Fisuri in relatia Victor Ponta - Crin Antonescu

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 7 februarie 2012, 21:08 Actualitate | Politic


Doua evenimente petrecute luni, dupa numirea lui Mihai Razvan Ungureanu drept premier desemnat, plus o convorbire telefonica de marti au adus primele semne vizibile ale unei raceli intre Victor Ponta si Crin Antonescu. In ordine cronologica, prima diferenta majora de opinii a aparut la conferinta de presa de dupa iesirea de la Cotroceni, cind Victor Ponta s-a declarat de acord cu o intilnire cu premierul desemnat. Crin l-a contrazis imediat (Vezi aici inregistrarea conferintei de presa). A urmat o decizie stranie a lui Victor Ponta, care a parasit studioul Antena 3 in plina emisiune a lui Gidea, insotit de un comentariu ironic al lui Crin Antonescu.

Astfel, Victor Ponta a plecat din platou pe nepusa masa, spunindu-i moderatorului Mihai Gidea "Imi cer scuze, daca-mi permiteti, ma duc si va urmaresc in continuare". Sub privirile mirate ale lui Gidea, Daniel Constantin, Adrian Ursu si publicului din studio, Crin Antonescu a facut o remarca extrem de ironica, spunind "Pe rand ne ducem toti. A inceput Boc". Ponta nu a raspuns in nici un fel, asa cum nu raspunsese sfidarii lui Antonescu nici in conferinta de presa desfasurata cu citeva ore mai devreme.

Ponta se remarcase, de altfel, pe toata durata zilei tensionate de luni printr-o atitudine extrem de echilibrata fata de consultarile de la Cotroceni si propunerea - surpriza a lui Traian Basescu pentru postul de premier. O atitudine in contrast vizibil cu iesirile extrem de dure ale lui Crin Antonescu, mult mai vehement (vezi aici diferentele de ton).

Ultimul eveniment din serie a avut loc marti, cind, potrivit unor surse citate de NewsIn si preluate de Realitatea TV, Victor Ponta a avut o convorbire prin telefon cu premierul desemnat, Mihai-Razvan Ungureanu.

Potrivit surselor citate, Ungureanu l-a sunat pe Ponta pentru a discuta asupra noii situatii politice si a unor eventuale intalniri cu liderii opozitiei, iar acesta i-ar fi transmis ca e deschis unei discutii, chiar daca pozitia publica a USL nu se va schimba. Din nou diferenta fata de Crin Antonescu, care a refuzat din start orice intilnire cu Mihai Razvan Ungureanu.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















28224 vizualizari

  • -73 (95 voturi)    
    manipulare humanum est (Marţi, 7 februarie 2012, 21:19)

    petra voicu [anonim]

    aproape acelasi articol a aparut si in evenimentul zilei, nesemnat...aici vad ca exista o identitate "redactia de stiri"...
    • +82 (84 voturi)    
      aici e manipulareeeeeeeeeeeee... (Marţi, 7 februarie 2012, 21:23)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui petra voicu

      daca aici e manipulare ,la antena 3 ce este?...a plecat sau nu ponta din emisiune?
      • +27 (27 voturi)    
        I-auzi ia! (Marţi, 7 februarie 2012, 23:13)

        MITROI [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

        Opozantii si-au dat seama ca o buna parte a populatiei traieste in conditii limitrofe cu mizeria. Nu e de mirare ca pana acum n-au observat acest lucru; prin ferestrele de termopan ale vilelor sau prin geamurile electrice ale automobilelor de lux este greu sa observi mizeria altora. „Tara e saraca“, au constatat dinsii. Cine oare a saracit-o? Dupa ce au plins de mila noastra, ma asteptam sa propuna niste masuri efective. Da' de unde! Ma intreb de unde au aparut acesti minunati conducatori iubiti. Din sinul poporului…ma mir poanta si antenistu par avortati de parinti suparati pe Ceausescu… Apropo de opozitie, imi vine in minte o intimplare cu Nero. Aflat in tribuna unui urias amfiteatru gol, inconjurat de numai 12 favoriti, privea cum in arena gladiatorii se ucideau intre ei. La un moment dat, unul dintre favoriti spuse: „Ce ne facem, Cezar, daca gladiatorii, in loc sa se omoare intre ei vin in tribuna peste noi?“. La care Nero raspunde: „Fii linistit! Aceasta idee nu le va veni in minte tuturor in acelasi timp“. USL-eii si-au dat seama ca o adevarata lupta impotriva coruptiei ar fi o lupta cu ei insisi, o lupta fratricida, o curata sinucidere …adevarul supara pe om. Opozitia macinata de orgolii marunte si meschine, cu lideri anosti, incolori si mediocri, nu poate mai mult…asteapta pietele…la vremuri noi vor si ei! La noi nu vremea e rea, ci vremurile sunt rele.
        Stiu ca USL nu a furat un leu...nu...cica miliarde...asa o fi? parca pe unu' il chema Bivolaru...altu...nu mai zic...tot cu termopane si matusa...ai?
      • -28 (34 voturi)    
        Un mesaj (Marţi, 7 februarie 2012, 23:21)

        tot eu [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

        Macar Antena 3 are audienta, spre deosebire de hotnews. Incercati sa nu mai cenzurati mesaje pe aici...nu de alta, dar ramaneti fara vizitatori
        • +47 (49 voturi)    
          sper (Miercuri, 8 februarie 2012, 0:26)

