Victor Ponta: Povestea cu plagiatul va fi ca flota lui Basescu. Si peste 20 de ani o sa-mi zica cineva

de Red. Stiri     HotNews.ro
Duminică, 27 ianuarie 2013, 13:08 Actualitate | Politic


Premierul Victor Ponta a declarat intr-un interviu acordat vineri pentru HotNews.ro ca nu va renunta la titlul de doctor in drept dupa scandalul de plagiat. "Povestea cu doctoratul a fost o rana puternica anul trecut, s-a inchis, cicatricea o sa ramina. Cicatricea asta va fi ca flota domnului Basescu. Si peste 20 de ani o sa-mi zica cineva", a spus Victor Ponta.

"Stiti foarte bine ca nu-l folosesc, nu predau, nu am nici un fel de beneficiu in urma sa. Daca era mai simplu, as fi facut-o", a mai spus Ponta cind a fost intrebat daca nu era mai simplu sa renunte la doctoratul care poate fi o vulnerabilitate in cariera sa politica.

Reamintim ca scandalul plagiatului a inceput in vara anului 2012, in urma unui articol din revista britanica Nature (18 iunie) care arata ca o parte importanta din lucrarea lui Victor Ponta a fost copiata din alte lucrari. Ponta a respins acuzatiile.

In acest caz au fost date mai multe verdicte de diverse comisii de specialitate.

Astfel, Consiliul National de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare (CNATDCU) decisese ca Victor Ponta a plagiat in teza sa de doctorat, fiind un plagiat de tip copy-paste. CNATDCU a fost dizolvat de Ministerul Educatiei chiar in ziua in care a dat aceasta hotarare.

Apoi, Consiliul National de Etica, a carui componenta fusese schimbata de ministrul interimar Liviu Pop, a dat un verdict conform caruia "Victor Ponta nu a plagiat". A urmat decizia Universitatii din Bucuresti, care a concluzionat de asemenea ca Victor Ponta a plagiat si a cerut ministrului Educatiei, printr-o scrisoare, "sa ia masurile legale care se impun". Ministrul Educatiei de la acel moment, Ecaterina Andronescu, nu a luat insa nici o decizie, spunind ca "legea nu-mi da competenta de a retrage titlul de doctor premierului Victor Ponta".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















4881 vizualizari

  • +75 (87 voturi)    
    cu diferenta ca (Duminică, 27 ianuarie 2013, 13:15)

    ws [utilizator]

    "flota" e o facatura de presa, iar "plagiatul" e clar ca lumina zilei.

    intr-o alta tara, ponta deja se juca cu iliescu in lada de gunoi a istoriei. la noi, mungiu il lauda pe mitomanul ajuns prim ministru.

    ws
    • -33 (59 voturi)    
      Este clar o facatura de presa? (Duminică, 27 ianuarie 2013, 13:42)

      felis_tigris [utilizator] i-a raspuns lui ws

      Dar ma intreb, asa, ca o vita ignoranta: totusi flota nu mai exista, in buzunarele cui se afla oare?
      Sa nu-mi spuneti ca flota nu a existat si este o facatura de presa ca nu va pot crede!
      • +37 (49 voturi)    
        Flota este la Vacaroiu in punga (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:01)

        Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

        S-a dovedit ca Basescu nu a avut nicio legatura cu vanzarea Flotei, nici macar nu era in administrarea lui. Cei care o aveau sub pavaza (cititi dosarul) si-au pus semnatura impreuna cu Vacaraoiu. La dosar sunt toate aceste dovezi. Cautati pe Google, candva a fost public dosarul. Acolo veti vedea ce caracatita era si cine a vandut epavele care, scrie acolo, " consumau mai mult cu intretinerea decat produceau".
        In schimb plagiatul lui Ponta exista si este demonstrat,doar ca el, fiind un imberb, un agiamiu , nu are de unde sa stie ce inseamna sa fii barbat cu adevarat.
        • -23 (31 voturi)    
          nu cenzurati (Duminică, 27 ianuarie 2013, 16:18)

          Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

          ...da, un prieten mi-a spus ca i-a spus un prieten ca i-a citit sor-sa dintr-un dosar de pe net ca Basescu e curat infasatel...de ce te-am crede pe mata si nu pe cei care sustin ca Basescu a fost pin' la git amestecat in disparitia flotei, ca orice fost (sau actual?) ofiter secu care s-a respectat dupa 1990.
          • +16 (22 voturi)    
            de Basescu... (Duminică, 27 ianuarie 2013, 18:00)

            echos [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

            ai zis-o! mai ai una de Boc sau Udrea... si poti sa mergi la culcare...
        • +17 (21 voturi)    
          plagiatu nu-i poveste (Duminică, 27 ianuarie 2013, 17:46)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

          flota poate fi !
          de ce sa legi plagiatul de flota ?
          te bazezi pe majoritatea inculta a tarii ???!
          Ati tras lozul castiagator pramatiilor....!!!

