Nu chilotii sunt problema, domnule Ciolos

de Vlad Mixich     HotNews.ro
Duminică, 15 noiembrie 2015, 22:32 Actualitate | Opinii


Vlad Mixich
Foto: Cristian Stefanescu
Nu vă îmbătați cu apă rece. Nu chiloții au fost de vină pentru retragerea tânărului Andrei Baciu de pe lista miniștrilor propuși de Dacian Cioloș. Fotografiile atât de circulate pe Facebook sunt doar o camuflare ideală pentru un rateu mult mai serios al abia intratului în acțiune guvern Cioloș. De fapt, cariera de model a lui Andrei Baciu putea să fie, folosită iscusit, un avantaj de PR. 

Dar să numești ministru la Sănătate un medic rezident cu experiență zero în management și politici de sănătate echivalează cu a pune comanda unui mare avion de pasageri în mâna unui pilot care încă face zboruri școală. Doar că în acest caz, pasagerii eram noi. Iar dacă domnul Dacian Cioloș nu știa asta, atunci cineva ar fi trebuit să-i spună. Și asta nu s-a întâmplat. De ce?


“Este un tânăr medic chirurg, cu experiență în străinătate, dar și experiență privind mediul spitalicesc” – așa și-a motivat Dacian Cioloș nominalizarea pentru portofoliul sănătății. Încă din prima propoziție ni s-a transmis o informație imprecisă, chiar falsă ar putea spune unii mai puțin toleranți. Căci Andrei Baciu are la fel de multă experiență în mediul spitalicesc ca orice alt rezident din România aflat în același an de studiu. Și zero experiență în management și politici medicale. Cu câteva luni în urmă a terminat un program scurt de formare la Școala Națională de Sănătate Publică din București și mai are la activ o formare la distanță la o facultate britanică de pluton.  

Este foarte posibil ca domnul Baciu să fie un chirurg promițător, dar ca el mai sunt alte câteva zeci (dacă nu chiar sute) de rezidenți români. De ce a fost el alesul? Căci CV-ul domniei sale este mult prea subțire pentru o poziție atât de importantă. Poate peste zece ani, da. 

Astăzi însă, nominalizarea lui a surprins/șocat lumea medicală. Am primit în răstimp de câteva ore mai multe telefoane. Oamenii din partide jubilau: victima părea sigură. Profesorii de prin facultăți erau amuzați și foarte curioși să afle cine este păpușarul din spatele tânărului. Iar medicii, ei bine medicii au fost de-a dreptul jigniți.  

Am citit și mesajul profesorului meu de medicină internă din facultate, dr. Viorel Șerban, unul dintre oamenii în fața cărora îmi scot oricând pălăria, un domn lipsit de partizanate politice și care a depășit de mult faza ambițiilor carieristice. 

Profesorul Șerban i-a scris lui Dacian Cioloș așa: “Sunt supărat rău, pentru că m-ați jignit, ca medic cu îndelungată experiență, și mă dezamăgiți, în calitate de cetățean, tocmai când încercam să mă conving că pot spera la ceva mai bun. Pentru mine contează faptul că, propunând un rezident, oricât de valoros ar fi fost el, ați dovedit lipsă de orientare și de maturitate. Am profesat sub zeci de miniștri ai sănătății, dar așa ceva n-am văzut și vă asigur că veți mai fi pomenit, cel puțin în lumea medicală. O asemenea propunere de ministru la Sănătate mai arată, încă o dată, că acestei funcții nu i se acordă nici o importanță, fiindcă nu se vrea ca ministrul, indiferent cine a fost sau va fi, să fie și capul, nu doar brațul”. 

Îmi pare rău s-o spun, dar profesorul Șerban are 100% dreptate. Iar dacă domnul Dacian Cioloș nu știe care este diferența dintre un medic stagiar, un medic rezident și un chirurg specialist, atunci ar fi trebuit să îi spună cineva. Dacă nu știe că pentru a conduce un minister atât de dificil ca cel de la Sănătate ai nevoie de mai mult decât formări la distanță efectuate în același timp în care faci și un rezidențiat în chirurgie (care e oricum complicat), atunci ar fi trebuit să-i spună cineva. 

Tinerețea nu înseamnă automat bună-credință sau competență: anii petrecuți cu tânărul Victor Ponta pe poziții înalte în guvern ar fi trebuit să ne convingă deja de asta. Dar, din păcate, nici activitatea în zona societății civile nu-l recomanda ca un tânăr special pe domnul Andrei Baciu: conduce un ong nou înființat a cărui singură activitate notabilă este organizarea unei campanii pentru drepturile pacienților în care liberalul Cristian Bușoi este principalul personaj și principala imagine. Dacă domnul Dacian Cioloș nu știa asta, atunci ar fi trebuit să-i spună cineva. 

De ce nu i-a spus nimeni? Putem doar specula. Un fapt sigur este că Andrei Baciu este unul dintre apropiații liderului liberal Cristian Bușoi, care cunoaște toate informațiile de mai sus. L-a informat domnul Bușoi pe premierul desemnat în privința acestor posibile probleme? Și, în special, care a fost scopul acestei nominalizări imposibile? Din nou nu putem răspunde fără să speculăm. Dar, cu chiloți sau fără chiloți, e greu de crezut că un medic rezident în anul 4 ar fi putut să-i țină la respect pe puternicii profesori care conduc sistemul medical românesc. Și care, apropo, au primit propuneri pentru a conduce ministerul Sănătății, dar le-au refuzat.  

Domnului Cioloș nu-i lipsește experiența politică la nivel înalt și, tocmai de aceea, mirarea este și mai mare: cum de a putut face o astfel de eroare? Sau a fost o capcană? Regretabil este că acest episod va surpa mult din credibilitatea unui guvern care prezintă câteva nume remarcabile prin profesionalism sau onestitate. Și va oferi muniție tuturor partidelor, bucuroase că sunt, în anul alegerilor, în opoziție și că ne pot demonstra, iată, în ce debandadă ajunge țara fără ele la manetă.  

PS. Nu sunt pentru menținerea "dinozaurilor" din sistem în fruntea ministerelor. Dimpotrivă. Dar dacă de la dinozauri avem pretenții de competență, și chiar excelență, în domeniul pe care-l conduc, aceleași pretenții trebuie să le avem și de la cei tineri. Iar în România cunosc cel puțin trei oameni din generația domnul Andrei Baciu cu un CV și o experiență în management mult mai consistentă. Drept este că niciunul din cei trei nu au lideri politici printre apropiați.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


69121 vizualizari

  • +38 (50 voturi)    
    Comment sters de user (Duminică, 15 noiembrie 2015, 22:42)

    Hipius [anonim]

    • +17 (19 voturi)    
      jumatatea plina.. (Luni, 16 noiembrie 2015, 8:52)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Hipius

      Dacian Ciolos a ascultat vocea comunitatii medicale, si-a retras imediat propunerea initiala, a venit cu o noua varianta care arata clar ca intelege de ce medicii au fost nemultumiti.
      Cat de bun va fi un ministru sau altul depinde in final si de cat de hotarat este guvernul asta sa faca ordine prin ministere. Sa speram ca in cazul ministerului sanatatii vom vedea si din partea medicilor o mica "revolutie" impotriva dinozaurilor cu nspe functii care capuseaza spitale, case de sanatate si, in final, pe noi toti.
      • +6 (6 voturi)    
        Desi neinvestit, guvernul Ciolos (Luni, 16 noiembrie 2015, 10:48)

        Mustata lui Dragnea [anonim] i-a raspuns lui pehash

        a fost declarat ca nefiind bun . Văd pe aici o invazie de postaci contra acestui guvern , dar nu numai aici . Haznalele de partid vuiesc impotriva lui , publicul acestora de asemeni au dat verdictul . Ineptii de la ” premierul lui soros ” la tanărul ce a pozat in chiloti , de la ministrul de la justitie care a apărut in poze cu Macovei la ministrul ce ar fi tăiat pensii si salarii in 2010 . Si astea la nici o zi de la anuntarea echipei . Ce va urma , Dumnezeu cu mila .
        Ok , incep să fiu si eu de acord , eu zic să ii aducem inapoi pe plagiatorul cercetat penal ponta , pe condamnatul dragnea , pe puscăriasul fenechiu , arestatul vâlcov , cercetatii penal sova sau androneasca , slava Domnului , avem de unde alege . Poate năstase ? Voiculescu ? De ce nu .
        Păi si vă mai intrebati de ce oameni cu adevărat capabili nu se baga in politică ? Păi din cauza unui popor ...........care pare că se pricepe la toate . Ciolos , si nu numai , o persoana bine bine văzuta la nivel european , in România a fost trefelit in mai putin de o zi .
        Ramaneti in prostia voastra , va meritati soarta din plin
        • 0 (0 voturi)    
          da (Marţi, 17 noiembrie 2015, 14:18)

          DANI [anonim] i-a raspuns lui Mustata lui Dragnea

          o sa-l alegem pe tactu', maretul Basescu......heil hitler si pe mata Udrea si pe cuscru Videanu si buldogu matii
      • +3 (5 voturi)    
        Bunul simt (Luni, 16 noiembrie 2015, 10:55)

        oopsie_daisy [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Dar nu cred ca era cazul sa se ajunga pina la "a asculta opinia comunitatii medicale". Cred ca pentru orice om de buna credinta era simplu de inteles ca un june de 28 de ani mai are mult pina sa aiba capacitatea de a fi ministrul unui portofoliu atit de complex cum e cel al Sanatatii, indiferent ca a pozat in chiloti sau nu. Daca era vorba de Tineret si Sport sau turism, hai ca mai inchideam ochii, si chiar dadea bine un toy boy pentru imagine.

        Mai apoi, cred ca un tinar medic rezident cu bun simt isi cam da seama, la 28 de ani, ca nu e de nasul lui pozitia de Ministru al Sanatatii. Dar observ ca tot mai multor oameni le lipseste capacitatea de a-si vedea propriile limite. Sint sute si mii de tineri care au facut specializari de citeva luni in Management in tot felul de universitati, dar asta nu ii face automat manageri. Mai e nevoie de experienta si de o anumita personalitate, de capacitati de leadership, negociere, samd. Ah pardon, am uitat, in Romania nu e nevoie de toate astea, e nevoie doar de nume, proptele politice sau de bani. Sau poate doar sa fii putin mai frumusel/frumusica si deschis/a la nou, vezi pleiada de consiliere ale politicienilor nostri. Daca faptul ca aceste consiliere exista (probabil pe banii contribuabililor) este deja jenant, faptul ca un asemenea personaj era cit pe ce sa acceada la postul de ministru este deja ofensator.
        • +1 (1 vot)    
          Referitor la „ascultarea opiniei..”, (Luni, 16 noiembrie 2015, 18:37)

          Non.e [utilizator] i-a raspuns lui oopsie_daisy

          aveți drepttate.
          Pe de altă parte, nu sunt de acord cu generalizarea.
          Sunt sigur că aveți și dumneavoastră printre cunoștințe o mulțime de tineri apți ( atât fizic dar și intelectual) de a fi miniștri.
          Pe lângă experiență e necesar, poate, și un dram de inovație, de încercarea de a sări din rutină sau chiar de puțin nonconformism.
          Experiența poate fi asigurată de echipă, dacă aceasta este de bună credință.
          • 0 (0 voturi)    
            Erată (Luni, 16 noiembrie 2015, 18:55)

            Non.e [utilizator] i-a raspuns lui Non.e

            Îmi cer scuze pentru eroarea din titlu. A se citi dreptate.
        • 0 (2 voturi)    
          nu e "de nasul lui"!?.. (Luni, 16 noiembrie 2015, 23:31)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui oopsie_daisy

          nu-l cunosc pe tanarul in cauza, deci nu pot sa-mi dau cu parerea, dar cred ca aveti o imagine gresita despre functia de ministru. un ministru este un manager de proiecte.. la 28 de ani avem in Romania sute sau poate chiar mii de tineri capabili sa duca in spate proiectele necesare pentru aducerea Ministerului Sanatatii in secolul 21.
          cu siguranta ca sunt si destui medici trecuti de 40 sau 50 capabili sau mai capabili, dar cu ce ii ajuta varsta? ca sa treaca peste preconceptiile unora mai ingusti la minte, care cred ca varsta implica automat autoritate si respect?...
    • -7 (25 voturi)    
      guvernul dacian soros se face de ras (Luni, 16 noiembrie 2015, 9:33)

      Engie [anonim] i-a raspuns lui Hipius

      Dacian ori e mincinos cand spune ca si-a facut singur guvernul, ori e incompetent sau rau intentionat prin propunerile facute. In oricare caz, nu merita sa fie PM al Romaniei.

