Basescu, Boc si comicul absurd al remanierii

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 3 septembrie 2010, 0:59 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Avem ministri care vor sa plece, dar raman. Avem apoi ministri care n-au vrut sa fie demisi, dar demisioneaza. Ceva de neimaginat: Caragiale traieste. Remanierea guvernului are sens daca in locul unor ministri slabi vin altii mai buni. Ce logica are ce ne propune Boc? Din cei sase ministri schimbati, cel putin trei arata ca se poate si mai rau: Ariton la economie in locul lui Videanu, Tabara la agricultura in locul lui Dumitru si Ialomiteanu la finante in locul lui Vladescu.

De pilda, Dumitru de la agricultura zice ca l-a chemat Boc joi dimineata, i-a multumit frumos si i-a spus ca n-are nimic sa-i reproseze. Si atunci, care-i miscarea? Nu era vorba ca remanierea se va baza pe o evaluare, pe bla, bla, bla? Bla, bla bla a lipsit, dar l-au mazilit.

Parca sa enerveze in mod special Bruxelles-ul si pe comsiarul roman pe agricultura, Dacian Ciolos, Boc schimba un tehnocrat desavarsit cu un politician din cretaciul iliescian: Valeriu Tabara, fost ministru al agriculturii in cabinetul Vacaroiu, fruntas PUNR pe vremurile cand nationalismul de tip vadimist inca se vindea bine, om conecat bine la afacerile din agricultura, deci cu potential. Cu el, PDL poate avea garantia, ca la toate comenzile politice, de azi incolo va avea cine sa raspunda. Miza sunt cele cateva miliarde de euro pompate de Bruxelles in agricultura romanesca, fonduri europene de impartit catre clientela in urmatorii ani.

Sacrificarea lui Dumitru fara explicatii arata ca, in Romania, ministrii tehnocrati n-au nici o sansa in guverne politice.

O fi devenit Videanu nesuferit si simbolul coruptiei nedovedite, dar urmasul sau vine de la Sibiu cu o reputatie penala si mai bine consolidata. In anturajul lui Ariton din lumea oamenilor de afaceri locali gasim personaje suspecte de trafic de carburanti in perioada embargoului si alti dalmatieni locali. Ariton se lauda prin 2008 ca i s-a propus functia de ministru al economiei, dar ca atunci a cedat in favoarea altuia. Galant, Videanu se da el astazi la o parte sa-i faca loc amicului de la Sibiu.

Insasi demisia lui Videanu e un mister, nu stim exact de ce o face. Fostul ministru n-are nimic sa-si reproseze, dimpotriva. Mai spune apoi - am discutat asta cu el joi seara la B1 TV - ca si-a depus mandatul inca de acum trei luni, ca joi dimineata a vorbit ultima data cu Traian Basescu pe teme energetice, dar ca nu i-a spus ca seara va demisiona. Se poate asa ceva? Unul dintre cei mai importanti ministri nu-l anunta pe seful statului ca va parasi functia, desi are ocazia sa o faca exact in ziua demisiei?

Toate acestea sunt indicii clare ca Videanu n-a demisionat, n-a dorit vreodata sa plece, ci a fost demis sub presiune. In ultimele luni, s-a agatat cu disperare de functie, explicand peste tot ca guvernul e perfect si ca n-are ce sa-si reproseze. Atunci, de ce a plecat astazi? De dorul muncii la partid, cum sustine public? Il vedeti pe Videanu ingropat la sediul din Modrogan in sondaje de opinie si organigrame de partid, facand instructie cu baronii locali, decuplat total de puterea executiva? Asta sa fi fost visul vietii sale de om politic?

Cum l-or fi gasit insa pe Ialomiteanu in locul lui Vladescu la finante? Din jobenul carui baron local a tasnit economistul de la fabrica de scule? O fi gresit Vladescu, nu zic, ne-o fi enervat rau pe toti cu oroarea aia de ordonanta 58, cu drepturile de autor, dar cine e Ialomiteanu? Fost economisit la intreprinderea de scule Rasnov inainte de '89, cu un CV dupa '90 cam prafuit si foarte provincial, Ialomiteanu va trebui sa invete din mers limbajul FMI si al cifrelor mari. Vladescu n-a avut de spus decat atat despre schimbarea sa din functie: o eroare.

Cu restul, parca nu merita sa-i mai bati capul. O fi mai bun Vremea decat Sandu, Botis decat Seitan? Dumnezeu stie din ce cotloane de partid au rasarit oamenii astia, ce competente au, pe ce criterii au fost ei selectati si cat se pricep la comunicatii sau la problematica sociala. Dar Boagiu o fi mai buna decat Berceanu? Pe vremea cand era la transporturi, drumurile nationale se asfaltau si se stricau a doua zi iar autostrazile se construiau la fel de incet ca astazi. Daca Boagiu ajungea la transporturi in decembrie 2009, Boc l-ar fi propus astazi, la remaniere, pe Berceanu in locul ei. Sunt oamenii intersanjabili ai PDL. Si, apropo, nu zicea Basescu deunazi ca oricine in locul lui Berceanu va fi facut la fel de putine ca nu sunt bani?

Acestea ar fi, sa zicem, aspectele tragi-comice ale remanerii propuse de Boc. Aspectele mai dramatice, sa le spunem, ar fi tensiunile tot mai mari dintre Traian Basescu si o parte influenta din partid. Razboiul cu greii partidului - aproape inevitabil - ameninta proiecte majore de reforma, pe termen lung.

Inca nu este clar cat de autonom a devenit Emil Boc in relatia cu Traian Basescu, dar ezitarile manifestate in prima parte a zilei de joi - cand premierul a pus pe masa varianta unei remanieri soft - indica influenta majora pe care tripleta Blaga, Videanu, Berceanu o exercita asupra unui lider total lipsit de autoritate si curaj. Emil Boc, sfasiat intre doua tabere, a cedat in prima faza presiunilor teribile exercitate de greii partidului, apoi s-a trezit luat in suturi de Cotroceni. Din aceasta coliziune subterana intre Basescu si greii partidului, cu Emil Boc prins la mijloc, indecis, n-a castigat nimeni, nimic.

Traian Basescu insusi pare ca se teme: cat poate intinde coarda, cat mai poate sfida greii din PDL fara sa riste intoarcerea armelor impotriva sa si, in mod fatal, o suspendare? In tot cazul, cu lista guvernului Boc V in fata, seful statului va trebuie sa se hotarasca daca accepta un Guvern peticit cu oaste de stransura de prin partid, coborand astfel sub stacheta ridicata sus de el insusi, sau refuza sa semneze decretele de numire in cateva cazuri si isi vede de reforma si modernizarea statului, riscand, mai departe, totul pe o singura carte. Insa refuzul semnarii decretelor ar insemna razboi total, pe toate fronturile, si un Emil Boc condamnat la moarte sigura, imposibil de salvat dupa ce ii va fi refuzat cativa ministri.

Vom afla curand, poate chiar vineri, daca seful statului s-a predat sau inca mai joaca. ​

P.S. Veti spune: Guvernul Boc V nu conteaza, e incropit ca sa treaca iarna, vine altul, cel adevarat, cu zmei, la primavara. Dupa logica asta, poate ca era mai bine sa ramana Guvernul Boc IV, parea mai competent decat Boc V. Pur si simplu, n-am inteles ce-au castigat Boc si Basescu din remanierea asta care seamana cu niste cuie batute artistic in propriile talpi.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4719 vizualizari

  • +7 (9 voturi)    
    Domnule Tapalaga (Vineri, 3 septembrie 2010, 1:20)

    un roman [utilizator]

    Aceasta remaniere s-a facut de ochii lumii si de dragul parlamentarilor PDListi care amenintau ca vor vota motiunea impotriva lui Boc.

