Reactia lui Jose Barroso dupa publicarea rezultatelor oficiale ale alegerilor: Il felicita pe Victor Ponta pentru victorie si asteapta sa colaboreze cu el si cu Basescu. "Poporul roman a facut o alegere clara"

de Red. Stiri     HotNews.ro
Vineri, 14 decembrie 2012, 18:15 Actualitate | Politic


Jose Manuel Durao Barroso
Foto: Comisia Europeana
Presedintele Comisiei Europene, Jose Manuel Barroso, l-a felicitat pe premierul Victor Ponta pentru victoria sa si a USL in alegerile parlamentare si a aratat ca asteapta sa colaboreze cu el si cu presedintele Basescu in dificila perioada care urmeaza pentru a promova reformele necesare.

"Poporul roman a facut o alegere clara intr-un mod democratic", se arata intr-o declaratie de presa a Comisiei Europene.

"Presedintele Barroso saluta angajamentul tuturor actorilor politici de a consolida statul de drept si de a respecta mecanismele democratice de checks and balances", se mai arata in comunicatul oficial de presa.

Comunicatul a fost remis presei la scurt timp dupa ce in Monitorul Oficial au fost publicate rezultatele alegerilor, iar presedintele Traian Basescu a declarat la Bruxelles ca "alegerile s-au desfasurat normal si rezultatul lor, chiar daca or fi fost mici incidente, nu este alterat de incidentele din campanie sau din ziua votului".

UPDATE: Declaratia lui Barroso spune de fapt ca Traian Basescu "ar trebui sa-l nominalizeze pe Ponta premier", scrie un blog afiliat Wall Street Journal, citand sub protectia anonimatului un inalt oficial UE. Oficialul UE spune ca mesajul lui Barroso este un avertisment adresat presedintelui Basescu sa nu arunce Romania intr-o noua criza politica.

Vezi textul complet al declaratiei lui Jose Barroso (in lb. engleza)

"Statement from President Barroso following the publication of the official results of the Romanian elections of 9th December 2012

President Barroso congratulates Victor Ponta for his electoral victory and that of the USL coalition. The Romanian people have made a clear choice in a democratic way.

President Barroso looks forward to working with Prime Minister Victor Ponta and President Basescu, during the coming challenging years, to promote the necessary reforms in Romania's and Europe's interest.

President Barroso welcomes the commitment by all Romania's political actors to consolidating the rule of law and respecting democratic checks and balances".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















6236 vizualizari

  • +42 (60 voturi)    
    da (Vineri, 14 decembrie 2012, 18:20)

    I [utilizator]

    o alegere clara, dar nu si una buna.
    • -37 (47 voturi)    
      hai lasa-ne (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:18)

      Colonel [utilizator] i-a raspuns lui I

      a fost bine cu Boc si masurile aberante de sacrificare a populatiei pentru binele natiunii. Generatii de sacrificiu exista doar in comunis.
      • +28 (38 voturi)    
        aberante? (Vineri, 14 decembrie 2012, 20:02)

        I [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        sa cheltui cat produci nu e aberant deloc.
      • +28 (32 voturi)    
        boc (Vineri, 14 decembrie 2012, 23:31)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        daca nu era boc, acuma, eram mai rau ca grecii, azi, maine o sa plangem dupa boc
        • +2 (2 voturi)    
          Partial ei dreptate (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 10:24)

          OVali [utilizator] i-a raspuns lui cotora

          Daca nu lua aceste masuri, avand in vedere cat de cretini au fost in calitate de guvernanti, lipsiti de alte idei, balbaiti si pusi pe capatuiala, alesi doar pe baza de nepotism, da este corect, la nivel macro, ca tot nu a tinut nimeni seama de oameni, a fost o solutie buna.
          Vom vedea daca acestia sunt mai buni.
          Din punt de vedere al stabilitatii macroeconomice, daca impusti toti pensionarii, bolnavii, nu mai ai deficit nici la pensii nici la sanatate...
        • +3 (5 voturi)    
          foarte curand... (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 12:31)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui cotora

          foarte curand...
          • 0 (2 voturi)    
            :) (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 19:35)

            Zamolx11 [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

            Tu deja plangi...
            • +1 (1 vot)    
              eu va salut din Germania (Luni, 17 decembrie 2012, 18:54)

              Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Zamolx11

              ca de plans voua de mila, nu as plange...

