VIDEO Comisia de Integritate a PSD a propus excluderea lui Mircea Geoana din partid, in lipsa acestuia de la sedinta: "Sunt absolut consternat de decizia partidului"

de Red. Stiri     HotNews.ro
Duminică, 13 noiembrie 2011, 10:36 Actualitate | Politic


Mircea Geoana
Foto: DGP / HotNews.ro
 documente
(13 Nov 2011) PDF, 64KB
Comisia de integritate si arbitraj a PSD a decis duminica sa propuna excluderea din partid a lui Mircea Geoana, care nu a acceptat sa fie schimbat din functia de presedinte al Senatului cu colegul sau Titus Corlatean. 43 de membri ai Comisiei au votat in favoarea excluderii lui Geoana, in timp ce 5 s-au abtinut. "Sunt absolut consternat de decizia partidului. Nu sunt cu nimic vinovat", a afirmat Geoana, care a ajuns la sediul PSD dupa ce sedinta se incheiase, desi sustine ca a ajuns mai devreme decat fusese invitat. Sedinta Comisiei a fost programata pentru ora 13.00 iar, potrivit convocarii primite de Mircea Geoana, acesta era asteptat la ora 14.15.

Procedura este urmatoarea: comisia de integritate recomanda excluderea lui Mircea Geoana care va fi dezbatuta de catre Comitetul Executiv al PSD. Potrivit statutului PSD, Biroul Politic trebuie sa convoace sedinta Comitetului Executiv al PSD in care se va decide soarta lui Geoana.

Biroul Permanent National si Grupul senatorial al PSD au aprobat luni "rocada" celor doi, insa Geoana a spus in repetate randuri ca nu doreste sa renunte la functia de presedinte al Senatului si a cerut convocarea Comitetului Executiv National al PSD. Presedintele Senatului conditionase participarea la sedinta Comisiei PSD de recuzarea din frunte a sefului acesteia, Dan Sova.

Evenimentele zilei:

UPDATE (14.30): Presedintele Comisiei de etica, Dan Sova, anunta ca s-a votat propunerea de excludere a lui Geoana. Comisia propune Biroului Politic sanctiune de excludere.

"Am stabilit ca sanctiunea este excluderea din partid", a spus Sova. Acesta s-a referit la tinerea sedintei fara Geoana: "A fost o neintelegere, Geoana nu ne-a spus daca vine sau nu. In loc sa faca conferinte, trebuia sa vina la partid".

"Am dezbatut problema si, in conformitate cu prevederile statutului, am luat decizia de a propune Comitetului excluderea dl. Mircea Geoana. In conformitate cu statutul, comisia discuta faptele si ia o hotarare. Vom inainte decizia noastra Comitetului Executiv National care, in calitate de organ executiv suprem al PSD, se va pronunta in aceasta cauza."

UPDATE (14:20): "Sunt absolut consternat de situatia creata. Am fost invitat la 14.15, am venit la 14.10 si am constatat ca sedinta deja de epuizase. Este regretabil, mi-am oferit disponibilitatea sa particip in continuare dar Dl. Sova mi-a comunicat ca este prea tarziu si ca nu mai poate sa convoace colegii", a spus Geoana.

"Desi aceasta comisie nu are caderea sa judece ceva, ea poate sa faca o recomandare catre forurile superioare ale partidului. In conformitate cu statutul cel nou al PSD, orice contestarea a recomandarilor facute de aceasta comisie se poate acorda Congresului partidului", a adaugat el.

UPDATE (14:15): O membra a Comisiei de etica anunta ca aceasta a votat deja propunerea de excludere a lui Geoana din PSD.

UPDATE (13:00):
Sedinta Comisiei de integritate a PSD a inceput, fara insa ca Mircea Geoana sa fie prezent la discutii.

UPDATE (12:20):
Geoana anunta ca ia parte la sedinta Comisiei PSD.

UPDATE (12:15) Mircea Geoana: Vacantarea functiei de presedinte al Senatului va rezulta in pierdere pozitiei de catre partid. Nu e insubordonare, ci de loialitate fata de partid (vezi declaratiile sale aici).

UPDATE (10:50):
Geoana va sustine o declaratie de presa la ora 12:15.



Citeste mai multe despre   
















9454 vizualizari

  • +79 (85 voturi)    
    e o glume, nu? (Duminică, 13 noiembrie 2011, 10:40)

    Daniel [anonim]

    Daca PSD ar avea o "Comisie de Integritate" ar ramane fara membri...
    • +38 (42 voturi)    
      Asa este (Duminică, 13 noiembrie 2011, 11:05)

      adinet67 [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Dle Daniel...genial!
    • -13 (25 voturi)    
      cit tupeu ?! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 11:11)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      O afsolventa licentiata de ziaristica afirma recent ca Geoana cunoaste 5 limbi la perfectie: romana, engleza, olteneasca, italiana siciliana, si cea de lemn.

