Mihail Neamtu despre Noua Republica: "Daca vom fi suficient de multi, se poate transforma intr-un partid de sine statator care vizeaza alegerile din 2012"

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Joi, 29 septembrie 2011, 16:09 Actualitate | Politic

Mihail Neamtu, unul din fondatorii miscarii Noua Republica, a anuntat, miercuri seara la B1 TV, ca are in vedere transformarea miscarii - care a fost lansata pe internet - intr-un partid politic ce ar putea participa la alegerile de anul viitor. Intr-un interviu pentru HotNews.ro, Mihail Neamtu a explicat ca "Noua Republica" este un proiect politic ce a adunat deja mii de inscrieri si care, daca va strange destui sustinatori, s-ar putea "transforma intr-un partid de sine statator care vizeaza alegerile din 2012, 2014, 2016". "Multi prieteni din platforma vorbesc deja, cu entuziasm si fara prea multe calcule, despre un nou partid. Suntem deschisi spre asta. In 72h am adunat peste o mie de inscrieri cu nume, prenume, profesie... Numarul semnaturilor creste de la o ora la alta si chiar nu exagerez cand va spun acest lucru", a declarat pentru HotNews.ro, Mihail Neamtu.

Mihail Neamtu, fondatorul miscarii Noua Republica, o platforma politica lansata in urma cu cateva zile, a anuntat, miercuri seara la B1TV, ca se gandeste la transformarea miscarii intr-un partid politic ce ar putea participa la alegerile de anul viitor. Neamtu a spus ca este exclusa o asociere cu personaje precum Dan Diaconescu sau Gigi Becali.

"Este exclusa orice asociere cu figuri compromise ale tranzitiei care ii includ, dar nu se limiteaza, la cei evocati de dvs (n.r. Dan Diaconescu si Gigi Becali). O miscare populara care vrea sa reinventeze roata democratiei, eventual de persuasiune crestin-democrata, cu Gigi Becali si Dan Diaconescu este sortita esecului. Este, repet, o insulta la adresa celor care vor cu adevarat noutatea", a spus Neamtu.

Intr-un interviu pentru HotNews.ro, Mihail Neamtu vorbeste despre cati oameni s-au inscris deja in miscarea Noua Republica, care sunt pasii urmatori si despre posibilitatea ca miscarea sa se transforme intr-un partid politic de sine statator.

Reporter: In legatura cu Noua Republica, veti tranforma aceasta miscare intr-un partid? Veti incerca sa adunati semnaturi prin tara pentru a infiinta acest partid?

Mihail Neamtu: Da, Noua Republica este un proiect politic, sustinut la firul ierbii si propulsat prin efectul bulgarelui de zapada. E un experiment democratic in aer liber. Totul confirma teoria ordinii spontane: un manifest intitulat "Noua Republica" asociat unui "manual de lupta" care apoi s-au rostogolit in doar 48h pe cateva zeci de bloguri, strangand apoi mii de aderenti. Grupul de prieteni care a gandit proiectul Noua Republica a fost complet surprinsi, de unde si simplitatea absoluta a site-ului care culege semnaturi. Ne dumirim din mers si setea de schimbare e incredibila. Pe langa nemultumirea milioanelor de romani fata de iresponsabilitatea clasei politice, noi pledam pentru innoire: idei curajoase, oameni cu caracter, institutii reformate.

"In 72 de ore am strans peste o mie de inscrieri cu nume, prenume, profesie... Numarul semnaturilor creste de la o ora la alta"

Insist sa spun ca Noua Republica nu e o miscare pregatita in laboratoarele vreunei fundatii sau ale vreunui partid. Ca fondator, eu am purtat de-a lungul timpului diverse conversatii cu diferiti oameni interesati de innoirea dreptei, fara sa banuiesc ca vom ajunge aici, atat de devreme. Multi prieteni din platforma www.nouarepublica.ro vorbesc deja, cu entuziasm si fara prea multe calcule, despre un nou partid. Suntem deschisi spre asta. Totusi, legea electorala ne spune ca cifra magica e 25.000 (cu aderenti din 18 judete). Exista oare resurse ascunse in societatea civila pentru o asemenea isprava? Sa dea Dumnezeu.

R: Pana in momentul de fata, cati oameni s-au alaturat miscarii Noua Republica?

Mihail Neamtu: In 72h am adunat peste o mie de inscrieri cu nume, prenume, profesie... Sunt oameni responsabili: medici, ingineri, avocati, profesori, tineri specialisti in IT, arhitecti, pensionari, romani din Canada, Grecia, Spania sau Italia. Toti transmit mesaje de sustinere, unii ofera sprijin logistic sau chiar financiar. Numarul semnaturilor creste de la o ora la alta si chiar nu exagerez cand va spun acest lucru.

"Daca vom fi suficient de multi, proiectul politic se poate transforma intr-un partid de sine statator care vizeaza alegerile din 2012"

R: Daca vorbim de Noua Republica sub forma unui partid care ar putea participa la alegerile din 2012, este posibil ca acesta sa contina si unele nume din PDL sau din alte partide existente la ora actuala?

Mihail Neamtu: Este totusi prea devreme ca sa discutam astfel de lucruri. Noua Republica este o platforma care s-a lansat abia de cateva zile, mai devreme decat planuisem initial. Cererea e uriasa. in 15 zile vom avea o prima intalnire la Bucuresti, cu participare din toata tara. Repet, aceasta depinde doar de numarul celor care isi doresc la propriu o Noua Republica. Vom face masa critica? Ne vom dovedi cel putin la fel de determinati, dar in bine, decat cei care de la Revolutie incoace s-au dovedit nedemni sa ne reprezinte?

R: Care sunt pasii urmatori pe termen scurt si mediu pentru miscarea Noua Republica?

Mihail Neamtu: In prima parte a lunii octombrie ne vom reuni la Bucuresti si vom stabili planul de actiuni concrete, in mediul online si pe strada. Calitatea celor care adera ma impresioneaza. Evident, daca vom fi suficient de multi, proiectul politic se poate transforma intr-un partid de sine statator care vizeaza alegerile din 2012, 2014, 2016. Mesajul e simplu: refuzam amanetarea viitorului Romaniei de catre o clasa politica corupta, incompetenta si iresponsabila. Batalia in 2012 se va da intre cei responsabili si cei iresponsabili. Vom avea intalniri in tara in care sloganul va ramane acelasi: o noua Republica, taxe reduse, modernizarea birocratiei, investitie in tehnologie si cunoastere, restructurarea statului social, parlamentari fara imunitati, o constitutie pentru cetateni, anticomunism, cultura memoriei, respect pentru credinta si valorile familiei.

Citeste mai jos ce a declarat Mihail Neamtu in emisiunea "Sub Semnul Intrebarii" (B1 TV) despre Noua Republica:
  • Este exclusa orice asociere cu figuri compromise ale tranzitiei care ii includ, dar nu se limiteaza, la cei evocati de dvs. (n.r. Dan Diaconescu si Gigi Becali). O miscare populara care vrea sa reinventeze roata democratiei, eventual de persuasiune crestin-democrata, cu Gigi Becali si Dan Diaconescu este sortita esecului. Este, repet, o insulta la adresa celor care vor cu adevarat noutatea.
  • Astazi Romania are nevoie de un restart, de o reincepere a unui ciclu politic care sa presupuna nu doar idei si institutii noi, ci mai ales caractere, oameni credibili. Acesti aomeni trebuie indentificati. Noi ne-am dat seama ca acesti oameni sunt in general scarbiti de structurile politice actuale. Ca partidele, mai ales de centru-dreapta, nu reusesc sa atraga suflul din marile orase si oamenii care sunt buni in ceea ce fac, care aduc plus-valoare in comunitatile lor, care traiesc pe picioarele lor si nu obtin sprijin de la stat in mod direct.
  • Aceasta Noua Republica trebuie sa plece de la primatul absolut al resursei umane. Ceea ce noi ne propunem este sa recrutam acesti oameni care stau deocamdata scarbiti pe margine si nu vor sa intre intr-o constructie veche. Cred ca vinul nou trebuie pus intr-un burduf nou. Nu cred ca e cazul sa reinventam ideea de miscare populara cu asemenea caractere pe care le-ati evocat.
  • Suntem anti-sistem. Dar daca sistemul, in schimb, inseamna cu adevarat o democratie constitutionala care este bazata pe o respectare autentica a separatiei puterilor, atunci suntem traditionali intr-un anumit sens.
  • Prima amenintare pentru Romania, in opina noastra, a celor care constituie acest grup, o reprezinta posibila revenire a socialistilor la putere in 2012. Nu PDL este prima problema a acestei noi constructii. E si in PDL o anumita problema. Dar prima mare problema, si nu e una teoretica pentru ca ne paste falimentul... Romania imprumuta si astazi pentru a plati pensii si salarii la stat. Aceasta proiectie economica nu este sustenabila. Trebuie sa nu mai amanetam viitorul Romaniei prin imprumuturi nesustenabile care, in 2-3 ani, ne vor pune in situatia Greciei. Daca nu facem ceva radical, princ are inteleg, o regandire a statului social. Apelul pe care Noua Republica o adreseaza este in primul rand la adresa celro care sunt in mediul privat si care sustin economia romaneasca.

Ce este Noua Republica?

Noua Republica este, dupa cum apare descris in propriul "Manual de Lupta", "o platforma democratica prin care se reunesc, intr-o actiune coerenta si vizibila, sensibilitatile clasic-liberale, conservatoare si crestin-democrate". Manulul de Lupta este semnat la final de Mihail Neamtu (publicist), Dacian Tolea (consilier in Guvern) si Cosmin Aldea (sociolog) si se precizeaza ca amendamentele au fost facute cu ajutorul echipei Politeia.

Potrivit Manualului de Lupta, miscarea Noua Republica "se adreseaza cetatenilor de dreapta dezamagiti de structurile politice actuale din Romania".

"Noua Republica afirma categoric virtutile dreptei si necesitatea reintoarcerii la cetatean. Noua Republica refuza un destin mediocru pentru Romania. Revenirea stangii la putere in 2012 ar fi o lovitura letala la adresa reformei constitutionale si a modernizarii economice a tarii. Doar o participare in masa la alegerile din 2012 poate dejuca planul celor care au jefuit si care ruineaza Romania. Absenteismul favorizeaza abuzul si face jocul baronilor sau castei politicienilor. Noua Republica recomanda virtutea discernamantului: intr-un noian de minciuni si manipulari mediatice, adevarul abia mai poate fi intrezarit", se arata scris pe site-ul miscarii.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

16848 vizualizari

  • +32 (56 voturi)    
    Felicitari! (Joi, 29 septembrie 2011, 16:18)

    dan [anonim]

    Este o intiativa extraordinara si felicitari ca ati avut curajul sa faceti pasul in fata, sa va asumati responsabilitatea acestei miscari. In Romania, oamenii nu au avut niciodata acest curaj si au preferat mereu sa voteze lista de partid pusa sub nasul lor. Si apoi sa se intrebe ce nu e in regula .

