Victor Ponta despre Rosia Montana: Votul nominal in Parlament e o idee buna. Am trimis legea in Parlament ca sa existe o dezbatere. Daca nu dadeam aviz plateam miliarde despagubiri

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 5 septembrie 2013, 17:16 Actualitate | Politic


Premierul Victor Ponta a declarat, joi, referitor la Rosia Montana, ca "In conformitate cu legea actuala trebuia sa dau aviz si sa inceapa lucrarile. Daca nu dadeam aviz plateam miliarde despagubiri firmei respective."

Primul ministru a mai spus ca votul nominal in Parlament pe acest proiect "este o idee buna". El a explicat ca a ales sa trimita legea la Parlament pentru ca "Trebuie dezbatere pe Rosia Montana."






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














3453 vizualizari

  • +17 (17 voturi)    
    nu proiectului Rosia Montana (Joi, 5 septembrie 2013, 17:24)

    manoman [utilizator]

    iar pentru prostiile ce le-ati facut, toti, guvernanti si parlamentari, trebuie sa platiti voi, "pe persoana fizica".
    si apoi, sa fim siguri ca nu mai faceti tampenii, cereti-va singuri la puscarie, pe viata!
    • -4 (4 voturi)    
      de ce? (Vineri, 6 septembrie 2013, 9:44)

      Lica.lica [utilizator] i-a raspuns lui manoman

      de ce nu proiectului? se vor aduce cateva miliarde de dolari la bugetul de stat, investitii in tara, totul e facut dupa cele mai stricte norme de mediu, iar proiectul e dorit de oamenii din zona! de ce nu?
      • +4 (4 voturi)    
        miliarde (Vineri, 6 septembrie 2013, 10:17)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

        Se vor aduce vro 3 miliarde in 20 de ani, adica 150 mil / an
        Iar investitiile vor fi in utilajele companiei, utilaje care vor disparea odata cu canadienii. Distrugem un munte pentru 3 arginti.
  • +21 (21 voturi)    
    Are RMGC contract ferm cu Guvernul Romaniei? (Joi, 5 septembrie 2013, 17:25)

    denvarel [utilizator]

    De ce trebuie sa platasca Guvernul miliarde daca nu da un aviz pozitiv? Daca da un aviz negativ ce are?

    Am inteles ca ati modificat si adaugat o gramada de exceptii la legi, inclusiv la constitutie, pentru a putea aproba exploatarea. Asta nu inseamna ca avizul, in lipsa acestor modificari, trebuia sa fie negativ?

    Ca erati obligat sa dati un aviz sunt de acord.
    Dar de ce avizul trebuie musai sa fie pozitiv...?

    Ma, ce ati semnat voi acolo ma?
    • +3 (3 voturi)    
      o mica observatie..... (Vineri, 6 septembrie 2013, 7:41)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      ....nu guvernul va plati ci noi, toti pacalitii, caci absolut totul se face din banii nostri.
      Statul nu are bani decat din taxele, impozitele, accizele.....etc, platite de noi.
      De aceea ii doare drept in cretz pe politicieni de banii furati sau risipiti aiurea, ba chiar se imfrupta vartos din ei.
  • +16 (16 voturi)    
    Ponta, ne crezi tampiti? (Joi, 5 septembrie 2013, 17:26)

    un dac [utilizator]

    1. Nu cumva mama lui Sova a negociat aceste multe miliarde?
    2. Cum am ajuns in situatia de a plati miliarde daca refuzam sa ne otravim tara pe degeaba?
    3. Cate miliarde mai exact? Desecretizam si noi contractul?
    4. In conformitate cu ce legi vorbesti tu aici daca Ministerul de Justitie spune ca exact tu ai incalcat multe legi trimitand in Parlament aceasta lege?
  • +11 (11 voturi)    
    Vot nominal (Joi, 5 septembrie 2013, 17:28)

    nano2k [utilizator]

    Dar NU secret!
    Macar atata respect sa mai aveti!
  • +18 (18 voturi)    
    In plus (Joi, 5 septembrie 2013, 17:35)

    nano2k [utilizator]

    Nu mai aruncati sperietoarea asta cu miliardele, nici la Bechtel nu s-au platit miliarde, asa ca iata inca o dovada a complicitatii acestui simulacru de prim ministru si guvern!

    Scoateti repede contractul la vedere sa nu se piarda si asta! Ca daca prim mincinosul tarii sustine ca tb platite daune colosale inseamna ca l-a citit.

