Micul Putin

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Joi, 8 mai 2014, 8:34 Actualitate | Opinii


Cristian Pantazi
Foto: Hotnews
​Nasul sau politic a vrut sa-l transforme in Micul Titulescu. Zece ani mai tirziu si imbatat de putere, Victor Ponta s-a transformat intr-un Mic Putin. Declaratia de ieri, cind i-a calificat pe fostii conducatori ai ICR "fascisti", e similara cu declaratiile presedintelui rus despre tinerii din Euromaidanul ucrainean. La Ponta nu e prima oara cind foloseste jigniri din arsenalul propagandei traditionale rusesti: l-a calificat drept nazist pe europarlamentarul Elmar Brok, a numit regimul Basescu unul fascist, a gasit si in presa "jurnalisti fascisto-comunistoizi". Nu doar arsenalul propagandistic il apropie insa de Ponta de Putin, ci si faptele.

Gasirea similitudinilor intre cei doi lideri estici trebuie prefatata insa de un scurt remember al pasiunii lui Victor Ponta pentru regimurile si figurile indepartate de standardele democratice occidentale. In tineretea politica era fascinat de criminali notorii precum Che Guevara si Mao Zedong, si tot din tinerea sa politica dateaza celebrul interviu in care a spus ca "Nu am deloc sentimente de mare iubire fata de SUA. Prefer China".

Si acum faptele care tradeaza indepartarea constanta a lui Victor Ponta de democratie si atasamentul fata de valori comune cu liderul Federatiei Ruse.

• S-a eschivat constant de la intilniri cu reprezentantii administratiei SUA intr-un moment de cumpana pentru regiune. In ianuarie a fugit pur si simplu in Italia pentru a nu discuta cu Victoria Nuland, iar in urma cu o saptamina a fost singurul lider de partid care a refuzat o intilnire cu Hoyt Yee. Mai mult, intr-un semn de sfidare, a trimis-o la intilnire in locul sau pe Corina Cretu, personaj cu background tulbure si fara nici o putere reala in partid

•  A incercat pina in ultimul moment o intilnire la nivel inalt cu Vladimir Putin. Obsedat de imagine si de ideea restabilirii relatiilor - acum reci - cu Federatia Rusa, Ponta a presat constant in ultimii doi ani pentru aceasta intilnire. Nu i-a iesit in cele din urma, dar au ramas in urma concesiile la nivel de discurs public fata de actiunile Rusiei, concesii facute tocmai pentru a-si putea aranja vizita la Moscova

• A refuzat constant sa condamne clar si fara echivoc actiunile Rusiei in Ucraina. O lectura a transcripturilor numeroaselor interviuri (gov.ro) din ultima jumatate de an arata un permanent slalom al lui Victor Ponta printre cuvinte atunci cind este intrebat de Rusia si Putin. Reticenta fata de condamnarea clara a actiunilor Rusiei s-a vazut si in pozitia MAE, care a reactionat cu intirziere si fara dinti in fata anexarii Crimeei de catre Rusia. Practic, Ponta nu a reusit, in jumatate de an de cind Rusia a rupt bucati din Ucraina, sa aiba o pozitie ferma fata de abuzurile liderului de la Kremlin. Este antologic raspunsul sau la intrebarea unui ziarist de la Antena 3 despre Putin: "Este simbolul unor nostalgii de mare putere a Rusiei". Atit a putut premierul Romaniei sa spuna despre cel mai detestat om al momentului in toata lumea civilizata.

• Ponta a militat permanent in toti anii de cind este lider al PSD pentru incalzirea relatiilor cu Rusia si China. La pachet cu tentativa de lovitura de stat din vara lui 2012 si cu martea neagra din 2013, acest comportament ii face pe partenerii Romaniei sa chestioneze atasamentul lui Ponta si al guvernului Romaniei fata de aliantele si parteneriatele traditionale. Mai mult, posibila cistigare a alegerilor prezidentiale de catre Ponta, ceea ce ar insemna conducere PSD pe toate palierele (presedintie, guvern, parlament) e vazuta drept "vulnerabilitate majora" in cancelariile partenerilor

• A riscat enorm sa se umple de ridicol acceptind vizita la Soci. Si i-a iesit

• Ponta continua asaltul asupra institutiilor-cheie din orice domeniu, amintind de comportamentul partidului-stat - exact ceea ce face si Putin de la inceputul celui de-al treilea sau mandat. Ponta si nu pierde nici o ocazie pentru a-si instala oamenii la sefia ICR, Academia Romana, Consiliul de acreditare a diplomelor universitare, Liga de Fotbal. Sa nu mai vorbim de TVR, Radio Romania, companii de stat.

• Fascinatia lui pentru armata si uniformele militare. A aparut public in uniforme paramilitare, a zburat cu F16 si nu a ezitat sa apara in fata camerelor cu steagul Marelui Stat Major in spate

• Apelul la nationalism in momente critice pentru popularitatea sa. La fel ca si Putin, care a inventat pericolul Occidentului pentru a-si atrage publicul, si Ponta a transmis mesajul ca PSD si el insusi trimit la Bruxelles oameni care sa apere Romania. Ridicolul situatiei e absolut: de cine anume trebuie aparata Romania in inima Europei?

• Ponta cultiva acelasi model ca si Putin si in privinta media. Stie ca nu poate supravietui intr-o tara cu un peisaj media curat, care ar arata imediat ca imparatul e gol. Depinde deci de oligarhi care ii ascund goliciunea si prezinta publicului o imagine complet falsa, distorsionata. Nu degeaba Ponta e intr-o continua rafuiala cu ziaristii independenti, fie ei romani sau straini

Calificindu-i fascisti pe oameni ca Patapievici sau Mihaies, Ponta nu a facut decit sa fie congruent cu sine insusi. Si-a consolidat reputatia de om politic care si-a cladit pozitia prin minciuna, impostura si apel la instinctele gregare ale publicului. Ii va fi greu, daca nu imposibil, sa-si recalibreze imaginea in relatia cu partenerii externi, dar si cu acea parte a publicului intern care refuza astfel de modele. Poate ca de aceea are nevoie de consiliere din partea unor strategi de top ca Peter Mandelson.