          NL [anonim] i-a raspuns lui tot eu

          Nu stiu cum o duce Hotnews financiar dar sper din tot sufletul sa nu aiba prea curind audienta Antenei a 3-a.
          Nu de alta dar, judecind la rece, pina una-alta majoritatea e detinuta de oameni de calitatea a II-a: inculti pentru care actul suprem de cultura e piesa de teatru la care au fost cu clasa, in scoala generala, auto-suficienti carora un televizor cu plasma li se pare un scop in viata, mistocari cu mai putin tupeu ca Mircea Badea, prosti gramada care au numai certitudini etc.
          Eu am o lista de prieteni pe facebook care din cind in cind sare peste numarul de 50 de persoane. Cind se intimpla lucrul asta, fac un test simplu: ii dau Like lu' Badea Mircea si vad pe cine am in comun cu el; pe aia ii sterg din lista.
          Asa ca mergeti dvs. la Antena 3, unde va simtiti bine si lasati-ne si pe noi sa ne simtim bine pe Hotnews. Win-win.
          • +8 (20 voturi)    
            Ha Ha! (Miercuri, 8 februarie 2012, 1:07)

            sealife [utilizator] i-a raspuns lui NL

            Vezi cand ii dai ''like'' lui badea sa nu te scoata prietenii de pe lista.
            Aia pe care ii scoti tu sunt norocosi ,e mult mai bine fara decat cu un ''prieten'' care nu accepta nici o diferenta de opinie.
            Eu ma uit si la Antene si la B1 si pe Hotnews si pe EVZ.ro si pe Realitatea.Manipulare e peste tot ce e drept pe Antene e prea pe fata.
            • +29 (31 voturi)    
              sint batrin (Miercuri, 8 februarie 2012, 2:49)

              NL [anonim] i-a raspuns lui sealife

              Sealife, poate tu esti mai tinar, mai diplomat, mai inteligent. Eu, mai "invechit in rele", am observat ca nu se poate argumenta cu unul caruia ii place Mircea Badea; accept diferentele de opinie, nu insa mascarelile si mistocareala. Tu l-ai auzit pe Mircea Badea la radio? Mi-e rusine de penibilitatea lui.
              Pur si simplu nu mai am stomac, nervi si nici resursele intelectuale necesare pentru a discerne albul de negrul Antenelor. De teama de a nu fi mintit si manipulat ii tai de pe lista pe aia.
              • +9 (9 voturi)    
                Aveti perfecta dreptate (Miercuri, 8 februarie 2012, 8:28)

                John M. [utilizator] i-a raspuns lui NL

                Eu i-am "delete" din televizor de tot de teama sa nu inceapa sa ma intereseze.
              • +7 (9 voturi)    
                su io sunt batran (Miercuri, 8 februarie 2012, 9:02)

                tovarasu stamate [anonim] i-a raspuns lui NL

                cine este mircea badea, asta ?
              • +4 (4 voturi)    
                Cel mai simplu este... (Miercuri, 8 februarie 2012, 14:40)

                Dan [anonim] i-a raspuns lui NL

                ... sa comutati din telecomanda televizorului de pe postul care nu va [place pe un altul. Mult mai simplu si chiar fara nervi.
                Eu nu ascult Radio Zu atunci cand Frustratul mascarici are emisiune.
                Nu trebuie sa intri in rezonanta cu prostul caci te aduce unde vrea el.
                Dati Channel +/- si scapati de orice sentimnt care va creeaza disconfort.
                Despre emisiunea lui de la televizor (noroc cu carcotasii de duminica dupa amiaza unde mai aflam ce tolomaci graviteaza in jurul nostru) nici nu am avut curiozitatea sa o urmaresc. Banuiesc ca este un monolog de prost gust presarat in foarte multe locuri cu injurii marca Badea.
                Un discovery, Viasat History, o carte de calitate va face intotdeauna diferenta.
                PS. de asemenea recomand muzica buna si nu zgomotul.
                Numai de bine.
            • +8 (8 voturi)    
              Antenele... (Miercuri, 8 februarie 2012, 9:59)

              John M. [utilizator] i-a raspuns lui sealife

              nici nu vor sa mai castige audienta. Ei o au pe a lor si o "lucreaza" din greu in fiecare zi.
              Pentru oamenii care cauta informatia si o proceseaza cu mintea lor, Antenele sunt inutile pentru ca informatia e gata prelucrata si e inghitita nemestecata de respectiva audienta.
          • 0 (0 voturi)    
            Greseli de marketin (Joi, 9 februarie 2012, 13:47)

            Xcb [utilizator] i-a raspuns lui NL

            Mergand pe idea ta cu audienta antenelor:

            Daca s-ar face un studiu pentru telespectatorii antenelor s-ar observa ca ei sunt cei care cheltuie in medie 3 mil pe luna pentru consum.Sunt cei care sperea ca acolo unde ei nu au muncit sau nu au avut sansa o sa vina dl voiculescu care o sa investeasca milioane de euro in antene doar ca sa le fie lor mai bine, doar pentru asta

            Spectatorii antenelor sunt oameni sub medie din toate punctele de vedere.oamenii peste medie, inteleg niste instrumentari si interese ascunse si-si doresc sa evolueze si sa se asocieze cu valori cel putin egale cu valaorea lor.

            In concluzie publicitatea pe antene nu se prea justifica pentru o companie.

            Bagi bani in publicitate in antene, dar inapoi telespectatorii nu au resurse sa-ti devina consumator.
        • +27 (27 voturi)    
          TOT TU ! (Miercuri, 8 februarie 2012, 1:49)

          banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui tot eu

          Ramai te rog pe Antena 3 ,fiindca are audienta ! Si lasane pe noi postaci sa savuram absenta TA ! Lasane sa ne contrazicem asa cum ne-am ubisnuit, ramai cu Felix si cu Gadea !
        • +2 (2 voturi)    
          banuiesc ca (Miercuri, 8 februarie 2012, 10:28)

          un domn [anonim] i-a raspuns lui tot eu

          esti Pastorul de la teveul nr 3..sau mirciulica spagat..citeste cate mesaje pro base sau pdl sunt pe web antena 3 si cata impotriva,,apoi mai vino sa ne spui elucubratiile tale tovarashe !
      • +13 (13 voturi)    
        Ce e la Antene?! (Miercuri, 8 februarie 2012, 9:16)

        John M. [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

        O propaganda atat de proasta incat si vechilor comunisti din breasla le e rusine de urmasii lor !
    • +34 (40 voturi)    
      nimic nu e intimplator,Ponta a scazut decibelii (Marţi, 7 februarie 2012, 21:26)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui petra voicu

      doar nu poate sa saral a jugulara unui sef de serviciu secret ,serviciu care il are la mana cu multe ,si pe el si pe altii ca el!
      Antonescu e direct si vindicativ pentru ca are o biografie mai neteda ,in timp ce Antonescu latra ,Ponta deja miauna !
      sa vedeti fisuri an(u)ale cand o incepe si Voiculescu recte Constantin sa miaune !
      se vorbeste printre poporul care calatoreste cu metroul ca sunt sute de acoperiti in politica rromanes ,si lista e unde trebuie !
      • +41 (41 voturi)    
        Antonescu e doar bolnav (Marţi, 7 februarie 2012, 22:35)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        Nu-i ca nu-l are nimeni la mana, ok? Daca stai sa te gandesti nitel, mai mult de jumatate din veniturile familiei vin de la Conu Patriciu.