      Adica aflat la putere ca sef ala senatului, el "A pleca la Moskova si Washington in calitate de sef a opozitiei". Ghiciti in ce limba a facut aceasta declaratie ?
      :
      • +10 (10 voturi)    
        Ce ti/e greu de inteles?! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 18:14)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

        In limba... pesedeasca!
        Sa/ti traduc?
        E vorba de rusa comunista!
        Mai vrei precizari?!
        Du/te la comisia aia de integritate!
    • +49 (51 voturi)    
      eu (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:36)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      eu cred ca atunci cand e vorba de psd nu trebuie scris "comisie de integritate", ci comisie de "integritate". au si ghilimelele rolul lor...
      • +5 (5 voturi)    
        Din nefericire ... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:58)

        Mader [anonim] i-a raspuns lui eu

        Romania post Ceausescu a insemnat o Romanie a lui Iliescu si a luptatorilor sai .
    • +39 (41 voturi)    
      O gluma (Duminică, 13 noiembrie 2011, 13:16)

      Andrzej [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Da, este o gluma sinistra...
    • +20 (22 voturi)    
      Cu aceasta organizatie politica a "teroristilor" (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:36)

      Titulici [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Daca n-ar fi de plans dupa 20 de ani si mai bine de dominatie a acestei camarile ... as rade.
    • -6 (6 voturi)    
      dar eu nu vrea sa vorbeste cu tine (Duminică, 13 noiembrie 2011, 18:13)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Cel putin cei din PSD vorbesc romaneste. Cei agramati trebuie cautati in familia si in partidul lui base. Ce mai pedelicilor, va e teama ca PSD continua sa creasca prin masurile corecte iar voi ramaneti din ce in ce mai putini! Ha, ha, ha.
      • +3 (3 voturi)    
        Masurile psdeilor ... mwahahaha, (Duminică, 13 noiembrie 2011, 20:23)

        eurocry [anonim] i-a raspuns lui dan

        Daca dreptatea e la organizatia lu "taica" Iliescu,imi pare rau ptr Romania .
    • +5 (5 voturi)    
      Comisia ca comisia (sic! fara virgula)... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 18:58)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      ...dar Pres.-ul , musiu Sova...exceptional...
    • +6 (6 voturi)    
      La aceeasi intrebare, m-am (Duminică, 13 noiembrie 2011, 19:10)

      nana [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      gandit si eu. As mai adauga alta. Este legala, constitutionala aceasta rocada? Celelalte partide, nu au nimic de zis? Totusi, este vorba de Senatul Romaniei, nu despre functia de director de la ferma lui Nastase.
  • +27 (29 voturi)    
    Sova bufnita si micul Stalin (Duminică, 13 noiembrie 2011, 11:08)

    Stalinskaia [anonim]

    In limba rusa sova inseamna bufnita .In traducere cum ii place lui Ponta Zapatero inseamna cizmar iar Sova inseamna bufnita .Dl. Bufnita ii canta buhul d-lui. Geoana .Asa stie asta face.Ramane de vazut daca dl. Geoana nu le da cu totii la geoale si in final marcheaza gol in poarta PSD .O sa piarda Ponta meciul cu Vanghelie.A venit Ponta la gata ca sa fie el sef la PSD.Cine poate sa tolereze asta?Ponta este un franchestain politic facut din bucati de nea Nelul si Tov.Nastase .Da a scapat din lesa asemenea lui frankestein si face ravagii in partid.Se crede micul Stalin si a inceput sa faca epurari.Epurari politice ca pe vremea lui Stalin.Mai intai Geoana care este principalul contracandidat.Tipic stalinistic .
    • +20 (20 voturi)    
      Curat democratic!!! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:09)

      Nae [anonim] i-a raspuns lui Stalinskaia

      Firma de avocatură a domnilor Sova şi Ponta, "Sova şi asociaţii", s-a mutat cu arme şi bagaje în sediul PSD. Pe Geoană il chemaseră la sfârşitul şedinţei, la ora 14:15 doar pentru a-i înmâna sentinţa.
  • +33 (33 voturi)    
    Observatie (Duminică, 13 noiembrie 2011, 11:18)

    sase sase [anonim]

    Din punctul meu de vedere PSD poate sa-i taie si capul domnului Geoana (indiferent care din ele) sau poate sa-l taie imprejur.Problema este ca daca dl.Sova s-a antepronuntat,dl.Geoana are dreptate.Chiar daca recuzarea nu este prevazuta in statut,probabil dintr-o eroare sau pt.ca nimeni nu a putut sa prevada o asemenea situatie(?) , dl.Sova ar trebui sa se abtina si sa nu participe la sedinta respectiva de exorcizare .Presupun ca respectiva comisie are si un vicepresedinte care poate sa conduca sedinta.Sau si aici este o scapare si nu au ales la congres si vicepresedinte?Ma rog,daca presedintelui ii cade o carmida in cap si iese din sistem pe cale naturala,acea comisie nu mai poate functiona pana cand urmatorul congres alege alt presedinte?Mi se pare stupid!
    • +17 (17 voturi)    
      Ce nu poate (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:48)

      naica [utilizator] i-a raspuns lui sase sase

      fi stupid la PSD?Asa membri,asa comisii.
    • +2 (2 voturi)    
      dl sova nu sovaie ! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 20:25)

      pezevenghi [anonim] i-a raspuns lui sase sase

      el stie mai bine ca e jurist !
      si de onoare, ..ce sa mai vorbim !