PS: Excelenta observatia lui Dan Alexe: Numai in Romania se poate intimpla ca seful unui guvern in care exista un negationist (Dan Sova) sa arunce cu acuzatii de fascism si nazism in adversarii sai politici






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


19637 vizualizari

  • +45 (51 voturi)    
    nimic surprinzator (Joi, 8 mai 2014, 8:48)

    moby dick [utilizator]

    Se mai mira cineva ? Ponta nu face decat sa fie consecvent cu sine insusi si pe placul prostimii saracite, dezabuzate si degraba aducatoare de voturi.
    • +31 (35 voturi)    
      Temă de campanie (Joi, 8 mai 2014, 11:14)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui moby dick

      „Micul Putin”. Iată cum poate fi etichetat Ponta în campanie de către adversarii politici, extrem de concludent pentru electorat.
      • +29 (35 voturi)    
        Diferenta (Joi, 8 mai 2014, 11:55)

        Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui aqualung

        Diferenta e ca Putin are inteligenta. Ponta nu dovedeste asta
    • +18 (20 voturi)    
      Cine se aseamna se aduna (Joi, 8 mai 2014, 13:45)

      Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui moby dick

      Fratele lui Ponta mai mare si mai intelept, nu poate fi decat Putin de care mitocanul asculta cu sfintenie. Ei uite de aia nu-l vom vota, dar si de altele mult prea multe ca sa le enimar aici.
  • -57 (65 voturi)    
    Martor: Patapievici are ceva mental in neregula (Joi, 8 mai 2014, 8:55)

    dumitrica [utilizator]

    Student fiind, l-am avut asistent la fizica laborator, acum vreo 22 ani pe Horia Roman Patapievici și încă de atunci, când era un necunoscut pe plan național, am remarcat un fel de nebunie la el. O atitudine de neînțeles. Era un ciudat, un om cu aere de superioritate filosofica. Un neinteles. De ore își cam bătea joc, preferind sa stea tot timpul la discuție cu un coleg avind handicap locomotor, nepotul unuia din Lovinesti.
    • +45 (51 voturi)    
      sa stii (Joi, 8 mai 2014, 10:37)

      Nicolae Kidman [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Mie nici Stephen Hawking nu mi se pare normal la cap.
    • +36 (40 voturi)    
      admit ca POATE ai dreptate INSA (Joi, 8 mai 2014, 10:39)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      VVT are ceva mental ? intreb ..nu dau cu parul
    • +35 (43 voturi)    
      Stai jos! Nota 4 (Joi, 8 mai 2014, 11:43)

      un dac [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Domnule Dumitrica, la facultate nu ati invatat sa vorbiti la subiect? Articolul este despre Ponta, nu despre Patapievici.
      Cat priveste mica dvs frustrare din trecut, ne pare rau ca ati trecut prin momente atat de grele. D-asta va si iertam ratacirea, Ponta nu l-a acuzat de nebunie pe Patapievici si nici de carente profesionale pe vremea cand era asistent. Ci de deturnare de fonduri si de apartenenta la un mic grup de fascisti.

      PS: Sa inteleg ca desi aveti doar 40 de ani ati avut timp sa deveniti comunist? Sunteti precoce, eu credeam ca sunteti tortionar.
    • +26 (30 voturi)    
      determinare (Joi, 8 mai 2014, 11:49)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      ce va determina sa scrieti ? frica de puscarie? pt ca stiu multi care au incalcat legea candva si mliteaza constant pt mentinerea psd la putere ..niciodata nu-i prea tarziu..
    • +27 (31 voturi)    
      din contra (Joi, 8 mai 2014, 12:53)

      Surugiu [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      mie mi se pare ca lu ponta-i lipseste o doaga si chiar cromozomu 21.
    • +12 (14 voturi)    
      nu inteleg ceva (Joi, 8 mai 2014, 15:16)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Omul poate este sarit din fix, dar ce legatura are cu fascismul ? trebuie sa fi fost si pe atunci neo-nazist pt. ca Ponta il catalogheaza de "fascist batran"
    • +11 (13 voturi)    
      La cat te pricepi tu la fizica (Joi, 8 mai 2014, 16:51)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Ca ai spus destule gugumanii prin zona....e hilar sa te apuci de criticat acum, repetentule.
    • +2 (2 voturi)    
      Si despre Einstein (Vineri, 9 mai 2014, 9:43)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      s-a spus la fel: ca era cam ciudat si zicea lucruri neobisnuite. Mai tarziu in viata, acesta a spus, "De-a lungul istoriei, mintile luminate au intampinat o violenta opozitie de la mintile mediocre".
  • +41 (45 voturi)    
    „OAMENI CARE SĂ APERE ROMÂNIA LA BRUXELLES” (Joi, 8 mai 2014, 8:57)

    pointless man [utilizator]

    Foarte, FOARTE important !

    Chiar ieri am văzut sloganul și am fost frapat de perversitatea mesajului subliminal ce-l transmitea. Sugerez concurenților PSD să transforme lozinca în bumerang - e atît de ușor. Iar editorialiștii, dacă își merită numele de ”formatori de opinie”, trebuie să extragă din ea tot ce e de extras pentru a combate atavismele noastre pășuniste (vezi țărănoiul ce l-a întîmpinat pe Ponta cu „să ne trăiești Măria Ta !”).
    • +22 (26 voturi)    
      completare la „măria ta” (Joi, 8 mai 2014, 11:42)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

      Aceeași Mărie (de neam prost medievalo-preistorico-ceaușist) cu ACEEAȘI pălărie (tuflită și asudată de... „noi muncim, NU gîndim”)
  • +33 (37 voturi)    
    cu tot respectul pentru chistoace (Joi, 8 mai 2014, 9:00)

    linarel [utilizator]

    dar cred ca faceti referire la micul muc .

