VIDEO Vasile Blaga, atac dur la Traian Basescu: E pentru a doua oara cand intervine intr-o competitie interna de partid. Stiu 22 de milioane de romani ca o sustine pe Elena Udrea

de Redactia Stiri     HotNews.ro
Vineri, 15 februarie 2013, 13:41 Actualitate | Politic


Basescu si Blaga, in 2006
Foto: Agerpres
Vasile Blaga l-a atacat dur, vineri, pe Traian Basescu, afirmand ca este pentru a doua oara cand seful statului intervine intr-o competitie interna a unui partid si ca 22 de milioane de romani stiu ca o sustine pe Elena Udrea.

"Traian Basescu intervine pentru a doua oara intr-o competitie interna intr-un partid care nici macar nu e declansata. Ca dl presedinte o sustine pe dna Udrea o stiu 22 de milioane de romani, nu e nicio noutate", a declarat Blaga, intr-o conferinta de presa sustinuta la Zalau.

"Vreau sa ii atrag atentia dlului presedinte ca, spre deosebire de mine care nu am acceptat nicio functie in partid, conventia din mai 2011, probabil cu domnia sa, oricum cu dl Boc da, a negociat domnul Sorin Frunzaverde de a intra direct prim-vicepresedinte al dlului Boc in Biroul Permanent National. Domnia sa a plecat din partid de pe functia de prim-vicepresedinte, deci de locotenet al dlului Boc. Asta nu ma face pe mine sa il acuz pe dl Boc ca a vrut sa cada Guvernul Ungureanu, nici pe departe, dar trebuie sa punem lucrurile in ordinea fireasca", a declarat Blaga.

"Partidul acesta, cu conducerea aceasta, este cel care a a salvat democratia in vara si inclusiv pe domnia sa. Pentru ca, domnia sa, fara niciun fel de a spune lucrurilor decat pe nume, atunci a fost de partea dreapta a lucrurilor, aparand institutiile statului, iar noi ne-am facut datoria aparandu-l pe domnia sa. Tin minte ca la mitingurile respective nu urca pe scena Elena Udrea, probabil ca nici nu era in orasele respective unde erau mitinguri. Pe scena urcau, in ordine, Blaga -eu urcam primul si incepeam primul discursurile-, dupa care dl Ungureanu, dl Neamtu, dl Papahagi si dl presedinte incheia, sigur, dna Monica Macovei etc.", a adaugat Blaga.

Potrivit liderului PDL, "dl Traian Basescu nu  a lovit in mine, a lovit in PDL".



Intrebat la cine crede ca s-a referit presedintele cand a spus ca PDL are prezidentiabil din aceeasi generatie cu Victor Ponta si Crin Antonescu, Blaga a raspuns:

"Nu stiu, dintr-o data vad ca sunt foarte buni Ponta si Dragnea, asta am inteles de la dl presedinte. Pare-mi-se ca asta vara erau dusmanii natiunii, pe buna drepate, pentru ca dansii erau cei care conduceau ostilitatile impotriva dlului presedinte si a statului de drept. Dl Dragnea chiar are probleme de atunci cu justitia, nu? Dl presedinte i-a reevaluat din nou, la reevaluari se pricepe domnia sa foarte bine, motiv pentru care l-a reevaluat foarte bine si pe dl Oprea, pana cand a cazut Guvernul Ungureanu. Poate ne uitam mai atent cum a cazut Guvernul Ungureanu la momentul respectiv. Nu stiu la cine se referea, dar sigur va avea un prezidentiabil PDL", a adaugat Blaga.

Intrebat daca Emil Boc ar putea fi candidatul PDL la prezidentiale, liderul PDL a precizat ca "poate fi o solutie", adaugand ca, in opinia sa, "obligatia celor care vor conduce partidul este de a a stabili criterii foarte clare pentru candidatul la presedintie".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















10179 vizualizari

  • -45 (69 voturi)    
    In sfarsit! (Vineri, 15 februarie 2013, 13:43)

    cato [utilizator]

    Au inceput sa ii creasca cojones lui Vasile Blaga. In sfarsit!
    E momentul ca PDL sa nu se mai confunde cu maimutoiul de la Cotroceni, care nu vede o problema ca puscariasul de Nastase sa se intoarca in politica.
    • +24 (38 voturi)    
      blaga minte cu nerusinare (Vineri, 15 februarie 2013, 14:54)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui cato