    Asta, era in neregula: nepasarea si ignoranta lor. Dumneavoastra aratati ca macar cu cinci minute inainte de 12, si in Romania putem avea romani adevarati care-si asuma responsabilitatea de a fi patriot si a face ceva pentru tara in care s-au nascut.
    • -17 (53 voturi)    
      partid satelit pdl? (Joi, 29 septembrie 2011, 16:35)

      ken [anonim] i-a raspuns lui dan

      foarte interesanta sincronizarea pe toate canalele de stiri fidele pdl-ului.
      B1, hotnews, blog-uri etc...

      la fel de interesanta este si implicarea lui lazaroiu in acest proiect.

      felicitari.. aproape ca pare genuine proiectul.
      • -9 (41 voturi)    
        ai dreptate (Joi, 29 septembrie 2011, 17:00)

        eu [anonim] i-a raspuns lui ken

        pana sa citesc manifestul chiar am crezut... chiar eram entuziasmat...

        mi-am reventi repede cand am realizat ca e PDL curat
        • +12 (26 voturi)    
          da (Joi, 29 septembrie 2011, 17:17)

          laiph [anonim] i-a raspuns lui eu

          Din pacate ducem lipsa de alternative. As vrea sa pot vota si eu o data pentru cineva si nu impotriva cuiva.

          Pana acum nu am reusit asta si la ce alternative am, Ponta, Crin si Voiculescu, cred ca mai bine ies la o bere, daca nu apare altceva pana atunci.
        • +5 (23 voturi)    
          mai citeste (Joi, 29 septembrie 2011, 17:55)

          amos [utilizator] i-a raspuns lui eu

          mai studiaza, asteapta ...
          te grabesti mult prea tare sa pui etichete, cand nu iti cere nimeni.
          • 0 (6 voturi)    
            nu ai cu cine (Vineri, 30 septembrie 2011, 10:17)

            eu [anonim] i-a raspuns lui amos

            pai studiez si astept de ceva ani...

            cum sa nu pui o eticheta cand e foarte evident de partea cui sunt... eu as sustine o miscare total impartiala si asta din cauza faptului ca toti cei care au fost la putere pana acum au fost aproximativ la fel de slabi...
    • +13 (35 voturi)    
      Felicitari Mihail Neamtu! (Joi, 29 septembrie 2011, 17:13)

      alegator [anonim] i-a raspuns lui dan

      V-am vazut in emisiunea de la b1tv si cred ca aveti talent de lider. Succes in construirea unui partid nou si benefic pentru tara!
      • -5 (13 voturi)    
        filozoful teolog (Vineri, 30 septembrie 2011, 0:43)

        ken [anonim] i-a raspuns lui alegator

        un om care a facut filozofia si apoi teologia trebuie sa fie intr-o mare criza de personalitate.

        sa nu mai vorbim de spiritul practic pe care aceste doua facultati il au.
    • -6 (22 voturi)    
      partide dar fara ardeleni (Joi, 29 septembrie 2011, 20:32)

      Mosu [anonim] i-a raspuns lui dan

      Am dorit sa-mi depun adeziunea dar am fost inspirat si am ascultat la b1tv pana la safrsit. Cand am auzit ca se formeaza din nou un partid al ardelenilor am zis STOP. GATA, nu mai vreau sa aud de ardeleni la conducerea statului.
    • -2 (4 voturi)    
      din pacate.... (Vineri, 30 septembrie 2011, 12:05)

      unu [anonim] i-a raspuns lui dan

      ... domnule Neamtu

      UN MARE FAS.... un nume mai potrivit pentru initiativa dumneavoastra...

      am citit cele doua documente....si mi-am schimbat parerea despre articolul pe care l-ati scris despre MJ acu ceva timp.... era un articol bun

      din pacate....
  • +26 (48 voturi)    
    si eu semnez (Joi, 29 septembrie 2011, 16:27)

    Laur006 [anonim]

    Recunosc ca nu prea pun botu' la pdf-urile lor cu manifestul si crezul, insa nici nu pot sa dau cu piciorul unei formatiuni politice noi.

    Practic asta e singura chestie pe care o doresc: un partid politic nou, in care sa nu vad niciun conducator care sa fi activat in structurile de conducere ale celor de pana acum. Posibilitatile ca ar fi altcineva, de fapt, in spatele initiatorilor, sau ca scopul real e de a dilua masa de votanti ai unuia sau altuia din partidele actuale, toate astea sunt irelevante la moment. Pana la urma, nici pe astia actuali nu-i mai vrem, dar si pe altii noi sa-i trantim de la-nceput?
  • +2 (26 voturi)    
    interesant (Joi, 29 septembrie 2011, 16:33)

    eu [anonim]

    a aparut Alba ca zapada..

    foarte important cum o sa gestioneze situatia in perioada urmatoare... daca gestioneaza lucrurile ok au sanse
    • -6 (36 voturi)    
      am citit manifestul (Joi, 29 septembrie 2011, 16:51)

      eu [anonim] i-a raspuns lui eu

      nu mai sunt atat de sigur caau sanse... dupa ce am citit manifestul am realizat de fapt ca aceasta miscare este condusa din spate cel mai probabil de PDL... in manifest se face precizarea sa urmarim doar posturile "TVR1, TVRinfo, B1 si 10TV" si sa citim doar EVZ

      asta o fi noua republica care ne "sugereaza" ce sa urmarim si ce sa citim?

      pacat ca nu sunt impartiali
      • +9 (25 voturi)    
        si eu... (Joi, 29 septembrie 2011, 17:28)

        si eu [anonim] i-a raspuns lui eu

        l-am citit. Nici nu trebuie sa castige alegerile. Este practic imposibil. Trebuie doar sa influenteze vizibil o eventuala coalitie din care va face parte.
  • -1 (27 voturi)    
    Noua republica de la Ploiesti (Joi, 29 septembrie 2011, 16:39)

    Justin Puscasu [anonim]

    Domnul Neamtu marturisea intr-un articol ceva mai vechi ca se teme de cainii maidanezi.
    Ma intreb cum se va simti cand va da nas in nas cu varanii, cu guzganii rozalii sau maronii, cu rechinii, vacaroii, bourenii si restul de jigodii din politica romaneasca.
    "Noua" republica de facebook a domnului Neamtu mi se pare un experiment interesant si amuzant.
    Dar deja mi-l imaginez cu ochelarii strambi si cu pantalonii rupti, anuntandu-ne ca nu se mai joaca cu noi.
  • +5 (23 voturi)    
    noua republica (Joi, 29 septembrie 2011, 16:41)

    obs. [utilizator]

    Da, totul pare excelent.Dar, din pacate ,la noi este acea vorba ..teoria ca teorie dar practica ne omoara". Ideile sunt bune, dar ma tem ca irealizabile.
    • -2 (24 voturi)    
      :D (Joi, 29 septembrie 2011, 17:03)

      ... [anonim] i-a raspuns lui obs.

      exact.

      iar daca teoria suna binisor, in practica puteti citi ce debiteaza domnul Neamtu ca sa va lamuriti cum sta cu luciditatea si coloana vertebrala aceasta "noutate".

      oameni buni, pana cand personajele dubioase vor face politica - nu conteaza ideologia cu care se lauda. social democrati? =)) atat de bine au avut grija de mase social democratii incat Romania e vai de capul lor din cauza lor. liberali? - mda, cred ca poti fi un afacerist minunat daca in loc sa te descurci prin forte proprii primesti cadouri babane de la stat - precum d-l Patriciu. pdl? - sa fim seriosi... au si ei un personaj pozitiv si 99 negative.

      "noua republica" va face o combinatie dubioasa de "liberalism" (orice ar fi insemnand asta intr-o tara in care singurele lucruri liberale sunt poate negocierile de comisioane in privatizari) si fanatism - politic (anti- toti ailalti, de parca n-am fi deja un popor suficient de spalat pe creier), dar si religios - iar principiile laicitatii pot ramane la ele acasa in occident.
      • +4 (24 voturi)    
        tata omida (Joi, 29 septembrie 2011, 17:56)

        amos [utilizator] i-a raspuns lui ...

        ma bucur ca ai citit atat de bine in globul de cristal ce o sa faca si ce o sa dreaga NR. poti sa iti vezi de treaba acum, nu te mai retine nimic
  • -2 (28 voturi)    
    cred ca o sa faca fisss... (Joi, 29 septembrie 2011, 16:46)

    mary [anonim]

    Cunosc pe doi dintre cei trei, dar nu am citit manualul.
    Imi pare insa ca asa cum s-a nascut, tot asa va face si fisss...

    Incercarile astea obosesc pentru ca nu au lideri credibili in jurul lor. Si cu aceasta ocazie ofilesc si toate altele incercari de a crea o miscare alternativa la cele politice existente acum...

    Incercare nefolositoare...

    Da, daca aparea un Manolescu, un Plesu, un tanar care sa se fi remarcat cu adevarat gen Funeriu, persoane care au un cuvant greu de spus si de articulat afacerea statea un pic altfel. Cat de controversat a fost Lazaroiu, dar inclin sa cred ca avea mai multa trecere - credibilitate decat un ex-cercetator, impreuna cu un consilier guvernamental si cu un sociolog...

    Din partea mea, mult succes si bafta multa!
    • +7 (9 voturi)    
      si ce daca? (Vineri, 30 septembrie 2011, 9:35)

      Dnn [utilizator] i-a raspuns lui mary

      poate ca o sa faca fiss. Dar alternativa este sa mergi la munte in ziua votului ca sa nu vezi si sa nu auzi nimica. Si pe drumul la munte e plin de bunici si bunicute ce merg la vot manati de amagiri de 2 lei.