    Cit despre comparatia cu putin este deplasata rau dle Pantazi ... si daca aude Putin despre comparatie s-ar putea sa vedem un desant rusesc la granita noastra . Ca-i orgolios si nu suporta ca si ceausescu pe cineva care sa i se asemene.
  • +33 (37 voturi)    
    Putin si a facut studiile pe bancile Londrei (Joi, 8 mai 2014, 9:01)

    un domn [utilizator]

    nu sunb cerul liber al Parisului..e o diferenta
  • +37 (41 voturi)    
    Asta-i mai rac ca Putin! (Joi, 8 mai 2014, 9:07)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Pentru ca e mai prost,/// ceea ce il face fara scrupule. Romania sub el va deveni o dictatura cu iz de democratie, ceva in genul Turciei. Cu un electorat imbecilizat si manipulat cu Antenele si Romaniile TV, cu cativa lei la pensii si salarii, cu baronii locali care vor mana gloatele de pensionari si tarani la vot ca animalele, tara asta va fi aruncata din UE si NATO. Nu vor putea pastra o tara infectata de coruptie si comunism resuscitat pentru ca va afecta si alte tari din regiune. Deja ne pregateste un internet ingradit, mai urmeaza sa mergem diminetile impinsi de lege si sa-l salutam pe tovarasul Ponta cu "Sa traiti, FA!".
  • +34 (38 voturi)    
    ai uita dispretul fata de UE (Joi, 8 mai 2014, 9:11)

    rov [utilizator]

    si declaratiile aferente.
    ponta e o buruiana toxica crescuta de prorusul ilici si mafiotul nastase, in acest pamant naiv romanesc.
  • -29 (39 voturi)    
    analiza gresita (Joi, 8 mai 2014, 9:17)

    freestyle [utilizator]

    Basescu se aseamana cu Putin. Ponta nu are cum. Nu are anvergura necesara. E doar un rahatel in ploaie.
    Analiza facuta pe baza reactiei fata de criza ucraineana sau pe baza incercarii de incalzire a relatiilor cu China si Rusia (care trebuia sa se intample, era obligatoriu) nu este concludenta. In criza ucraineana chiar trebuia spus la Bruxelles ca Timoshenko trebuie sa ramana la puscarie, pentru ca a fost un premier corupt (mult mai mult decat Nastase), ca lovitura de stat de la Kiev e o porcarie, ca in Romania s-a votat pentru demiterea presedintelui si nu a contat, iar demiterea sefilor de stat prin miscari de strada nu este democratica. Daca se intampla si la Bucuresti la fel, dupa referendum? Ieseau 2-3 sute de mii in strada, ocupau cladiri, aruncau cu molotoave si Basescu se cara. Era acceptabil? Adica molotovul bate votul? Niciodata nu o sa pot accepta altfel de schimbare a guvernarii decat prin vot. Nu castiga favoritul, favoritii mei? Nici-o problema, ne vedem peste 4-5 ani. Dar asta trebuie sa fie mesajul transmis. votul decide cine conduce, nu strada, nu violenta.
    • +25 (29 voturi)    
      votul ? (Joi, 8 mai 2014, 10:43)

      ToXRM [anonim] i-a raspuns lui freestyle

      hai sa iti aduc aminte cum spunea tatucu Stalin acum ceva vreme : nu conteaza cine voteaza. conteaza cine numara voturile.

      vot democratic, cu ianukovici la putere, aliat clar al lui putin ? sa fim seriosi. macar la basescu , tampitii aveau control asupra tuturor institutiilor, si tot nu a iesit referendumul, aici poti sa spui ca a fost vot (sau mai bine spus ne-vot) e ca si cum ai spune ca Ceausescu trebuia demis prin vot, nu in piata Universitatii. intr-o tara in care opozitia nu avea voie sa faca nimic, erau persecutati si arestati, (Ucraina) care vot, stimabile ?
      • -16 (20 voturi)    
        esti tare domnule (Joi, 8 mai 2014, 13:10)

        freestyle [utilizator] i-a raspuns lui ToXRM

        1. Ce confuzie imensa faci. Ceausescu cu Basescu. Nu suntem la Antena 3, totusi sa pastram decenta comparatiilor. De altfel nici nu exista termen de comparatie.
        Spui ca desi unii aveau controlul institutiilor tot nu a iesit referendumul. Pai il vroiai masluit? Eu am votat pentru demitere si tot nu as fi dorit ca referendumul sa fie trucat. Mi-a fost deajuns ca scorul a fost zdrobitor in favoarea demiterii. Ca politicienii romani sunt nesimtiti si nu pleaca de pe scaune, asta e alta mancare de peste.
        2.Ce opozant de al lui Ianukovici a fost arestat? te referi la Timosenko? Pai Nastase al nostru era un biet bisnitar fata de individa asta. Ucraina ne este superioara la capitolul coruptie. O sa vedem vot democratic si corect in Ucraina cand ne vom vedea cefele. Cu dezordinea din tara si cu candidatul actualei opozitii supus arestului la domiciliu (asta fac noii puternici ai zilei de la Kiev) cum naiba sa ai alegeri corecte? Oricum alesul a fost ales deja, Porosenko.
    • +14 (16 voturi)    
      Da' cand cei cateva sute de demonstranti.. (Joi, 8 mai 2014, 15:10)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

      ...au dat jos guvernul Boc, cum a fost? Da' cand te-ai dus sa votezi sa-l dai jos pe Basescu, desi nu-si terminase mandatul, cum a fost? Citez: "Nu castiga favoritul, favoritii mei? Nici-o problema, ne vedem peste 4-5 ani". Deci fortand si schimband legile, cateva sute de hoti au vrut sa-l dea jos pe presedinte pentru ca a spus "tiganca imputita" si tu, in mod total democratic te-ai dus sa participi la acest puci. N-ai mai avut rabdare sa astepti, te-ai dus repede...

