional, vrea spectacol, vrea să vadă şi să audă un personaj mai puţin rigid, unul carismatic, măcar niţel acolo.
    D-na Chichirău e din bancul cu "dacă nema putirinţa, ce mai chichirez gâlceava". Ar fi frumos să se mai potolească, altfel pică-n ridicol.
    • +3 (13 voturi)    
      Totusi, care era altentiva? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:54)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui indrea

      Ciolos? Bai, nene, l-a auzit cineva pe Ciolos ca vrea asta? Imediat dupa europarlamentae a trecut la negocieri si a luat ditamai postul in PE (bravo lui!)

      Vi se pare ca Ciolos chiar avea chef de campania asta cu sanse mici, el fiind acum sef la Renew Europe? Sau altcineva din USR? Desemnarea a fost la inceputul verii, prin iunie. A sarit cineva din USR ca "nu e bun Barna, vreau eu?" Madam Chichirau, poate?

      Au lasat totul in carca lui Barna, care si-a ds sarcina bine la capat, tragand de el si de echipa de campanie. Campania a fost buna, Barna a capatat si in notorietate, si nu cred ca nimeni nu il mai poate ataca acum cu orice, la cat a fost de tavalit pana acum. Rezultaul a fost bun (15% si 1,4 milioane de voturi), iar potentialul electoral e acolo, pentru ca sondajele indica ca 30% dintre cei ce ar fi votat USRPlus au votat Iohannis, parand alternativa sigura. Astia pot sa fie recuperati extrem de usor la locale daca alianta isi vede de treaba.

      Daca trece pe mana lui Chichirau si se aliaza cu PNL-ul, pot mai bine sa inchida de acum poarta si sa stinga lumina. Astia vor sa se sinucida inainte de a duce cu adevarat luptele care conteaza: localele si parlamentarele.
    • -3 (13 voturi)    
      Chichirau (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:12)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui indrea

      Chichirau e Firea USRistilor: Moldoveanca carierista, dispusa sa tradeze, sa calce pe cadavre, sa ucida colegi doar ca sa poata ea sa ajunga sef.
      Femeia e o vipera foarte periculoasa.
      • +2 (2 voturi)    
        ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:42)

        dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

        ...iar tu ești un fel de mazeta, dar ceva mai puțin amuzant.
  • +10 (16 voturi)    
    Ia uite ce zice Daniel Funeriu (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:34)

    sile_v [utilizator]

    Care nu e deloc un sustinator al USRPlus:

    "E genială dibăcia cu care se induce ideea că Barna și USR au ratat. Oameni buni: dacă cineva îi spunea lui Barna acum trei ani că va lua 15% la prezidențiale nici pisica lui nu ar fi crezut. Am făcut pentru România de un milion de ori mai mult ca Barna (nu euro, fapte!) și nu aș lua nici 10% dacă aș candida singur. Așa că Barna și USR au supra-performat. De ce se induce ideea că au ratat? Simplu: pentru a se vinde ieftin. Și pentru că, fix cum spun de 6 luni, de infantili ce sunt, stimulați de jmekerii din PLUS, ridică prea sus nivelul așteptărilor. Kids: underpromise and overdeliver! Nu invers!"
    • 0 (2 voturi)    
      ti-am dat susvot pentru mesajul general, dar... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 16:31)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

      deci tu zici bine in principiu, dar nu intelegi o chestiune de strategie. el a candidat la sacrificiu. stiau dinainte ca exista riscul sa se intample ceea ce s-a si intamplat si nu-si permiteau sa sacrifice piese mai utile, personalitati mai carismatice inca de pe acum. dar au pierdut votul si acum intern trebuie sa fie suficient de inteligenti incat sa propuna o schimbare. barna era util intr-o pozitie precum cea de presedinte (reprezentant fara cine stie ce atributiuni) pentru ca este non-conflictual, genul de persoana care poate media, care se poate intelege cu oricine.