        Cine da cu banu'... face regulile, nu?
        Cine te pune pe sticla zi-lumina si te lauda non-stop de 4 ani, iar are ceva de spus, nu?

        Mai ganditi-va!
        • -12 (12 voturi)    
          Si cu OMV-ul care (Marţi, 7 februarie 2012, 23:04)

          Observatorul [anonim] i-a raspuns lui Luk

          rasplateste cu 100.000 de euro serviciile doamnei doctor Ungureanu cum e? Toti au bube, dar macar sa faca ceva
          • +3 (3 voturi)    
            de asta un stiam (Miercuri, 8 februarie 2012, 0:37)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui Observatorul

            dar nu face decat sa-mi intareasca argumentul.

            Cine plateste face regulile.
          • +7 (9 voturi)    
            OMV (Miercuri, 8 februarie 2012, 9:11)

            marmarin [utilizator] i-a raspuns lui Observatorul

            OMV - este firma privata si da bani cui vrea. Ma mir ca doamna Ungureanu ,romanca fiind, castiga bani multi de la OMV. De obicei banii multi de la OMV se duc la firme austriece care nici macar nu au legatura cu domeniul de activitate al OMV, dar subcontracteaza pe 1/4 din suma, firmelor romanesti. Cam asta este isprava USL-ului.Habar nu aveti ce se intampla acolo pentruca ziaristii sunt bine platiti sa taca. Nu cred ca vedeti articole despre OMV pe undeva. Si este firma care fura cel mai mult din viata romanilor . Sper sa poatati comentariul.
      • +27 (27 voturi)    
        scenarita (Marţi, 7 februarie 2012, 23:42)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        nu era nevoie sa fie ungureanu pm ca sa il ameninte pe ponta cu ceva, daca ar fi avut cu ce sau ar fi vrut asta. ungureanu este propus de basescu iar daca basescu vroia sa santajeze ar fi facut-o pana acum. pur si simplu antonescu simte cum ii fuge pamantul de sub picioare si e isteric. atat poate el.
      • +4 (4 voturi)    
        DEVESELU! (Miercuri, 8 februarie 2012, 9:29)

        curios [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        USA isi protejeaza decizia si investitia! O fi primit ceva mesaje Ponta? Lui Ipo-Crin nu i-a vorbit nimeni caci nu " aude" engleza, iar ce aude in "franceza" nu pricepe. Ba nici romana nu o pricepe caci nu stie decat Jos Basescu. (ca sa se urce el). Daca Ro devine republica prlamentara nu mai intereseaza Cotroceniul (ce, Israel nu a avut un presedinte violator? noi nu putem avea un presedinte zice-se cartofor si lenes?).
    • +29 (31 voturi)    
      Si unde e manipularea? (Marţi, 7 februarie 2012, 21:27)

      FlorinS [anonim] i-a raspuns lui petra voicu

      Găsești pe net înregistrarea.
    • +31 (33 voturi)    
      S-au uitat la acelasi meci (Marţi, 7 februarie 2012, 21:28)

      1+1=2 [anonim] i-a raspuns lui petra voicu

      foarte interesant ce-ai observat: mai multi oameni care au urmarit acelasi eveniment, au povestit cam aceleasi lucruri. Interesant ar fi fost ca in timpul meciului sa fie gol si la reluare sa iasa ratare.
    • +25 (25 voturi)    
      In gura presei (Marţi, 7 februarie 2012, 21:32)

      mutulica [anonim] i-a raspuns lui petra voicu

      verificati si pe antena3.ro, cotidianul.ro, etc., poate cine stie....
    • +26 (26 voturi)    
      cona PETRO,,, ESTI COMUNISTA DE SEVICI. (Marţi, 7 februarie 2012, 21:38)

      greti [anonim] i-a raspuns lui petra voicu

      Un amanunt strategia vostra de manipulare a esuat somn usor Petro usl vegheaza pentru tine.
    • +33 (33 voturi)    
      Manipulare? (Marţi, 7 februarie 2012, 21:43)

      Gogu R. [anonim] i-a raspuns lui petra voicu

      Dar ce fac tembeliziunile uslamiste (talibane) oare cum se numeste?
      Probabil: manipulare diabolicum est!
    • +12 (12 voturi)    
      ? (Marţi, 7 februarie 2012, 21:47)

      CarolV [anonim] i-a raspuns lui petra voicu

      si ce vrei sa spui ?
      • +19 (21 voturi)    
        ! (Marţi, 7 februarie 2012, 23:00)

        Darling [anonim] i-a raspuns lui CarolV

        Crina a devenit frigida dupa travaliul din timpul demisiei.
    • +52 (52 voturi)    
      Ai dreptate, este mana lui Basescu (Marţi, 7 februarie 2012, 21:49)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui petra voicu

      si a serviciilor secrete asa cum repeta vocile spalatorilor de creier de la antene si realitati... se pare ca au incercuit PNL si PSD din toate directiile, ca prea se zvarcolesc coruptii ca la o exorcizare si s-au strans toti comunistii ghem...

      Si tot cu PDL-ul voi vota data viitoare, numa asa ca sa il vad pe Nastase la inchisoare si pe ceilalti corupti cu insomnii...