          De ce nu ne povestesti cum s-a intampat sa gandesti pagina cu pagina ce era deja scris ?
          • +1 (3 voturi)    
            metoda USL (Luni, 28 ianuarie 2013, 11:04)

            mircearh [utilizator] i-a raspuns lui rov

            Evitarea dezbaterii pe o problema actuala prin trimiteri obsesive la trecut si analogii fortate , dar neaparat cu guv Boc.
      • +21 (31 voturi)    
        well (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:06)

        ws [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

        uite ce zice unu' de la pnl, raymond luca, omul pare ca stie ce vorbeste:

        http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-12343069-raymond-luca-pnl-tvr-info-dosarul-flota-nu-fost-vorba-frauda.htm

        retine, omul e de la pnl, partidul cel mai nefrecventabil din romania, fara niciun interes sa-l apere pe marinar.

        ws
        • +1 (1 vot)    
          Mda (Luni, 28 ianuarie 2013, 14:03)

          Costache2009 [utilizator] i-a raspuns lui ws

          Raymond Luca stie el ceva, cand spune: "in PNL, singura persoana care a indraznit sa-mi spuna ceva a fost Dinu Patriciu, care m-a rugat sa am grija de Traian Basescu, adica nu cumva sa pateasca ceva rau"... Asta pentru ca si firmele lui Patriciu s-au dotat cu vreo doua petroliere din fosta flota a Romaniei, prin bunavointa lui Traian Basescu, pe doi bani perechea.
          • -1 (1 vot)    
            Mda (Luni, 28 ianuarie 2013, 17:26)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Costache2009

            Eterna poveste, nu putea basescu sa vanda nimic, doar primul ministru dublat de ministerul de finante aveau puterea asta.
      • +19 (31 voturi)    
        100 de puncte (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:08)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

        Ce poti face cu o flota comerciala administrata de stat?! De ce sa tii flota in stare de functionare cu bani multi si fara contracte?! Care-i cistigul sa lasi vapoarele sa rugineasca in port?! Care tari permit acostarea unor vapoare fara mentenanta la zi?!

        Intrebarea de 100 de puncte: chiar te pricepi la tehnica, administratia si cutuma navala, de vii sa ne dai lectii despre mentenanta?

        Exista o singura ratiune privind flota de stat: vinzarea, ceea ce s-a si facut. Iar Basescu nu a participat la decizii si la vinzari.
        • +3 (5 voturi)    
          pai... (Duminică, 27 ianuarie 2013, 21:27)

          gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          cum se spune.... "multi vede, putini cunoaste"...
          majoritatea celor care plang flota nu stiu ca in afara de cateva nave care-si justificau existenta ( si aici vorbesc de petrolierele construite in Japonia plus Libertatea de 155000tdw facut la Constanta care au fost luate in gestiune si exploatate de psd-istul Bosanceanu pana prin 2000), restul erau depasite tehnic, majoritatea cu echipamente romanesti cu o fiabilitate scazuta, cu piese de schimb din ce in ce mai greu de gasit si de slaba calitate....Pentru cele cu echipamente straine, piesele erau foarte scumpe si livrate cu intarzieri foarte mari....Peste toate astea, personalul cu experienta care le deservea a inceput sa migreze din 1990 catre companii straine care ofereau un salariu cam de 10 ori mai mare...Sa continui?
      • +38 (42 voturi)    
        Basescu vs Ponta (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:08)

        fane_grija [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

        In dosarul flota au fost inculpate in jur de 100 de persoane. Basescu si-a dat demisia din senat (a renuntat la imunitate, nu ca altii care se folosesc de acest statut pentru a jongla cu justitia cazul Voiculescu) si s-a pus la dispozitia procurorilor. Procurorii au dat NUP. La momentul respectiv PSD era partid de guvarnamant in Romania asa ca banuia ca procurorii au fost influentati nu sta in picioare (din contra, daca puteau sa dovedeasca ceva o faceau).
        In schimb Ponta ia in fiecare luna 15% din salariu ca bonus pentru doctoratul furat si dovedit.
        • +1 (3 voturi)    
          atat (Luni, 28 ianuarie 2013, 11:05)

          mircearh [utilizator] i-a raspuns lui fane_grija

          cu asta ar trebui inchisa discutia.
      • +41 (47 voturi)    
        da (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:32)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