    Ceea ce nu inteleg eu este cum de nu isi da Boc seama cat este de caraghios in agatarile sale de fotoliul de premier?

    Tariceanu macar se batea cu Basescu si cu PDL, Boc se bate cu propriul sau partid!
    • +1 (1 vot)    
      putere (Vineri, 3 septembrie 2010, 9:08)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Oamenilor mici si la propriu si la figurat le este draga puterea si nu admit in ruptul capului ca aceasta este efemera. Doar adevaratii lideri nu se craponeaza de putere, pentru ca acestia sunt constienti ca detin aceea putere informala care se poate execita si in afara cadrului formal. Parerea mea despre remaniere este ca "schimbarea sefilor este bucuria nebunilor"iar a si perceptie am senzatia ca s-a coborat standardul profesional. desigur sunt constient ca ma pot insela!
      • 0 (2 voturi)    
        masura buna, taietura gresita (Vineri, 3 septembrie 2010, 9:36)

        panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui ioan

        categoric ca pentru multzumirea alaora.
        dar, si madam udrea si cei ce n'au fost de acord sunt si ei deputatzi.
        si mai sunt si aliatzii uneperisti.
        astia s'ar putea sa le incurce itzele urzelii, daca nu le incurca base cand vor merge la aprobare.

        daca pica guvernul, base va numi pe altcineva.boc va mai fi prim minsitru numai pana la motiune.
      • -3 (3 voturi)    
        incompetenta, naivitate dusa la extrem (Vineri, 3 septembrie 2010, 9:56)

        exxe [anonim] i-a raspuns lui ioan

        Lucrurile-s simple!
        Boc refuza plecarea cu coada intre picioare, dupa ce a fost sacrificat el spera, spera ca totul se va indrepta si va fi un erou, nu concepe ca ne-a dus pe copca, mai vrea putin timp sa apara ceva bun (care nu va aparea) si va iesi onorabil, dealtfel iesirea in astfel de conditii inseamna finalul sau ca om politic, adio sefie pdl, primarii, respect, probabil doar la tara la el se mai poate retrage.
        Au zburat ministrii independenti, aia de care te poti dispensa oricand, si 3 pdl-isti grei bineinteles vezi dom'le ca si-au dat demisia insa care au inteles manevra (cred ca mai putin Berceanu) si au zis oricum ne ducem mai bine ne retragem si conducem din umbra de la partid pe baza modelului deja patentat de stim noi cine, isi pasteeaza influenta clientelismul si puterea dar nu pot fi trasi la raspundere, iar pe de alta parte si partidul are nevoie de ei ca stiu sa aduca voturi.
        TOTUL, dar TOTUL se rezuma la IMAGINE au declarat-o toti liderii de ieri, sa nu cumva sa afectam imaginea partidului,electiratul etc. deci nu le pasa lor decat de IMAGINE sa mai ramana electorat.
        Ei asta e o noutate, pentru ca oricat ar cruitica guvernele precedente din 90 pana incoace, bune rele, totusi toate au inteles sa lase pe plan secund imaginea, si pe priimul plan activitatea din guvern, cu masuri bune rele dupa cum i-a dus capul si putin acolo la imagine sa nu cada partidul.
        De data aceasta avem de a face cu o specie noua care se pare ca are ca program IMAGINEA sa fie buna, conducerea tarii da-o incolo ca serezolva ea singura, imagine care poate fi data si prin rotirea la infinit a unor cadre ale aceluiasi partid si care din pacate sunt cam toate pe din afara cu ceea ce inseamna conducerea tarii.
        Dar mereu se va gasi u alt vinovat, 2005-2007 a fost pnl-ul, 2007-2008 pnl-ul si psd-ul, 2008-2009 psd-ul de la guvernare, 2009 curtea constitutionala si geoana, acum s-au cam terminat din pacate e clar ca ei sunt buni doar de critica altora nu de a face ceva. Quot erat ...
        • +2 (2 voturi)    
          LUI EXXE (Vineri, 3 septembrie 2010, 12:26)

          carat [utilizator] i-a raspuns lui exxe

          De imagine, de la alegeri si pana astazi nu s-au ocupat decat partidele din opozitie, care au ramas in campanie electorala la nesfarsit. Critici nu am auzit decat din partea opozitiei. Indiferent de masura luata de guvernul Boc, era AUTOMAT desfiintata, fara a se veni in schimb cu nicio propunere constructiva ci numai cu vorbe goale, minciuni si acuze. Opozitia se lauda cu solutiile ei (inexistente dupa parerea mea) de salvare a Romaniei. Cred ca a venit timpul ca opozitia sa arate (de la guvernare) de ce este capabila, sa introduca mult trambitata motiune, sa cada actualul guvern, iar din opozitie PDL-ul sa incerce sa-si refaca si el imaginea. De ce nu?
          • -1 (1 vot)    
            esti copil... (Vineri, 3 septembrie 2010, 15:37)

            exxe [anonim] i-a raspuns lui carat

            Prietene cand ma refer la imagine ma refer la faptul ca nu au facut nimic in nici-o directie pentru a nu aparea apoi suspiciuni.
            Deci ei se comporta ca niste contabili, in care vad cati bani vin, vad cati bani se cheltuie si incerca sa le impace prin a le aduce la acelasi nivel direct din laptop. Foarte simplu si un copil de 2 ani face asta...Au taiat salarii pensii si au crescut tva dupa cum spuneam din laptop.
            EEEE, unul care nu se uita la imagine atat de mult se implica nene, pai m-am saturat de acuzele la psd ca au vandut petrom, tara totul pe nimic, bai nene pai cum era daca si aia faceau ca astia, tu cum crezi ca a evoluat romania, te implici nene, sigur ca vei fi injurat.
            Adica, restructurezi companiile de stat devin superporfitabile, sau le vinzi pe zeci de miliarde cum altii n-au fost in stare, sau aduci proiecte autostrazi, nabucco, agricultura, dar ei nu nimic.
            Mai presus au aplicat tactica idioata cica liberala adica cota unica de 16. Dar cand s-au trezit sa o aplice, atunci cand romania intra in UE, si UE zice ai de la mine 100 lei, dar la fiecare 5 lei pe care ti-ii dau pui si tu obligat 1 leu. Pai cand tu reduci veniturile nu mai ai ala 1 leu ca sa ti se dea 5 lei si stau si se uita ca maimutele ca nu atrag fonduri UE, limitate si alea pana prin 2013.
            Si acum sa cresti cota de la 16 e groaznic chiar nu indicat, dar cand au introdus-o in 2005 la ce s-au gandit frate, businessurile lor sa dea mai putin sau la tara sa aiba sigur leutul ala cu care trage inca 5.
            Opozitia sa arate de ce e capabila? si pdl cu imaginea, pai ce ma sa vina sa plateasca datoriile facute de ei, sa zica e nasol veti avea viata naspa ca deh tre sa platim vreo 20 miliarde, si prin 2014-2015 vin hop top portocalii aaa ce greu ati du-so, venim noi sa traiti bine, mama ce veti mai avea
  • +7 (7 voturi)    
    motiunea de cenzura (Vineri, 3 septembrie 2010, 1:23)

    tudor [anonim]

    Miscarea a fost impotriva motiunii de cenzura care vine, pentru a tine parlamentarii aproape. Ministrii noi sunt majoritari parlamentare.
    • -2 (2 voturi)    
      INTREBARE? (Vineri, 3 septembrie 2010, 10:02)

      kamikazeee [anonim] i-a raspuns lui tudor

      Nu dar acum pe bune ce ne propune autorul, de curiozitate sa ma incercam pe varianta voinescu, udrea, preda etc. sau ce? Ne garanteaza cineva ceva cu ei?
      Hai sa fim seriosi...
  • -2 (6 voturi)    
    Alt articol - Nimic despre ministrul cu frunza (Vineri, 3 septembrie 2010, 1:33)

    ovidiu [anonim]

    Domnule Tapalaga,
    Probabil ca reformistul ministru cu frunza e foarte dezamagit. Aveti dreptate n-a cistigat nimic.
  • +11 (13 voturi)    
    Sunt dezamagit (Vineri, 3 septembrie 2010, 1:47)

    Catz Kitty [utilizator]

    Aceasta nu e remaniere, este o bataie de joc la adresa sustinatorilor PDL (dintre care sunt pe cale sa nu mai fac parte).
    Pana acum, PDL s-a pus la bataie pentru a impune reforme vitale. "Greii" PDL nu s-au dat la o parte in fata pericolului scaderii in sondaje si a linsajului mediatic.
    Iata insa ca politicianistii, gen Cristian Preda, se gandesc mai mult la imagine si la locurile caldute din Parlament decat la reformele cerute de Traian Basescu, pe mesajele caruia si-au asigurat pozitiile pe care le ocupa azi.
    PDL isi tradeaza programul de dragul sondajelor.
    Daca Emil Constantinescu s-a declarat invins de "sistem", Traian Basescu va fi invins de doua televiziuni ?
    • 0 (6 voturi)    
      Corect comentariu (Vineri, 3 septembrie 2010, 8:05)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Catz Kitty

      La fel gandesc si eu. Totul s-a facut pentru satisfacerea a 2 televiziuni (Videanu ca nu le da bani de publicitate iar Berceanu... pentru ca e prea destept, pentru ca a facut reforma, pentru ca cele 2 televiziuni l-ar fi avut la exemple pozitive). Ceilalti, cu exceptia lui Vladescu, victime colaterale.
      Atat s-a inoculat de cele 2 televiziuni sintagma BVB incat papagalul de Boc a si pus botul. E atat de prost incat nu se intreaba DE CE? aceasta campanie.
      Si eu am fost sustinator PDL de cand s-a infiintat dar acum - PA. Inlaturarea competentei si inlocuirea cu nulitati arata in ce directie mergem.
      • 0 (0 voturi)    
        LUI GABISH (Vineri, 3 septembrie 2010, 12:33)

        carat [utilizator] i-a raspuns lui Audit

        Partida se mai joaa inca, sa vedem urmatoarele mutari. Eu sunt optimist.
    • +2 (2 voturi)    
      LUI CATZ KITTY (Vineri, 3 septembrie 2010, 12:30)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Catz Kitty

      Putina rabdare, accum e la mutare opozitia. partida nu s-a incheiat.
  • +9 (11 voturi)    
    hei (Vineri, 3 septembrie 2010, 1:47)

    fock [anonim]

    Dl Tapalaga,
    te respect imens,insa cu acest mod de a aborda politica vom ramane tot la Caragiale.
    Ai cazut si dumneata in nihilismul cel mai crunt.
    Deci toata media urla si zbiara sa plece ala,si ala,si aia si toti daca se poate pentru ca distrug tara asta atat de perfecta.Si sa vina aia si alea si toata miorita cu tot cu injunghiatii de serviciu.
    te transformi incet intr-un indignat din mainstream.
    te-am vazut azi la Nashul in fata lui V.Stoica.Esti bun,chiar foarte bun,stii ce iti lipseste?
    pragmatismul.
    Deci nu sunt buni aia?ok.
    Nici aia?ok
    Si nici aia?ok
    Dar aialalti?
    Tot nu..
    Traiesti in tara ta si nu uita sa inveti si sa-i inveti pe altii.
    • +3 (5 voturi)    
      Dar chiar asa e! (Vineri, 3 septembrie 2010, 6:42)

      zack [anonim] i-a raspuns lui fock

      Eu unul nu mai cred in ei.Nici in aia in aia.PDL,PNL,PSD,KKK,toti sunt la fel.
      Si sunt optimist!
      Dar realist.Clasa politica nu mai are randament,ruleaza aceleasi nume sau altele noi dar de acelasi ADN politic.
  • +1 (1 vot)    
    remaniere de ochii lumii (Vineri, 3 septembrie 2010, 1:58)

    I [utilizator]

    .
  • 0 (4 voturi)    
    Schimbarea la fatza (Vineri, 3 septembrie 2010, 2:43)

    ovidiu35 [utilizator]

    Asa cum ati zis la B1 astia noi sunt clonele sau unepri proxy pentru cei vechi.experienta ioc.de ce nu e bun lucian croitoru la finante plus economie sau seful de la oracle romania la comunicatii plus transporturi.la agricultura l-as fi pus pe seful de la sar ( dl Ionita) iar la munca plus dezvoltare si turism pe sulfina. Iar pe udrea as fi remaniat-o , ca oricum a votat impotriva guvernului!
  • -1 (1 vot)    
    cretaciu (Vineri, 3 septembrie 2010, 3:58)

    Marius [anonim]

    Corectura: cretacicul nu "cretaciul iliescian" (de altfel foarte plastica formula)
  • +4 (4 voturi)    
    . (Vineri, 3 septembrie 2010, 7:33)

    sache [anonim]

    dl tapalaga, ai dreptate, un articol bine scris. problema este ca daca si basescu va fi invins de sistem (precum constantinescu) atunci nu stiu cine si cind va mai schimba sistemul. vom fi condamnati la balacareala asta foarte multi ani de acum incolo, cu doua televiziuni si citiva escroci care vor controla totul.
  • -3 (3 voturi)    
    asa, si? (Vineri, 3 septembrie 2010, 8:41)

    yani [anonim]

    am o mica intrebare,stimate domn...una fireasca de fapt...si unde e poporul in ecuatia asta???deci da...sa traim bine
  • +1 (3 voturi)    
    Salut, Dan... (Vineri, 3 septembrie 2010, 8:41)

    Cadillac [utilizator]

    Bine-ai venit "acasa" ! !

    Personal, ti-am simtit lipsa.

    Sanatate si toate cele bune, din Los Angeles !
  • -4 (4 voturi)    
    Aceiasi marie cu alta palarie (Vineri, 3 septembrie 2010, 8:44)

    Petre Nemteanu [anonim]

    Se pare ca portocalii nu mai au oameni competenti.Ce\cauta Tabara la agricultura?a mai fost si a facut praf.Boc daca avea demnitate demisiona si-si vedea de treaba la Cluj,dar sa indulcit la bani multi.Baecu nu va aproba noua garnitura de incompetenti punem pariu?
    • 0 (0 voturi)    
      PUNEM PARIU CA O VA APROBA ? (Vineri, 3 septembrie 2010, 12:38)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Petre Nemteanu

      Gandeste putin mai departe.
    • +1 (1 vot)    
      LUI PETRE NEMTEANU (Vineri, 3 septembrie 2010, 15:58)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Petre Nemteanu

      Am castigat pariul !
  • 0 (4 voturi)    
    guvern de comanda (Vineri, 3 septembrie 2010, 9:31)

    panfil flecaru [anonim]

    toata tevatura a inceput dela palavramentari, nemultzumiti ca menistrii "lor" nu le dau destul.
    mai au inca goluri de acoperit, datorii facute pentru fotelul de dormit din palavrament....
    bereceanu cica n'are bani. are-n'are, sa dea !
    valdescu nu da nici el, desi sta cu pardonul pe haznaua tzarii, iar ala dela agricultura nici atat, nu era de'al "nostru".
    deci, revoltatzi pana'n maduva oaselor, palavramentarii au pus de'o lovitura de / la guvern.
    unpr n'a primit nimic in plus.
    motziunea vine intr'o luna - o luna jumate....
    ce poate face tabara sau ialomitzeanu in timpul asta? pe catzi poate satisface ?
    vorm mai pune uneperistii bila care trebuie in urna ?

