Scandal in Texas dupa ce o scoala privata a refuzat sa inscrie fata unui cuplu de lesbiene​

de A.N.     HotNews.ro
Duminică, 22 august 2010, 15:58 Actualitate | Internaţional


Un cuplu de lesbiene din Texas si-a exprimat nemultumirea dupa ce fata lor nu a fost acceptata la o scoala privata, transmite FoxNews. Conducerea institutiei de invatamant a afirmat ca nu este de acord cu "stilul lor de viata lesbian", care va face ca scoala sa nu reprezinta "o solutie potrivita" pentru fetita deoarece St. Vincent’s Episcopal School nu "sprijina valorile invatate acasa de la parintii ei".

Potrivit informatiilor, Jill si Tracy Harrison s-au casatorit in Canada, in 2006.

Luna trecuta, ele au depus o cerere de admitere a fetitei lor, Olivia, la Scoala episcopala St. Vincent. Jill a trecut numele ei la rubrica "mama" pe toate formele. De asemenea, ea a taiat cuvantul "tata" si a scris "mama" langa numele lui Tracy.

Oficialii de la scoala privata au declarat ca au presupus ca Tracy este un barbat, insa, dupa ce cuplul a participat la o sedinta cu parintii, Olivia nu a fost acceptata.

Intr-un comunicat, conducerea scolii a afirmat ca decizia ei a luat in considere "ceea ce e mai bine pentru toti elevii" si "in conformitate cu Scriptura si propriile noastre standarde bisericesti".

"Regretam dezamagirea pe care o simt mamele. Este evident insa ca inscrierea copilului intr-o scoala crestina traditionala, asa cum este St. Vincent, nu ar promova valorile ei personale acasa... Rugaciunile noastre sunt cu Olivia si cu mama ei", se precizeaza in declaratia scolii.

Cele doua femei au spus ca au ales scoala St. Vincent la recomandarea prietenilor si le-a placut deoarece are un numar scazut de elevi. "Toata lumea de-acolo a fost foarte prietenoasa si de ajutor", au spus femeile, care s-au declarat "dezamagite" de refuzul institutiei de invatamant de a le accepta fetita. Conducerea scolii a afirmat ca respinge de asemenea si copii cuplurilor heterosexuale ce nu sunt casatorite.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3285 vizualizari

  • -5 (39 voturi)    
    pai sa se duca lesbienele (Duminică, 22 august 2010, 16:24)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    la o scoala atee, eventual le recomanda porcusorul rosu michael moore una la care au invatat si copii lui.
    Ca toti porcusorii rosii, plinge pe umarul saracilor, dar copii lui au fost la o scoala privata scumpa, nu la una publica, plina de negrisori drogati si cutitari.
    Mai lasati scolile confesionale in pace, dragi homosexuali de ambe sexe.
    • +1 (17 voturi)    
      De ce asociezi homosexualitatea cu ateismul? (Duminică, 22 august 2010, 21:32)

      fLoreign [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Auzisem recent o poveste, gen "exista o cantitate limitata de dragoste in lume", iar ca si consecinta "cand doua persoane de acelasi sex se casatoresc, Dumnezeu divorteaza doua persoane de sex opus".

      Acuma, daca Dumnezeu ar fi asa de exclusivist nici nu ar exista devianti, ci doar simpli executanti. Probabil ca realitatea e oarecum altfel, iar pseudo-religiosii gen talibani ori evangelicals nu detin monopolul pe Dumnezeu, ba chiar din contra.