      dar a pierdut sansa aceasta. mai sunt si alte pozitii pentru el, poate ramane sef de grup parlamentar, poate lua rolul de mediator intre un eventual guvern si noul parlament, etc, roluri in care isi poate folosi calitatile. dar acum tot trebuie sa faca un pas in spate chiar daca strategic vorbind au procedat cum trebuie pana acum. intr-adevar, era greu sa obtina mai mult si da, partidul nu a avut de suferit, si-au consolidat electoratul pe urban, acolo unde se descurca bine. se vorbeste de usr/plus chiar si cand rateaza obiective anuntate, deci isi cresc notorietatea. foarte bine, dar acum este momentul sa joace alte carti utile, sa creasca in provincie, in orasele mici si in rural. trebuie sa-i bage pe cei de la PLUS in fata pentru a le creste notorietatea, etc...

      si deloc de neglijat, trebuie sa arate intr-adevar ca la ei nimeni nu este batut in cuie spre deosebire de altii. ca cine rateaza obiective este schimbat din functie, ca ei merg inainte indiferent cine este la conducere, ca mai au resurse samd.
    • -2 (2 voturi)    
      Funeriu (Marţi, 12 noiembrie 2019, 17:09)

      oopsie_daisy [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

      Dar ce modest e Funeriu asta!!!
      STiu ca a fost ministru al Educatiei, dar de unde pina unde a facut de un milion de ori mai mult ca Barna?
      Tataie, nu ca nu ai lua nici 10%, nu ai lua nici 3%, si sint generoasa.
      In rest, speculatii ieftine, cum ii place domnului Funeriu sa faca (are timp, de cind nu mai e ministru). Stiu ca i-am citit niste pansee pe Contributors.ro, si imi pare ca domnul e putin paralel cu realitatea. Probabil intr-unul din multele state paralele care populeaza Romania.
    • +1 (1 vot)    
      ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:43)

      dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

      foarte adevărat!
  • +5 (11 voturi)    
    Cea mai mare greseala sa sparga alianta (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:46)

    sile_v [utilizator]

    Si asta dupa un rezultat bun: 15% in intentia de vot, 1.4 milioane de votanti, campanie dusa in conditii extrem de complicate pentru USRPlus.

    Ar fi cea mai mare greseala ca USR sa schimbe acum echipa de conducere si sa reinceapa negocierea protocolului de colaborare cu PLUS.

    Poate multi nu inteleg, dar in MAXIM 2 luni trebuie incepute negocierile pentru satbilirea candifatulor la locale. In urmatorul an mai avem inca doua randuri de alegeri. Daca USRPlus se ocupa acum de asta, se va face praf inainte de a conta cu adevarat, acolo unde chiar poate, la LOCALELE DIN URBANUL MARE.

    Alianta isi trage acum singur un glont in picior. Si de ce face asta? Ca sa schimbe echipa Barna/Ghinea/Drula cu Chichirau si compania? Au innebunit?

    Madam Chichirau, daca ar gandi, ar vedea ca strategia lui Barna o ajuta chiar pe ea, la primaria din Iasi. Prin lipsa atacurilor la Iohannis, Barna a permis accesul la toata masa de votanti anti-psd in primavara, nu a produs fracturi. In acest fel, votul pentru Iohannis a fost pur nominal, nu s-a votat USRPlus vs PNL, s-a votat omul. O sa vada madam la locale cat de importanta e treaba asta.

    Dar eu tot sper sa o dea afara, e deja lipsa cumplita de disciplina sa intri peste presedintele partidului, la TV, si sa speli pe jos cu strategia electorala, INAINTE chiar de a discuta asta in partid.

    Chestia asta cu transparenta maxima e o tampenie intr-un partid. Arunci in public discutii si strategii interne, lucruri care fac rau evident partidului, ca tu nu ai nimic de ascuns.

    Bai, voi credeti ca sunteti un OUG care lupta pentru salvarea delfinilor? Treziti-va, aveti de luptat tot cu PNL si cu PSD in nici 6 luni.
  • -3 (13 voturi)    
    Barna e pe făraș ! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:50)

    rectificare [utilizator]

    Acum câteva zile când scriam aici de el că a venit de nicăieri și se va duce nicăieri (ca și matracuca), mi-am luat o căruță de minusuri !
  • +2 (12 voturi)    
    nimic vechi sub soare (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:50)

    Cafadarv [utilizator]

    domnul Barna nu e pregatit sa accepte critici. ieri a spus ca-si reproseaza foarte putin. domnul Barna isi dorea sa devina Presedinte.
  • +5 (11 voturi)    
    Ca in fotbal (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:52)

    vasile-roaita [utilizator]