      Cat despre Ponta si Crin, eu chiar sper sa nu se desparta... stii vorba aia s-a gasit tusea cu junghiul...

      E mai usor de ales asa, cand toata neghina sta intr-o singura parte a campului de grau a clasei politice...
    • +38 (38 voturi)    
      pai (Marţi, 7 februarie 2012, 21:55)

      pai [anonim] i-a raspuns lui petra voicu

      pai e evident ca ponta este un om nu foarte integru (are cateva pacate personale mari si, mai ales, datorii "de onoare" catre vechea gasca din psd, corupta si mafiota), dar macar are un pic de instinct de conservare si nu e fanatic. e oportunist si dator.

      antonescu, in schimb, e dus cu pluta (dupa peste, asta daca vreti sa imi cenzurati comentariul, hotnews).
      • +27 (29 voturi)    
        am o presimtire... (Marţi, 7 februarie 2012, 22:37)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui pai

        cum ca Ponta-si doreste mai degraba un tovaras de munca precum TRU decat unul ca Antonescu. E de inteles, TRU e de alta clasa, rafinat, simplu dar majestuos ... Ponta simte penibilul in care a alunecat tarat de Crin si e stanjenit. Ce ziceti daca in curand se desparte de Crin si conlucreaza cu TRU? Ar da dovada de MATURITATE POLITICA, ar castiga electorat si respectul nostru al tuturor. Ar intra in istorie, e tanar si o astfel de experienta l-ar propulsa mult prea sus fata de penibilul Crin. Romania are nevoie de tineri dezghetati si nu de adormiti ca AC.
        • -3 (11 voturi)    
          ne lasi? (Marţi, 7 februarie 2012, 23:01)

          vero [anonim] i-a raspuns lui roman diaspora

          ce faci? ai sarcina sa sondezi terenul? scuteste-ne.
        • +17 (17 voturi)    
          nu e TRU ci MRU, cunoscatorule ... (Marţi, 7 februarie 2012, 23:01)

          cititor [anonim] i-a raspuns lui roman diaspora

          Nu confunda Traian-ul cu Mihai-ul ... :)

          MeReU aproape - cea mai tare lovitura a marinarului sef!
        • +6 (6 voturi)    
          ...poate cu MRU nu TRU (Miercuri, 8 februarie 2012, 0:08)

          dimitras [anonim] i-a raspuns lui roman diaspora

          ...ce tot ii dai domnule cu TRU?...Vrei sa zici MRU...
        • +7 (7 voturi)    
          eroarea (Miercuri, 8 februarie 2012, 0:09)

          delia [anonim] i-a raspuns lui roman diaspora

          TRU nu este primul ministru desemnat-Mihai Razvan Ungureanu ci europarlamentarul Traian Ungureanu. Doar pentru adevarul istoric.
        • +1 (1 vot)    
          OARE? (Miercuri, 8 februarie 2012, 18:05)

          pepy [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

          Eu nu as da prea multa garantie pentru Ponta, el danseaza dupa cum i se canta...Roman diaspora, daca nick name-ul tau este true si releva intr-adevar faptul k esti din diaspora, atunci stii ce partid a detinut puterea 10 ani si cate privatizari si furaciuni s-au facut? atunci cum poti da credibilitate la tot c spune Ponta...care in parte este doar de fatada presedintele PSD pt ca tot de cei batrani si sulfiti este condus....
      • +5 (5 voturi)    
        cam asa ceva (Miercuri, 8 februarie 2012, 9:21)

        golgoaja [anonim] i-a raspuns lui pai

        anteneski e plecat pe panta.
        pontanacul, carlan, carlan, dar nu brontozaur.
        adica, s'a cam prins cum devine cu coalitia asta.
        socoteala armetica a fost simpla la inceput: 33 dela noi si 18 de la ei, egal 51, adica mai mult decat 50%+1.
        era un scor minimal, cu sansa maxima de crestere sau, macar conservare.

        dar, necazul este ca au inceput prea devreme si, in loc sa se dezvolte, alianta se erodeaza.
        iar anteneski baga mare, este la volanul bobului alunecat la vale, care mai ia si viteza.
        la liberali, procentul scade serios, din ce in ce mai multi liberali, din largime, isi dau seama de inceputul de paranoia al lui anteneski, care e din ce in ce mai disperat.

        nici la pesedisti nu se vede o urcare in sondaje, multi dintre pensionarii traditionali sustinatori, nu mai cred in ei. mai ales ca, chiar veniti la putere, nu vor putea face mare lucru. pontanacul a zis ca deabia in a doua revenire la guvernare, va curge laptele si mierea. deci, primii patru ani (hahaha!) vor trebui sa repare stricaciunea lui base !
        adica vor fi ocupati cu suspendarea si alegeri pentru prezidentura.
        d'abia dupa aia... deci pensionarii, care mai scapa, sa'i mai aleaga odata caci, in mod sigur va ploua cu bunastare, vor pune covrigi in coada maidanezilor.

        cu asa o perspectiva, normal ca treaba merge in jos.
        aliatii sindicali sunt loviti de diktatura(!), profesorii s'au cam lamurit, functionarii vor vota pdl ca sa ramana pe joburi...

        daca, dupa bombonel, il mai ascund si pe mitrea si dragnea, se scorojeste rau imaginea.
        mos kaghebici a dat si el in mintea copiilor, iese si spune prostii...

        ponta are ghiulele grele de picioare.

        sustinerea lui ghita si a lui felix, cu toata armata de latrai, nu mai face fata.

        din partea ailalta, dd ia din audienta dela latrine si alte vuvuzele.
        dd e mai bandit ca felix, da posibilitatea oricui sa se auda live pe sticla, de toate babele si toti pensionarii, transfugi dela psd.

        bietul ponta ! :)
    • +46 (46 voturi)    
      mda (Marţi, 7 februarie 2012, 22:05)