              am fost si am votat impotriva PSD asa cum am votat mereu de la 18 ani. Asta ati vrut,sper sa primiti ceea ce ati votat.
      • +5 (5 voturi)    
        aberante... (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 8:22)

        vio-e1 [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        sunt doar ideile dumitale, tov. colonel, caci iti faci obiceiul sa bati campii, pe aici. Poti sa stii ca fara masurile lui Boc, eram demult cei care faceau din Grecia, prin comparatie, un Rai in Europa...
        Pe urma, ca o continuare a dicutiei dintre Pontea si Baroso, primul a afirmat ca el e gata sa respecte rezultatul "votului poporului" ( stim cu totii cu cat cinism rosteste sintagme de genul asta) , caci, pana acum a fost ocupat cu alegerile , dar promite ca de acum inainte...bla-bla... Mai mare rasul cum plagiatorul de la Guvern afirma ca singura lui activitate in sapte luni de pseudo-guvernare a fost sa organizeze alegeri ( sub denumiri divrese: alegeri locale, pseudo-referendum, alegeri parlamentare etc.)
        , acesta din urma fiind, in mintea lui, singura realizare "pozitiva"...
        Nu mai vorbeste nimeni despre "cei sapte milioane si jumatete..." caci, statistic, uselistii au castigat fiind preferati ( sa zicem ca votul a fost curat) de 67% adica doua treimi din 40%, adica ceva mai mult de o treime din populatia apta de vot din Romania... Marea victorie este , de fapt, mica... pentru ca fizic, doar vreo 5 milioane de romani au hotarat ca struto-camila uselista sa ia puterea in Parlament... Deci, mai usor cu statisticile, ca ne prindem urechile...
        Hm, cum e , tov. colonel?
    • -24 (36 voturi)    
      Solutia = expulzarea celore care au votat USL (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:54)

      Mishulica [utilizator] i-a raspuns lui I

      Nu? Sau sa trimitem DNA-ul, procuratura si CSM-ul la fiecare dintre votantii USL. Cum isi permita sa voteze "gresit" cand NOI stim ca nu e bine. Ganditi si voi ca si Base.
      • +3 (5 voturi)    
        Nu (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 12:21)

        so [utilizator] i-a raspuns lui Mishulica

        Nu trebuie expulzati....

        Trebuie doar educati mai bine, si asta nu in sensul sa faca scoli multe si inalte (cu diplome ... de la nasul de tren)

        Trebuie doar sa inteleaga cateva "lucruri" de baza care tin mai mult de bunul simt ....
        • +1 (1 vot)    
          :) (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 19:40)

          Zamolx11 [utilizator] i-a raspuns lui so

          Apropo de educatie: sa faca matematica cu Roberta Anastase? Ca la cum numara ea parlamentarii din sala si voi o aplaudati, ori sunteti prosti ori nu va pasa de democratie si "statul de drept" si doar va folositi de vorbe pt a putea fura mai bine la adapostul "liderilor UE si SUA"
          Ca si cu prostiile spuse de Macovei: "Romania e in pragul razboiului civil". Mai tineti minte toate aceste arogante PDL??? De aia am votat USL, nu pt ca-s mai buni, dar sigur nu-s asa de aroganti !
  • -4 (18 voturi)    
    Checks and balances, my ass! (Vineri, 14 decembrie 2012, 18:21)

    Jimmy Hoffa [utilizator]

    E ca si cum ai flutura pe la botul unui dulau flamand un ciolan apetisant si ai mai avea pretentia sa raspunda la comanda "sezi!".
  • +26 (38 voturi)    
    vointa poporului (Vineri, 14 decembrie 2012, 18:33)

    Marius Muntean [utilizator]

    Poporul roman a facut intr-adevar o alegere clara, dar asta nu este USL.
    Alegerea clara a poporului roman a fost sa nu voteze pe nimeni.
    Orice alta interpretare a rezultatelor alegerilor parlamentare din 2012 este o lipsa de respect fata de vointa poporului Roman.
    • -9 (23 voturi)    
      Zdrobitor (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:22)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Marius Muntean

      Romania a ales USL, zdrobitor! Prezenta la vot a fost peste 40%. Nu-mi convine, dar asta nu ma impiedica sa accept realitatea.
      • +7 (23 voturi)    
        Problema de bacalaureat (Vineri, 14 decembrie 2012, 21:46)

        a2t [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        42% au votat. 58% nu au votat. 58 > 42 deci majoritatea inseamna cei 58%. ce a ales majoritatea? sa nu voteze.
        • -3 (19 voturi)    
          Invinsi (Vineri, 14 decembrie 2012, 22:28)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui a2t

          Care-i problema de bacalaureat?

          Vezi ca e de gradinita problema. Trebuie sa stii sa pierzi, sa te recunosti invins. Face parte din esenta democratiei. Respectarea regulilor e mai importanta decit victoriile vremelnice in alegeri.
          • +1 (1 vot)    
            respectarea regulilor... (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 8:26)

            vio-e1 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

            ar fi dovada ca traim in normalitate, dar... caut cu indarjire in scurta istorie de sapte luni de "guvernare" uselista ceva, o regula care sa se fi respectat , in Romania de catre acestia...
    • +5 (11 voturi)    
      VREM SI PARLAMENTARI / JURATI (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:42)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui Marius Muntean

      Sunt de acord cu dumneavoastrà. Trebuie si noi sà avem alesi acolo, trasi la sorti, din listele de jurati.
      Cea mai democraticà solutie.
      • -4 (10 voturi)    
        Excelenta idee!!! (Vineri, 14 decembrie 2012, 23:53)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        si asa cu alde Pambuccian (citi armeni mai traiesc in Romania de au dreptul sa-si trimita reprezentant in Parlament? SA SE DUCA LA EI ACOLO, IN ARMENIA, GAGAUZIA, urgent, Vogsanian, Horasangian si cine-o mai fi!) vor sa faca REPUBLICA PARLAMENTARA!!! JOs cu ei!
      • -2 (2 voturi)    
        I (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 10:43)

        fdan [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        Si precum CCR, juratii trebuie alesi de presedintele Basescu!!! Vom avea astfel siguranta ca nu sunt partinitori. Daca uita le reaminteste presedintele cine le-a semnat numirea!
    • +19 (21 voturi)    
      hitler (Vineri, 14 decembrie 2012, 23:32)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui Marius Muntean

      si hitler a castigat alegerile cu 70%, in 1933
      • 0 (0 voturi)    
        Dar Hitler nu era prost si nici hot! (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 8:32)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui cotora

        El avea un cui impotriva prostilor si hotilor. Cine e de dreapta considera ca prostii si cu hotii trebuie pusi la coada societatii, cine e de stanga, ca mine, considera ca toti sunt egali si e convins ca doar prostii vor ajunge singuri la coada societatii, hotii au mari sanse sa ajunga in varf intr-o societate democrata.
      • -1 (3 voturi)    
        Poate ai dreptate! (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 10:46)

        fdan [utilizator] i-a raspuns lui cotora

        Si Hitler a venit la putere dupa o perioada de criza profunda, a Germaniei in primul rand! Deci cauza unor astfel de scoruri sunt dezastrele economice precum cel lasat de PDL.
        • +1 (1 vot)    
          alesii (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 21:22)

          Serje [utilizator] i-a raspuns lui fdan

          Boc a primit diploma de merit de la UE pentru rezultatele guvernarii sale. A fost dat de exemplu pentru ca a tinut tara si nu am ajuns precum Grecia, Spania, Portugalia, Italia !!!
          Vreo 4,5 milioane au votat uslamul, victimele leprozeriilor de la antenele varanului oligarh mafiot Felix.
          Vreo 1,5 milioane mai au inca sperante in logica, in statul de drept, in inteligenta, bun simt.
          Vreo 10 milioane au stat acasa, desteptii lui Papuc. Acum sa si-i pupe-n ... pe talharii alesi, puscariabili, excroci, plagiatori, infami, mizeria infernului scoasa pe tarabe.
      • +1 (3 voturi)    
        nu (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 17:18)

        Andrei57 [utilizator] i-a raspuns lui cotora

        Partidul lui Hitler nu a avut nici macar 50% din voturi. Asta asa, ca ne dam destepti.
        • +1 (1 vot)    
          istorie (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 20:18)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

          cunosti istoria ?
    • -2 (2 voturi)    
      Nu ma pot abtine ... (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 10:26)

      OVali [utilizator] i-a raspuns lui Marius Muntean

      sa nu te intreb, ai drept de vot? sau esti la spitalul cu gratii si fara clanta la usa?
    • -1 (3 voturi)    
      Un progres (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 10:38)

      fdan [utilizator] i-a raspuns lui Marius Muntean

      Observ un oarecare progres in modul original al PDL sau sustinatorilor de a numara voturile. De la 80=160 pentru in Parlament. la 10 milioane au "votat "cu Basescu la referendum s-a ajuns acum sa se considere ilegitimi parlamentarii pentru ca nu au fost votati de toata populatia Romaniei sau pentru ca sunt prea multi. Jalnic stiu sa piarda !!!
  • +37 (55 voturi)    
    Care popor? 4 milioane nu reprezinta poporul (Vineri, 14 decembrie 2012, 18:34)

    Cristiann80 [utilizator]

    Care popor ? Haideti sa fim seriosi si corecti, este vorba despre numai 4 milioane de autisti care au votat mafia bolsevica. Pacat ca noi cei de drepata n-am iesit cu totii la vot. Poate e mai bine, numai asa se vor lecui si tovarasii care au votat orbeste USL! Deja curg anunturile cu ce ii asteapta in 2013, acel vis ca va curge lapte si miere deja s-a spulberat prin anunturile cu ce scumpiri vin si ce masuri de austeritate vor fi luate...si mai dure ca ale lui Boc. Asa va trebuie, rabdati acum! O sa plangeti guv Boc cu 10 randuri de lacrimi....
    • -20 (34 voturi)    
      Te plang pe tine.... (Vineri, 14 decembrie 2012, 18:44)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      2004-2012....chiar nu vezi?
      • +14 (26 voturi)    
        2004-2008 (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:31)

        Jar [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        Tariceanu si PSD au dat cu flit lui Basescu.Chiar esti idiot?
        • -1 (3 voturi)    
          Ciocul mic... (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 7:11)

          cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Jar

          Zicea o escroaca pedelista...monsher, nu jigni cand nu ai argumente..dai dovada de marinarie grosolana...
          De cate ori a venit "dreapta",PIB-ul tarii arata ca dupa razboi(citeste si compara).
          Neant,monsher..
      • +21 (31 voturi)    
        Ura. USL a cistigat. (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:50)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        Peste patru ani va fi mai rau.
    • -15 (25 voturi)    
      imi pare rau pentru tine (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:20)

      Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      Nimeni nu esteapta lapte si miere, dar cu totii dorim o societate care lucreaza in interesul individului, nu o sacrificare a indivizilor pentru binele unei notiuni abstracte ("binele natiunii"). PNL e de dreapta, PD e de stanga/dreapta, cum bate vantul si reprezinta cel mai bine in conceptii comunismul.
      • +25 (31 voturi)    
        PNL de care dreapta? (Vineri, 14 decembrie 2012, 21:35)

        goodsam [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        Cum ar putea PNL sa aplice o politica de dreapta cand e la remorca celei mai puternice forte de stanga? CUM? PNL s-a compromis ireversibil prin asocierea stransa si de lunga durata cu psd. As fi votat oricand PNL preferandu-l PDL pentru doctrina, dar nu cu antonescu si nu contopit cu nenorocirea de psd.
      • +20 (24 voturi)    
        Nu sunt fan al nici unui partid, dar (Vineri, 14 decembrie 2012, 21:38)

        goodsam [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        nu pot sa nu remarc ca pdl a luat totusi cele mai de dreapta masuri, a taiat in carne vie cand a fost nevoie. Nu prea mi s-a parut de stanga.
        • -2 (2 voturi)    
          Si (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 10:50)

          fdan [utilizator] i-a raspuns lui goodsam

          Si cand nu a fost nevoie. A taiat cu placeere, cu bucurie, doar de acolo unde a durut mai tare. Adica de la cei amarati nu de la clientala sa pusa la ingrasat.
        • -1 (3 voturi)    
          Aberant... (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 12:26)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui goodsam

          Impozitul forfetar (sau minim sau cum s-a chemat) a fost de dreapta?

          Pensia minima obligatorie a fost de dreapta?

          Marirea CAS-ului in 2009 a fost de dreapta?

          Dar interzicerea cumularii pensiei cu salariul?

          CAS si TVA pe drepturile de autor este masura de dreapta?

          Cresterea impozitului pe microintreprinderi a fost masura de dreapta?
      • +11 (15 voturi)    
        Comunismul e de stanga/dreapta? (Vineri, 14 decembrie 2012, 22:08)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        PSD-ul pe unde e saracul? L-ai lasat fara doctrina. Macar are doctor.
    • +22 (28 voturi)    
      Domnule eu am fost, (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:33)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      nu puteam, as fi scuipat pe MORMINTELE TUTUROR STRAMOSILOR MEI, sa nu ma duc si sa las LEPRELE SI GANSTERII sa ne zdrobeasca! D-zeu sa-i ierte pe toti care nu s-au dus, noi nu ii vom ierta fiindca au DAT TARA PE MINA GANGSTERILOR!
      • +15 (19 voturi)    
        Ce nu au inteles cei care nu au votat (Vineri, 14 decembrie 2012, 22:30)

        mamarutza2 [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        a fost ca votul este, totusi, uninominal. Fratilor, trebuie sa te uiti si la om, nu numai la culoarea partidului. Am intalnit abrutizati care au urlat ca nu il voteaza pe Basescu (!) si au pus stampila pe USL fara sa gandeasca ce lichea promoveaza in parlament. Si simpatizanti USL care au votat ARD pentru ca le-a placut candidatul lor mai mult decat celalalt. Aceasta atitudine din urma mi s-a parut, totusi, normala - au analizat si au ales ce au considerat mai bun. Dar ce nu pot sa inteleg este reactia: nu votez pentru ca nu ma reprezinta clasa politica. Ba NE REPREZINTA PE TOTI, si ajung sa ne reprezinte acolo unde ne doare. Cand bunastarea noastra si a generatiilor viitoare este in joc, cand democratia si libertatea noastra este in joc, trebuie sa ne mobilizam, sa cantarim optiunile si sa iesim la vot. Poate data viitoare...
        Si pentru ca suntem in luna decembrie si se implinesc 23 de ani de la niste evenimente cruciale pentru istoria noastra, sugerez sa vizionati un film deosebit: Trei zile pana la Craciun. Ruleaza la cinema Studio in Bucuresti, dar si in alte orase din tara.
    • -18 (26 voturi)    
      PDL-ul SI TB, NE-AU ADUS IN COADA EUROPEI (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:46)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      Dacà USL-ul va merge prost, vom ràmine unde suntem acum, in coada Europei.
      • +13 (17 voturi)    
        n-as fi asa optimist (Vineri, 14 decembrie 2012, 21:29)

