VIDEO Emil Boc: Populismul este trimis in istorie prin ratificarea tratatului de guvernanta fiscala. Protocolul este deschis pentru semnare si Opozitiei

de Corina Ionel     HotNews.ro
Miercuri, 15 februarie 2012, 13:21 Actualitate | Politic


Liderii coalitiei de guvernare au semnat, miercuri, Protocolul politic referitor la ratificarea de catre Romania a Tratatului privind stabilitatea, coordonarea si guvernanta in cadrul Uniunii Economice si Monetare. Cu aceasta ocazie, liderul PDL, Emil Boc, a declarat ca tratatul asigura sanatatea bugetului Romaniei si consolideaza stabilitatea si cresterea economica a tarii. Emil Boc a adaugat ca tratatul va proteja tara impotriva masurilor populiste si a adaugat ca semnarea protocolului de catre Opozitie ar fi un gest de responsabilitate politica.

Principalele declaratii ale liderului PDL, Emil Boc:

  • Partidul Democrat Liberal a semnat protocolul privind imputernicirea presedintelui Romaniei pentru a semna si a ratifica Tratatul privind stabilitatea, coordonarea si guvernanta in cadrul Uniunii Economice si Monetare
  • am semnat acest protocol cu privire la tratat pentru ca el asigura sanatatea bugetului tarii si consolideaza stabilitatea si cresterea economica a Romaniei
  • acest tratat continua politica fiscal-bugetara din ultimii trei ani si consolideaza drumul bun din punct de vedere economic pe care se afla Romania in prezent
  • Romania, inca dinainte de semnare, indeplineste aproape toate criteriile precizate in acest tratat
  • prin semnarea tratatului se consolideaza credibilitatea si prestigiul Romaniei in UE
  • rezultatele pe care le avem ne indreptatesc sa afirmam ca, prin ratificarea acestui tratat, Romania isi va consolida pozitia credibila pe care o are in UE si va fi la aceeasi masa de decizie cu cele mai importante tari ale UE
  • este un tratat impotriva populismului pentru ca pune economia Romania si bugetul tarii la adapost de raul pe care il poate face populismul prin masuri si promisiuni fara acoperire
  • populismul este trimis in istorie prin ratificarea acestui tratat de catre Romania
  • acest protocol al coalitiei este deschis pentru semnare si Opozitiei
  • ar fi cel mai important gest de responsabilitate politica din ultimii 20 de ani ca intreaga clasa politica reprezentata in Parlamentul Romaniei sa semneze si sa sustina ratificarea de catre Romania a acestui Tratat
  • ar fi un gest de responsabilitate in raport cu viitorul Romaniei
  • este o mana intinsa pe care o adresam Opozitei de a fi parte la acest demers de interes national
  • asteptam aceeasi responsabilitate si din partea partidelor de opozitie; asteptam continuarea dialogului pe temele tratatului dar si pe alte teme lansate inclusiv de Opozitie pentru a putea consolida demersul de stabilitate economica si politica a tarii

Principalele declaratii ale liderului UDMR, Kelemen Hunor:

  • Uniunea Democrata Maghiara a considerat tot timpul, in aceasta perioada de 22 de ani, ca sunt subiecte si teme de interes genearal care nu trebuie sa faca parte din dezbaterile noastre politice si electorale, mai ales in an electoral
  • aderarea, semnarea si ratificarea acestui tratat este un astfel de subiect care asigura, pe termen mediu si pe termen lung, pentru Romania, o crestere economica sanatoasa, competitivitate si o iesire din aceasta criza economica financiara globala
  • credem ca disciplina financiara, disciplina bugetara trebuie sa fie, in urmatorii ani, pentru noi o lege si o obligatie indiferent daca suntem la guvernare sau daca suntem in opozitie
  • sunt convins ca si partidele din opozitie vor semna acest protocol politic
  • aderarea noastra la acest tratat nu inseamna mai putina suveranitate si nu inseamna pierderi pe plan politic, inseamna mai multa Uniune Europeana, mai multa integrare in aceasta Uniune
  • cred ca Romania, de la bun inceput, trebuie sa fie in aceasta familie, familia tarilor care adera, care semneaza si care ratifica acest tratat de guvernanta fiscala



Partidele politice semnatare ale protocolului privind ratificarea de catre Romania a tratatului privind stabilitatea, coordonarea si guvernanta in cadrul Uniunii Economice si Monetare au convenit, prin acest document, sa sustina semnarea Tratatului de catre presedintele Romaniei, in cadrul Consiliului European din 1 - 2 martie 2012, informeaza Agerpres.