      Canada. [utilizator] i-a raspuns lui petra voicu

      Ponta a pierdut ocazia vietii lui sa se afirme si sa reformeze PSD-ul. Dupa ce a fost ales presedinte in partid, n-a avut curaj sa-i elimine pe batrani si sa aduca pe altii noi in partid/prim-plan. A vazut ca a fost ales la limita si a asumat ca o sa poata schimba ceva doar cand ajunge la putere. Acum a ramas cu garda veche in brate, cu dosarele si istoria lor, e slabit in partid, s-a consumat si in razboiul cu Geoana, a obosit si nu mai are cum sa-i elimine pe baroni. I s-a uzat si imaginea, deja e din generatia veche. Cand/daca o sa ajunga la putere o sa-l elimine baronii pe el, nu inainte sa-i multumeasca pentru lupta lui contra lui basescu. E greu sa fii considerat un leader si sa castigi, daca toata ziua de 2 ani bati apa-n piua cu jos basescu si n-ai reusit sa 'reformezi' decat un singur om, pe geoana.
      • +28 (28 voturi)    
        pai daca facea curatenie (Marţi, 7 februarie 2012, 22:56)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Canada.

        ramaneau vreo 5 si niciunul nu l-ar fi vrut pe Ponta presedinte ;)
        • +4 (4 voturi)    
          Comentariul zilei (Miercuri, 8 februarie 2012, 0:48)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

          ...parerea mea, vorba lui Vaca :))
      • +3 (3 voturi)    
        aha ! (Miercuri, 8 februarie 2012, 9:57)

        patagonia [anonim] i-a raspuns lui Canada.

        deci, vom avea un milu ponta, declarat invins de sistem ?!

        ar fi o cheste !
    • +26 (26 voturi)    
      Si d-aia a plecat Ponta..din emisiunea... (Marţi, 7 februarie 2012, 22:05)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui petra voicu

      ...Suzanei Gadea ?? Ca sa manipuleze ?!
      Bai baiete , mata nu vezi cum Crinuta se indeparteaza de linia Maginot...linia Ion Iliescu-Adi Nastase...ha,ha,ha....
    • +35 (35 voturi)    
      manipularea este la antene :),si e clara (Marţi, 7 februarie 2012, 22:36)

      slider [utilizator] i-a raspuns lui petra voicu

      si este absolut evidenta. Cum e posibil ca jurnalist sa ai o asemenea bomba de presa in direct, liderii opozitiei se cearta in direct si tu bagi totul sub pres, si te faci ca nu vezi? ti-au spalat astia judecata logica :) !
    • +5 (5 voturi)    
      uite mami, spune-ne tu ce vezi! (Miercuri, 8 februarie 2012, 1:07)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui petra voicu

      http://www.evz.ro/detalii/stiri/ponta-la-cutite-cu-antonescu-cum-si-a-parasit-colegii-de-alianta-in-plina-emisiune-la-an-9.html#ixzz1lhQHYJXl

      si pe urma... mancam!
  • +21 (23 voturi)    
    sss (Marţi, 7 februarie 2012, 21:21)

    VasileConstantin [anonim]

    Incep sa il simpatizez pe Ponta,este macar mai echilibrat decat schizofrenicu de Antonescu.
  • +34 (34 voturi)    
    Antonescu este un primitiv... (Marţi, 7 februarie 2012, 21:21)

    cristescu [anonim]

    ...Se intampla ceva cu Ponta...Asa ,deodata a devenit cumpatat in exprimare,are un ton civilizat,nu mai face glumite de si bascalie de coltu' strazii,pare a se gandi serios ca va ajunge sa conduca destinul unei tari in continuare...O fi avand un consilier beton,fata de infumuratul si clovnul sau coleg?...Ceva se intampla...Daca va fi in continuare ponderat si decent in criticarea guvernelui/lor ce vor veni pana la alegeri...Daca Ungureanu le garanteaza alegeri corecte nu vad de ce ar mai fi batos alaturi de infantele imbatranit in lene,fudulie si prostie de la Tulcea
    • +6 (6 voturi)    
      Da, asa este, avem un Ponta mai echilibrat! (Marţi, 7 februarie 2012, 23:08)

      Colette [utilizator] i-a raspuns lui cristescu

      Intre acest Gherasim (sau cum il cheama pe ziaristul care il 'consiliaza' pe Antonescu si care a fost invitat pe TVR Info la Ioana Lupea si Mircea Marian = deplorabil in argumente si logica dar grobian) si acel consilier pe care Ponta il are nu mai mult de 2 luni, este o diferenta imensa. Insa, mai e ceva: poti avea cel mai bun consilier, daca faci tot dupa mintea ta succita si ingusta, tot degeaba! Da, Ponta pare sa se maturizeze destul de ok, Antonescu este in pragul nebuniei, face crize de isterie si delir din ce in ce mai des si mai ales in public! Nominalizarea lui Mihai Razvan Ungureanu o sa-i puna capac, cel putin asa sper. Eu nu voi vota USL dar pot vota un Ponta si PSD reformat, insa slaba nadejde, protocolul semnat se pare ca este 'beton' pt. Antonescu si PNL. Stati ca nu si-au nominalizat candidatii peste tot, in toate judetele? PSD a mai facut-o, PNL-ul inca nu,oficial!
    • +16 (16 voturi)    
      ha (Miercuri, 8 februarie 2012, 0:13)

      george [anonim] i-a raspuns lui cristescu

      s-a facut ponta baiat cuminte? pai normal. de boc si-a putut bate joc cat a vrut dar de Ungureanu nu prea cred ca ii da mana. Sa nu uitam ca Ungureanu inca este sef SIE si in orice caz are acces la foarte multe informatii la care noi oamenii de rand nu avem. Asa ca mai bine sa se faca prieten cu dracu pana trece puntea decat sa se vada prin presa de scandal cu cine stie ce informatii. Ia ganditi-va voi bine ca in campanie electorala basescu a spus despre existenta unei casete compromitatoare cu geoama si pe care nu o va folosi si nici publica dar 'din intamplare' a aparut pe piata acea caseta. Asa ca Ungureanu daca va fi atacat de tonomate si de cei doi pampalai are el ac de cojocul lor. Miscare magistrala a lui basescu. deja sunt in fibrilatie cei de la latrinele tv
      • +5 (5 voturi)    
        e mai simplu! (Miercuri, 8 februarie 2012, 9:35)

        naiv [anonim] i-a raspuns lui george

        MRU e pro-american declarat si om de dreapta declarat. Nu cred ca Ponta nu a primit vreun mesaj subliminal american! ca a fost amb.Gitenstein, ca a fost State Department (nu uitati ca Geoana e inca la Wash), ca a fost altcineva.... PS. Vor fi schi,mbari de atitudine la CSM: ambasadorii USA si UK au fost in vizita (aveau si garbaciul la ei?)
      • +4 (4 voturi)    
        nu e vorba de dosare (Miercuri, 8 februarie 2012, 10:14)

