Cum a câștigat bani proprietarul unui restaurant comandându-și propria pizza printr-o aplicație de livrări

de S.J.     HotNews.ro
Miercuri, 20 mai 2020, 22:58 Actualitate | Internaţional


Pizza
Foto: Public Domain Pictures
Proprietarul unei pizzerii din Statele Unite a descoperit că aplicația de livrări DoorDash îi vindea mâncarea mai ieftin decât o face el, deși lui îi plătea prețul întreg pentru comenzi, relatează BBC.

O pizza vândută de local cu 24 de dolari era doar 16$ pe DoorDash - iar când proprietarul restaurantului a comandat una, aplicația a plătit prețul întreg de 24$ de dolari pizzeriei în timp ce de la „clientul” de ocazie a încasat doar 16$.

Proprietarul susține că nu a cerut ca afacerea sa să fie disponibilă pe aplicație, afirmând că a aflat de situație după ce a început să primească reclamații privind livrările, deși restaurantul său nu efectua livrări. Așa a observat și că aplicația percepea un preț mai mic pentru una din pizzele sale premium.

Acesta a relatat că a hotărât să comande 10 pizza, a plătit 160$ și a cerut să fie livrate la casa unui amic iar restaurantul a încasat 240$ din partea DoorDash. Data următoare, restaurantul a pregătit pizzele ce urmau să fie livrate amicului fără niciun toping, maximizându-și astfel „profitul” din diferența de preț.

„Am fost sincer curios dacă DoorDash se va prinde, dar nu a făcut-o”, a declarat Ranjan Roy, amicul proprietarului, spunând că au aflat ulterior că diferența de preț a făcut parte dintr-un test al DoorDash pentru evaluarea cererii.

Aplicația DoorDash este finanțată de către gigantul în investiții SoftBank care a raportat o pierdere record de aproape 13 miliarde de dolari săptămâna aceasta.

Încercând să justifice pierderile, directorul executiv Masayoshi Son s-ar fi comparat cu Iisus, miliardarul susținând în cadrul unei discuții cu investitorii că și Iisus ar fi fost „neînțeles”.

Acesta și-a cerut scuze ulterior.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















16064 vizualizari

  • +6 (6 voturi)    
    viata bate filmul (Joi, 21 mai 2020, 0:28)

    Ademordna [utilizator]

    In serialul Silicon Valley e un episod in care Richard Hendricks se foloseste de o oferta promotionala a unui rival (Slice Line) pentru a-l scoate de pe piata cumparand de toti banii lui cash pizza pe care acesta o vindea temporar la un pret mai mic decat costul.
    Se pare ca CEO-ul de la DoorDash n-a vazut acel episod.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by