      Si ce daca o sa faca fiss? Poate la anul mai incercam odata. Poate peste 2 ani.. dar totala neimplicare, crezul ca nu se mai poate face nimica nu trebuie sa ne caracterizeze. nu putem fi chiar atata de fara speranta.
  • -6 (32 voturi)    
    Felicitari pentru ce? (Joi, 29 septembrie 2011, 16:47)

    grin [anonim]

    Despre ce romani adevarati vorbim? Textele sunt frumoase, pana ajungi la partea in care se tot leaga de USL, si vezi ca nu zice nimic de PDL. Apoi daca faci o cautare simpla pe net dupa numele semnatarilor, dai de exemplu de blogul domnului dacian tolea, http://daciantolea.blogspot.com/, unde are un afis in dreapta cu mister basescu, ce taie numarul de parlamentari. Si-ti dai seama ca de fapt nu e o grupare noua, si e doar probabil una din multele radacini ale lui basescu, gandite pt 2012. Asa ca nu mai puneti botul la toate prostiile.
    In plus, uite ce text are pe site la basescu "Un Presedinte puternic, liber si destept, pentru o Natiune puternica, libera si desteapta!"
    Asa ca daca vreti o Romanie mai buna, incetati sa mai furati cu totii, si sa puneti botul la prostii, si sa va implicati in societate. In rest, nu o sa faca NIMIC NIMENI pt voi, pe plan politic, pana nu stiu de frica
  • -14 (38 voturi)    
    partidu' lu' Peste Prajit (Joi, 29 septembrie 2011, 16:48)

    Sebastian [anonim]

    Da-te ba, ca te-am vazut aseara la paiatza aia cu inflexiuni de rocker pe numele lui de Turcescu. Putzi a Basescu de la o posta.
    • +5 (23 voturi)    
      true (Joi, 29 septembrie 2011, 16:59)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Sebastian

      ai dreptate... PDL curat
      • -4 (20 voturi)    
        esti f convins (Joi, 29 septembrie 2011, 17:59)

        amos [utilizator] i-a raspuns lui eu

        te-ai obosit sa citesti putin parerea lor despre Udrea, Olteanu, Frunzaverde, BVB ... ?
        cauta, informeaza-te si apoi mai citeste ce ai scris
        • -2 (6 voturi)    
          nu te cred (Vineri, 30 septembrie 2011, 10:24)

          eu [anonim] i-a raspuns lui amos

          TVR, TVRinfo, B1 si 10TV sunt cei care aplauda puterea. care o ridica in slavi pe udrea si pe base...

          daca mie NR imi zice sa ma uit la aceste posturi mi se pare destul de clar
  • +16 (24 voturi)    
    Doamne ajuta! si trezeste-ne odata din somn (Joi, 29 septembrie 2011, 16:57)

    legolas1979 [utilizator]

    Sper sa nu existe nici un fel de compromisuri, sa nu fie adusi tot felul de indivizi dubiosi, de dragul finantarii sau al voturilor manelistilor! In rest NUMAI speranta a mai ramas....
  • -1 (33 voturi)    
    noua republica ! (Joi, 29 septembrie 2011, 16:57)

    povesti [anonim]

    hmm...formatiune de dreapta...lupta impotriva socialistilor, nu are probleme cu pdl-ul...regandire a statului social...imi suna teribil de cunoscut...manual de lupta...semnat de un consilier din guvern...deja miroare a "alba ca zapada".
    astia se cred mult prea destepti...o alta incercare de manipulare si de atragere in "miscarea populara" a celor scarbiti de politica.
    nu tine...s-a desteptat lumea...incercati ceva mai evoluat.
  • 0 (24 voturi)    
    Alba ca Zapada (Joi, 29 septembrie 2011, 17:00)

    TB [utilizator]

    A aparut abia acum... Din pacate nu cred ca are sanse, mai ales din cauza ca nu chiar alba, e un pic cam transparenta...
  • +11 (37 voturi)    
    Adeziune (Joi, 29 septembrie 2011, 17:08)

    Ioan Rosculet [anonim]

    Sunt un inginer cu expertiza in domeniul in care m-am pregatit. Doresc o asemenea organizatie din 21.12.1989 si astept sa fie libera de activisto-securisto-comunisti si urmasii lor. Este suficienta populatie cu sentimente anti lingai, excroci, hoti si USL. Doresc o tara in care sa nu mai fie loc pentru specimene ca Iliescu, Nastase, Antonescu, Voiculescu si toti cei din gasca lor.
    Va rog sa faceti o organizare rapida a membrilor sustinatori. Astept vesti pentru subscrirer
    • -4 (28 voturi)    
      pai pt tine exista PDL.. (Joi, 29 septembrie 2011, 17:16)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Ioan Rosculet

      e exact descrierea facuta de tine...

      eu credeam ca vrei o formatiune fara toti comunistii vechi... aici intra si multi din PDL in frunte cu BASE
      • +3 (19 voturi)    
        Tu ai un fix cu "base". (Joi, 29 septembrie 2011, 20:13)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui eu

        Ramai cu fixul tau.Vezi sa nu te certi cu Ponta si Antonescu care au acelasi fix.Este impotenta unor oameni care se cred politicieni,dar nu sunt in stare sa genereze subiecte de dezbatere publica pentru a fi luati in seama de populatie.Base al tau nu mai este interesant ca om politic.Este ultimul lui mandat ca si sa fim corecti,nu cred ca sa-i convina o alta functie publica dupa acest mandat.Nu iti place ideia.Mihail Neamtu spune clar ca se vrea o miscare de dreapta si tie iti plac cele de stanga.Pai USL este de stanga?In plus cei asa zisi de stanga nu vin cu un program economic de stanga.ei spun ca sunt impotriva,dar nu au alternative si sa aduci pe cineva care vrea stanga,dar aplica dreapta nu merge.Iese un mare haos
        • -3 (5 voturi)    
          toti sunt la fel... (Vineri, 30 septembrie 2011, 10:30)

          eu [anonim] i-a raspuns lui mircea

          1. imi displac in egala masura pe Voiculescu, Ponta, Antonescu si Basescu... pentru Basescu chiar am unele cuvinte de lauda (putine ce-i drept)
          2. imi dispace PDL-ul la fel de mult ca USL-ul
          3. sunt de dreapta (chiar ultra liberal).
          4. Basescu s-ar multumi probabil cu un post de prim-ministru... deci nu cred ca a iesit din politica

          cu toate astea cand vad pareri doar contra USL Ponta, Voiculescu etc tind sa le arat ca si ceilalti sunt lafel... de asta am un fix cu base... pt ca pe acest site se comenteaza despre Base si PDL (sau nu se comenteaza nimic intentionat) in cuvinte foarte frumoase...

          toti sunt la fel... de asta e necesara o alternativa, insa o alternativa fara acesti toti care au tot fost la putere pana acum...
    • +9 (17 voturi)    
      "expertiza" (Joi, 29 septembrie 2011, 18:31)

      acasa1284285656193 [utilizator] i-a raspuns lui Ioan Rosculet

      Stimate coleg (imi permit sa folosesc acest apelativ deoarece si eu sunt inginer) nu stiu ce specialitate aveti dvs.,dar utilizarea aiurea a cuvantului "expertiza" imi da fiori.Imi place sa cred ca sunteti ceva mai tanar decat mine (am 66 de ani!!) deoarece stalciti limba romana ca astia de acum.Corect se spune am experienta;
      expertiza e alta gasca in alta traista!!desi sunt ff putin roman,ma straduiesc si acum,departe de tara in care m-am nascut/studiat/muncit sa vorbesc corect romaneste,in semn de respect fata de acest popor pe care nu-l mai inteleg deloc.In plus,se spune escroc nu excroc!!Fara suparare!
      • -5 (13 voturi)    
        Corectare (Joi, 29 septembrie 2011, 20:06)

        pprog [anonim] i-a raspuns lui acasa1284285656193

        Ce înseamnă "sunt ff putin roman" ? Ar trebui să aveţi reţineri atunci când folosiţi astfel de prescurtări şi când nici nu folosiţi diacritice. Nu înţeleg nici pe cei de la hotnews. Nici ei nu folosesc diacritice.
    • -2 (4 voturi)    
      subscriu (Vineri, 30 septembrie 2011, 7:31)

      costel [anonim] i-a raspuns lui Ioan Rosculet

      sunt intr-u totul de acord
  • +4 (24 voturi)    
    As vrea sa sper (Joi, 29 septembrie 2011, 17:13)

    Speranta [anonim]

    Am accesat rapid link-ul catre site-ul Noua Republica, avand impresia ca deodata ceea ce pana acum parea imposibil ar putea deveni deodata, printr-o explozie de optimism si onestitate, un miracol palpabil. Dar vai, documentele postate pe site au aratat cat se poate de clar despre ce e vorba. Imi doream o initiativa care sa urmareasca excluderea din viata acestei tari a intregii clase politice, dovedita nociva pana la stadiul terminal pentru natiunea asta. Imi doream o miscare care cel putin sa-si propuna o eliminare a tuturor incompetentilor, analfabetilor, semianalfabetilor, impostorilor, sarlatanilor, securistilor, etc din fruntea acestei tari. Asta insemna o eliminare a TUTUROR si USL si PDL, si PNL si UNPR, si PC si PRM, si PNT si si si si... a TUTUROR pana la ultimul. Din pacate documentele postate pe site ne prezinta doar dorinta ca viitoarele alegeri sa nu fie castigate de stanga, nominalizand liderii PSD si PNL, in timp ce PDL-ul este fie ignorat, fie laudat pentru unele initiative legislative. Imi propusesem sa ma inscriu din optimism, din dorinta de a mai putea spera. Din pacate ceea ce am citit nu-mi da nici o speranta, nu-mi lasa loc de nici o iluzie, nici macar de autoamagire. Trist !
    • +3 (17 voturi)    
      Ce pacat (Joi, 29 septembrie 2011, 18:21)

      ionut [anonim] i-a raspuns lui Speranta

      Iti impartasesc pe deplin dezamagirea. Plus ca daca accesati link-ul http://mihailneamtu.ro/crez/decalog/ ... ne intalnim cu alba ca zapada.
    • -1 (3 voturi)    
      foarte corect ce zici (Vineri, 30 septembrie 2011, 10:32)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Speranta

      sunt 100% de acord
  • +2 (20 voturi)    
    reticienta (Joi, 29 septembrie 2011, 17:15)

    david [anonim]

    Parerea mea este ca aceasta miscar are rolul de a mai aduce la vot dintre cei nehotarati.
    Intreb retoric: pe cine va avantaja lucrul asta?
    Raspusul meu: daca vor intra in parlament sigur se vor alia cu PDL.
    Deci, am tot dreptul sa fiu reticient si sa consider ca asta este un alt brat al caracatitei Basescu-Baconski-Lazaroiu ca sa puna mana pe putere si dupa 2012.
    Este o opinie personala.
    Indiciul a fost prezentat in articol:
    "Prima amenintare pentru Romania, in opina noastra, a celor care constituie acest grup, o reprezinta posibila revenire a socialistilor la putere in 2012. Nu PDL este prima problema a acestei noi constructii. E si in PDL o anumita problema. Dar prima mare problema, si nu e una teoretica pentru ca ne paste falimentul..."
  • +3 (13 voturi)    
    deja vu? (Joi, 29 septembrie 2011, 17:23)

    mem [anonim]

    un fel de dilema nouă sau dilema veche, care bat apa-n piuă?
    sforăitoare?
    care arunca vina în stânga și în dreapta?
  • 0 (20 voturi)    
    Misiune de lupta ! (Joi, 29 septembrie 2011, 17:26)

    viorel [anonim]

    Parerea mea este ca ati primit misiune de lupta , de aceea nu-i mai spuneti manual de lupta ci asa cum scrie in titlu ! Securistii astia...ii cred pe totio idioti !
  • +2 (20 voturi)    
    Sa nu schimbam nimic (Joi, 29 septembrie 2011, 17:28)

    A Dandanache [utilizator]

    He he, Caragiale la patrat pe aici. De obicei mai toti se pling de clasa politica, dar doamne-fereste sa apara ceva nou. Sa se revizuiasca da sa nu se schimbe e comentariul de baza. Ceva nou nu exista, ori e manevra PDL, ori nu e nevoie ca avem deja USL si PDL, tot ce e nou musai sa se fisiie, cum indrazneste asta sa incerce fara aprobare de la politrucii aia mai vechi....
    • -2 (4 voturi)    
      Marea schimbare (Vineri, 30 septembrie 2011, 11:00)