De asemenea, dupa cum a anuntat liderul PDL, Emil Boc, partile semnatare au convenit sa sustina in Parlament si sa adopte Legea de ratificare a Tratatului privind stabilitatea, coordonarea si guvernanta in cadrul Uniunii Economice si Monetare in cursul anului 2012, dar nu mai tarziu de 31 decembrie 2012.

Potrivit Agerpres, tratatul de guvernanta fiscala a constituit una dintre temele consultarilor sefului statului, de luni, cu partidele si formatiunile din coalitia de guvernamant, la care Opozitia nu a participat, desi a anuntat ca sustine documentul dar numai dupa o dezbatere in care opinia publica sa fie informata despre ce contine acest document.

"Tratatul (...) nu este o urgenta a presedintelui. (...) Tratatul nu poate fi semnat fara o sustinere a partidelor parlamentare sau macar a majoritatii parlamentare pentru acest demers. (...) Am discutat cu partidele politice si propunerea pe care le-am facut-o a fost sa se semneze un protocol la nivelul tuturor partidelor parlamentare. Din cate am discutat cu partidele de Opozitie, cu ocazia altor intalniri, nu exista o opozitie din acest punct de vedere, dar trebuie sa avem convingerea ca exista macar o majoritate parlamentara care sustine semnarea tratatului", a declarat presedintele Traian Basescu, luni, dupa consultarile cu partidele din arcul guvernamental, subliniind ca in lipsa unui astfel de protocol nu se poate semna Tratatul european la 1 martie.

Citeste si:






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3658 vizualizari

  • -2 (20 voturi)    
    formal, nu inteleg; poate explicati? (Miercuri, 15 februarie 2012, 13:46)

    costache [anonim]

    Cum adica "PDL a semnat protocolul privind imputernicirea presedintelui Romaniei pentru a semna si a ratifica Tratatul... "?
    Cum adica, un partid (chiar si parlamentar) il imputerniceste pe presedinte? Din cate stiu, singurul care poate da astfel de imputerniciri e Parlamentul! (eventual un referendum) Ce valoare formala are documentul semnat de PDL? (in afara exercitiului de imagine)
  • -5 (17 voturi)    
    Cu parere de rau ,d-le Boc. (Miercuri, 15 februarie 2012, 13:48)

    mircea [anonim]

    Va luat gura pe dinainte.Asa este .Tratatul de guvernanta fiscala nu mai permite populisme,dar politicienii nostri ,inclusiv si de la PDL nu vor vrea sa se semneze asa ceva tocmai in anul in care sunt alegeri.Cred ca a-ti reusit sa va puneti pe analistii de profesie,in cap.Sa vezi dezbateri contra Boc!
  • -1 (25 voturi)    
    Pai, sa-i aratam Dlui Boc cum arata populismul !!! (Miercuri, 15 februarie 2012, 13:53)

    costica [anonim]

    Si cu cine sa exemplificam cat mai concret decat cu Presedintele Romaniei, T. B. !
    Sa vedem ce spunea TB in 2009 in campanie electorala si ce spunea acelasi TB in 2010 in plina criza!!!

    SALARII

    Traian Băsescu, in 2010(in plina criza!!):

    „Politicienii au făcut ce i-a dus capul, singurul lucru la care i-a dus capul a fost să dubleze salariile”.

    Băsescu Traian, in 2009(campanie prezidentiala)

    „În mandatul meu, salariul mediu a crescut de la 815 la 1880 de lei”.

    PENSII

    Traian Băsescu, in 2010(in plina criza!!):

    „Atât i-a dus capul pe politicienii români: să dubleze pensiile”.

