Rozalia Biro, propusa la ministerul Culturii: Valoarea unui om nu este data de greselile sale, ci de rezultatele pe care le lasa in urma lui

de I.R.     HotNews.ro
Luni, 4 august 2014, 14:02 Actualitate | Politic


Rozalia Biro
Foto: Agerpres
Senatorul UDMR Rozalia Biro a declarat luni, pentru Agerpres, ca "si dupa o facultate si studii postuniversitare terminate in limba romana se poate intampla oricui sa greseasca", asa cum a gresit si ea, fiind criticata de presedintele Traian Basescu in privinta intelegerii limbii romane, in contextul nominalizarii sale pentru postul de ministru al Culturii.

Comentand afirmatiile sefului statului facute vineri, senatorul UDMR a afirmat ca "valoarea unui om nu este data de greselile sale".

"Am gresit asa cum orice om poate gresi in viata. Chiar si dupa o facultate si studii postuniversitare terminate in limba romana se poate intampla oricui si sunt convinsa ca valoarea unui om nu este data de greselile sale, ci de rezultatele pe care le lasa in urma lui", a declarat Biro Rozalia.

Senatorul UDMR a afirmat ca spera ca va avea posibilitatea sa ocupe functiile lasate vacante de presedintele UDMR, Kelemen Hunor si "sa fie un bun vicepremier si ministru al Culturii".

"Sper, totusi, sa am posibilitatea de a face fata acestei provocari onorante de a fi un bun vicepremier si ministru al Culturii", a mai precizat parlamentarul.

Potrivit CV-ului oficial, Rozalia Biro a absolvit cursurile Universitatii Babes-Bolyai, Cluj-Napoca, profil - economia industriei, constructiilor si transporturilor, precum si studii postuniversitare la Open University Business School 'Managementul competitiv'.

Presedintele Traian Basescu a declarat vineri ca nominalizarile facute de premier pentru functia de ministru al Bugetului, in persoana lui Claudiu Manda, si al Culturii - Rozalia Biro sunt nepotrivite.

"In ceea ce priveste nominalizarile eu le consider nepotrivite, ceea ce nu inseamna ca astazi le-am si respins", a spus seful statului, la Palatul Cotroceni.

El a criticat-o pe Rozalia Biro in ceea ce priveste intelegerea limbii romane.

"La Ministerul Culturii doamna Rozalia Biro, de la dansa am aflat si a aflat toata Romania ca nu are niciun biped in familie si, de asemenea, am aflat tot de la dansa zilele acestea ca in Romania se nasc tot mai putini bipezi. Cred ca avem o problema complicata de intelegere perfecta a limbii romane pentru un membru al Guvernului si aici mai este un argument pe care il am in vedere atunci cand ma gandesc la aceasta nominalizare: practic Ministerul Culturii nu este un minister care sa aiba foarte multi bani, dar este un minister care lucreaza cu intelectualitatea din Romania, cu creatorii din Romania, iar cultura romaneasca este in proportie de circa 90% o cultura de limba romana", a afirmat seful statului.

Presedintele Basescu a recunoscut ca a apreciat ministri ca Marko Bela sau Kelemen Hunor, proveniti de la UDMR.

"Nu este o observatie facuta unui ministru care provine din minoritatea maghiara, dar nu as vrea ca ministrul Culturii din Romania sa fie urmarit de povestile cu copii bipezi din familie sau de pe intinsul patriei care arata o neintelegere deplina a limbii romane", a declarat presedintele.

In opinia sa, Ministerul Culturii, alaturi de Ministerul de Externe, este unul dintre cele mai sensibile portofolii, avand o puternica si stabila componenta de reprezentare a culturii romanesti, dar si o puternica nota de romanism. In acest context, el a subliniat ca este esential ca ministrul Culturii sa fie un bun cunoscator al limbii romane.

Seful statului a facut, vineri, un apel public catre premierul Victor Ponta sa se gandeasca la alte solutii pentru portofoliile de la Buget si Cultura.