      Parca tu esti cel care ai spus ca n-o sa votezi niciodata PSD. Tu nu-i votezi, dar faci totul sa-i aduci la putere. E ca si cum "domnule, eu nu am tras cu arma in acel om, doar i-am dat pistolul celui care a tras, stiind la ce intentiona sa foloseasc acel pistol". Astfel tu si constiinta ta sunteti curati ca lacrima.

      Hai sa-ti mai dau o situatie: alegi in mod democratic pe unii care isi dau functii pe viata si pe care nu mai ai cum sa-i dai jos prin vot. Ce faci atunci? Sau dau legi acre nu-ti convin? Iesi in strada sau astepti urmatoarele alegeri pe care tot ei le vor castiga sigur, ca urmare a legilor pe care si le-au dat cu dedicatie?
    • +3 (3 voturi)    
      "analiza"mai degraba manipulatorie decat (Vineri, 9 mai 2014, 8:11)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

      decat gresita..........
  • -24 (30 voturi)    
    Cu mucii in fasole (Joi, 8 mai 2014, 9:42)

    Patton [utilizator]

    Mr. Pantazi, ai dat iarasi cu mucii in fasole. Cum sa-l pui pe Putin in aceeasi fraza, ba chiar sa-l compari, cu Prostanacul?!
    • +21 (27 voturi)    
      e clar că voi, agenții de influență ruși (Joi, 8 mai 2014, 11:36)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui Patton

      nu vă dați în lături de la nimic. ce are bravul general patton cu lăturile voastre ?
      • +13 (17 voturi)    
        nu te-ai prins? (Joi, 8 mai 2014, 14:42)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

        tovarasului general@patton i-a sarit mustarul instant, doar pt. ca adoratul lui putin a fost putzin comparat cu mitomanul tonta.
        probabil ca se asteapta la o viitoare taiere a lefii lui de propagandist rus.
  • -24 (34 voturi)    
    Pfff (Joi, 8 mai 2014, 9:44)

    Patton [utilizator]

    Che Guevara - criminal notoriu!!! Nici nu ma mai obosesc sa citesc...

    Pesemne, dupa tine, si Patrice Lumumba a fost mare terorist, ca deh, tot vesticii l-au asasinat si pe el.

    De unde vii ?!
    • +14 (18 voturi)    
      nu (Joi, 8 mai 2014, 14:03)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Patton

      stiu de unde vine el, dar tu, ma, vii direct din pravda anilor 1950, hai siktir mai tovarase ivan ivanovici puturosenco...
    • +8 (12 voturi)    
      Lumumba a fost doar agent KGB (Joi, 8 mai 2014, 16:56)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Patton

      Guevara a fost un criminal - definitie a celor ce omoara oameni, fara judecata si fara stare de razboi declarata. Lumumba a fost scolit la Moscova pentru terorism si destabilizare, personaj inteligent nu a apucat sa faca prea multe fiind asasinat de mercenari in razboaiele de decolonizare din Africa. Tu de unde vii Moscova sau Vladivostok ?
    • +2 (2 voturi)    
      Che Guevara-macar wiki (Joi, 8 mai 2014, 22:21)

      Ion Zapada [utilizator] i-a raspuns lui Patton

      Argentine Marxist revolutionary, physician, author, guerrilla leader, diplomat, and military theorist.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Che_Guevara

      iar daca tu crezi ca Che Guevara ar fi facut niste fapte de vitejie, n-ar strica sa-i intrebi pe argentieni ce parere au despre el...nu i-am vazut asa de nostalgici.
  • +30 (34 voturi)    
    Perfect de acord! (Joi, 8 mai 2014, 9:56)

    marianos [utilizator]

    niciodata nu mi-a fost mai antipatic un personaj politic.
    poate doar Iliescu
    Ponta are o incredere de circa 30% (am dubii)
    va spun de ce cred eu ca e asa
    este Premierul Unora; sa-i enumar:
    -celor care casc gura nonstop la tv la sedintele de guvern si la stirile laudative despre ponta
    -asistatii social (cei ce beneficiaza pe nedrept de acest ajutor)
    -clica , gasca de prieteni si prieteni ai prietenilor
    -nostalgicii epocii in care oamenii mureau in puscarii ptr convingeri democratice si inghetau la cozi inteminabile ptr care si lapte
    -omeni care nu sunt in stare sa vada ca vorbesti, fara sa zici nimic si faci de toate dar... nimic (vezi vizitele in teritoriu)
    asadar : Ponta ce faci cu ceilalti 70 % din romani ?
    problema ta la prezidentiale este ca acesti 70% te antipatizeaza profund
    Nu poti lovi (prin diferite metode) in ei ca sa obtii voturi

    concetateni roamani, PUTEM mai mult ca natie
    Ar trebui sa vedem dincolo de cuvinte unora. sa ne uitam la fapte
    Haide sa facem curatenie in clasa politica !
    sa mergem la vot si sa votam cu cap !
    • +4 (4 voturi)    
      Ponta are un procent mic in sondaje. (Joi, 8 mai 2014, 20:37)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui marianos

      Si el stie asta, nici macar sforarii din spatele scenei nu-s multumiti, dar n-au un altul care sa incerce sa-i salveze de puscarie. antonescu s-a suparat si-a plecat, sau poate nu.
      Problema este FRAUDAREA VOTURILOR asa cum au facut mereu comunsitii - fascistii ca stalin, hitler( au fost mana in mana).Comunismul e fascism pur.Ce-au facut hitler si stalin a fos acelasi lucru. Comunistii au adoptat juramantul iezuitilor: prin orice mijloace sa se catere la putere: minciuna, insulta, calomnie, crima.
      De regula , ei sunt niste inculti frustrati, niste psihopati si mizantropi.
  • +15 (21 voturi)    
    De fapt... (Joi, 8 mai 2014, 9:57)

    JestersTear [utilizator]