      acu'. ce-a fost, a fost. greu a trecut.
      urmeaza suspendarea :-)
  • +38 (38 voturi)    
    Să ne înţelegem: (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:02)

    Matrix-4 [anonim]

    În ce-l priveşte pe Geoană, PSD-ul poate hotărâ orice doreşte. De asemenea, oricare din "integrii" poate hotărâ să facă, la ferma proprie, rocadă între porcar şi văcar. În Senat, însă, decizia aparţine în mod suveran plenului şi se tranşează prin VOT!
  • +30 (32 voturi)    
    Daca v-ati desfinta? NICI O PAGUBA (Duminică, 13 noiembrie 2011, 12:32)

    Liberty NOII GOLANI [utilizator]

    Ce bine ar fi fost sa se desfinteze PSD ar fi un act de patriotism nemaintalnit pe melegurile noastre. Si iesirea din viata politica a 99% dintre iei.
    • +18 (20 voturi)    
      zau (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:30)

      zau [anonim] i-a raspuns lui Liberty NOII GOLANI

      zau ca daca au sa faca asta, au sa ma impresioneze intr-atat de mult incat aproape ca as fi gata sa ii votez...
    • -10 (24 voturi)    
      asta pana intra in PDL (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:35)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Liberty NOII GOLANI

      acolo brusc devin curati. ca asa e in politica romaneasca.
  • +12 (18 voturi)    
    Geoana e mai tare ca Benny Hill (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:23)

    radu [anonim]

    cnadidatul USL la prezidentiale, Mircea Geoana, e cel mai amuzant om din Romania...dar fara sa vrea.
  • +36 (38 voturi)    
    Mesajul PSD catre alegatori (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:24)

    buncrestin [utilizator]

    "Stimati alegatori, ati facut bine ca l-ati votat pe Basescu presedinte. In candidatul nostru nici noi n-avem incredere. Nu votati candidatii nostri pentru ca cel mai probabil sunt niste papitoi."
    • +11 (11 voturi)    
      La ei nu conteaza cine-i candidatul ... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 16:23)

      Xteam [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

      Taica Ilici fiind in rezerva nu prea mai conteaza cine candideaza,daca e inregimentat la ei .
  • +22 (24 voturi)    
    de-a dreptul gretos.... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:27)

    nostradamus [anonim]

    probabil ca argumentele cele mai solide in favoarea deciziei psd le-a adus in cadrul dezbaterilor catalin voicu, reper al integritatii psd-iste!
  • +24 (26 voturi)    
    fereasca sfantul... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:31)

    mimi [anonim]

    daca cineva nu stia cum arata tirania adevarata, are acum ocazia sa vada cam cum apreciaza ponta ideea de putere. Fereasca Dumnezeu ca acest iresponsabil pontac, avid de putere la fel ca nastase, sa fie intr-o buna zi la carma Romaniei.
    • +1 (1 vot)    
      ... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:44)

      vlad alexandru [utilizator] i-a raspuns lui mimi

      Cred ca vrei sa spui: fereasca-l :)
  • +19 (21 voturi)    
    invitatie (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:38)

    panfilache [anonim]

    treci azi pe la noi, ca tot nu suntem acasa :-)

    a fost ca la raliu.
    pac-pac ! (citat din jiji !)
  • +12 (14 voturi)    
    perfect match (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:42)

    jimmy yckx [anonim]

    potrivire perfecta - poza si situatia.
    numai poza, si'i deajuns.
  • +12 (12 voturi)    
    Cartitza (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:48)

    juana [anonim]

    Juana e cartitza din psd. Incepand de maine o pune de un nou partid, cu vanghelie si uite asa o sa fie greu sa aiba cineva majoritate dupa urmatoarele alegeri.
    O sa asistam in continuare la acte de canibalism, harjoneala specifica hienelor din politica romaneasca.
    • +2 (2 voturi)    
      Bine ar fi (Duminică, 13 noiembrie 2011, 20:32)

      V.R. [utilizator] i-a raspuns lui juana

      USLasii fiind divizati, poate castiga PDL din nou si vom beneficia si anii urmatori de o guvernare relativ proasta (cu exceptii precum D-na Boagiu), comparativ cu una falimentar-catastrofala din partea USL.
  • +12 (14 voturi)    
    Cine il plange pe Geoana? (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:52)

    De dreapta [anonim]