        John M. [utilizator] i-a raspuns lui george

        pentru ca MRU nu ar putea face asa ceva ca e un om de mare onoare (nu un oportunist ieftin).
        Ponta si-a dat seama ca MRU il surclaseaza categoric in intelect si CV si, deci, atacandu-l cu mijloacele sale cunoscute-insulta grobiana si minciuna- s-ar descalifica pentru vecie.
        Si acum, uitandu-se la partenerul sau de campanie, isterizat si irational, si-a dat seama ca n-ar cum sa mai castige.
    • +2 (2 voturi)    
      asa se zice... (Miercuri, 8 februarie 2012, 10:04)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui cristescu

      "prost" in romaneste mai nou?!
  • +19 (19 voturi)    
    hihihi (Marţi, 7 februarie 2012, 21:21)

    dili [anonim]

    doamne ajuta!!!! sa fie intr-un ceas bun!
  • +22 (22 voturi)    
    ciolanul! (Marţi, 7 februarie 2012, 21:25)

    aidrag [anonim]

    e foamea mare pe astia doi; partidele lor is pe datorii si deja incep cearta pe ciolan. nici nu or castigat alagerile si e gata bataia.
    ce coalitie din Romanica a rezistat in timp? nici una. ca asa-i romanul: unde-s doi paraste unul!
    hai la ciolan!
    • +4 (4 voturi)    
      mi-a spus un vecin batran... (Miercuri, 8 februarie 2012, 10:16)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui aidrag

      un vechi proverb romanesc, "Asociatie de romani si stol de pitzigoi n-o sa vezi niciodata".
  • +8 (10 voturi)    
    sau reciproca: (Marţi, 7 februarie 2012, 21:36)

    Lucky [anonim]

    erare humanum est, manipularis diabolicum...
  • +19 (21 voturi)    
    alianta (Marţi, 7 februarie 2012, 21:37)

    staph [anonim]

    poate sunt primele reactii vis-a-vis de mult zvonita alianta PDL-PSD in vederea viitoarelor alegeri !Cred ca e inceputul sfarsitului pentru USL!
    • +2 (2 voturi)    
      drept sa spun... (Miercuri, 8 februarie 2012, 10:35)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui staph

      mi-ar placea sa vad un "showdown" intre MRU si Ponta, desi primul e nou in arena si are putin timp la dispozitie pentru performanta.
      Lui Ponta ii trebuie administrata o lectie de modestie si asta se poate intampla doar dupa o infrangere rasunatoare livrata de cineva superior lui.
      Si acela este MRU.
  • +25 (25 voturi)    
    niste tarani! (Marţi, 7 februarie 2012, 21:38)

    silvius [anonim]

    crinul se ofileste, iar ponta vrea la ciolan. imi pare rau pentru ei, locurile sunt ocupate. altii care chiar fac treaba in tara asta si nu doar dau din gura, le ocupa. nu le vor ceda doar de dragul sondajelor. sondajele sunt bune doar pentru creierii obositi ai opozitiei.
  • +9 (9 voturi)    
    O analiza de exceptie! Umor de mare finete (Marţi, 7 februarie 2012, 21:40)

    Gogu R. [anonim]

    Enjoy it:
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/cronica-tv-maraitul-cotrocenilor-usl-se-rupe-in-direct-la-gadea-crin-salvat-de-ghiocel-96530.html
    • +2 (2 voturi)    
      Bestial (Miercuri, 8 februarie 2012, 14:47)

      Paulp [utilizator] i-a raspuns lui Gogu R.

      Articolul e bestial, multumesc, mi-ai inveselit ziua geroasa....
  • +2 (12 voturi)    
    :) (Marţi, 7 februarie 2012, 21:40)

    owl [anonim]

    sampanie! se sparge alianta! o sa ia pdl unanimitate...

    elena, fa-te ca lucrezi!
  • +4 (8 voturi)    
    vai... (Marţi, 7 februarie 2012, 21:45)

    laurentiucat [utilizator]

    se duce ponta la pdl...
  • +32 (32 voturi)    
    In sfarsit (Marţi, 7 februarie 2012, 21:46)

    Alex [anonim]

    In sfarsit a realizat macar Victor Ponta ca nu se poate o alianta cu PNL, chiar daca Crin ar fi trebuit sa realizeze acest lucru, de dragul istoriei si membrilor PNL care cred in acele principii si valori, astazi uitate.
    Ungureanu pentru moment este un profesionist, atat din punct de vedere academic cat si profesional. Si din aceste motive, trebuie sa i se acorde o sansa.
    Ponta a fost net superior in ultimile zile lui Crin, care parca innebunit de mirajele scaunului de presedinte, uita sa mai gandeasca, si adevereste faptul ca este o forma fara fond.