    Ai ratat calificarea iti dai demisia. Scurt si la obiect.
  • +3 (7 voturi)    
    ;-) (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:53)

    Godzillagrrr [utilizator]

    "Rezultatul e ca la fotbal. Dai gol ești vedetă, nu dai gol, sunt critici"

    Pai da, in special daca meseria ta e de centru atacant.
    • +3 (7 voturi)    
      Am zis « meseria »? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:05)

      Godzillagrrr [utilizator] i-a raspuns lui Godzillagrrr

      Scuzati... voiam sa zic « pozitia » ;-).
  • +4 (12 voturi)    
    Mai e mult de lucru... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:54)

    tontu [utilizator]

    ... ca acest partid sa conteze pe scena politica romaneasca. Tu Dane trebuie sa-ti schimbi discursul, comparatiile aste cu fotbalul, cu Razboiul stelelor, etc. nu dau deloc bine...
    • +2 (4 voturi)    
      exact (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:54)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      trebuie sa treaca de pe internet, pe teren.
      munca cu omu' e grea, nu se face din birou.
  • +1 (5 voturi)    
    atentie (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:10)

    vasile50b [utilizator]

    Daca vor vota pt Barna vor distruge usr-ul
  • +1 (5 voturi)    
    Barna (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:39)

    BogdanNicolaescu [anonim]

    eu cred ca Barna o sa dispara din politica Romaneasca, asa cum au disparut toti looserii de la prezidentiale, Geoana, Antonescu chiar si Ponta... desi mai are mult pana sa ajunga la calibrul acestora... sau macar la calibrul lui Dancila :)
    USR daca nu se debaraseaza de el si de tampeniile pe care le prolifereaza va disparea si el ca PNG-ul, , si toate partiduletele meteorice, care la un moment dat aveau 20%...
    • 0 (2 voturi)    
      ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:51)

      dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui BogdanNicolaescu

      tu ești un gînditor pesedist, din linia lui dăncilă, după cîte văd! :)))
      marș la postat trollule, că nu ești plătit să gîndești!
  • +3 (7 voturi)    
    Si marmota... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:44)

    UncleSam [utilizator]

    Danut iar vine cu votul ala online masluit ca sa isi justifice agatarea de functie la partid.
    Nu inteleg si pace de ce toti politrucii astia fug de demisie ca dracul de tamaie.
    Bai nene, ai avut vot istoric in Diaspora si abia ai luat 130000 de voturi acolo, ai pierdut 8% din Mai pana in Noiembrie, adica 800000 de voturi, ai bube-n cap asa cum te-au torpilat aia de la Rise, strategie zero, fanatism, servilism si toate celea. Mergi nene ca simplu membru la anul in campanie si gata, nu sta nimeni in loc de tine, pana acum 3 ani nici nu a auzit nimeni de tine.
    • -1 (3 voturi)    
      ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:53)

      dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui UncleSam

      te-aș întreba ce fumezi, dar e clar că iei ceva mai tare!
      :)))))
  • +1 (3 voturi)    
    Pentru latratorii de serviciu (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:48)

    Alex Pop1 [anonim]

    Dupa alegeri au aparut multi "lătrăi" care cantau prohodul USR si cereau demisia lui Barna, fara sa faca nici o analiza a rezultatului. Anchetele sociologice arata ca multi useristi au votat Iohannis din motive practice, presedintele fiind candidatul cu cele mai mari sanse de castig. Si eu, ca votant USR l-as fi votat pe Iohannis dar in final am votat Barna pentru ca mi-am dorit sa nu intre Dancila in turul 2. Alti simpatizanti USR-PLUS au ales insa varianta practica, astfel ca scorul lui Barna nu are legatura cu scorul aliantei. La europarlamentarele din 2020, USR-PLUS va obtine cel putin acelasi scor ca la europarlamentarele din luna mai. Iar viitorul apartine USR-PLUS pentru ca, odata cu schimbarea generatiilor, votantii aliantei (cu precadere generatia tanara) vor fi mai multi. Cei care il ataca acum pe Barna si USR fac jocurile PSD-ului care si-ar dori sa dispara singura alternativa de dreapta la PNL, in cazul in care PNL o va da in bara...
    • -1 (3 voturi)    
      ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:54)

      dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui Alex Pop1

      exact. și la cîți sînt, e clar că psd-ul are pantalonii maro!
  • +4 (6 voturi)    
    Vremurile, (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:53)