    ... nu i-as spune lui Ponta "Micul Putin". Pacat de forta si personalitatea puternica a lui Putin.
    Din pacate pentru Putin, ca sa parafrazez un proverb romanesc, este "o branza foarte proasta intr-un burduf bun").
    Iar despre Ponta, nu stiu ce ii putem remarca in mod deosebit. Mai degraba i-as spune "micul romanesc" - cu cat il servim mai rar cu atat suntem mai sanatosi.
    :-)
    • +10 (12 voturi)    
      proverbul este (Joi, 8 mai 2014, 14:47)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

      "branza buna in burduf de caine"
      cat despre mitomanul tonta,...., ce poti sa mai zici, ca s-a facut singur de ras de 2 ani incoace.
      daca ar fi fost cel care se vrea a fi: matur, responsabil, cu viziune si dorinta de mai bine pentru romani (nu pt. hoarda de hoti cu care s-a inconjurat si care de altfel l-a pus in scaunul in care este), nu ar fi intrat niciodata in clinciuri cu marinarul. indiferenta omoara mai rapede si mai bine ca orice raspuns carlanesc.
  • +24 (28 voturi)    
    Ce-i cu adevarat dramatic ... (Joi, 8 mai 2014, 9:59)

    bogdan1477 [utilizator]

    ... e ca "Putini" din astia apar acolo unde votantul e suficient de nescolit si prost incit sa-i inghita comportamentul. Atit timp cit Ponta, dupa toate prostiile pe care le-a facut ramane printre cei mai de incredere politicieni romani, inseamna ca asta vrea poporul. Politicul e o oglinda a poporului.

    Iar cauza principala e ca cei cu ceva creier si cu ceva bani prefera sa se distreze in ziua votului. Pina la urma, in 2012, USL a primit 4.344.288 de voturi. Daca ar fi votat macar 10 mil, USl ar fi avut sub 50%. Aici e marea problema pe care tot sper s-o sesizeze lumea buna din Romania. Ca neimplicarea lor determina deraieri de l;a democratie si decenta precum cele din guvernarea Ponta. Si tot continuind in stilul asta, la un moment dat va fi prea tirziu sa se mai poata interveni.
  • +9 (13 voturi)    
    :( (Joi, 8 mai 2014, 10:10)

    UnOarecare [utilizator]

    Multumesc
  • -40 (46 voturi)    
    Putina cultura generala n-ar strica nici la hn (Joi, 8 mai 2014, 10:11)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    In occident sunt foarte multe voci importante, oameni politici si mass media, care denunta miscarea din Ukraina, in ansamblul ei, ca avand elemente si leaderi provenind din mediile nationaliste-fasciste. Dar ca sa afli astfel de lucruri trebuie sa ai un orizont mai larg, sa cunosti niste limbi straine sa te informezi din mai multe surse. Adica sa ai un minim de cultura generala dar nu n-are rost sa invat eu ziaristii de la hn. Plus ca nici n-as reusi, bas-ismul e atat de puternic incat cura de dezintoxicare va dura multi ani.
    • +26 (30 voturi)    
      nu fi Masochist (Joi, 8 mai 2014, 11:00)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      nu intra aici, locul tau este ....langa / Latrina 3
      • +11 (13 voturi)    
        care-or fi oare, (Joi, 8 mai 2014, 15:15)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        vocile alea de care zice turnul asta ca sunt din occident si care sunt de partea lui putin?
        cam nasol de el ca aude voci.
        • +8 (10 voturi)    
          la Inaltimea Turnului (Joi, 8 mai 2014, 15:31)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          cine stie...aaa...echipa Latrina 3 cand umbla in Europa isi iau si o portavoce furata de la Base..si se dau in stamba )))
    • +21 (25 voturi)    
      Putina rigoare n-ar strica nici la dvs (Joi, 8 mai 2014, 11:47)

      un dac [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      Una e sa denunti liderii miscarii din Ucraina, alta este sa te duci ca milogul la Soci, doar-doar prinzi o poza cu Putin. Mare diferenta.
      Una este sa-i consideri fascisti pe liderii din Ucraina, alta este sa il consideri fascist pe Mircea Mihaies. Mare diferenta, din nou.
      Si in general, ca o concluzie, una este ce credeti dvs si alta este realitatea. Mare diferenta.
    • +9 (15 voturi)    
      pai (Joi, 8 mai 2014, 12:12)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      sunt foarte multi frantuziti platiti de la moscova sau urmasii unor parinti agenti sovietici care tot posteaza aberatii din insulele virgine pe diverse bloguri de tip teoria conspiratiei...daca asta inseamna sa te deschizi la minte, mai bine raman asa incuiat cum sunt acum...
    • +9 (11 voturi)    
      Ce usor e sa dai altora lectii din Franta (Joi, 8 mai 2014, 13:56)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      Daca e atat de bine in Romania guvernata de acesti mascarici sinistri (ma refer la psd si ai lor - ca sa nu existe dubii) de ce nu vii sa traiesti / muncesti aici ??

      Si inca ceva - nu incerca sa ne dai lectii de "cultura si civilizatie" - exista destui romani care nu sunt cu nimic mai prejos decat nativii din Franta si alte state civilizate .

      Comentariile tale dovedesc ce esti doar snob - ca sa nu folosesc alt epitet - si probabil si mult prea influentat de a3
    • +2 (6 voturi)    
      Nu mai spune (Joi, 8 mai 2014, 17:03)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      Mai citeste si ai sa vezi ca regimul lui Putin are toate elementele fascismului sau mai corect nazismului (Spiegel). E ceea ce viseaza emulul Roman mai modest intelectual ponta. Despre ce cultura generala vorbeste un om care are cultura din ziare. Mai citeste si ai sa vezi ca partidul nazist se numea Partidul national Socialist al Muncitorilor din Germania exact temele politicii lui Putin si modestului intelect ponta (nationalist cu origini venetice in Albania) nationalismul agresiv , socialismul primitiv al furtului de stat si a unei clientele politice, lupta impotriva capitalismului si imperialismului (identificate cu America), acapararea si politizarea institutiilor statului ("nu avem puterea totala daca nu punem mana pe justitie"), etc, etc Esti ata de spalat pe creier si indoctrinat incat nici macar realitatea de sub nasul tau nu o mai vezi decat prin interpretarea unor politruci si propagandisti. penibil.
    • +4 (6 voturi)    
      Simplu nume de cod (Joi, 8 mai 2014, 18:49)

