Accidentul aviatic din Taiwan: Pilotii avionului TransAsia au oprit din greseala al doilea motor, dupa defectarea primului

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 6 februarie 2015, 17:20 Actualitate | Internaţional


Unul dintre motoarele avionului TransAsia prabusit in Taiwan s-a defectat imediat dupa decolare, dar celalalt motor a fost oprit din greseala de piloti, probabil in timp ce incercau sa remedieze avaria, afirma Thomas Wang, presedintele Autoritatii aeronautice taiwaneze, citat de ABC News.

Thomas Wang a prezentat vineri concluziile preliminare ale investigatiei in cazul prabusirii avionului companiei TransAsia, un accident soldat cu cel putin 35 de morti, scrie Mediafax.

Potrivit oficialului aeronautic, unul dintre motoarele cu elice ale avionului s-a oprit la un minut dupa decolare. Anchetatorii cred ca motorul avionului de tip ATR 72 functiona, insa la o putere necorespunzatoare, din cauza scaderii presiunii uleiului. Imediat dupa defectarea motorului din dreapta, pilotii au oprit, din greseala, si celalalt motor.

"Vom analiza cum s-a ajuns la acesta situatie", a precizat Thomas Wang.

Este posibil ca pilotii sa fi oprit din greseala motorul stang al avionului in incercarea de repornire a motorului drept, cel care se defectase.

La bordul avionului prabusit intr-un rau erau 58 de persoane, dintre care cel putin 35 au murit.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5290 vizualizari

  • +6 (6 voturi)    
    Cutia neagra (Vineri, 6 februarie 2015, 18:19)

    Gamma [anonim]

    Din informatiile prezentate pana acum
    http://www.pprune.org/rumours-news/555876-transasia-water-13.html#post8856151
    ... da l-au oprit pe cel bun . #2 s-a oprit automat , aparent fara motiv si a trecut automat pe "relanti" cu elicea in drapel (maneta lui de gaz fiind full si apoi chiar impinsa spre max ) in timp ce bietul #1 a fost redus apoi taiat complet + elicea pusa in drapel si asa a ramas pana la final . La final , in ultimele secunde pilotii tocmai reuseau sa-l readuca la viata pe #2 - scenele din film il arata pe #2 cu palele in pozitie de lucru si rotindu-se mai repede decat celalalt .Prea tarziu .
    • +5 (5 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Vineri, 6 februarie 2015, 19:00)

      [anonim] i-a raspuns lui Gamma

    • +6 (6 voturi)    
      Completare (Vineri, 6 februarie 2015, 19:01)

      Gamma [anonim] i-a raspuns lui Gamma

      #1 a fost si el repornit in ultimele secunde , chiar cu vre-o 10s inainte de revenirea lui #2 dar a ramas cu elicea in drapel (deci neproducand nici un fel de tractiune ) .Din grafic se pare ca #2 incepe sa-si revina imediat ce maneta de gaze a fost coborata din poz max la vre-o 30% . Dar vorbim de T-15s pt #1 si t-5s pentru #2 - mult mult prea tarziu . De ce au facut greseala ...posibil are legatura cu efectul a prea multor automatizari asupra a ce se intampla in mod obisnuit cu un avion clasic in aceasta situatie (prea mult de postat ca sa detaliez)
      • +2 (2 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Vineri, 6 februarie 2015, 19:50)

        [anonim] i-a raspuns lui Gamma

        • +1 (1 vot)    
          Nu cred (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 6:00)

          gamma [utilizator] i-a raspuns lui

          Ca mai sunt si alti termeni .Dar daca sunt si eu as fi incantat sa-i aflu . Apropo de psihologie - prezenta in cockpit a unui comandant intimidant pt echipaj se pare ca nu a fost oportuna - dar sa vedem CVR-ul s-ar putea sa ma insel .


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by