    Houthi [utilizator]

    Nu sunt chiar cum ar vrea d-l Barna.Dansul,după ce a ieșit din frizeria aia,care l-a făcut celebru,a crezut că poate fi chiar un președinte,dacă spune orice,fără să gîndească,ca Vaselica.Mie de exemplu,nu mi-a căzut bine,cînd se dădea cocoș și punea condiții peneleului,ca să susțină guvernul.Aducea a super ponta.Greșca nene!
  • -1 (3 voturi)    
    Pacat, nu ai (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:58)

    persuasiv [utilizator]

    inteles nimic.
  • +4 (8 voturi)    
    Barna e un cadavru politic (Marţi, 12 noiembrie 2019, 16:09)

    razeshu [utilizator]

    Ca un voluntar si votant traditional USB/USR si care nu i-a dat votul lui Barna acum o sa imi exprim punctul de vedere in extenso pentru a explica de ce cred eu ca Barna si-a epuizat capitalul de crestere si din acest punct nu mai poate decat sa traga in jos partidul:
    1. Unii incearca sa ii prezinte pierderea ca pe o victorie. Nu e asa deloc. Salutl imens de la Europarlamentare a fost datorat prezentei lui Dragnea in viata politica si a suprapunerii votarii cu referendumul. O data cele 2 tinte iesite din scena Barna a ramas fara discurs si a venit cu platitudini: spitale si autostrazi, lucruri care nua u nici o legatura cu fisa postului d epresedinte, pana si un candidat psd ist la un job aranjat ar avea dificultati sa isi securizeze pozitia la interviu vorbind atat de departe de fisa viitorului post. Practic dupa 4 ani de opozitie si o dublare a membrilor de partid a ajuns la doar 5 procente peste scorul din alegerile din 2016. Saltul e datorat si votului negativ dat pentru neintrarea P$D in T2, un vot negativ deci caci pe ultima suta d emetri campania esuata a icnercat sa se salveze prezentandu-si candidatul pe post de "raul cel mai mic". Nici asa nu a tinut prea mult. Multe din cele 14 procente vin de la Diaspora care nu a putut vota cu impact semnificativ in 2016. Daca o scoatem din calcul si la fel si cu votul negativ ramanem la vreo 11%. Foarte aproape de 2016, cat i-a lasat Nicusor in camara.
    2. Barna a aratat tot timpul campaniei ca un oportunist constient de lipsa sansei la fotoliul de Sef in Stat asa ca a incercat sa scoata maximul din participarE: a fortat alegeri interne total inoportune, a fortat alegerea candidatilor la alegerile pentru primariimult prea devreme si fara rost consumand inutil resurse si energia partidului doar pentru a-si impune propriii oameni.
    3. A dovedit ca e un gafeur de prima clasa, intrecut poate doar de Analfabeta. De parca nu ar fi fost suficient a reusit sa isi arate si aroganta la orice pas reusid pe final sa isi indeparte
    • +2 (2 voturi)    
      esti tare (Marţi, 12 noiembrie 2019, 19:23)

      andrei1245 [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

      bravo! profesionist comentariul!
    • -1 (3 voturi)    
      ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:58)

      dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

      eu nu cred deloc că ești voluntar și votant usr. cred că ești un mincinos de 2 parale și un postac jegos, care face jocul psd și al moimei dăncilă.
      e suficient să-ți citească cineva mizeriile pe care le împrăștii pe aici, ca să se convingă de asta.
      • +2 (2 voturi)    
        :) (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 0:19)