      Sore [utilizator] i-a raspuns lui A Dandanache

      Din comentarii nu reiese nicidecum "doamne-fereste sa apara ceva nou", ci doar ca nu e vorba de "ceva nou". E o noua piesa la "miscarea populara", care nu are alt rol decat acela de a mai aduna niste voturi de la fraierii care cred ca e ceva nou, pentru Base si a lui miscare.
  • +3 (21 voturi)    
    basescieni (Joi, 29 septembrie 2011, 17:32)

    lool [anonim]

    alti basescieni, mai mult printre semnatari un consilier boc-.ist. Iar neatzu saracu e imaculat, dupa tonele de dejectii scuipate inspre Opozitie. Si limbile date "genialilor" basescu-boc-udrea. Halal teolog.
    • -3 (5 voturi)    
      filozof teolog (Vineri, 30 septembrie 2011, 9:14)

      ken [anonim] i-a raspuns lui lool

      o alta contradictie la fel de stridenta, poate chiar mai putin, ar fi un taliban evreu.

      ii urez multe "succesuri"
  • 0 (22 voturi)    
    miroase a basescu (Joi, 29 septembrie 2011, 17:33)

    Radu 2 [anonim]

    basescu vrea sa-si duca mandatul pana la sfarsit.
    are nevoie, deci de electorat, asa ca a demarat "miscarea populara" (in care ii aduna pe becali, ddd, vadim) iar pt. cei care nu inghit broaste a pregatit noua republica, cu maestru de ceremonii lazaroiu (care o sa iasa la momentul potrivit, dupa ce o sa fie "rugat").
    nu mai tine, am inghitit prea multe diversiuni.
  • 0 (14 voturi)    
    Lasati-o mai usor! (Joi, 29 septembrie 2011, 17:34)

    coastache [anonim]

    La dat clici de soarece toata lumea se pricepe, asa ca o mie sau zece mii de "adeziuni" e irelevant. Cand e vorba de pus osu la treba (caci galeata si sticla de ulei nu se impart singure prin satele romanesti ) sau de mers la vot, atunci e greu! Dovada celebrul "boicot" al benzinei la Petrom... Asa ca, lasati-o mai usor cu "miscarile" pe internet!
  • +2 (22 voturi)    
    daca (Joi, 29 septembrie 2011, 17:34)

    danahile [utilizator]

    au inceput sa sara ca arsi uslasi inseamna ca e pericol:) .ma bucur ca apare o noua formatiune politica pe dreapta si sper sa faca treaba buna.succes
    • +3 (19 voturi)    
      da sigur (Joi, 29 septembrie 2011, 18:26)

      ionut [anonim] i-a raspuns lui danahile

      a aparut noul PDL si sarim ca arsi ca unii ca tine sa nu puna botul. ai citit manifestul? ai citit informatiile de pe site-ul personal al domnului Neamtu? Speranta era sa apara o miscare complet noua, nu un PDL impachetat frumos.
      • -2 (2 voturi)    
        pacat (Vineri, 30 septembrie 2011, 10:35)

        eu [anonim] i-a raspuns lui ionut

        din pacate PDL-ul ne-a luat pana si sansa la alternativa...de ce?

        pt ca orice formatiune noua ar aparea de acum pana la alegeri va fi pusa sub semnul intrebarii.... e posibil sa fie si initiative laudabile printre acestea...

        pacat
  • -3 (23 voturi)    
    Iar basisme? (Joi, 29 septembrie 2011, 17:35)

    vasile [anonim]

    Nu mai pot cu tiriplicii astia pusi de baselu sa intoxice fraierii. E o mare fasaiala. Cica noua republica dar ochelaristu asta care facea spume la gura la televiziunile mogulului securist basescu declara sus si tare ca-l iubeste pe carmaci. Probabil ca e platit bine sa arunce bombite despre cum el si alti basisti vor reformarea statului in conditiile in care liderul lor Baselu este la putere de 7 ani, timp in care a dus tara in haos economic si social. Ce vrea baiatu asta de 33 de ani, sa arate ca baselu nu e lasat sa faca reforma si e nevoie de un alt PD care vine spalat cu sampon securistic si brusc lumea ii vor venera ca pe niste feti frumosi? E tare, ce mai, noroc ca m-au luminat de vreo 2 zile ce vot o sa dau in 2012...
  • +5 (13 voturi)    
    atentie la infiltrari (Joi, 29 septembrie 2011, 17:41)

    bigone [anonim]

    caci hackerii poolitici postfesenisti sunt ultraspecializati in spartul oricarei concurente.
  • +9 (21 voturi)    
    Le dau o sansa (Joi, 29 septembrie 2011, 17:44)

    pprog [anonim]

    Eu sunt dispus sa ii sustin fara cea mai mica problema. Astept de mult o asemenea initativa dar daca cumva aud un singur nume din vechea garda sa isi ia adio. Singura lor sansa e sa atraga doar oameni nemanjiti, onesti si curati care inca mai exista in Romania. Ei trebuie scosi in evidenta. Daca e vreo manevra de culise ne vom da seama asa ca nu va pierdeti vremea cu scheme de acest gen. O sa urmaresc cu interes.
  • -1 (19 voturi)    
    Felicitari (Joi, 29 septembrie 2011, 17:52)

    drsuz [anonim]

    Felicitari si Bafta! Nu va lasati descurajati.
  • +1 (21 voturi)    
    PDL clar (Joi, 29 septembrie 2011, 17:53)

    ionut [anonim]

    Am citit PDF-urile de pe site. Din pacate se vede clar ca in spate e PDL-ul. Nu apare absolut nici o critica la adresa PDL-ului, apar doar puncte pozitive, in schimb la adresa USL doar critici. Am vrut sa ma inscriu, am crezut ca e ceva nou, ceva ce avem nevoie, dar din pacate e ceva vechi in haine noi. Nu mersi.
  • +11 (29 voturi)    
    Cateva observatii (Joi, 29 septembrie 2011, 18:00)

    czc [anonim]

    Din pacate, manifestul acestei miscari, chiar si in forma periata de Politeia, este foarte slab:

    1/ Ideea principala, repetata obsesiv, este 100% distructiva: "stanga este rea, deci nu trebuie lasata sa castige alegerile din 2012"; in plus, doua treimi din document sunt dedicate metodelor de propaganda / activism, ceea ce este un fel de a pune carul inaintea boilor.

    2/ Documentul este plin de limba de lemn elitisto-corporatista, de lozinci puerile si de afirmatii fara acoperire, cum ar fi:
    • Noua Republică e deschisă vocilor credibile, cu expertiză verificată, dornice să depăşească sectarismul orb şi steril -> daca inlocuim „Noua Republica” cu „PCR”, obtinem o fraza demna de Statutul PCR.
    • Noua Republică refuză un destin mediocru pentru România -> nici nu e nevoie sa comentez
    • Capitalismul creează locuri de muncă şi stabilitate -> deocamdata, socialismul de pana in `90 este cel care a creat locuri de munca si stabilitate, capitalismul actual romanesc a distrus milioane de locuri de munca si a bulversat complet si ramasitele sistemului traditional de valori care reusisera sa reziste comunismului.
    • Stânga pasează datorii de neconceput în contul generaţiilor viitoare -> deocamdata, guvernarea PDL este cea care a contractat cel mai mare imprumut din istoria Romaniei, in acelasi timp cu cresterea constanta, in toti acesti ani de criza, a cheltuielilor cu achizitiile de bunuri si servicii.

    3/ Documentul extinde pe noi culmi corectitudinea politica: negationisti nu sunt doar cei care neaga Holocaustul, ci si cei care neaga Gulagul; ma asteptam ca o miscare clasic-liberala-conservatoare-crestin-democrata cum se prezinta sa nu accepte principial ideea de delict de opinie.

    Asa ca, deocamdata, Noua Republica nu reuseste sa-i convinga decat pe cei deja convinsi.
    • +1 (9 voturi)    
      Care corectitudine politica?! (Vineri, 30 septembrie 2011, 0:03)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui czc

      surprinzator intr'adevar!

      daca tot am citit platforma lor politica, ma asteptam la mai mult de la proiectul asta pus pe tapet deja... intentiile par a fi avantat anti-USL, fapt absolut necesar, dar nu se pomeneste nimic de PDL, dar nimic!, ca si cum astia ar fi cu mainile curate:D (iarasi necesar).

      asadar, formularea, in sine, este deceptionant submedioacra pentru domnii care semneaza. :-(
    • +2 (6 voturi)    
      se vede ca esti de stanga (Vineri, 30 septembrie 2011, 9:37)

      me [anonim] i-a raspuns lui czc

      si daca ai fi trecut pe la orele de istorie ai fi invatat ca principalul adversar al dreptei este stanga si viceversa, rezulta ca este normal sa lupte impotriva USL-ului pentru ca in acest moment formatiunea respectiva este plasata prima spre partea stanga, nu spun ca este o stanga curata, traditionala cum nici PDL-ul nu reprezinta o dreapta (nici nu are cum, partidele POPULARE se considera a fi de centru,fac o echilibristica intre cele 2 aripi incercand imposibilul).
      Orice document de partid, de stanga sau de dreapta este scris in acest limbaj de lemn si este plin de lozici intr-o parte sau in alta (tot la istorie trebuia sa inveti asta). Nu stiu cata stabilitate ai avut pana in '90, poate iti placea statul la coada, mersul cu masina in zilele cu sot, statul pe ogor si culesul porumbului cu mana, producerea unor lucruri inutile pe care si statele comuniste le aruncau pana sa le descarce in port si nu in ultimul rand lipsa de informatii si libertaea de a spune ce gabdesti! In comparatie cu acestea, lucrurile rele din capitalism sunt mai putin grave, chiar daca la noi incercarea de a construi o societate capitalista a distrus destine, a dezbinat familii, cel putin nu au fost facute cu forta (daca mai ai bunici sau parinti ar trebui sa-i intrebi de anii '47-''65 ).
      • +1 (5 voturi)    
        Se vede ca nu ai inteles (Vineri, 30 septembrie 2011, 10:53)

        czc [anonim] i-a raspuns lui me

        Faci aceeasi greseala ca autorii manifestului: nu aduci contra-argumente argumentelor mele, ci reiei niste clisee. Nu in acest fel va reusi NR sa convinga oamenii.

        Nu e cazul sa va amagiti, oamenii sunt in stare sa gandeasca cu capul lor suficient de bine astfel incat sa separe perfect vorbele goale de ideile pertinente si utile. Pentru asta, nu trebuie nici prea multa educatie, nici o pozitie sociala prea inalta, e suficient bunul simt. Aminteste-ti ca, la alegerile din 2009, mult mai multi romani decat se estima l-au votat pe Basescu, in ciuda campaniei furibunde a opozitiei.
  • +3 (21 voturi)    
    dezamagire (Joi, 29 septembrie 2011, 18:02)

    mirela [anonim]

    Ce viziune de dreapta poate sa aiba aceasta formatiune cand recomanda oamenilor sa se uite la B1TV sau la 10TV?? Oamenii trebuie lasati sa gandeasca liber sa isi ia sursele de informatie de unde cred ei de cuviinta. In niciun caz nu puteti canaliza gandirea oamenilor. Dezamagirea este cu atat mai mare cu cat cele 2 posturi sunt la cel mai jos nivel din punct de vedere jurnalistic. Iar ziarele recomandate sunt evident PRO-PDL. Afirmati ca nu aveti legaturi cu niciun partid politic existent, insa recomandati adeptilor sa se informeze din surse declarate pro PDL. Ce sa intelegem noi, cei care dorim intr-adevar sa apara o miscare, partid sau cum s-o chema, care sa ne readuca si pe noi la vot? Daca toti vreti ca oamenii sa se informeze numai din anumite surse, deduc ca celelalte mijloace de informare ar trebui desfiintate... Ne indreptam spre cenzura...sau cum? asa ceva nu am auzit pana acum...Nici comunistii nu ne interziceau sa vedem bulgarii....
  • +3 (19 voturi)    
    O noua teapa a clasei politice. (Joi, 29 septembrie 2011, 18:06)

    Cristi [anonim]

    Noua republica? Suna bine, asa ca m-am grabit sa citesc cele doua documente de pe site: crezul politic si manualul de lupta. M-am dezumflat repede. Credeam ca e ceva nou, diferit de ce avem astazi in politica dimboviteana. M-am inselat: e doar un nou front de lupta contra USL.
    Ca sa spunem lucrurilor pe nume, iata Alba ca Zapada!
    Fraieri sa inghita galusca vor fi legiune. Nu si eu.
    Nimic nou in peisaj, aparent unul dintre mardeiasi are o maciuca noua, in rest lupta pentru ciolan e aceeasi, cu taberele aproape neschimbate (aici ma refer la obisnuitii traseisti politici). A, si ceva suporteri dezorientati in plus.
    Pacat de Mihail Neamtu, in poza pare tanar.
    • +3 (11 voturi)    
      pacat de noi... in poza Neamtu pare tanar :D (Joi, 29 septembrie 2011, 20:54)

      alike [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      nu inteleg aiurelile astea cu "tinerii" care salveaza Romania. doctoranzilor prin afara ambasadele le baga in creieri ca "ei" vor salva Romania...

      acum, nenea neamtu sforaie si el: tineri, e randul vostru sa salvati... daca voi nu sustineti... etc. etc.
      intru, inca, si eu in categoria "tineri". am prins si eu momeala asta cu tinerii - prin adolescenta, si mama, mama, ce important mi s-a parut sa trezesc lumea la realitate. dup'aia roseam cand dadeam ochi cu oamenii carora le explicasem ce "schimbare" vine. oricum, am avut noroc. pe altii tineretea i-a prins la Revolutie si s-au dus sa-i macelareasca unii si altii (pusi sa impuste fix de aia care rosteau discursuri "inaltatoare" la tv, in frunte cu iliescu).

      faptul ca Neamtu si toti "tinerii politicieni" sunt "tineri" e garantia ca sistemul politic de astazi se va mai reproduce inca o generatie. sa ne fie de bine si la multi ani. ne-ntalnim la nunta de argint sa mai bodoganim politicienii.
    • +2 (6 voturi)    
      bravo! (Vineri, 30 septembrie 2011, 0:09)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      foarte buna sinteza si comentariu, domnule! :-)

      totusi, nu ne intereseaza poza domnului Neamtu, deloc!, ci forma si mesajul in care pune pe tapet in fata altora intentionalitatea a ceea ce am citit deja. Este nevoie de mai mult, nu de floricele anti-socialist-stangiste.
  • -1 (19 voturi)    
    super!!! implicare maxima din partea mea!! (Joi, 29 septembrie 2011, 18:06)

    carmen [anonim]

    M-am inscris, astept vesti, si merg pe mana lui Neamtu 100%. Tineri, nu stati deoparte...daca nu va implicati nu aveti dreptul sa va plangeti ca viitorul vostru a fost croit stramb!!
  • +3 (21 voturi)    
    ha ha ha ha (Joi, 29 septembrie 2011, 18:08)

    bango [anonim]

    excelenta logica: aceasta formatiune de dreapta apare ca urmare a dezamagirii produse adeptilor dreptei de actuala clasa politica. dar nu oricare parte a clasei, ci numai cea de stanga. deci un alt partid de dreapta apare ca urmare a dezamagirii produse de un partid de stanga, nicidecum de cel de dreapta existent. si mai clar: faci alt partid de dreapta pt ca cel de stanga existent este nasol si cel de dreapta existent este ok; logica, frate...

    haideti, domnilor, scopul este transparent: spalarea pdl printr-o uniune cu un astfel de nou partid.

    cat despre sfaturile din manualul de lupta cu privitul la b1 si cititul echidistantilor de la ev. zilei: PENIBIL.
    • +2 (4 voturi)    
      daca nu cunosti de ce insisti? (Vineri, 30 septembrie 2011, 9:49)

      eu [anonim] i-a raspuns lui bango

      @bango, de ce insisti cu PDL-ul de dreapta? Tu ai invatat ce inseamna dreapta? Cunosti prin ce se deosebeste doctrina de dreapta de doctrina polulara si de doctrina de stanga? PDL-ul face parte din popularii europeni, un curent nou care se proclama de CENTRU!
      Faptul ca in prezent in Romania nu se gaseste nici un partid pozitionat la dreapta de PDL nu inseamna ca acest partid este de dreapta. La fel cum USL nu este de stanga pentru ca PSD-ul se declara de centru-stanga, rezulta ca in politica romaneasca toate partidele se inghesuie la centru si centru-stanga, dreapta si stanga fiind nereprezentate. Nu aduc in discutie Noua Dreapta sau cum se mai numeste ea ptr ca nu are nimic cu dreapta , mai mult aduce cu miscarea legionara.
  • +8 (20 voturi)    
    completare (Joi, 29 septembrie 2011, 18:18)

    mirela [anonim]

    Am citit cu atentie manifestul sau cum s-o chema si am retinut un singur lucru: stanga e distructiva, e ceva de rau. Antonescu, Ponta si Voiculescu sunt si ei rai. Credeti ca noi, cei care suntem dezamagiti de actuala clasa politica putem fi convinsi de un asemenea mesaj cu un continut atat de subtire? Cu siguranta, nu. Iar daca sperati ca da, ne insultati inteligenta. Noi, cei care nu suntem membri de partid sau care sunt scarbiti de ceea ce se intampla in momentul de fata putem sa avem drept ghid un asemenea ''manifest''??? In opinia mea seamana cu un manifest OTV-ist care spune ca tot ce exista este rau iar ei sunt buni. e dezamagitor. Daca dvs. va adresati oamenilor care gandesc cu un asemenea mesaj fara continut....inseamna ca in tara asta chiar nu mai exista ''varfuri'' care sa genereze miscari de masa. Puteati face un efort sa apelati la niste specialisti in comunicare...
    • +2 (4 voturi)    
      Surprinzator, (Vineri, 30 septembrie 2011, 0:16)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui mirela

      foarte adevarat, incep sa ma intreb carui electorat ii este adresata acesta schitata platforma-politica/crez/bla :D
  • +3 (19 voturi)    
    WTF??? (Joi, 29 septembrie 2011, 18:25)

    istericul [anonim]

    "Discuţiile de la vecin la vecin au o importanţă crucială. Vei vedea care sunt limitele
    puterii tale de convingere, deficienţele de comunicare ale dreptei, dar vei
    putea devoala totodată intenţiile ascunse ale stângii."
    Citeam de curand pt un referat in domeniul istoriei sociale din Manifestul Partidului Comunist scris de Marx si Engels............parca cam aduce a manie anti-proletara si lupta de clasa.......cam lipsa de logica la voi astia cu Noua Republica, adica voi sunteti Alba ca zapada, ca reprezentanti ai dreptei, si aia din stanga sunt zmeii cu intentii ascunse.........unde esti tu Tepes, doamne! PS: si asta e doar un citat scos la nimereala! NO COMMENT! asa arata Romania sec. al 21-lea.....ce bine ca plecam!
    • 0 (12 voturi)    
      WTF II ????? (Joi, 29 septembrie 2011, 18:45)

      tot eu [anonim] i-a raspuns lui istericul

      1/ Ce legi ai susţinut în Parlament?
      2/ Care proiecte ale dumneavoastră mi-au ajutat comunitatea?
      3/ Cum vă justificaţi absenţele de la lucrările Parlamentului (plen, comisii)?
      ........asta e din ciclul: pot ca sa va spun Tu? Ziceti-mi cum vrei! ori e program, si atunci e corectat la sange, ori nu mai e decat o hahaiala analfabeta si fara coerenta si stilistica! :)) m-am saturat de amatorisme!
  • 0 (16 voturi)    
    Cine sunt ei? (Joi, 29 septembrie 2011, 18:26)

    Arlecchino [utilizator]

    Chiar imi doream aparitia unui nou partid. Au scris mai multe persoane despre acest lucru si, as fi sperat, noul partid va avea in frunte niste oameni de care, macar am auzit. Pe care i-am citit. In care pot sa am incredere, daca nu in infailibilitatea si incoruptibilitatea lor, macar in inteligenta pe care o poseda. As fi dorit sa apara cu persoane precum Cristian Ghinea. Putea veni din PDL un om ca Sever Voinescu. Stiu ca Dragos Paul Aligica are alte treburi dar puteau exista niste apropieri, macar la nivel de imagine. Nu era omul ideal dar il poti respecta. Nu apropierea de PDL ma deranjeaza, asta e, era de asteptat ci, iarasi, lipsa de anvergura a liderilor. Cine sunt baietii astia? I-a mai vazut cineva? Pot eu sa am incredere in asa ceva?
    • +3 (15 voturi)    
      "ei" sunt unii care-si spun elitisti (Joi, 29 septembrie 2011, 19:05)

      Kenwood [anonim] i-a raspuns lui Arlecchino

      ... dar nu oricare fel. Sunt elitisti autointitulati de dreapta. Doar ca ideologia lor "de dreapta" se rezuma la a demola partidele declarate de stanga. pdl e menajat doar pt ca e asemenea lor, adica vopsit in dreapta.
  • -1 (17 voturi)    
    "uslasii"? (Joi, 29 septembrie 2011, 18:30)

    alike [utilizator]

    aia care-i permit lui Nastase sa invarta fericit afaceri dupa 8 ani de guvernare "anti-psd"? daca nu sunt "uslasi", atunci sunt "aliati strategici". si tot dracul ala e. nu uitati ca NICI UN MARE CORUPT nu a ajuns in inchisoare in ultimii 20 de ani.

    si nu un teolog habotnic va schimba lucrurile. aceasta "noua republica" isi face publicitate printr-un discurs demagogic, iar dincolo de poleiala presupun ca e aceeasi putreziciune pe care o gasesti in randurile indivizilor ce viseaza la putere in Romania.

    o data, demult, imparteam cu idealism textele cdr-ului despre "schimbare". "schimbarea" a constat in faptul ca, daca Iliescu spusese traiti in fata unui mitoman ordinar ca Elie Wiesel, nea Constantinescu a semnat penalul tratat cu Ucraina. daca Iliescu macelarise romani in Piata Universitatii, Constantinescu a sustinut bombardarea unei tari vecine cu care nu aveam nimic de impartit (evident ca nu vorbim de Ucraina :D). in rest, coruptia a continuat. apoi, in 2003, am votat nu doar impotriva, ci de-a dreptul cu incredere - incredere ca d-l Basescu va face ceea ce nici unul dinaintea sa nu facuse. constat cu oroare, astazi, ca mogulii sunt la locurile lor, privatizarile dubioase n-au fost si nu vor fi niciodata anchetate, ba s-au mai adaugat ceva personaje penale si din sfera noilor "stapani" - un Berceanu, un Videanu, miile de afaceristi provinciali care ies la suprafata fiecarui partid si care migreaza fara nici o jena de la un partid la altul...

    si acum sa cumpar demagogia unui individ incapabil de un discurs rezonabil chiar si in chestiuni elementare? un individ ale carui articole respira frutrare, fanatism si ura? pai macar Basescu avea papagal - pana acum cateva luni, cand cine stie ce afacere sau santaj i-a luat piuitul inlocuindu-l cu cantecelul cu Rosia...
    • 0 (10 voturi)    
      p.s. (Joi, 29 septembrie 2011, 18:52)

      alike [utilizator] i-a raspuns lui alike

      a, ca tot vorbea unul pe aici de caragiale, dar vorbea prost...
      penibil este ca, atunci cand toata lumea injura clasa politica, totusi tot al doilea individ este un sustinator fervent al unora din clasa politica. intr-o vreme, daca pomeneai aici cuvantul portocaliu, sau, invers, rosu sau albastru sau ce culoare or fi avand ailalti - pai se isca un tambalau inimaginabil. interesul unui taur la vederea unei panze colorate era nimica...
      poti sa-l critici, inca, pe Basescu pentru ca pupa undeva in dos RMGC-ul, si afara de lesinatii postaci pro-"Gabriel", n-ai probleme. poti sa-l injuri linistit pe Berceanu ca a facut praf Caile Ferate, sau pe Videanu pentru porcariile lui. dar sa te fereasca sfantul sa ataci POLITICA - domne! POLITICA, macar ca apartine aceluiasi domn presededinte care de catva timp, in ciuda imaginii sale de marinar onest, isi cam paraseste barcuta hodorogita numita Romania, macar ca e politica acelorasi Videanu, Berceanu, Valeriu Stoica... - POLITICA, asadar, e sfanta.

      si, o data ce ataci POLITICA, nu te mai salveaza nici o suta de acatiste impotriva lui Nastase, Patriciu, Vantu... ca doar nu ei sunt problema regimului actual, cu care se afla intr-o minunata simbioza de 8 ani de zile...
      nu, problema sunt aia care zic ca "toti e corupti". aia care nu mai cred in POLITICA. aia pentru care e clar ca doar scursurile se inscriu in partide astazi. aia care nu pot fi spalati pe creier.
    • 0 (10 voturi)    
      p.p.s (Joi, 29 septembrie 2011, 19:23)

      ... [anonim] i-a raspuns lui alike

      dar, la urma urmei, afacerile-s afaceri, capitalismu' tot capitalism, iar daca statul crede de cuviinta sa-i dea lui Patriciu bunatate de Petromidia, sau lui Liviu Luca ia, acolo, un Petromservice (a, apropo, cautand numele lipitorii asteia pe net, prima stire de care dai e una cu o "anchetare" din 2009 - si "anchetare" se facu :D) - de ce sa comentam noi? la urma urmei, mostenirea comunismului a fost trecuta, amiabil, din mainile comunistului Nastase in mainile prietenilor sai... - si totu-i bine cand se termina cu bine, nu?

      dar ia să vedem cum lucrurile se leagă şi la nivel simbolic: in 1999, intelectualul de marca (mai bine zis de firma) Liiceanu si trupa "anti-comunistilor" cu iz securist de la revista 22, tunau si fulgerau in favoarea bombardamentelor. dupa 2003 aceiasi oportunisti s-au lipit cat se poate de bine de puterea actuala... parca numai acum cateva luni s-au "dezis" :D
      Iliescu facea targuri otravite cu Wiesel prin anii '90, in anii 2000 un alt evreu mitoman (nu ca n-ar fi si o groaza de evrei cinstiti si care-si vad de treaba - dar, ca si in cazul romanilor cinstiti, nu-i gasesti in politica...) - Traian Ungureanu - se alipea de gasca de "consilieri" de la Cotroceni...
      nu mai vorbim de comunistul in tinerete Tismaneanu, astazi fervent critic nu atat al comunismului, cat al anti-comunistilor adevarati, precum Goma. dar d-l Tismaneanu e ideolog oficial al puterii, nu? si "condamnator oficial" al comunismului :D
      si uite asa "ideologia" a ramas aceeasi, de-a lungul atator "puteri".

      inainte de '90, imaginea conducerii se aranja cu ajutorul faimosilor poeti de curte. acum ei s-au metamorfozat in "elite politice si intelectuale", dar ma jur ca nu vad diferenta..........
  • +3 (15 voturi)    
    de ce Noua republica? (Joi, 29 septembrie 2011, 18:39)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    Cu aia veche ce facem deoarece nu este ecologica si nu se va distruge singura sub actiunea factorilor de mediu!!Daca veti popula miscarea asta a dvs cu aceleasi figuri acre de tip Anastase,Berceanu et Co
    numai de o noua republica nu va fi vorba.De ce nu o noua monarhie,caci tot e plina tara de aspiranti la acest titlu?
  • +2 (18 voturi)    
    hopaaa! (Joi, 29 septembrie 2011, 18:48)

    bango [anonim]

    iata ce scrie pe blogul sau (politeia) un co-nascator al noii odrasle politice: "NR (noua republica) nu trebuie sa se delimiteze de Basescu. NR trebuie sa sustina in continuare ca Basescu reprezinta singurul agent al schimbarii."

    pai e clara treaba. proiectul e mort din fasa. cu basescu far calauzitor, sandramaua va fi doar 3 scanduri si 5 sindrile insailate cu chirpici. care naiba o fi legatura intre basescu (vreo 30 de ani membru in partide socialiste) si dreapta?
  • +3 (17 voturi)    
    ptiu (Joi, 29 septembrie 2011, 19:04)

    her [anonim]

    Doamne fereste!!!!!!! Cata dulcegarie. Ii luati de prosti pe oamenii din tara asta? Penibil!!!
  • -3 (15 voturi)    
    Carcotitul (Joi, 29 septembrie 2011, 19:11)

    Mih. [utilizator]

    Carcotitul, acest sport national, practicat cu dezinvoltura, talent si placere de multi romani, dublat de "facem, da' sa-nceapa altii", "astia ce mai vor?", "lasa-ma sa te las", "sa ne dea" si "imi bag picioarele" (lista poate continua), sunt atitudini "corecte", "intelepte", "constructive", nu-i asa? Dar aveti o scuza, dragi compatrioti: functionati pe mentalitatea "altul e devina"...Voi, niste ingerasi...Asa ca, puneti mana pe piatra si loviti: este singurul "argument" la care va pricepeti si care va convine.
  • +5 (15 voturi)    
    bravo baselu (Joi, 29 septembrie 2011, 19:17)

    Eu [anonim]

    Cine o sa puna botul la povestea asta?

    Cand l-am vazut la TV mi s-a parut interesant, pana l-am auzit ca lauda (fosti) ministri PDL.

    Iar in manifest el critica opositia si lauda puterea. Voi sunteti beti? Asta e un anus contra naturii. E anormal sa avem noi partide, societate civila si presa care lauda puterea. Critica puterii e baza democratiei.

    E o strategie basista pentru a suge a papa din voturile USL. E clar ca PSD merge in cap la alegeri si atunci tot ce pot face este sa fragmenteze voturile si sa zapaceasca eletoratul.
  • 0 (18 voturi)    
    Au inceput comentariile rautacioase... (Joi, 29 septembrie 2011, 19:49)

    Colette [utilizator]

    Constat ca au si inceput actiunea de 'demolare' a ceva ce inca nici nu s-a nascut...Nu luati de bun tot ce se comenteaza, sistemul unora din USL de a completa sistematic articolele vizate cu tot felul de comentarii 'anti' este binecunoscut si tipic romanesc, d-le Neamtu! Asa ca tot inainte, mult succes, eu am fost printre primii care au completat adeziunea la Noua Republica! In definitiv, e dreptul fiecaruia dintre noi sa creada intr-o doctrina, in niste oameni sau pur si simplu intr-o schimbare! Iar cei care va sustin cred in asa ceva, e bine sa nu-i dezamagiti!
    • +1 (11 voturi)    
      bravo Mesette21 (Joi, 29 septembrie 2011, 22:37)

      Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui Colette

      Stiam eu ca putem conta pe tine.
      Fiind un vajnic pupator de Basescu...daca te-ai inscris, cum zici, in Noua Republica, ne-ai aratat clar despre ce este vorba:
      una din creatiile capitanului in incercarea de a smulge cat mai multe voturi de la adversari.
      Toata lumea este cu ochii pe Miscarea Populara si, pe la spate, apare Noua Republica.
      Dar cu adepti ca tine este clar ca este tot aia....
      Diversiuni peste diversiuni...asa se face politica cinstita?
      Ca tu spui ca sunteti cinstiti, luptati cu coruptia etc.....Asa?
    • +1 (5 voturi)    
      Ca bine ziceti! (Vineri, 30 septembrie 2011, 0:41)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Colette

      nu doar rautacioase, ci intemeiate! :D
  • -1 (9 voturi)    
    discurs bun, ..., 0 % pus in practica (Joi, 29 septembrie 2011, 20:16)

    Clujeanul [anonim]

    Am urmarit si eu emisunea de pe B1TV cu M. Neamtu. Mi-a fost un pic greu, eu suportand-o foarte greu pe ecran pe Pora (desi pot citi cu placere articolele ei din "22", ciudat, nu?).
    In primul rand, sunt de acord 100 % la principiile idealiste de moralizare a Romaniei, la intregul aparat guvernamental si public. Problema pentru mine vine de la acest domn Neamtu. Odata, are un discurs bun, retorica buna, dar o problema tipic majoritati politicienilor romani, foloseste concepte economice la nivel de limba de lemn, intelegand foarte, foarte putin, din ce inseamna adminsitrarea unui buget (macar al unei companii, ca sa ajungi la a administra bugetul unei tari).
    Acest domn, e un fel de Boc, inainte de a fi prim-ministru, discurs bun, activ, comunicativ, limba de lemn cand vine vorba de economie si din pacate management de lemn cand vine vorba de a administra un buget.
    • +6 (6 voturi)    
      parerea mea (Vineri, 30 septembrie 2011, 6:35)

      Mureseanul [anonim] i-a raspuns lui Clujeanul

      Nu-i cu suparare vecine. Nu trebuie sa va alaturati la NR. Ieri m-am ``plimbat`` pe net,adunand informatii despre ce si cum. Nu le iau partea , dar nici nu sar la gatul lor; mai ales cand am vazut ca din pdl,doar doi politicieni sunt curtati : Macovei si Funeriu. Eu zic doar atat :

      DOAMNE AJUTA !
    • -1 (1 vot)    
      asta e (Vineri, 30 septembrie 2011, 10:04)

      economist [anonim] i-a raspuns lui Clujeanul

      .... nu toata lumea este economist de meserie si nu cred ca numai economistii au voie sa faca politica numai ca sunt capabili sa faca un buget sau sa administreze unul...politicul trebuie sa imprime directia si sa impuna principiile, amestecul in economie (mai ales in criza actuala) este contraindicat. daca se doreste pastrarea actualului sistem economic atunci trebuie respectate legile economice , masurile care trebuiesc luate trebuie sa fie prociclice. problema este ca actualul sistem economic a ajuns la final, orice sistem are 3 etape de evolutie si ne aflam in ultima etapa. cine intelege prima data acest lucru si construieste un nou sistem ???
  • +1 (9 voturi)    
    OK. Dar suntem pregatiti? (Joi, 29 septembrie 2011, 20:24)

    Ion [anonim]

    Cu siguranta suntem minim 25.001...asa ca ar fi bine sa fim deja pregatiti pentru urmatoarea faza
  • -3 (11 voturi)    
    Act ratat - uitati-va la poza cu atentie... (Joi, 29 septembrie 2011, 20:56)

    Christian [anonim]

    ... si o sa vedeti care este pozitia degetului mijlociu. Ca o fi act ratat al personajului, ca o fi al cui a ales imaginea, nu conteaza prea mult.

    In fine, oamenii astia ar trebui sa primeasca '1984' ca lectura obligatorie.
  • +2 (6 voturi)    
    caragiale zicea (Joi, 29 septembrie 2011, 21:02)

    anonim ca si ceilalti [anonim]

    http://ro.wikisource.org/wiki/Frati_radicali_si_D._Dim._Sturdza sau ce afacut dreapta istorica ai carui urmasi detin acum o mare banca elvetiana.
    E buna si dreapta dar... dar ce facem cu clasa submedie care nici macar numai este clasa muncitoare ???? Nu poti sauiti de stratificarea sociala oricit de voluntar si liberal ai fi in gindire.
    Orice program politic fara acesta dezbatere este NUL.
    Nu cred ca este important ce gindim, majoritatea este evident ca gindim la fel din moment ce am facut aceleasi scoli si am trait iremediala copilarie pierduta prin apartamentele comuniste.
    Unii au trecut peste impas, altii nu, marea majoritate ne-am dedicat studiului si copiilor nostri DECI GINDIM LA FEL.
    CE FACEM? incotro ne indreptam si cui daruim puterea politica?
    Multi prefera sa nu mai gindeasca si sa ia de bun una sau alta dintre variante din pacate coapte in cuptoarele unor baieti deveniti brutari de context.
    Nu se poate fara cei care stiu si sint acum acolo, dar in mare trebuie schimbate modalitatile de abordare si date pe miine bune pirghiile puterii executive si sa refacem structural clasa muncitoare pe care sa nu o mai lasam prostita cu televizoru.
    Pierdeti smecherii din schema oricarui partid, renutati la cumetriile deorice fel si va fi bine ... ceea ce este greu dar nu imposibil.
    • +1 (3 voturi)    
      Bun comentariu, insa... (Vineri, 30 septembrie 2011, 0:25)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui anonim ca si ceilalti

      suntem hum... portareii Orientului.

      20 + de ani nu ne.au invatat politic sa renuntam la niste cumetrii/ metehne de cacao; insa, absolut profitabile la scara infinitezimala.
  • -2 (14 voturi)    
    O alta inselatorie (Joi, 29 septembrie 2011, 21:06)

    Unu' [anonim]

    Un alt URR - pe aia ii mai tineti minte? Daca era ceva pe bune, in mod sigur nu era mediatizata chestia asta. Priviti un pic la mutra "tanarului patriot destept": arata a barbat care va inspira incredere, sau a drona scolita de catre manipulatorii securisti ai Romaniei, pentru a-l mai fenta inca odata pe bietul roman? Comparati mutra lui cu a oricarui barbat adevarat, al carui prim-exemplu este Corneliu-Zelea Codreanu, fondatorul mult hulitei dar absolut romanesti, Miscarii Legionare?

    Intr-un final, dau o bere celui care aproba comentariul acesta, numai sa imi spuna ca el este acela. Pe bune.
  • +3 (13 voturi)    
    despre noua republica (Joi, 29 septembrie 2011, 21:34)

    aiurea [anonim]

    Dragi compatrioti, va pierdeti vremea vorbind/scriind aiurea.
    Este clar ca lumina zilei ca avem in fata o noua tentativa de scindare a celor care voteaza.
    Se vorbeste prea mult in tara asta, fara a se face nimic.
    Continuati sa va certati si ei vor continua sa fure si sa ne sfideze.

    Toate cele bune.
  • +3 (9 voturi)    
    Mihaita sau Danut? (Joi, 29 septembrie 2011, 21:50)

    zexe [anonim]

    Inca din start, declar ca sunt om serios si ca nu sunt telespectator OTV. Dar, chiar si asa, va propun un sondaj de opinie.
    Sa presupunem ca, pe o strada oarecare, pe un trotuar Mihai Neamtu iar pe celalalt Dan Diaconescu, sunt pusi sa stranga adeziuni pentru propriul partid.
    Intrebare de concurs:
    Care dintre cei doi credeti ca va strange mai multe adeziuni pana la capatul strazii?
    a) Mihaita
    b) Danut
    • +2 (2 voturi)    
      Danut! :D (Vineri, 30 septembrie 2011, 0:28)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui zexe

      V'am dat un plus, pentru ca ati pus intrebarea de esenta - eu va dau si raspunsul - Danut!
  • -1 (13 voturi)    
    O 8===> (Joi, 29 septembrie 2011, 22:04)

    Kilo Bit [anonim]

    de cand au ieftinit astia netu, se mai trezeste cate unu sa-si faca partid online.
  • +1 (11 voturi)    
    manipulare (Joi, 29 septembrie 2011, 23:44)

    constantiniu [anonim]

    Constat ca din "manualul de lupta" lipseste un nume, de la semnatari. Trebuia sa fie scris, ca sa parafrazez un cunoscut om politic al carui fan nu sunt deloc, "...cu voia Dvs., ultimul pe lista...Traian Basescu".
    Dar bine fratilor, voi ne credeti chiar asa de orbi?
    Pacat de Neamtu, ca imi era simpatic, nu ma asteptam sa se inregimenteze atat de repede in spatele lui base...
    Altfel ideea nu e rea, de unde si periculozitatea ei, pentru spiritele mai sensibile... Chiar, stiti cum va dati seama cand cineva este, dpdv politic, OK sau nu in tara noastra? Este testul de tip "turnesol" al politicii romane: intrebati-l care e pozitia sa fata de monarhie. Daca spune ca nu e monarhist, atunci treaba se inroseste...cazul de fata este un exemplu scoala...De altfel titul partidului e cat se poate de elocvent. Ma tot intreb de unde au rasarit asa multi republicani in Romania noastra cea saraca? Stau si ma gandesc ce-o sa mai nascoceasca data viitoare baietii de la servicii (fosti si actuali, diseminati in PDL si USL).
    Sa traiti in continuare frumos domnule Basescu, impreuna cu acolitii Dvs., ca pe noi nu ne mai pacaliti!
    • +4 (6 voturi)    
      Trebuia sa nu citesti. (Vineri, 30 septembrie 2011, 9:19)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui constantiniu

      Sa spus clar.Este o formatiune de dreapta .Nu-i pentru milogi si lenesi.
    • -1 (3 voturi)    
      intrebarea corecta (Vineri, 30 septembrie 2011, 10:22)

      istoric [anonim] i-a raspuns lui constantiniu

      ... Cine cunoaste ceva despre monarhia din Romania? Functie de cati cunoscatori o sa gasiti o sa intelegeti si de ce monarhia nu mai are viitor in Romania. Fara sustinatori nu poti impune monarhia. Cu ce este superioara o monarhie fata de o republica (la modul general, fara a exemplifica cu Romania)? De ce monarhie constitutionala si nu republica ?
  • -3 (7 voturi)    
    niste oportunisti fripturofili (Vineri, 30 septembrie 2011, 1:20)

    Demostene [anonim]

    ..se si vad deja deputati, senatori, consilieri locali, primari, flamanzi dupa inavutire rapida!
  • -4 (8 voturi)    
    Razboinicul luminii (Vineri, 30 septembrie 2011, 4:48)

    anonim [anonim]

    Manual de lupta... Ha ha ha
  • -4 (8 voturi)    
    Datul cu stanga in dreapta (Vineri, 30 septembrie 2011, 4:57)

    dreptaciul [anonim]

    Marea problema a 'dreptei' romanesti este ca desi se cazneste sa scoata 'lideri' tineri care sa preia stafeta - nu reuseste decat sa se ridiculizeze cu exemple de genul asta: Noua Republica, Manual de lupta, Aligica, Neamtu, Tapalaga... 'Intelectuali' fara nici o fortza politica.
  • -3 (7 voturi)    
    DAS KAPITAL (Vineri, 30 septembrie 2011, 8:38)

    cuantaQ [utilizator]

    Interese ajustate. Dupa "Cumplita Ratacire- 2009", "Neamtu" survoleaza "Noua Romanie". Crepusculara decizie.
  • +1 (3 voturi)    
    republica vs democratie (Vineri, 30 septembrie 2011, 9:00)

    fvb [anonim]

    sunt doua lucruri diferite.

    un partid cu valori republicane ar fi o idee extraordinara.
  • -3 (7 voturi)    
    astia chiar ne cred prosti? (Vineri, 30 septembrie 2011, 9:13)

    Catalin Somlea [anonim]

    Dl Neamtu face o 'miscare spontana' pe net impreuna cu un angajat al Ministerului de Comunicatii al PDL?

    Si in Manualul de Lupta al acestei 'miscari spontane' ne invata cum sa luptam impotriva caracatitei Ponta-Antonescu-Voiculescu?

    Asita de la 'serviciul imagine' al PDL chiar cred ca romanii sunt complet idioti?
  • -4 (8 voturi)    
    inca o pocnitoare (Vineri, 30 septembrie 2011, 9:18)

    pit [anonim]

    Mai ca voiam sa ma inrolez in aceasta actiune, dar cand am citit manifestul mi-am dat seama ca e o alta pocnitoare de a PDL-ului..cum sa te uiti numai la anumite postrui tv sau sa citesti doar anumite publicatii???????/ Cum doar ponta, antonescu si voiculesc e de vina de tot raul in tara asta.... pdl-ul lui basescu nu e de vina???????
  • -4 (8 voturi)    
    singura alternativa (Vineri, 30 septembrie 2011, 9:26)

    Radu [anonim]

    ...este Remus Cernea. Este singurul intr-adevar curat. Noua Republica pute a Basescu....
  • -4 (8 voturi)    
    la prima vedere (Vineri, 30 septembrie 2011, 9:53)

    Ajustator [anonim]

    inca nu stiu nimic despre miscarea asta.

    insa din prima cand ma duc pe site-ul lor si vad "manual de LUPTA" mi se ia instant...

    revad filmu legionar, comunist, etc...toti au dat cu lupta...eu zic sa dam cu construirea...
    • -2 (4 voturi)    
      de acord (Vineri, 30 septembrie 2011, 10:43)

      bozo [anonim] i-a raspuns lui Ajustator

      la asta ma gandeam si eu, e precum carticica sefului de cuib...sa faci intruniri acasa, ce canale teve sa urmaresti, ce revist/ziare sunt recomandate...in curand noi detalii despre cum sa-ti alegi consoarta dupa poza de la panoul de onoare al partidului, sa mananci preponderent carne si chestii grele ca sa le dai la cap alora cu mediul etc. etc.

