Sebastian Lazaroiu saluta Noua Republica: Cand stateam pe malul Dunarii si iti spuneam ca Alba ca Zapada este inevitabila, nu credeam ca ea va veni atat de curand

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 9 octombrie 2011, 18:01 Actualitate | Politic


Alba ca Zapada
Foto: Noua Republica
 documente
Sebastian Lazaroiu saluta aparitia initiativei Noua Republica, intr-o scrisoare adresata lui Mihail Neamtu, in care spune ca Mihai, se afla "impreuna in aceeasi barca" cu initiatorul acestei miscari, fara a preciza insa clar daca adera sau nu la proiect.

Citeste in atasament scrisoarea transmisa de Sebastian Lazaroiu lui Mihail Neamtu.


"Draga Mihai,

Cand stateam pe malul Dunarii acum doua luni si iti spuneam ca Alba ca Zapada este inevitabila, nu credeam ca ea va veni atat de curand. Salut initiativa voastra lansata prin Noua Republica. Cred ca este cel mai puternic semnal al nevoii de schimbare", scrie acum Sebastian Lazaroiu, in scrisoarea publicata pe site-ul Mihail Neamtu.

"Voi ati inceput acest proiect, altii, de oriunde vor fi ei,  vor incepe altele.

Romanii nu mai pot fi pacaliti. Cand totul in jur se prabuseste, nu cred ca vor mai fi multi care sa astepte pomeni electorale, mila statului atotputernic, gratiile unei birocratii sufocante. Cei mai multi asteapta un alt proiect de societate, proiectul unei noi Romanii.

Mihai, suntem impreuna in aceeasi barca. Sunt alaturi de tine si de toti cei care isi doresc schimbarea.

Ceea ce pana acum un an de zile parea un basm va deveni o realitate. Pentru ca nu mai exista alt drum. Si este drumul pe care putem merge mai departe", se arata in incheierea scrisorii transmise de Sebastian Lazaroiu lui Mihail Neamtu.

La sfarsitul lunii septembrie a fost anuntata lansarea miscarii Noua Republica, iar unul dintre fondatori, Mihail Neamtu, a declarat ca are in vedere transformarea initiativei intr-un partid politic ce ar putea participa la alegerile de anul viitor.

Intr-un interviu pentru HotNews.ro, Mihail Neamtu a explicat atunci ca "Noua Republica" este un proiect politic ce a adunat deja mii de inscrieri si care, daca va strange destui sustinatori, s-ar putea "transforma intr-un partid de sine statator care vizeaza alegerile din 2012, 2014, 2016".

"Multi prieteni din platforma vorbesc deja, cu entuziasm si fara prea multe calcule, despre un nou partid. Suntem deschisi spre asta. In 72h am adunat peste o mie de inscrieri cu nume, prenume, profesie... Numarul semnaturilor creste de la o ora la alta si chiar nu exagerez cand va spun acest lucru", a explicat Mihail Neamtu.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9009 vizualizari

  • -9 (27 voturi)    
    cale lunga (Duminică, 9 octombrie 2011, 18:13)

    chiuariu [utilizator]

    o tara nu se schimba de catre un tip cu ochelari si functie de la stat. cind s-o uita urit neamtu la un baron si ala va lesina pe loc, atunci o sa-i cred povestile.
    • -4 (10 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 9 octombrie 2011, 18:59)

      [anonim] i-a raspuns lui chiuariu

    • +21 (27 voturi)    
      calea e mai lunga... (Duminică, 9 octombrie 2011, 20:00)

      suca [anonim] i-a raspuns lui chiuariu

      cand carcotim de pe margine fara sa oferim nicio solutie. Voi sunteti tipul de comentatori vesnic nemultumiti. Pun pariu ca nici macar nu ai verificat despre ce este vorba.
      Singur nu o sa faca nimic. Cu ajutorul nostru baronii vor lesina, nu cand se va uita Neamtu urat.
      La ce avem in viata politica acum, orice alternativa pornita de tineri este mai buna.
      Faptul ca el poarta ochelari si tu nu, nu-ti da dreptul sa te legi dezbilitatea lui. Asta denota ca alte argumente logica nu ai.
      • -2 (8 voturi)    
        miscari de dreapta (Luni, 10 octombrie 2011, 10:27)

        monarhistul de dreapta [anonim] i-a raspuns lui suca

        noua republica !
        a cata ?!

        dece o noua republica ar fi mai de dreapta decat o veche monarhie constitutionala ?

        salutul lui lazaroiu seamana cu sarutul lui iuda.
        cu o mana intinsa dela cotrocesti.

        este neamtu mai de dreapta decat ar fi fost ratiu si coposu ?!

        este lazaroiu mai de dreapta decat patriciu ?

        este ioana basescu mai de dreapta decat doamna cornea ?!

        ce poate aduce, nou, in doctrina de dreapta, un partid nou ?

        o noua republica ?
        un nou ales !
        ales macar pe sapte ani ca in a saispea republica franceza, ca la ei se tot inoiesc republicile...

        sa traiti bine, mai draga !
        intr'o noua republica !