        Actele cu care s-a vandut flota poarta semnatura lui vacaroiu. Vezi unde sunt îmbogăţirii din perioada respectiva.
        Da, a existat flota, dar nu basescu a vândut-o. actele de vanzare au fos facute publice si se vede foarte clar cine a semnat.
        Iar poanta minte iar cu nerusinare. Pt titlul de doctor a avut 25% la salariu pe care i-a incasat ani la rand ilegal.
        Facatura de presa este ca nu se spune niciodata cine a semnat cu adevarat si nici nu s-au aratat actele. Daca era semnatura lui base iti garantez ca puneau actul respectiv in loc de sigla :)
        Dar tu si restul de creduli nu v-ati intrebat niciodata de ce nu au prezentat actele. Asa sunteti mintiti de ani de zile...
        • +24 (30 voturi)    
          flota (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:44)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          s'a vandut pentru ca aproape ca nu mai exista.
          multe din vasele apartinatoare erau arestate prin diferite porturi, pentru datorii sau nereguli tehnice sau de navigatie.

          don pedro a lamurit problema: un morman de fier vechi.:)

          flota apartinea fondului proprietatii de stat, a fost vanduta in urma unei hotarari de guven, a guvernului lui nea nicu saniutza.
          base a lamurit treaba, a semnat pentru scoaterea navelor de sub pavilionul romanesc, asta fiind sarcina ministerului transporturilor.

          asa latra ei si despre cat a furat udrea, dar pana acum, n'au dovedit nimic.
          cu toata tevatura facuta cu audituri, revizii, etc.

          inca ii mai dau cu parcuri si tobogane, dar, ei nici pentru astea nu pot lua bani de la oatza de ioropa.
      • +4 (6 voturi)    
        Stiai ca (Duminică, 27 ianuarie 2013, 23:01)

        avint [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

        Flota a fost vanduta de Vacaroiu.Basescu nu a facut decat ce era normal, in calitatea sa de Ministru al Transporturilor a semnat ca navele sa intre in posesia proprietarului.
        Asta e motivul pentru care Basescu a fost achitat desi era in opozitie. Mai informeaza-te si din alte surse, nu numai din presa Varanului.
      • +3 (5 voturi)    
        pt. ignoranti....... (Luni, 28 ianuarie 2013, 0:48)

        oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

        flota necesita cheltueli mari de intretinere.......nici un guvern de la p.roman , pana la ad. nastase nu a vrut sa dea bani pt. reparatii....s-a preferat varianta "topirii" prin div. porturi straine, asa ca.............., n-are nici o legatura disparitia flotei cu plagiatul lui ponta.
      • 0 (2 voturi)    
        de ce nu crezi? (Luni, 28 ianuarie 2013, 9:41)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

        ponta se considera nevinovat in cazul plagiatului, atunci este clar ca dosarul flota este o facatura, ca basescu este nevinovat si doar se incearca sifonarea imaginii lui ...
        dac asi ponta , care este procuror recunoaste nevinovatia lui basescu, ce probe mai vrei?
        la cat de inversunati sunt impotriva lui basescu, daca era ceva adevarat, era matrasit demult, cand basescu chiar nu avea functia suprema dar constituia un pericol real pentru mafioti...
      • 0 (2 voturi)    
        a incaput intr-un singur buzunar (Luni, 28 ianuarie 2013, 10:15)

        Vise [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

        Adica va inmaginati ca un singur om a putut dispune "vinderea "/ascunderea flotei fara asentimentul niciunuia dintre cei care se aflau la conducerea tarii in momentul respectiv.chiar,cine se afla la putere atunci?sa nu fi stiut nimeni nimic si sa fi aflat peste 5-10 ani ca flota a disparut? :) v-as cataloga cu un cuvant care va este foarte la indemana,dvs si categoriei de populatie din care faceti parte.
        de devalizarea Bancorex de ce nu se vorbeste?la flota nu platim pt recuperare,in schimb,pt recuperarea fondurilor sustrase de la bancorex platim 2 lei in pretul pe litru de benzina plu ce s-a platit "pe fata" in anii 96-2000.va rog sa va interesati pentru ca este,de asemenea,foarte interesant.
    • -7 (25 voturi)    
      nu-i prost pontacul (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:26)