    Băsescu Traian, in 2009(campanie prezidentiala)

    „Tot în mandatul meu, pensia medie a crescut de la 230 la 700 de lei”.

    AJUTOARE

    Traian Băsescu, in 2010(in plina criza!!):

    „Atât i-a dus capul pe politicienii români: să inventeze 222 de categorii de ajutoare sociale”.

    Băsescu Traian, in 2009(campanie prezidentiala)

    „Şi tot în mandatul meu, pentru cei 1,5 miloane de bătrâni pensionari care au lucrat toată viaţa la CAP s-a introdus pensia minimă garantată de 350 de lei”

    Dle Boc, la asa ceva va referiti cand vorbiti de POPULISM ?!
    Sau ipocrizie, cum vreti sa-i spuneti?
    Pai, Dl Traian Basescu este cel mai tare la acest capitol, nu are concurenta de departe !!
    Il urmeaza apoi tot PDLul, apoi toata culoarea politica romaneasca..
    Dar TB este Number ONE!!!
    • +5 (15 voturi)    
      Chiar asa ? (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:18)

      Costica [anonim] i-a raspuns lui costica

      Poate ca uiti sa spui ca au disparut o groaza de bani, ca PNL+PSD a facut mare parte din magarii, ca salariul este la nivelul economiei si nu al bugetarilor , care il au mai mare etc etc etc. Probabil ca tie inflatia ti-era mai draga...dar ma indoiesc ca intelegi repercusiunile inflatiei ; populism era daca dadeau ca grecii bani din imprumuturi in loc sa-si sacrifice imaginea si sa faca reduceri, ala e POPULISM !!!
      • -2 (4 voturi)    
        atitudinea lui TB de mai sus, tu cum o numesti?! (Miercuri, 15 februarie 2012, 18:30)

        costica [anonim] i-a raspuns lui Costica

        Tii minte cum ii ataca Basescu pe Ponta si Antonescu in 2010 cand Guvernul a scazut salariile iar Basescu ii numea pe Ponta si Antonescu niste populisti care vor sa creasca salariile(si ei nici nu erau la guvernare(!!!) ?!
        Cele spuse de TB in 2009 in campanie si ulterior de acelasi TB in 2010 in plina criza referitor la faptele lui, cum le numesti tu?!!!!!!!!!!!
      • -1 (3 voturi)    
        Cred ca trebuie sa traduci (Miercuri, 15 februarie 2012, 18:52)

        Xu [anonim] i-a raspuns lui Costica

        Ce ai vrut sa spui. In afara de o sumedenie de cuvinte fara rost, pompoase dar imprastiate aiurea, nu ai debitat.

        Ce groaza de bani lipsesc? In ce sens lipsesc? Si de unde ai pus sentinta ca trebe sa-i fi "luat" (cum?!) cei de la psd/pnl?

        Salariul mediu este intr-adevar calculat pe intreaga economie. Asta nu inseamna ca nu au crescut salariile la bugetari "in mandatul lui TB". Dar cand e vorba de acuzatii, lucrurile astea s-au intamplat in "mandatul lui CPT". Pe atunci TB nu era un presedinte "jucator" gata sa intervina si sa semnaleze derapajele.

        Nu am inteles legatura cu inflatia? Din comentariul tau nu imi dau seama nici macar daca intelegi ce inseamna inflatie.

        Cat despre ultima fraza, iti atrag atentia asupra faptului ca o parte din imprumutul de 20 miliarde luat de Romania in 2009 s-a dus exact in datul banilor cand nu mai erau de dat, pentru a nu-si pata domnul TB imaginea inainte de alegeri.