      Totusi cred ca propunerea lui cap de nevastuica e facuta doar pt ca toata lumea sa vorbeasca numai de asta, si sa uitam de celelalte otravuri tehnocrate strecurate in guvern. Apropo, de ce nu vorbiti mai bine de inlocuitorul acestui tanar, decat de el?
  • +17 (23 voturi)    
    Nu e singurul (Duminică, 15 noiembrie 2015, 22:53)

    Anonymus [anonim]

    Poate ar fi necesara putina atentie si in zona propusului ministru pentru relatia cu Parlamentul. In mod clar nu este la fel de important, dar se poate identifica acelasi mod de operare. E posibil sa fie un tanar ok, dar de la a duce cafelele prin grupul PNL-ALDE (cu treceri pe la tataie Rusanu) la functia de ministru, e un salt maricel. Astfel incat, cel mai plauzibil e ca tot altii sunt papusarii.
  • -1 (19 voturi)    
    tot politica.. (Duminică, 15 noiembrie 2015, 22:55)

    beeeeeenar [utilizator]

    e un guvern slab. prea multe controverse in jurul numelor propuse.
    iarasi plomba stricata la aparare.
    o tanti care s-a remarcat pe fb la finante.
    a manageriat asa bine toba politia incat sa fie o solutie ca ministru?
    de ce nu a ales niste buni profesionisti cu adevarat? pentru ca totul e imagine si reclama.
  • -3 (25 voturi)    
    la indigo, si sint mai multe dosare in guvern (Duminică, 15 noiembrie 2015, 22:56)

    U_swamp [utilizator]

    De ce nu vreti sa pricepeti ca situatiei Cristinei Guseth la Justitie este copie la indigo cu a tinarului Baciu la Sanatate? Daca un medic cu o cariera solida, dl dr. Serban, s-a putut exprima public ca este ofensat de propunerea premierului desemnat Ciolos, de ce oare un avocat, un judecator sau un jurist-consult impecabil (si avem astfel de oameni) nu se arata jignit de propunerea nulitatii Guseth la Justitie? Un ingineras de telecomunicatii care dupa 90 a vazut ca nu poate face nimic cu ingineria si a virat-o catre societatea civila facindu-si acolo proptele si prezentind disponibilitatea de a gindi "democratic"? Cunosc zeci de TCM-isti, de ingineri de imbunatatiri funciare, de aeronave care au avut un parcurs similar. Nu faptul ca s-au insinuat intr-o meserie pentru care nu aveau studii si cultura e buba. Nenorocirea e ca au creat retele de tip mafiot in insasi "mareata" societate civila. Se leaga unii de altii cu centuri de siguranta si cel care ajunge mai sus foloseste "nodurile" de retea ca pe pioni, dindu-le acces la finantarile externe pentru proiectele democratice. Vi se pare abracadabrant ca Monica Macovei sa fie un fel de don Vito al ong-urilor? Ei bine, asta e, iar puterea famigliei sale a crescut urias de cind e europarlamentar caci a extins itele la nivel european.
    Va amintiti cum in seara cind multimea din strada a cerut demisia guvernului Ponta, Macovei a facut un comentariu pe hotnius cum ca ea ar vrea sa strige in strada dar stie ca tinerii nu ii vor pe politicieni. De fapt ea a fost in strada si la prima intilnire cu Iohannis la Cotroceni, le-a trimis pe Laura Stefan si pe Guseth sa se asigure ca una din ele va fi la justitie. Si iata, asa ajunge un inginera fara studii de specialitate, fara lucrari, fara CV, fara prestanta profesionala sa manevreze sforile justitiei pentru Macovei si... pentru cine e in spatele lui Macovei.
  • +9 (19 voturi)    
    Votati Busoi! (Duminică, 15 noiembrie 2015, 22:57)

    Gustav666 [utilizator]

    Pai papusarul este chiar numitul Busoi, personaj pe care Antena 3 si Gadea in mod special il promoveaza aproape zilnic ca viitor Primar General.
    Ce-i drept, tanarul rezident in chiloti e chiar un baiat frumos...
  • +14 (22 voturi)    
    Comment sters de user (Duminică, 15 noiembrie 2015, 23:03)

    andipetre [anonim]

  • +2 (10 voturi)    
    lipsa??? (Duminică, 15 noiembrie 2015, 23:03)

    gabi [anonim]

    poate sa fie adevarat ca lipseste experienta manageriala la el. dar la ce foloseste experienta cand toata se duce pe sfori politice si clientelisme? eu prefer unu cu mai putina experienta dar neintinat politic decat cineva care sa-mi zica ca face ceva si de fapt trage sforile doar pentru cativa privilegiati.
    daca cineva are dorinta sa faca ceva bun se va stradui sa faca ceva bun. In cel mai rau caz va putea esua dar incercand... in schimb cand vine unu care stii ca nu va face nimic fara acord politic si fara sa serveasca la niste interese meschine, chiar daca are experienta dar n-are permisiune... ce crezi ca va face? E plina tara de experti ce roiaza in mediul politic dar cred ca sunt putini care au spirit de sacrificiu si sincer si fara interes vor sa faca ceva pentru cetatenii acestei tari.
  • +18 (30 voturi)    
    excelenta (Duminică, 15 noiembrie 2015, 23:07)

    victor L [utilizator]

    analiza, ca intotdeauna.
    Dl Ciolos incepe prost.
    Si, desi spune ca si-a ales singur ministri, este o minciuna.
  • +8 (36 voturi)    
    Sa nu facem (Duminică, 15 noiembrie 2015, 23:12)

    KostasP [utilizator]

    Din tantar armasar. A fost o propunere neinspirata si retrasa dupa o singura zi. Da, e o greseala dar o greseala minora si fara consecinte, in comparatie cu "cel mai cinstit guvern", condus de monta.
    • +14 (18 voturi)    
      Nu e chiar asa (Duminică, 15 noiembrie 2015, 23:40)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      La acest nivel nu mai vorbim de amatori sau cei care se initiaza. Departamentele de PR al Partidelor politice isi iau notite in toi de acum pana in momentul in care le vor folosi pe toate adunate la un loc pentru a arata ca un guvern condus de ei e mai bun.

      La experienta Dl Ciolos ma mira o astfel de greseala grava dupa cum spune si Vlad in articol.

      Asta inseamna ca daca Ciolos nu va avea o echipa foarte buna de consilieri va da rateu dupa rateu cu orice guvern isi formeaza.

      Pentru a contracara partidele trebuie sa fie imaculat!
    • +8 (18 voturi)    
      ... greseala minora ? (Luni, 16 noiembrie 2015, 5:52)

      utug [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      Gresala minora ? Dl Ciolos a facut o colosala gafa.
      Dl Ciolos si-a pierdut credibilitatea. Gafa creste in amploare daca incerci sa explici sau sa repari.

      Napoleon in 1804 a dispus uciderea lui Louis Antoine de Bourbon, duce d'Enghien. Cand acesta a fost executat Fouché (sau Talleyrand ?) ar fi rostit: "C'est pire qu'un crime, c'est une faute" [este mai rau decit o crima, este o gafa].