      In fine, sper ca pe viitor sa gasesc mai multe postari argumentate din partea dumitale, in loc de manifestari ale urii.
      • -2 (20 voturi)    
        pentru fLoreign (Duminică, 22 august 2010, 22:00)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui fLoreign

        Argumente?Citeste din Biblie ,Geneza capitolul 19. Si daca te-am facut curios poti citi toata biblia. Atunci vei intelege.
        • +5 (11 voturi)    
          eu sint ateu (Duminică, 22 august 2010, 22:59)

          Sargon [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          eu sint ateu si nu sint deloc homosexual...
          • +1 (5 voturi)    
            Dar (Luni, 23 august 2010, 6:26)

            Mih [anonim] i-a raspuns lui Sargon

            acvariu cu pesti ai? Scuza-ma, dar "logica" amuzanta a comentariului tau mi-a adus aminte un banc mai vechi...
        • +5 (13 voturi)    
          Biblia este o carte destul de buna (Duminică, 22 august 2010, 23:10)

          fLoreign [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          Cu toate acestea, nu mi se pare "crestinesc" sa o pun deasupra celorlalte cateva sute de carti importante ale umanitatii. Cum spuneau latinii, "timeo hominem unius libri".
          Oamenii care stiu la perfectie numere de capitole si versete mi-au inspirat mai multa frica decat proful de mate care atunci cand nu stiam raspunsul corect ne tragea de urechi.
          • +1 (1 vot)    
            Biblia (Luni, 23 august 2010, 15:22)

            Andrei [anonim] i-a raspuns lui fLoreign

            Inteleg sensul figurat si secular pe care il dai afirmatiei tale, dar in sens propriu ce spui tu e o contradictie. Crestinesc inseamna tocmai ca accepti Biblia ca singura revelatie completa si definitiva a lui Dumnezeu.
          • +1 (1 vot)    
            Biblia este o carte destul de buna (Luni, 23 august 2010, 15:33)

            kalinix [anonim] i-a raspuns lui fLoreign

            care intamplator sta la baza crestinismului. Asa ca daca nu vrei sa "o pui deasupra celorlalte cateva sute de carti importante ale umanitatii" te faci mahomedan, budist, zen-taoist, nihilist, teozof sau mai stiu eu ce. Ah, dar stai, toate astea au cate o carte de capatai, care sta deasupra tuturor celorlalte carti de capatai ale umanitatii. Hmmm, grea dilema pentru tine.
    • 0 (16 voturi)    
      Draga Bec (Duminică, 22 august 2010, 21:51)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Dupa cum observi, daca esti crestin si anticomunist iei o groaza de minusuri aici. Eu ti-am dat PLUS!
      • -4 (12 voturi)    
        Crestinism = socialism (Duminică, 22 august 2010, 23:00)

        Sargon [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        Intre crestinism si socialism nu exista decit o diferenta de nume...si atit!
        • 0 (2 voturi)    
          aha (Luni, 23 august 2010, 15:35)

          kalinix [anonim] i-a raspuns lui Sargon

          Si ma rog frumos, pe ce te bazezi cand spui asta?
          (cam stiu eu argumentele, dar tare vreau sa vad cum te faci de ras aici, in fata tuturor)
          • +1 (3 voturi)    
            pe asemanarea izbitoare dintre (Luni, 23 august 2010, 18:02)

            Sargon [utilizator] i-a raspuns lui kalinix

            pe asemanarea izbitoare dintre Biserica Stat si Statul totalitar comunist, pe faptul ca ambele au cite o carte "sfinta" (Biblia si Capitalul), pe semnele idolatrice (secera si ciocanul incrucisate si crucea crestina), pe indoctrinarea tineretului si pe utilizarea violentei impotriva opozitiei (erezie in cazul crestinilor, deviationism in cazul comunistilor) si multe altele...
      • +2 (10 voturi)    
        Eu sunt crestin si anticomunist (Duminică, 22 august 2010, 23:12)

        fLoreign [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        Direrenta intre mine si bec este ca dumnealui neaga dreptul la existenta si la libera exprimare oricarui om care nu gandeste ca el.

