SURSE Cine este seful Partidului Popular care se va forma in jurul presedintelui Traian Basescu

de Redactia Politic     HotNews.ro
Luni, 13 mai 2013, 16:08 Actualitate | Politic


Un nou partid de dreapta se va forma in jurul presedintelui Traian Basescu prin preluarea unei formatiuni care exista deja sub denumirea Partidul Popular. Mai multe surse politice au declarat pentru HotNews.ro  ca una din variante este utilizarea Partidului Popular condus de fermierul Costel Caras. Fermierul este cel care, in timpul scandalului laptelui infestat cu aflatoxina izbucnit in luna martie, a varsat pe camp in semn de protest cateva mii de litri de lapte. Caras n-a putut fi contactat pentru comentarii. Informatia privind iminenta aparitiei unei noi formatiuni in jurul lui Traian Basescu a fost publicata sambata de siteul pesurse.ro.

Potrivit sursei citate, se vorbeste deja despre parlamentari care sa treaca la noul partid si care sa formeze un nou grup parlamentar. Si postul B1 TV a difuzat luni informatia privind infiintarea unui nou partid. Traian Basescu ar avea nevoie de acest nou partid pentru a face fata ofensivei din toamna pe tema revizuirii Constitutiei si a reducerii cvorumului la referendum de la 50 - la 30%.

Data congresului extraordinar ar fi stabilita undeva in jurul datei de 25 mai. Se doreste grabirea procesului de constituire pentru ca peste vara noul vehicol politic sa se pregateasca de alegerile europarlamentare.

Nu este clar daca recentele dezertari de la varful PP-DD au legatura cu noul partid. Pentru a forma  un grup parlamentar este nevoie ca sapte senatori si zece deputati. Mai multi partlamentari PDL si-au anintat in ultimele saptamani demisia, fara sa se inscrie in alte partide.

Noul partid s-ar coagula in jurul perdantilor competitiei din PDL in frunte cu Elena Udrea, la care se vor adauga mare parte din cei din Fundatia "Miscarea Populara" si Forta Civica a lui MRU. Partidul Popular ar urma sa inceapa demersurile pentru aderarea la Grupul PPE din Parlamentul European.

Cine este seful Partidului Popular? Potrivit postului Digi24, fermierul din satul Pasarea, comuna Branesti, judetul Ilfov, a preluat anul trecut sefia Partidului Popular, i-a adaugat, intre paranteze, atributul Agrar, si a candidat pentru un loc in parlament.

"PP, care va avea sira spinarii formata din agricultori, e un partid de centru, care nu va aluneca la stanga sau la dreapta. Noi vom merge in alegeri fara niciun fel de alianta", a declarat Costel Caras, presedintele Partidului Popular, citat in luna martie de postul DigiTV.

A obtinut 11.000 de voturi la Senat, 9.000 la Camera Deputatilor si niciun loc in noul legislativ. Chiar daca a beneficiat de sprijinul unui cunoscut politician, Stelian Fuia, fost ministru al Agriculturii in cabinetul Ungureanu.

Mihai Razvan Ungureanu, a anuntat, vineri, ca in urmatoarele doua saptamani va initia discutii pentru coagularea fortelor de dreapta, cu scopul prezentarii unei liste comune la europarlamentare si a unui candidat unic la prezidentiale. Potrivit EVZ, o prima intalnire ar urma sa aiba loc astazi la Senat cu presedintele PDL, Vasile Blaga.

Vasile Blaga ar dori o coagulare ar fortelor de dreapta, dar numai in jurul PDL. Liderul democrat-liberalilor a declarat ca se va intalni cu presedintele Fortei Civice, Mihai Razan Ungureanu.

"Pozitia noastra e clara si am spus-o de fiecare data: noi dorim coagularea fortelor de dreapta in jurul PDL. Fara nicio urma de aroganta, chiar si domnul Ungureanu spunea despre noi ca suntem membri ai PPE, suntem cel mai mare partid din Romania membru al PPE, avem o cota de 16-18% din analizele noastre. Si, desigur, atunci cand discuti de liste comune si de candidati comuni, e bine sa vezi care este aportul fiecarei structuri care doreste o astfel de abordare", a declarat Vasile Blaga.

Si Initiativa Romania Liberala a vorbit duminica despre necesitatea coagularii dreptei.Presedintele Consiliului Director al Initiativei Romania Liberala (IRL), Vlad Moisescu, sustine ca la europarlamentarele din 2014 formatiunile de dreapta din Romania trebuie sa aiba o lista comuna de candidati, sub sigla PPE.