      Tragedia Romaniei este ca nu stie inca sa reactioneze intr-un regim republican si democratic. Intotdeauna s-au instalat la putere ori ideologi rupti total de realitate ce prorocesc filosofii extreme si naive, ori ghiorlani cu pregatirea la piciorul broastei.

      Ceea ce ar trebui sa se intrebe toti 'ganditorii' tineri si batrani ai tarii ar fi de ce oare nu ajung in 'sferele puterii' oameni normali, cu o cariera onesta si consistenta intr-o meserie mai pamanteana?

      Urmarind 'vedetele zilei' ai impresia ca romanii sunt ori filosofi metafizici ori badarani sau scursuri. Traim in supra-realism, oscilam intre extreme si cam asta e motivul ca ne merge prost in mod durabil.
  • -4 (4 voturi)    
    manualul de lupta (Vineri, 30 septembrie 2011, 9:56)

    Ajustator [anonim]

    ..am aruncat un ochi si acolo...

    apa de ploaie :(

    nimic concret...pacat...toti asteptam ceva si nu iese nimeni cu nimic destept :(

    oricum succes ca e mai bine decat cu usl ...
  • -4 (4 voturi)    
    M-ati pierdut din start: sunt monarhist! (Vineri, 30 septembrie 2011, 10:41)

    Lica Medu [anonim]

    Foarte proasta ideea de a pune Republica in titlu: au fost indepartati din primul moment monarhistii. Or, ca in tara aceasta sa se schimbe ceva de profunzime, monarhia este singura cale! Ca de obicei, Regele Mihai ramane turnesolul clasei politice. O noua manevra a securistilor "de dreapta", care incearca sa coalizeze iarasi un electorat scarbit, in curs de emigrare.
  • +3 (3 voturi)    
    Bravo Mihail Neamtu! (Vineri, 30 septembrie 2011, 10:58)

    sasha [anonim]

    Abia astept sa ma implic. Sustin NOUA REPUBLICA! Ne doresc sa reusim.
  • +3 (5 voturi)    
    criticilor Noua Republica (Vineri, 30 septembrie 2011, 11:17)

    rocitizen [utilizator]

    faceti voi un partid mai bun daca sunteti nemultumiti de asta din start si va simtiti in stare. Ca la criticat sunteti cei mai tari. Pana veti face voi partidu perfect, cred ca Noua Republica daca se va constitui ca partid, e cea mai buna oferta de pe piata. Daca nu va convine stati acasa in ziua votului sau mergeti in concedii si laudati-va cat de destepti ati fost ca n-ati pus botu la manipularea lui Basescu.
  • -3 (3 voturi)    
    nu va lasati fraieriti (Vineri, 30 septembrie 2011, 11:41)

    TalobLong [anonim]

    Cititi cu atentie tot ce scoate Noua Republica asta - nu vedeti ca numai politicienii USL sunt de vina pentru toate ? Nu vedeti ca singurele televiziuni 'independente' sunt 10TV si B1TV ? Cititi cu atentie - e tot o manevra a PDL-ului !

    Le-am trimis cateva intrebari de bun simt (inca eram foarte fascinat de ideologia lor) pe facebook cerandu-le sa isi explice pozitia si fata de boc si basescu si in 2 minute comentariul meu era sters ca si cand nu ar fi existat.

    Deschideti ochii !
  • +5 (5 voturi)    
    Conceptia imaculata (Vineri, 30 septembrie 2011, 12:19)

    Fisherman [utilizator]

    Prima problemă pe care trebuie să o rezolve nenăscuta încă formaţie politică este "Punctul 8 al Proclamaţiei de la Timişoara".

    Metastazele sistemului creat de comunişti şi furajat de iliescianişti nu au putut fi extirpate de precedentele tentative făcute de o minoritate a politicienilor care au tot încercat să desprindă diverse aripi dar să rămână totuşi ataşate de soliditatea vechiului trunchi.

    Conglomeratul de structuri mafiote care paraziteaza fiinţa statului este suficient de bine închegat astăzi, dovada limpede fiind reapariţia în Parlament a senatorului cu cazier.

    Pentru a mai crede în democraţie românii trebuie să asiste la o dubla minune:
    - Partidul Noua Republica (ai cărui membri să nu poată fi niciodată asociaţi cu vre-un clan interlop)
    - Noua Justiţie Română (liberă şi imparţială cu adevărat).

    Orice initiativă în această direcţie trebuie sprijinită fără reţineri.
  • -3 (5 voturi)    
    NR (Vineri, 30 septembrie 2011, 12:20)

    manole [anonim]

    singura speranta ramasa este creearea unei noi miscari legionare formata din tineri studenti su nu numai (important e sa fie tineri si neimplicati in politica inca) cu un lider integru si cu coloana vetebrala cum a fost czc. pana atunci noapte buna noua republica
  • -3 (3 voturi)    
    nici Skaraotki...... (Vineri, 30 septembrie 2011, 12:23)

    scriu hotarat [anonim]

    ......... nu ma ne poate salva; daca maine s-ar intoarce 'epoca de aur' tot asa.... ; singura scapare este un Dictator fara mila si scupule - 'cui pe cui se scoate' am spus-o din dec. '89
  • +4 (4 voturi)    
    hmm (Vineri, 30 septembrie 2011, 14:42)

    Mowgli [utilizator]

    Mesajul Noii Republici este putin prea elitist pentru democratia moderna care favorizeaza elitele doar in masura in care acestea pot fi reprezentative.

    Miscarea intra in umbra PDL prin faptul ca nu se delimiteaza in nici un fel de acesta luand pozitie doar impotriva actualei opozitii (si a celorlati actori politici, altii decat PDL - Becali, Diaconescu si altii) fraternizand aproape deschis cu PDL-ul. In opinia mea, chiar daca este de inteles ca pentru o coagulare a dreptei in viitor vor avea nevoie de PDL ca partener in chestiuni punctuale, pentru a avea sens Noua Republica trebuie sa se delimiteze
    clar de PDL si mai ales de unele practici si oameni din PDL pentru a inlatura clar impresia de "fenta a lui Basescu" pentru alegerile viitoare. Isi fac lor un favor conferindu-si seriozitate si fac chiar PDL-ului un favor acaparand mai mult din electoratul potential USL.

    In text se simte puternic amprenta lui Mihail Neamtu si prin el a scolii romanesti interbelice. Trebuie apreciate asadar delimitarile fata de dreapta interbelica pe chestiunile de fascism, care sunt foarte binevenite, dar ar trebui luate in seama inca doua chestiuni:
    - delimitarea fata de fascism nu asigura evitarea altor posibile excese mici sau mari, datorate rezolvarii problemelor intr-un univers de discutie limitat (la viata academica, elita conducatoare, doctrine politice, etc)
    Este nevoie de intelegerea societatii romanesti la toate nivelurile si in ansamblul ei

    -necesitatea unui spirit cinic care sa compenseze si sa confere realism efervescentei adolescentine a acestei miscari. Dan Tapalaga poate?
  • +2 (2 voturi)    
    succes (Vineri, 30 septembrie 2011, 15:52)

    ada b [anonim]

    Este deja timpul sa schimbam ceva. Va urmarim de multa vreme cu admiratie si speranta. Nu tineti cont de carcoteli. Anuntati din timp despre intruniri . Vin cu toata familia si nu e mica!
  • 0 (2 voturi)    
    Nimic nu e nou sub soare. (Vineri, 30 septembrie 2011, 16:41)

    Emil [anonim]

    Mihail Neamtu dixit: " In 72h am adunat peste o mie de inscrieri cu nume, prenume, profesie... Sunt oameni responsabili: medici, ingineri, avocati, profesori, tineri specialisti in IT, arhitecti"
    Acum o sută şi ceva de ani, altcineva spunea: "... La această întrunire a noastră, alergaseră peste 6 000 de cetăţeni, tot ce are Capitala mai distins ca profesiuni libere, comercianţi, proprietari ş.c.l...“. Ion Luca Caragiale, "Atmosferă încărcată"
  • 0 (0 voturi)    
    80/20 (Duminică, 2 octombrie 2011, 14:20)

    Bogdan_Damian [utilizator]

    Primul îndemn pe care l-aș adresa unei mișcări de genul Noua Republică, desigur ignorând lipsa mea de autoritate în a da sfaturi, ar fi :

    hey…take it easy!

    Mă gândesc la noua republică ca la un proiect și nu pot să nu amintesc că, statistic, 80% dintre proiecte eșuează. cauzele intrinseci pentru care acestea eșuează, reducând foarte mult, se împart în două categorii:

    Încremenirea în proiect. și Arderea etapelor



    m-am întrebat mereu:

    de ce nu demarăm astfel de proiecte cu 4 ani înaintea alegerilor.
    de ce nu se propunem înainte de toate să ne cunoaștem personal unii cu alții, să legăm prietenii să dezbatem idei și să propunem soluții în tihnă?
    de ce apoi nu începem să colaborăm la proiecte simple cu miză civică și nu politică?
    ce am tot așteptat în ultimii 3 sau 7 ani?
    de ce ne trezim mereu cu 1-2 ani înainte de scadență, în criză de timp, pregătiți doar să ardem etape și sa câștigăm în extremis și la limită?

    … oare de ce?

    cu voia dumneavoastră mai multe pe aceași temă pe http://dansilvan.blogspot.com/
  • 0 (0 voturi)    
    mesaj (Miercuri, 5 octombrie 2011, 11:04)

    ion+ [anonim]

    Dupa ce v-am urmarit de mai multe ori la TVR-uri
    va consider un viitor lider a politicienilor romani.
    Pentru a va atrage adepti va tregui sa afirmati cateva prioritati.Una ar fi ca TVA-ul sa fie direct proportional
    prin lege cu Pragul electoral,a doua Statul sa ia pana
    la 75% din plusvaloare ca in tarile nordice si a treia
    ca investitile sa produca productie+piata+consum+
    profit.Va multumesc
  • 0 (0 voturi)    
    noua republica (Vineri, 23 martie 2012, 19:01)

    moldovan dorin [anonim]

    Noua Republica este o mare vrajeala pentru cei ce mai cred in Alba ca Zapada.Astia toti sunt aplaudacii lui Basescu.Ia intrati pe facebook si scrieti Liga pentru
    presedinte.Acolo ii gasiti si pe Neamtu,si pe Vlaston si multi altii din conducerea NR.Toti fac jocul lui Basescu.
    Prea ne cred astia prosti sa mai credem in partidul imaculat,Nu vedeti ca nu sunt in stare sa adune 1000 de semnaturi pe judet.Se chinuie rau saracii si se si vad in parlament alaturi de PDL.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi