VIDEO Elena Udrea: Popularitatea mea a scazut foarte mult/ Vezi in articol cat are liderul PDL Bucuresti intr-un sondaj intern - surse

de D. Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 4 aprilie 2012, 20:48 Alegeri 2012 | Alegeri Bucuresti


"Tinand cont ca am facut parte din Guvernul Boc, care a luat masuri nepopulare, popularitatea mea a scazut foarte mult", a declarat Elena Udrea la B1 TV. Ea a explicat astfel de ce nu a candidat la primaria Capitalei, intrebata de ce nu s-a inscris in cursa impotriva lui Sorin Oprescu avand totusi o notoritate mare. Potrivit surselor HotNews.ro, in ultimul sondaj intern realizat de PDL, Elena Udrea ar fi votata de 5% din bucuresteni. Potrivit surselor HotNews.ro, popularitatea Elenei Udrea este ceva mai ridicata in tara, insa s-a situat in ultimele trei luni la cinci procente in Capitala. 

La finalul emisiunii, realizatorul Robert Turcescu i-a spus: "o sa vi se ceara demisia" daca PDL va obtine un scor slab, Elena Udrea a raspuns: "Cine a murit dintr-o demisie. Dar nu va fi cazul". Ea a sustinut ca sunt unele persoane care tot asteapta sa dispara Elena Udrea. "Vor fi dezamagiti. Raman aici".

Elena Udrea a declarat, luni, la excluderea lui Cristian Preda din partid, ca n-a putut sustine candidatura  europarlamentarului PDL la Primaria Bucurestiului deoarece era "in marja de eroare". PDL a decis in Bucuresti sa-l sustina pe Silviu Prigoana impotriva lui Sorin Oprescu.



Potrivit unor surse HotNews.ro, presedintele Traian Basescu a participat, luni noaptea, in Modrogan, la o discutie cu liderii PDL si l-a ironizat pe Silviu Prigoana, candidatul acestei formatiuni la primaria Capitalei, intrebandu-l: “Ai negociat toata primaria cu Oprescu sau au ramas bucati nenegociate?”, a declarat pentru HotNews.ro o sursa prezenta la discutii. Agentia Mediafax a confirmat miercuri informatia publicata marti de HotNews.ro, potrivit careia Traian Basescu s-a intalnit luni noapte cu liderii PDL, oferind detalii suplimentare despre continutul discutiilor. Elena Udrea a negat, miercuri seara, la B1 TV ca Traian Basescu s-ar fi intalnit in Modrogan luni noaptea cu liderii PDL.

Nu doar Elena Udrea pare sa aiba probleme capitolul popularitate, dar si PDL a cazut pe locul trei in Bucuresti. Potrivit unui sondaj realizat de IMAS la comanda cotidianului Adevarul, Partidul Poporului Dan Diaconescu este cotat cu 19,8% din preferintele electoratului bucurestean, ocupand locul doi, dupa USL (47,6%), dar devansand PDL, care nu insumeaza decat 18% in capitala.  Cotidianul Adevarul noteaza ca pe tot parcursul anului 2011 si la inceputul lui 2012, in ciuda manifestatiilor de strada din Bucuresti, PDL a depasit in preferintele de vot PP-DD la nivelul Capitalei.


Citeste mai multe despre   


















7103 vizualizari

  • +6 (26 voturi)    
    a fost o data (Miercuri, 4 aprilie 2012, 20:59)

    taliban [anonim]

    Chiar daca e femeie si i s-ar cuveni un respect de forma, nu trebuie sa uitam ca e foarte increzuta si aroganta....s-a lansat pe doar datorita promovarii presedintelui fara sa se impune prin merite proprii... va disparea o data cu presedintele pentru ca nu e pe departe atit de capabila cita reclama i s-a facut de presa pro guvernamentala.
    • -2 (12 voturi)    
      ca niciodata (Miercuri, 4 aprilie 2012, 21:32)

      bruneta [anonim] i-a raspuns lui taliban

      o blonda care are bani cu carul, case, masini scumpe, genti care costa mii de euro....astea din pacate nu o dispara ....aviz pentru romanii muritori de foame care inca viseaza ca o sa vina vremuri bune.
      • +1 (5 voturi)    
        razboi civil (Joi, 5 aprilie 2012, 1:30)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui bruneta

        Hotnews contra Udrea
      • +1 (3 voturi)    
        vesnica poveste... (Joi, 5 aprilie 2012, 2:15)

        traian [anonim] i-a raspuns lui bruneta

        Brunete vopsite care se taxeaza brunete sub acoperire,asta pentru ca mie Udrea nu imi pare deloc blonda!
        Oricum,ideea este ca romanii au cam inceput sa fie mai atenti la joaca asta electorala ceea ce va face tot mai dificila aplicarea unui top de retete prafuite cu care unii inca mai spera sa ajunga la ciolan!
        Va fi interesant de urmarit comportamentul alegatorilor din mediul rural care acum isi bazeaza prosperitatea in mai mare masura pe banii trimisi de capsunari decat pe ajutoarele sau facilitatile guvernamentale sau provenite de la bugetele locale si judetene!
        • -1 (1 vot)    
          ... (Joi, 5 aprilie 2012, 14:30)

          romeo [anonim] i-a raspuns lui traian

          Asa cum de MDRT s-a ocupat cum a stiut mai bine si a atras cele mai mute fonduri europene,a dezvoltat turismul,care sa recunoastem,este meritul ei,Udrea ar fi putut conduce indubitabil primaria,mai bine decat hotul de Oprescu!
        • -1 (1 vot)    
          ... (Joi, 5 aprilie 2012, 14:30)

          danmc [anonim] i-a raspuns lui traian

          Cu siguranta Nutzi din Buzau ar fi fost un primar mai bun decat smecherul si hahalera asta de Oprescu,care a stiut in campanie sa primita nu stiu cate parcari noi + un spital,ceea ce nu a vazut nimeni!
        • -1 (1 vot)    
          ... (Joi, 5 aprilie 2012, 14:30)

          iruletheworld [anonim] i-a raspuns lui traian

          Daca stam sa judecam drept,tre’ sa recunoastem cu totii ca Udrea ar fi fost un primar de 1000 de ori mai bun decat Oprescu,care n-a stiut decat sa vandal licitatii prietenilor din PSD si sa se asigure ca si-a depus destul de multi bani(furati bineinteles de la primarie) in conturile din Elvetia.
        • -1 (1 vot)    
          ... (Joi, 5 aprilie 2012, 14:31)

          avira [anonim] i-a raspuns lui traian

          Sunt de acord cu Udrea si cu singuranta daca ar fi candidat la primarie,ar fi obtinut voturile necesare pentru a ocupa aceasta functie,pentru ca este o femeie care stie ce vrea si a dovedit ca poate!
        • -1 (1 vot)    
          ... (Joi, 5 aprilie 2012, 14:31)

          boboc [anonim] i-a raspuns lui traian

          Cred ca tarie ca Bucurestiul ar fi putut arata mult mai bine sub comanda blondei,pentru ca hotul asta de Oprescu nu a facut nimic bun,ceea ce a facut,a fost sa continue proiectele incepute de altul(Basescu).
    • +4 (6 voturi)    
      Numai atat? (Miercuri, 4 aprilie 2012, 22:36)

      Spak [anonim] i-a raspuns lui taliban

      Domnule Taliban,
      Pai nu era domna sa trompeta presului, ca daca spunea ia se si intampla , nu tremurau toti pdl-ii ca-i paraste la sef si astai mesteca din prima , pai Videanu, Berceanu cracneau , ai vazut ca Bakonsky care a mancat mai mult a fost impaiat de admirator, dapai nu dumneaei se dade cu calu sur de-i pocnea tanga si tot ia daruia pantofi cu toc la babe la inundatii , ciocolate pe geamul masini la copii sinistrati..
      Pai de ce sa uitam ca s-a catarat sus cu ajutorul zmeului , ca aia care chiar au muncit si sunt PDL adevarati au fost trimisi in derizoriu si ca ce iubire era intrea ia , EBA, Anastase( s-a confirmat domnisoara) care a distrus pensionarii romaniei .
      Domnule Taliban , stai sa-i mature Justitia divina de la putere si ai sa afli ce nu ti-au crezut urechile , spune dansa ca nu pleca din PDL, va asigur ca fa fi cetateanca cu acte in regula in tara cu moneda cu nume interzis de CNA in transmisii.
      Pai daca la Ucrainieni sa putut cu Timosenko de ce nu se poate cu Udre , Anastase , Ritzi... pai a doua zi suntem in europa cu tot cu olandezi care ziceau ca la noi Nu.
      Doamna , matale ai de dat niste raspunsuri si cu siguranta ca sunt interceptari cu sutele de stikuri ,numai ca ele abia asteapta sa fi sacrificata de cine tea saltat , studiat din toate pozitiile si partile /
      Bafta stimata doamna , stii matale ce stii si abia acum afli ce rau este sa nu poti sa dormi noaprea.
      • -2 (2 voturi)    
        Mr. Spak... (Joi, 5 aprilie 2012, 14:05)

        Damocles [anonim] i-a raspuns lui Spak

        ...esti in primul rand un agramat jalnic ca sa nu spun analfabet! Pe cale de consecinta, demersul domniei tale, plin de nedisimulata manie proletara, este condamnat din start. Fuga mars la cursuri de alfabetizare! Te asteptam pe HN peste 3 ani, sa-ti admiram, plini de invidie, progresele!
    • -1 (7 voturi)    
      E adevarat (Miercuri, 4 aprilie 2012, 22:45)

      CalinM [utilizator] i-a raspuns lui taliban

      Eu am sustinut-o mereu pentru ca mi s-a parut mereu ca a facut mai multe lucruri decat alti Ministri ai Turismului. DAR, mi se pare ca a devenit o piedica in calea evolutia PDL si in promovarea unor oameni pe care eu ii apreciez foarte mult.

      Cred ca PDL trebuie sa mearga mai mult spre oameni ca Monica Macovei, Paleologu si asta implicit inseamna ca vechea garda, uzata mai mult sau mai putin in anii trecuti sa lase noi oameni APRECIATI de romani sa apara si sa ocupe prima linie in campania ce va sa vina.
      • -2 (2 voturi)    
        nu mai exista nici PDL nici USL (Joi, 5 aprilie 2012, 12:56)

        Saineanu [utilizator] i-a raspuns lui CalinM

        pot sa mearga ei in orice directie contra vantului, ca pana la urma or sa cada inevitabil in groapa. si nu le-a sapat-o altcineva. mai rau e ca deja s-au si manjit de mocirla. cine are acum credibilitate e acela care a ales sa se detaseze de orice partid si sa mearga pe cont propriu, dar sa fie pe bune, nu cum e nicusor dan, marioneta portocalie.
    • +1 (1 vot)    
      da.. asa i-a zis stapanul de partid! (Joi, 5 aprilie 2012, 12:38)

      Saineanu [utilizator] i-a raspuns lui taliban

      ploua torential si aici vedem o curca plouata ca n-o baga in seama seful de la partid. sansele sunt 0 pentru oricne ar candida din partea unui partid din care face parte un singur om cu mai multe sfori de care sunt agatate marionete.
  • 0 (4 voturi)    
    traudecere in romana (Miercuri, 4 aprilie 2012, 21:16)

    annoying_orange [utilizator]

    va rog, dragi concetateni, sa luati in considerare ca vorbele vin din gura (absolut onorabila de altfel) a elenei udrea. deci, relaist vorbind, marja de eroare este de aproximativ 5%, in partea opusa PDL.
  • +1 (9 voturi)    
    Era de asteptat !! (Miercuri, 4 aprilie 2012, 21:26)

    costica [anonim]

    Am spus de multe ori ca PDL va plati cu varf si indesat incompetenta lui Boc si a clientelei portocalii cocotata in varfurile statului roman in cele mai inalte functii in frunte cu Udrea si Roberta si neavand nici un merit pentru asta decat ca erau protejatele si protejatii lui Traian Basescu !!!
    A venit vremea scadentei, iar PDL va disparea de pe scena politica, mai ales ca MRU isi face partid !!!
    ADIO PDL !!
    Cat priveste scorul rusinos al Dnei Udrea la Bucuresti, acesta nu se datoreaza masurilor nepopulare luate de PDL, ci urii pe care romanii o au fata de PDL care a guvernat 3 ani sfidandu-i pe romani, de parca numai PDListii existau pe lumea asta!!
    Si am mai spus ca Udrea nu candideaza la Bucuresti de frica si de rusinea unui esec rasunator !!!
    La fel Dl Boc nu indrazneste sa candideze la Cluj, sondajele arata la fel un esec de proportii !!!!
    SUCCESURI, dragi PDListi si ADIO PDL !!!
    Ce frumoasa va fi caderea de la asa inaltime pentru PDLeii lui Traian Basescu !!!
    Astept si caderea lui Basescu, mult nu mai e !!
    BRAVO romanilor !!
    • -1 (1 vot)    
      Asa nea Costica, (Vineri, 6 aprilie 2012, 12:47)

      Mao [anonim] i-a raspuns lui costica

      zii mata cum stii mai bine, parerea matale este a tuturor ca altfel...doar asistatii sociali nu vad progresele facute de tara asta in perioada PDL-ului.. asa cum am citit undeva avantajele individului sunt dezavantajele speciei....macar pentru mesajul transmis in justitie (primari si baroni PDL condamnati) si se merita sa-i mai votam... dar unde nu-i nici nu se cere...
  • +2 (6 voturi)    
    disparitia (Miercuri, 4 aprilie 2012, 21:26)

    SMEN [anonim]

    Udrei din politica va fi la fel de rapida ca succesurile ei si chiar mai rapida decat viteza pumnului pe care basescu ''pare'' ca l-a dat acelui copil
  • -4 (8 voturi)    
    sondajele sunt irelevante (Miercuri, 4 aprilie 2012, 21:31)

    Traian B. [anonim]

    Sondajele fac parte din manipularea pe care partidele o fac in preajma campaniei si in campanie. Elena Udrea, asa cum e ea, cu tocuri inalte, cu pantaloni stramti, a avut cea mai buna absortie a fondurilor europene.
    • +7 (9 voturi)    
      Domnu' Traian B. (Joi, 5 aprilie 2012, 0:34)

      Christian [anonim] i-a raspuns lui Traian B.

      Ce dragut din partea dvs. sa comentati pe Hotnews si sa o sustineti pe doamna Elena U!

      Cum de va mai gasiti timp pentru asa ceva, dupa toate grijile pe care le aveti la Cotroceni?
    • +2 (4 voturi)    
      fonduri (Joi, 5 aprilie 2012, 9:08)

      ginel oboreanu [anonim] i-a raspuns lui Traian B.

      toti ii dati cu absorbtia.
      adica, le'a absorbit in conturile ...cui ?!

      dom'le, pai daca s'a retras de la calarie, mersul cu bicicleta, plaja la neptun, a renuntat la multicolorismul vestimentar, incearca sa fie maragareta thatcher, normal ca nu mai are shicul d'antzartz.

      n'o prinde stilul grav, oficial.
      pe dansa o prind fustele scurte, pantalonii stramti, tocurile inalte si conversatiile cu pontacu.

      alea merg mai bine la plescoi, sau la buzeu, dar nu in bucalele oparescului, acea urbe de provincie ioropeana, cosmopolita si cu pretentii.

      a incerca marean s'o educe in spiritul bucurestilor de azi, dar se pare ca n'a prins.
  • +4 (8 voturi)    
    Clar! (Miercuri, 4 aprilie 2012, 21:31)

    Sandibell [utilizator]

    Da,clar, din cauza faptului ca a facut parte din guvernul Boc i-a scazut popularitatea.Madame, popularitatea ta a scazut din cauza ta, nu mai da vine pe altcineva, tu esti devina ca le-ai aratat oamenilor cine esti cu adevarat, le-ai aratat ca ei nu au ce pune pe mese, dar tu ai genti de zeci de mii de euro,d-asta ai scazut in sondaje.
  • +3 (5 voturi)    
    politica (Miercuri, 4 aprilie 2012, 21:35)

    alegător [anonim]

    Sexul n-are, n-ar trebui să aibă nici o legătură cu politica! Eu ştiu că şi la un bărbat şi la o femeie corupţia "lucrează" în aceeaşi măsură - doar poate că la o femeie se vede mai apăsat... Puţin îmi pasă dacă d-na Udrea e bărbat sau femeie, ştiu doar că e un politician care, în funcţii publice, a ţinut cu partidul, nu cu mine - contribuabilul! Mă mir că are 5%, credeam că are mai puţin!
  • +4 (6 voturi)    
    O sa fii 0 dupa ce pica culoarea oranj (Miercuri, 4 aprilie 2012, 21:50)

    vreid [anonim]

    Pe langa faptul ca e incompetenta mai e si tantalauca. Sa dai pantofi cu toc la aia de erau in mal pana la genunchi e penibil chiar si pt o blonda.
  • +6 (8 voturi)    
    O da dupa cires (Miercuri, 4 aprilie 2012, 21:55)

    CezarN [utilizator]

    Elena Udrea o da dupa cires cand spune ca popularitatea i-a scazut datorita masurilor de austeritate luate de cabinetul Boc. In acel cabinet ea tocmai ca era raspunzatoare cu distributia banilor in teritoriu si a facut macel. Lipsita de pregatire si de viziune, nici sa fi vrut nu putea sa administreze eficient un asa purcoi de bani. Ca sa nu mai spunem ca nici nu a urmarit asta.

    Si ea, si alti guvernanti(trecuti si viitori) se amagesc cu aceeasi placa (am luat masuri nepopulare si de aia ...), cand adevarul este cu totul si cu totul altul: nu masurile dure au facut ca popularitatea sa le scada, ci faptul ca acele masuri au fost impuse doar prostimii iar ei (guvernanti+Parlament+camarilele lor) AU REFUZAT austeritatea. Lumea (mare parte) a inteles ca este criza si a strans din dinti, insa nu se poate ca in aceste conditii guvernantii sa refuze orice masura de austeritate in ceea ce-i priveste pe ei si pe protejatii lor.
  • +3 (5 voturi)    
    5% ? (Miercuri, 4 aprilie 2012, 22:03)

    Aritmeticus [anonim]

    Sau minus 5%.
  • +3 (5 voturi)    
    Daaa... (Miercuri, 4 aprilie 2012, 22:06)

    rds [utilizator]

    5%? cam mult , sigur nu are sondajul asta o marja de eroare? E cumva un sondaj intern?
  • +2 (4 voturi)    
    5% (Miercuri, 4 aprilie 2012, 22:10)

    eu [anonim]

    Nu cred ca organizatia PDL este de 5%, deci procentul a este undeva de 1%
  • +3 (5 voturi)    
    lol (Miercuri, 4 aprilie 2012, 22:18)

    Archon [anonim]

    Care popularitate? A avut vreodata asa ceva? :))
  • +5 (7 voturi)    
    gresit! (Miercuri, 4 aprilie 2012, 22:19)

    Sabrina Ioana Iordache [anonim]

    Doamna Udrea ne-a oferit o explicatie gresita pentru scaderea in in popularitate. Daca ar fi fost un politician si un ministru bun, nu conta ca a facut parte din guvernul Boc si ar fi avut totusi o popularitate mare. Deci nu apartenenta ei la guvernul Boc este de vina, ci faptul ca nu a facut nimic pentru romani desi a ocupat functii foarte importante in stat. Privind usor catre PDL, la ce haos este acolo, nici macar pentru propriul partid nu face prea multe.
  • +3 (7 voturi)    
    Nu doar din cauza masurilor dure (Miercuri, 4 aprilie 2012, 22:38)

    Cri [anonim]

    i-a scazut popularitatea. Auzisem la un moment dat pe cineva spunand, intr-o analiza la televizor, ca parlamentarii si inaltii nostri oficiali se vad cu totul altfel decat ii vad majoritatea oamenilor. Tot plimbandu-se prin cladirile impozante ale insitutiilor, luand decizii care afecteaza deciziile unei tari intregi, cu presa mereu doritoare sa le afle gandurile si opiniile, ei chiar ajung sa creada ca sunt importanti si valorosi, o elita in adevaratul sens al cuvantului. Avea foarte mare dreptate. Probabil ca au un sentiment al mandriei si reusitei pe merite proprii chiar si in momentul in care primesc, eventual, un comision urias ca mita pentru a permite vanzarea sau exploatarea in paguba a unui zacamant, a unei fabrici ... Doamna Udrea probabil chiar e convinsa ca a facut o treaba extraordinara, si lipsa de popularitate e doar o neintelegere din partea electoratului si/sau rezultatul misoginismului. Si se agata cu dintii de pozitia din Bucuresti cum a facut si cu guvernul - a fost nevoie sa plece si ministri care aveau o imagine buna in fata electoratului PDL (ca dl Funeriu sau dna Boagiu) ca sa consimta si dansa.
  • -6 (6 voturi)    
    udrea (Miercuri, 4 aprilie 2012, 22:48)

    bogdan [anonim]

    sunt convins ca sunt multi bucuresteni care inca mai cred in udrea si care stiu sa o aprecieze la adevarata ei valoare...eu cred ca ar fi reusit sa ia conducerea capitalei
    • +5 (7 voturi)    
      serios? (Miercuri, 4 aprilie 2012, 23:58)

      Damian [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Ce conducere sa reuseasca sa ia Udrea?Nu vezi ca nu poate sa conduca nici macar in interiorul propriului partid? Oricum, nicio diferenta intre ea si gunoierul de Prigoana. Doar ca cel din urma nu e sustinut de Basescu asa cum e blonda...
    • +1 (1 vot)    
      . (Joi, 5 aprilie 2012, 12:52)

      zooloo [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      asta e la misto, nu?
  • +4 (6 voturi)    
    penibil (Miercuri, 4 aprilie 2012, 22:50)

    ady [anonim]

    care popularitate..oamenii astia traiesc intr-o poveste parca..
    cum poti veni sa te lauzi ca ai avut cea mai mare absorbtie de fonduri europene cu 6%..ne comparam cu somalia sau cu polonia? gafe a unor oameni care n-au ce cauta pe asa culmi
  • -1 (3 voturi)    
    ei na! (Miercuri, 4 aprilie 2012, 23:12)

    corvus_coraX [utilizator]

    ne bagi în confuzie. ori popularitatea ori popularitatea ți-a scăzut, nu le mai amesteca!
  • 0 (6 voturi)    
    Bravo ei (Miercuri, 4 aprilie 2012, 23:45)

    Ali [anonim]

    ... ca a stiut cand si mai ales de cine sa se lase penetrata. Aviz tipelor din politica si provat:
    - go for the top management
  • +3 (7 voturi)    
    elena prigoana (Miercuri, 4 aprilie 2012, 23:53)

    seba [anonim]

    Au zis ca-l dau afara pe Preda pentru ca a sustinut public un alt candidat decat cel al partidului. Dar pe Prigoana nimeni nu l-a dat afara pentru faptul ca in urma cu o saptamana-doua declara public ca merge sa candideze la primarie chiar impotriva deciziei partidului!
    • 0 (2 voturi)    
      doar un lucru (Joi, 5 aprilie 2012, 9:43)

      rica venturiano [anonim] i-a raspuns lui seba

      stiti si voi !

      daca pierde prigoana, o s'o prigoniti pe doamna lenutza.
      dar, daca castiga, aaaaa ?
      cine va fi. sus, in shea !?
      ca asa'i in tenis, numai cine nu risca, nu castiga !

      cuplul perfect. chiar mai mult ca prfect, daca nu trada piedone.

      preda, monica, paleologu, bakonski, astia e numai guristi, neproductivi pentru partid.
      nici bani de cotizatie n'au !

      alta este treaba cu tomberon pasa, are malai, si, vorba unui imparat roman, clasic (!), banii n'are mirezme !

      succesuri !
  • +2 (2 voturi)    
    po....laritate (Joi, 5 aprilie 2012, 6:50)

    Pleshcoi [anonim]

    Sa candideze acasa in plesh... !!!!
  • +2 (2 voturi)    
    nici in echipa de campanie nu mai e Dna Udrea !!! (Joi, 5 aprilie 2012, 7:48)

    costica [anonim]

    Ieri intr-o conferinta de presa, Dl Blaga a anuntat echipa de campanie electorala a PDL, din care Dna Udrea NU face parte:
    "În coordonarea campaniei la nivel naţional, Blaga va fi secondat de către Teodor Baconschi, Sulfina Barbu, Anca Boagiu, Liviu Negoiţă şi Adriean Videanu. Această echipă va superviza şi organizarea mitingurilor regionale pe care le plănuieşte PDL."

    Cred ca PDListii din vechea garda care fusesera inlaturati la recentul Congres al PDL si inclocuiti cu Udrea, Oltean, Roberta si care acum sunt rechemati iar Blaga numit sef de campanie(!!!), abia asteptau s-o trimita la coada vacii, de unde-a venit !!!
    Incepe PDL sa-si faca ordine dupa ce a promovat non-valori ca Boc, Elena Udrea, Roberta Anastase, Ioan Oltean, Talmacean, Hoara, Popoviciu, Visan si alte nume sonore portocalii care nu au avut alte merite decat ipocrizia, minciuna, linguseala si protectia lui Traian Basescu!!!
    De Boc am scapat, Dna Udrea e deja pe topoganul portocaliu, din toamna ADIO Roberta, MRU isi va face partid din care nu cred ca vor face parte cei mentionati mai sus, altfel sa inlocuim PDLul lui Boc cu nu stiu ce alt PDL al lui MRU nu are nici un sens!!
    V-am spus mereu ca veti plati, ca romanii NU mai vor PDL si Traian Basescu si Boc si Udrea si Roberta si Oltean si portocaliu.....
    A venit scadenta pentru minciunile si ipocrizia si incompetenta portocalie cu care ne-ati sfidat in astia 3 ani jumate !!!
    ADIO PDL !!!
    • -1 (1 vot)    
      cum asa ?!!!! (Joi, 5 aprilie 2012, 11:25)

      vio [anonim] i-a raspuns lui costica

      Dna Udrea, Sefa celei mai mari organizatii de PDL din Romania nu face parte din echipa de campanie ?!
      Marirea si decaderea jalnica a Dnei Udrea !!
      Subiect de film de "succesuri", ca si celelalte filme despre "democratia originala" damboviteana!
      Cred ca Dna Udrea va avea succes ca eroina de film, daca in politica n-a avut!!!
      SIC !!!
  • +1 (1 vot)    
    Eu sunt batran si nu prea scolit,dar . . . (Joi, 5 aprilie 2012, 7:52)