      Louis Antoine, Duke of Enghien
      http://en.wikipedia.org/wiki/Louis_Antoine,_Duke_of_Enghien
  • +3 (11 voturi)    
    fain (Duminică, 15 noiembrie 2015, 23:12)

    PaoloCorbera1 [anonim]

    dar adevărul acestui faux-pas nu poate să nu sară în ochi, acest minister nu poate să aibă un ministru solid, care să impună o politică proprie. Deja se vorbește că noul candidat, Achimaș, e cercetat de DNA...
  • +5 (11 voturi)    
    La invatamant idem (Duminică, 15 noiembrie 2015, 23:30)

    cartofil [utilizator]

    Probabil si in alte ministere. Nu se poate scapa de influenta politrucilor cred ca inca vreo 2 decenii.
    • +2 (8 voturi)    
      Ehe! (Luni, 16 noiembrie 2015, 1:10)

      Hohey [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      Adrian Curaj este favoritul celor de la Hotnews! O sa iei multe minusuri :)
  • +2 (4 voturi)    
    Specialisti.... ! (Duminică, 15 noiembrie 2015, 23:31)

    TRABI [anonim]

    Ar fi bine ca dl. Ciolis sa nu joace tontoroiu dupa cum cere fiecare specialist . Avem nevoie de foarte buni specialisti si in spitale si la CE .
  • +4 (8 voturi)    
    Comment sters de user (Duminică, 15 noiembrie 2015, 23:52)

    tenere [anonim]

  • +11 (17 voturi)    
    Supra-genii & critică (Luni, 16 noiembrie 2015, 0:02)

    NuAmCondusBugatti [anonim]

    Nu prea înțeleg de ce critică toată lumea propunerile de parcă până acum (ultimii 25 de ani) am avut cele mai mari somități, pentuplu-nobelizate.

    Nicolae Bănicioiu, fostul, https://ro.wikipedia.org/wiki/Nicolae_B%C4%83nicioiu, termină în 2004 stomatologia și se aruncă în politică. A văzut măsele cam câte Bugatti am condus eu.

    Chiar nu găsiți că oricine (dar absolut oricine, luat din șanț sau de la Harvard) poate să conducă un minister dacă ținem cont de supra-geniile care au fost în asemenea posturi de 25 de ani încoace?
  • +7 (9 voturi)    
    e un preț pe care (Luni, 16 noiembrie 2015, 0:03)

    Mariicaialbastri [utilizator]

    Dacian Cioloș era pregătit să-l plătească pentru a avea susținerea liberalilor...ce-i așa de greu de priceput?
  • +1 (21 voturi)    
    Buna argumentatia, dar... (Luni, 16 noiembrie 2015, 1:52)

    Hohey [utilizator]

    Maestre Mixici, faci citeva greseli nepermise pentru un jurnalis cu experienta precum esti. In primul rind, daca nu-l cunosi, nu ai date publice despre el, ar fi trebuit sa vorbesti cu el inainte sa-l critici. In al doilea rind, daca Ciolos l-a propus, cred ca este responsabilitatea lui, faptul ca il retrage la prima adiere de vint, imi spune ca fie l-a acceptat ca troc politic, fie, cu toata experienta lui europeana, nu este o alegere buna pentru un Prim Ministru deoarece nu este in stare sa formeze o echipa...si discutia poate continua dar nu e cazul acum

    Ca principiu, Ministrul Sanatatii trebuie sa fie un bun lider si un om cinstit. Una este lider alta este manager. Faptul ca a facut o scoala medicala si are 4 ani de experienta in sistemul spitalicesc atit romanesc, cit si european, este sufucient cind ai calitati de lider. Poate profesorii aia din Franta cu care se lauda ca a lucrat l-au recomandat, nu avem de unde sa stim pina nu il intrebam.

    Cu tot respectul pentru profesorul tau, MA INGROZESC cind vad o monstrozitate de afirmatie comunistoida : "Pentru mine contează faptul că, propunând un rezident, oricât de valoros ar fi fost el, ați dovedit lipsă de orientare și de maturitate. " "Lipsa de maturitate" era vorba preferat a a lui Iliescu. Transmite-i profesorului tau ca Steve Jobs sau Bill Gates nici nu terminasera scoala cind incepeau o afacere cu impact planetar. Iar, exemplele pot continua cu duiumul...dn pacate ele vin din lumea unde profesorii nici nu stiu cine este ministru in domeniul lor.

    Stiu, profesorul tau si multi altii ca el se simt jigniti ca un rezident sa vina sa le strice afacerea...cu sigurnata, daca li se ofera posibilitate se vor gasi suficienti rezidenti capabili sa puna la punct SISTEMUL.

    Nu in ultimul rind, poate unii dintre rezidenti au facut poze in chiloti (contra cost), tocmai ca sa isi permita sa refuze SPAGA, pe care altcumva trebuiau sa o ia de la pacientii lor.
    • +13 (17 voturi)    
      As fi de acord cu dumneavoastra daca ... (Luni, 16 noiembrie 2015, 6:17)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui Hohey

      1. Tanarul respectiv n-ar avea niste legatura cu oameni precum Busoi din PNL ceea ce ma duce cu gandul ca de fapt Ciolos a primit propunerea in plic si nu a ales singur.
      2. Tanarul respectiv ar fi creat totusi ceva pana la varsta de 29 de ani. Comparatia cu Jobs si Gates e hilara. Aia pana la 30 de ani au creat si conduceau deja companii mari ori tanarul nostru nu s-a remarcat prin ceva extraordinar in domeniul sau. Exista si astazi persoane in US care la 32 de ani au ajuns CEO la companii cunoscute dar oamenii aia au inceput sa urce de la 18 ani iar aceste cazuri sunt foarte , foarte , foarte rare.
      3. Chiar daca pustiul ar fi un geniu , va asigur ca ar fi sanse minime ca pana la 29 de ani sa devina un bun lider sau manager. In general ca sa reusesti cu o idee ai nevoie de oameni cu multa experienta care sa organizeze treaba si sa faca o gramada de alte lucruri , ideea in sine conteaza mult mai putin decat executia.

      3. As fi de acord cu faptul ca in domeniul medical sunt o gramada de orgolii si profesorul nu are neaparat dreptate. Personal nu m-ar fi deranjat ca la Min. Sanatatii sa fie o persoana din afara sistemului dar care are experienta in ce priveste leadershipul si managementul unei companii sau institutii. Dar nu e cazul aici.
      • 0 (0 voturi)    
        De dragul amorului... (Luni, 16 noiembrie 2015, 20:03)

        Hohey [utilizator] i-a raspuns lui Marius

        1. Pai daca a primit propunerea in plic nu se leaga cu ceea ce declara, ca el si-a ales oamenii. Cind formezi o echipa, ca lider iti iei responsabilitati. Domul Ciolosi a esuat lamentabil...sau minte de rupe.

        2. POATE ar fi facut putina ordine prin sistem. Dar cum sa faci daca vin unii si iti taie craca? Lasa cu inceput la 18 ani, nu-i chiar asa. Ca sa fie un inceput trebuie sa nu exista un sfirsit inca inainte de inceput :)

        3. Inca un cliseu al mediocritatii ce ne-a fost indusa in toti acesti ani. Bine ca au fost buni cind au iesit in strada...
    • +1 (1 vot)    
      mai multi tineri nepatatzi (Luni, 16 noiembrie 2015, 16:35)

      jescu [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

      In momentul asta, oameni cu experienta pe indelungata de management in institutii publice, inseamna in marea majoritate oameni care au "datorii" politice. In anii '90 si 2000 venea politicul si spunea, te pun manager(de spital, de etc), dar tu dai contracte la firmele X, Y, Z. Daca politicul nu te voia, nu erai manager. E adevarat ca unii manageri erau foarte capabili, dar pana la urma au ajuns toti patatzi(fortati de politic sau impartind "profitul" cu politicul). Nu-l cunosc pe tipul care a fost propus initial, dar il apreciez pe Ciolos ca incearca sa recruteze din zona oamenilor nepatatzi. Faptul ca a facut poze pentru o agentie de fotomodele, e din aceeasi categorie cu ce fac alti medici rezidenti cu salarii foarte mici, care sunt constransi sa castige un ban din cauza salariilor mici(unii fac chestionare de marketing, altii prin call centere,...). Sa inteleg ca toata aceasta generatie de medici rezidenti si-au ratat viitorul, pentru ca au fost constransi sa accepte joburi injositoare ? As prefera ca Ciolos sa demonstreze contrariul, si sa-l numeasca pe acel tanar din nou(cu conditia sa nu-i fi fost propus politic).
  • +7 (7 voturi)    
    Amu'...să luăm aminte. (Luni, 16 noiembrie 2015, 2:29)

    AlinL [utilizator]

    ...ce să mai zicem. Au zbârcit-o cu nominalizarea de la Sănătate. Pe urmă au corectat-o, fără spectacol, fără tam-tam.

    Hai să nu ne mai jignim atâta cu toții și să avem puțină răbdare. Eu unul recunosc că dacă mi s-ar oferi job-ul de PM în România, în actualul context politic, nu l-aș accepta pentru nimic în lume (sunt foarte relaxat oricum că nu e nici un pericol de așa ceva pentru mine :) ). Dar zic și eu că n-o fi treabă ușoară să fii PM în România astăzi. Articolul lui Razvan Orasanu de pe Contributors este lămuritor în legătură cu posibilele probleme care apar în asemenea situații:

    http://www.contributors.ro/editorial/care-vor-fi-primele-7-lucruri-de-care-se-vor-lovi-%E2%80%9Ctehnocratii%E2%80%9D/

    O fi fost și o capcană. Domnul Cioloș să se gândească bine cine i-a pus acel nume pe masă și să ia aminte.
  • +11 (11 voturi)    
    si Comanescu (Luni, 16 noiembrie 2015, 4:26)

    vezi [utilizator]

    la externe ?!
    Nu numai ca face parte din vechea garda a securitatii...
    Si daca recitim ce spunea TBasescu despre Comanescu, atunci cand era ambasador in Germania...cum explica mr. Comansecu lovitura de stat din vara lui 2012 !!!
    Intre timp a evoluat la consilier la Cotroceni si acum...ministru de externe !!!!
    Si vorbim de curatenie si oameni noi :-(
  • +17 (19 voturi)    
    o mica remarca (Luni, 16 noiembrie 2015, 4:33)

    vezi [utilizator]

    "Lazar Comanescu lucreaza in Ministerul Afacerilor Externe din 1972"
    Sunt convins ca este cel mai bun pentru aceasta functie (are "spatele" acoperit).
    Cine putea sa lucreze la Ministerul Afacerilor Externe inca din 1972 ?!
    Banuiesc ca este unul dintre nominalizatii strazii ca "oameni noi ! "
    • -1 (5 voturi)    
      Al tanarul nu e bun, al batran nu e bun (Luni, 16 noiembrie 2015, 6:19)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui vezi

      Sa nu exageram totusi.
  • -1 (9 voturi)    
    viitor negru. sau rosu (Luni, 16 noiembrie 2015, 6:38)

    Dedalus [anonim]

    Se pare ca de fapt cetatenii romani nu mai vor guvernare.

    Optiunea pentru anarhie, mascata in govern technocrat este o borna pe "drumul Greciei".
  • +7 (7 voturi)    
    "problema"... (Luni, 16 noiembrie 2015, 8:53)

    lili [anonim]

    I-a fost bagat pe gat, probabil chiar de catre liberalul Busoi, liberalul de 36 de ani MILIONAR in Euro, la varsta asta!
    Un invartitor de bani, fost medic, are împreună cu soţia, 9 terenuri în Bucureşti, la Herculane şi în judeţul Mehedinţi, economii de peste 800.000 de euro, dopuă apartamente în Bucureşti, unul la Bruxelles şi o casă în Drobeta Turnu-Severin, tablouri, ceasuri şi bijuterii de aproape 50.000 de euro, 250.000 de euro acordaţi ca împrumut unei persoane fizice şi 1.200.000 de lei investiţi în firma proprie: CSB European Business Target."
    E evident ca Ciolos nici nu-l cunostea, la fel ca si in cazul celorlati minsitri, e greu de crezut ca-i cunostea dinainte pe toti, eu cred ca i-au fost "recomandatI", adica i-au fost "bagati pe gat", ca si PSDistul Vasile Dancu, ca si penalul Petre Toba la MAI....
    Functiile de forta le-a pastrat PSD, la MD, la MAI... pe ici pe colo vedem tehnocratii ce vor face sau nu vor face...ce mare branza sa faci intr-un an de zile, cand Dragnea a spus clar ca PSDul lui, cel mai mare partid din Parlament, va "monitoriza" tot, adica orice PROIECT va trebui sa aiba girul PSD, altfel nu trece!
    Ba, mai mult i-a cerut lui Ciolos sa nu se atinga de PSDeii lor, ca sa "asigure stabilitate" acum in prag de iarna!
    "Reforma" tip Ponta, ma tem ca va continua cata vreme avem PSDul cel mai mare partid... si-l vom avea inca multa vreme cat timp cei peste 5 milioane de romani saraci, anlfabeti si votanti de PSD vor iesi regulat la vot asigurandu-i PSDului pozitia politica de nezdrunginat...
    Saracia va mentine PSDul inca multa vreme la putere...
    Tehnocratii profesionsiti vor umple din cand in cand golurile in momente cand societatea da pe rascoale si cere altceva... scurte momente...
    • +3 (3 voturi)    
      Imi pare rau (Luni, 16 noiembrie 2015, 11:25)

      dan tulceanu [utilizator] i-a raspuns lui lili

      ca nu pot sa-ti dau mai multe plusuri.
    • 0 (0 voturi)    
      Să nu cădeți în extreme, vă rog. (Luni, 16 noiembrie 2015, 18:52)

      Non.e [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Nu toți cei care nu sunt de acord cu dumneavoastră
      ( la votanții psd mă refer), sunt proști, săraci și analfabeți.
      Când vom învăța să ne respectăm unii pe alții, și să respectăm opiniile celorlalți, vom da un semn că începem să devenim oameni civilizați.
      Afirmații de genul celei de mai sus sunt scandaloase.
      • 0 (0 voturi)    
        nu-i deloc scandalos... (Marţi, 17 noiembrie 2015, 9:10)

        lili [anonim] i-a raspuns lui Non.e

        Votantii de PSD sunt oamenii saraci, needucati si, e-adevarat, si oameni cu scoli ajunsi insa in retele de hotie PSDista!!
        Si ei voteaza PSD pentru ca isi voteaza INTERESELE personale!
        Oricum, harta pe judete arata ca votantii majoritari ai PSD sunt in sudul subdezvoltat, Moldova subdezvoltata....
        Uite aici cele mai reprezentative alegerile: prezidentialele din 2014!

        Comparati voturila Johannis si voturile Ponta!
        http://www.mediafax.ro/politic/rezultate-finale-alegeri-prezidentiale-ponta-40-44-iohannis-30-37-harta-votului-unde-a-castigat-ponta-si-unde-a-castigat-iohannis-13486344

        Harta arata clar care-s votantii de PSD!
        E ROSU in Muntenia, Olteania, Dobrogea, sud-vestul subdezvoltat, Moldova toata, plus zona miniera Hunedoara dependenta de pomenile PSDiste....
        Relevant?!
        Uitati-va la PIBul pe judete!
      • 0 (0 voturi)    
        psd (Marţi, 17 noiembrie 2015, 11:08)

        AdrieanAvram [anonim] i-a raspuns lui Non.e

        Scandaloase... dar… foarte adevarate !!!
  • +2 (4 voturi)    
    Banicioiu (Luni, 16 noiembrie 2015, 9:04)

    Jeu [utilizator]

    Dupa cate cunosc eu nici Banicioiu, ministrul actual, nu are prea multa scoala, este medic stomatolog dar nici macar meseria asta nu a practicat-o. Deci experienta zero si la el. Asa ca Ciolos a plusat si a pus ministru unu mai tanar si mai frumos ca Banicioiu, probabil ca dupa cel mai cinstit guvern, al lui Ponta, vrea sa castige si el trofeul de cel mai sexy guvern. Si unde putea sa actioneze decat la sanatate, unde pe toti ii doare la basca de sanatatea romanilor, sa moara da-i dreaku.
  • +2 (4 voturi)    
    Ce-o fi fost in capul lui Ciolos? (Luni, 16 noiembrie 2015, 9:40)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Greu de aflat. Dar numirea arata ca Ciolos este cam INCOMPETENT in ce priveste cine si cum poate conduce un minister. Cit despre presiunile si sugestiile primite de l partide, se adevereste ca a cedat influentelor, cazul Busoi-Baciu fiind ilar, dar graitor.
  • +3 (7 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 16 noiembrie 2015, 9:40)

    [anonim]

    • -2 (2 voturi)    
      serios? (Luni, 16 noiembrie 2015, 10:13)

      athos64 [utilizator] i-a raspuns lui

      Prin urmare, era buna daca era casnica cu masterat si doctorat...

      Eu mai iau cu mainile de cap cand citesc astfel de comentarii...
  • -1 (5 voturi)    
    ? (Luni, 16 noiembrie 2015, 9:45)

    I [utilizator]

    faptul ca nu avea experienta nu prea conteaza. Degeaba are experienta daca e pus pe furat. Asa ca mai bine de 100 de ori unul fara experienta dar care nu fura.
  • +1 (5 voturi)    
    o gafa, intr-adevar (Luni, 16 noiembrie 2015, 9:59)

    athos64 [utilizator]

    Un Guvern facut in 2 zile, aproape nu avea cum sa greseasca la nominalizari. Si eu cred ca asta este una dintre erori.

    Sa nu facem insa greseala sa extindem rationamentul asupra intregii prestatii a lui Ciolos,CV urile celor mai multi sunt convingatoare, unele chiar remarcabile. Cat despre prestatii, sa vedem. Dar este INFINIT mai important sa intelegem ce progres este un astfel de Guvern, in raport cu cel din care faceau parte o gramada de penali, in frunte cu fostul Ministru de finante. Si mai ales, sa acceptam ca motivatia acestor oameni este, foarte probabil, total diferita de cea generata de "procentele pentru partid si pentru sine" din contractele publice.
  • +3 (7 voturi)    
    profesorul S (Luni, 16 noiembrie 2015, 10:08)

    lila [anonim]

    marele profesor Serban, ne spunea in 1994/1995, cand eram rezident, "pai ce sa faceti si voi, mergeti prin saloane si faceti pe medicul!?", probabil de aceea are asa o impresie de proasta despre rezidenti! apoi, am reusit sa ajung rezident in Franta, si intradevar sunt medic
  • +1 (3 voturi)    
    Marioneta (Luni, 16 noiembrie 2015, 10:40)

    Eba_ba [utilizator]

    Cat de incapabil sau de vandut poti fi ca sa propui un pustiulica care de abia a iesit de pe bancile scolii, ministru la sanatate ...si asta pe considerente de "experiență în străinătate, dar și experiență privind mediul spitalicesc"?!!! Experienta, poate, la shopping in strainatate ca altfel - vax!. Bai, nea asta frantuzitu' crezi ca romanu' nu s-a lamurit cum si ce e si cu strainii si strainatatea asta?!! Lasa-ne, ca ne-am lamurit!
  • -1 (1 vot)    
    chiar asa (Luni, 16 noiembrie 2015, 11:15)

    gigi1 [utilizator]

    Cum domne sa pui pe cineva cu zero experienta in ale spagii?
    La sanatate e indeajuns sa opresti deturnarea masiva de fonduri si deja o sa se vada imbunatatiri mari.
  • +1 (1 vot)    
    O capcana (Luni, 16 noiembrie 2015, 11:20)

    goe [anonim]

    E clar ca a fost o capcana intinsa lui Ciolos. Ciudat este ca a muscat-o.
    Curios as fi sa stiu care a fost partidul care i-a intins capcana ca sa stim si noi cu cine (nu) votam la anu.
  • 0 (2 voturi)    
    CIOLOS E SANATOS LA CAP?? (Luni, 16 noiembrie 2015, 11:21)

    Tehno Crac [anonim]

    Daca il platea cineva pe unu sa discrediteze notiunea de tehnocrat mai tare decat a reusit Ciolosel gratis... nu reusea atat de bine in nici macar o saptamana.

    Un psiholog la Mari proiecte de dezvoltare regionala si investitii.
    Un inginer la Justitie.

    Lipa e singura tehnocrata. Hahahahahaha.
  • -1 (1 vot)    
    pentru ca rezidentii in strainatate chiar muncesc (Luni, 16 noiembrie 2015, 11:22)

    o femeie [anonim]

    pentru cei ramasi in tara, aflati ca REZIDENTII din strainatate sunt carne de tun: garzi singuri, opereaza singuri, isi fac cerere de necesar de medicamente si chiar le primesc, iau decizii, fac dosare medicale si apoi pregatesc de prezentat cazul comisiei medicale, iau dciziile rapide de interventii si le efectueaza pe loc, etc. (mai ales romanii!!!)
    Nu e ca in ro unde profesorul universitar /seful de sectie/ alti babalaci cunoscatori vin si ii supravegheaza, ii consiliaza, pt ca nu mai au aceleasi reflexe si entuziasm si energie si rezistenta fizica! sunt mai valorosi sa predea si sa supervizeze 5-10 romani platiti cu minimum.
  • +2 (4 voturi)    
    L-au retras, multumiti? (Luni, 16 noiembrie 2015, 11:26)

    skanda7 [utilizator]

    Ciolos a inteles eroarea si a reparat-o. E un semnal foarte bun si e trist ca nu ati actualizat articolul pentru a mentiona asta.
    In alta ordine de idei, pana acum am avut ministri ai sanatatii indivizi "competenti". Va intreb, la ce ne-a folosit? Ce au facut ei pentru sistemul medical romanesc? De ce spitalele arata cum arata daca erau asa valorosi?
    Sa nu ma intelegeti gresit, nu incerc sa-l sustin pe domnul in boxeri si patratele pe abdomen, doar ca ma dezgusta furia cu care v-ati aruncat cu totii sa muscati din Ciolos.
  • 0 (2 voturi)    
    Corect (Luni, 16 noiembrie 2015, 12:01)

    George [anonim]

    Mama (medic) mi-a spus acelasi lucru ca si d-voastra in articol : "chilotii" domnului nu au nici o relevanta DAR nominalizarea unui rezident pe ditamai postul de ministru este o jignire pentru toti medicii. In primul rand omul nu este tehnocrat in sensul limbii romane, in medicina esti specialist cu adevarat abia dupa rezidentiat si dupa ceva ani de experienta. Experienta sa in management spitalicesc : zero. Este foarte posibil ca omul sa fie un medic excelent si sa devina un excelent specialist - dar nu avem deocamdata cum sa stim asta. Iar faptul ca Ciolos a renuntat imediat la nominalizare ma face foate confuz... Ori l-a studiat pe domn si era sigur ca este bun (si in acest caz trebuia sa mentina nominalizarea) ori mult mai probabil a primit mutarea in plic si abia dupa aia a vazut cine este de fapt domnul.... Daca este varianta 2 atunci cu scuzele de rigoare, s-a dus exact scopul acestul guvern (oameni nenumiti politic ci doar dupa competente). Penibil.
  • 0 (4 voturi)    
    acum cativa ani, Udrea era ministrareasa (Luni, 16 noiembrie 2015, 12:08)

    jackalphonse [utilizator]

    cu aceeasi experienta ca chilotzul asta.
    Pantaloni stransi pe fund, decolteuri, genti scumpe si...cam atat.
    A urmat un jaf de proportii pe ministerul pastorit de ea.
  • +3 (3 voturi)    
    di medici (Luni, 16 noiembrie 2015, 12:14)

    barbu brailoiu [anonim]

    pe lângă liberalul Bușoi mai sunt niște (foști) liberali și medici. unul dintre ei, Sorin Paveliu, a luptat din greu, printr-o suită de articole publicate pe blogul personal și pe site-ul România Curată, pentru menținerea prețurilor exorbitante la medicamentele de pe piața românească (scrierile sale pot fi citite și evaluate). și numele lui a circulat pe lista de posibili miniștri.o fi fost în fața... în spatele junelui ales la prima strigare? sauu ăsta a fost sacrificat deliberat? oricuum al patrulea ardelean ar trebui să dea bine.
  • +1 (3 voturi)    
    Sa inteleg ca doar cei cu "experienta" acu access (Luni, 16 noiembrie 2015, 12:33)

    Cetatean roman [anonim]

    Oare doar cei cu experienta au access in conducere? sau aceste ganduri sunt de tip comunist? Sa intelegem ca daca nu a mai fost in acest angrenaj al "furturilor", si nu stie cum se "misca lucrurile" nu isi poate face treaba? De ce in companiile privat un om tanar 2,3 ani experienta poate sa ajung in functie de conducere luand fata celor cu 10 de ani de experienta? De ce unii risca cu aceste decizii dar in "politica" nu se poate? Oare pentru ca exista posibilitatea ca omul sa nu fie corupt si "atunci ce poti face cu el"?
  • 0 (0 voturi)    
    Si totusi (Luni, 16 noiembrie 2015, 12:46)

    athos64 [utilizator]

    Chilotii sunt problema:

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-20595998-misterul-retragerii-rapide-din-guvern-lui-adrian-baciu-chirurgul-fotomodel-dragnea-spus-lui-ciolos-nu-vota-executivul.htm
  • +1 (5 voturi)    
    Chilotii n-au nicio vina! Ciolos, da! (Luni, 16 noiembrie 2015, 12:58)

    EllenaS [utilizator]

    Daca nu apareau pozele cu chilotii, acest tanar ar fi ajuns Ministrul Sanatatii? Aici e intrebarea? E ca si cand pui director de scoala generala un absolvent a 8 clase, fie si premiant. Atata infantilism aratat de Ciolos cu aceasta desemnare nu s-a mai vazut!
  • +4 (4 voturi)    
    O INTREBARE : BACIU, DE CE NU A REFUZAT POSTUL ? (Luni, 16 noiembrie 2015, 13:50)

    Susufler0 [utilizator]

    Sa faci Facultatea de medicina, sa faci 2 ani de stagiatura sa incepi rezidentiatul sa alegi specializarea in chirurgie, nu sa zicem, cu scuzele de rigoare, medicina de familie, ci in chirurgie si nu oarecare ci chirurgie cardio-vasculara, asta presupune ca iubesti sa salvezi oameni, presupune sa ai VOCATIE. Presupune ca vei invata si vei opera toata viata, ca vei uri momentul in care, dupa ce ai depasit varsta de pensionare cu ani buni, trebuie, totusi, in mod obiectiv sa te retragi. Ori, ce avem in cazul d-lui Baciu. Nici nu a terminat rezidentiatul si accepta propunerea de a deveni ministrul Sanatatii. Las la o parte faptul ca nu i s-a propus sa fie ministru al sanatatii al statului Luxemburg, sau al Suediei, sau al Norvegiei, sau al Canadei, unde cred ca si eu m-as fi putut descurca, avand nevoie doar de bun simt si de niste consilieri pe domenii. I s-a propus sa pastoreasca domeniul sanatatii din Romania. In vremuri normale, o persoana careia i se propune un astfel de post are 3 posibilitati : sa ceara un ragaz pt a chibzui , sa refuze pe loc sau sa accepte pe loc. Ordinea in care am enumerat posibilitatile nu este de loc aleatorie. Cand ti se propune de pe o zi pe alta, daca nu poti accepta pe loc, ingrosi categoria celor care refuza pe loc. Chirurgul cardio-vascular de vocatie , Onorabilul domn Baciu, a acceptat pe loc (pt ca asta inseamna daca ti se propune sambata si accepti duminica). E vina tanarului Baciu ? In ordinea "vinovatilor" el este ultimul. Dom Busoi, este penultimul iar pe primul loc este Dacian Ciolos. Nu este admisibil ca atunci cand ti se propune o persoana ca sa o iei in echipa ta, sa nu-i citesti CV-ul cu maxima atentie si sa observi astfel ca nu are nici macar rezidentiatul terminat, cu examen absolvit, ca nu are deci decat 4 amarati de ani de practica, in care nu a operat niciodata singur. Atat si era suficient ca sa il refuzi pe Busoi, ba chiar sa-i faci si o mustrare in gluma, cum ca esti "sabotat" chiar de apropiati. BILA NEAGRA
  • +4 (4 voturi)    
    De acord.. (Luni, 16 noiembrie 2015, 13:58)

    akillies [utilizator]

    ..e un medic la inceputul carierei (chirurg, rezident,,nu stiu, dar e la inceput) si mai e si tanar..28 de ani..prea tanar sa fie ministrul santatii... si posibil sa fi fost aruncat in ochii lui Ciolos de vreun papusar din politica romaneasca...

    Dar sa nu uitam cati ani si ca varsta si ca exprienta avea fostul ministru al finaintelor in cabinetul Ponta (nu mai stiu care), tanra absolenta Harvard etc. etc. langa care Ponta isi dadea ochii peste cap acum un an la cotroceni..sau 1 an si jumatate..?

    De ce atunci nu a sarit niciun economist sa critice decizia lui Ponta?!?
    Poate si din cauza ultimelor evenimente oamenii au simtit neovia sa se implice...
    Dar totusi, prea e atacat Ciolos asta pe toate partile (presa, partide, opinie publica). Haideti sa nu exageram cu concluziile: nu s-a insistat cu acest tanar doctor, nu inteleg de ce se inisista atat in presa! Si mai ales, de ce se tot merge pe acest gen de articol "fatalist"..

    Lui Ciolos i s-a intins o capcana si a picat in ea, mai mult sau mai putin intentionat... Ce facem acum? dam apa la moara "dinozaurilor"?
  • +3 (5 voturi)    
    WTF ? (Luni, 16 noiembrie 2015, 14:10)

    Ex Liberal [anonim]

    M-am lămurit !
    ”Liberalii” actuali sunt mai putreziți decât foștii comuniști...
    Dacă mai aud de vreun Bușoi care face și desface candidaturi ”la mișto” eu nu mai votez cu liberalii.
    Voi merge la vot doar pentru a-mi anula votul...
  • -1 (1 vot)    
    O intrebare (Luni, 16 noiembrie 2015, 21:06)

    Paul Grama [anonim]

    Domnule Mixich,

    Aveti dreptate cu Andrei Baciu, experienta manageriala este esentiala intr-un astfel de domeniu. Totusi, de ce o intreaga redactie Hotnews trece cu vederea ca doamna Guseth, propusă al justiție nu a absolvit o clasică Facultate de Drept. E normal ca cineva care nu cunoaște structura, legile și felul în care funcționează Justiția să fie seful Justiției?
  • 0 (0 voturi)    
    ...ce ministru-si doreste corpul medical de elita (Marţi, 17 noiembrie 2015, 13:46)

    galenus [anonim]

    nu discut ....numirea dlui x ..rezident in postul de min al sanatatii! vreau sa comentez ,,iritarea,, spumei medicale de profesori, dr doc, samd. stimati dlor prof nimeni, absolut nimeni nu este nebun sa va conteste experiezta profesionala cladita in zeci de ani, mii de garzi. va felicit. puneti in dicutie calitatea manageriala a unui om, aparent strain sistemului medical romanesc. ministrul sanatatii dupa umila mea parere nu trebuie sa fie un ilustru profesor care vrea sa moara in cabinetul din sectie, ci un bun coordonator, corect dar mai ales cinstit! prin munca dvoastra dlor profesori sistemul sanitar s a prabusit incet si sigur, nu exista invatamant medical, decit la nivelul citorva sclavi care muncesc ca boi si va pupa n cur 24/24! ca prin deosebita voastra competenta dublata de o inalta probitate morala, sistemul este structurat pe nepotii, copiii, ginerii si nurorile voastre, de la caz la caz si cate o amanta cocotata pe cate un doctorat la zi ! daca ar fi sa luam ...pasapoartele acestor distinsi profesori scandalizati ...o sa dam de destinatii exotice unde s au petrecut cumetrii medicale! tot timpul ..corpul medical consacrat va dori un ministru care sa fie dintre ei, care sa le permita afacerile private, cu radacini in sistemul de stat !!! cunosc sistemul sanitar ....de la partea profesionala pina la partea de achizitii !!! ma cuprinde o sila cumplita. e lumea halatelor gri !!!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by