        Stii cat trebuie sa platim acum pentru acel imprumut? Poti sa imi spui cu argumente pentru ce au fost folositi acei bani? Cine va trebui sa ii plateasca? Care a fost beneficiul acestui acord? Si de ce masurile anti-criza pe langa faptul ca au fost proaste, nu s-au luat in 2009 ci incepand cu vara lui 2010 (la 2 ani dupa anuntarea crizei in US si Europa)?
    • -1 (9 voturi)    
      Ai uitat transformarea... (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:26)

      Cristian [anonim] i-a raspuns lui costica

      "Sa traiti bine" in "sa munciti bine"!
    • +2 (4 voturi)    
      Populismul a cuprins toate partidele (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:48)

      ion [anonim] i-a raspuns lui costica

      Populismul a cuprins toate partidele in 2004-2009. Sa nu uitam ca PNL+PSD au codus cea mai mare parte din acest interval si apoi PDL+PSD. Este adevarat ca presedintele Basescu nu s-a opus acestor masuri populiste si nesustenabile (si-ar fi taiat craca de sub picioare).
      Acum TB si partidele din Coalitie sunt de acord sa nu mai ia masuri populiste si asta dupa ce au artatat-o practic timp de 2 ani. Ce fac ceilalti? Se pare ca vor sa continue in acelasi ton populist impreuna cu DD.
  • -1 (13 voturi)    
    cine sa (Miercuri, 15 februarie 2012, 13:55)

    un domn [anonim]

    il semneze ? la ora asta 14, cand scriu sunt convins ca felix a dat o portie de laptic la Guvidele Galben..iar acrlanul a mai luat ceva din intelepciunea lui puss in boots..asteaptati in van sa smeneze cineva ceva..la focsani le cade acoperisu peste oameni..si acolo nu vorbim de culoarea politica ci de incompetenta lui marian oprisan si clica de "nordoreeni" roshii care administreaza bucunarele proprii..au foame de bani baieti/au foame de bani baieti/useleii nu sunt baietii destepti/useleii sunt niste carnatzi fierti...ca nu au banu in curtea lor..ci doar zapada
  • 0 (8 voturi)    
    nu inteleg (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:17)

    bango [anonim]

    ce sens are sa se adune ca sa semneze un acord ca vor semna un acord? pana una alta, in noiembrie 2011, Boc declarase ca e de acord cu acordul, Hunor declarare ca e de acord cu acordul, Oprea nu conteaza, Pona&Antonescu au declarat ca sunt de acord cu acordul. toata lumea este de acord, se va ratifica de catre Parlament.
    ce atatea protocoluri ca sunt de acord? bine ca nu au semnat un protocol ca sunt de acord sa semneze un protocol prin care sunt de acord cu Tratatul, acord pe care oricum trebuie sa il dea in Parlament.

    aaaa, e campanie electorala, pai spuneti fratilor asa.
  • -5 (13 voturi)    
    INCA ODATA boc SE DOVEDESTE MIC (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:21)

    evoque [utilizator]

    La fel ca si cu acta ai nostri semneaza fara sa gandeasca.
    Zilele trecute discutam cu cineva din germania despre merkel si dorinta acesteia de a instaura un guvern unic pentru zona euro.
    In acest moment boc si mai ales basescu bat moneda pe acest tratat care ar trebui ratificat anul viitor, insa pana la anul se pot intampla multe dar ai nostri porocalii gandesc asa: Ma noi nu mai pupam nimic dupa alegeri prin urmare hai sa le facem viata grea celor ce vor veni. Noi ne aranjam contracte acum si ii lasam pe altii sa le plateasca, iar peste le trantim si tratatul in speranta ca nu vor mai putea misca de loc. Din acelasi motiv se grabeste basescu sa arunce romania in zona euro si ca de obicei dincolo de interesele lor nu se gandesc ce pret va plati cetateanul in momentul cand vom intra in zona euro.
    Oricum pana la anul mai este mult iar povestea asta cu tratatul este efectiv o incercare de a distrage atentia de la realitatile invernale.
    • +4 (8 voturi)    
      Inca o data... (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:36)

      Costica [anonim] i-a raspuns lui evoque

      ...dovedesti ca n-ai pic de intelegere economica (apropo, cum dracu nici ungurii , nici grecii n-au descoperit maretele masuri de crestere a salariilor in criza ce le are USL, "cresterea gradului de colectare din taxe si scaderea evaziunii fiscale"?!!! Pentru ca-s ireale , lozinci , nu bani)! Banii imprumutati sunt tot pentru plata maririlor date larg de PNL +PSD in 2008, ca doar nu s-au marit dupa! Macar ai bunul simt si recunoaste ca de fapt a fost invers, astia au platit ce au risipit iubitii tai caci au praduit tot ( BCR , petrol etc) si apoi au lasat fraierii sa plateasca ! "Prosti da' multi"...au net acasa!
      • 0 (2 voturi)    
        AHA (Miercuri, 15 februarie 2012, 15:21)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Costica