    Rugati-l pe ministrul marilor tunuri si pe avocata RMGC (ghici cine e?) sa-l desecretizeze pana ce nu ramanem iar cu o biata copie legalizata!
    • -4 (4 voturi)    
      doar urlati (Vineri, 6 septembrie 2013, 9:46)

      Lica.lica [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      ce sa desecretizeze? contractul nu e secret. dar unii vor urla mereu chestia asta in loc sa se informeze, pentru ca asta trebuie sa faceti, sa urlati!
      • +4 (4 voturi)    
        Tu vorbesti? (Vineri, 6 septembrie 2013, 10:44)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

        Sa il prezinte atunci in fata oamenilor!
        Sa vedem ce au semnat daca nu e secret, sa vad si eu cu ochii mei:

        1. Unde scrie ca trebuie platite miliarde
        2. Cine a pus semnatura in numele statului si implicit al meu.

        Eu nu am gasit inca, iar cu oameni ca Sova si familia lui care fac si desfac contracte in numele nostru nu ma astept la nimic bun!

        Oare daca Boc si mama lui semnau contracte intre ei in numele tau si sa-ti spuna ca trebuie platite miliarde, ce aveai de zis?

        Doar urlam deocamdata, dar numai deocamdata...
  • +17 (17 voturi)    
    Bah Ponto! (Joi, 5 septembrie 2013, 17:40)

    ZeroAbsolut [utilizator]

    Arata-mi tu un act prin care Romania se obliga sa le plateasca celor de la RMGC vreo despagubire pentru ca acelasi RMGC nu a fost in stare sa conceapa un proiect de exploatare pe baza caruia sa obtina pe circuit legal toate actele necesare demararii exploatarii. Ca pe circuit ilegal vad ca incerci tu de zor, inclusiv prin incalcarea Constitutiei.

    Intre timp poate imi explici, din postura ta de doctor in stiinte juridice, cum au facut legal Minvest si RMGC schimb de licente, RMGC obtinand ILEGAL, fara licitatie, drept de exploatare: Minvest era titular licenta de EXPLOATARE, in timp ce RMGC avea DOAR licenta de EXPLORARE, culmea, pentru acelasi perimetru pentru care era valabila si licenta Minvest, si pentru aceleasi minereuri.

    Poate imi explici, tot din postura de dottore, cum au semnat Minvest si Gabriel Resources Ltd contractul de asociere CU O ZI INAINTE ca Minvest sa dea anunt ca e in cautarea unui asociat.

    Cum explici cetatenilor romani ca dai o lege prin care unii dintre ei vor fi stramutati fara voia lor, iar proprietatile le vor fi luate cu japca?! Du-te, bah, in Rusia lui Putin daca vrei sa te joci de-a dictatorul!

    Jos Guvernul Pontanocchio! Jos Parlamentul corupt!
    • +2 (2 voturi)    
      cum au semnat? (Vineri, 6 septembrie 2013, 11:10)

      Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

      Este un tovaras Dumitrascu care a semnat din partea Minvest si peste putin timp a ajuns director la RMGC.
      La fel cum reprezentantii autoritatilor locale au rudele angajate tot la RMGC si apoi reprezinta - obiectiv, nu-i asa? - interesele statului roman in relatia cu RMGC.
  • +14 (14 voturi)    
    Vrajeala (Joi, 5 septembrie 2013, 17:42)

    CatalinPetrica [anonim]

    Existau multe metode prin care sa le dai aviz si sa ii obligi sa plece
    De exemplu sa stipulezi o revedenta de 80% pentru cei care extrag folosind cianuri, sau sa constituie o garantie de mediu de 1 miliard de euro pentru cheltuieli de mediu, grantie restituibila dupa 100 de ani
    • +11 (11 voturi)    
      sau de exemplu (Joi, 5 septembrie 2013, 18:50)

      Mariicaialbastri [utilizator] i-a raspuns lui CatalinPetrica

      puteai sa dai aviz sa se includa barajul iazului de decantare Corna si al sistemului de acumulare de ape acide Cetate în categoria de importanta A si nu B cum s-a facut. Tot asa puteai sa dai aviz ca se va blinda cuveta iazului de decantare de pe Valea Cornei cu beton armat grosime de 50 cm și nu cu argilă compactata sa vedem daca la 1,5 g Au/tona de minereu le mai iese stamba la cot!
    • -5 (5 voturi)    
      pai, (Joi, 5 septembrie 2013, 18:55)

      Cezy [utilizator] i-a raspuns lui CatalinPetrica

      corect, existau, ca acu' e cam tarziu!
  • +13 (15 voturi)    
    Tradarea de Tara in Aur se Masoara (Joi, 5 septembrie 2013, 18:04)

    alex1234 [utilizator]

    Tradarea de Tara in Aur se Masoara !

    Plagiatorul e vinovat de vinderea pe nimic a aurului si de otravirea si distrugerea Muntilor Apuseni !

    Nu-l vom uita!

    Tradarea de Tara in Aur se Masoara !
  • +11 (11 voturi)    
    interesanta, (Joi, 5 septembrie 2013, 18:22)

    Cezy [utilizator]

    chestia cu "plateam'! Cine, d-le PM?
    Si daca o respinge parlamentul, inclusiv cu votul dvs., nu platim?
    • +10 (10 voturi)    
      Dar de ce sa platim? (Joi, 5 septembrie 2013, 18:55)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

      Sa platim toti 20M+ de români pentru ce au semnat niste tradatori?