    Toata clasa politica ar trebui schimbata si inlocuita cu oameni ca Ungureanu, Dragoi, Predoiu, Tanasescu si altii. De astfel de oameni avem nevoie, nu de forme fara fond care daca nu chiulesc se decid sa faca greva parlamentara.
    • +13 (13 voturi)    
      cu (Marţi, 7 februarie 2012, 22:30)

      cu [anonim] i-a raspuns lui Alex

      cu pnl poate ca se poate, dar cu securimea din pnl... nu. si astia sunt majoritari acolo.

      iar antonescu e, sarmanul de el, fara minte.
    • +12 (12 voturi)    
      Crin e disperat.... (Marţi, 7 februarie 2012, 22:48)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Crin e disperat ca pierde teren, Ponta a-nceput sa se dezmeticeasca si nu stie cum s-o suceasca. Regreta ca s-a inhaitat cu Crin, recunoaste ca primeste numai minuspuncte. Din cauza lui Crin Ponta a pierdut mult si va recupera cu greu.
      • +1 (1 vot)    
        ar fi trebuit sa fie invers ! (Miercuri, 8 februarie 2012, 15:09)

        John M. [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

        Comunistii au fost niste incuiati si liberalii niste oameni cu viziune rationala a viitorului si deschisi la schimbare.
        Intre Ponta si sceleratul de Antonescu, zici ca e invers !
  • +20 (20 voturi)    
    Previzibil (Marţi, 7 februarie 2012, 21:49)

    Draky [utilizator]

    Previzibila incordarea, sa zicem, intre liderii USL.
    Probabil cei doi lideri incep sa asculte posturi de radio diferite! Sa vedm ce vor scrie in "compuneri"!
  • +12 (12 voturi)    
    Timpul (Marţi, 7 februarie 2012, 21:50)

    cristi767 [utilizator]

    Treaba asta de care vorbiti este la minutul 9 si 35 de secunde (ar tb mentionat, pentru ca iti tb ceva rabdare ca sa o cauti).

    Nu stiu daca Crin a tinut neaparat sa-i ia fata, pentru ca Ponta spune "Sigur..." (la intrebarea daca se vor intalni cu Ungureanu), insa o face doar cu jumatate de gura, pe cand Crin raspunde foarte vulcanic.

    E clar insa ca sunt oarecum pe pozitii diferite.
  • +18 (18 voturi)    
    eheee (Marţi, 7 februarie 2012, 22:15)

    lady_c [anonim]

    eheee crinutule.... de cat de sus o sa cazi.... :))))
  • -5 (7 voturi)    
    identitate lipsa (Marţi, 7 februarie 2012, 22:30)

    meeecali [anonim]

    Probabil sunt scrise de cineva neinsemnat, cine stie, femeia de servici... Sunt de o mare calitate oricum toate astea semnate colectiv.
  • +21 (21 voturi)    
    gâsca (Marţi, 7 februarie 2012, 22:31)

    Dragos.C [anonim]

    ma intreb si acuma pe bune: cum se lasa cei din partidul PNL condusi de-o gâsca?
  • +15 (15 voturi)    
    Antenescu = Vadim = Hancu (Marţi, 7 februarie 2012, 22:34)

    Vasile Danscalu [anonim]

    Antenescu asta a ajuns mai rau ca Vadmin. Ii mai trebuie doar tichie de margaritar. In declaratia aia de presa dupa modul in care se tot uita la telefon (poate ca trebuia sa fie la cursul de engleza?) imi aducea aminte de Hancu..ala cu cutremurele.
  • 0 (6 voturi)    
    Ce va mai place sa manipulati! (Marţi, 7 februarie 2012, 22:57)

    Xiel [anonim]

    De ce nu redati si dialogurile din emisiunea respectiva? Ca tot semnati intreaga redactie articolul.
    Oricum schimbul de replici a fost amuzant - si cine stie poate peste cativa ani o sa faca chiar efecte...

    Mihai Gadea: Domnule Daniel Constantin...

    Victor Ponta: Eu o sa-mi cer scuze, daca-mi permiteti, ma duc si va urmaresc in continuare.

    Mihai Gadea: Sigur, va rog. Domnul Ponta ne-a rugat sa se retraga. Va multumesc pentru prezenta. In scurta vreme, ne vom desparti de...

    Crin Antonescu: Pe rand ne ducem toti, a inceput Boc! (Rasete in platou)

    Niels Schnecker: Nu e foarte buna ideea.

    Mihai Gadea: Domnule presedinte Daniel Constantin...

    Daniel Constantin: Cam devreme, dar trebuie sa ma duc si eu, sa stiti.
  • +10 (10 voturi)    
    Crinut devine nervos (Marţi, 7 februarie 2012, 23:00)

    Crinut [anonim]

    Crinut , cand vrei sa apara in presa , scrisorile din trecutul tau murdar?
  • +13 (13 voturi)    
    the more...the better (Marţi, 7 februarie 2012, 23:02)

    amanda13 [utilizator]

    cu cat se incaiera astia mai mult, cu atat mai bine ne va fi.

    sincer, isi imagineaza cineva cum ar fi ca antinescu sa ne fie presedinte si sa ne tina asemenea discursuri latrate zilnic? poate isi face si emisiune ca Hugo Chavez. numai o natie isterizata si patetica ar putea avea un astfel de conducator.
  • +3 (7 voturi)    
    ce face dosarul din om! (Marţi, 7 februarie 2012, 23:20)

    vero [anonim]

    Ale naibii dosarele alea, interceptarile, supravegherile, turnatoriile... ce pot sa faca din om. Bai, Ponta, te si vedeai pe cai mari, doar ti-a aratat basescu pisica si acum esti chiar mai mic decat un carlan, esti un manz de ponei, chiar un soricel.
    • +3 (3 voturi)    
      Lasa vero (Miercuri, 8 februarie 2012, 1:31)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui vero

      ca-i maret Crin si pentru Ponta: e cat Napoleon, cat Ghinghis Han, cat Alexandru cel Mare cu Mahatma Gandhi in brate.

      E cat un rinocer (saracu' Ionesco!), cat un hipopotam, cat un elefant si-o balena albastra...