    Geoana in toata cariera lui politica a fost un simbol al ratarilor. Este un ratat cu staif, se crede un geniu al Carpatilor, insa este asa cum la etichetat edecarul sef. Ultimile lui actiuni politice sunt cel putin contoversate. Nu am incredere in acest parti (PSD) si nici in alianta "impotriva naturii" cu PNL. In loc sa simplificam politica la 2-3 partide vom avea in parlament o multime de partidute care vor trece din nou de la stanga la dreapta si retur, zapacind electoratul!
  • +14 (14 voturi)    
    Ponta muta nebunul, dar sare calul (Duminică, 13 noiembrie 2011, 14:53)

    zexe [anonim]

    Ponta a demonstrat ca interesele partidului sunt optionale si ca nu are viziune politica nici macar cat Vanghelie, care este. In principiu, ambele variante ar fi fost pierzatoare, numai ca aceasta varianta deschide calea deblocarii Parlamentului. In sfarsit, opozitia intra in opozitie. E randul puterii sa faca urmatoarea greseala :)
  • +20 (24 voturi)    
    Eh! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:02)

    SS [anonim]

    Concluzia? A facut bine electoratul ca l-a votat pe Basescu ; ce ne-am fi facut cu un presedinte in care nici propriul partid n-are incredere.
    • +2 (2 voturi)    
      Si nici Moscova...nu MAI are incredere... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 19:04)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui SS

      ...ha,ha,ha...de acolo a venit ordinul de mazilire...si patriotul Nelu' l-a pus pe Pontel caci, se stie, nea Nelu tine la reputatia lui de...patriot...
    • +4 (4 voturi)    
      da, si care-i problema? (Duminică, 13 noiembrie 2011, 19:12)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui SS

      PSD l-ar fi demis pe Geoana- Presedinte fara nici-o rezerva daca le-ar fi iesit din cuvant. PSD n-are scrupule. Singura modalitate de spalare in ochii alegatorilor ar fi sa-i execute tot asa pe ILIESCU si NASTASE. Atunci as crede ca PSD se reformeaza. Abia atunci ne-ar convinge Ponta ca e un reformist. Abia atunci PSD ar castiga din nou alegerile: fara Iliescu si Nastase la bord. Capisci Victoras?
      Parca am chiar o urma de regret la disparitia prostanacului de pe scena politica, pai cine ne mai amuzape noi in week-end?
  • +14 (14 voturi)    
    deci pana la urma.. (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:13)

    anton [anonim]

    care este motivatia oficiala pentru care au vrut sa-l inlocuiasca pe Geoana cu Corlatean? Ca-mi scapa ceva, si cred ca-i esentialul..
    • +13 (13 voturi)    
      motivatia (Duminică, 13 noiembrie 2011, 16:47)

      Socrates [anonim] i-a raspuns lui anton

      Motivatia oficiala e ca n-are basca, se vede si din poza.
      • +1 (1 vot)    
        a avut (Duminică, 13 noiembrie 2011, 20:36)

        ilici [anonim] i-a raspuns lui Socrates

        a pierdut'o in noaptea aia ...cand a fost oleaca de presedinte.
        in aglomeratia si bucuria aia, n'a mai gasit'o..
  • +3 (9 voturi)    
    Ce tampenie (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:14)

    Bula Romanul [anonim]

    PSD-ul sau USL-ul mai vor sa fie si votati.
    In schimb, cum face unul ceva, cum ii dau in cap fara nici o rusine. Cica sunt democrati.
    RAHAT
    Desi as fi inclinat spre ei, dezamagit fiind profund de sleahta PDL-ista, acum am sa ma orientez catre altcineva.
    Problema ramane. Pe cine dracu sa votez ?
    PRM? Pe tarafo-partidul lui Diaconescu?
    Pe cine?
    Ce alternative serioase am?
    Nici una.
    • +2 (2 voturi)    
      Pe Silvio Berlusconi... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 19:06)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Bula Romanul

      ...PE Basescu , normal, si la mintea cocosului...
  • +11 (13 voturi)    
    Au ei Pentagon? Noi, avem Pontagon... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:16)

    Lucky [anonim]

    Credeati ca geoana este un gunoi, incapabil sa faca ceva notabil???
    Ei bine, ne-am inselat amarnic. Geoana s-a dus in SUA pe blat, fara stirea psd-ului, nu ca data trecuta cand s-a dus la Moscova doar cu stirea psd-ului, si acum nici Pentagonul nu-l mai poate apara de furia declansata de micutul titulescu - un adevarat Pontagon romanesc...