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a declarat vineri, pentru Agerpres, ca Uniunea nu va face o alta nominalizare la Cultura si ca asteapta decizia presedintelui in acest sens.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














4672 vizualizari

  • +12 (14 voturi)    
    /// (Luni, 4 august 2014, 14:07)

    hmara [utilizator]

    Nu doamna
    Fals.
    Contradictie.
    Daca ai facut erori, greseli elementare, este clar ca nu ai cum sa lasi valori / rezultate bune in urma.
    Greselile sunt direct legate de rezultate.
    Gresesc cumva?
    Da' chiar, ce rezultate lasati doamna ?
    • +9 (15 voturi)    
      Cultura! (Luni, 4 august 2014, 14:32)

      gososan [utilizator] i-a raspuns lui hmara

      Ne-am (neam) dat la Unguri sanatatea trupeasca si mentala. Ce mai urmeaza?
  • +12 (14 voturi)    
    Pe mine m-ati omorat da' cu limba ce-ati avut (Luni, 4 august 2014, 14:15)

    Colebil Clinton [utilizator]

    Ehee, au si maghiarii Standfordu' lor... O fi vreun politician in tara asta care sa se retrage de rusine si nu din cauza suturilor in dos?
  • +11 (13 voturi)    
    Ai dreptate, Roji draga, cind afirmi: (Luni, 4 august 2014, 14:17)

    ofCAER [utilizator]

    "valoarea unui om nu este data de greselile sale, ci de rezultatele pe care le lasa in urma lui".
    Valoarea unui om este intr-adevar data de rezultatele pe care le lasa in urma lui, pline de greseli.
  • +14 (16 voturi)    
    Valorea mea (Luni, 4 august 2014, 14:20)

    bogdan1477 [utilizator]

    Valoarea unui om ... e data si de comportamentul sau. Iar una din cele mai urite trasaturi e sa-ti dai cu parerea despre ce nu stii. Daca la intrebarea cu bipezii spuneai ca nu stii ce-i aia, incidentul trecea de mult, desi mi se pare total inadmisibil ca un ministru al culturii sa nu stie ce inseamna biped. Dar incercind sa pari ca stii, incercind sa pari ceea ce nu esti, demosntrezi fatarnicie si lipsa de onestitate. Si mie astea doua mi se mar si mai grave decit incompetenta.
  • +9 (13 voturi)    
    lipsa ta de cultura nu justifica DISPRETUL (Luni, 4 august 2014, 14:22)

    mnicku [utilizator]

    fata de limba ROMANA. Si mai vrei sa fii ministru a RO iar tu cunosti limba RO ??? asa ceva nu-i permis

    Daca limba romana e o limba straina pt tine atunci si tu esti o straina pt RO asa ca valea
  • +9 (9 voturi)    
    Corect! (Luni, 4 august 2014, 14:25)

    Matrafirefox [utilizator]

    Hai sa vedem ce face la Cultura, ca de predecesorii ei m-am convins...
  • +8 (8 voturi)    
    Cultura (Luni, 4 august 2014, 14:37)

    soaresusrasare [utilizator]

    Ce crede d-na Biro ca va putea lasa in urma sa? Din cate am inteles are la "activ" studii economice, iar cultura este un domeniu mai aparte nu numai management;s-ar putea sa gafeze din nou P. M . cu aceasta numire( vezi prof. Marga la Externe)
  • +6 (8 voturi)    
    Din lac in put (Luni, 4 august 2014, 14:48)

    Daniels22026 [utilizator]

    Hai sa stergem cu buretele episodul biped.

    Dar doamna Rozalia crede ca va lasa rezultate in urma ca ministru al guvernului Ponta. Cum putem sterge si asta cu buretele? Ce bine ar putea face doamna Rozalia culturii in acest guvern??!!

    Doamna Rozalia ne prosteste in fata. Cunoaste bine mecanismele coruptiei uslamiste. Dinsa nu e picata de azi de ieri in politica. Stie tot. Mai stie si ca noi stim. Cu toate astea ne sfideaza cu buna stiinta.

    Va asigur draga doamna de toata disconsiderarea mea. Ati acceptat postul de ministru desi stiti prea bine ce se intimpla in regimul uslamist.
    • 0 (0 voturi)    
      Daniels 22026 (Marţi, 5 august 2014, 20:43)