        goodsam [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        sau vom fi scosi din UE de tot
        • -8 (14 voturi)    
          RESURSE IEFTINE (Vineri, 14 decembrie 2012, 21:56)

          dincannes [utilizator] i-a raspuns lui goodsam

          Nu và fie fricà, nu lasà ei din minà, o piatà de desfacere de 18 milioane de oameni.
          • +13 (15 voturi)    
            Nu fii asa sigur (Vineri, 14 decembrie 2012, 22:26)

            Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

            18 milioane in SCADERE vertiginoasa!
            Multi au emigrat si cu mult mai multi vor pleca in cele ce urmeaza.
            Cine va ramane? Pai:
            1. batranii, pensionarii, asistatii sociali
            2. bugetarii, carora li se vor da inapoi salariile "intregite" (fara sa mentionam cresterile de taxe, preturi, inflatie etc.)
            3. "revolutionarii" - e nevoie mereu de cineva sa strige "jos Base" cat timp e acelasi presedinte
            4. comunitatea rrrromaneasca, a carei natalitate n-a cunoscut declin nici in cele mai rele conditii. Ba dimpotriva, unii mai fac si afaceri cu cei mici. Deh, business-ul nu se discuta.

            In concluzie, la ce bun ne-ar mai tine Evropa la ea? Pentru niste firme de IT? La asta sunt din ce in ce mai buni chinezii si indienii. Si nu-s nici asa de pretentiosi ca romanii.
            Mai mult, asa ca o "presimtire", banuiesc ca si Maica Russia ar fi interesata sa ne arunce niste ciozvarte de lichiditati (atunci cand vom fi cu ambele picioare in groapa) ca apoi sa se prezinte (cu ajutorul masinii propagandistice Media/TV) drept "Salvatoarea Natiunii".
            Ma opresc aici, ca mi-e frica de cosmarul ce se prefigureaza.
          • +2 (2 voturi)    
            Piata de desfacere? (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 10:21)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

            Daca suntem saraci vor ramane cu marfa " in galantar".
      • +2 (2 voturi)    
        unde erau? (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 11:48)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        deci eram dupa Germania in momentul 2004, cand a plecat Nastase? bre, dar un instructor de partid mai putin tembel n-ai gasit?
      • +2 (2 voturi)    
        la coada europei.... (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 13:12)

        keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        ...sintem de prin '92, dar mai ales de cand o anumita minoritate creeaza probleme in europa. Stiu de la cetateni straini, i-am intrebat fara ocolisuri care anume a fost momentul cand Romania a pierdut simpatia occidentului, cand am devenit *oaia neagra* a europei....asta a fost raspunsul lor ! si e greu, foarte greu de reparat atata vreme cat nimeni din guvernele care s-au perindat nu au facut nimic in acest sens.
        • 0 (0 voturi)    
          zau? (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 17:12)

          Aramis [utilizator] i-a raspuns lui keiser_soze

          dar in decembrie 89 unde eram, sub coada Europei?
    • -16 (24 voturi)    
      Poporul e Base si gasca lui de lingai... (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:55)

      Mishulica [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      cred ca il doare fundul pe El Presidente de cate limbi ii dati...
  • +22 (36 voturi)    
    lista (Vineri, 14 decembrie 2012, 18:34)

    cotora [utilizator]

    barosso, l-ai intrebat pe ponta de celebra lista pe care i-a dat-o ?, de penalii si imcompatibilii din guvern si parlament ?
    • +12 (24 voturi)    
      Bravo BASESCU !!! (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:36)

      SRA [utilizator] i-a raspuns lui cotora

      PONTA a promis ca in guvernul sau nu va figura nici un puscariabil sau cineva acre are probleme cu JUSTITIA.

      Vom vedea cât de serios este acest ponta !?!?!

