Dom’ Profesor lupta cu stalinistii

de Vlad Mixich     HotNews.ro
Joi, 10 iulie 2014, 8:53 Actualitate | Opinii


Vlad Mixich
Foto: Cristian Stefanescu
E greu sa te superi pe Dom’ Profesor. E un tip de treaba: raspunde oricand la telefon, foloseste un ton impaciuitor, da premii jurnalistilor, e prieten cu toata lumea si dusman cu nimeni, respectat de colegi „pentru munca, calitatile profesionale si umane pe care le detine” si ar merita, vorba lor, un salariu mai mare decat cei 7300 de Euro lunar.

Cu toate astea, pe Dom’ Profesor il prigonesc stalinistii. E o conspiratie nationala impotriva lui, formata din „serviciile secrete, procuratura si institutiile de forta”. Ce-or avea cu dansul?


Fiind un om atat de cumsecade, Dom’ Profesor a fost ales de colegii lui (nu de majoritatea, ca nu e nevoie de cvorum) in fruntea unei institutii foarte importante: Colegiul Medicilor. Nu e un sindicat si nici vreun ONG oarecare acest Colegiu, ci un organism „de drept public cu responsabilitati delegate de autoritatea de stat”. 

Nu poti practica medicina in Romania fara patalama de la Colegiu. Nu poti ramane sef de sectie in spital dupa 65 de ani fara aviz de la Colegiu. Scoti inima dintr-un pacient in loc sa-i scoti amigdalele? Tot Colegiul spune daca si cum esti pedepsit. De cumsecade ce-a fost (si inca este), Dom’ Profesor este in fruntea acestei institutii de 8 ani.

De 8 ani lupta Dom’ Profesor pentru promovarea intereselor medicilor (nu a majoritatii, ca nu e nevoie de cvorum). Acum un an, pe cand anunta o greva generala pe care legal nu avea dreptul sa o organizeze, Dom’ Profesor afirma, privind vultur in zare, ca dublarea salariilor medicilor rezidenti este o solicitare ne-negociabila.

Cand politicienii au dat medicilor tineri o marire medie de doar 35%, Dom’ Profesor si-a amintit, cumsecade, ca legea permite multe Colegiului, mai putin organizarea de greve. Si fasss... La scurt timp, ministrul Sanatatii, Eugen Nicolaescu, a publicat un ordin prin care doua mari spitale din Iasi treceau in subordinea Universitatii de Medicina din oras, condusa tot de Dom’ Profesor. Ce om cumsecade.

Influenta exercitata de Dom’ Profesor asupra politicienilor si autoritatilor este benefica si eficienta. Numarul medicilor tineri care pleaca din Romania creste de la an la an. Colegiul pastreaza tacerea fata de numeroasele cazuri de coruptie din lumea medicala iesite in ultimul timp la suprafata.

Pacientii nu au a se plange, medicii sunt fericiti, politicienii asemenea, cu totii pupat mana lui Dom’ Profesor. Care, pe langa rector si presedinte de Colegiu, a fost si directorul Institutului de Medicina Legala din Iasi si profesor universitar si angajat in proiecte europene. Toate in acelasi timp. Ca e om cumsecade.

De la proiectele astea europene i s-a si tras. Dom’ Profesor nu a facut nimic atat de grav incat sa merite necazul abatut astazi, pe nedrept, asupra dansului. Ce? E rau sa te angajezi chiar pe tine si pe fiica ta in proiecte europene derulate chiar de institutiile pe care tot tu le conduci? Doar nu era sa lase vreun strain, vreun tanar fara experienta sa pastoreasca banii Europei. Cine stie ce s-ar fi ales de ei.

Dar stalinistii erau pe urmele lui Dom’ Profesor. L-au prigonit, l-au vanat, l-au oprimat. S-a luptat Dom’ Profesor, unii judecatori l-au inteles. Judecatori cumsecade. Dar stalinistii au penetrat pana la varful institutiilor de forta, pana la Inalta Curte de Justitie care l-a prigonit definitiv pe Dom’ Profesor. Pentru conflict de interese.

Acum i se cere demisia. Tocmai dansului, un om asa cumsecade. Stalinistii de la ANI invoca nu stiu ce lege care spune ca Dom’ Profesor nu ar mai avea voie sa detina vreo functie publica.

Pai presedinte de Colegiu si rector de Universitate nu e functie publica, e mai mult, e generata de afectiunea profunda pe care i-o purtam. Noi suntem ca o mare familie. Sa nu vina stalinistii sa ne spuna noua ca legea e mai presus de Dom’ Profesor.

Si ce daca Colegiul Medicilor din Romania este condus de un condamnat definitiv pentru conflict de interese? Stalinistii din presa spun ca Dom’ Profesor trebuie sa-si dea demisia pentru ca pateaza onoarea breslei medicale. Daca nu stiati, Dom’ Profesor a fost membru in mai multe comisii de etica medicala si nemedicala. El nu pateaza, el curata.

La intrarea in Colegiu a si jurat ca va mentine „prin toate mijloacele onoarea si nobila traditie a profesiunii de medic”. E bine ca Dom’ Profesor rezista in fata prigoanei stalinistilor. Ca lupta prin toate mijloacele. Un om asa cumsecade nu demisioneaza. Niciodata. 

Stalinistilor!

Nota informativa: In urma cu o luna, Vasile Astarastoae declara ca „de cativa ani se desfasoara o campanie impotriva medicilor. In afara de perioada Gheorghiu Dej-Stalin nu am mai cunoscut asa ceva“. Ulterior Vasile Astarastoae a fost condamnat definitiv de Inalta Curte de Casatie si Justitie pentru conflict de interese. Miercuri a declarat ca nu vede niciun motiv pentru a demisiona din functia de presedinte al Colegiului Medicilor din Romania.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















25351 vizualizari

  • +47 (47 voturi)    
    vobeste ca un politician.... (Joi, 10 iulie 2014, 9:06)

    costica [anonim]

    Nici o deosebire intre Astarastoaie asta si oricare politician roman ajuns sa aiba probleme cu LEGEA.
    SILA!
    O Romanie fara nici o scapare, din pacate...
    • +35 (35 voturi)    
      fara scapare?.. (Joi, 10 iulie 2014, 11:17)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui costica

      cine ii opreste pe medicii tineri, care sunt fortati sa plece din tara de jigodiile astea, sa iasa maine in strada si sa ceara demisia lui Astarastoaie?
      • +27 (27 voturi)    
        Lipsa de onoare (Joi, 10 iulie 2014, 12:30)

        bogdan192 [anonim] i-a raspuns lui pehash

        Multi din ei abia asteapta sa intre in sistem si in timp sa ajunga si ei ca tovarasul, nash peste o halca de tara.
        Unii merg pe burta, mai o spaga, mai o garda, timpul trece, leafa merge, noi cu drag muncim.
        Altii isi baga plua si pleaca, satui de jeg si de colegii lor inepti si lasi.
  • +45 (45 voturi)    
    Vasile Astarastoae (Joi, 10 iulie 2014, 9:13)

    FPop2013 [utilizator]

    Vasile Astarastoae este un exemplu de nenorocit, din cauza caruia medicii au devenit din ce in ce mai prost vazuti. Mare protector al coruptiei din lumea medicala, individ cu fata de borfas ordinar (ceea ce si este), se tine cu posteriorul de functii, desi intr-o tara normala individul asta nenorocit era demult bagat la racoare.
    • +17 (17 voturi)    
      corect!si totusi.... (Joi, 10 iulie 2014, 14:57)

      boros [utilizator] i-a raspuns lui FPop2013

      ce ii impiedica pe onobiralii domni colegi medici sa il "debarce" pe acest nenica profesor?E de inteles ca dom' "profesor" are in spate o mafie/o retea intreaga care il protejeaza (si pe care o protejeaza).
      Si totusi...asa cum tara asta are conducatorii care ii are pentru asa a decis "popo'ul" (si in principiu pe astia ii si merita al nostru "popor'" ),asa si el este sef pentru ca ii este permis/tolerat in principal de marea masa de medici (ramas) in tara.
  • +33 (33 voturi)    
    Un traficand de influenta ca multi altli (Joi, 10 iulie 2014, 9:28)

    CatalinBanu [anonim]

    Conduce o institutie care bate pe umar medicii ce gresesc si ascunde sub pres mizeriile ce apar.

    Scriptic, suntem probabil tara cu cele mai putine malpraxisuri din lume.