      Tracodac [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Ai dreptate, m-ai scutit de păcate! Eu cunosc obrăznicia celor de teapa ăstora care au adus caii în Europa și gulașul sub șea.
  • +6 (8 voturi)    
    cum ar veni... (Luni, 4 august 2014, 14:54)

    codo [utilizator]

    isi doreste din tot sufletul. ca si doamna de la finante. mai nou romania se conduce cu sufletul ca competentze ioc.
  • +1 (3 voturi)    
    asa sta deci treaba (Luni, 4 august 2014, 15:07)

    boogiewoogie [utilizator]

    pai atunci hai sa ii lasam si pe acestia sa "produca" ceva rezultate si sa lase ceva in urma lor, ca nu greselile (elementare) conteaza:

    https://www.youtube.com/watch?v=JpT6zKSSVfE
    • 0 (0 voturi)    
      adaugire (Luni, 4 august 2014, 18:17)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

      ma refeream sa ii lasam sa ocupe functia de Ministru al Culturii, nu eram ironic ca oamenii nu ar fi buni de nimic sa lase ceva in urma lor pe acest Pamant...
  • +5 (5 voturi)    
    corect (Luni, 4 august 2014, 15:15)

    Xorciser [utilizator]

    Doamna are dreptate, greselile nu definesc exact personalitatea unui om.

    Ceea ce m-a siderat pe mine insa a fost reactia ei- la chestiunea aia cu "bipezii". Nu a fost o reactie de om care greseste, "imi pare rau nu stiu ce sunt aia bipezi", ci o reactie de om cunoscator si care controleaza situatia.

    Genul asta de oameni care habar nu au pe ce lume se afla si totusi se dau cunoscatori sau iau decizii este foarte periculos. Cu atat mai mult cu cat pozitia sociala este mai ridicata.

    Despre asta e vorba, nu despre o greseala.
  • +5 (5 voturi)    
    ... aduceti-l macar pe Jacques Lang... (Luni, 4 august 2014, 15:26)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    .. am convingerea ca declaratia originala este: "...care le lasa in urma lui", caci pronumele relativ in cazul acuzativ cu prepozitie (pe) e o nuca tare pentru premierii romani ai Romaniei (vezi Tariceanu), nu numai pentru ministrii maghiari...
    Dar dincolo de gramatica, inteligenta discutabila a doamnei Biro i-e pusa la grea incercare cind Buzdugan i-a spus ceva despre bipezi, in prima limba straina pe care doamna o cunoaste; daca este un om inteligent, i-ar fi cerut sa-i explice anumiti termeni pe care nu ii cunoaste, inainte de a continua conversatia. Dar s-a dus ca v... in frunzis si a iesit farsa grotesca.
    Cultura e pusa la zidul infamiei si asa de mai toate guvernele ultimelor decenii. Macar conducatori inteligenti si cultivati sa cunoasca. Sa nu fie roman, dar sa fie un intelectual rasat si reputat!
    • 0 (0 voturi)    
      Anonim Antibăsescu: (Marţi, 5 august 2014, 20:31)

      Tracodac [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

      i-e pusă la grea... nu este românește
      Ești prea „necăjit” pentru a avea păreri despre alții!
      Pune mâna pe carte... nu mușcă!
  • +5 (5 voturi)    
    Potrivit CV-ului oficial... (Luni, 4 august 2014, 16:42)

    Radu I [utilizator]

    „Rozalia Biro a absolvit cursurile Universitatii Babes-Bolyai, Cluj-Napoca, profil - economia industriei, constructiilor si transporturilor”
    Carevasăzică, bipeda Rozalia Biro este numai bună de... plantat în fruntea Culturii Române.
    Bravos, națiune, halal să-ți fie! Ar fi de râs, dacă n-ar fi de plans...
    • 0 (0 voturi)    
      greșeli (Marţi, 5 august 2014, 20:18)

      Tracodac [utilizator] i-a raspuns lui Radu I

      a greși nu e păcat,
      a minți că n-ai mâncat,
      când pe bot tot ești pătat
      de o rimă ce miroase până-n sat
      chiar iertat te-ai declasat :
      căci cultura nu-i rahat!
      Radu n-o avea dreptate,
      nici n-avea de und-să știe
      c-a făcut economie..Rozalie,
      dă cultura pe pustie..
      kicit bobo vrei doar banii!
      șugubeață bosorakany!
  • +4 (4 voturi)    
    RB (Luni, 4 august 2014, 17:47)

    kronk [utilizator]

    Dar patrupezi stie ce sunt?Sau trebuie sa se uite in oglinda?
  • +3 (3 voturi)    
    dupa cv (Luni, 4 august 2014, 19:55)

    rezis [utilizator]

    dupa cv ar fi fost ok in locul lui sova...desi oricine era mai bun...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version