    Romania noastra este, totusi, hazlie... Putem muri linistiti de boli, foame, frig, etc.. dar, cel putin, nu murim aici de pictiseala...
  • +2 (4 voturi)    
    Geoana (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:16)

    florinelul [utilizator]

    he got punked!
  • +5 (9 voturi)    
    Mihaela dragostea mea (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:18)

    Trojan.H [utilizator]

    Mihaela... dragostea mea! Daca nici tu nu ma mai primesti acasa diseara, pe onoarea mea... ma duc la PDL...
  • +17 (17 voturi)    
    tipic PSD (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:20)

    NewLevel [anonim]

    1/ Il cheama la 14:15 ca sa se apere dar e condamnat deja.
    2/ PSD si-a pus in frunte un om de paie (Geoana). Dupa ce acesta a esuat, au pus alt om de paie (Ponta) ca sa scape de Geoana. Cind vor pierde presedintia Senatului probabil ca-l vor da afara si pe Ponta, pregatind astfel revenirea "salvatoare" a lu' Nastase caruia anul viitor i se prescriu citeva dosare.
    • +14 (14 voturi)    
      este foarte limpede (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:41)

      florin [anonim] i-a raspuns lui NewLevel

      dupa aproape 7 ani stafia comunista ion iliescu s-a razbunat pentru pierderea din 2004.
      este singurul stalinist activ politic in 2011
  • +2 (8 voturi)    
    Greata (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:36)

    Prostu' [anonim]

    SRI-ul vegheaza si coordoneaza, din '90 si pina acum.
    Nu conteaza partidul sau personajele totul este ne fie noua bine si sa prospere ai nostrii, ca brazii.
    Prostii se vor uita cu ochii beliti la TV in timp ce noi le vom fura si gainile din cotet. Ne vom face frate si cu dracu' (chiar daca dracu' si-a mutat sediul de la Stambul la Washington) ii vom da si lui 80% din praduiala cu conditia sa ne ramina si noua 20%. De restul (care nu sunt in gasca noastra) sa se aleaga praful. Le aruncam prostilor cit mai putine ciosvirte ca atunci cind, flaminzi fiind, o sa ne pupe si piciorele cind le vom mai arunca vreo una, si o sa faca tot cele spunem.
    Nenorocirea e ca voteaza toate gunoaiele fomiste si infometate din prostia lor cronica. Aferim!
    Greata profunda pentru idiotii acestui pamant pe care vetuim si noi, numita Romania. Jalnic este ca sunt peste 50% din muritori.
    Prostii casca gura si la asemenea stiri culmea e ca si pling. Paziti-va ba gainile c-o sa muriti de foame!
  • +11 (11 voturi)    
    psd = partid de circari (Duminică, 13 noiembrie 2011, 15:58)

    nostradamus [anonim]

    Stau si ma intreb cum privea electoratul roman si opinia publica internationala, suspendarea lui Geoana din functia de presedinte al Romaniei, in eventualitatea in care castiga alegerile prezidentiale. Imbecilitatea si inconstienta din PSD, este fara echivoc!!
    Realizati furia nebuna a lui nastase si Ilici? Realizati de ce sunt in stare cei doi netrebnici?
  • +9 (9 voturi)    
    Mazilit.... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 16:16)

    art [anonim]

    Da, mazilire produsa dupa tipare KGBiste!!! o fii Geoana 'prostanac dar 'halatul, halatul,' adica procedura? frumos nu? PSD marele partid 'democratic' romanesc!!!!! hahaha!!!!!
  • +10 (12 voturi)    
    Poate (Duminică, 13 noiembrie 2011, 16:38)

    mircea [anonim]

    gresesc,nu sunt pdl-ist sau un foarte mare sustinator al unei aripi politice dar parerea mea este ca peste ani se va demonstra ca ,,tampitii,, care ne conduc acum au scos tara dintr-un rahat mai mare decat ne putem imagina
  • +4 (4 voturi)    
    PSD goodfellas (Duminică, 13 noiembrie 2011, 16:45)

    Socrates [anonim]

    Sedinta asta de integritate imi aminteste de urmatoarea secventa:

    http://www.youtube.com/watch?v=LlQCW02Tbxc

    Ultimele cuvinte ale lui Geoana inainte sa fie "made" au fost: "Pesedea - dragostea mea"
  • +10 (10 voturi)    
    rocada (Duminică, 13 noiembrie 2011, 16:54)

    VULPY [anonim]

    In opinia PSD excluderea lui G.a fost determinata de refuzul acestuia de a executa rocada cu C.
    Dar era posibila rocada propusa ?
    Cred ca NU !din mai multe motive.
    In primul rand nu mai exista acel grup parlamentar care l-a propus pe G. PSD-PC.In al doilea rand cine putea sa-si imagineze ca PUTEREA va pierde ocazia ivita de a ocupa sefia Senatului? Astfel de propunere facuta de marii juristi ai PSD pune sub semnul intrebarii profesionalismul acestora.Cred ca cei in cauza au uitat ca intre timp
    s-au produs anumite schimbari si la Curtea Constitutionala si in mentalitatea magistratilor.
    Rocada propusa s-a transformat intr-o auto-capcana.Dl.G.este derutat si nu intelege masura luata- adica excluderea. El considera ca a fost loial partidului si-a facut datoria fata de PSD/PNL. A BLOCAT functionarea SENATULUI. Si tot nu era bine???
    VULPY
  • +12 (12 voturi)    
    Hal de partid! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:09)

    Draky [utilizator]