        razeshu [utilizator] i-a raspuns lui dumnezeu

        Nu degeaba iti spui "dumnezeu" - esti o adevarata minune a naturii. Esti in stare sa postezi aici in timp ce aplauzi non-stop liderii de partid.
        Lasand gluma la o parte eu am prezentat opinii personale argumentate si cifre reci care stiu, dor rau de tot. Si cateva citate netrunchiate. Mai am dar nu e frumos sa razi de un om cazut.
        Nu este insa si cazul raspunsului tau din pacate - in afara de injurii nu vii cu nici un contra-argument. Esti ceea ce a ramas in acest moment langa Barna - grupul de extremisti fanatici radicalizati de discursul lui Caramitru Jr si care nu (mai) intelege lumea in miscare din jur. Pentru ca e o constructie de mucava pe nisipuri miscatoare. Raspunsul tau imi intareste afirmatiile anterioare - nu (va) cunoasteti electoratul si nu reusiti sa iesiti din bula si sa (mai) comunicati coerent si inteligent, nu ascultati si nu incercati sa ii intelegeti si pe "ceilalti" de la care asteptati insa voturi neconditionat, in marea voastra marinimie.
        O atitudine limitata si paguboasa care va va ingusta nisha pe termen lung. Se pare ca prin cresterea numarului de membri scade invers proportional si calitatea lor. Fenomen oarecum firesc dar neasteptat de abrupt in cazul USR. Din pacate. Asemenea reactii ca raspunsul tau nu ai fi vazut pe vremea USB ului. Am spus din pacate pentru ca acest partid e singura sansa de reforma a vietii noastre politice. Nu pot spune acest lucru si despre Barna. Dimpotriva, devine un balast de la o zi la alta.
        Inteleg ca Olguta dansului tocmai si-a exprimat foarte plastic parerea despre membrii din conducerea partidului. Pana si Olgutzele sunt la fel, macar de ar fi fost si procentele ca ale PSD-ului. :)
        E dureros sa fiu numit postac PSD isti dupa implicarea pentru USr din ultimii ani dar reactia ta nu e singulara si mi explica cumva de ce in "bula mea" aproape exclusiv USR ista in Mai a mai ramas doar 1 votant Barna, si ala saracul ratacit cu vot negativ ca sa nu intre Dancila in turul 2.
        Asteptam deci nerabdatori schimbarea
        • +2 (2 voturi)    
          ... (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:44)

          dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

          apreciezi faptul că ți-ai luat din timp să-mi răspunzi. poate n-ai altă treabă sau poate ești scriitor de meserie. n-am destul timp să combat toate bălăriile pe care le-ai organizat punctual, considerîndu-le argumente, dar am să fac un efort.
          - te-am făcut mincinos și postac, fiindcă ai aceleași argumente, le cînți în strună, și te dai votant usr. doresc să îți reamintesc că votul reprezintă un act personal și secret. nu degeaba intri singur în cabina de vot. nu e treaba nimănui cum votezi tu!
          prin urmare, nu folosi asta pe post de argument! dar poate te-am supraapreciat și ești doar mai lent cu procesele mentale, ca să zic așa..
          - diferența de procente dintre europarlamentare și prezidențiale e cam ca diferența dintre mere și pere. pentru simplul motiv că există useriști care nu-l plac pe barna și l-au votat pe iohannis. la europarlamentare s-a votat formațiunea, iar la prezidențiale, candidatul. e firesc să fie diferențe, nu sîntem "unanimi" ca psd-ul. apoi barna a fost votat de vreo 1,3 milioane, reușind să dubleze popularitatea usr-ului, de cînd a fost ales, în fruntea partidului. dacă i-ai fi spus acu' 3 ani că o să ia aproape 15% la prezidențiale, probabil ar fi rîs, dar probabil că n-ai vorbit niciodată cu el. departe de a fi arogant, omul e modest și te privește în ochi cînd discuți cu el.
          sigur că au fost greșeli, sînt firești, iar barna e și el om, dar per total, pentru un partid bazat exclusiv pe voluntarat, fără resurse în teritoriu, a fost clar o victorie. o zic cifrele! atunci de ce e percepută drept înfrîngere? daniel funeriu are o opinie validă, după părerea mea:
          "de ce se induce ideea că au ratat? simplu: pentru a se vinde ieftin. și pentru că, fix cum spun de 6 luni, de infantili ce sunt, stimulați de jmekerii din plus, ridică prea sus nivelul așteptărilor. kids: underpromise and overdeliver! nu invers!"
          • 0 (0 voturi)    
            :) (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 18:10)