 "In alegerile europarlamentare trebuie avuta in vedere o platforma unica de dreapta, cu sustinerea PPE. PPE este singurul partid de dreapta din Parlamentul European", a declarat Moisescu, duminica, citat de Mediafax.

El a adaugat ca saluta ideea exprimata recent de presedintele Fortei Civice, Mihai-Razvan Ungureanu, privind necesitatea coagularii acestei platforme de dreapta la europarlamentare.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13014 vizualizari

  • -13 (29 voturi)    
    hehe (Luni, 13 mai 2013, 16:24)

    Mazeta [utilizator]

    Da, votăm noua formațiune și îl susținem pe Traian Băsescu, singurul politician care a avut curaj le arate românilor Carasu'.
    • +7 (21 voturi)    
      si tu... (Luni, 13 mai 2013, 16:29)

      Nicolleta [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      tot un "caras" esti.
    • +14 (18 voturi)    
      ce noroc avem (Luni, 13 mai 2013, 16:47)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ca nu te numeri printre sustinatorii lui base. l-ai face de ras :)
      stai langa vanghelie si mazare ca sunt mai aproape de nivelul tau :)
    • +10 (14 voturi)    
      Partid (Luni, 13 mai 2013, 17:17)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Iti propun sa infiintezi Partidul Hehe.

      Vorba lui Sucaa, i-ai la tine pe Mazare si Vanghelie.
    • +6 (6 voturi)    
      hahaha ! (Marţi, 14 mai 2013, 9:25)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      pai daca ilici nu mai are, dottore va arata amsia.
      iar alu' cacarau, somnul !
      carasu' este cel mai vivace si mai ...popular din dumbovitza, aaaaa ?!
  • +5 (13 voturi)    
    Udrea trebuie sa abandoneze PDL (Luni, 13 mai 2013, 16:58)

    Cristiann80 [utilizator]

    Ar fi extraordinar daca si Elena Udrea ar face acest pas impreuna cu echipa sa. Ce sa faca in PDL, dupa cum vedeti nu mai are viitor cu echipa actuala si cu strategia pe care o aplica, una gresita, amatoristica, aiuritoare, nimic nu se intelege din ceea ce vrea PDL Blaga, mai degraba vedem cum se autodesfiinteaza.
    Noul pol de drepata era o asteptare pe scena politica dar si printre alegatorii de centru-drepata, acum este momentul potrivit pentru Udrea si toti nemultumitii din toate partidele politicie sa faca pasul decisiv. De ce sa se sinucida politic Elena Udrea, pentru Blaga si tutele ale care sunt acum la conducere? Merita? stiind cum au fraudat la Conventie? Eu zic, NU categoric.
    • -7 (11 voturi)    
      Si pentru ca trebuiau sa poarte un nume: Basescu (Luni, 13 mai 2013, 18:35)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      Toate facaturile astea, pe modelul Lazaroiuscian al Albei ca zapada, sunt doar facaturi securiste.
      Cautati si veti descoperii ca serviciile secrete, inmultite ca ciupercile dupa ploaie in regimul Basescu, suprafinantate, suprapopulate cu indivizi fara scrupule, scriu scenariile, angajeaza actorii si pun in scena toate aiurelile astea.
      Dar de ce sa platesc eu, cetatean roman, toata manipularea asta, menita sa ma minta, insele, manipuleze tot pe mine?
      De ce platesc eu deplasarile Basescului aiurea prin tara, doar ca sa-si faca imagine de...de ce?De betiv care bea la Pestera, de cioban la oi, de....plimbaretz zambaretz?
      Nu pentru asta l-am angajat !
      pentru ca, DA, Basescu este angajatul cetatenilor romani.
      Este angajat sa faca ceva si el face cu totul altceva......
      Basescu, ce nu ai priceput in 2012?
      Esti concediat !
      Ia-ti si facaturile cu tine si lasa-ne !
      P.S. Hotnews demonstreaza clar ca Basescu incalca Constitutia prin amestecul sau direct in politica de partid(e), dar il sprijina deschis.....
      Bravo!
      • +5 (5 voturi)    
        care sunt seviciile (Marţi, 14 mai 2013, 9:33)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        alea care n'au existat inaintea lui base ?

        ref. nume, intre basit si ilicit, tu ce preferi ?
        intr'o tzara de drept cum e ro, normal ca ilicit este majoritar. adica, 70% din 30%.
        deci, si la vot, tot ilicit.