      Sa fie dovediti tradatorii si AIA sa plateasca!
      Cred ca in RO spiritul civic se redesteapta, politicienii ar cam trebui sa tremure, sincer.
  • +8 (8 voturi)    
    culmea: justitia si-a dat acordul! (Joi, 5 septembrie 2013, 22:23)

    Wladislav [utilizator]

    Ponta s-a miscat rapid: Vosganian a semnat la repezeala draftul (ca cica nu il vazuse si nu il semnase inainte de a fi publicat!) iar Cazancioc de la Justitie a schimbat macazul overnight, dandu-si acordul (cu unele mici, mici rezerve). Cat despre despagubirile chipurile cerute de Gabriel Resources... de acord cu cele spuse pana acum. Banuiesc, sincer, ca Guvernul (adica avocatul Sova) pur si simplu a facut COPY-PASTE pe un document varat la repezeala de GR.
    • +4 (4 voturi)    
      Fosrte bine ca au semnat! (Joi, 5 septembrie 2013, 23:41)

      un dac [utilizator] i-a raspuns lui Wladislav

      Orice semnatura reprezinta distanta cea mai scurta catre puscarie. Ponta e mai greu de prins, dar prostii astia de semneaza vor deveni in cativa ani material de studiu pentru studentii de la drept.
      Nu sunt nici macar batrani ca Nastase ca sa iasa inainte de termen. Ce loc frumos le-as face pe insula serpilor....
      • 0 (6 voturi)    
        Asa sa fie (Vineri, 6 septembrie 2013, 0:07)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui un dac

        Dar ma indoiesc.

        Daca DNA-ul sau procuratura functiona acest contract nu ar mai fi existat.

        DNA-ul este foarte viteaz doar cand vine vorba de anchetarea babutelor pe ulitele satelor.
        • -2 (2 voturi)    
          Bunicute ,sper... (Vineri, 6 septembrie 2013, 11:31)

          catalin72 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Aveti dreptate , Nastase ,Fenechiu,Muresan is doar niste babute de la tara in comparatie cu BUNICUTA !Dar nu-i tirziu ...
  • +6 (6 voturi)    
    Propaganda fricii (Joi, 5 septembrie 2013, 23:57)

    Shaolin [utilizator]

    Vai vai! Saracul Ponta cum vrea el binele Romaniei. Deci el de fapt a aprobat acest JAF al aurului ca sa salveze Romania.

    O intrebare am si eu: cat de pr0sti ne cred politicienii astia?

    Daca Ponta o sa o tot tina cu minciunile astea evidente risca sa il ajunga pe Basescu din urma la ipocrizie si tupeu. Ceea ce e totusi o sarcina incredibil de greu de indeplinit.
    • -1 (3 voturi)    
      ce jaf? gandeste! (Vineri, 6 septembrie 2013, 10:15)

      Lica.lica [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      despre ce jaf vorbesti? castigam peste jumatate din profiturile acestui proiect la bugetul de stat, fara sa scoatem niciun leu de la buget! cum e asta jaf? in plus, intra in tara investitii de cateva miliarde de dolari si se creeaza cateva mii de locuri de munca intr-o zona cu somaj foarte ridicat! cum e asta jaf?
      • 0 (2 voturi)    
        E JAF! (Vineri, 6 septembrie 2013, 10:52)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

        Nu dezinforma, nu primesti nimic peste jumatate.
        Cunosti contractul se pare, ia posteaza-l!

        Dintr-o data v-ati facut stapani peste zacaminte, asa-i?

        Pai nu statul trebuie sa primeasca "pomana" asta de care zici, voi ar trebui sa veniti plocon la stat sa primiti un proiect de exploatare a zacamintelor in conditii normale:

        1. Acoperirea cheltuielor de extractie
        2. Un profit rezonabil de 10-20%

        Deci România e proprietarul zacamintelor, nu voi.
  • +3 (5 voturi)    
    Asa e el , dom` doctor (Vineri, 6 septembrie 2013, 7:46)

    potaissa [utilizator]

    asa a si fost , asa l-au votat ,asa-l au. Slab PM ,slaba conducere ,slaba tara....Scriam acum un an pe-aici ca ve-ti plange dupa Boc. Nu credeam ca va merge chiar asa de repede.
    • 0 (0 voturi)    
      intr-o tara normala (Vineri, 6 septembrie 2013, 20:12)

      Lica.lica [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      din pacate, cam asa s-a dovedit... in mod normal proiectul asta de la Rosia Montana ar fi trebuit pornit demult, asta s-ar fi intamplat intr-o tara normala, asta se intampla in tari ca Finlanda sau Suedia! la noi totul se taraganeaza, se paseaza de la o institutie la alta fara niciun sens..


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version