        Deci cresterea gradului de colectare si scaderea evaziunii nu este posibila?
        • +3 (3 voturi)    
          Ca la radio Erevan: se poate, dar.. (Miercuri, 15 februarie 2012, 16:34)

          ion [anonim] i-a raspuns lui evoque

          Ba da, dar foarte incet: cu batul (controale peste controale, in vama, in marile piete, in zonele economice cu probleme - panificatie, alcool, tigari, constructii) si cu morcovul (scaderi de taxe, sperand ca economia nearga-gri sa treaca spre alb)

          Si sa nu imi spui ca nu s-au accelarat controalele in ultimii ani.

          Cu toate astea gradul de colectare a ajuns la 33% in 2011 (tin sa iti aduc aminte ca fara cota unica, prin anii 2000, gradul de colectare era la 28-29% din PIB)

          Ori daca vine FMI-ul la tine si tu ii spui: o sa cheltuiesc mai mult la anul, pentru ca stiu eu ca o sa ajung la gradul de colectare de 35% prin scaderea evaziunii, apoi o sa rada aia de la FMI si cu spatele de tine. Dupa care o sa iti recomande sa plimbi ursul si sa arati sursele exacte de finantare, nu basme si povesti

          Revenind, daca facem ce trebuie (controale, pedepese, anumite scaderi de taxe) putem sa crestem incet, incet gradul de colectare. Cate un 0,25-0,5% din PIB pe an si ar fi mare realizare.

          Plus ca pana la urma nici un grad prea ridicat de colectare nu e sanatos: la procente de 40-50% deja ajunge la socialism, in care statul e actionar practic cu 50% in toate companiile din Romania.

          Ori noi avem nevoie ca de aer de initiativa privata si de crestere economica. Nu ne permitem asa ceva. Foarte curand, nici statele alea corcite, socialiste-capitaliste nu o sa isi mai permita. Doar tarile cu populatie mica si resurse naturale uriase (Norvegia, Canada) o sa mai reziste pe baricadele
          sistemului corcit socialist-capitalist. Globalizarea va nivela nemilos nivelul de trai.
          • -1 (1 vot)    
            ramasite comuniste (Miercuri, 15 februarie 2012, 16:49)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui ion

            chestia asta cu controale, controale, controale, duce intr-o singura directie: creterea evaziunii fiscale.
            Daca dupa atatea controale gradul de colectare se ridica de la 28-29 la 30 insemna ca ceva nu functioneaza.
            Eu am o singura reactie, cu cat cresti numarul de controale si de taxe cu atat o sa platesc mai putin sau deloc.
            Daca se vrea crestere economica atunci aveti grija de mediul privat. Daca vreti sa aveti o coruptie mai mare si mai multi bani la partid atunci cresteti taxele si controalele.
            Am spus de multe ori pe aici.
            " o tara bogata inseamna oameni bogati", afirmatia nu imi apartine, apartine fostului rege iordanian si plecand de la acest deziderat uite ca iordania nu cunoaste criza si este o tara fara petrol.
        • +1 (1 vot)    
          mai simplu! (Miercuri, 15 februarie 2012, 17:00)

          precaut [anonim] i-a raspuns lui evoque

          evaziunea e mereu la timpul trecut (S-A INTAMPLAT)!!! Cat a fost de mare, fiecare are dreptate, caci nu se poate documenta NIMIC ci doar estima. La viitor nu se pot estima cifre, caci daca incep controale la importul de slapi ieftini, NU SE VOR MAI importa slapi ieftini, deci nu vei incasa NIMIC din importul de slapi ieftini. Cu cat vor creste incasarile din importul de slapi scumpi aduna 30 de economisti si vei avea vreo 40 de pareri diferite si contradictorii. Grad de colectare (asigura-te ca intelegi notiunea): daca marim toate pensiile si le impozitam in acelasi timp cu 16% ai marit gradul de colectare cu 1,5%, dar n-ai pus niciun leu in buzunar. Marii datornici: poate explici tu cum tii huila scumpa si curentul electric ieftin si evitam inchiderea CNH si iti dam si un Nobel pe economie.
          • -1 (1 vot)    
            cu huila (Miercuri, 15 februarie 2012, 17:06)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui precaut