      Catch 22 [utilizator] i-a raspuns lui ws

      Face legatura intre Flota si Plagiat. Cine-l invata ce sa spuna, il invata bine. Ponta nu repeta greselile lui Boc, e un com,unicator bun.
      • +11 (17 voturi)    
        aiurea (Duminică, 27 ianuarie 2013, 19:37)

        pragmatism [utilizator] i-a raspuns lui Catch 22

        Nu stiu daca e prost sau nu ... dar stiu sigur ca-i un mare mincinos care nu are sange in instalatie sa-si asume raspunderea!
      • +9 (11 voturi)    
        Evolutie (Duminică, 27 ianuarie 2013, 21:13)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Catch 22

        Pe vremuri i se spunea mincinos ordinar, acum i se spune bun comunicator.
    • +18 (22 voturi)    
      Mungiu (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:31)

      Danavincze [utilizator] i-a raspuns lui ws

      Mare caracter doamna asta. "Intelectual" veritabil.
    • +24 (30 voturi)    
      Ai dreptate (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:38)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui ws

      Exact asta e situatia!! Cum o descrii. Si ca perfidia sa fie dusa la extrem ,PONTA nu uita sa alature porcaria lui autentica ,celei fabricate de presa lui Basescu, cu flota !! Abjectia nationala este atat de latita , incat , tot asa cum zici, madam MUNGIU s-a dilit si ea cu totul. Iti amintesti ce spume demascatoare de comunism mai facea la gura, si cu cata manie "capitalista" infiera prin anii 90 tot ce misca la...stanga? Acum e ...inversa! Citeste-i articolele si te vei scarbi cu totul de intelectualismul de rahat al unor neobositi propagandisti ceausisti. Nu te mira, pt ca asa e !! Vrea sa ne convinga !!
    • +12 (14 voturi)    
      copy-paste (Duminică, 27 ianuarie 2013, 18:42)

      razek [utilizator] i-a raspuns lui ws

      acest PoAnta va ramane pentru totdeauna "dottore" si "copy-paste"
    • +8 (10 voturi)    
      Ha-ha-ha (Duminică, 27 ianuarie 2013, 20:00)

      rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui ws

      tovarasa mungiu lauda tot ce o ajuta sa fie neom
  • +46 (56 voturi)    
    Naiv (Duminică, 27 ianuarie 2013, 13:27)

    Daniels22026 [utilizator]

    Mare naiv!

    Dosarul flota s-a plimbat prin justitie ani multi. Nu exista prejudiciu! Din cei peste 100 de cercetati de justitie, nici unul n-a fost gasit vinovat. Ar fi si culmea sa gasesti vinovati pentru fapte care nu s-au produs. Am uitat numele ziaristului care marturisea peste ani, cu zimbetul pe buze, ca el a inventat subiectul de presa, din motive electorale.

    Dar plagiatul ramine peste ani. Toata Romania, Europa si lumea vor gasi oricind dovada plagiatului pe internet, verdictele date de prima comisie guvernamentala, si mai ales, analiza Universitatii Bucuresti. Marea majoritate a simpatizantilor uslamisti au acceptat de la bun inceput plagiatul, dar il trec cu vederea.

    Nimeni nu poate minti pe toata lumea permanent.
    • +5 (7 voturi)    
      Ziaristul (Duminică, 27 ianuarie 2013, 20:01)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      se numeste Sorin Rosca Stanescu,fost delator securist,actual senator roman si cu o gramada de bube pe cap.
      Daca n-ar avea scuza cu cei 50 de ani de comunism,as zice ca natia asta ar merita sa dispara...
    • 0 (2 voturi)    
      Sogunul (Luni, 28 ianuarie 2013, 14:11)