            razeshu [utilizator] i-a raspuns lui dumnezeu

            ti-am dat un vot in plus. la misto desigur. Asa cum ti-e si textul. Nu mai folosi virgulele alea ca o faci gresit. E laudativ ca ai auzit de ele dar nu pari mai interesant daca le imprastii aleatoriu in text.
            In plus nu ai proprietatea unor termeni si expresii - nu exista sa "canti in struna" propriilor argumente. De la punctul acela m-am oprit din lectura postarii tale. Cum am zis de la inceput a crescut cantitateadar a scazut calitatea membrilor USR.
            Spuneam ca ti-am dat "+" si am facut-o pentru incurajare pentru ca incerci sa scrii si e deja un pas bun pe calea dezvoltarii personale. Pacat ca nu citesti decat foarte putin si nu din surse variate. Te-ar ajuta sa iti imbunatatesti logica si procesele cognitive.
            Nu e totul pierdut insa,tine-o tot asa si in ritmul asta in 20-30 de ani(Brucanieni) se va vedea o schimbare in bine si la tine.
            Succes!
        • 0 (2 voturi)    
          ... (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 11:10)

          dumnezeu [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

          - drăguțe speculațiile tale pe baza mizeriei scrise de rise. din păcate avem faptele:
          mizeria a apărut exact în campanie. coincidență? sau în scopul de a-l transforma în "penal" - exact ca ceilalți? aplică și matale briciul lui occam!
          omul a zis că n-are nimic de ascuns, și chiar a insistat ca dna să-i verifice hîrtiile. ce politician a mai făcut asta?
          despre ce "fraude" vorbim aici? ești matale procuror dna, să-ți dai cu opinia? aha, "fonduri europene"? aștept cu nerăbdare reacția olaf!
          apropo, chiar nu știu ce alte hîrțoage ar mai avea rise, sau de ce nu le-a publicat încă, dar totul este public, într-un exercițiu de transparență încă nemaiîntîlnit la vreun politician român.
          așadar o manevră de cea mai joasă factură!
          legea spune clar: ești liber și nevinovat, atîta timp cît nu există o decizie judecătorească care să stabilească altfel!
          "posibil penal" e gestul tău de a arunca cu noroi, doar fiindcă așa îți dictează viscerele!
          - a bătut țara în lung și-n lat pe banii din cotizațiile membrilor și pe banii pe care guvernul îi alocă partidelor parlamentare, conform legii. adică la fel ca alte partide, doar că fără elicopter. unde e problema?
          - mai departe speculezi sub formă de delir liber
          cum că: barna nu are darul vorbirii, nu are alură, anvergură morală și intelectuală de președinte, că ar fi sifonat fonduri europene (te repeți!), că lucrează prin interpuși, că ar fi securist (asta e de factură psd, fără niciun echivoc!)
          am să întreb și eu, precum cocoșilă a lui marin preda: pe ce te bazezi?
          - apoi, sugerezi că usr ar putea fi înghițită, de "cealaltă falangă comunistă, plus".
          falangă mai mică, să ne înțelegem(!)
          serios, tu îți iei la timp medicația???
          - mai ai și alte elucubrații în program, n-am să îmi pierd vremea să combat un grafoman cu o reală vocație conspiraționistă!

          ...și apoi se întreabă tot neisprăvitul, de ce cu el nu conversează dumnezeu...
          uite de aia! :)
  • +3 (3 voturi)    
    part 2 (Marţi, 12 noiembrie 2019, 16:25)

    razeshu [utilizator]

    3. A jucat dublu si prin interpusi, la fel cum a lucrat si in privat cand a facut banii prin contracte la limita penalului prin alte firme bagate in fata. Mai exact l-a asmutit pe Caramitru Jr si pe alti latrai din partid impotriva oponentilor in timp ce poza in pacifist si cumpatat. Lumea a sesizat si sanctionat acest comportament duplicitar.
    4. In loc sa isi atace direct oponentii principali s-a pierdut in hartuieli inutile cu Paleologu ale carui procente in final nici nu l-ar fi ajutat sa treaca in T2. A capatat astfel imaginea unui irelevant din coada clasamentului care se harjoneste cu cei din ultima banca.
    5. Cred ca cei de la Rise nu sunt cu adevarat obiectivi si transparenti si ca mai au file din dosarul lui care vor vedea lumina tiparului cand va fi nevoie. Omul a devenit controlat si controlabil( sa nu uitam ca nici valiza aia a lui Dragnea nu a fost facuta publica in totalitate nici pana azi) si ca s-a vazut acest lucru imediat prin schimbarea d eopinie in privinta sprijinului pentru Guvern.
    6. E adevarat ca a batut tara in lung si in lat, a facut-o pe bani, pe banii nostri mai exact - sa nu uitam ca decontarea chitantelor pe fonduri bugetare din tara sau Europene sunt specialitatea lui - dar cand pierzi 800000 de voturi dupa ce ai mers peste tot si ai interactionat cu oamenii e dovada clara ca nu mai ai loc de crestere.
    7. Dupa ce ai isterizat o tara intreaga cu lupta impotriva penalilor nu mai ai nici o sansa sa continui cu succes la public atunci cand ai pe fata lipita pentru totdeauna stampila de posibil penal . Poti trai linistit poate in bula ta de 10% dar daca vrei sa joci Big trebuie sa fii cu o imagine nepatata.
    8. M-a intrebat deunazi un deputat USR - si pe cine altcineva mai bun sa fi ales ? I-am zis ca daca el e cel mai bun candidat atunci au o problema cu resursa umana din partid sau cu mecanismul de selectie. Nu au parut sa inteleaga. Cum nu inteleg nici electoratul cand scot capul din bula.
  • +1 (3 voturi)    
    Barna e blamat pe nedrept (Marţi, 12 noiembrie 2019, 16:27)

    bestol [utilizator]

    A refuzat sa-l atace pe Iohannis, preferand s-o atace pe Dancila si asta l-a costat voturile pe care le rupea de la Iohannis. Sa faca votul online si sa treaca rapid peste asta, vin alegerile din 2020 unde USR are o sansa mare pentru ca PNL se va eroda la guvernare si va fi blocat de PSD.
  • +1 (3 voturi)    
    E (Marţi, 12 noiembrie 2019, 16:32)

    Coco_papagal [utilizator]

    Adevarata stirea care spune ca nevasta sa i a numiti cacati pe membrii usr?
    • +1 (1 vot)    
      foarte corect (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 0:22)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui Coco_papagal

      au dat-o toti, o gasesti in original cam peste tot - adevarul, digi,... .
  • +1 (3 voturi)    
    part 3 (Marţi, 12 noiembrie 2019, 16:36)

    razeshu [utilizator]

    9. Pe langa gafele oarecum celebre a dovedit ca din pacate nu are anvergura morala si intelectuala necesara postului de presedinte. Si asta in ciuda faptului ca predecesorii si contracandidatii sai au coborat stacheta foarte jos. Ar fi fost genial poate daca ar fi candidat la P$D. De la partidul intelectualilor tineri insa asteptarile sunt mult mai mari. Nu il recomanda de fapt nici cariera profesionala de avocat unde e clar ca nu ar fi iesit din anonimat pentru ca nu are darul vorbirii . Cat despre emblema de antreprenor cu care defileaz amandru in piept - sa fim seriosi, sifonarea fondurilor UE au fost si in CV ul Flausatului cu Sandale. Barna a dat dovada ca stie sa faca acte bune si sa lucreze prin interpusi. Dar ca nu va ezita sa lase vreo fis ape masa daca o lasa cineva acolo.
    10. Nu am inca raspunsul la intrebarea dnei Cornea "Eu nu stiu cine este acest domn Barna si de unde a aparut el" dar pot specula - cu o scoala militara si de SRI, micul orasel Sibiu a fost infestat masiv cu turnatori si Securisti inca din anii '80, oameni din topul institutiilor de informatii cu sarcina precisa de a-l supraveghea pe Nicusor, ascunde si masca excesele si a pastra linistea in mica urbe. Toti astia nu au disparut peste noapte si nu este de mirare ca avem acoum doi candidati la varf din Urbe si ca, ironia sortii, pana si ziarista de la Rise care a scris despre BArna e tot din Sibiu. Era mai aproape de "surse" probabil. :)

    Cred ca ratarea T2 de catre Barna a fost sansa USR ului sa se reformeze si sa se scuture de "scamele" oportuniste care l-au napadit sustinute de Barna si care il vor transforma intr-un partid de nisa amchilozat si plafonat la 15%, o vesnica balama a PNL dupa ce va absorbi si PMP ul. Desigur, o alternativa ar mai fi inghitirea lui de catre cealalta falanga comunista - Plus.
  • +1 (3 voturi)    
    part 4 (Marţi, 12 noiembrie 2019, 16:59)

    razeshu [utilizator]

    Speranta mea e ca aceste lucruri sa nu se intample si ca membrii si sustinatorii partidului sa dea dovada de logica si flexibilitate, sa accepte si critici constructive, singura sansa este iesire din Bula si descoperirea celor de langa ei, nu atat de diferiti dar care trebuie ajutati sa puna umarul la schimbarea in bine a tarii.
    Pornind vanatori de vrajitoare, catalogand orice opinie contrarie ca tradare si suspectand un P$D ist pe oricine nu e dispus sa aplaude frenetic la auzul speech ului marelui leader vor ramane amortiti in proiect si vor redeveni ceea ce au fost si nimic mai mult - un ONG.
    Olimpian prin aroganta si Olimpic doar prin atitudine - "important e sa participi" - Barna poate redeveni antreprenorul de succes si sa reinnoade cariera plina de succese ca antreprenor pe care a intrerupt-o. Eu unul am votat ca tara sa beneficieze in continuare de ajutorul lui ca formator de formatori. Sau poate la fel de bine sa se inscrie in Plus, partidul de al carui sef a aratat ca este ombilical legat catat prin trecutul comun cat si prin oferta hilara de prim ministru la niste alegeri unde vine cu o zestre de 10% in Parlament si in care a luat doar 14%. Chia rnu s-a gasit un tzutzer mai inspirat dintre cei cu care s-a inconjurat sa-i sugereze sa prezinte lipsa de posibili consilieri ? A preferat sa-i dea sansa lui Ciolos sa se promoveze pe banii nostri in timp ce el si USR ul au decontat doar infrangerea.
    Voi incheia cu citatul care imi place cel mai mult de la acest nou robot inflexibil din Sibiu: "Realitatea este total alta, faptul că sunt 2-3 simpatizanți, care ulterior au devenit simpatizanți, la momentul acela neexistand o varianta politica respectiva, nu inseamna nimic" .
    Veoricooo - tu sa nu citesti asta ca iar te incurci in cuvinte.
  • 0 (4 voturi)    
    de neinteles .... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 17:17)

    asada [utilizator]

    ...toata incrancenarea si aparitia atator indivizi de al critica pe Barna si USR-ul !!! Fel de fel de firoscosi unul mai "destept si mai competent " decat altul nu tin seama de pozitia USR pe scena politica ,de vechimea partidului ,de lipsa structurilor din teritoriu si mai ales de experienta in politica damboviteana cu totul si cu totul originala !!! In fond un procent de 15% nu este de lepadat si situeaza in principiu partidul pe pozitia a treia in esicherul politic ,iar potentialul lor este de luat in seama !!! Spumele la gura multora este dovada subtirimii posibilitatilor de a fi analitici (ca sa nu zic altfel ) !!!
    • 0 (4 voturi)    
      alegeri (Marţi, 12 noiembrie 2019, 17:36)

      argesanu [utilizator] i-a raspuns lui asada

      aorect aveti dreptate
  • 0 (4 voturi)    
    ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 21:10)

    dumnezeu [utilizator]

    hai să vedem cum stă de fapt faza cu barna:

    http://www.contributors.ro/editorial/despre-arogan%c8%9be-%c8%99i-alte-vanita%c8%9bi/
  • 0 (2 voturi)    
    O concluzie (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 2:08)

    AculMorarului [utilizator]

    Singura chestie care este într-adevăr regretabilă e că dacă Barna se abținea acum dela candidatură și alianța ar fi recomandat electoratului să-l voteze pe Klaus Iohanis, al doile tur de scrutin nu ar mai fi avut loc. Klaus ar fi avut cel puțin 52% dacă nu cumva chiar 54% din voturi și era deja președinte în al doilea mandat. Vasilica poate să-i fie profund recunoscătoare lui Barna pentrucă fără contribuția lui nu ar fi ajuns în turul doi!
    • -1 (1 vot)    
      citeste legea (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:38)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui AculMorarului

      ca sa iasa din primul tur avea nevoie de 50%+1 de voturi din numarul inscris pe liste. Prezenta a fost sub 50% deci nici o sansa. Daca era 50%+1 ar fi trebuit sa ia Ficusu toate voturile.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by