    Da, in ce hal de injosire a ajuns actiunea PSD!
    Numai circari acolo! Fanfaroni !
    Pai credeti ca va mai voteaza cineva dupa cat circ ne dati?
    Nu ca ar fi Geoana vreo valoare, dar orisicat, era sa ajunga presedinte ?!?
    Poate cineva sa-si imagineze cum ar fi fost cu Geoana presedinte? Si cum s-ar fi pornit PSD sa-l dea jos dupa primul concediu mai exotic?
    Waw! ce circ major ne asteapta!
  • +2 (4 voturi)    
    ...sunt mult prea mici... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:12)

    kansas [anonim]

    ...chiar minusculi...microscopici...puliticienii fsn...
    Cu bunele si relele..., sa excluzi o piesa de calibrul lui Geoana din partid, e ca si cum ti-ai trage o tesla-n...geana...
    aaa...daaa...e jocul ala cu sacrificarea nebunului, a lu'Nea Ilici...numai ca aku e prea tarziu...va da Base mat din orice pozitie, tot nu v-ati prins :) ?!?

    superpenibili...
    Geoana, fa-ti echipa cu Vanghelie, e baiat muncitor, nu va merita fsn-ul...
    Sau, mai bine, las-o-ncolo de politica...!!!
    Iti da Base un post de-ambasador la NY... si te-ai scos...sincer, fara bascalie...
  • +3 (3 voturi)    
    Cand e vorba de incredere. (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:25)

    mircea [anonim]

    Oare sa mai avem incredere in candidatii propusi de PSD,acum USL?Stie USL sa-si propuna oameni corecti si integri pentru a detine functii publice?
  • -3 (3 voturi)    
    Să fie reevaluat! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:33)

    Alin [anonim]

    Mircea Geoană este un element bun, cu o funcție bună! Acum el trebuie reevaluat de către Președintele Traian Băsescu, Conducătorul nostru Înțelept și înscris în PDL, sau, după caz, în UNPR!
  • +5 (5 voturi)    
    "De ce plangi?daca el traia azi, tu erai moarta" (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:36)

    ajabot [anonim]

    Am citit azi un articol ( nu imi mai aduc aminte in ce ziar) despre cum fost mazilita ana pauker de ghe ghe dej cu aprobarea lui stalin, si se incheia cu fraza : "De ce plangi? daca el traia azi, tu erai moarta".

    Nu pot sa nu fac o analogie cu ce se intampla azi in Romania. Se pare ca la ordinul marelui frate urs de la rasarit, Sharpele Comunist Maroniu din Romania a inceput sa isi schimbe pielea: eshalonul2 antiromanesc (ponta pinochio - chucky ochi de peshte mort antonescu) a inceput sa dea la o parte eshalonul antiromanesc 1 ( iliescu criminalu'-nastase libdinosul-geonica prostovanu').
    Este destul de interesant sa vezi o asemanare f mare cu ce s-a intamplat la prietenul nostru din/de "stanga" cand dupa 1989 a avut un "tatuc" eltzan, iar la noi a aparut "tatucul" iliescu cu fsn-ul exact ca in celelate tari care pierdusera protectia urss-ului. Acum daca ma uit peste gard la prietenul rusesc vad o conducere bicefala putin-medvedev si este normal ca sa se respecte modelul patriei mama a tradatorilor, de aceea s-a impus tandemul maroniu ponta-antonescu.
    Daca cineva isi inchipuie ca cei doi ciumetzi vor binele cuiva, le reamintesc ca cei doi si-au parasit nevestele ( cuvint cu origine ruseasca) in situatiile critice din viatza lor, asa ca nu cred or sa dea cel putin un ban pe viata unui om din ROmania.
    Uitati-va la cei doi: un chiulangiu chucky antonescu f periculos in rautatea si incapatzanarea cu care isi urmareste scopul de a ajunge nr1 in stat ( atunci sa vezi "revenge" pe rupte!) , si un hotz ponta, care nu era nici macar in stare sa isi cumpere un bilet de metrou in paris (imi si imaginez ziua cand se va duce in vizita la paris sa ne reprezinte si sa vb despre integritatea si cinstea romanilor).
    A subestima insa puterea lor de a convinge masele de votanti (cu malaiul si uleiul din plasele maronii), si de posibilitatea de a ajunge la conducere ar fi o fff mare greseala pentru ROmania, iar urmarile vor fi cumplite.
    Nici azi nu sunt roze dar inca nu tragice.
  • +6 (6 voturi)    
    Fugiti de PSD.... e ciuma ROMANIEI !!! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:43)

    din PSD DOLJ!!! [anonim]

    E MOMENTUL SA VADA TOATA LUMEA CUM ARATA UN PARTID SORTIT OPOZITIEI CEL PUTIN INCA TREI CICLURI ELECTORALE DE ACUM INCOLO .
    Asta e PSD-ul lui Victor Poanta un derbedeu ajuns datorita pupatului de maini la Nastase in fruntea partidului .
    Cel mai de cacao partid din Romania care isi executa membrii loiali pe banda rulanta , mi-e scarba sa-i mai pronunt numele .
    Foarte multi membrii de la Dolj care au facut plangere la aceasta comisie comunistoida au fost dati afara fara nicio analiza doar ca asa vroiau fosilele de 80 de ani ale partidului.
    Sa se duca drq pSD-UL , SA SE DESFINTEZE , doar asa va scapa Romania de ciuma de dupa 89 !!!
    Bravo Base rupe-le capu la comunisti !!!!
  • +5 (5 voturi)    
    Trist (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:46)