      Costache2009 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      A fost cineva condamnat, a facut vreo trei ani de puscarie, apoi a fost "eliberat si absolvit de vina"... "Călin Marinescu a fost întrebat şi cine trebuie să răspundă pentru că România nu mai are o flotă maritimă. Shogunul nu a pronunţat niciun nume, dar şi-a exprimat credinţa că vinovatul va da socoteală într-o zi pentru pierderea flotei comerciale." De aici: http://adevarul.ro/locale/constanta/premierA-marturiile-shogunului-despre-disparitia-flotei-vinovatul-socoteala-intr-o-zi-1_50aed1817c42d5a663a0e3fb/index.html
  • +45 (51 voturi)    
    Cata nesimtire, (Duminică, 27 ianuarie 2013, 13:33)

    potaissa [utilizator]

    cata lipsa de bun simt ,cat tupeu.....
    • +10 (16 voturi)    
      Comment sters de user (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:26)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui potaissa

    • +10 (12 voturi)    
      !?!?! (Duminică, 27 ianuarie 2013, 17:50)

      Vicrintor Pontonescu [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      "Stiti foarte bine ca nu-l folosesc, nu predau, nu am nici un fel de beneficiu in urma sa. Daca era mai simplu, as fi facut-o" - atunci de ce s-a mai obosit sa-si inventeze doctoratul? doar ca sa faca inconjurul lumii cu renumele de plagiator si sa loveasca in romanii care au un doctorat pe merit in romania?

      in curand renumele de nesimtit mincinos o sa-l depaseasca pe cel de plagiator, in cazul lui ponta
  • +39 (45 voturi)    
    plagiat (Duminică, 27 ianuarie 2013, 13:36)

    SMJ [utilizator]

    Problema d-lui Ponta e total diferita de a lui T. Basescu, asa ca pe el il va urmari si dupa ce nu va mai exista pe acest taram!
  • +40 (46 voturi)    
    Purcelus manipulator.... (Duminică, 27 ianuarie 2013, 13:40)

    FLORIO [utilizator]

    Basescu merge cu fruntea sus in Europa!!!Sa vedem cum o sa mergi tu pt ca in vest nu este agreat plagiatul. Esti un procuror ce iei apararea hotilor precum Felix. Dar cu cat urci mai sus vei cadea mai jos.
    • +13 (17 voturi)    
      ??? (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:10)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

      Unde vrei sa urce Ponta mai sus de-atit?! Crezi ca va mai face vreo alta cariera in justitie sau in alt domeniu?!
      • +10 (14 voturi)    
        eh, visul lui... (Duminică, 27 ianuarie 2013, 15:22)

        brita [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        ar putea fi sa fie presedintele tarii. al unei tari in confuzie totala...
  • +37 (43 voturi)    
    comparatii (Duminică, 27 ianuarie 2013, 13:51)

    Angoasat [utilizator]

    din cate stiu Ponta este doctor..si este cat se poate de clar ca intr-o tara normala titlul i-ar fi fost retras pt plagiat grosolan dovedit...ce treaba are Basescu aici?
    • +21 (25 voturi)    
      Intr-o tara normala (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:08)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Angoasat

      un plagiator si un repetent nu ajungeau sefi de partide.
  • +28 (32 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Duminică, 27 ianuarie 2013, 13:51)

    [anonim]

  • +16 (20 voturi)    
    Conexiuni (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:03)

    Sani [utilizator]

    Mai era unul care zicea ca dosarele revolutiei nu se pot afla ca nici ucigasul lui Kennedy n-a fost gasit!

    Logica? In capul tutorelui lui Ponta!

    Bai, nasol de idiotii din USL, dar mai nasol de fraierii care i-au adus la putere!

    CINE OARE?
  • -11 (15 voturi)    
    inteleg (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:22)

    dan-titus [utilizator]

    ca sa ma dumiresc. nici ponta n-a plagiat si nici base n-a vandut flota?
    • +10 (14 voturi)    
      mai sapă (Duminică, 27 ianuarie 2013, 16:27)

      dan63 [utilizator] i-a raspuns lui dan-titus

      mai sapă!
      PS AI VOTAT usl, nu-i așa?
  • +14 (18 voturi)    
    mda... (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:37)

    Enofereus [utilizator]

    Declaratiile dlui Ponta denota o atitudine evaziva (trimiteri catre dosarul flotei care nu are nimic de a face cu plagiatul) si din pacate si lipsa de onestitate (nerecunoasterea plagiatului). Sleep tight Mr. Ponta, USL nu va fi tot timpul la putere...
  • +7 (11 voturi)    
    e o asemuire.. (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:38)

    nash pandelica [utilizator]

    si partea plagiata la dottorat, si flota, aveau alti proprietari.
    base nu putea sa vanda flota, ca nu era a lui, adica a ministerului transporturilor, era a fondului proprietatii de stat.