    Un colegiu care nu lupta deloc cu problemele etice ale medicinei romanesti: "spaga", "conditionarea actului medical", "superficialitatea", "duplicitatea te vad la stat te tratez la cabinetul particular",etc...
  • +30 (30 voturi)    
    dupa alegerile din noiembrie (Joi, 10 iulie 2014, 9:28)

    xanti [utilizator]

    Acesti toti dom.profesori vor sta bine mersi sub obladuirea lui Ponta.
    Era cat pe ce sa cred ca e vorba de Varan din titlu,toti nesimtitii astia din varf sunt niste dom. Profesori.
    • +29 (29 voturi)    
      daaa (Joi, 10 iulie 2014, 9:47)

      FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Da, si eu am crezut la inceput ca era vorba de felix motanul. Pe urma am inteles...Oricum, specimenele sunt comparabile, niste putori de duzina.
  • +31 (31 voturi)    
    de inceput (Joi, 10 iulie 2014, 9:35)

    victor L [utilizator]

    felicitari, sincere felicitari pentru articol.
    "Miercuri a declarat ca nu vede niciun motiv pentru a demisiona din functia de presedinte al Colegiului Medicilor din Romania. "
    Remember:
    la un congres al PCR, geniul carpatin a declarat ca a recitit statultul partidului si Constitutia Romaniei si nu a gasit nimic, dar nimic, ce ar trebui schimbat. Iar capitalismul in Romania va reveni cind va face "plopul pere si rachita micsunele".
    Niste loaze de studenti, noaptea, au legat de crengile plopilor din Regie, pere.
    Apoi, el a fost impuscat si a revenit capitalismul; e drept, cam haotic, care nu te impusca, ci te trimite la mititica.
    Dom` profesor, americanii spun ca poti fi un eminent om de stiinta, dar si o mare lichea.
  • +25 (25 voturi)    
    medi.cul (Joi, 10 iulie 2014, 9:38)

    dece [utilizator]

    Astazi, medicii, profesorii, avocatii, popii se inscriu la facultate nu din vocatie sau iubire de semeni ci, din dragoste de bani.
    Caragiale ne-a povestit in nuvelele sale de Coriolan, seful studentilor reactionari, ajuns dupa facultate in tabara opusa :)
    Identic se intampla si cu categoriile enumerate mai sus: sunt scarbiti de societate, de spagi, de coruptie, militeaza pentru o societate cinstita, meritocratica, ideala.... si ajung cu totii sa ia spagi, sa intre in conflicte de interese, sa masluiasca adevarul, sa ceara spaga...ca doar n-or lasa pe altii sa le ia cascavalul de sub nas!
    Si uite asa, dom' Profesor ne explica cum se impute pestele! D'a cappo!
  • +20 (22 voturi)    
    fals medic (Joi, 10 iulie 2014, 9:43)

    zomby [anonim]

    mi-a povestit un medic cum a fost facut ,,domn profesor' medic la apelul bocancior. Din pacate au murit si pacientii tratati'' de el
    • -15 (17 voturi)    
      Fiind medic legist "pacientii" erau deja morti (Joi, 10 iulie 2014, 11:04)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui zomby

      Intai informati-va apoi latrati !
  • +34 (34 voturi)    
    felicitări domnule Mixich! (Joi, 10 iulie 2014, 9:44)

    corvus coraX [utilizator]

    Ca medic mi-este pur și simplu mi-e rușine de cine conduce colegiul nostru. Și scârbă. Sunt prea dur?! Nu cred..
    • +24 (24 voturi)    
      esti printre putinii... (Joi, 10 iulie 2014, 9:49)

      FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      Corvus, inteleg ca esti printre putinii care se rusineaza de nemernicul ala. Daca erati mai multi, poate se facea ceva, dar...restul se complac. La fel si in invatamant, Culmea, intelectuali, nu ? Deci de asteptat la oameni cu pregatire, care gandesc ceva...Jalnic.
      • +21 (23 voturi)    
        Spaga vorbeste (Joi, 10 iulie 2014, 10:04)

        AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui FPop2013

        Si nu te intrebi de ce se complac?
        Simplu, ptr ca sug o gramada de bani de la spagile pacientilor, d-aia se complac.

        Si fara suparare, dar medicii inainte sa ceara salarii mai mari, ar trebui mai intai sa-si faca curatenie in ograda mai intai, sa scape de toate leprele si sa-si indrepte imaginea de spagari, dupa aia sa vina si cu pretentii.

        Sistemul medical e la pamant si din cauza lor.
        • +25 (25 voturi)    
          ai dreptate (Joi, 10 iulie 2014, 10:07)

          FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

          Dar si la profesori e cam la fel. Cand ii vad cum accepta cu seninatate promovarea imposturii, rectocratia imbatranita in rele,pai atunci nu mai am pretentii. Si nu ma refer la cei din sindicate, la asa-zisii lideri sindicali, despre care stiam ce hram poarta.
          • +22 (22 voturi)    
            bine ziceti. (Joi, 10 iulie 2014, 10:30)

            brita [utilizator] i-a raspuns lui FPop2013

            o-ntrebai io pe maica-mea, fost profesor: ai fost membru de sindicat?
            - da - zice, ca toti profesorii/invatatorii erau.
            - v-a fortat careva? va pierdeati slujba, ceva?
            - nuuu.
            - din convingere?
            - nu, ca stiam toti ca aia din conducerea sindicatelor erau banditi.
            - atunci de ce??!!!

            qed.
            • +11 (11 voturi)    
              Comentariu sters de utilizator (Joi, 10 iulie 2014, 12:07)

              [anonim] i-a raspuns lui brita

              • +3 (3 voturi)    
                ha. (Joi, 10 iulie 2014, 17:12)

                brita [utilizator] i-a raspuns lui

                daca-i spun acum maica-mii ce-a pierdut... sa vezi jale, sa vezi vaiet...

                p.s. s-a pensionat mai anii trecuti. e vorba de sindicatele de dupa '90.
        • +26 (26 voturi)    
          amploarea coruptiei (Joi, 10 iulie 2014, 10:17)

          Andi [anonim] i-a raspuns lui AK-47

          Ca sa va imaginati amploarea coruptiei, Astarastoae a fost reales rector la UMF Iasi si presedinte al CMR, cind era deja in vizorul ANI si DNA. Ca o palma data oamenilor cinstiti: degeaba va legati de penalii nostri , ca noi oricum ii sustinem si ii alegem!
          Ba mai mult, cind au indraznit sa-l ia la intrebari despre banii europeni cu care isi platise odrasla si prietenii colegii au sarit ca arsi si au initiat o petitie intitulata penibil "adevar si probitate". Cred ca mai exista inca pe situl de petitii online; sunt remarcabile linguselile la adresa acestui penal si strigatele de " e nevinovat, e facatura politica". Inca nu gasisera treaba cu stalinistii, asta e recenta. Asa ca, banui ca omul a ajuns sa se creada de neatins, vazand ca orice faradelegi ar face, colegii medici si universitari se reped sa-l sustina. Nu degeaba, va imaginati. Raul e mult mai intins, Astarastoae e doar un nimic printre alte nimicuri care se sustin intre ele.
          • +13 (13 voturi)    
            si ceilalti? (Joi, 10 iulie 2014, 13:07)

            un pacient [anonim] i-a raspuns lui Andi

            Cu dom profesor poate o scoatem la capat, ca e aproape de pensie, dar ce te faci cu toti astia care l-au ales, reales si periat de ani de zile, stiindu-l cu musca pe caciula si care acum au format o adevarata curte in jurul lui Dom profesor? Aici e buba, am citit ca la Universitatea de medicina unde e rector coruptia e lege. Ce medici scot astia ? Pana si studentii straini s-au revoltat impotriva spagii si a mizeriei intelectuale, iar dom Rector s-a facut ca ploua si a zis ca nu e nimic adevarat.
            www.bzi.ro/scandal-urias-la-umf-studentii-straini-divulga-numele-profesorilor-spagari-412878
            • +10 (10 voturi)    
              exact, ce ne facem? (Joi, 10 iulie 2014, 15:03)

              independenta presei [anonim] i-a raspuns lui un pacient

              Exact, ce ne facem cu ceilalti, ce ne facem cu presa locala care acopera ilegalitatile comise de oameni ca Astarastoae?
              Tocmai mi s-a sters un comentariu in Ziarul de Iasi in care pur si simplu dadeam linkul acestui articol, sa citeasca si iesenii despre "cetateanul de onoare al orasului", pentru ca nici un ziar local nu a abordat subiectul.
              Cum pot oamenii sa afle despre activitatile ilegale ale acestor sefi daca presa ii tine in brate?
      • +17 (17 voturi)    
        din păcate ai dreptate (Joi, 10 iulie 2014, 10:38)

        corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui FPop2013

        nu ai idee cât de putred este sistemul medical românesc. Cazurile recente de corpție din sistem sunt doar vârful aisbergului. Trist este că acest sistem falimentar este întreținut politic, corupția este favorizată în mod tacit pentru a face cadrul medical cât mai dependent de sistem. În cazul învățământului se procedează exact la fel. Un stat profund corupt are nevoie de pături sociale și profesionale labilizate și deci ușor de controlat. În oricare alt stat din UE, acest individ nu ar fi putut accede într-un astfel de post niciodată. Astărăstoaie nu este decât un simptom ca să folosesc un termen medical, cauza bolii este în sistemul medical românesc profund tarat...
  • +25 (25 voturi)    
    Dom' Profesor e... gol (Joi, 10 iulie 2014, 10:16)

    marchi [utilizator]

    Felicitări, domnule Mixich! Pentru obiectivitate, pentru curaj, pentru curajul de a vă atinge de... intangibili.
    Adevărul pe care-l rostiți aici ar trebui strigat în Piața Mare, în toate Piețele Mari din țară... De către miile de tineri medici competenți, cinstiți, modești, anonimi care s-au încăpățânat să rămână în țară, și cărora, în ciuda salariilor mizere, nu le-a trecut prin cap vreodată să trădeze jurământul lui Hipocrate! (Cunosc destui, credeți-mă!)
    Un sincer „bravo”! instituțiilor (ANI, DNA, CCR) care nu se lasă intimidate de obrăznicia, de nesimțirea celor care se cred „mai presus de lege”.
    • +16 (16 voturi)    
      Pestele se impute de sus (Joi, 10 iulie 2014, 10:34)

      FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui marchi

      Cat timp un PLAGIATOR DOVEDIT nu doar ca ramane in functie, dar si ramane cu titlul stiintific obtinut fraudulos, nu e nimic de facut. Romanii, in marea lor majoritate, sunt abrutizati si accepta asa ceva.
    • +16 (16 voturi)    
      corect (Joi, 10 iulie 2014, 10:48)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui marchi

      Din nefericire medicii tineri trăiesc la nivelul subzistenței. Și eu cunosc suficienți care vor să își păstreze onoarea nepătată, dar este incredibil de greu să supraviețuiești în asemenea condiții. De aceea mulț aleg să plece decât să se compromită! Un stat care nu investește material și moral în sănătate și educație este un stat ticăloșit care nu are nici cel mai mic respect pentru popor. Poate am fost prea patetic dar așa este. Un popor educat și sănătos este însă mai greu de manipulat..
  • +13 (15 voturi)    
    nimic de facut (Joi, 10 iulie 2014, 10:42)

    FPop2013 [utilizator]

    In tara asta, cu poporul asta, nu e nimic de facut. Daca si in cazul acelei nenorocite de invatatoare spagare s-au gasit parinti care sa ii sara in aparare...asta spune totul. NIMIC DE FACUT. Asa-zisa societate civila, diversi "intelectuali" de la nu stiu ce Asociatii Romania Curata si altii asemenea nu zic nimic, nu fac ceva sa mobilizeze lumea apatica, dar in schimb dau lectii de morala cu ce revolutionari sunt...Stiti bine la cine ma refer, de fapt nu e vorba doar de persoana respectiva, mai sunt si altii, care altadata erau mai vocali totusi. Acum, liniste si pace.
  • +16 (16 voturi)    
    Felicitari Vlad pentru articol... (Joi, 10 iulie 2014, 10:45)

    valy_74 [utilizator]

    Mi-ai citit gandurile cu randurile de mai sus.
    Doar o completare, pentru cei ce nu au avut ocazia sa intalneasca pe viu un asemenea dinozaur: nu e un caz izolat, mai sunt si altii.
    Nu vad nici cea mai mica exagerare in articol: reprezinta pacea absoluta a medicilor romani... Hai pa Dom'Profesor.
  • +10 (10 voturi)    
    Dom' Profesor (Joi, 10 iulie 2014, 12:19)

    boogiewoogie [utilizator]

    .... initial am crezut ca e un articol despre Voiculescu.... am vazut in articol ca era vorba despre cineva ales in fruntea Colegiului Medicilor si mi-am revenit ...

    sincer, cam greu cu titulaturile astea... eu sunt obisnuit cu "Dom' Profesor Dr. Dan Voiculescu"

    nota de citit:
    http://marceltolcea.ro/dom-profesor-dan-voiculescu-si-misterele-unui-doctorat-de-hawaii/
    :)
  • +11 (11 voturi)    
    Imi amintesc dle Mixich, ca dupa accidentul (Joi, 10 iulie 2014, 12:27)

    fosta zoezoe [utilizator]

    din Apuseni, cand a fost anuntata greva din sanatate, m-am gandit-pentru prima data-sa particip si eu, chiar daca numai din calitatea mea de pacient. Cand am vazut ca liderii de sindicat au lasat conducerea grevei acestui personaj (au facut jocul psd in confruntarea din usl), nu numai ca m-am razgandit pe loc dar am mai si tras si o injuratura. Sanatatea Romaniei contine multe tumori. astarastoaie e una dintre ele.Am lucrat (inainte de 1989 in statistica sanitara).Nu vreti sa stiti cate atrocitati se petreceau si aici.Cum "dicta"pcr +securitatea prin cozile de topor din sanatate pana si aceste cifre.Il recunosc/identific pe astarastoaie cu cei mai "priceputi" dintre acestia....
  • +10 (10 voturi)    
    Trebuie sa-i "multumim"... (Joi, 10 iulie 2014, 12:36)

    Antonia [anonim]

    pentru ceea ce este azi sistemul medical. O mizerie din care scapi viu doar daca ai noroc. Am si acum o decizie semnata de Dom'Profesor cum ca , la spitalul judetean din Brasov, nimeni nu trebuie sa raspunda pentru faptul ca am fost externata (dupa un accident rutier) fara nici o problema medicala, iar la o saptamana dupa, eram pe patul de moarte in Oradea, cu grave leziuni interne. Dom'Profesor i-a albit pe toti incompetentii , de-aia a ramas seful lor....
    • +8 (8 voturi)    
      Astarastoae (Joi, 10 iulie 2014, 14:07)

      FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui Antonia

      Nemernicul asta este si protejat politic, sa fim seriosi. Plus complicitatile celor din sistemul medical. O javra ordinara, asta e acest astarastoae. Si rector al UMF Iasi, da ? Pai pentru cine da guvernul tonta ordinante de urgenta pentru modificarea legii invatamantului, ca sa ramana unii rectori pe viata in functii bine platite si cu metereze politice. Pai da-da-da...
  • +9 (9 voturi)    
    Exponentul unui sistem putred (Joi, 10 iulie 2014, 13:55)

    jeje [anonim]

    detinut de stat.

    Solutia e simpla : privatizarea. Din pacate necesita oameni educati bine, nu mascarici ca asta si toata generatia lui care au invatat doar ce au vrut comunistii sa stie si acum se invart in jurul cozii fara sa le pese de victimele colaterale pe care le fac. Din pacate va mai trece multa vreme pana cand oamenii vor reusi sa scape din ghearele ignorantei si ale propagandistilor care ii tin inca departe de o candire clara, simpla si in interesul lor.
  • +10 (10 voturi)    
    independenta presei locale (Joi, 10 iulie 2014, 14:58)

    presa locala [anonim]

    Bine ca macar ziarele nationale scriu despre acest individ certat cu bunul simt si legile.
    Am postat azi dimineata un comentariu cu linkul acestui articol din Hotnews, in Ziarul de Iasi la un articol tot despre medici. Comentariul a fost sters, cu link cu tot bieninteles, ca si comentariile celor care reusisera sa-l citeasca. Va dati seama ce mafie e in oras? Cum sa nu prospere oameni ca Astarastoae daca nu poti scrie un rand despre ilegalitatile comise de el? Va dati seama ce acoperire are omul asta? Ziarul de Iasi scrie despre amantele doctorilor dar nu aduc vorba despre ANI si Astarastoae, despre refuzul sau de a demisiona, desi ar merita un picior in fund nu sa fie lasat sa demisioneze.
    Bravo Hotnews, bravo domnule Mixich
    Cei de la Hotnews, ar trebui sa le aratati obrazul colegilor ieseni pentru ca acopera toti acesti banditi.
  • -2 (2 voturi)    
    lupta cu stalinistii (Joi, 10 iulie 2014, 22:05)

    Dan [anonim]

    Dle Mixich, Ati trait inperioada stainista(Stalin a murit in 1953) sau in peririoada lui Dej(Dej a murit in1965) ? Erati nascut deja ??????????????
    Din pacate, hartia suporta multe !!!!!!!!!!!!!!!
  • +1 (1 vot)    
    OH. (Vineri, 11 iulie 2014, 8:20)

    letsoc [utilizator]

    Inteleg ca tov. Profesor a luptat impotriva dictaturii si pe vremea lui Ceausescu , cei mai aprigi stalinisti fiind pe atunci rudele lui apropiate ( veri , verisoare , unchi , matusi , etc. ) . Noroc ca fetele lui erau mici , cine stie ce se mai intampla ? Cu stima , NC .


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by