    Gheorghe [anonim]

    . . . nu as putea intelege absolut deloc chiar si daca un singur om ar vota cu PP, de ce a facuto? Dar ca in Bucuresti, unde se considera ca traiesc cei mai instruiti indivizi, aceasta facatura de partid cu un program politic plin de minciuni inimaginabile sa primeasca 19% dintre voturi este peste puterile mele de intelegere! Mai oamenilor, treziti-va la realitate si vedeti in ce lume traim, intelegeti odata ca vremea fetilor frumosi pe cai albi care impart daruri in stanga si in dreapta a trecut de mult. Prin votul vostru dat acestui proprietar de dosar penal nu veti face altceva decat sa ii deschideti calea spre avutia nationala in care sa isi bage mainile pana la coate fara ca voi sa primiti nimic. Asa cum am spus, eu sunt batran, prea multa umbra pe acest pamant nu voi mai face, dar cum va veti asterne asa veti dormi. Numai bine si minte, cat mai multa minte!
  • -4 (4 voturi)    
    Jos tunurile de pe Elena Udrea ! (Joi, 5 aprilie 2012, 8:27)

    martin [anonim]

    Am citit jalnicile comentarii contra Elenei Udrea, pe care sub acoperirea anonimatului , o gramada de partizani uslasi, dar si numerosi misogini si mult prea multi frustrati , o ataca fara frane.
    Elena Udrea nu prea seamana cu idealul ceausist al femeii si prefera pantofii eleganti si mai ales gentile scumpe de firma. Toate acestea ii sunt procurate de sotul ei , afaceristul Cocos, care face afaceri de mult,fara a putea fi incriminat si condamnat, dat fiind ca din 1989 s-a instaurat capitalismul si asta nu prea convine.
    De fapt tinta adevarata a atacurilor este desigur Basescu, care deranjeaza profund majoritatea clasei politice si pe trepadusii acesteia, fiindca incearca continuu sa schimbe Romania si desi nu a reusit integral,vremurile patriarhale ale lui Iliescu, Nastase,Constantinescu,Tariceanu, nu se vor mai intoarce !
    • -1 (1 vot)    
      Ai perfecta dreptate! (Joi, 5 aprilie 2012, 14:29)

      Damocles [anonim] i-a raspuns lui martin

      Ai spus lucrurilor pe nume. Asa este, e plin pe-aici de tot felul de postaci uslisti, de agramati jalnici, de indivizi misogini, care au strans atatea frustrari in vietile lor jalnice, incat nu mai sunt in stare decat sa-si exhibe saracele idei pe coordonatele prostului gust si grobianismului. Asa a fost si va fi mereu. Cei care nu ajung la struguri urla ca sunt acri!
  • 0 (2 voturi)    
    Ce zice Nasul, adica Radu Moraru, despre Udrea !! (Joi, 5 aprilie 2012, 8:56)

    lili [anonim]

    "Elena Udrea e ranita si zgaraie rau!!

    In 2004 nu stia nimeni de ea, in 2005 a ajuns vedeta si, cu ajutorul lui Traian Basescu, a ars foarte multe etape devenind, in doar citiva ani, politicianul-jucator din PDL si de pe scena politica. I s-au dat pe mina miliarde de euro, anumiti oameni din serviciile secrete i-au suflat in pinze, “curajosii” din partid au fost mucles, cei din opozitie au atacat-o prost, facindu-i un imens serviciu iar doamna, “ea insasi”, cred ca a ametit si a fost cuprinsa de betia puterii! A devenit un fel de Adrian Nastase la feminin!
    Din nefericire pentru ea dar si pentru sperantele romanilor in femeia tinara, puternica si curata din politica RO, Udrea a esuat lamentabil. Multi o vad terminata. Nu, atentie, inca mai are forta, e felina ranita de la care te poti astepta la orice! Inca se mai poate intoarce ca o victorioasa! Dar niciodata nu va mai juca in esalonul superior, va ramine o “cusatoreasa” de divizia B!
    Unde a gresit?! Multi se intreaba si, imi permit, cu modestia de rigoare, sa arat greseala pe care a facut-o, fundamentala, exact eroarea lui “Insusi”! A crezut ca, daca va avea televiziunile, ziarele si ziaristii ei, plus informatii din lumea serviciilor, va putea sa controleze oameni si evenimente! Total fals! Iar cind am vazut ca se inconjoara de Dan Andronic si ii maninca din palme toate sfaturile otravite, am stiut ca isi arunca la gunoi intreaga cariera politica!
    Elena Udrea stie ca a gresit enorm, stie ca are niste cicatrici ce nu se vor sterge decit printr-o minune, dar nu cred ca e terminata! Inca va mai face multe victime si o vad supravietuind esafodajului ce i se va pregati! Dar nu va mai juca niciodata in Champions League! Sa se bucure daca va mai juca vreodata! Parerea mea… Sa fiti iubiti!"