    io cred ca miscarea asta a semnat sfarsitul guvernarii pedeliste.
    daca base e de acord cu propunerile....
  • -3 (5 voturi)    
    Pai cum asa maestre Tapalaga! (Vineri, 3 septembrie 2010, 9:46)

    cimpoi [anonim]

    Cine si in fata cui trebuie sa raspunda pentru aceasta catastrofala punere in scena! Cumva cel pe care l-ati ridicat in slavi, presedintele reales in strainatate, cel in solda caruia sunteti cu tot armamentul greu si sol aer de care dispuneti, cu hotnews-ul cu tot? Pai acum la ce masa cantati? N-ar trebui sa va faceti mea culpa? Nu raspundeti in solidar pentru calitatea serviciilor prestate zi de zi de ani buni incoace? Se poate maestre Tapalaga?
  • -3 (3 voturi)    
    corect (Vineri, 3 septembrie 2010, 10:04)

    taranistu [utilizator]

    corect
  • +2 (2 voturi)    
    Sunt contrariat! (Vineri, 3 septembrie 2010, 10:20)

    gedo [anonim]

    Dle Tapalaga,incerc sa inteleg ceva ,dar constat ca ma aflu in plin comic de factura caragialiana.Am inteles de la dv ca:ori sa se revizuiasca,dar sa nu se schimbe nimic,ori sa nu se revizuiasca,dar sa se schimbe in punctele esentiale.E absurd,dar cam asta rezulta din demersul dv.Imi pare rau sa va spun,dar mai mare ipocrizie,n-am constatat niciodata ca acum.Dv zia ristii ati urlat impotriva greilor partidului,acum sunteti nemultumiti ca vin oameni necunoscuti.I-ati contestat pe vechii ministri,acum le plangeti de mila.Concluzia mea :scrieti ca sa va aflati in treaba.(de la dv . dle.Tapalaga ma asteptam la ceva mai multa coerenta)
  • +2 (2 voturi)    
    remaniere (Vineri, 3 septembrie 2010, 10:38)

    arthur [anonim]

    Base, capul sus, lupta in continuare cu boc si ai lui, dulai cu colti de lapte. Arata-le cene-i seful cel mare, pune-i cu botul pe labe ca prea si-au luat nasul la purtare, strivindu-i in final, cand sunt mai siguri de victorie! Succes!
  • +1 (1 vot)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 3 septembrie 2010, 14:37)

    [anonim]

  • +1 (1 vot)    
    boc sau guit ? (Vineri, 3 septembrie 2010, 16:02)

    marius [anonim]

    M-am nascut intr-o tara de smecheri, in care fiecare inseala pe fiecare, intr-o tara murdara, in care fiecare arunca mizerie unde apuca, intr-o tara jefuita de politicieni zeci de ani in sir, intr-o tara in care, cand auzi cuvantul "justitie" iti vine sa vomiti, o tara stapanita de o birocratie cretina generata de siruri nesfarsite de guverne tembele, o tara in care cel mai mare talhar este statul insusi. Si mai cred ca daca propriile neputinte ne obliga sa traim intr-o cocina, asta nu inseamna catusi de putin ca trebuie sa o iubim sau, vai - sa o respectam.
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru Costika si marius... (Vineri, 3 septembrie 2010, 16:58)

    Cadillac [utilizator]

    Imi pare nespus de rau ca nu va pot acorda - fiecaruia - cite 1.000 de plus-uri !!!

    Datorita acestor situatii, am ales sa traiesc pe alte "meleaguri"...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by