            este simplu va fi vanduta (privatizata)de pdl pana la alegeri.
            Astfel pdl primeste premiul nobel si la economie si la energie.
      • +1 (3 voturi)    
        Costica (Miercuri, 15 februarie 2012, 15:44)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Costica

        in nebunia aia cu maririle de salarii si pensii toti au tacut malc si au acceptat. Pana si legea tampita cu marirea cu 50% a salariilor cadrelor didactice cand basescu insusi perora impotriva lui Tariceanu care se impotrivea. Toti politicienii au tacut caci nu doreau sa se puna rau cu poporul (parca asa se spune).
    • +2 (6 voturi)    
      Romania,tara analistilor mondiali! (Miercuri, 15 februarie 2012, 14:40)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui evoque

      Hai ca esti asa de destept:stii cite state din UE au ratificat sau vor ratifica pana la 1 martie acest tatat?Oare toate aceste state au un Basescu sau Boc si stiu ca vor pierde alegerile,etc.??
      Stii ce contine acest tratat(exact contrariul sustinerilori tale)?
      Comentam sa ne aflam in treaba!Ca ai de impartit cu Boc sau Basescu felia de sunca,este treaba ta,dar nu incerca sa interpretezi un lucru care nu-i de capul tau!
      • -2 (2 voturi)    
        Nu zau (Miercuri, 15 februarie 2012, 15:25)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Victor

        Romania este cumva in zona euro? Sau nu am mai fost eu de mult prin romania?
        Ce interes avem daca nu suntem in zona euro?
        Stai sa vezi ce misca acest tratat in zona euro si dupa aia intri in hora. De 7 ani de cand este presedinte il ignora toata europa pe basescu si acum marele presedinte inghite orice numai sa il bage si pe el cineva in seama.
        Propaganda ieftina de cotroceni.
        • +4 (4 voturi)    
          da... (Miercuri, 15 februarie 2012, 16:07)

          iulian-bz [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          se pare ca Europa asteapta sa vina USL la guvernare,ei sunt cei credibili cei care au un plan de guvernare foarte amplu,cu masuri foarte bune,nu stii decat sa ataci niste oameni care se straduie,sa intram si noi in normalitate,sa scapam de haos,de masuri populiste,pentru unul ca tine este mai greu de inteles,nu aveti curaj sa recunosteti ca sunteti paraleli cu astfel de masuri,nimic nou ,doar jigniri!!!
          • -2 (2 voturi)    
            de scris vad ca scrii, da de citit???? (Miercuri, 15 februarie 2012, 16:20)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui iulian-bz

            unde am scris eu ceva de usl?
            pe cine am jignit?
            pentru ca as fi onorat sa depasesc clasa politica a pdl la capitolul invective.
    • +3 (3 voturi)    
      Lasa ca a fost Tariceanu mare (Miercuri, 15 februarie 2012, 16:47)

      ion [anonim] i-a raspuns lui evoque

      Baiete, dupa cum vezi astia de la guvernare nu au marit nimic pana acum. Si nici nu se ingramadeasca sa mareasca.

      Compara cu dezmatul din anii 2007-2008 cand pensiile s-au marit cu 70% intr-un singur an, ca acum ne imprumutam 3 miliarde de euro/an sa le platim.

      Tot protocolul ala e destul de simplu:

      Nici un guvern nu va face deficite structurale mari, decat foarte mici. Nu cheltuiesti mai mult decat ai. E asa rau?

      Da, pentru un guvern USL asta e drama de pe pamant, ei sunt invatati sa aiba deficit 5% din PIB intr-un an cand ai avut 8% crestere economica si cand ai pe mana si cateva miliarde de euro din vanzarea BCR!