      frunzaverde a fost locotentul lui, nu al lui Boc.
      i-a priviti ce se intampla in 2011:
      „Nu mai candidez la şefia PDL, am semnat deja pentru moţiunea lui Vasile Blaga, care porneşte de la moţiunea pe care am elaborat-o acum câteva săptămâni. Voi candida la o funcţie de prim-vicepreşedinte”, a declarat pentru „Adevărul” preşedintele PDL Caraş-Severin.
      http://www.ziare.com/sorin-frunzaverde/pdl/ce-zicea-frunzaverde-la-ultimul-congres-vreau-sa-ramanem-toti-in-pdl-video-1158532
      D-a nu il suporta lumea pe blaga, ca seamana prea mult cu poanta. minte de ingheata apele in speranta ca oamenii au uitat.
      ii creste cojonesul la minciuni. Basescu are dreptate. nici cand a candidat la primaria Bucurestiului nu s-a batut. Nici acum in parlament nu-l aud deloc. Blaga preda pdl-ul psd-ului in maxim 2 ani.
      • +2 (2 voturi)    
        Nu locotenentii conteaza (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 9:55)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Blaga prezida Senatul la caderea guvernului MRU, cand trocul cu parlamentarii care sa schimbe barca s-a facut sub nasul lui. Acum, iertati-ma una din doua, ori esti de felie cu tradatorii si de aia taci, ori prea stupid ca nu vezi ce se intampla. Daca asa sef vrea PDL, sa-l tina sanatosi!
    • +13 (27 voturi)    
      Daca ii cresc la 60 de ani.... (Vineri, 15 februarie 2013, 15:59)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui cato

      e comic daca n/ar fi de plans!
      Ai gandit ceva cand ai scris?!
  • +50 (66 voturi)    
    ******** (Vineri, 15 februarie 2013, 13:46)

    Cataleya [utilizator]

    In sfarsit s-a trezit si buldogul. (vorba vine)
    Daca nu intervenea Basescu, Blaga ramanea adormit in continuare la usa USL-ului!
    • +31 (37 voturi)    
      exact (Vineri, 15 februarie 2013, 14:56)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      asta face opozitie la presedinte, nu in parlament usl-ului. nu-l aud pe poanta atacandu-l. poanta o ataca pe udrea, pe ungureanu, nu pe blaga. ar trebui sa dea de gandit. cineva acolo sus la cotroceni stie mai multe. de aici si iesirea de aseara.
    • +17 (21 voturi)    
      Da (Vineri, 15 februarie 2013, 15:10)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Asa... o sa se trezeasca si-o sa intre.
    • -18 (28 voturi)    
      aiurea... (Vineri, 15 februarie 2013, 15:53)

      MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      doar doi carnati profitori, doar ca marinaru are exces de hormoni, ca-ntotdeauna...
      au stat romanii capra, si vor mai sta, cat timp ai baga-n seama pe impostori de genul asta...

      ce bine le-ar sta la ''brutarie''...
      • +2 (4 voturi)    
        MenInWhite (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 10:07)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

        Negrule, inteleg ca tie iti plac aia care se leaga de procurori ca sa-i lase in pace pe alde Becali & Voiculescu, aia, stii tu, grupul infractional, clanurile tip kakarau, interlopii mai cunoscuti sub acronimul USL.

        Nu-i bai, 70% din romani au incredere in interlopi!
      • +1 (3 voturi)    
        da, (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 12:17)

        dan63 [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

        acum romanii sunt in genunchi cu gura cascata... la minciunile usl! Si cu fruntea la nivelul buricului lui ponta, crin si dragnea.
    • +18 (28 voturi)    
      Ouups! S-a trezit opozitia constructiva! (Vineri, 15 februarie 2013, 17:37)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Cand o credeam pierduta prin munti. Inainte sa dispara iar in peisaj, daca tot a deranjat-o dl. Basescu, am si eu o intrebare pentru pedelei(cati or mai fi): mai copii, nu gasiti pe alcineva sa puneti in fruntea turmei decat pe buldogul cu dinti de lana care marie la cioban sau caprita siliconata pe copite de 15cm?
      Nu mai aveti niciun barbat cu ambitie si sange in instalatie pe acolo?
    • +1 (1 vot)    
      pentru Andrada (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 9:25)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Nu mai este buldog. A devenit un mic si speriat pekinez .
  • -13 (39 voturi)    
    :) (Vineri, 15 februarie 2013, 13:51)

    liviul2006 [utilizator]

    puneti mai, un negru, nu o blonda ! :)

    E la moda acum, cu un presedinte US negru si un viitor papa negru ! :))))

    Ce nu intelegeti ? :P

    Incep sa ma ingrijorez deja pentru tenul meu foarte alb, ma duc la bronzat la salon. manca-va-s ! :) Scuze ! Asta e pe-aici pe la noi ! :P

    Ma duc la bronzat, niggers ! :D
    • -7 (13 voturi)    
      da un arian de gata ce-are ?!? (Vineri, 15 februarie 2013, 16:02)

      MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui liviul2006

      Gutza for President ! ca o ''monarhie-prezidentiala'' :)))

      credit fara buletin, paradis fiscal, ciordeala la liber, fara inchisori, doar taborul de cartier :)
      fara sparlament, fara gabori
      taxe doar pentru cei care vin din Schengen !
  • -29 (47 voturi)    
    pax vobiscum (Vineri, 15 februarie 2013, 13:52)

    Mazeta [utilizator]

    Acum se vede că la mănăstirea Rohia, îngenuncheat în fața sfintelor icoane, Traian Băsescu tot la Udrea se gândea. Păcatos președinte.
    • -9 (23 voturi)    
      Genial (Vineri, 15 februarie 2013, 14:40)

      cato [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Atat am de zis: genial!
    • -6 (18 voturi)    
      Ba mai mult... (Vineri, 15 februarie 2013, 17:03)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ... poate s-a rugat si la Vatican pentru ea!
      • +10 (14 voturi)    
        Constat (Vineri, 15 februarie 2013, 20:44)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        ca tu te gindesti doar la cele sfinte.
        • -1 (5 voturi)    
          Daca banuiesti ca as vredea-o... (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 8:55)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui ty

          ... pe d-na Udrea ca pe o sfanta... gresesti!
    • -1 (1 vot)    
      Interlopii (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 10:09)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      mazeta, cato, finutza, sunteti 3 in 1?

      Bai, incep sa cred ca faceti parte din "interlopiada" USL-amaista.

      Hai ca sunteti majoritari!
      Cand iesiti cu mitralierele pe strada?
  • -19 (33 voturi)    
    hopa (Vineri, 15 februarie 2013, 13:52)

    rider [utilizator]

    au inceput?
    Dl. Blaga? poate nu stiti ce declaratii de atasament a inceput Dl Basescu sa dea despre Dl. Nastase :):)
    • 0 (16 voturi)    
      Nu stiu daca stii sau daca iti pasa (Vineri, 15 februarie 2013, 15:00)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui rider

      dar omul care azi e presedintele Romaniei nu ataca oamenii care la un moment dat se confrunta cu probleme serioase.
      • -3 (13 voturi)    
        Dar de ce "omul care azi e... (Vineri, 15 februarie 2013, 17:05)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui ty

        ... presedintele Romaniei" trebuie sa atace oameni? Chiar daca, vremelnic, nu se confrunta cu probleme serioase.
        • +13 (17 voturi)    
          finuta ma dezamagesti, (Vineri, 15 februarie 2013, 20:42)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          nu mai stii cum titreaza ziarele? Uite citeva exemple:
          - Ponta, atac dur, în limba italiană, la adresa lui Silvio Berlusconi.
          - Ponta, atac la adresa președintelui
          - Crin Antonescu, atac DEZLĂNŢUIT la Comisia Europeană
          - Antonescu, dublu atac la Băsescu şi Viktor Orban
          • -1 (5 voturi)    
            Ca sa nu spun cat ma dezamagesti tu... (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 10:39)

            finutza [utilizator] i-a raspuns lui ty

            Fiindca eu nu ma refeream la un titlu din presa (tabloid sau nu), comentam doar ceea ce comentai tu (un extras trecut intre ghilimele). Sau tot ce ai scris era un titlu?
            • -1 (1 vot)    
              Regret (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 19:44)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

              Vad ca nu pricepi nimic. Mai incearca o data.
  • -24 (40 voturi)    
    Jos Basescu! (Vineri, 15 februarie 2013, 13:54)

    abisala [utilizator]

    How low can u go?
    • +10 (18 voturi)    
      Intrebarea era adresata domnului Blaga (Vineri, 15 februarie 2013, 14:54)

      abisala [utilizator] i-a raspuns lui abisala

      ...care intre timp si-a gasit sloganul de campanie! Surpriza, e sloganul USL-ului. Surpriza?
  • -16 (30 voturi)    
    Hait! (Vineri, 15 februarie 2013, 13:54)

    cristian_n [utilizator]

    Sunt tensiuni in mandretea aia de partid minuscul?
    Cred ca mogulii sunt de vina si pt asta,antenele si guvernul....
    Calmantele,va rugam!
    • -3 (13 voturi)    
      Unde mai pui ca, asa minuscul cum e... (Vineri, 15 februarie 2013, 17:08)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

      ... se va si diviza: o parte va merge cu Blaga in continuare, iar o aripa noua (plina de tineri, femei, intelectuali) se va forma in curand. Deci, vom avea doua jumatati de partide minuscule!
      • -5 (11 voturi)    
        ... completare... (Vineri, 15 februarie 2013, 17:21)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        ... adica, doua nimicuri!
        • 0 (0 voturi)    
          Pentru Finutza (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 20:30)

          ouchi.gariv [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          Doamne fereste-ne de oameni care gandesc asa.
          Aici e vb de ce putem face sa indreptam lucrurile , nu de cati bani o sa ne intre in cont odata cu venirea unora sau altora la putere.
          Rusine.
          Eu sunt un simplu alegator dar ceea ce se intampla acum se numeste JALE.
          Luat act de cele scrise de mine si mai vb in maximum 6 luni.
  • +39 (53 voturi)    
    Nu, dragule! (Vineri, 15 februarie 2013, 13:56)

    omezu [utilizator]