    Andrei [anonim]

    E foarte trist daca te gandesti ca astfel de oameni ar putea sa ajunga sa ne conduca. Democratia e zero pentru ei. Sa nu ai atata coloana vertebrala sa il chemi pe om sa-si expuna opinia sau macar sa raspunda la intrebari.
    Imi aduce aminte de vremurile trecute.
  • -5 (5 voturi)    
    bravo ponta! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 17:52)

    laurentiucat [utilizator]

    le-ai dat peste bot alora de la pdl care ziceau ca esti pionul lui iliescu si nastase.acum ai aratat cine e seful la psd, treci la treaba si castiga alegerile de la anul! esti tanar si poti sa-ti faci un nume nepatat in politica damboviteana, pe care sa-l lasi urmasilor. totul depinde numai de tine.reformeaza psd-ul si felul de a face politica in romania!
    acu latraii oranj plang de mila lui geoana. luati-l cu tot cu mihaela, la voi la pdl! si asa sunteti campioni la categoria prostii-prostilor. si cu prostanacul o sa fiti si prosti si mai multi.
    acum bagati minsuri! inseamna ca ma cititi si ati luat foc.
  • -3 (5 voturi)    
    brusc, Geoana are fani pe hotnews!!! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 18:23)

    sherlock [anonim]

    Ciudat, Geoana care era cel mai injurta politcian pe hotnews incepe, brusc, sa aiba sustinatori.
    Interesant, nu?
    O fi pentru ca hotnews e oranj si GEoana era putin "cartita"?
    • +2 (2 voturi)    
      Bunul (Duminică, 13 noiembrie 2011, 21:05)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui sherlock

      simt romanesc te impinge de partea victimei,ciocoflendere!
    • 0 (2 voturi)    
      Pai, normal ca are (Duminică, 13 noiembrie 2011, 21:07)

      V.R. [utilizator] i-a raspuns lui sherlock

      E mai bine pentru noi ca un prostanac sa fie la conducerea PSD. E drept ca si Ponta e infantil, dar nu mi se pare ca are chiar aceeasi imagine de prostanac precum Jo-Anna.
  • +3 (3 voturi)    
    ok, si? Il dau afara sau nu? (Duminică, 13 noiembrie 2011, 18:38)

    deno [anonim]

    Ce daca a propus excluderea din partid?

    Si-a dat bine cuvantarea bunicuta si bonbonel? Daca astia nu sunt de acord, atunci nu conteza ce a hotarat comisia
    • +5 (5 voturi)    
      ha, ha, asta ar fi buna! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 20:20)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui deno

      Geoana sa nu fie exclus si Victoras sa-si dea demisia! Ar avea Divertisul subiecte pe doi ani. Si de fapt ar merita Geoana o astfel de despagubire. Si cine ne mai scapa de Iliescu-Nastase? Cum ai da-o tot in gard nimeresti.
  • 0 (2 voturi)    
    Geoana - la UNPR (Duminică, 13 noiembrie 2011, 19:00)

    jos_iliescu [anonim]

    Pe cat pariu c-ajunge la UNPR?
    Chiar dupa ce a pierdut alegerile in 2009 mi-am zis ca ajunge mai devreme sau mai tarziu in tabara lui Base.
  • +6 (6 voturi)    
    umilire totala (Duminică, 13 noiembrie 2011, 19:28)

    cititor [anonim]

    Geoana este invitat la 14.15 dupa terminarea sedintei comisiei cand nu se mai putea face nimic.
    La prezentare se afirma ca Geoana nu a confirmat ca se va prezenta, desi acest lucru nu era solicitat in invitatie.
    Tipic stalinist. Ponta" micul Titulescu" a invatat perfect lectia de la marele Iliescu si la avut si pe calaul perfect, Sova.
    Imi amintesc o zicala din copilarie buna pentru PDL "intarata-i drace ca si mie-m place"
  • +3 (3 voturi)    
    a (Duminică, 13 noiembrie 2011, 19:29)

    ayurelya [utilizator]

    waw! asa intelege PSD-ul democratia? judecatul este invitat la o ora si pe cand ajunge afla doar sentiinta? waw! motivele sunt probleme interne? daca o tineti in acest hal cu comunicarea, cred ca opozitia va e asigurata. A decis Ponta sa reconstruiasca partidul incepand cu demolarea lui chiar inaintea alegerilor?
  • +5 (5 voturi)    
    Paguba-n ciuperci... (Duminică, 13 noiembrie 2011, 19:51)

    Marian [anonim]

    Mare lucru, ce sa zic... nu mai e Geoana in PSD, de parca a fost vreodata...
    Plus de-asta, pentru orice partid comunist, mazilirea celor incomozi e probabil o regula scrisa scrisa pe o pagina anexa la actul de constituire a partidului.
  • +7 (7 voturi)    
    ! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 19:53)

    redbluewhiteshishkebap [anonim]

    Auzisem pe undeva ca (,) comunistii isi elimina liderii la un moment dat. Era timpul ......
  • +5 (5 voturi)    
    Acum 2 ani îl vroiau președinte al RO (Duminică, 13 noiembrie 2011, 20:22)

    Ion de la Cucuieții din deal [anonim]

    Fantastic,asta ca să îți dai seama cât de curvă e lumea ! Acum doi ani îl vroiau președinte acum îl vor afară din partid. Nu vreau să îmi imaginez ce se putea întâmpla cu România dacă ajungea Geoană președinte. Sper ca la următoarele alegeri acest PSD să nu mai existe și ca leprele (lingăii din fostul PCR) din el să nu se mai implice în politică pentru că nu e de ei. Cât despre Geoană îi recomand să se mute la alt partid sau să candideze la parlamentul EU în locul lui Becali. :D
  • 0 (2 voturi)    
    Geoana si politica (Duminică, 13 noiembrie 2011, 20:39)

    Ion Tambrian [anonim]

    Domnul Geoana,
    A fost totdeauna cel din fruntea bucatelor. La un moment dat trebuie sa arati ca stii sa dai cu sapa pentru bucate. Dumnealui nu stie si a se baza doar pe cel batran nu este suficient. In PSD se asteapta o mare evolutie ce va inlocui toata baroneala locala. Acest partid va ajunge, cu sau fara micul Titulescu, un partid real, egal al laburistilor englezi, al democratilor americani, al socialistilor francezi, al social-democratlor germani etc,etc,
  • +1 (3 voturi)    
    Cu Ion Iliescu...Tot inainte, tovarasi! (Duminică, 13 noiembrie 2011, 21:57)

    IIliescu [anonim]

    Stimati concetateni! Hmm, hmmm! Asa este jocul politic! PSD-ul trebuie sa se reformeze din interior, la vremuri noi, oameni noi! Cu Ion Iliescu, daca sunteti de acord!
  • 0 (0 voturi)    
    haha (Luni, 14 noiembrie 2011, 0:46)

    mmc [anonim]

    i se trage de la flacara violet!!
    • 0 (0 voturi)    
      G (Luni, 14 noiembrie 2011, 15:16)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui mmc

      E cel putin strigator la cer ce se intampla in acest asa zis partid DEMOCRAT.
      Voi chiar nu vedeti ca Nastase vrea sa puna mana pe toata puterea din PSD?
      Mi-e mila de saracul Geoana, dupa ce ca e sarac cu duhul o sa fie si dat afara din partid.
  • 0 (0 voturi)    
    nu stiti despre cine vorbiti (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 19:12)

    Andrei [anonim]

    Vad atatia mascarici care vorbesc o groaza de nonsensuri, jucandu-se de-a politica. Acest joc ne dauneaza noua dar si lor celor care fac afirmatii rautacioase fara sa se gandeasca la viitorul tarii noastre. Ideea de socialism democrat din tara noastra nu corespunde cu ideea de socialism democrat din occident, lucru pe care Mircea Geoana cred ca l-a stiut cand s-a alaturat PSD-ului in urma cu 10 ani si pe care a vrut sa-l actualizeze si sa-l aduca la standardele occidentale, dar a fost impiedicat de insuficienta intelectuala a oamenilor cu care a avut de aface acolo. Mircea Geoana este in momentul de fata mai pregatit din punct de vedere profesional si al experientei pe care o are in relatiile externe decat oricare politician din anturajul politic existent. Nu spun eu asta ci spun datele legate de pregatirea, formarea sa si experienta sa in relatiile externe. Avem nevoie de oameni pregatiti in functiile care necesita responsabilitati mari pentru a ne redresa iar in momentul de fata, in afara de Mircea Geoana, niciun alt om politic nu are pregatirea si experienta necesara functiei de conducator al statului roman si nu se ridica la asteptarile si responsabilitatile grele pe care le impune aceasta functie. Geoana este net superior celorlalti candidati dar m-a durut inima in 2009 cand nu am putut sa pun stampila pe numele lui din vina partidului care il sustinea. As vrea sa faca acum alegerea cea buna si sa candideze independent. Ar fi cea mai buna optiune pt viitorul tarii noastre. Mie mi-a placut intotdeauna ca om si as putea sa spun ca tara noastra nu merita un presedinte atat de bun, dar poporul roman care sufera acum din cauza coruptiei si a slabei pregatiri a politicienilor nostri, merita ceva mai bun. Va indic doar sa-i cititi biografia, celor care nu stiti exact cine este cu adevarat Geoana. Sunt convins ca voi primi o groaza de raspunsuri absurde si rautacioase de la multe marionete care cu asta se ocupa si asta sunt puse sa faca. Cititi:
    www.mirceageoana.ro


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version