      Asta e diferenta intre guvernul Boc si guvernul Tariceanu:
      - guvernul Boc le lasa mostenire o regula nasoala: nu cheltui mai mult decat ai

      - guvernul Tariceanu a lasat mostenire datorii cat casa: a dus cheltuielile sociale la 70% din veniturile bugetare la final de 2008, apoi s-a retras in opozitie sa vada ce fac prostii de dupa el, cum pot sa plateasca ei atat.

      Taica, eu nu am de gand sa las copiilor mei datorii pe cap. E foarte buna limitarea deficitului. Cheltuim cat avem si cu asta basta!

      Sa nu ne mai abureasca unii ca e bun deficitul mare, ca "dezvoltam tara". Cat am dezvoltat tara cu deficitele de pana acum? De 20 de ani, cand a fost un moment nasol, cum s-a taiat din investitii si s-au bagat bani la pomeni.

      Nu ne garanteaza nimeni ca acele imprumuturi merg in investitii. Mai degraba merg in pomeni, ca pomanagii sunt multi si voteaza. Asa ca mai bine lipsa.
      • -3 (3 voturi)    
        simpla teorie si propaganda ieftina (Miercuri, 15 februarie 2012, 16:55)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui ion

        Cati bani a imprumutat boc pana acum?
        Cate generatii de romani vor fi slugile fmi? asta multumita eminentei cenusii de la cotroceni numita basescu.
        Mai stii in ce situatie era romania sub ceausescu platind datorii la fmi? sau nu ai prins acele vremuri?
        O alta chestiune eu unul nu anm scris nimic de usl sau tariceanu asa ca mai putina propaganda sau va strang chilotii asa de tare din cauza sondajelor incat nu mai vedeti sa cititi.
  • 0 (0 voturi)    
    URAAA (Miercuri, 15 februarie 2012, 17:53)

    gigi [anonim]

    Jos populismul, Jos comunismul, Jos mogulii, Jos minerii
  • +3 (3 voturi)    
    PATRIOTI CU FORTA?! (Miercuri, 15 februarie 2012, 20:30)

    Antineanderthalieni [anonim]

    Toata lumea are dreptul la opinie pana si nea Ion caci e si el om dar precizarile ExPM Boc se refera exclusiv la introducerea unei bariere impotriva dinamitarii bugetului national asa cum s-a intamplat de multe ori din 1990 incoace culminand cu perioada PNL&UDMR sprijiniti in Parlament de PSD cand au fost sterse 7 miliarde Euro datorii ale companiilor de stat si cand 4 miliarde euro din privatizarea BCR au constituit mita electorala la judetele conduse de PSD si PNL,ca sa nu mai vorbim de teritoriile marine castigate in urma procesului cu Ucraina care au fost facute cadou de PMTariceanu inainte de a fi castigat procesul.
    Aici doar cei porniti pe aratura ca si acttualul lider PNL introduc in discutie tema TB ca o obsesie a lor personala.Fara TB ne pastea primejdia care o paste pe Grecia aceea de a fi exclusa din UE printrun faliment necontrolat ei ca tara nemai prezentand nicio incredere in fata tarilor din nordul europei in special. Dar ticalosi sunt destui pe lumea asta caci fara ei ni s-ar uri cu binele.
    Concluzia este ca PATRIOTI CU FORTA nu exista si ca atare cine mai spera ceva la USL prins de rolul lui de Gica Contra sau de la cei care-i idolatrizeaza se autoiluzioneaza.
  • -1 (1 vot)    
    intrebare (Joi, 16 februarie 2012, 8:39)

    lili [anonim]

    Care dintre liderii partidelor care au semnat Protocolul a CITIT acest Tratat ??!!!
    Ma indoiesc eu ca l- citit vreunul dintre ei !!!!!!!!!
    Ordinul a venit de la Cotroceni si da bine la imagine ca vezi Doamne ce grijulii vor fi ei cu baul public, dar pana acum cine i-a impiedicat sa fie la fel de grijulii !??
    Ipocrizie, Dle Boc !!
    Satui, sila !!!!!!!!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Foarte tare (Joi, 16 februarie 2012, 11:20)

    Alex S [utilizator]

    Respect pt Emil Boc.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by