      ROMANIA a castigat,

      BRAVO BASESCU
  • +26 (34 voturi)    
    alesii (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:05)

    Serje [utilizator]

    O problema foarte mare este ca cea mai inteligenta si activa parte a romanilor se afla in strainatate. Majoritatea cunostintelor au copiii plecati in strainatate pe definitiv. Nici nu se gandesc sa se intoarca. Alte multe persoane isi planifica plecarea copiilor la studii in strainatate iar de acolo cei care au plecat nici gand sa se intoarca.
    Noi am ramas cu securistii si nomenclaturistii care ne conduc zdravan si sunt foarte greu de mai dat jos. Acesti securisti au adus antenele mincinoase care au indus in majoritatea populatiei ura impotriva PDL si Basescu.
    Situatia seamana cu Germania lui Hitler din 1933 in care Goebels cu propaganda lui au indus in populatie ura fata de evrei, comunisti si au adus razboaiele care au urmat.
    Toata propaganda lui Hitler si a lui Felix Voiculescu se bazeaza numai pe minciuni.
    Cum au putut ca oligarhii mafioti Voiculescu si baronii USL sa lamureasca populatia ca mafiotii sunt PDL-istii cand TOP 300 de averi ale Romaniei il arata clar pe varanul Felix la 600 milioane euro si toti stiu prin ce talharii a ajuns la acesti bani. Averile PDL-istilor nu trec de 100 milioane euro.
    Talharii USL, cu sute de milioane de euro, au indus in populatie credinta ca acesti bani sunt la PDL si ca aici este raul ce trebuie demolat.
    Demonstrantii din Piata Universitatii ar trebui sa-i confiste lui Felix averile necinstite pentru a avea banii necesari la pensii si salarii.
    Un foarte mare STAS de NEDREPT s-a creat iar Base nu a fost sustinut suficient pentru a-l darama. Banditii au lamurit pe tolomaci ca sprijinitorii dreptatii sunt cei rai si nemernici.
    • -19 (23 voturi)    
      CONCLUZII AIURITOARE ! (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:48)

      Radu I [utilizator] i-a raspuns lui Serje

      Sa faci afirmatia - cea mai inteligenta si activa parte a romanilor se afla in strainatate - te descalifica din start ca om cu o gandire sanatoasa, ca sa nu mai amintesc restul afirmatiilor. Acest site este totusi pentru oameni cu un minimum de gandire si inteligenta. Incearca altceva, dupa puterile tale.
      • +5 (5 voturi)    
        pentru Geki (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 10:32)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Radu I

        Nu te grabi si mai ales nu insulta.
        Serje are dreptate ,din pacate. Pot confirma cu un exemplu din familia mea.
        Un tanar de 33 de ani a luat diploma de doctor in fizica in USA. S-a intors in Romania pentru 6 luni. Va pleca inapoi la un centru de cercetari N.A.S.A.
        Si cred ca stim cu totii exemple de oameni foarte valorosi ce pleaca . Chiar si meseriasii cei mai buni ( instalatori, electricieni, constructori, etc. ) sunt plecati.
        Cred ca ar trebui sa-i ceri scuze lui Serje. Daca ai puterea sa-ti recunosti greseala . Si sa-ti ceri iertare de la cel pe care l-ai insultata pe nedrept.
        • +2 (2 voturi)    
          Din pacate (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 16:56)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          intr-o tara in care e suficient sa copiezi si poti ajunge prim ministru nu se mai pune pret pe valoare.
    • 0 (6 voturi)    
      SERVICIILE POARTA RASPUNDEREA ACESTEI SARACII (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:57)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui Serje

      Multi candidatii parlamentari (acum deja alesi) au "Serviciile" in spatele lor.
      Dacà reusim sà avem si parlamentari, prin tragere la sorti (din liste cu jurati), scàpàm de multi dintre acesti vinduti.
  • -6 (12 voturi)    
    Ponta va fi si va face ce spune ue SI nato (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:11)

    SRA [utilizator]

    Desigur, Presedintele s-a consultat cu Barroso si NATO pentru desemnarea Premierului, mai mult ca sigur va fi PONTA.
    • +1 (13 voturi)    
      Suveran (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:27)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      Presedintele Romaniei nu se consulta cu strainatatea privitor la rezultatul alegerilor. Mai ales ca rezultatul este evident. Conform constitutiei, desemnarea premierului depinde doar de institutiile Romaniei, iar poporul roman este suveran.
      • +6 (8 voturi)    
        zau (Vineri, 14 decembrie 2012, 23:38)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        presedintele desemneaza premierul, nu poporul, asa scrie in constitutie facuta de iorgovan, iliescu in 1991 si modificata de nastase in 2003
  • +14 (16 voturi)    
    alegerea este clara (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:25)

    Tomis [utilizator]

    La fel ca si consecintele.
  • +6 (12 voturi)    
    asta e tare de tot!!! (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:31)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    "mecanismele democratice de checks and balances",...iar au plecat traducatorii sa taie porcul si i-au lasat pe bietii jurnalisti prada capcanelor limbii bruxengleze...
    • +3 (3 voturi)    
      altul? (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 11:50)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

      dar unde gasiti instructori de partid unul mai incult decat celalalt? checks and balances NU apartine Bxl, este un termen AMERICAN !
      • 0 (0 voturi)    
        mister/madam google (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 21:32)

        Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        Stimabile/o,
        Orice nataflet cauta pe google si afla ce e cu checks and balances. Nu te impune mai cultivat decit esti, in realitate...
  • +3 (9 voturi)    
    E clar pe cine desemneaza Basecu prim-ministru (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:38)

    GeorgeMiron [anonim]

    President Barroso looks forward to working with Prime Minister Victor Ponta...
    • -1 (7 voturi)    
      suparat foc (Vineri, 14 decembrie 2012, 22:16)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeMiron

      E clar cine l-a suparat pe "omul negru" (la fata) de la Decernarea Nobelului pentru pace...
  • -7 (15 voturi)    
    alibi (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:38)

    demaGOGU [utilizator]

    tocmai i-a servit alibi-ul perfect carmaciului ptr a inghiti broasca, pardon porcul
  • -13 (29 voturi)    
    Nu e suficient, mai Barroso! (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:43)

    finutza [utilizator]

    Trebuie sa iti ceri scuze pentru ajutorul dat lui Basescu asta-vara Asa, a trebuit sa mai asteptam pana acum sa se dovedeasca faptul ca Basescu nu mai are deloc sprijin din partea romanilor, ba mai mult, ne-a lipsit de placerea de a-l vedea trimis acasa pe marinar...
    • +16 (18 voturi)    
      de ce ? (Vineri, 14 decembrie 2012, 23:40)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      de ce sa plece marinarul ?, ca asa vrea usl ?, antena3 ?fanaticii, sau fanii ?, el a fost ales in mod direct pe 5 ani
      • -4 (4 voturi)    
        Ai sa vezi ca marinarul... (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 11:17)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui cotora

        ... tau, pentru a-si apara pielea si a "rezista" cei 5 ani, se va da cu usl-ul. Accepti asa ceva?
        • +1 (1 vot)    
          ? (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 14:46)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          fiecare sa-si faca treaba, eu nu trebuie sa accept ceva sau nu, fiecare isi apara piela, conform constitutiei si a legilor in vigoare
          • +1 (1 vot)    
            Nu cred ca finuta pricepe ce ai scris (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 17:27)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui cotora

            In lumea ei trebuie sa faci ce ti se spune sau esti dat afara.
            • 0 (0 voturi)    
              Am inteles perfect, dar... (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 18:49)

              finutza [utilizator] i-a raspuns lui ty

              ... exista situatii in care a astepta cat tine mandatul, creaza un rau mai mare colectivitatii. Iar in cazul lui Basescu, nu mai e nevoie de demonstratii. Si apoi, se aplicau niste reguli statuate de Constitutie si legi specifice. De ce sa fim vesnic plecati, de ce sa induram mereu c-asa-s regulile? Asa ati gandit si cand a fost indepartat Ceausescu? (Si el fusese reales inainte cu o luna, la Congresul XIV, pentru urmatorii 5 ani...)
              • 0 (0 voturi)    
                Interesant (Duminică, 16 decembrie 2012, 19:34)

                ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                "... exista situatii in care a astepta cat tine mandatul, creaza un rau mai mare colectivitatii." Daca te referi la colectivitatea puscariabililor suntem deacord.
                Stii vorba aia: fate frate cu dracu pina treci puntea. Acu ca ati trecut puntea ce va faceti cu dracu (puscariabilii de tot felul, inclusiv primul)?
              • 0 (0 voturi)    
                echilibru (Duminică, 16 decembrie 2012, 21:23)

                cotora [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                cu marinarul la cotroceni va fi un echilibru intre institutiile statutului, daca nu, va fi dictatura, apropos, , citez ce ai spus "de ce induram mereu c-asa-s regulile", acestea sunt regulile, bune , proste, trebuie sa le respectam, nu vreau sa te jignesc, dar ai tendinte dictatoriale
    • +14 (14 voturi)    
      Placerea de fi sclavii lui Voiculescu (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 0:05)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      pe-asta si-au pregatit-o sufletele de mojici, de comunisti lenesi - 4 milioane a avut PCR m 4 milioane au votat USL!
      • -3 (3 voturi)    
        Te rog... (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 11:18)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        ... sa traduci, e neinteligibil ce scrii...
    • +14 (14 voturi)    
      S-a vazut cati sprijina uslamul (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 0:16)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      4 milioane juma de cazangii, multi adusi cu arcanul la vot prin Oltenia. La munca cu voi nu l-a pomana sociala.
      • -2 (2 voturi)    
        Inseamna ca nu stii... (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 11:19)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        .. ce inseamna democratie. Adica, puterea majoritatii. Aceiasi cazangii au votat pdl-ul acum 4 ani. Nu te intrebi ce i-a determinat sa voteze altfel acum?
    • +1 (1 vot)    
      doctor de familie...! (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 11:02)

      paganini [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      din cand in cand o intrebare la doctorul de familie n-ar strica !!!!!!!!!!!
  • +15 (15 voturi)    
    ?!? (Vineri, 14 decembrie 2012, 21:48)

    punkt [utilizator]

    e o declaratie din complezenta / respect / politete etc. se face catre oricare stat membru dupa alegeri si are un continut stadard. ce e asa greu de inteles ?
    • +1 (1 vot)    
      vox populi,vox dei !????? (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 10:59)

      paganini [utilizator] i-a raspuns lui punkt

      ce sa mai zica si Barroso.....numai sa nu ajungem la vorba aia....-.N-are poporul paine.?...sa manance COZONAC..!!!............numai ca vox..etc se referea la un popor EDUCAT...
  • +14 (14 voturi)    
    Votul cel mai clar a fost Absenteismul (Vineri, 14 decembrie 2012, 22:52)

    Dalinar [utilizator]

    USL a castigat datorita a 4 milioane de pomanagii. Asata e socialismul, puterea in mana prostilor care impart barabula-n 4 sa manance gura tutulor.
  • +2 (2 voturi)    
    Votul (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 6:43)

    adi1977 [utilizator]

    Cei care nu au fost la vot sunt suparati ca a iesit USL? Pai de ce nu mergeti la vot? Cum vine asta? Am stat acasa ca nu-mi place USL? Trebuia sa votezi cu PDL, si castigau alegerile. 4 milioane de pomanagii au iesit la vot? Si 20% din pomanagii au votat cu PDL, nu? Sau democratia e buna numai cand iese cine ne place? Daca tot sunteti atat de multi romani corecti si cinstiti aici de ce nu faceti un partid? Eu va votez! Bine ca nu comenteaza nimeni nimic legat de PPDD, un partid cu o platforma politica aberanta si imposibil de aplicat, care a luat prea multe voturi pentru ca voi cei cinstiti ati stat acasa! Pacat de acest site, il urmaresc de ani multi, dar a ajuns o platforma politica pentru PDL. Poate intr-o zi va treziti si redeveniti cea mai buna publicatie din Romania. PS. Nu am votat cu USL.
  • +3 (3 voturi)    
    un alt blog (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 14:05)

    visio [utilizator]

    spune ca mesajul lui Barroso este clar in ceea ce priveste viitorul prim-ministru al romaniei (am scris romania cu "r" pentru ca romanii nu merita altceva); cat despre "alegerea clara si intr-o maniera democratica" este o catastrofa ceea ce s-a intamplat; legile democratiei interzic amestecul in bucataria interna a unei tari; insa, romanii au reusit sa destabilizeze un sistem care se chinuie sa isi gaseasca echilibrul; desigur ca ma refer la UE; daca situatia Greciei este numai de natura financiara, deci negociabila, nu se poate spune la fel despre romania; intr-o lume capitalista, romanii au ales sa fie gurvernati de comunisti; sa fim clar intelesi: de vina nu sunt votantii usl, ci acei 63% de lenesi care au preferat sa stea acasa.
    Europa poate renunta la romania, insa la Grecia nu; chiar daca neamtul de rand isi doreste, sau francezul isi doreste scoaterea Greciei din UE, asa ceva nu se va intampla; la romania se va renunta foarte usor, pentru ca de aici pleaca tiganii, cersetorii, comunistii, etc...
    granitele Europei se vor redesena in mai putin de 5 ani, iar romanii vor avea nevoie de pasaport...dar vor avea vize numai pentru Rusia, Ucraina, China...deja au o problema romanii: taina literelor....
    prostia se plateste...
  • +4 (4 voturi)    
    televizorul (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 14:18)

    cotora [utilizator]

    din 1990 si pana astazi a votat televizorul, nu romanii, ei nu au discernamant, morala, onoare, daca usl, punea un candidat, criminal in serie, pe acela il vota, suntem o societate bolnava, am ajuns rau
    • +2 (2 voturi)    
      Comunicatul lui Barroso. (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 17:07)

      vever [utilizator] i-a raspuns lui cotora

      Acest comunicat a fost dat inainte sau dupa ce Barroso a primit documentul inmanat de Basescu?
      Ma refer la documentul pe care l-au semnat liderii usl cu Basescu,si de care vad ca nu vor sa vorbeasca.
      Daca acest comunicat a fost dat inainte de a primi documentul,atunci nu se mai pune.
      De cand s-a semnat acel document,vad ca liderii usl nu se mai hazardeaza cu declaratii pe la televiziuni.Ceva se intampla.
      • +1 (1 vot)    
        asteapta (Sâmbătă, 15 decembrie 2012, 20:25)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui vever

        asteapta pana il numeste pe ponta premier, apoi incepe televiziunile de servicu, sa-l injure pe basescu de dimineata pana seara


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by