    daca are vreo vina, base, are aceiasi vina cu toti ceilalti care au pus semnatura.
    vinovati sunt cei ce'au negociat, daca au negociat niste preturi proaste.
    hotararea se pare ca s'a luat in sedinta de guvern.

    parca se facuse lumina in treaba asta, s'a dat o rezolutie.

    la plagiatul lui dottore, inca nu s'a at nicio rezolutie.
    ramane tot asa.
  • +14 (18 voturi)    
    Mars! (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:39)

    Fiend [utilizator]

    Ba baiatule! Eu nu inteleg cum te suporta pamantul astsa, ca esti mai penibil ca o rama, dar macar aveti acelasi nivel de inteligenti.
    As vrea sa vad totusi, daca te tai in jumate, te divizezi ca o rama adevarata care esti?
  • +13 (17 voturi)    
    tupeu de hot (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:40)

    DlGoe [utilizator]

    Nu e "poveste" e furt (plagiat), si se va inchide cand zic eu:
    1. Ponta sa ramana fara titlu de doctor;
    2. Toti cei care l-au sustinut in incercarea de acoperire a plagiatului sa fie exclusi din ministerul invatamantului;
    3. Ponta sa devina prim ministru la el acasa in PSD si PNL.
    • +2 (4 voturi)    
      Hi-h-hi (Duminică, 27 ianuarie 2013, 20:13)

      rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui DlGoe

      Eu i-as exclude din invatamant complet, sau din orice slujba bugetara pe care o detin, sa-i ia privatii
  • +18 (22 voturi)    
    imoral d-le Ponta! (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:40)

    a4 [utilizator]

    De ce nu renuntati la titlul de doctor d-le Ponta?
    Subscriu la cele spuse mai sus, "se vede ca lumina zilei".
    Prin aceasta atitudine nu faceti decat sa jugniti intelectualitatea din Romania (atat cat mai este!).

    Daca aveti onoare si respect d-le Ponta, va rog sa renuntati la titlul de doctor.
  • +21 (25 voturi)    
    diferenta enorma (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:44)

    edif [utilizator]

    plagiatul cu numele de Victor Ponta a fost publicat in Nature, urmatorii 300 de ani cu siguranta va raman public si va fi ramane prima si cea mai importanta carte de vizita
  • +24 (28 voturi)    
    o mica diferenta (Duminică, 27 ianuarie 2013, 14:44)

    thebblack [utilizator]

    pe basescu nu a fost in stare nici justitia lui nastase sa il condamne.
    plagiatul lui ponta insa nu poate fi negat de nici o persoana care stie sa citeasca.
  • +15 (19 voturi)    
    Dottore (Duminică, 27 ianuarie 2013, 15:29)

    Dalinar [utilizator]

    Nu ma intereseaza ce se mai vehiculeaza prin presa sau ce mai declari ca nu are nici o valoare cuvantul tau. Esti doar un hotz ordinar care a ajuns PM datorita ignorantei populatiei si a unui sistem de valori stramb care e in Romania.
    Esti doar un slugoi marunt in care eu unul nu am incredere, gest reflex dealtfel, pt ca am destula experienta si in tara si in afara tarii ca sa nu-mi fac iluzii in privinta a ce esti capabil: DE NIMIC BUN.
  • +13 (17 voturi)    
    O singura diferenta, mititica (Duminică, 27 ianuarie 2013, 15:39)

    Leon_Magnificul [utilizator]

    Autoritatile abilitate intr-un stat de drept sa judece cazurile au decis: NUP in cazul flotei lui Basescu (verdictul justitiei), plagiat (verdictul Universitatii din Bucuresti care i-a conferit plagiatourului titlul de doctor, sustinut de raportul unei comisii de experti internationali) .
  • +8 (12 voturi)    
    Chiar ma lasa rece acum un doctor in stiinte... (Duminică, 27 ianuarie 2013, 16:17)

    abel [utilizator]

    ... Stim si noi domnule Ponta ca nu sunteti singurul plagiator si apoi multi din cei care va apara sunt in aceeasi oala cu dumneavoastra , ar trebui sa renunte si ei la titlul de doctor... Probabil o sa ma reorientez daca vreau sa am un titlu de doctor in stiinte cu care sa ma mandresc , ar trebui sa caut o facultate peste hotare pentru un doctorat serios ... As vrea sa vad ca aveti coloana vertebrala dreapta, domnule Ponta, ca sunteti demn si ca renuntati la ce ati dobandit fara munca,stiti... marii regi sunt maiestuosi chiar si in zdrente...
  • +11 (15 voturi)    
    nu cenzurati (Duminică, 27 ianuarie 2013, 16:23)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    Ponta, eu chiar iti doresc ca stigmatul plagiatului sa te urmareasca-n veci, pina cind iti va veni bunul simt la cap, fie sa te retragi din viata politica, fie (minimal) sa ceri mata retragerea titlului de doctor. O persoana care nu e capabila sa-si conduca cercetarea pentru obtinerea titlului de doctor nu va fi capabila sa conduca o tara. Si asta nu are legatura cu flota sau casa din str. Mihailescu.
  • +10 (16 voturi)    
    !!! (Duminică, 27 ianuarie 2013, 16:31)

    cristiian [utilizator]

    Dima si cu Vacaroiu au semnat contractele!
    Mincinosule!!!
  • +7 (9 voturi)    
    ? (Duminică, 27 ianuarie 2013, 18:11)

    cotora [utilizator]

    victoras si un copil de clasa a 2-a care stie sa citeasca, iti spune ca este un plagiat, iar flota a fost inventata de fostul ministru stanoiu
  • +8 (10 voturi)    
    interviu victor ponta (Duminică, 27 ianuarie 2013, 18:27)

    marga 2 [utilizator]

    Ponta a luat lecții de la madam' Rodica Stănoiu.
    Incepe din nou jocul cu dosarul flota.Cine-l crede pe Pinochio ?Dacă aveau dovezi la vremea respectivă (4 ani de guvernare Năstase) l-ar fi arestat de mult.Acum că se pune din nou suspendarea președintelui (vezi spusele baronului de Caraș) se reia subiectul.tot pentru manipularea electoratului uselist. Altceva nu știe,numai să manipuleze și să mintă,că de guvernare habar nu are.Este o nucă tare pentru el.
  • +4 (6 voturi)    
    Ponta nu invoca o vinovatie a lui Basescu... (Duminică, 27 ianuarie 2013, 22:19)

    Mihai Bucur [utilizator]

    Ponta nu invoca vinovatia lui Basescu in chestiunea flotei, dimpotriva. Considerandu-se nevinovat de plagiat, Ponta sugereaza ca este vorba si in cazul lui de acuzatii nefondate, ca si in cazul lui Basescu.
    Este desigur o minciuna in binecunoscutul stil Ponta, dar este prima oara ca un lider PSD admite, implicit,
    ca acuzatia contra lui Basescu in legatura cu vanzarea
    flotei a fost o facatura.
  • +2 (4 voturi)    
    AI VREA TU CA PLAGIATUL TAU SA FIE (Luni, 28 ianuarie 2013, 0:59)

    fosta zoezoe [utilizator]

    ca flota dar nu e !Plagiatul se constata pe loc de catre orice persoana alfabetizata care a facut 4-5 clase.Vazand votul si raportand la cata lume are si diploma si internet in Romania concluzia e ca nu le foloseste la nimic ca sa nu mai vorbesc despre morala ca-mi vine in minte imediat cat de mandra sunt ca sunt romanca si o iau razna de la subiect.Cat despre faptul ca o sa se vorbeasca despre tine peste 20 de ani .... poate, dar numai in contextul plagiatului(ca ultimul plagiator din UE ajuns prim-ministru) si al tehnicilor de manipulare.
  • +1 (3 voturi)    
    Elena Ceausescu sa fie iertata de pacate (Luni, 28 ianuarie 2013, 10:39)

    visio [utilizator]

    pentru ca Ponta vrea sa fie iertat de plagiat...
    surpriza, nu se poate.
  • 0 (0 voturi)    
    nu a inteles nici acum (Luni, 28 ianuarie 2013, 15:51)

    liviusmaximus [utilizator]

    ponta nu a inteles ca nu faptul ca acea lucrare e plagiata ne afecteaza (el habar nu avea, deci nu era vinovat moral pt ea), dar modul in care a fost tratat subiectul - comisii desfiintate, insasi ideea de a renunta la titlu contra spalarii obrazului, etc.
    s-a creat impresia ca TOTI doctoranzii romani sunt hoti ! Asta ne doare mr Ponta, nu faptul ca esti sau nu doctor.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by