        apropos, cica s'ar fi finalizat dosarul lui livius zis si francsicus primus, adica brutusul din pesede.
        d'aia e agitatie mare.

        nu'i lasa base sa guverneze. :))
    • 0 (4 voturi)    
      pai (Marţi, 14 mai 2013, 9:36)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      daca faci partid nou cu udrea, unde e noul ?

      ori mergi cu un crez politic, ori cu udrea, blaga, oltean ..
  • -5 (13 voturi)    
    deja e prea mult (Luni, 13 mai 2013, 17:51)

    hot news [utilizator]

    nu sunt si nu voi fi vreodata votant USL, dar ce face Basescu e deja prea mult. Tot ce face omul asta e strict in interesul lui personal. Ultima smecherie: s-a dus prin tara ca azi sa aflam ca de fapt vrea sa creeze un nou partid. Tot ce face e strict pentru a intoarce lucrurile in favoarea lui.

    Personal, sunt satul de PDL ( tot creatia lui Base) si nu stiu in ce masura oamenii ( altii decat tinerii) mai sunt dispusi sa mearga alaturi de el din moment ce singurul lucru care se va schimba vor fi oamenii. Abordarea insa va fi aceasi.
    • +9 (13 voturi)    
      deocamdata...... (Luni, 13 mai 2013, 18:27)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      vrei nu vrei, basescu e singurul politician, care a pus justitia in miscare................doamne ajuta-ne., sa scapam de ciocoi., pt. ca ne-au devalizat tara, ei s-au imbogatit, iar noi,poporul am saracit.
      • -5 (11 voturi)    
        Daca o punea in miscare (Luni, 13 mai 2013, 22:13)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

        Daca o punea in miscare cum trebuia ar fi fost bine.

        Dar a pus-o in miscare cu el la volan. Iar acest lucru este mult prea evident.

        Daca ar fi optat pentru o justitie independenta as fi avut ceva respect pentru el (in ciuda grobaianismului, minciunilor, miselismului si a celoralate multe calitati ale acstui sinistru individ).
        • +3 (9 voturi)    
          simplu (Luni, 13 mai 2013, 23:50)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          aberezi!
        • +9 (11 voturi)    
          Punct de vedere (Marţi, 14 mai 2013, 8:19)

          Sani [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Referitor la grobianism:
          De acord. Basescu a fost si ramane cam ...grobian
          dar grobian nu este doar Basescu.
          Inca mai grobieni sunt Antonescu, Ponta, Mazare, Vanghelie, etc...

          Referitor la justitie:
          Este cea maio buna justitie din Romania de cand exist eu (45 de ani).

          Iar ca Presedinte:
          Eu nu l-am votat niciodata in primul tur.
          In al 2-lea tur, desigur, ca era de departe mai bun decat Nastase sau Geoana.

          Chiar ma gandesc ca omul asta ne-a "salvat" de Nastase in 2004. Si de idiotul de Geoana in 2008.
          Oare este putin lucru?
  • +12 (14 voturi)    
    Bun inceput.. (Marţi, 14 mai 2013, 3:32)

    emigrant [utilizator]

    Daca ar fi sa ma inscriu intr-un ONG ar fi categoric unul care sa-l aiba pe Funeriu la conducere. Omul a dovedit ca are credibilitatea necesara. A reusit sa implice cercetatori de renume in Min Educatiei. Sigur ca si-a atras ANtena 3 si plagiatorii impotriva lui. Va aduci oameni de calitate, in orice va intreprinde. Pe de alta parte sa ai doi sociologi in fruntea MP unul cu MBA/Marian Preda nu e de ici de colo. Succes! Partidul e altceva dar atita timp cit exista o pepiniera care sa trieze oamenii sint optimista.
    • 0 (2 voturi)    
      mda (Marţi, 14 mai 2013, 9:48)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

      alegerea nu'i rea
  • -1 (1 vot)    
    ar fi binevenit un adevarat partid de dreapta (Marţi, 14 mai 2013, 18:29)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    dar din ce a aparut pina acum, par doar sateliti ai usl-ului,discutiile lor se reduc la eterna poveste despre salariile ,,mici'' ale profesorilor, medicilor si pensionarilor de lux.
    la prima impresie, o nota aparte fac cei de la irl, care la ultima conferinta de presa, era reprezentata doar de oameni de afaceri.
    domnii M. Neamtiu, M.R.U. sau M. Preda, isi desfasoara cumva activitatea in mediul privat ?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by