        apopo, noua republica suna ca natzional arena.
        in romana, adjectivul vine dupa substantiv.
        o fi republica adjectivul, aici in ..noua miscare ...populara.

        mai ganditi, nu numai munciti !:)
        • +4 (6 voturi)    
          cu premeditare (Luni, 10 octombrie 2011, 12:19)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui monarhistul de dreapta

          transformarea NR intr-un partid nou poate aduce in politica romaneasca ceva ce nu am vazut in ultimii 22 de ani - respectarea doctrinei cu care si-a castigat electoratul.
          cel mai mare pericol pentru pdl/usl este ca Noua Republica sa treaca devina partid si sa trimita in parlament cativa oameni. nu multi, dar suficient incat sa faca nota discordanta fata de gasca instalata acum. de aceea vedem azi toti postacii atacand si minimalizand NR.

          calitativ, orice ar trage dupa el Mihai Neamtu va fi cu siguranta peste listele de milionari penali si deseori analfabeti ai usl si pdl. asta inseamana o optiune reala de vot pentru milioane de romani deceptionati care au renuntat sa mai voteze 'raul cel mai mic'.

          cu totii gandim, dar, din pacate, in ziua de azi prea putini avem repere si principii suficient de solide incat sa recunoastem si sa respectam calitatea celor din jur, chiar daca nu suntem de acord cu opiniile lor.
          • +3 (3 voturi)    
            mare minune, mai ceva ca la mglavit (Luni, 10 octombrie 2011, 15:18)

            panfilie necredinciosu [anonim] i-a raspuns lui pehash

            ar fi sa vedem un parlamentar ales fara sa cheltuie.
            fara afise, pungi, pixuri, fulare, caciuli, umbrele, ornice, dar mai ales malai, faina, orez, zahar..

            ..........................
            sa trimita in parlament cativa oameni. nu multi, dar suficient incat sa faca nota discordanta fata de gasca instalata acum.............................

            cand asa aparea asa ceva, in dormitorul din deal, se va zgudui cladirea din temelii :-)
            sa nu uitam ca a fost palatul Vechii Republici, al viktoriei socializmului !
            si ar mai fi ceva, sa aiba si imunitate, sa nu se imbolnaveasca dela colegi.. :-)

            s'auzim de bine !
            • +1 (1 vot)    
              indreptare (Luni, 10 octombrie 2011, 15:42)

              panfilie [anonim] i-a raspuns lui panfilie necredinciosu

              cand va aparea asa cev, in dormitorul din deal, se va zgudui cladirea din temelii !

              scuze, graba strica treaba :-)
  • -13 (35 voturi)    
    Nu am mai vazut pâna acum (Duminică, 9 octombrie 2011, 18:16)

    anonim [anonim]

    Nu am mai vazut ca un om sa aibe nu stiu ce vedenii si Hotnews sa ni le prezinte cu mare voga în stire de prima pagina.

    P.S. Nu stiu cum pe malul Dunarii L(n)azaroiu, adica celui caruia i se nazare nu a pomenit nimic despre cei sapte pitici. Ar trebui tras de mâneca pentru a da explicatii. Unde-i tine ascunsi ? Sau ei când vor veni ? O prognoza, ceva ? Tineti-ne la curent neaparat, hotnews. Multumim !!
    • +4 (10 voturi)    
      Va e frica (Luni, 10 octombrie 2011, 8:29)

      legolas1979 [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Va e frica de lazaroiu Uslasilor, nu-i asa? Ha HA HA!!! Tot timpul va legati de el fara si fi facut nimic compromitator! Ba din contra, e prea curat si asta va sperie!
      • -4 (8 voturi)    
        nu îmi e frica (Luni, 10 octombrie 2011, 10:45)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui legolas1979

        Nu îmi e frica de vre-un Lazaroiu, nu sunt uslas si nici nu prea cunosc mare lucru despre cine este el. Locuiesc în strainatate de mai multi ani si nu sunt la curent cu toate personajele de pe-acolo. Dar când am scris mai sus m-am referit pur si simplu la un PRINCIPIU : un om care vrând sa abordeze probleme serioase începe cu "albe ca zapade" ma face sa ma simt ca sunt luat drept om prost. "Alba ca zapada" e o metafora aiurea ce o amintim si noi cu referire la lucruri ireale (a visa la alba ca zapada, etc.)
        În sfârsit, vointa politica nu are de ce sa se hraneasca cu BASME !!! Punct. în rest, nu am nimic cu el sau cu altcineva. Numai bine !! :)
  • +15 (31 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Duminică, 9 octombrie 2011, 18:19)

    [anonim]

    • -7 (21 voturi)    
      pentru tine (Duminică, 9 octombrie 2011, 20:20)

      Slevin7 [anonim] i-a raspuns lui

      Ce ma socheaza, la oameni de meserie postaci (pro si anti Basescu, deopotriva), e frenezia lor si lipsa lor de logica.
      Linguseala si lipsa de discernamant de cele mai multe ori, ma face sa-mi reamintesc zicala atat de adevarata: "Somnul natiunii naste monstrii".

      Hotnews, aratati ca sunteti corecti si postati-mi mesajul si nu-l cenzurati cum at facut-o de multe ori (nu-i suport nici pe aia din USL asijderea cu aia din PDL).
      • +6 (12 voturi)    
        Ratiunii. (Duminică, 9 octombrie 2011, 21:23)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Slevin7

        Somnul ratiunii ....
        • +2 (2 voturi)    
          somnul natiunii (Luni, 10 octombrie 2011, 11:30)

          yckx [anonim] i-a raspuns lui mircea

          se potriveste mai bine.
          nu crezi ?!
      • +4 (6 voturi)    
        monstri (Luni, 10 octombrie 2011, 0:09)

        dorul [utilizator] i-a raspuns lui Slevin7

        cu un i ;)
    • -6 (18 voturi)    
      Multumim din inima partidulu (Duminică, 9 octombrie 2011, 20:44)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui

      Si in special presedintelui mult iubit. Oricare ar fi el, nu conteanza. Daca e presedinte trebuie pupat ... Dupa cum trebuie pupat si cel ce pupa, si pe cel ce pupa pe care a pupat pe cel care pupa ... Claudiule, tu pe unde te situezi pe scara asta?
    • +2 (6 voturi)    
      de acord cu tine, (Luni, 10 octombrie 2011, 7:26)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui

      dar sunt inca multi nu au incredere in HotNews ,fiindca au ramas ce au fost !
  • -12 (22 voturi)    
    Evident (Duminică, 9 octombrie 2011, 18:20)

    Manuela [anonim]

    ca o sa luta avand in vedere ca e o miscarea de rebranding a PDL-ului...
  • +21 (31 voturi)    
    Speranta (Duminică, 9 octombrie 2011, 18:28)

    Doran [anonim]

    Cred ca suntem multi romani de varsta medie care, satui de ipocrizia politicienilor, se vor inscrie in acest proiect. NU VREM FUNCTII, NICI PROTEJAREA AFACERILOR, poate fi un slogan credibil al unor militanti sinceri pentru reformarea profunda a societatii romanesti.
    • -9 (13 voturi)    
      Un partid politic responsabil (Duminică, 9 octombrie 2011, 19:37)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Doran

      ar trebui sa prevada clar in doctrina ca vrea puterea pentru a-si imbogati conducerea, asa toata lumea l-ar crede si n-ar mai putea fi acuzat de ipocrizie.

      In definitiv pentru ce ma bat sa castig puterea, asa de florile marului? Merele ma intereseaza!
    • -3 (5 voturi)    
      nu cumva dp ? (Luni, 10 octombrie 2011, 8:26)

      popa [anonim] i-a raspuns lui Doran

      nu cumva patriciu ramas fara de partid a pus'o de vreo "fata mare" ?
      ca deh o fi el cel mai ot dintre romani dar daca nu esti la butoane ca sa mai faci afaceri cu statul iti cam tremura picioarele pe podium.
      parerea mea !
  • -11 (21 voturi)    
    Prostii (Duminică, 9 octombrie 2011, 18:32)

    madeita [anonim]

    Aceasta lansare nu este autentica. Se vede de la o posta ca Noua Republica nu este un produs politic original ci, mai mult inspirat de Star Wars, pornind de la un principiu gaunos ca noua generatie nu citeste literatura adevarata.
    Mai mult, domnul neamtu este un mic Mihai Razvan Ungureanu in varianta mai tanara, asa ca SIE la conducerea tarii nu bate, way, way ahead of the target!Maior va castiga RAZBOIUL!
  • +15 (25 voturi)    
    Un partid de intelectuali (Duminică, 9 octombrie 2011, 18:40)

    leaf [anonim]

    Ar fi interesant sa vedem un partid pornit de intelectuali veritabili. Ministri cu studii dubitabile sunt rusinea lugubra a acestui popor.

    Intr-adevar. E nevoie de schimbare. Noxele mintilor stricate pericliteaza sanatatea unei natiuni si asa bolnave. Inca se poate evita un cancer national care sa doboare un intreg popor.

    Cu medicamentul potrivit se poate face o recuperare promitatoare, dar e nevoie si de efort individual.

    Sa fie oare Noua Republica raspunsul? Sa vedem.
    • +14 (20 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 9 octombrie 2011, 19:08)

      [anonim] i-a raspuns lui leaf

      • +3 (7 voturi)    
        Sper.... (Luni, 10 octombrie 2011, 7:36)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui

        ca te a auzit dumnezeu !
  • -11 (21 voturi)    
    bun,.. (Duminică, 9 octombrie 2011, 18:40)

    votantu [anonim]

    tot a lu Basescu este si miscarea asta ? < miscarea > vrea tot asa,...modernizarea Romaniei? ...cum o fac astia de la PDL?
    • +6 (10 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 9 octombrie 2011, 19:10)

      [anonim] i-a raspuns lui votantu

  • -2 (14 voturi)    
    dar azi, cati aveti?! (Duminică, 9 octombrie 2011, 18:44)

    costica [anonim]

    cate voturi credeti ca veti aduna in 2012 daca veti participa la alegeri?!
    Ce sperante, ce obiective aveti?!
    Cum veti contracara faptul ca PDL aflat la putere are resursele si cu celebrele pungi portocalii-verzui va castiga iar alegerile ?!
    Ce parere aveti?!
    Eu cred ca nu aveti nici o sansa din pacate(mai vorbi, in 2012, doar maine nu este!!), schimbarea NU va veni curand in Romania, NU cu actuala clasa politica asa cum si voi pareti a spune, numai ca eu cred ca pana la curatarea naturala de actuala clasa politica nu vom vedea SCHIMBAREA!!!
    Mai trebuie muuuulti ani, astia au pus mana pe putere si inca muuuulti ani vor prosti milioanele de romani saraci cu pungile portocalii-verzui-rosii-galbene....
    Mai e.....
    • +3 (7 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 9 octombrie 2011, 19:12)

      [anonim] i-a raspuns lui costica

    • -5 (9 voturi)    
      Mai credeti in basme? (Duminică, 9 octombrie 2011, 20:40)

      cx [anonim] i-a raspuns lui costica

      Nu vor contracara. Ei sunt PDL-ul.
    • +9 (13 voturi)    
      Nu fii atat de pesimist! (Duminică, 9 octombrie 2011, 21:08)

      ela [anonim] i-a raspuns lui costica

      Sunt convinsa ca vom reusi!
      In ciuda pungilor galbene,rosii,portocalii.
  • -12 (12 voturi)    
    republica lui peste (Duminică, 9 octombrie 2011, 19:10)

    zelea c [anonim]

    nu va dati seama ca un pupincuris de-a lui ramaru nu poate fi decat o insecta nociva pentru poporul roman care la randu lui este o adunatura de ratati !
  • +10 (16 voturi)    
    Bravo Sebastian Lazaroiu!!! (Duminică, 9 octombrie 2011, 19:24)

    imi place [anonim]

    eu unul ... ma bag !!!

    http://nouarepublica.ro/
    • +2 (4 voturi)    
      Si eu mai incerc! (Luni, 10 octombrie 2011, 10:07)

      mirela [anonim] i-a raspuns lui imi place

      Si eu sunt dispusa sa mai acord incredere si sa si fiu alaturi de cineva care doreste realmente calea corecta.
      • 0 (2 voturi)    
        Motivatia ne arata calea corecta! (Luni, 10 octombrie 2011, 11:38)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui mirela

        Care crezi ca-i mai puternica, motivatia mea egoista ca vreau puterea ca sa ma imbogatesc sau motivatia ta altruista care vrea puterea sa le faca bine semenilor?
        Altruistii nu prea au sanse in politica, puterea se castiga punandu-te tu insuti pe primul plan. Mai greu e s-o pastrezi deoarece trebui sa fii capabil sa faci rocada si sa te gandesti in primul rand la altii si mai putin la tine dupa ce-o castigi.
  • -3 (11 voturi)    
    ALBA CA ZAPADA ...? (Duminică, 9 octombrie 2011, 19:30)

    STAN PATITU [anonim]

    Orice mana pusa pe crestetul acestei noi formatii de catre cineva important din sfera PDL ii face necredibili. Lazaroiu facea foarte bine daca tacea din gura. Sau vrea sa-i ingroape?
  • -5 (11 voturi)    
    Seby totu e ok ? Pastilutele le iei la timp ? (Duminică, 9 octombrie 2011, 19:40)

    Doctoru [anonim]

    ....
  • -1 (9 voturi)    
    ha, ha (Duminică, 9 octombrie 2011, 20:16)

    Slevin7 [anonim]

    Ha, ha, ha ...
  • -3 (9 voturi)    
    O mie? (Duminică, 9 octombrie 2011, 20:49)

    gigi [anonim]

    La o mie de inscrisi se si viseaza in castigatori de alegeri. Dar daca ar fi avut doua mii? Probabil s-ar fi gandit sa candideze direct la presedentia SUA! Desi, la cum merg lucrurile in ro. poate ca in 2012 o fie suficient o mie de voturi sa castigi niste alegeri.
  • +3 (5 voturi)    
    Adevăratul mesaj (Duminică, 9 octombrie 2011, 20:57)

    Fisherman [utilizator]

    Cred că esenţa mesajului domnului Lăzăroiu se află în această frază:
    "Românii nu mai pot fi păcăliți. Când totul în jur se prăbușește, nu cred ca vor mai fi mulți care să aștepte pomeni electorale, mila statului atotputernic, grațiile unei birocrații sufocante. Cei mai mulți așteaptă un alt proiect de societate, proiectul unei noi Românii".
    România actuală este aproape în genunchi. Ştim cine sunt vinovaţii dar nu mai avem timp să-i judecăm. Ei trebuie să fie înlocuiţi de un alt segment al societăţii - meritocraţia - un segment a cărui voce a fost blocată până acum.
    Lasaţi Albă ca Zăpada să se întoarcă în paginile cărţilor pentru copii.
  • +6 (8 voturi)    
    Banii (Duminică, 9 octombrie 2011, 22:50)

    Daniels22026 [utilizator]

    De unde-si va lua fondurile acest partid nou? Fondurile sint necesare pentru functionare, dar mai ales pentru campaniile eletorale. Cine-i dispus sa ofere bani acestui partid si ce va dori in schimbul banilor?
    • +2 (12 voturi)    
      eu (Luni, 10 octombrie 2011, 0:15)

      dorul [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Eu vreau sa dau bani acestui partid si eu vreau sa militez pentru acest partid.
      Eu sunt tanar, absolvent de studii superioare, anagajat in mediul privat, platitor de taxe, si foarte important - eu sunt cetatean.
      Ce vreau? Sa fiu reprezentat, sa fiu auzit si respectat.
    • -2 (10 voturi)    
      De la PDL (Luni, 10 octombrie 2011, 1:22)

      VladPlăiașu1318198619045 [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      pentru ca aceasta Miscarea Populara e doar o varuiala ieftina a PDL-ului. Daca vor sa fie altceva decat politicienii "consacrati", de ce nu pleaca la drum singuri si deja se tutuiesc cu Base si ai lui?
    • +4 (6 voturi)    
      si eu (Luni, 10 octombrie 2011, 8:46)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Celorlalte partide nu tot noi le dam ? Problema e ca pe langa ce primesc de la noi, ele isi iau CE si CAT vor...(licitatii masluite, trafic de influenta, coruptie)
      Poate ca banii investiti acum ne vor aduce economii in viitor. Trebuie sa fie si oameni verticali in tara asta, eu insumi cunosc atatia.
  • -1 (9 voturi)    
    Un partid de intelectuali? Adica atat de mic? (Luni, 10 octombrie 2011, 1:39)

    zexe [anonim]

    Domnilor, nu ma indoiesc de bunele intentii si nici de capacitatea de coagulare a inteligentei romanesti, numai ca, pentru Dumnezeu, daca sunteti intelectuali ar fi trebuit sa luati in calcul ca sunteti prea putini pentru a guverna. Pentru ca, daca nu ajungeti sa guvernati, mai bine lasati-va de sportul asta, pentru ca este murdar. Va sugerez un calcul simplu. Considerati ca fiind intelectuali pe toti cei care au luat bacalaureatul anul acesta si veti descoperi ca nici macar asa nu depasiti procentele necesare guvernarii. Din acest motiv, consider ca este suficient sa emiteti pretentii de bun simt elementar.
  • +2 (8 voturi)    
    Asta este politica? (Luni, 10 octombrie 2011, 8:16)

    Erasmus din Pisanets [anonim]

    Scrisoarea a fost trimisa prin Posta Romana? Are timbru? A furat-o postasul de a ajuns sa fie publicata? Expeditorul si destinatarul sunt muritori de foame si nu au auzit de e-mail? Nu puteau discuta tampenia asta la telefon, sau trebuia sa existe un document care sa fie inregistrat in "analele" viitorului partid?

    Astept noi initiative de genul "Ileana Cozanzeana din cosita floarea-i canta", "Croitorasul cel viteaz", "Fata mosului si fata babei" si lista poate continua.
  • -3 (7 voturi)    
    palme... (Luni, 10 octombrie 2011, 9:00)

    catalin_mattei [utilizator]

    este placut sa afli ca exista oameni care incearca sa schimbe ceva intr-o societate anchilozata de frica, de lene, de neputinta... de stanga sau de dreapta, formatiuni noi si in care sa nu se regaseasca "patatii" de ieri si de azi sunt un plus pt noi... din pacate, scrisoarea d-lui Lazaroiu arunca o anumita indoiala fata de oricine sau orice saluta domnia sa... Din pacate actiunile domniei sale l-au facut sa-si piarda credibilitatea si orice ar intreprinde in spatiul public in acest moment ne va face sa ne intrebam ale cui interese serveste... poate ca am ajuns si paranoici dar exista o neincredere bolnavicioasa in societatea romana.. o neincredere sadita de toti cei ce s-au perindat la putere, si nu din 1990 ci incepand cu regimul comunist...
  • 0 (8 voturi)    
    Astept de 20 de ani o asemenea miscare si,... (Luni, 10 octombrie 2011, 9:08)

    Rescatorul [anonim]

    de ce nu, un viitor partid politic, modern si ferm, care sa reprezinte cu adevarat interesele romanilor cinstiti, corecti, muncitori si patrioti. Succes si felicitati!
    Din pacate, insa, fara bani, structura, activisti si doctrina clara, nu se poate face nimic. Cum ar putea lupta si invinge niste oameni cinstiti, care ar aplica metode cinstite, niste politicieni versati in rele cum sunt cei de la PSD, PNL si PDL? Cred ca o asemenea miscare/pertid trebuie, totusi, la inceput, sa se bazeze pe sprijinul unui partid puternic si mai putin corupt, cum este PDL, un partd dispus sa faca reforme si sa actioneze pentru modernizarea tarii (nu este cazul PSD, PNL, UDMR). Trebuie sa fim realisti. Niste oameni integri, chiar de o valoare incontestabile, nu ar putea face fata unei lupte politice cu hrebenciucii, antonestii, pontii, hasotii, iliestii, nastasii, andreii, antonii si intreaga fauna comunisto-securisto-kgb-ista care tine tara in mocirla si blocheaza orice reforma care ar insemna disparitia lor. De aceea, Alba ca zapada va fi nevoita sa se alieze si cu zmeul cel rau pentru a castiga si, ulterior, sa se impuna. Vorba romanului: fa-te frate cu dracul ca sa treci puntea!
    • 0 (2 voturi)    
      Deranjeaza adevarul pe care il spun? (Luni, 10 octombrie 2011, 11:59)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      Asta este adevarul. Astept de 20 de ani o asemenea miscare si de ce nu, un viitor partid politic, modern si ferm, care sa reprezinte cu adevarat interesele romanilor cinstiti, corecti, muncitori si patrioti. Succes si felicitati!
      Din pacate, insa, fara bani, structura, activisti si doctrina clara, nu se poate face nimic. Cum ar putea lupta si invinge niste oameni cinstiti, care ar aplica metode cinstite, niste politicieni versati in rele cum sunt cei de la PSD, PNL si PDL? Cred ca o asemenea miscare/pertid trebuie, totusi, la inceput, sa se bazeze pe sprijinul unui partid puternic si mai putin corupt, cum este PDL, un partd dispus sa faca reforme si sa actioneze pentru modernizarea tarii (nu este cazul PSD, PNL, UDMR). Trebuie sa fim realisti. Niste oameni integri, chiar de o valoare incontestabile, nu ar putea face fata unei lupte politice cu hrebenciucii, antonestii, pontii, hasotii, iliestii, nastasii, andreii, antonii si intreaga fauna comunisto-securisto-kgb-ista care tine tara in mocirla si blocheaza orice reforma care ar insemna disparitia lor. De aceea, Alba ca zapada va fi nevoita sa se alieze si cu zmeul cel rau pentru a castiga si, ulterior, sa se impuna. Vorba romanului: fa-te frate cu dracul ca sa treci puntea!
      Hai sa fim realisti!!!!!!!!!!!!
      • -1 (3 voturi)    
        las-o balta cu modernizarea facuta de PDListi!!! (Luni, 10 octombrie 2011, 13:44)

        costica [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

        1) Ia uita-te tu cum Legea reorganizarii sta bine mersi desi are la baza grija PDL de a-si spori sansele ptr a castiga alegerile si nu reducerea cheltuielilor cat timp sunt dispusi sa lase judetele cu majoritate maghiara asa cum sunt, adica ne-reorganizate!!
        Adica, cu cheltuieli ca si acum!! Pai, DE CE?!
        2) Scaderea numarului de parlamentari la 300!!! Nici nu vor sa auda de a PDListii, au bagat-o intr-o comisie, au pus-o pe linie moarta de unde nu mai iese curand!! Sunt constienti ca si ei si cei din coalitie nu vor sa-si piarda locurile de munca de unde au atatea avantaje!!! Ii doare undeva de modernizarea Romaniei!!!
        3) Legea asistentei sociale 2011 !!! Aia care sa scada numarul celor asistati social din care azi jumate sunt ILEGALI(Boc si Lazaroiu au spus-o!!) dar sunt votantii pe care PDListii i-ar pierde in caz ca Legea s-ar vota!!
        Unde este Legea, de ce coalitia care are majoritate NU o voteaza, si o tot amana pana la calendele grecesti??!
        4) Ia spune, DE CE in astia 3 ani de guvernare PDLista companiile de stat si-au dublat pierderile si datoriile catre bugetul de stat??!
        De ce in 3 ani aceeasi clientela politica(asa cum facea si PSD) a stat in fruntea lor producand pierderi si abia acum la presiunea FMI se cacaie PDL sa faca ceva?!
        Pana sa faca, ele produc pierderi IMENSE la bugetul Romaniei!
        Si nu numai atat, incompetenta ce-a caracterizat guvernarea PDL datorita politizarii excesive de care au vorbit Rapoartele Bancii Mondiale este suficienta sa NU votez PDL.
        5) In jud Covasna unde locuiesc, fauna PDLista este mai rea decat cea PSDista, cat au furat astia si ce clientela si-au pus peste tot, apare mereu in presa locala, nici nu vreau sa aud de ei.
        NU stiu cu cine voi vota, nu vreau sa votez PSD, n-am uitat cat rau au facut ei Romaniei, dar nici cu PDL NU mai votez. PDListii de azi nu sunt altfel decat PSDistii.
        Intrebare: ce REFORME, zici tu ca e in stare sa faca PDL???!!!!!
        • -1 (1 vot)    
          Pot fi de acord cu tine, dar numai partial... (Luni, 10 octombrie 2011, 16:15)

          Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui costica

          Si asta pentru simplul motiv ca PDL, la fel ca si celelalte lacuste rosii mascate in PSD, PNL si UDMR, fura si, nu numai ca sunt incapabile de reforma, dar mai si blocheaza orice tentativa de reforma. Fura si mint cu nerusinare. Promit si nu fac mare lucru. Dar, nu putem nega ca, spre deosebire de PSD si PNL, poate si sub presiunile presedintelui Basescu, un presedinte reformist, pragmatic si cu viziune, PDL a lansat reformarea Romaniei. Cateva exemple esentiale: realizarea echilibrul macroeconomic, diminuarea deficitelor, legea salarizarii, pensiilor si, ceea ce este extrem de important pentru viitorul tarii, legea invatamantului. Poate vei spune ca nu Boc le-a facut, ci FMI. Fals, FMI poate agrea, dar propunerile si masurile au fost luate de guvernul Boc. Din pacate, la urmatoarele alegeri nu avem multe alternative si, prin urmare, voi fi nevoit sa aleg tot PDL, macar pentru incercarile de reformare si modernizare a tarii.
          • +1 (1 vot)    
            PDL = PSD... (Luni, 10 octombrie 2011, 18:59)

            costica [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

            In ce-l priveste pe Presedintele Basescu eu am mai spus ca in 2004 cand l-am votat am vazut in el speranta si sansa Romaniei pentru SCHIMBAREA atat de necesara, mai ales ca Romania a ramas in urma celorlalte state foste comuniste in ce priveste reformele de baza ale statului.
            Din pacate NU a reusit nimic din ceea ce speram, numai criza asta a facut ca azi Presedintele Basescu sa poata vorbi cate ceva despre reformarea statului, insa la capitolul REALIZARI rezultatul este insignifiant.
            Azi Romania este singura tara dintre fostele comuniste asistata de FMI si BM si CE la reformele de baza ale statului si tot degeaba.
            Realitatea inexplicabila din companiile de stat unde dupa 3 ani de guvernare PDL NU s-a schimbat inca nimic, abia acum la presiunea FMI care a imprumutat Romania se fac ceva incercari, dar pana acum in cei 3 ani companiile astea si-au dublat pierderile si restantele la bugetul Romaniei !!!!
            INADMISIBIL cat timp Presedintele Basescu vorbeste despre Romania ca stat asistential stiind de fapt cat de saraci sunt romanii ca nivel de trai fata de celelalte tari din Europa.
            Dl Basescu NU s-a preocupat deloc de aceste pierderi in cei 3 ani, dar a stiut sa taie repede salariile si pensiile si asa prapadite ale romanilor.
            Un lucru sa tii minte acum: Romania va plati greu ceea ce se intampla azi cu educatia si sistemul sanitar, Presedintele nu va mai fi atunci presedinte, dar romanii vor plati asta cu pret mare, ptr ca valorile acestui neam adica profesorii si medicii(educatia si sanatatea distruse efectiv) vor face ca sa ajunga Romania o tara din lumea a 3-a , adica mai rau ca azi.
            Sistemul educational e distrus, zeci de ani vor trebui pana va deveni eficient, iar sanatatea la fel.
            Restul sunt povesti, la nivel de economie oricum Romaia nu are capital, suntem la cheremul investitorilor straini...
            Eu nu vad deloc bine viitorul Romaniei iar copiii mei, mari deja, vorbesc despre alte tari si nu as vrea deloc sa-i vad plecand..
            Dar, probabil vor pleca....
            • -1 (1 vot)    
              costica, critici foarte bine... (Luni, 10 octombrie 2011, 22:09)

              Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui costica

              dar, ce solutii ai? Sunt foarte curios. Ai solutii? Pe cine votam in 2012 si in 2014?
          • +1 (1 vot)    
            Reforma Romaniei - analiza DW (Luni, 10 octombrie 2011, 20:49)

            lili [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

            Deutsche Welle despre România: O reformă nehotărâtă şi lipsită de viziune
            Potrivit acordului cu FMI, Guvernul de la Bucureşti are de înfăptuit până la sfârşitul anului un program precis de restructurare şi privatizare a sectorului public din economie, potrivit unei analize realizată de Deutsche Welle.
            Marea problemă a României, aşa cum reiese din analizele FMI, este nivelul mare al facturilor neplătite de companiile de stat. Adunate, aceste facturi neonorate ajung la 3,6% din PIB. Or, dacă boala aceasta rămâne netratată, datoriile vor lua cu siguranţă proporţii şi mai mari
            Dar programul guvernului, aşa cum reiese din documentele FMI, pare destul de confuz şi nehotărât. De pildă, partea română se angajează faţă de creditorii săi să privatizeze 20% din compania aeriană Tarom, deşi iniţial acceptase privatizarea ei integrală. De fapt nu va cumpăra nimeni 20% din acţiunile unei companii nerestructurate care lucrează în pierdere, dar ar putea cumpăra peste 50% cu speranţa de a o exploata mai profitabil.
            În ciuda aparenţelor poate cea mai mare ezitare şi lipsă de viziune strategică se manifestă în cazul căilor ferate. Intrate în criză cronică, societăţile de transport feroviar produc pierderi continue, ceea ce ar pretinde o decizie politică majoră.
            Guvernul, aşa cum se vede din documentele FMI optat însă pentru formule “slabe” şi de compromis, care nu spun nimic cu limpezime despre intenţiile de viitor.
            Primul ministru, Emil Boc, repetă neîncetat că guvernul său a făcut “ce trebuie”, dar acest imperativ (“trebuie”) rămâne el însuşi neclar. Guvernul a respectat într-adevăr, cea mai mare parte din angajamentele luate faţă de creditorii săi, a făcut cu siguranţă economii necesare, dar nu a reuşit să-şi definească el însuşi cu claritate obiectivele reformei şi să le îmbrace într-un program politic.
            http://www.jurnalul.ro/bani-afaceri/economia/deutsche-welle-despre-romania-o-reforma-nehotarata-si-lipsita-de-viziune-592982.html
  • 0 (6 voturi)    
    lazaroiu tocmai a compromis-o pe "alba-ca-zapada" (Luni, 10 octombrie 2011, 9:12)

    tot acolo sintem [anonim]

    Lazaroiu asta oricit s-ar stradui sa se camufleze in blana de oaie, coada de lup impostor ii va ramine mereu la vedere.
    Neamtu imi parea credibil inainte, dar acum, dupa ce si-au dat la suprafata relatia asta, imi dau seama ca mi-am facut iluzii desarte.
    Daca ma uit bine la poza aia de cuplu(ceea ce va invit si pe dv. sa faceti), vad in partea stinga un LUP iar in dreapta simpatica MARMOTA care invelea ciocolata. Am ramas tot in lumea basmelor.
    • -2 (6 voturi)    
      esti naiv daca l-ai suspectat de obiectivitate (Luni, 10 octombrie 2011, 9:37)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui tot acolo sintem

      D-l Mihail Neamtu este cunoscut ca un apropiat al PDL, colaboreaza cu ISP - fundatia PDL si cu alta fundatie a lui Baconski si pentru servilismul sau a fost premiat cu o functie, pe bani publici, de director stiintific la Institutul de Investigare a Crimelor Comunismului şi Memoria Exilului Românesc...Functie pe care a ocupat-o pana luna trecuta, cand, a avut o "revelatie" si a lansat manifestul Noua Republica. Uau, neasteptata decizie nu-i asa? Clasa politica a fost luata prin surprindere :P
  • -3 (7 voturi)    
    Ha ha ha! Si-am incalecat pe-o sa ... (Luni, 10 octombrie 2011, 9:28)

    Bogdan [anonim]

    Pana unde impinge limitele ridicolului acest personaj nefericit?? Desi mort in fasa acest proiect politic comandat (nu "emulat" din randurile intelectualilor, asa cum s-ar vrea) este compromis inca o data doar prin asocierea cu un rebut al politicii dambovitene, delirantul domn Lazaroiu...:P
  • -3 (7 voturi)    
    poveste (Luni, 10 octombrie 2011, 10:04)

    El Condor [anonim]

    Dupa viziuni astrale, in partidul NOUA REPUBLICA, rolul "copilei "Alba ca Zapada ar putea fi jucat de Udrea Ileana, sau Basesescu Ioana, sau Basescu Elene, iar cei sapte pitici de conducatorii celor 7 proaspat vizate regiuni ( 6 + HARCOV ), iar printul salvator ( pardon, corsarul salvator ) de viitorul reprezentant al unei natiuni sclave si lipsite de DIRECTIE.
  • +3 (7 voturi)    
    Eu m-am bagat deja!.... (Luni, 10 octombrie 2011, 10:48)

    Cristian P [anonim]

    Si chiar cred ca se poate..Suntem mai multi cei care vrem mai binele tuturor decat cei putini care mai mult ieri dar si azi au vrut doar binele lor...Trebuie si o vom face.Putem trai normal...AICI
  • -2 (4 voturi)    
    pdl aripa online (Luni, 10 octombrie 2011, 11:42)

    adrian [anonim]

    Macar PDL teritorial era un partid adevarat...in vreme ce aici e tot pedeleul online, sponsorizat de dna placinta in fundatiile ei, blogerii de partid ca neamtu, consilierul lui lazaroiu, axinte, cristi patrasconiu, cu lazaroiu pe post de sforar! ce spera ei? pai sa ia din cei care pleaca de la PDL ca dupa alegeri sa se alieze tot cu pdl, asta e tot, si pe fata. oameni buni, daca vreti ceva autentic faceti-va, nu asteptati de la PDl aripa PR, chiar cereti sa fiti prostiti pe fata....
  • -1 (3 voturi)    
    IQ peste 130 pentru membrii de baza (Luni, 10 octombrie 2011, 12:52)

    Ioan [anonim]

    Partidul intelectualilor "Noua Republica" ar trebui sa aiba o metoda simpla si sigura de selectie a conducatorilor-teste IQ recunoscute international. Vom fi siguri de calitatea actului de conducere si de calitatea oamenilor. Un Vanghele sau Becali nu va mai indrazni sa pretinda functii de conducere.
    Eu doresc inscrierea in acest partid ca simplu membru pentru ca m-am saturat de impostori si excroci activisto-securisto-comunisti.
  • +1 (1 vot)    
    Joaca de-a reforma (Luni, 10 octombrie 2011, 19:31)

    Alin [anonim]

    Cu un singur lucru sunt de acord din cele spuse de domnul Lazaroiu. Romanii nu mai pot fi pacaliti. Intrebarea mea ar fi: ei de ce se joaca de-a bufonii, daca farsele nu mai merg?
  • +1 (1 vot)    
    chiar asa (Luni, 10 octombrie 2011, 20:14)

    Florin [anonim]

    Exact!!!Romanii nu mai pot fi pacaliti. De aceea nu se vor lasa dusi de nas de Noua Republica in spatele careia sta Basescu & co.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by