    Noi, astia neasistati social, nespalati pe creier de latrinele 1,2,3, care n-am facut jocul USL-ului, am salvat democratia!
    Acum chiar inteleg de ce vorbesc psd-istii atat de frumos de Blaga!
    • +1 (1 vot)    
      Nu numai democratia! (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 10:17)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      Ci si balenele albastre si chiar Terra!
      Iar ai baut fara sifon????
  • +42 (52 voturi)    
    bleaga ... (Vineri, 15 februarie 2013, 13:57)

    the [utilizator]

    "Traian Basescu intervine pentru a doua oara intr-o competitie interna intr-un partid care nici macar nu e declansata ..."

    ma, zevzecule,
    trecand peste constructia in carje a frazei

    cum poti sa "intervii" in ceva care nu exista, fin'ca nu s-a "declansat" ?
    cate milioane de pedelisti si-or fi spunand acum "asta chiar ca e un tampit !" ???

    oràvoar !
  • +38 (50 voturi)    
    Blaga lasa-ne (Vineri, 15 februarie 2013, 14:02)

    Stefan-cel-Mare [utilizator]

    Blaga, esti penibil, lasa-ne. Daca nu ne lasi tu, te lasam noi oricum. Esti slab, extrem de slab, ai pierdut mereu alegerile. Esti un fel de Dragnea al PDL-ului.
    • +1 (1 vot)    
      Altii (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 9:05)

      Dicu [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      Cred ca Blaga e mult sub Dragnea si daca tine cat de cat la PDL ar trebui sa se retraga din cursa sprijinind pe cineva mai tanar si mai bun ca el (cel putin la varf). Poate pe Falca, sau Papahagi sau Andreea Paul, sau Boagiu. Nu stiu varianta optima, dar in loc sa se cramponeze Blaga ar trebui sa aleaga el un candidat mai bun pe care sa-l convinga sa intre in lupta. Blaga poate face bine PDL-ului dar nu de pe prima pozitie.
  • +35 (43 voturi)    
    ooooo (Vineri, 15 februarie 2013, 14:08)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    simte ca ii fuge ciolanu'...

    Blaga mai usor cu salivatu, sa nu te deshidratezi.
  • +42 (50 voturi)    
    Interesant politician Blaga! (Vineri, 15 februarie 2013, 14:12)

    Con_stan_tin [utilizator]

    E pe gustul meu!
    Isi trateaza adversarii politici ca prieteni iar colegii de partid ca dusmani.
    • +14 (20 voturi)    
      Se cheama opozitie constructiva, (Vineri, 15 februarie 2013, 17:43)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      .. nu blat cum ar crede unii. Deviza e "pe adversarul politic sa nu-l atingi nici cu o floare"... ca poate candidezi la tata socru in judet si la viitoarele alegeri!
  • +30 (42 voturi)    
    A se poate....... (Vineri, 15 februarie 2013, 14:17)

    nic1 [utilizator]

    sa iei si atitudine cand esti strans cu usa.Ce ai facut pana acum?Basescu a facut bine ca te-a zgandarit, terzestete nu mai sta in barlog, ataca,muscai pe cei de la guvernare care au indobitocit poporul, asta a fost si scopul lui Base, alfel dispareti de pe scena politica.
    BRAVO BASE.
    • +15 (21 voturi)    
      nic 1@ (Vineri, 15 februarie 2013, 14:58)

      the [utilizator] i-a raspuns lui nic1

      sfaturile tale sunt bune ... dar ...

      aveam un catzel care, cand se intorcea socru-meu de la piatza, cu papornitza plina, sarea de bucurie si-i lingea mana ...
      dar cand papornitza se urca pe masa, departe de boticul lui, latra si-l mushca de calcaie ...
    • +9 (13 voturi)    
      E o tuica la Salaj acolo! (Vineri, 15 februarie 2013, 17:45)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui nic1

      . Crezi ca unde nu l-a convins Basescu reusesti tu? Cum vrei sa atace, intai trebuie sa analizeze "problemele" locale!
  • +31 (35 voturi)    
    Cu siguranta.... (Vineri, 15 februarie 2013, 14:19)

    HodoronkTronk [utilizator]