      ClaudoLupus [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      ca să ştie ai tăi că ţi-ai făcut norma şi să-ţi transfere arginţii. Turnul tău nu e la Paris, e la Moscova şi emite pe frecvenţe ruseşti subvenţionate de ştim noi cine. Pimbă ursu'!
    • +2 (6 voturi)    
      la tur (Joi, 8 mai 2014, 19:26)

      mike13 [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      Maestre prea bine informat, dar cu mintea la tur-ul pantalonilor, de fapt ma bucur ca nu exista unanimitate pe aici pt ca ar fi ciudat,nu??E bine ca mai apare cate un specimen-doi care agita spritele, ca altfel ar deveni plicticos!!!
      Dar, sincer, m-as bucura foarte tare dak ti-ai incorda un pic creierul, poate ai avea in sfarsit revelatia adevarului , normalului , a unei logici elementare!!!Pt ca , sincer acuma, cat sa fii de prost ca sa nu intelegi cine a pornit acest balamuc urias in Europa noastra linistita,aflata intr-un echilibru acceptabil, in care fiecare isi vedea linistit de problemele lui cu criza , cu locul de munca, cu cainele care musca vecinii, cu locul de parcare si alte alea!!!!Era pace si liniste!!!Si a venit un tampit caruia i s-a pus pata, ca e prea multa liniste si trebuie sa faca ceva ca sa distruga lumea asta!!!!Si tu esti de acord!!!!Ca sa mai moara niste oameni si sa sufere altii!!!Si pe tine de doare in partea ailalta!!!Ca esti bine informat!!!Dar, sincer, dak esti atat de prost, de ce nu-ti vezi de prostia ta si trebuie sa mai arati si la altii cat esti de prost???Dak aia in Occident sunt niste idioti ,dar pot sa se exprime liber ca si tine ,ca de-aia e democratie, inseamna ca au si dreptate???Dincolo de evidente???Du-te, frate, cere viza pt Rusia si lasa-ne pe noi, tampitii astia care vrem sa traim liber si sa gandim cu mintile noastre!!!!
    • +1 (1 vot)    
      ucraina vs. Pontache (Joi, 8 mai 2014, 22:17)

      Ion Zapada [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      Faptul ca eu sunt impotriva noul guvern "democratic kievean" nu ma face automat nici imbratisator de Putinici si nici pupator de Pontaci. iar ce face Pontache depaseste cu mult orice bun simt...Apropo, stie careva, o mai avut chef de plimbari cu barca?
  • +19 (23 voturi)    
    Excelent punctat !!! (Joi, 8 mai 2014, 10:21)

    Luke1 [utilizator]

    Foarte bun articol : scurt si la obiect !

    Poate ca articole de acest gen vor ajuta unii semeni sa vada mai limpede lucrurile !
  • +29 (33 voturi)    
    Sa nu uitam : steagurile UE si NATO scoase (Joi, 8 mai 2014, 10:22)

    Luke1 [utilizator]

    in fata delegatiei chineze ...

    Numai acest simplu fapt spune multe !
  • +22 (26 voturi)    
    " Doctorul " un perfect, facocer politic !! (Joi, 8 mai 2014, 10:45)

    Plagarus [utilizator]

    Si popularitatea lui Putin se termina prost ca toate popularitatile efemere.
    Declaratiile lui ponta Viorelul doctorelul, relativ la "cazul" Patapievici mi se par ca apartinand unui usor dezechilibrat/dezaxat
  • +24 (28 voturi)    
    Un cosmar:el e PM al tarii mele! (Joi, 8 mai 2014, 11:00)

    MichiuStefan [anonim]

    La vorbele, actiunile acestui individ, raman mut!Atata impertinenta,minciuna, obraznicie,suficienta in acelasi om e de neinteles,e ceva ca un blestem!Pentru Romania,e mai periculos ca Iliescu si mai ticalos ca Nastase!Cand vad oameni pretins seriosi ca-l apreciaza, am sentimentul ca traiesc intr-un cosmar!
    • +15 (21 voturi)    
      tonta creti-ponta (Joi, 8 mai 2014, 12:00)

      FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui MichiuStefan

      Intr-adevar, e jenant faptul ca "desteapta" aia de Alina Mungiu-Pippidi apreciaza astfel de specimene. Este penibila aceasta tanti. Sigur ca sunt intelectuali din aia sinecuristi, amatori de functiuni carora ticalosul de Basescu nu le-a raspuns. Asa si madam Mungiu-Pippidi, o mare sinecurista. In vremea tzapului constantinescu, tipesa era mare la TVR.
      • -14 (24 voturi)    
        jenant esti tu (Joi, 8 mai 2014, 13:24)

        freestyle [utilizator] i-a raspuns lui FPop2013

        Te credeam, daca te refereai la Constantinescu in termeni decenti. Daca ai folosit termenul de "tzapul" arata ca nu esti decat un cititor de Romania Mare. Si da, Alina Mungiu Pippidi este o tipesa desteapta, cu propria ei parere despre anumite evenimente sau anumiti oameni. Poti sa fi de acord sau nu cu asta. Dar se pare ca nu prea poti tu sa pricepi.
        • +12 (14 voturi)    
          daca ii spunea Cucuveaua (Joi, 8 mai 2014, 14:38)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

          lui nea nelu la fel erai de nervos ?
          • -3 (9 voturi)    
            NU (Joi, 8 mai 2014, 14:56)

            freestyle [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Iliescu chiar a fost o cucuvea.
    • -15 (21 voturi)    
      provocare (Joi, 8 mai 2014, 13:17)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui MichiuStefan

      Si il depaseste pe Basescu?
  • +13 (17 voturi)    
    acest caz psihic are 25% in sondajele (Joi, 8 mai 2014, 12:47)

    yellowdog [utilizator]

    romanilor...

    Ce fel de natie suntem????
    • +1 (1 vot)    
      ca de caz psihic (Joi, 8 mai 2014, 22:12)

      Ion Zapada [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

      daca maimuta asta umblatoare ajunge sa fie votata presedinte....
      Sa vezi atunci poze pe feisbucu' lui' Pontache.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu va ajunge... (Vineri, 9 mai 2014, 10:33)

        John M. [utilizator] i-a raspuns lui Ion Zapada

        Nu va ajunge pentru ca nu suntem atat de pacatosi sa ne pedepsesca Dumnezeu asa de tare. Si mai sunt si niste planuri din Occident: nu poti sa-l pui pe acest comunist in charge cu securitatea nationla in a carei componenta intra si scutul si parteneriatul strategic.
  • -13 (19 voturi)    
    uite ca nea Putin asta, (Joi, 8 mai 2014, 13:02)

    El Ciupacabra [utilizator]

    "cel mai detestat om al momentului in toata lumea civilizata." a reusit sa opreasca o invazie complet ilegala a US si UK in Siria, tari care se fac vinovate in mod direct de haosul si distrugerea acelei natiuni. La fel ca in Irak, Afganistan, Libia etc. Sigur, asta nu ii iarta complet pacatele lui Putin, care este fara doar si poate un kaghebist pur-sange, imperialist si nationalist prin definitie, violent, diabolic si lipsit de scrule. Dar sa nu ii dam asa usor premiul I cu coronita. Exista destui lideri ai "lumii civilizate" cel putin la fel de detestabili. Imi vin in minte un Bibi Netanyahu, un George Bush si multi altii..
    • 0 (14 voturi)    
      pareri si gusturi (Joi, 8 mai 2014, 14:22)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

      Putin nu putea sa opreasca ceva ce nu ar fi avut loc. Nu a existat nici un plan de invazie in Siria. Daca la inceput a existat o opozitie civila in Siria, dupa nu mult timp acesta a fost confiscata de islamisti. Prin violenta si crime asupra tuturor celor care nu au fost de acord cu ei (incluziv impotriva kurzilor cu care islamistii s-au razboit in cateva regiuni). Care George Bush nu iti place? Tatal, care a oprit armata americana la portile Bagdadului pentru a permite lui Sadam sa inabuse revolta siitilor si a kurzilor? Sau fiul care a dus lupta pana la capat si a alungat un dezaxasat de la conducerea unei tari (razboiul cu Iranul inceput de Sadam, ca asa a vrut muschii lui, a provocat un milion de victime). Nu iti place de Bibi Netanyahu ca nu cedeaza in fata terorismului palestinian?
      • -5 (9 voturi)    
        Nu cu multe luni in urma (Joi, 8 mai 2014, 15:05)

        El Ciupacabra [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

        atat US cat si UK au pus fatis (in congres, respectiv parlament) problema inarmarii rebelilor sirieni (pe care ii sprijineau oricum logistic pe ascuns) in pofida faptului ca afilierea multora din "rebeli" la islamul ultraradical era arhicunoscuta. Ulterior, au propus oficial bombardarea Siriei pentru niste atacuri cu arme chimice inscenate in mod evident de aceiasi "rebeli". Ce marsavie mai mare vrei? Poate doar aia a taranoiului de george bush, ala de-ti place asa de tare, care a invadat o tara (Irak) pe care a distrus-o de la un capatl la altul sub pretextul ca "dictatorul" saddam avea arme chimice. Ceea ce s-a dovedit ulterior mare minciuna. O sa plateasca USA reconstructia Irakului? nu, cu siguranta. Sunt prea ocupati sa pompeze petrol ieftin pe care insa nu-l mai cumpara market value de la dictator, ci cu discount de la maimutoii pe care i-au instalat la conducerea Irakului. Bibi "antiteroristu" si politicile lui de apartheid ímpotriva populatiei palestiniene ocupate i-au adus pana si pe democratii americani la capatul rabdarilor. Sa vorbim si de Margaret Thatcher si alti lideri "civilizati"?
  • -9 (19 voturi)    
    Vina cui este ca il avem pe Ponta (Joi, 8 mai 2014, 13:06)

    Tudor_Al [utilizator]

    Il apreciez pe Basescu deoarece e pro vestic si dur in special in privinta Rusiei, clarificand pozitia Romaniei in regiune. Insa a facut numeroase greseli:
    Este arogant si a rupt dreapta, nu s-a inteles cu liberalii lasand micile raci sa rupa o alianta
    Este impulsiv si uneori extrem de ne-diplomatic/ ne-prezidential. Ce diferenta vedem intre limbajul lui Ponta si ultimele iesiri ale lui Basescu ? Prea putin in opinia mea
    Nu a lasat in spectrul de dreapta un unic potential inlocuitor
    A sustinut-o pe Udrea care e o catastrofa
    Acum vrea sa devina prim ministru cu Udrea presedinte.
    In realitate Romania are nevoie de un presedinte puternic de dreapta care sa coalizeze dreapta nu sa o darame. Ideea ca un presedinte jucator ca Basescu poate avea inca n mandate ca prim ministru mi se pare periculoasa si ii stirbeste lui Basescu din imaginea pozitiva
    • +5 (7 voturi)    
      Vina este (Joi, 8 mai 2014, 17:07)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Tudor_Al

      A unui electorat incult si lipsit de educatia democratica a respectului institutiilor. Usor de manipulat si de controlat cat timp este tinut in saracie, incultura si teama. Toate acestea datorita activistilor de partid si securistilor ce au mentinut fraiele puetrii si dupa simulacrul din 1989 cand au inlaturat cateva simboluri politice si au acaparat toate resursele tarii.
  • +14 (20 voturi)    
    Rusine Alina-Mungiu Pippidi! (Joi, 8 mai 2014, 13:30)

    FPop2013 [utilizator]

    Vad ca desteapta asta nu zice nimic la tampeniile lui, pe care de altfel l-a considerat impecabil. Halal, stimata doamna. O repudiez pe aceasta asa-zis intelectuala, care s-a dovedit cam mica asa. Dispret total.
    • -10 (14 voturi)    
      ai o problema (Joi, 8 mai 2014, 14:25)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui FPop2013

      Esti indragostit de Alina si ea nu te baga in seama. De aceea ai o asa reactie...
      Nu am inteles: ce e "mica"?
      • +6 (6 voturi)    
        problema (Joi, 8 mai 2014, 19:54)

        FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

        Am o problema cu cei care se dau drept mari intelectuali dar care bagatelizeaza plagiatul lui ponta. Unii muncesc pana la epuizare sa isi faca o teza serioasa, pentru a lasa ceva in urma lor, o contributie cat de mica, iar ponta dovedeste tupeu, nerusinare si bolsevism iefitin. Si in acest context, marea noastra politoloaga trece cu vedere ticalosiile pontomaculuiu. Maica, e de 2 ani la putere si a facut tampenii mai cevs ca fanariotii.
        • +2 (2 voturi)    
          Probabil ca mult nu fac diferenta intre (Vineri, 9 mai 2014, 8:03)

          fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui FPop2013

          licenta si doctorat.Probabil ca "productia"de doctori a unor universitati ca Bioterra, e mult mai mare decat ne inchipuim.Posibil ca nu inteleg ca pentru un angajat la stat, existenta doctoratului implica nu numai o ascensiune functionala ci si mai multi bani.Si nu vorbesc despre "bautorii de ulei" ai psd.......
    • 0 (0 voturi)    
      Multi, se pleaca in fata capacitatii manipulatorii (Vineri, 9 mai 2014, 8:06)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui FPop2013

      a plagiatorului.De ce va surprinde (acum) aceasta doamna ? A parasit de multa vreme terenul onest in care evolua la inceputurile manifestarilor ei civice.
  • -7 (15 voturi)    
    Unanimitate mai ceva ca pe vremea lui ceasca (Joi, 8 mai 2014, 14:34)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    Si tot voi spuneti ca "ceilalti" sunt spalati pe creier si "a3" si bla, bla, bla. In afara de 2, 3 persoane pentru restul totul e in alb si negru. Adica bas cu toti ai lui sunt albii iar toti ceilalti sunt negrii. Ma si intreb cum de va mai puteti suporta cu aceasta povara a inteligentei voastre.
    • +7 (15 voturi)    
      aerul e rarefiat la mansarda ta (Joi, 8 mai 2014, 14:40)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      nu toata lumea traieste in Turnu ..era sa zic din magurele..ala Eifel
    • -6 (12 voturi)    
      Ai perfecta dreptate (Joi, 8 mai 2014, 15:18)

      El Ciupacabra [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      cum indrazneste cate unul, chiar bine intentionat si obiectiv, sa iasa din tipar si sa puna niste nuante, sa ridice intrebari legitime, hopa, blasfemie!! cam aceeasi logica a la latrina 3: puneti tunurile pe ei! Am remarcat si eu cativa postaci pro US si cativa pro Rusia pe-aici, ambele categorii cu idei putine, dar fixe. De altfel, si astia indoctrinati sa iubeasca America neconditionat imi par la fel de spalati pe creier de propaganda precum omologii lor amorezati etern de stanga, mama Rusia si "valorile" ei.
    • +4 (6 voturi)    
      Simplu (Joi, 8 mai 2014, 17:08)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      Daca scoti capul din ecranul a3 ai posibilitatea sa vezi parerea unor lideri cu cateva secole de exercitiu democratic in plus. Si atunci ai satisfactia de a fi ales, pe baza de argumnete si idei, solutia cea mai buna, chiar daca nu cea mai votata
  • +4 (8 voturi)    
    Poate un alt titlu (Joi, 8 mai 2014, 15:36)

    raspopitul [utilizator]

    Micul RASputin
  • +8 (14 voturi)    
    De ce nu ne-am dat seama pana acum ?! (Joi, 8 mai 2014, 16:17)

    un_om_normal [utilizator]

    Putin ... Ponta ... ambele incep cu litera "P"
    Ambele au 5 cifre ...
    Heh, n-au cumva rude comune? Anti-Cristul si copilul lui tâmp.
  • +9 (13 voturi)    
    Ce gafaie pattonii si eiffelii (Joi, 8 mai 2014, 16:54)

    Parzivall [utilizator]

    Sa-si apere Putinelul. LOOL. Vin vremuri grele tovarasi?
  • +5 (7 voturi)    
    Micul idiot!!! (Joi, 8 mai 2014, 19:37)

    mike13 [utilizator]

    Acest individ este atat de mic, ca nu se poate compara cu nici o vietuitoare vertebrata sau ne// de pe planeta...Poate doar cu un virus!!!Pt ca este atat de nociv, este mai rau decat virusul care a adus ciuma!!!Singurul antidot ar fi sa-l ignoram total!Pt ca prea multa atentie i se acorda acestui mic dictator razgaiat si neobrazat!!!Sau sa-l dam jos de acolo mai repede, ca ne-a mancat sufletul..a devenit insuportabil!!!Rusinea Romaniei!!!
  • +2 (2 voturi)    
    i-a depășit pe bolșevicii lui Stalin (Joi, 8 mai 2014, 21:57)

    timp tamp [utilizator]

    Cuvinte de mustrare prea blânde la adresa unui individ cu mentalitatea la nivelul bolșevicilor din anii '1945-1955, se vede că elevul și-a depășit cu mult mentorul: Ilici Iliescu, curând, când va scăpa de Băsescu, ne va paște un regim mult mai criminal decât regimul lui Stalin
  • +5 (5 voturi)    
    Ponta nu e micul Putin, e micul Ceausescu, sau (Joi, 8 mai 2014, 22:17)

    Matrafirefox [utilizator]

    poate micul Gheorghiu Dej, dar Putin in niciun caz, pentru ca Putin este extrem de curajos si agresiv, iar Ponta este un las, un mincinos de doi bani.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by