Proprietarul unei pizzerii din Statele Unite a descoperit că aplicația de livrări DoorDash îi vindea mâncarea mai ieftin decât o face el, deși lui îi plătea prețul întreg pentru comenzi, relatează BBC.

PizzaFoto: Public Domain Pictures

O pizza vândută de local cu 24 de dolari era doar 16$ pe DoorDash - iar când proprietarul restaurantului a comandat una, aplicația a plătit prețul întreg de 24$ de dolari pizzeriei în timp ce de la „clientul” de ocazie a încasat doar 16$.

Proprietarul susține că nu a cerut ca afacerea sa să fie disponibilă pe aplicație, afirmând că a aflat de situație după ce a început să primească reclamații privind livrările, deși restaurantul său nu efectua livrări. Așa a observat și că aplicația percepea un preț mai mic pentru una din pizzele sale premium.

Acesta a relatat că a hotărât să comande 10 pizza, a plătit 160$ și a cerut să fie livrate la casa unui amic iar restaurantul a încasat 240$ din partea DoorDash. Data următoare, restaurantul a pregătit pizzele ce urmau să fie livrate amicului fără niciun toping, maximizându-și astfel „profitul” din diferența de preț.

„Am fost sincer curios dacă DoorDash se va prinde, dar nu a făcut-o”, a declarat Ranjan Roy, amicul proprietarului, spunând că au aflat ulterior că diferența de preț a făcut parte dintr-un test al DoorDash pentru evaluarea cererii.

Aplicația DoorDash este finanțată de către gigantul în investiții SoftBank care a raportat o pierdere record de aproape 13 miliarde de dolari săptămâna aceasta.

Încercând să justifice pierderile, directorul executiv Masayoshi Son s-ar fi comparat cu Iisus, miliardarul susținând în cadrul unei discuții cu investitorii că și Iisus ar fi fost „neînțeles”.

Acesta și-a cerut scuze ulterior.