    .....este timpul ca si PDL sa se reformeze, sau macar sa inceapa un astfel de proces care poate fi indelungat si dureros, mai ales pentru "greii" partidului. Reformarea este singura solutie- dupa parerea mea- pentru PDL in acest moment, unde, asa cum spune d-l Basescu, o persoana dintr-o generatie mai tanara ar aduce un plus de imagine. Nu spun ca cei care sunt acum la conducerea PDL sa dispara pur si simplu, dar o sustinere din umbra din partea lor a unei noi si tinere generatii de politicieni le-ar aduce un plus de imagine, si, poate cine stie, ceva procente in sondaje. Asta trebuie sa inteleaga d-l Blaga si colegii dansului.
  • +41 (49 voturi)    
    Adevarul este ca: (Vineri, 15 februarie 2013, 14:25)

    hot news [utilizator]

    Basescu spune adevarul, chiar daca doare.
    Blaga nu poate vedea adevarul dincolo de "ochelarii lui de cal".
    Desi Basescu i-a spus cu subiect si predicat tot ceea ce ar trebui sa faca, acum, in al 12-lea ceas, Blaga o ia ca pe un atac si ripoteaza ca prostu-n targ.
    Sper sa piarda rusinos sefia PDL, asa cum merita.
    Nu inteleg de ce Sulfina Barbu sau Anca Boagiu nu candideaza, ar avea sanse mai mari decat Elena Udrea, care, desi fata desteapta si frumoasa, nu are bunul simt al unei modestii elegante.
    Eu sper ca prezidentiabilul sa fie Daniel Funeriu sau Daniel Morar. MRU m-a dezamagit iar Boc nu are practic nicio sansa.
    • +12 (18 voturi)    
      Comment sters de user (Vineri, 15 februarie 2013, 14:41)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui hot news

  • +21 (35 voturi)    
    Blaga este groparul PDL-ului (Vineri, 15 februarie 2013, 14:26)

    Cristiann80 [utilizator]

    Udrea creste in sondaje, Blaga nici nu mai exista pe lista sondajelor. Poate va sosi clipa cand cei 22 de mil de romani vor spune da unei femei puternice , care a stiut si stie sa lupte, dar nu pentru ea, ci pentru PDL ,pentu roamani si a demonstrat ca ministru. Iata ca si Ponta recunoaste ca datorita investitiilor Elenei udrea ii mai intra bani la buget. Cuasta s-a spus tot. Blaga trebuie elimnat din politica, este un tradator, un blatist,un ratat ca politician.
    • +11 (21 voturi)    
      ===================== (Vineri, 15 februarie 2013, 15:20)

      Zede [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      Din pacate Elena Udrea nu are sanse la prezidentiale, daca asta trebuie sa intelegem prin "22 de mil de romani vor spune da unei femei (...)".

      Nu din vina ei. Suntem un popor inapoiat, in care barbatii nu ar vota din principiu o femeie pt ca li s-ar atrofia instantaneu testiculele iar femeile nu ar vota-o din invidie.

      Ar fi o greseala capitala sa mizam pe inteligentza alegatorului tipic.

      Aproape la fel de mare cu greseala monumentala de a-l fi pus drept candidat ARD pe Iulian Craciun in Sectorul 4.

      Sectorul care a inghitit cu seninatate gogosile lui Piedone atatia ani nu ar fi votat pe un om care poate ca este admirabil, insa e ca un magazin Swarovski deschis in Ferentari.

      Acolo trebuie magazine de second hand. Pe cale de consecintza, a castigat Felix, cine altul?
      • +6 (18 voturi)    
        Lasa-ma cu "femeia puternica" (Vineri, 15 februarie 2013, 17:50)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Zede

        Daca a dus-o de nas Piedone si Prigoana m-am lamurit cu inteligenta ei. Iar la cum se imbraca parca vrea sa concureze la revista Tabu nu la conducerea unui partid.Poporul asta e, daca nu-i place sa nu se apuce de politica: cred ca facea cariera frumosa in modelling.
        • -1 (15 voturi)    
          elena udrea un instrument, manipulata (Vineri, 15 februarie 2013, 23:11)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

          Femeia asta nu prea are creier, are creier de gospodina - si de aceea ii recomand sa isi preia rolul in serios de sotie, sa faca un copil - ca parca asta isi dorea - si sa ne lase cu politica...

          O butoneaza barba-su sau altii care au interese, nu poti pune baza pe femeia cu catalige - de aceea prefer femeia politica cu minte - gen Monica Macovei, Anca Boagiu si altele...
        • 0 (0 voturi)    
          ===================== (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 18:38)

          Zede [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

          E o neintelegere la mijloc. Nu am afirmat nicaieri ca Elena Udrea ar fi fost dusa se nas de Piedone si Prigoana.

          Iar in penultimul paragraf m-am referit la Iulian Craciun, nu Elena Udrea.
    • +5 (9 voturi)    
      tu .... (Vineri, 15 februarie 2013, 16:10)

      rider [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      tu chiar crezi ce spui nu?..despre Udrea...
  • +29 (37 voturi)    
    blatistul blaga (Vineri, 15 februarie 2013, 14:26)

    gica43 [utilizator]

    Nu sunt nici pe departe un fan al Elenei Udrea,dar ar fi o soluție,nu pot spune mai bună,dar mai puțin proastă decât blaga,care a cam terminat și ceea ce mai rămăsese din PD-L.
  • +30 (34 voturi)    
    se de partid (Vineri, 15 februarie 2013, 14:28)

    Schei [utilizator]

    Domnule Blaga,
    Nu sunteti bun de lider al PDL. Cum ati putut sa o acceptati pe d-na Placinta sefa de campanie? Sunteti bun de sustinator, dar atat. Retrageti-va si lasati locul altora ai tineri. Ce ziceti dePapahagi?
  • -17 (31 voturi)    
    intre Blaga si Elena Udrea, (Vineri, 15 februarie 2013, 14:28)

    bancher [utilizator]

    eu zic ca Blaga primeaza, fara dubii. Trebuie sa fii nebun sa mergi pe mana Elenei Udrea, in ziua de azi.
    • +8 (16 voturi)    
      Atunci, ce spuneti de joi? (Vineri, 15 februarie 2013, 15:28)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Elena Udrea are avantajul varstei. Are timp sa se dezvolte politic. E o investitie mai buna. Acuzele primite de-a lungul timpului fie vizeaza simple gafe, fienu sunt argumentate. Ca ministru, a performat mai bine decat cei care i-au urmat, fara a ajunge insa la a construi un plan durabil.
      Pe mana d-lui Blaga s-au pierdut cam multe batalii
      De aici, dubiile mele
    • +14 (22 voturi)    
      ! (Vineri, 15 februarie 2013, 16:22)

      melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Eu cred ca gresesti!Nici eu nu aveam incredere in Elena Udrea si m-asteptam ca noii guvernanti sa ne arate ce si cat a furat cucoana, ce matrapazlacuri facea la ministerul dezvoltarii . Si, cand colo, surpriza: a fost ministrul care a absorbit cele mai multe fonduri europene( pe bune, nu ca Dragnea) si n-au reusit sa-i gaseasca nereguli in activitate. Si, in plus, parca te uiti cu mai multa placere la o femeie frumoasa si desteapta, decat la Blaga.
      • 0 (10 voturi)    
        baieti, ati pierdut simtul realitatii (Vineri, 15 februarie 2013, 17:19)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui melcul_naravas

        cu Elena Udrea in frunte, PDL-ul se duce de rapa, mai rau decat acum.
        Orice ar face ea. este antipatica populatiei mai mult decat oricine din PDL. O fii ea simpatia lui Basescu, dar romanii o injura pe la colturi, mai mult decat pe oricine din PDL>
  • +14 (20 voturi)    
    dehhhh (Vineri, 15 februarie 2013, 14:40)

    samariteanul [utilizator]

    Blaga este un comunist neadaptat,fata de Basescu!!!Blaga prin comportamentul lui din acest articol se descalifica in fata E. Udrea!!!Nu cred intro Udrea la putere,mai repede un Boc sau Macovei ar merita titlul de presedinte PDL si Presedinte al tarii. Blaga se potriveste mai bine in PSD,este un comunist invechit!!!!!!!!!!!!!
  • +9 (17 voturi)    
    Blaga e Crin Antonescu (Vineri, 15 februarie 2013, 15:04)

    AliB [utilizator]

    In varianta PDL
    • 0 (0 voturi)    
      Blaga e Crin... (Duminică, 17 februarie 2013, 15:00)

      dekar [utilizator] i-a raspuns lui AliB

      Nu,AliB, mai jos si mai amoral dacat Crin nu se poate!
  • -5 (11 voturi)    
    Mi-a placut.. (Vineri, 15 februarie 2013, 15:06)

    ddumitru [utilizator]

    ..faza cu posetele '' cu care a venit in politica!''.Adeca,pe intelesul tuturor,sa nu care cumva sa va imaginati ca madama si-a putut cumpara posete numai dupa ce au inceput sa-i curga contractele cocoselului!Ma surprinde totusi ca,avind un asemenea spirit de observatie,nu i-a facut recomandari(evident pertinente) privind lenjeria(mai mult sau mai putin intima,mai mult sau mai putin existenta).Plus alegerea prietenilor( tipa de la CNI sau Ritzi-Pitzi n-au fos alegeri fericite,dupa cum sta treaba azi).In rest,s-auzim numai de bine!
  • +14 (18 voturi)    
    Ma intreb in ce fel a salvat... (Vineri, 15 februarie 2013, 15:19)

    Mihail_AD [utilizator]

    DL. Blaga democratia. La referendum s-a castigat prin absenta. La alegeri se stie scorul.
    Presedintele a recunoscut ca ARD i-a fost alaturi, dar de aici si pana la salvare e cale lunga.
    In ceea ce-l priveste pe dl. Blaga, din mesajul prezidential inteleg ca d-lui este cam...inutil, in timp ce pentru continuarea opozitiei democratice e nevoie de oameni de actiune, puternici si integri
  • +14 (20 voturi)    
    pdl (Vineri, 15 februarie 2013, 15:58)

    liviusmaximus [utilizator]

    1.
    Blaga a intrat in parlament la redistribuire cu voturile de la Cluj. Muncite de Boc si ai lui. Si negociate de Blaga la Bucuresti. Prietenii Ponta si Dragnea insistau atunci ca un om ca Blaga, trebuie sa-si gaseasca un loc. Cum sa le faca acum opozitie, decat "constructiva" ?
    2.
    Guv MRU a picat strategic. E clar ca cineva din PDL&UNPR a contribuit din anumite motive. Fie sperand ca USL-ul isi va rupe gatul (dar USL-ul a stiut sa intinda tema jos-base, pana dupa alegeri ), fie pt ca au vazut cat de jos se duc si li s-a promis ca vor fi intr-o "opozitie constructiva".
    3.
    Daca pdl-ul se bazeaza doar pe europarlamentari (preda, macovei, marinescu) si fosti sau actuali consilieri prezidentiali (baconschi, voinescu, funeriu desi nu-i membru, etc) pt a face opozitie, in special acum cand semnele de slabiciune ale usl se arata din plin, e clar ca politicianul base are dreptate.
    4.
    Interventia asta in treburile unui partid este suficient de grava pt a declansa o noua suspendare ? Nu cumva, base si-o doreste ? A mirosit ca de data asta e rost de "bataie" si de ridicat pasarea phoenix pdl din cenusa ?!
  • +13 (21 voturi)    
    sa intervin si eu (Vineri, 15 februarie 2013, 16:15)

    catelu [utilizator]

    Ia sa intervin si eu intr-o competitie interna de partid: nu-mi place dl Blaga pentru ca se preface doar ca face opozitie.
    Boc era de 100 de ori mai bun, iar Nuți Udrea e si ea mai buna decat nimic.
  • +14 (20 voturi)    
    blaga, cel mai bun somnifer pentru antonescu (Vineri, 15 februarie 2013, 17:02)

    un dac [utilizator]

    1. blaga are o singura calitate: e constant. a fost non combat la alegeri, este si acum in opozitie.
    2. udrea a beneficiat cu siguranta de avantajele legale sau nu ale politicii, direct sau prin sot, dar a lasat ceva in urma ca ministru: sulina, piatra neamt, partia de schi de langa voineasa, transalpina, drumul spre hotelul pestera din bucegi etc. plus prima campanie de imagine ( cu toate minusurile ei, creeaza un precedent pentru ceva obligatoriu in turism). deci e mult mai buna decat blaga la orice.
    3. toti oamenii astia, usl si pdl, alta treaba nu au decat sa se gandeasca la ceea ce oricum vor sa transforme intr-o gluga de coceni prin modificare constitutiei? mi se pare un subiect atat de fals. unii sa se apuce de guvernare, au avut aproape un 1 de concediu, altii de opozitie reala...
    4. basescu aseara a fost dezinvolt, cu un limbaj pe care nu poti sa-l regasesti la niciun alt constipat care ocupa o functie identica...daca tacea era bine politic vorbind, dar nu mai era el:-)
  • +14 (20 voturi)    
    PDL la momentul zero.. (Vineri, 15 februarie 2013, 18:39)

    ionutz1976 [utilizator]

    se vede clar ca PDL-ul nu mai exista,a adormit si nu mai poate sa se trezeasca..vocea lui BLAGA nu se aude unde trebuie,iar partidul este debusolat..din pacate politica se face pe voturi,iar BLAGA nu va putea niciodata obtine mai mult de 7-10% in 2016,daca va mai exista.in acest partid este nevoie de o voce puternica,care sa ajunga la urechea tuturor...este clar ca la cel mai mic sondaj intre BLAGA si UDREA,ultima il face la toate capitolele,vocea ei prinde mai bine...reformistii nu vor avea nici o sansa in aceasta ROMANIE in care am vazut cum se voteaza,iar in politica nu este de ajuns sa fii intelectual sau justitiar daca nu ai capital electoral.....ramine de vazut ce va fii dar in nici un caz BLAGA nu tr sa mai ramina daca se vrea salvarea acestui partid...
  • +1 (3 voturi)    
    In mod (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 9:31)

    adrian88000 [utilizator]

    normal si firesc Blaga trebuia sa-si dea demisia dupa alegerile din toamna. Sa duci partidul din esec in esec
    nu este menirea unui presedinte de partid. Nu a demisionat, se cramponeaza de putere si dezbina si distruge partidul.
    Asta se pare ca este de fapt menirea lui !
  • +1 (3 voturi)    
    Mai Blaga, (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 9:37)

    Kappa [utilizator]

    Mai buldogule, mai catelushule, mai Regino,
    mata nu vezi ca te-ashteapta nevasta acasa cu ciorba pe masa, sau nu te duci acasa c-acolo te-ashteapta DNA-ul?
    Da'restul, n-avem nici o vina, puishor. Treci odata in barca USL, ca dintre ei vii, shi lasa-l pe Marinar in pace.
  • +1 (3 voturi)    
    Blaga nu are fata de lider (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 9:57)

    liviul2006 [utilizator]

    pentru ca oamenii se uita la fata, nu la omul in sine, mai ales romanul, prost si needucat cum este.

    Mie mi se pare mai de incredere Blaga decat Udrea, in schimb, nu de incredere (moralitate) e nevoie ci ce carisma, caruia lui ii lipseste.

    Oricum, hotnews-ul a devenit asa de dreapta incat prefer de cateva luni sa citesc EVZ-ul. Vad ca cititorii hotnews incep sa devina lipsiti de simtul umorului (despre care unii zic ca e un semn de inteligenta...)

    Eu sunt tot de dreapta, si daca nu o nimeresc bine, o sa scada si sub 20%, si o sa ramana tot furaciosii si mincinosii astia din USL.

    Dreapta nu are putina minte, mai degraba flexibilitate ? Desi sunt cei mai scoliti, nu inteleg de ce sunt inflexibili si chiar fricosi, cu o atitudine feminina de a nu curta electoratul asta prost si needucat roman. So, dreapta, fi barbata !

    Ungureanu mi se pare cel mai echilibrat de pe acolo, in schimb turnatorul. hotul si nesimtitul asta de Felix l-a murdarit in campaniile lui de la Haznaua 1

    Nu stiu daca romanul de la tara o vede bine pe Udrea, dreapta trebuie sa se ocupe de prostimea de la tara nu de clasa de mijloc careia i se adreseaza acum, care e cam neexistenta la noi.
  • +1 (3 voturi)    
    cetateni de dreapta, suntem pe cont propriu! (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 11:12)

    fosta zoezoe [utilizator]

    calitatea de bun organizator nu ajunge nici pentru un administrator de bloc.In plus dreapta e praf si pulbere sau nu e in Romania."Stindardul" ei trebuie sa fie preluat de la Base(singura persoana pe care am receptat-o constant ca fiind de dreapta) de catre altcineva care sa fie peste el . O echipa poate, cu individualitati .Daca bun organizator inseamna "smenar telefonist" pentru Blaga (ca hrebenciuc sau cozmanca), atunci el nu poate face parte nici macar din aceasta echipa.
  • 0 (2 voturi)    
    ...cum... (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 11:30)

    ALTAN [utilizator]

    ...de la atacurile lui V Ponta sau ale altor membrii ai opoitiei,nu raspunzi de loc sau daca o faci cu mare intirziere si fara vigoare???...cit despre salvarea democratiei in Romania,in nici-un caz nu ti de datoreaza tie sau PDL,ci noua celor pesye 60% dintre romani,care suntem lucizi,cu simtul datoriei fata de neam si tara si am boicotat referendumul...in ce te priveste ,daca mai ai o urma de ratiune,pleaca singur de la conducerea partidului si lasa pe cei ce pot si vor ,sa il reformeze,sa-i dea directie...
  • +2 (4 voturi)    
    blaga este omul usl-ului (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 16:09)

    visio [utilizator]

    oricine poate vedea realitatea asta...
  • -1 (3 voturi)    
    o posibili telenovela Soliman Ilegitimul in PDL (Sâmbătă, 16 februarie 2013, 18:04)

    Pavel_A [utilizator]

    Poate ca slugile orange ar trebui sa-i spuna lui Base Soliman Ilegitimul.
    Acesta campanie interna pdl are de toate: sultanul bagaret, vizirul ambitios , o roxelana balaie si ambitioasa-nedusa pe acasa, un harem, ceva slugi zimbitoare de la mansarda sediului de capania, ceva trupe prin judete, un pitic exilat si ceva condeie cu sinecura.
    Cu un scenarist bun se vor obtine ceva sugrumari, ceva cedari la portile bruxellesului, una doua batalii navale pierdute, si inteventia aliatilor secui.
    Nu schimbati canalul, pardon partidul!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by