      Hai, pune poza sub perna si treci la nani!
  • +4 (4 voturi)    
    Bratienii... (Marţi, 7 februarie 2012, 23:57)

    Mihai [anonim]

    ... bietii de ei, fac piruete in mormant cand vad ce s-a ales de Partidul National Liberal.
  • +4 (4 voturi)    
    diferiti (Miercuri, 8 februarie 2012, 0:06)

    serban [anonim]

    Ponta si Crin dorm in aceeasi camera (USL) dar au vise diferite.
  • +4 (4 voturi)    
    Ponta e copilotul lui Antonescu (Miercuri, 8 februarie 2012, 1:01)

    radu [anonim]

    Antonescu si seful sau din umbra (Voiculescu) sunt cei care conduc USL, Ponta si ceilalti sunt doar de fatada
  • -3 (5 voturi)    
    fisuri in relatia hotnews - deontologie (Miercuri, 8 februarie 2012, 1:14)

    Robert [anonim]

    Fisuri... e un eufemism. E bataie de joc sa ma pui sa ma uit la un filmulet de 12 min si jumatate, fara sa vad nimic din ceea ce se afirma in articol.
  • +12 (12 voturi)    
    Tineretea guvernamentala (Miercuri, 8 februarie 2012, 3:16)

    sofia [anonim]

    Ponta si Crin se vor rupe. Crin e nebun se vede de pe ochi,e orbit de cuvintul Jos sau Sa plece. Poate D-zeu il v-a lua pe el.Atita ura nu am vazut in viata mea,si am 60 de ani. In USL sint cei mai multi securisti si comunisti. Sa nu mai vorbeasca de coalitia guvernamentala. Basescu e cel mai tare,a tinut Tara pe linie de plutire.Nu au mai putut fura PSD-ul asa mult. Antena 3 si OTV-ul instiga cel mai mult la violenta. In strada cei 20 de oameni care zbiara sint de la OTV. Sa le fie rusine,asa cuvinte urite si porcoase .......! Vai de capul lui Dan Diaconescu cu tiganii lui.
  • +1 (1 vot)    
    Indurare ! (Miercuri, 8 februarie 2012, 4:30)

    Badea Ioan [anonim]

    M-ai "fratilor" !!!!!!!!! Indurare/ Iertare !
    N-ui treaba lui Ponta s-au Antonescu !
    Aici "zongane" catuse pentru Nastase ,Voiculescu,Iliescu ,Patriciu ,etc !
    Astia-s doar "instrumente " ! Dupa ce s-a "suparat a'l de sus " !!!!!! pe "demonstratii/comentarii/ le-a trimis "oaresce zapada si ger " ! Noo ??? Ce-i rau in asta ???????
    Doamne !!!!!!!!!!!!!!! Ajuta-va !! Poate v-a da si ceva minte !!!!!!!
  • +4 (6 voturi)    
    Pe mine m-a surprins (Miercuri, 8 februarie 2012, 8:02)

    Audit [utilizator]

    alăturarea nulităţii Antonescu de un om care are ceva de spus, are o educaţie, poate reprezenta ceva - Ponta.
    Antonescu reprezintă în ţara asta repetenţii, chiulăii, beţivii, oamenii lipsiţi de responsabilitate. Pe când Ponta e alceva. Poate s-a trezit dându-şi seama că pierde în această alăturare. Dacă a gândit că e de bonton să fii cu liberalii, da, e OK, dar nu cu liberali reprezentaţi de un oportunist, negativist, om fără proiecte înţepenit în "Jos Băsescu". Ce poate fi mai straniu decât de a ieşi de la consultări cu Preşedintele şi primul lucru care-l spui este - noi i-am cerut demisia lui Băsescu (ţăranul de el care nu are cei 7 ani de acasă n-a auzit de dl sa dna - minime adresări de politeţe).
  • +6 (6 voturi)    
    victoras , ai grija... (Miercuri, 8 februarie 2012, 8:50)

    marca [anonim]

    nu le lega la cap cu un isteric
    • +1 (1 vot)    
      Americanii au o zicala... (Miercuri, 8 februarie 2012, 15:23)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui marca

      Don't tangle with ugly people because they have nothing to lose.
      Nu-ti face de lucru cu oameni urati ca ei n-au nimic de pierdut.
      Well, tovarase Ponta- spune-mi drept: N-ai fi fost astazi in "the driver's seat" daca nu te combinai cu acest "pierde-vara, vorba-goala" ?!
  • +5 (5 voturi)    
    Antonescu este isteric (Miercuri, 8 februarie 2012, 9:54)

    fane [anonim]

    Iar in politica isteria si exagerarile te izoleaza inevitabil. Ii prevad lui Antonescu o moarte politica lenta, parasit de toti avand in vedere lipsa lui de comunicare, disponibilitatea de negociere si compromis.
    Cine ramane langa un asemenea personaj ii impartaseste soarta.
    Parerea mea.
  • 0 (0 voturi)    
    un mesaj frumoss........... (Miercuri, 8 februarie 2012, 15:04)

    andreeeaaaa [utilizator]

    Din moment ce formeaza un partid impreuna si au idei asemanatoare si vor sa faca ceva pt romania cum sustin ei nu cred ca ar trebuie sa se certe iar daca o sa avem alegeri anticipate cum vor ei tara o sa ajunga f rau pt ca ei nu sunt in stare sa se inteleaga si sa ajunga la un numitor comun o sa faca ca si acum de altfel o sa se certe mereu si nu o sa rezolve probleme populatiei.
  • +1 (1 vot)    
    2 pacalici (Miercuri, 8 februarie 2012, 19:16)

    ciprian [anonim]

    Asa cum ne asteptam, cei 2 pacalici din falsa uniune, incep sa se certe si sa isi vada propriile interese.Limitati si fara idei vor la guvernare dar nu se poate asa ceva.NO USL!
  • +1 (1 vot)    
    Hmmmm (Miercuri, 8 februarie 2012, 19:27)

    Hiticas A [anonim]

    Fisuri erau de mai demult intre cei doi, ii tinea doar vointa de a pune mana pe putere, nu ca acum nu asta ii tine aproape, dar iata ca incet incet iasa la suprafata dedesupturi ce nu le stiau unul despre altul.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by