        Eu pentru intoleranta de care da dovada ii dau "minusuri".
    • -2 (10 voturi)    
      De acord (partial) cu tine (Duminică, 22 august 2010, 22:30)

      T+C [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      De foarte multe ori nu sint de acord cu ceea ce scrii, dar poate singurul domeniu in care sint de acord cu tine: homosexualitatea ar trebui interzisa, iar celor care sint casatoriti sa nu li se recunoasca casatoria
  • -7 (31 voturi)    
    Cine face "scandal"? (Duminică, 22 august 2010, 16:57)

    Mih. [anonim]

    probabil, cele doua lesbiene si toti cei cu "Political Correctness". Inca un caz de "discriminare"? E vorba de o institutie de invatamant "PRIVATA".Admit pe cine vor ei pt ca e DREPTUL LOR! Problema copiilor crescuti in familii homosexuale e fff serioasa si grava. Se va vedea in timp. Si este cazul tuturor "discriminarilor pozitive". Mama si tatal lor de stangei marxisti "Political Correctness"...
    • -1 (19 voturi)    
      re (Duminică, 22 august 2010, 18:49)

      D [anonim] i-a raspuns lui Mih.

      Esti un mare ingust. Fetita mea are la scoala o prietena provenita dintr-un cuplu de lezbiene. Daca ai fi jumatate decent, inteligent, matur, cat e fetita aia si cum se abordeaza respectiva situatie, lumea ar fi mai buna. Roman redus
      • +4 (18 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Duminică, 22 august 2010, 20:38)

        [anonim] i-a raspuns lui D

        • -2 (2 voturi)    
          Problema e mai grava (Luni, 23 august 2010, 11:27)

          George [anonim] i-a raspuns lui

          Problema e ca vor sa desfiinteze conceptele de "mama" si "tata" si de "normalitate".

          Si nu prea inteleg de ce aceasta intamplare trebuia sa fie o "stire". Poate la sectiunea "Paie pe foc" sau "Sa facem scandal din nimic".
        • -1 (1 vot)    
          homosexualitatea - boala sau nu ? (Marţi, 24 august 2010, 22:15)

          iuli [anonim] i-a raspuns lui

          O singura greseala in argumentul tau. In USA acum nu stiu cati ani s-a discutat la nivel oficial si s-a hotarat ca homosexualitatea nu e boala. asta a fost si pozitia bisericii si a homosexualilor (bineinteles ca fiecare aveau motivele lor, biserica sustinand ca daca spui ca homosexualitatea e o boala te poti scuza pentru pacatul care il faci, dar daca nu e o boala esti raspunzator pentru actiunile tale). Deci argumentul ca homosexualitatea e o boala nu poate fi folosit. Cel putin in America nu poti zice cuiva ca esti "bolnav". Chiar daca dupa parerea mea e bolnav. Ca specie, daca am fi toti homosexuali, am disparea. deci biologic e anormal.
      • -1 (13 voturi)    
        pentru D (Duminică, 22 august 2010, 22:03)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui D

        Asteapta sa creasca acea fetita si vei vedea ce probleme va avea in dezvoltarea normala a sexualitatii. Dupa acea revino cu o postare in care sa-ti ceri scuze pentru ca ai jignit un om corect , fara motiv. Si ai postat si aberatii!
        • +4 (10 voturi)    
          Corect? (Duminică, 22 august 2010, 22:54)

          KOni [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

          Poate te crezi corect, dar esti prost informat.

          Homosexualitatea e genetica, nu se "invata"acasa. Asa ca fetita aia, cel mai probabil, se va dezvolta normal dpdv sexual.

          Ia foloseste google si vezi, nu cumva majoritatea homosexualilor sunt nascuti si crescuti in familii heterosexuale?
          • -1 (5 voturi)    
            Nu tot ce zboara se mananca... (Luni, 23 august 2010, 10:11)

            George [anonim] i-a raspuns lui KOni

            ...nici tot ce tu alegi sa citesti din ce gasesti pe google nu e adevarat.

            Suntem ceea ce mancam, vedem, gandim, spunem. Sa crezi ca mediul din familie nu are nici un efect... e cel putin naiv.

            Educatia din familie e chiar mai importanta decat cea scolara. Familia nu e doar o asociere cu rolul de a sustine material un copil. Rolul ei e mult mai complex si mai important si e dat peste cap din temelii in ziua de azi de astfel de conceptii care se bat cu pumnii in piept ca sunt "tolerante" si "open minded", dar de fapt distrug societatea si rasa umana.

            Cer "toleranta" dar ei nu tolereaza pe cine are alte principii si nu e de acord cu conceptiile lor.
          • 0 (2 voturi)    
            pe bune? (Luni, 23 august 2010, 12:22)

            eu [anonim] i-a raspuns lui KOni

            esti genetician? din cate stiu eu sa rezolvat harta genomului uman prin 2003 si nu sa gasit nici o gena responsabila de orientarea sexuala, de fapt nu exista nici un fel de diferenta biologica intre hetero si homosexuali. daca nu e biolociga clar este psihologica si desi nu se intampla in toate cazurile sa se "invete" acasa sa sti ca se poate intampla si asta. chiar daca nu se intampla pot aparea problememe mult mai mari pentru copii cu parinti gay decat normali pentru ca e foarte greu de explicat unui copil de ce el are 2 mame si restul nu.
          • +1 (1 vot)    
            pentru Koni (Luni, 23 august 2010, 21:12)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui KOni

            Homosexualitatea e genetica? Lumineaza-ma si pe mine si spune-mi care cromozom este afectat si in ce fel.Adica ce anomalia cromozomiala este.Si te rog sa-mi explici , daca e genetica , de ce nu se transmite la urmasi? Poti? Hai , curaj!
        • 0 (4 voturi)    
          re (Luni, 23 august 2010, 10:45)

          T [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

          Ce definesti tu un om corect? ala care condamna ateii, homosexualii, negrii si evreii? Trebuie sa fii suficient de luminat sa nu ai prejudecati, si concluziile sa nu ti le modelezi din sabloane.

          Am spus de familia respectiva, cu doua mame, pentru ca ii cunosc de cativa ani. Si pentru ca atmosfera in casa aia, nivelul de cultura, imaginatie, creativitate, este mult peste cel din multe case de heterosexuali, si aici ma incadrez si pe mine. Este un model.

          Dar daca nu cunosteam exemplul asta concret, nu ma bagam deloc in discutie, doar ca sa reafirm steril o prejudecata.

          Mai departe: cand vad in ioropa pe strada cupluri de baieti tinandu-se de mana, nu imi place. Nici nu ma aprind, da nici nu ma simt confortabil. E, cu oamenii aia e cu toul alta mancare de peste. Nu te simti niciodata inconfortabil, te simti excelent. Stiu sa manance corect, sa traiasca corect, si sa-si educe copiii corect.
        • +1 (3 voturi)    
          re (Luni, 23 august 2010, 10:49)

          T [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

          Am uitat sa spun ca fetita respectiva, cu doua mame, este in clasa a treia la o scoala privata protestanta din Vestul Europei.
          • +1 (1 vot)    
            pentru T (Luni, 23 august 2010, 21:22)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui T

            Scola privata protestanta in Vestul Europei?
            Normal.In Europa credinta crestina e "demodata", "retrograda", etc. Acolo orice amalgam e posibil. Sunt biserici goale care se inchiriaza pentru a fi discoteci.
            America incearca sa tina credinta crestina tare!
            Si acolo , dupa cum ai vazut, nu e posibil sa amesteci flagrant pacatul cu credinta.
  • -5 (25 voturi)    
    liber (Duminică, 22 august 2010, 17:04)

    oliver [anonim]

    ce i cu titlu asta"Scandal in Texas" bombastic. Ce scandal? Chestiunea este simpla fiind scoala privata (cum de altfel ar trebui sa fie toate scolile) pot refuza sau accepta elevi in functie de propriul interes si criterii
  • -5 (27 voturi)    
    tzoapele alea, si toante pe d'asupra ! (Duminică, 22 august 2010, 17:06)

    panfil flecaru [anonim]

    scolile particulare au dreptul sa fie selective, prin statut. numai scolile publice nu pot respinge.
    cele particulare pot respinge pe oricine nu corespunde criteriilor.
    auzi, si la scoala platita de credinciosi !
    nesimtzite rau, toantele !
    obraznice si provocatoare !
    au facut'o expres, pentru valva !
    la.. furat !
    • -1 (1 vot)    
      Ori proaste, ori rau intentionate (Luni, 23 august 2010, 15:33)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui panfil flecaru

      Ce-o fi fost in capul lor, sa-si inscrie fata la o scoala unde li se spune exact contrariul la ce invata ele acasa. Ori chiar sunt proaste, ori au facut-o intentionat sa demonstreze ceva.
      Scoala ar fi trebuit sa le accepte, iar mai tarziu, cand va fi aparut un conflict in capul fetei, sa-si rezolve cele doua mame problema, ca doar ele s-au bagat in ea.
  • +9 (21 voturi)    
    propunere (Duminică, 22 august 2010, 17:31)

    PaulR [utilizator]

    Voi doi astia care ati comentat primii ar trebuie sa va intalniti si sa va faceti un club.
    • -3 (9 voturi)    
      corect (Duminică, 22 august 2010, 18:49)

      jrjy [anonim] i-a raspuns lui PaulR

      si si tu, care ai postat al 4-lea ar trebui sa iti faci un club singur :))))
    • -3 (11 voturi)    
      matale esti deja (Duminică, 22 august 2010, 18:50)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui PaulR

      membru in clubul celor cu o singura viteza, adica marsarierul, Mai ales partea cu arierul cred ca-ti place tare mult.
      Hai la nici o vedere !
      • +5 (7 voturi)    
        grozav (Luni, 23 august 2010, 0:33)

        PaulR [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Da bec, esti grozav. Cei care nu sunt homofobi bigoti ca tine trebuie neaparat sa fie homosexuali.

        Ei bine, afla ca nu e asa.
    • 0 (0 voturi)    
      Doamne fereste (Luni, 23 august 2010, 14:05)

      fLoreign [utilizator] i-a raspuns lui PaulR

      Lasa-i sa sufere in izolarea lor, tot mai bine decat sa se apuce sa se organizeze.
  • -7 (11 voturi)    
    TExasul e un stat "model" (Duminică, 22 august 2010, 17:49)

    georgel [anonim]

    in toate privintele!
    Toti boii provin de pe acolo.
    • +2 (8 voturi)    
      boii, ca boii. (Duminică, 22 august 2010, 21:20)

      panfilica [anonim] i-a raspuns lui georgel

      trag la jug...
      mai nasol ca d'acilea provin totzi magarii..
    • +2 (10 voturi)    
      Piata educationala in Tejas (Duminică, 22 august 2010, 21:45)

      fLoreign [utilizator] i-a raspuns lui georgel

      Scolile private sunt in primul rand un business. Daca fata ar fi acceptata, probabil ca o buna parte a celorlalti parinti (presupun ca dintre cei habotnici) si-ar retrage odraslele, iar compania de servicii educationale ar da faliment. In situatia asta tot scoala publica ori home schooling-ul ar fi solutia. In cel din urma caz, comunitatea locala ar fi formata tot din habotnici.

      Si da, bineinteles ca statul Texas este special. Manualele crestine aprobate de ei i-ar face verzi de invidie pe crestinii care au ars biblioteca din Alexandria.
      • 0 (2 voturi)    
        ... (Luni, 23 august 2010, 15:46)

        kalinix [anonim] i-a raspuns lui fLoreign

        you idiot: crestinii au distrus templele pagane unde unii ca tine se inchinau 'zeului banana'. Cei care au ars biblioteca din Alexandria erau arabi. Spuneau ca daca sunt in concordanta cu Coranul, credinciosilor arabi le ajunge acesta din urma; iar daca sunt in contradictie cu Coranul atunci fara doar si poate ca trebuie distruse. Asta se intampla in 642 d.C. Nici tu nu esti prea departe de ei: ai inlocuit Coranul cu "teoria evoltuei speciilor". Numai ca in cazul tau, natura a facut o exceptie si a uitat de legea evolutiei.
      • 0 (2 voturi)    
        pentru fLoreign (Luni, 23 august 2010, 21:26)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui fLoreign

        Cred ca ai vazut filmul " Agora".
        Dar cred ca istoria consemneaza arderea bibletecii din Alexandria mai devreme. Mult mai devreme...parca in timpul Cleopatrei...
        Sa nu invatam istoria din filme artistice. Mai bine din carti de specialitate, nu?
  • -1 (19 voturi)    
    Greu cu democratia (Duminică, 22 august 2010, 17:52)

    Daniel [anonim]

    Democratia nu inseamna numai drepturi ci si obligatii. Trebui sa-i accepti PE TOTI care respecta legea!

    Nici eu nu sunt pentru casatoria homosexualilor IN BISERICA (in crestinism nici nu au cum sa primeasca binecuvantarea unirii lor, nu inteleg de ce insista). Insa o casatorie ca un contract social, precum cei care traiesc in concubinaj asta ar fi chiar recomandat. "Puritanii" care le reneaga dreptul la existenta sa inteleaga ca, prin asta, reneaga democratia (neplacut, dar real!).

    Aici scoala privata a dat dovada de o arganta inimaginabila (si vor plati pentru asta!). Daca raspundeau simplu ca refuza copilul si nu dadeau explicatii scapau. Asa insa, cand motivul este segregationist ... mi-e teama pentru ei ca vor plati mult, mult de tot in cazul unui proces.

    Frapant pentru mine este ca ei au refuzat educatia UNUI COPIL, practic se razbuna pe el pentru alegerile parintilor/mamei lui.

    La fel de pline de "ura crestineasca" sunt si comentariile conationalilor nostri!
    • +2 (6 voturi)    
      Si cu gramatica, tot greu, (Duminică, 22 august 2010, 18:23)

      Mih [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      "trebui"(e) sa recunosti.
    • +5 (5 voturi)    
      Re: Greu cu democratia (Duminică, 22 august 2010, 18:51)

      MLZ [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Cred ca faci o confuzie. Democratia presupune pe langa un anumit mod de alegere a reprezentantilor si respectarea drepturilor.

      La fel cum trebuie respectat dreptul femeilor respective de a-si trai viata cum considera ele ca este mai bine pentru atingerea fericirii personale, EXACT LA FEL trebuie respectat si dreptul de proprietate al proprietarilor scolii.

      Daca eu fac un teren de tenis pe proprietatea mea si las sa intre oricine cu conditia sa aiba parul cretz (pentru ca asa vreau eu), asta nu este discriminare in intelesul legii. Este, daca vrei, o discriminare care nu poate fi pedepsita din principiu pentru ca ar distruge dreptul meu de proprietate asupra terenului!*

      * Trecem peste faptul ca in unele tari se intampla asta prin obligarea scolilor private de a accepta pe oricine sub amenintarea retragerii licentei de functionare, aprobarilor, etc.
      Autoritatile din statele respective sunt doar "mancatoare de versiuni", pentru ca nu merg pana la capat cu principiul pe care il aplica => ar trebui, daca ar fi consecvente, sa te oblige sa te casatoresti cu mine daca eu doresc asta. Tradus in formularea ta, n-ar trebui sa poti sa ma refuzi daca esti "liber/a" (nu esti deja intr-o casatorie valida) si eu vreau sa ma casatoresc cu tine.

      Ai vrea sa traiesti intr-o asemenea tara cu un guvern consecvent!? Sau doar ai vrea sa fie consecvent uneori si inconsecvent alteori, sperand doar ca acele cazuri sa corespunda cu interesul tau !?!

      PS: Intr-o astfel de tara traiesti de fapt....
      • -3 (5 voturi)    
        df (Duminică, 22 august 2010, 21:52)

        anon [anonim] i-a raspuns lui MLZ

        fata respectiva are un drept la educatie. Iisus a trait printre vamesi si prostituate dar scoala asta refuza sa educe un copil nevinovat? sub ce logica? macar daaca o admit au sansa sa contracareze educatia de acasa cu una crestina, dar in zilele noastre daca nu esti homofob nu esti crestin.
        • -1 (3 voturi)    
          RE: df (Duminică, 22 august 2010, 23:13)

          MLZ [anonim] i-a raspuns lui anon

          De unde apare acest DREPT la educatie?!

          Ca ar fi frumos ca societatea sa OFERE educatie tuturor, da.

          Ca este mai rentabil pentru fiecare dintre noi ca ceilalti sa fie educati, da.

          Ca la limita fiecare din noi am fi dispusi sa DONAM bani ca fiecare dintre ceilalti sa fie educati, da.

          Dar sintagma "drept la educatie" este un abuz de limbaj .... nu exista un asa DREPT, pt ca el nu are de unde sa izvorasca.
    • +3 (9 voturi)    
      Greu cu prostia si rautatea combinate (Duminică, 22 august 2010, 19:50)

      George [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Cu dreptul la opinie cum ramane? Asta nu face parte din democratie? Dar cu dreptul la libera asociere? Numai drepturile unora conteaza?? Cu drepturile celorlalti cum ramane??

      E inspaimantator pana unde merge prostia unora, dupa ei nici daca esti scoala privata nu ai dreptul sa ai niste norme proprii, trebuie sa accepti orice, pe banii tai, ca asa vor ei.

      Frapant pentru mine acest mod de gandire. Cand alegi o scoala se presupune ca o alegi pentru ca esti de acord cu modul de educatie si cu principiile acelei scoli. Nu e anormal si... pe dos sa insisti sa se schimbe scoala dupa tine?

      Ce ma mai mir, la EI totul e PE DOS....
    • +4 (8 voturi)    
      vor plati, my foot ! (Duminică, 22 august 2010, 20:22)

      texicanul [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      statul texas nu recunoaste drepturile cuplurilor nenaturale.

      si ar mai fi o treaba simpla...
      in foaia matricola tre' sa treaca numele tatalui, al mamei. cum o descurici brother daniel ? :-)
      doi tatzi, mai treaca mearga, dar doua mame ?!

      aaaaa ?

      acu vretzi sa faceti si legi si reguli in tzara altora.
      • +1 (3 voturi)    
        lectii de democracy (Duminică, 22 august 2010, 22:47)

        gheo [anonim] i-a raspuns lui texicanul

        @texicanul - inevitabil chiar si copilul a doua lesbiene are un tata! nu stiu ce se mai invata la scoala in ultima vreme despre procreere dar fara tata nu merge, chiar daca tatal a devenit tata in urma unei donatii la o clinica... deci se poate scrie numele tatalui lejer, daca se cunoaste; mai sunt si la noi copii care nu au tata si nu-i nicio problema sa-i treaca in catalog...

        mie insa mi se pare amuzant ca natiunea asta americana tine mortis sa ne dea lectii de democracy si corectitudine si alte alea in conditiile in care ei insisi au acasa o gramada de contradictii....
        si inainte sa ma acuzati ca-s pro-rus sau ceva, va spun doar ca rusii l-au omorat pe bunicul fara vreun motiv, pe timp de pace si i-as vrea pe toti prajiti lent la rotisor....
        doar ca nici americanii nu-s prea breji, se poarta ca stapanii cu natiunile mici din sfera lor de influenta.
        poate si faptul ca avem niste curlangii de politicieni, care-s zmei la bucuresti si aplecati pe la washington duce la asemenea rezultate...
  • +7 (11 voturi)    
    mda... (Duminică, 22 august 2010, 18:13)

    me [anonim]

    nu am nici o treaba cu biserica... dimpotriva mi se pare o mare prostie religia...
    dar aia e scoala religioasa si lesbianismu nu prea are treaba cu biblia... deic e normal ca nu le-au acceptat...
    simple as that...
  • +5 (5 voturi)    
    bun simt (Duminică, 22 august 2010, 19:05)

    nae [anonim]

    era o chstiune de bun simt ca cele doua mame, cele doua tate etc sa nu forteze nota.
    o scoala particulara crestina?
    era evident ce raspuns aveau sa primeasca.
    cucoanele sunt ipocrite, au vrut sa porneasca a shit storm.
    o mare parte a populatii are convingeri religioase, si includem aici si persoane instruite, intelectuali.
    asa ca mi se pare o intruziune la fel de josnica in spiritualitatea acestor oameni, pe cat reclama homosexualii ca este refuzul de a accepta intr-un mediu crestin practicant copilul unui cuplu de lesbiene.
    copilul nu are nici o vina, este victima cinismului parintilor.
  • +4 (10 voturi)    
    deci, e o provocare de doi lei (Duminică, 22 august 2010, 19:17)

    nae [anonim]

    inca o chestiune: mamele in cauza stiau ca este vorba de o scoala CRESTINA.
    unde copiilor li s-ar fi prezentat homosexualitatea ca fiind un pacat.
    acum sunt doua posibilitati: mamele lesbiene in cauza sa fie iresponsabile si sa-si expuna copilul la asa ceva, sau, varianta mai credibila, au vrut sa creeze o provocare.
    cu un fel de santaj de doi lei inclus: uite biserica ce a naibii e, cum oropseste un biet copilas.
    iar folosirea copilului in provocarea asta mizerabila mi se pare abjecta.
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Duminică, 22 august 2010, 23:02)

      pq [anonim] i-a raspuns lui nae

      As adauga ca folosirea copilului arata cat de responsabile sunt aceste persoane. Din pacate, copilul este privit in zilele noastre tot mai mult ca un drept, nu o responsabilitate. Cu perspectiva impusa de mintile "luminate", instrumentalizarea semenului ajunge la forme aberante: copilul este folosit pentru a satisface mofturi numite "drepturi". Astfel copilul este privat de dreptul fundamental de a creste intr-un mediu sanatos, echilibrat.
  • +5 (13 voturi)    
    Bravo Texanilor! (Duminică, 22 august 2010, 19:43)

    john [anonim]

    anormalii nu au ce cauta in scoala, mai ales la una privata cu numele de st. Vincent..

    dictatura minoritarilor e tot mai agresiva!
    • 0 (0 voturi)    
      anormal? (Marţi, 24 august 2010, 10:18)

      Sasha [anonim] i-a raspuns lui john

      Si de ce spui tu ca acel copil este anormal? Hai explica-ne tu, folosindu-ti cuvintele cele mai adevcate din vocabularul tau stufos ce inseamna "normal" ?
  • +6 (8 voturi)    
    provocare (Duminică, 22 august 2010, 21:00)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    este cunoscut faptul valorile crestine nu sunt de acord cu homosexualitatea. cu toate astea doua lesbiene au gasit ca e bine sa se duca la scoala aia sa-si inscrie copilul. totul este o provocare si nimic mai mult.
  • 0 (0 voturi)    
    Privat (Luni, 23 august 2010, 13:11)

    mitica [anonim]

    Scoala aceea este o institutie privata, ca atara ea decide care sunt criteriile de admitere.

    La mine in casa intra cine vreau eu, pana la urma si nimeni nu are dreptul sa ma forteze primesc pe cineva, daca nu imi place figura lui.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by