    http://www.nasul.tv/2012/04/04/elena-udrea-e-ranita-si-zgirie-rau/
    • 0 (2 voturi)    
      are dreptate Radu Moraru.. (Joi, 5 aprilie 2012, 11:27)

      vio [anonim] i-a raspuns lui lili

      cred ca se zgaraie pe ochi Dna Udrea de durere si de ciuda....
      Se vede ca e ranita tare...
      Romanii in schimb sper ca se simt razbunati vazand-o in chinurile acestei dureri !!!!
      Mai urmeaza Basescu, pe Boc il vedem deja chinuindu-se si el la coada vacii portocalii !!!
  • +2 (4 voturi)    
    E Udrea (Joi, 5 aprilie 2012, 9:14)

    catalin_mattei [utilizator]

    Popularitatea Elenei Udrea nu a fost erodata doar datorita celor care au vrut sa o vada iesita din prim-planul politicii ci chiar de domnia sa care a tratat cu superficialitate si aroganta orice situatie care i-a fost potrivnica.
  • -1 (1 vot)    
    hmm (Joi, 5 aprilie 2012, 9:36)

    cosminrs [utilizator]

    Oricat e ea de gretoasa.. totusi.. ai o urma de bun simt si nu mai scrie porcarii. Lasa'le treaba asta sustinatorilor ei.. Sa vezi cum apar cum ajung la lucru si isi beau cafeaua de dimineata. Sa te prinzi atunci la injuraturi cu ei, daca asta stiti.
  • +1 (5 voturi)    
    Sistemul electoral e greşit! (Joi, 5 aprilie 2012, 10:44)

    Alin [anonim]

    Sigur că Prima Doamană Elena Udrea ar fi fost un primar mai bun decât Sorin Oprescu, dacă aşa spune Dânsa. Dar sistemul electoral este greşit. În mod normal, Prima Doamană Elena Udrea ar fi trebuit să fie numită primar, nu aleasă, din moment ce oamenii n-o vor şi stă rău în sondaje. Ar fi trebuit să fie numită primar chiar de către Preşedintele Traian Băsescu, Conducătorul nostru Neobosit şi pusă la capitală să aibă grijă de banii bucureştenilor!
  • +1 (1 vot)    
    Base,taie de la radacina (Joi, 5 aprilie 2012, 12:02)

    Sandibell [utilizator]

    Udrea va fi indepartata la fel ca Boc,pdlistii nu au scrupule,Basescu mai bine spus nu are scrupule! Este evident ca PDLul va avea un scor slab ,iar acest lucru nu va duce decat la moartea politica a multora.
  • +1 (1 vot)    
    schimba mana (Joi, 5 aprilie 2012, 13:05)

    zooloo [utilizator]

    << Ea a sustinut ca sunt unele persoane care tot asteapta sa dispara Elena Udrea. "Vor fi dezamagiti. Raman aici".>>

    Minunat! Gospodinele din Drumul Taberei pot spera in continuare la noi sesiuni de tricotat si dat cu mopul impreuna cu Mana Dreapta (o mana foarte importanta, doar pt cunoscatori) a baselului.
  • -1 (1 vot)    
    ... (Joi, 5 aprilie 2012, 14:03)

    otilia [anonim]

    normal ca udrea ar fi un primar mult mai bun decat oprescu, pentru ca ea ar fi capabila sa faca ceva pentru aceasta capitala spre deosiebire de oprescu asta care nu a facut altceva decat sa ne fure si sa isi umple buzunarele cat a putut el de repede. Iar udrea a facut foarte mmulte, putem vb de turismul romanesc cate a facut in el, mai rar ca cineva sa faca atatea.
  • -1 (1 vot)    
    capitala (Joi, 5 aprilie 2012, 22:15)

    Ciprian_Marius [utilizator]

    Adevarat ca Undrea a scazut la capitolul popularitate dar ar fi un primar mult mai bun decat Oprescu.In primul rand ca e femeie.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică