Conflict diplomatic fara precedent intre SUA si Ungaria: maghiari cu functii guvernamentale, pe lista neagra a americanilor cu interdictie de a intra pe teritorul SUA

de Redactia     HotNews.ro
Sâmbătă, 18 octombrie 2014, 21:47 Actualitate | Internaţional


André Goodfriend, insarcinatul cu afaceri al Ambasadei SUA la Budapesta, a declarat pentru Jurnalul postului national de televiziune din Ungaria M1 ca “exista persoane, mai precis persoane publice, membri ai guvernului, pe care SUA nu le considera potrivite pentru a intra pe teritoriul Statelor Unite ale Americii”. Din declaratia insarcinatului cu afaceri nu reiese daca interdictia priveste doar deplasarile private sau si cele oficiale ale membrilor guvernului.
 
Scandalul diplomatic a debutat vineri, cand intr-o discutie insarcinatul cu afaceri al SUA a admis, fara sa precizeze numele persoanelor, ca SUA au introdus interdictii de calatorie pentru un numar de pana la 10 persoane functionari guvernamentali, oameni de afaceri apropiati guvernului FIDESZ, dar si membri ai guvernului, pentru atingerea adusa intereselor americane, coruptie sau afaceri legate de acest fenomen.

Intre timp apar nume de pe lista in cauza. Astfel, portalul index.hu arata ca directorul, directorul adjunct si functionari ai Agentiei Nationale de Taxe si Impozite, un consilier al premierului Ungariei, dar si directori de fundatie apropiati FIDESZ sunt pe lista neagra.
 
Szijjártó Péter, ministrul relatiilor economice si afacerilor externe, a declarat intr-o conferinta de presa ca insarcinatul cu afaceri al SUA a vorbit despre pana la 10 persoane vizate de interdictia de calatorie, dar nu a precizat daca este vorba si de un membru al guvernului.

Luni, 20 octombrie se va intruni de urgenta Comisia de Securitate Nationala a Parlamentului Ungariei pentru a dezbate acest grav incident diplomatic.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















24517 vizualizari

  • -70 (92 voturi)    
    Ungaria (Sâmbătă, 18 octombrie 2014, 20:54)

    Joseph18 [utilizator]

    Americanii ii vor pe toti ALINIATI pe un singur rand?.
    Nici pacar cele 50 de state compnente ale US nu sunt PERFECT 'aliniate'...
    • +20 (24 voturi)    
      Serios? (Sâmbătă, 18 octombrie 2014, 23:01)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Joseph18

      Incepeti sa suparati pe cine nu trebuie!
      Obraznicia voastra depaseste limitele diplomatice!
      Nem!
      • -4 (6 voturi)    
        OK, Sir! (Duminică, 19 octombrie 2014, 21:46)

        Joseph18 [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Chiar daca eu nu as fi spus o singura vorbulita, SITUATI ar fi fost aceiasi.
        Am crezut ca exista si un 'bun simt' al humorului.
        Probail am inteles gresit.

        Mi-ar fi facut placere sa va arat scrisoarea pe care am primit-o de la Presedintele US, in care imi scrie - printre altele -
        "...and I appreciate your perspective"...

        Totusi, aveti DREPTATE: conteaza enorm din cate puncte de vedere poti observa un LUCRU, sau o SITUATIE!

        Va doresc cele bune + mai multa flexibilitate.
    • +30 (38 voturi)    
      da , ii vor pe toti aliniati (Sâmbătă, 18 octombrie 2014, 23:25)

      Withdrawal [utilizator] i-a raspuns lui Joseph18

      in randul democratiei, drepturilor omului, libertatea de expresie, libertatea presei,

      Si foarte bine ca le interzice oficialilor cu duble standarde accesul in US.

      Avertismentul lui Nuland a fost cat se poate de clar si precis. Nu lasa loc de interpretare.

      Tu, Joseph, unde te aliniezi ?
      • -2 (6 voturi)    
        Optiuni (Duminică, 19 octombrie 2014, 17:57)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Withdrawal

        Nuland: "Aş întreba acelaşi lucru despre protejarea de urmărirea penală a oficialilor corupţi, despre ignorarea Parlamentulului când vă este convenabil"
        Pe Ecaterina Andronescu si Hrebenciuc ii va apara PSD-ul sau va vota pentru inceperea urmariri penale respecti arest preventiv?
        Ponta cu baronii lui au doua optiuni.
        Cred ca nu va permite DNA-ului sa-i ia la intrebari. Ponta a fost recent in SUA si a dat mana cu Obama. Cand va mai merge nu va mai fi prim ministru ci presedinte.
        • +5 (5 voturi)    
          ? (Duminică, 19 octombrie 2014, 19:55)

          Withdrawal [utilizator] i-a raspuns lui ty

          De unde ai tu certitudinea ca va fi presedinte?
          Sau ca va fi primit ?
      • -3 (5 voturi)    
        Corect, insa... (Duminică, 19 octombrie 2014, 22:21)

        Joseph18 [utilizator] i-a raspuns lui Withdrawal

        Stimate domn, spuneti in binevenita dv. interventie: "Si foarte bine ca le interzice oficialilor cu <duble standard> accesul in US"

        1- Daca veti citi 'stereo' diferite luari de pozitie ale administratiei americane - dar si a altor MARI din politica mondiala - veti putea observa in cat de multe situatii ei, cei MARI, folosesc cu dezinvoltura DUBLUL STANDARD despre care scrieti chiar Dv.
        INSA, ei sunt cei care pun NOTELE! Nu-i asa?

        2- In ce priveste intrebarea dv: "Tu, Joseph, unde te alinezi?" - imi pare rau ca am sa va dezamagesc...Nu am fost NICICAND aliniat!
        Si cred ca au mai fost oameni ca mine in sistemul communist!

        Nici cand am trait cu un singur <partid unic> pe cap, si nici atunci cand am de ales dintro multime de partide.
        Pur si simplu NU m intereseaza, caci in orice grupare politica m-as SIMTI LIMITAT de un anumit program.
        Or, structura mea este de a ma simti LIBER,sa gandesc ceea ce doresc eu.

        Daca as recunoaste o anumita "aliniere" ar trebui sa spund DA, ai asta in cadrul: muzicii si literaturii clasice, a istoria religiilor, in cunoasterea Universului in care existam...

        Insa, pentru astfel de preferinte NU exista partide, ci numi 'grupulete' APOLITICE.
        Asta este!

        Va doresc numa bine!
        • +2 (4 voturi)    
          :) (Luni, 20 octombrie 2014, 2:54)

          Withdrawal [utilizator] i-a raspuns lui Joseph18

          1. Nu inteleg ce inseamna a citi "stereo". Care sunt , de exemplu standarde duble americane la care te referi? Care sunt celelalte puteri mari la care te referi?

          Tu spui ceva de genul " altii fac si mai rau ".Cine sunt altii si ce rau fac.

          2. Vorbind strict politic, eu de exemplu prefer ca Romania sa se alinieze catre vest ( axa Bucuresti, Londra, Washington) spre deosebire de orice alta axa. Este aceasta axa perfecta ? Nu! Oriunde sunt avantaje si dezavantaje, dar mi se pare ca Romania va avea mult mai mult de castigat decat de pierdut pe axa asta.

          O zi buna ...
          • 0 (0 voturi)    
            Standarde duble: (Luni, 20 octombrie 2014, 20:44)

            Joseph18 [utilizator] i-a raspuns lui Withdrawal

            In primul rand, imi cer scuze ca raspund cu intarziere, insa numai seara ma pot ocupa de 'corespondenta'.

            La punctul 1 [notat de dv] aveti 3 intrebari:

            a- cand am spus 'stereo' , m-am referit la faptul ca dupa ce EU citesti o anumita informatie, ma GRABESC sa ma plasez si in locul celui critiat in articolul respectiv
            pentru a intelege si punctual sau de vedere.
            Credeti-ma este interesant. Merita incercat!

            b- 'Standardul dublu" este atunci cand TU, sa spunem US [sau oricare alta forta] ai dreplul de a face TOT ceea ce crezi de cuvinta iar altii, mai mititei, NU au nici macar dreptul de a se explica!

            c- Toate Marile Puteri - care desigur se inteleg intre ele pentru impartirea "pietei" - au DREPTUL de a COLONIZA politic - sau economic - orice zona geografica, si in caz de 'nesupunere' se pot aplica diferite sanctiuni, sau chiar forta militara.

            La punctual 2 [in notatia Dv] eu va intelg preferinta, si sunt de ACORD cu faptul ca tara va avea mai mult de castigat din punct de vedere economic si tehnologic.
            Dar - asa cum scrieti si dv - 'sunt avantaje si dezavataje'.

            Intrebarea este in ce procentaje se vor plasa - la un anumit moment - cele doua situatii, caci in nici un caz nu poate fi 50-50!

            Si pentru a incheia cu un exemplu concret a ceea ce inseamna STANDARDE DUBLE, va recomand sa scrieti in Google doar doua cuvinte, si anume: TITUS MENORAH.

            Va doresc numa bine si Pace
            • +1 (1 vot)    
              standard dublu (Marţi, 21 octombrie 2014, 13:58)

              Withdrawal [utilizator] i-a raspuns lui Joseph18

              1 exemplul cel mai ingrijorator de standard dublu pentru mine este anexarea crimeei de catre rusia, in timp ce Rusia declara ca nu a invadat ukraina. asta se intampla la cateva sute de km de frontiera romana.
              in 1 a.b.c. nu am vazut nici un exemplu de standard dublu pe care sa comentez, nici nu stiu exact la care din marile puteri te referi

              2 intrebarea nu este procentajul, intrebarea este care axa este mai buna decat BUCURESTI LONDRA WASHINGTON ? Moscova? Beijing? Dubai ? Yamassoukrou?Kathmandu? Oagadougu?

              Relatiile internationale nu sunt perfecte pentru toata lumea , pentru ca relatiile internationale sunt in fapt un sistem de negociere intre popoare. Nu este un sistem de caritate si intelegere ale celor puternici cate cei slabi.

              US nu vrea mantuirea popoarelor mici , vrea sa faca business cu ei. Si tocmai acest business cred ca va ajuta Romania. Soldatii americani de la Deveselu sunt acolo sa apere poporul american , nu sa planga de mila amaratilor de dincolo de gardul bazei militare.

              o zi buna si tie...
    • +13 (15 voturi)    
      americanii..... (Duminică, 19 octombrie 2014, 11:34)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Joseph18

      ......nu ii vor pe toti ALINIATI pe un singur rand ci doar ca acestia sa isi respecte angajamentele asumate.

      Cand tu, Ungaria, ca sa intri in NATO, ai semnat tratate de buna vecinatate cu toti vecinii si apoi tot tu, Ungaria, inciti si sustii miscarile separatiste din aceleasi tari vecine, inseamna ca tu, Ungaria, dai dovada de perfidie si nu esti un aliat de nadejde asa cum te-ai angajat cand ai intrarea in NATO.

      Cam tarziu s-au prins americanii cu cine au de aface dar mai bine mai tarziu decat niciodata.
      • +9 (15 voturi)    
        sa nu uitam (Duminică, 19 octombrie 2014, 17:44)

        Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        ca directia clara si fara echivoc a Romaniei spre NATO si USA i se datoreaza lui Traian Basescu. Daca era dupa comunistii mascati din jurul si mai ales din spatele lui Ponta, eram intre doua luntri, ba poate de-a binelea in luntrea ruso-asiatica.
      • 0 (2 voturi)    
        Tratate nerespectate? (Duminică, 19 octombrie 2014, 22:33)

        Joseph18 [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        @translatvus
        In ceea ce priveste Ungaria este posibil sa aveti dreptate! Insa, in ISTORIE exista foarte multe dovezi de tratate semnate si - in cele din urma - NERESPECTE...

        Priviti cu sinceritate NUMAI la primii 50 de ani din secolul trecut si veti constata ca au existat o duzina de tratate inter-tari, care NU NUMAI ca NU au fost respectate, dar putin timp DUPA incheierea lor, respectivii parteneri S-AU ARUNCAT UNUL ASUPRA ALTUIA.

        Iar Istoria - este stiut - o scriu INVINGATORII...
        • +5 (5 voturi)    
          aveti perfecta dreptate dar...... (Luni, 20 octombrie 2014, 8:20)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui Joseph18

          ......numai perfizii si tradatorii actioneaza asa iar cazul rusiei care a facut parte din grupul celor trei si a semnat intelegerea de garantare a frontierelor ukrainei, ca dupa aceea ea insasi sa atace si sa isi insuseasca teritorii ale acelei tari, este un caz clasic in acest sens.
          Se pregateste cumva Ungaria, sa copieze modelul rusesc ?

          Sa inteleg ca sunteti de acord cu aceast mod de a va trata aliatii?
          Considerati normala si de acceptat perfidia ?
          • 0 (0 voturi)    
            Budapesta (Luni, 20 octombrie 2014, 21:09)

            Joseph18 [utilizator] i-a raspuns lui translativus

            Nu cred ca Ungaria a uitat ca trupele romanesti "au vizitat" de doua ori Budapesta
            , asta desigur in WWIsi WWII. [si tatal meu a fost acolo la a 'doua vizita'].

            Cat despre "INTELEGERILE" dintre state, asta este o chestiune tare relativa si ce exemplu poate sa fie mai bun decat Acordul Molotov - Ribbentrop [23 Aug. 1939] care a evoluat cu invadarea partenerului rus doi ani mai tarziu.

            Atunci cand ati scris cuvantul PERFIDIE, ati dat - de fapt - definitia POLITICII...!

            Va imaginati ca in caz de 'DOAMNE FERESTE', se intampla ceva grav - zeci de mii de soldatii americani vor veni pe granita Romaniei? Eu nu cred!
            S-ar putea insa sa parasuteze ceva arme si alimente, asa cum o fac cu economie si prin alte parti ale lumii

            Nu stiu de ce, insa simt ca americani nu vor RISCA o confruntare - la marja de RISC MAXIM- petru nici una din tarile din Centrul sau Estul Europei, indifferent cum se numeste ea.

            Sa speram - totusi - in Pace!
    • +12 (14 voturi)    
      La Vest prin Est (Duminică, 19 octombrie 2014, 13:29)

      mono61 [utilizator] i-a raspuns lui Joseph18

      Nu te aliniază nimeni, Joseph. Te aliniezi singur la Vest sau la Est, este alegerea ta.
      • +2 (2 voturi)    
        Est - Vest - Ori... (Duminică, 19 octombrie 2014, 22:49)

        Joseph18 [utilizator] i-a raspuns lui mono61

        @mono61
        Este ADEVARAT ceea ce spuneti.
        Tarile mici si mijlocii din Europa pot opta penru una dintre cele DOUA directii: Est sau Vest.

        Insa, alte peste o suta de tari - de pe celelalte continente - sunt si ele in cautarea unui PUNCT DE SPRIJIN, care poate sa fie or Washington, or Moscova, ORI....
        Este greu sa fi 'tara mica' fara 'tata' sau 'mamica'
  • +62 (80 voturi)    
    Comment sters de user (Sâmbătă, 18 octombrie 2014, 21:13)

    Vuie Pictor Monta [anonim]

    • -16 (24 voturi)    
      Dusmani ai oranduirii socialiste! (Duminică, 19 octombrie 2014, 10:53)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Vuie Pictor Monta

      Inainte erau spioni ai capitalismului putred, acu sunt toti spioni rusi.
      Tati, tati sunt spioni. Si ungurii care vor autonomie, si aia care voteaza cu ponta, si tembelii care ii canta la multi ani cucuvelei si Orban, si dumitrica cu mazeta. TOTI sunt spioni.
      E minunat ca 38 din 50 de votaci au considerat ca e ok ce debitezi. Arata unde a ajuns Hotnews.
      • +5 (9 voturi)    
        iar.... (Duminică, 19 octombrie 2014, 13:03)

        cris64 [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        ....ceea ce debitezi tu ne face dovada ca mama prostilor e mereu gravida.
      • +7 (9 voturi)    
        oricine sustine idei.. (Duminică, 19 octombrie 2014, 13:11)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        ..care isi au originea la Kremlin..nu poate fi altceva decat un agitator in slujba Kremlinului = spion rus.
        Este incredibil cum in Romania singura minoritate etnica ce face tot timpul galagie pe tema autonomiei este cea maghiara/secuiasaca (nici ei nu stiu exact ce si cum sunt..fara suparare)..
        Si e incredibil cum in Europa asta, singurele tari care se baga in trebuirle interne ale altui stat sustinand separatismul pe criterii etnice sunt Rusia si Ungaria... Nici o alta tara din Europa nu are astfel de "probleme"si de "framantari"... ca interferarea in problemele interne ale altui stat..
        A fost o astfel de tara in prima treime a secolului XX, dar dupa ce in acea tara s-a instaurat un regim national-socialist (nazism cunoscut in istorie)..so despre ce vorbim aici? Despre niste aiureli de la rasarit?!? mergeti fratilor in Rusia si formati acolo a 16-a autonomie statala.. nu va opreste nimeni..
      • +7 (7 voturi)    
        Iar la voi (Duminică, 19 octombrie 2014, 14:53)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        in substanta aia care te caraterizeaza, toti sunt cu "agenturili".
        Au trecut 25 de ani degeaba peste voi!
  • +56 (72 voturi)    
    cred ca parlam. din RO si-ar dori si ei izolarea (Sâmbătă, 18 octombrie 2014, 22:14)

    rov [utilizator]

    tarii de lumea civilizata.
    Sa ne fure si sa ne violeze cu legile lor penale!
  • +60 (76 voturi)    
    atentie (Sâmbătă, 18 octombrie 2014, 22:26)

    cris64 [utilizator]

    Ai auzit Victor Viorel Ponta. Cam asta ne paste si pe noi avand in vedere prieteniile tale cu Moscova si Beijing.
    Asa ca romani daca mai vreti prin SUA, atentie la vot.
    • +17 (21 voturi)    
      atentie la vot? (Sâmbătă, 18 octombrie 2014, 23:10)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui cris64

      pai amaratii care voteaza cu ponta nu-si permit o masa buna de craciun.......ce-i intereseaza ca nu mai pot primi viza de sua? ideea este ca saracind poporul,creste nr votantilor psd. interesant,nu? deci guvernul psd va mari mai departe birurile,ca sa ramane la putere tot sec 21. pare aberant dar...... it works!!
      • -3 (7 voturi)    
        m-as mira! (Duminică, 19 octombrie 2014, 13:25)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui kripton

        Nu cred ca unul care a "saracit" din cauza PSD se apuca, dupa aia, sa voteze in draci cu PSD.
        Vezi si ce au patzit guvernele PD dupa ce politica dezastruoasa dusa de Boc a saracit o gramada de oameni ;)
        • +6 (10 voturi)    
          au "saracit" doar cei care erau deja saraci (Duminică, 19 octombrie 2014, 17:18)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          cu duhul..

          politica 'dezastruoasa' dusa de Boc nu a facut decat sa corecteze niste cheltuieli aberante ale guvernului USL-Tariceanu, cand salariile si pensiile s-au dublat in 2 ani, nesustenabil, pe baza unor venituri care nu au mai.. venit.. si ne-am trezit in decembrie 2008 cu un deficit structural de 15%.

          dovada? venitul mediu real in februarie 2012...
          desigur, 'deficit structural', 'nesustenabil'.. cuvinte prea complicate pentru multi.
    • -15 (21 voturi)    
      ? (Duminică, 19 octombrie 2014, 8:19)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui cris64

      de ce am vrea prin SUA?
      • +2 (6 voturi)    
        pai (Duminică, 19 octombrie 2014, 11:43)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        tu vrei sa aduci rusia aici, deci clar ca n-ai vrea prin USA.
      • +12 (18 voturi)    
        pt tine (Duminică, 19 octombrie 2014, 12:30)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        sunt rezervate vizite la Pyogyang, la Moskva etc.
      • +5 (7 voturi)    
        pentru ca primesti respect (Duminică, 19 octombrie 2014, 13:50)

        Withdrawal [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Pentru respectul si increderea mutuala intre autoritati si populatie. Pentru o sansa de a-ti creste copii in pace . Pentru o sansa de a-ti realiza visele . Pentru egalitatea de sanse. Pentru libertate. Pentru toleranta fata de toate religiile lumii. Pnetru realizari profesionale, si implicit financiare.

        si lista poate continua.
        • -1 (1 vot)    
          pentru ca primesti respect (Duminică, 19 octombrie 2014, 20:17)

          george.c [utilizator] i-a raspuns lui Withdrawal

          foarte frumos spus si adevarat, stilul imi aminteste de o prietena, ramona... Plecam cu familia din tara ca sa primim ce scrii, si totusi greu de inghitit inrobirea/indatorarea tarii prin imprumuturi dictate, big brother, gazele de sist, guvernul evident sub bocancul corporatiilor, comportamentul jandarmeriei (Pungesti...) si lista e lunga.
          Guvernul Ungariei pare a lucra si pentru populatie, la noi e invers. Iar astea nu inseamna deloc pro Rusia; sclavia moderna nu vine din Rusia.
    • -15 (25 voturi)    
      WTF (Duminică, 19 octombrie 2014, 10:58)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui cris64

      De unde ati rasarit cu totii? Bai flacai, Hotnews era un loc unde veneau indivizi care macar simulau gandirea. De unde au aparut toti agaricii care jignesc intelegerea oricarui individ capabil de o minima ratiune?
      • +3 (5 voturi)    
        Tu sigur de la "rasarit" (Duminică, 19 octombrie 2014, 11:56)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        sau de la Scornicesti sau similar.
      • +3 (5 voturi)    
        sper ca stii.. (Duminică, 19 octombrie 2014, 13:14)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        ..cine era Agarici, si ca ai inteles ce context oferi propozitiei in momentul cand faci referire la acest erou national!
      • +3 (5 voturi)    
        schimbul de generatii ;) (Duminică, 19 octombrie 2014, 13:27)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Aceia mai vechi deja au primit oarece fonctzii pe la partid, nu mai au ei timp sa comenteze pe aici ;)
        Vine generatia noua... scolita... dupa cum stim si noi, cu totii :)))))
      • +4 (6 voturi)    
        Vorbele pompoase... (Duminică, 19 octombrie 2014, 14:03)

        Zgabeartza Iftode [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        ... nu te ajuta sa te intelegem.... Scrie clar, cu idei precise si formeaza propozitii ca sa te putem intelege...
    • 0 (4 voturi)    
      n-au treaba cu asta! (Duminică, 19 octombrie 2014, 13:23)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui cris64

      SUA NU au intrerupt NICI O CLIPA relatiile diplomatice cu Moscova si Beijing
  • +47 (59 voturi)    
    americanii ”este” obraznici rău! (Sâmbătă, 18 octombrie 2014, 22:29)

    visio [utilizator]

    este clar pt toată lumea; nu poți fi prieten cu toată lumea, și Ungaria vrea mai mult cu Rusia; însă, nu poți fi atăt de arogant să nu vezi că ora exactă se dă în State...asta este, fiecare decide pentru el...păcat că votanții sunt atât de inculți!
    • -7 (11 voturi)    
      ... da ,dar... (Duminică, 19 octombrie 2014, 7:55)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui visio

      ... gazul din Rusia... .
      • +4 (8 voturi)    
        vor apărea energii alternative (Duminică, 19 octombrie 2014, 13:32)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

        și rușii vor rămâne cu gazul!
        • -4 (6 voturi)    
          ... ca... (Duminică, 19 octombrie 2014, 16:46)

          Observatore [utilizator] i-a raspuns lui visio

          ...cind?
          • +2 (2 voturi)    
            maxim 7ani (Duminică, 19 octombrie 2014, 23:07)

            visio [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

            energia oceanelor este o risipă inacceptabilă..
            rușii trebuie să înțeleagă că vremea prieteniei cu forța s-a dus; sincer, îmi este imposibil să înțeleg cum o țară ca Rusia, cu atâta cultură, cu navete spațiale care asigură transportul pentru americani pe stația internațională, Rusia o țară groaznic de bogată, recurge la violență pentru a își mențien zona de siguranță; în epoca armelor inteligente, nu mai există zonă de siguranță, ci dorința unei păci comune; că există lideri dobitoci care vor bucăți din România, sau bucăți din Italia de nord, ori din Spania, toți aceștia trăiesc vremuri apuse; fără îndoială că niciunei națiuni nu îi poate fi impus un standard al SUA sau Rusia sau China, Germania sau Franța ori UK; la fel de adevărat este că unii vor cât mai multe războaie și cât mai ample pentru că sunt sute de miliarde de € la mijloc; părerea mea este că se poate câștiga la fel de ușor aceste miliarde din schimburi economice; nu mai rețin unde citeam o pierdere de 18miliarde de € a Rusiei dacă acesteie îi va fi retrasă găzduirea unui CM din anul x; 18 miliarde € este o sumă importantă chiar și pentru ruși; deci, vremea lui criminalului Stalin a trecut; atitudinea lui Putin mă uimește, pentru că nu este deloc prost însă se comportă ca atare; are șansa să rămână în istorie pentru inteligența lui, însă alege varianta cea mai proastă....nu găsesc un motiv rațional al acestui comportament bădărănesc...
    • -18 (22 voturi)    
      ? (Duminică, 19 octombrie 2014, 8:20)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui visio

      ora exacta se da acolo pentru americani; ungurii si-o dau la Budapesta, rusii la Moscova, numai slugoii basisti se uita la ceasul casei albe!
      • +3 (5 voturi)    
        dacă ai pc și smartphone, știi ce spun (Duminică, 19 octombrie 2014, 13:31)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        altfel, nu îmi irosi timpul; cauta lista premiilor Nobel și vezi care e treaba cu ora exactă; repet: nu îmi irosi timpul!
    • +22 (22 voturi)    
      Comment sters de user (Duminică, 19 octombrie 2014, 10:58)

      qwerasdf [anonim] i-a raspuns lui visio

      • +4 (8 voturi)    
        e mai greu (Duminică, 19 octombrie 2014, 10:29)

        dadan [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

        Ungurii de rand se imbata cu nationalism si cu o falsa ancorare in trecut de aceea nu pot evolua la o gandire moderna si deschisa spre valori occidentale... la fel si rusilor de rand li se picura in urechi povesti nationaliste si grandioase despre marea lor natiune si uita ca nivelul de trai li se deterioreaza si ca in occident lumea traieste o armonie si o bunastare pe care numai pacea o poate aduce.
        Ungurii daca nu renunta la ideile lor imperialiste si nationaliste o sa fie dati afara din UE caci acele idei sunt contrare ideilor ce au dus la aparitia uniunii.
      • +3 (7 voturi)    
        suntem de acord (Duminică, 19 octombrie 2014, 13:32)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

        eu știam altfel de vorbă: ”avem relații de liber schimb cu rușii: noi le dăm grîu și ei ne iau porumbul”
  • +15 (21 voturi)    
    MERGETI LA VOT!!! (Sâmbătă, 18 octombrie 2014, 22:34)

    romania_curata [utilizator]

    DRAMA romaniei nu este ca 5-7 milioane de hoti si debilizati voteaza cu psd-ponta, ci aceea ca alte 7 milioane nu ies la vot!!
    ASDARA singura sansa e a se iesi MASIV la vot si a se vota ORICE altceva in afara de ponta!!!
    • +5 (7 voturi)    
      nu toti cei care .. (Duminică, 19 octombrie 2014, 13:18)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

      ..voteaza PSD sun hoti, unii sunt speriati, altii sunt melancolici, altii sunt pacaliti in ignoranta in care isi duc traiul..
    • +5 (11 voturi)    
      orice altceva în afară de Plagiator și Johanis (Duminică, 19 octombrie 2014, 14:23)

      visio [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

      să ne reamintim că liberalii de azi ar trebui să fie urmașii celor uciși de comuniștii psd-ului...și Johanis nu a comentat la momentul zero al USL!
  • +13 (15 voturi)    
    vv tonta e pe listă (Sâmbătă, 18 octombrie 2014, 22:56)

    timp tamp [utilizator]

    De curând e și ponta cu socrișorul iubit
  • +7 (9 voturi)    
    pai (Sâmbătă, 18 octombrie 2014, 23:29)

    ggna [utilizator]

    Urmam noi?
  • +14 (16 voturi)    
    Excelent (Sâmbătă, 18 octombrie 2014, 23:44)

    Trojan.H [utilizator]

    E timpul ca si UE sa treaca la masuri drastice impotriva tuturor tarilor care incalca valorile democratice. Cine nu vrea: mars la Moscova! Atunci sa vezi cum iese poporul din adormire!
    • -1 (5 voturi)    
      pai in UE... (Duminică, 19 octombrie 2014, 13:30)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      ... nu mai e nevoie de vize - asa ca n-ai cum sa "interzici", ca inseamna sa-i iei pe toti, din nou, la control... :-|
  • +18 (24 voturi)    
    ungurii (Sâmbătă, 18 octombrie 2014, 23:51)

    stefan2008 [utilizator]

    Eu am un mare respect pentru unguri. Sunt in general oameni civilizati, harnici, ordonati si curati. Trebuie doar sa compari Budapesta cu Bucurestiul.
    Sper ca in curand sa se implice si oamenii normali la cap din Ungaria in alegeri si ii trimita pe Orban (cu tot Fidesz-ul) si pe cei din Jobik la groapa de gunoi. Dar pana una alta sper sa le dam noi un exemplu de participare la vot al celor care au IQ pozitiv si doresc binele tarii asteia (si nu binele Rusiei si al agentilor ei din Romania).
    • +2 (2 voturi)    
      si eu ma mir (Duminică, 19 octombrie 2014, 21:37)

      Nelu-SM [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      Sincer si eu ma mir pentru ca personale ce le cunosc nu au manifestari din astea. Cred ca au si ei oamenii lor saraci la suflet care sunt manipulati dupa interesele liderilor.
      Sa ne inchipuim cam cat platesc rusii pe liderii unguri si o sa intelegem de ce e asa.
  • +16 (18 voturi)    
    Estul (Sâmbătă, 18 octombrie 2014, 23:53)

    MPopa [utilizator]

    In ultimii ani SUA au fost aproape dezinteresate de ceea ce se intampla in Europa de Est. Au fost si foarte ocupati cu Orientul Mijlociu.
    Dupa anexarea Crimeei si conflictul din Ucraina SUA au inteles ca Federatia Rusa nu e partenerul la care sperau. In consecinta au inceput sa fie din nou interesati de Europa de Est, pentru ca ea reprezinta singura zona unde rusii pot incerca sa isi extinda influenta. In sud n-au loc de China.
    Sper sincer ca Romania sa nu ajunga in aceeasi situatie ca Ungaria. Sunt sigur ca lui Orban si FIDESZ-ului nu le pica deloc bine aceasta interdictie. Ei vor sa fie nationalisti dar nu izolati. Izolarea in ziua de azi inseamna moarte economica.
    • +6 (6 voturi)    
      Obama nu mai e interesat nici de Orientul M (Duminică, 19 octombrie 2014, 11:57)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      nu doreste decat "pace". Ca Chamberlain inainte de WW II.
  • +14 (14 voturi)    
    Este de presupus, (Sâmbătă, 18 octombrie 2014, 23:57)

    SchiauCornel [anonim]

    ca disensiunile sunt si mai serioase, in spatele acestor explicati formale sunt cu siguranta multe si grave informati, care aduc atingere intereselor de securitate a SUA. Sunt convins ca daca aceasta este real "grila" de intrare in SUA, membri guvernelor post decembriste ro, parlamentari, si slava domnului, au fost extrem de numerosi, cca. 90% vedeau SUA numai din fotografii. Impresia mea, este ca "animatia" in jurul autointitulatului "tinut secuiesc" este in mare masura produsul Budapestei, astfel evaluarea americana are in vedere ca tarisoara noastra este fragilizata de politicul autohton in mod grav si in aceasta zona nu pot face prea multe. O problema etnica de o oarecare intensitate mediatica, nu ar face decat mult rau acestui imens portavion numit romanika. Portavionul afectat ar complica enorm situatia si nu numai pentru SUA ci pentru interesele intregului Occident, si nu este vorba NUMAI de Rusia, Orientul Apropiat si Mijlociu, pe termen scurt si mediu, este mai degraba surprinzator negativ.
  • -36 (52 voturi)    
    cu adevarat felicitari (Duminică, 19 octombrie 2014, 0:54)

    george.c [utilizator]

    Felicitari! Cu adevarat de invatat de la unguri; gonesc FMI-ul din tara, impoziteaza trusturile media externe, refuza banii "gratis" de la norvegieni etc.
    De ce la noi nu se poate? Nu avem chiar toti creierele spalate!
    • +2 (6 voturi)    
      Ba tu ai precis (Duminică, 19 octombrie 2014, 11:59)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui george.c

      si inca cu dero abraziv din productia socialista. Eu nu va-nteleg. Vreti si izolare dar vreti sa fiti si bogati prin jaf fara limite.
    • +2 (4 voturi)    
      ??? (Duminică, 19 octombrie 2014, 13:32)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui george.c

      Cu ce te deranjeaza "banii de la norvegieni"? :O
      ???
  • +5 (17 voturi)    
    si daca.... (Duminică, 19 octombrie 2014, 0:57)

    baimarean [utilizator]

    ar "copia" Guvernul lista aceasta?
  • -7 (15 voturi)    
    te doare mintea cat de prosti sunt unii in america (Duminică, 19 octombrie 2014, 1:04)

    cocodino [utilizator]

    Multi americani daca-i intrebi unde e Ungaria iti spune ca e undeva la sud sau in Africa. Cu ocazia bolii Ebola au iesit la iveala multi prosti americani care spuneau sa inchida traficul aerian din tarilor europene pentruca East Africa este in Europa, iar Liberia este capitala ;-)
    • +4 (6 voturi)    
      păi (Duminică, 19 octombrie 2014, 16:32)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui cocodino

      Tu eşti în stare să enumeri judeţele României?
    • +5 (5 voturi)    
      De Romania nici n-au habar multi (Duminică, 19 octombrie 2014, 17:10)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui cocodino

      si am intalnit multi care cred ca romanii is gipsie. Stii de ce? Pentr ca nici in k*r nu-i doare de romani sau unguri.
  • -5 (15 voturi)    
    Mda! (Duminică, 19 octombrie 2014, 10:20)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    Ceea ce previzualizam nu de mult se pare că încet, încet, se adeverește. În ciuda celor care ne acuzau de scenarite.
    Există o înțelegere tainică între unii lideri din Ungaria, unii lideri din România, Serbia, Bulgaria, pentru o oarecare apropiere de Moscova, scopul final fiind Uniunea Euro Asiatică ce se dorește a fi un al doilea pol de Putere în lume. Creat și ăsta tot de șefii Grupului Bilderberg, în scopuri nu tocmai caritabile. Poveste Comunismul versus Capitalismul va începe din nou, de data asta pe alte coordonate în maxim 10 ani.
    Noi românii, dacă am fi înțelepți (și nu suntem) am face în așa fel încât să nu fim sub talpa nimănui. Avem resursele necesare pentru asta. Ce nu avem noi este „unitatea” și „iubirea de țară”. Astea două ne lipsesc aproape cu desăvârșire marii majorități.
    Ne lăsăm mult prea ușor manipulați și permitem pensionarilor, asistaților sociali și bugetarilor în general ( votanți cu predilecție a acestei stângi bolnave și malefice românești) să ne conducă destinele atunci când este vorba de vot.
    Romani, dacă nu mergeți ACUM la vot, ați face bine să nu vă mai văitați și nici să mai comentați. Asta pentru că dacă nu vă implicați activ în mersul țării, nu vă faceți datoria de cetățeni ai ei, nu mai aveți acest drept. Cel puțin din punct de vedere moral.
  • +8 (8 voturi)    
    aprecieri (Duminică, 19 octombrie 2014, 10:38)

    revo [utilizator]

    Este foarte interesant cate aprecieri pozitive au joseph si george.c si cate negative, ceilalti comentatori. Ce sa insemne asta? S-a reinceput campania anti SUA? Se stie ceva acolo sus? Din ce directie a venit ordinul? Nu iese fum fara foc. Cineva are un foc la inimioara.
  • +9 (9 voturi)    
    La unguri 10, la români 20 milioane (Duminică, 19 octombrie 2014, 10:39)

    Omics [utilizator]

    Mulți s-au făcut cetățeni unguri numai pentru că cetățenii unguri pot vizita SUA fără vize. Spre deosebire de cetățenii români.
  • +8 (16 voturi)    
    probabil (Duminică, 19 octombrie 2014, 11:06)

    Adrian1 [utilizator]

    cel mai probabil i-au prins spionand in favoarea rusilor.
  • +2 (6 voturi)    
    Ungaria a uitat Revolutia din 1956? (Duminică, 19 octombrie 2014, 12:00)

    Maniu [utilizator]

    sau polonezii aia tradatori au uitat Katin?
  • -4 (10 voturi)    
    nationalism (Duminică, 19 octombrie 2014, 12:08)

    VladBerliba [anonim]

    La americani le e frica de nationalism ca de dracu pentru ca daca exista nationalism si oamenii reusesc sa se guverneze dupa cum pot si cum stiu servind evident interesele nationale atunci nu mai e loc de "democratia" americana si in consecinta, in mod absolut evident, interesele americane nu ca nu vor fi luate in considerare doar ca nu vor fi prioritare.
    • +6 (8 voturi)    
      da da... (Duminică, 19 octombrie 2014, 15:37)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui VladBerliba

      Lor e le frica si voua, nationalistilor, nu. Decat atunci cand ardelenii vor sa se separe de restul tarii.
      Nationalistii sunt cele mai stupide si ipocrite personaje de pe pamant. A te interesa doar niste non-valori ca etnia, rasa, religia, in detrimentul adevaratelor valori ce pot caracteriza un om este cel putin stupid. Un om trebuie apreciat dupa valoarea care o aduce societatii in care traiesti, nu dupa limba materina (atata timp cat vorbeste si limba oficiala sau isi angajeaza un translator).
      • -3 (3 voturi)    
        care valori ? (Duminică, 19 octombrie 2014, 19:22)

        VladBerliba [anonim] i-a raspuns lui stefan2008

        Banul :))) Ma faci sa rad :)) "Valorile" fluturate de "binevoitori" nu sunt folosite decat pentru a pacali oamenii sa adere la uniuni economice.

        Suveranitatea si specificul national, libertatea individuala, dreptul la viata sunt apoi incalcate grosolan pentru ... interese economice.

        A se vedea cazul Ucrainei care a fost cel mai elocvent. Si nu de dragul vreounor valori s-a ajuns la un consens ci pentru ca rusii s-au tinut tare pe pozitie ... Ucraina a fost doar teren de joaca intre America, Rusia si mai putin UE. Care valori ?

        S-a vazut ce valori are occidentul si UE cand au aplicat sanctiunile economice asupra Rusiei si cand au sustinut tacit conflictul Ucrainean. Sa fim sobri ... cand vorbim de valori. Nationalismul nu e frumos atunci cand se manifesta ca atare, in urma frictiunilor interetnice, dar e o realitate. Realitate pe care cei care au interese economice ar vrea sa o vada bagata sub pres.
  • -4 (6 voturi)    
    ideologia (Duminică, 19 octombrie 2014, 12:15)

    VladBerliba [anonim]

    In fapt nu e vorba atat de "democratia" cat de IDEOLOGIA fie ea comunism, democratie, mai nou era spatiala si stiinta folosite pe post de religie.

    In felul acesta oamenii sunt prostiti si exploatati.

    LEGEA e folosita preponderent pentru protejarea barierei ideologice pentru ca oamenii sa nu poata sa-si exercite drepturile si libertatile firesti.
    • +5 (5 voturi)    
      hmmm (Duminică, 19 octombrie 2014, 16:31)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui VladBerliba

      Din ce scrii, presupun că eşti unul dintr-aceia care militează pentru egalitatea-n drepturi. Explică-mi cum sunt eu exploatat.
      • -6 (6 voturi)    
        raspuns (Duminică, 19 octombrie 2014, 17:17)

        VladBerliba [anonim] i-a raspuns lui ampersand

        N-as putea sa-ti raspund decat daca imi dai mai multe detalii despre tine: in ce tara locuiesti, cum te incadrezi (oficial, neoficial).
  • -5 (11 voturi)    
    uniuni (Duminică, 19 octombrie 2014, 12:28)

    VladBerliba [anonim]

    Natiile nu au protejat niciodata in istoria lor alte interese decat cele nationale. Uniunea Europeana nu e decat un mijloc de subminare a suveranitatij nationale in numele schimburilor comerciale.

    Protectionismul functioneaza si acum in interes national in timp ce "valorile europene", "globale" sunt fluturate ca semn al civilizatiei ... ipocrit bineinteles.

    Nu degeaba UK-ul nu a intrat in UE.

    La fel si cu Rusii, Ucraina, Moldova. Ucraina, Moldova sunt dorite in UE din interes geo-strategic pur nu ca deodata cineva a inceput brusc sa constientizeze valorile umane si sa-si iubeasca semenii conationali sau nu. Rusii, tot oameni, sunt urati si au fost balacariti la scena deschisa de toata presa doar pentru ca nu sunt o provincie a SUA sau o anexa a UE. La fel viata ucrinenilor din vest a fost mai valoroasa decat a ucrainenilor din est doar pentru ca aveau alte interese si surprinzator alta limba.
    • +5 (7 voturi)    
      pana una alta (Duminică, 19 octombrie 2014, 15:38)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui VladBerliba

      ...UK este in UE.
      Iar Romania daca nu era in UE, se numea deja Romanistan.
      • -2 (2 voturi)    
        doar cu numele (Duminică, 19 octombrie 2014, 19:02)

        VladBerliba [anonim] i-a raspuns lui stefan2008

        UK e doar cu numele in UE nu au adoptat euro ... desi pot ...
    • +2 (2 voturi)    
      Bati campii, cu gratie (Duminică, 19 octombrie 2014, 18:44)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui VladBerliba

      Inutil sa poarte cineva o discutie logica cu tine....imposibil.
  • +6 (6 voturi)    
    urmeaza Romania e clar (Duminică, 19 octombrie 2014, 13:30)

    robert72 [utilizator]

    daca ungurii care au un superlobby pe la Washington, baska o groaza de neveste de congressmani au radacini in pusta si pe malul Tissei, ia ganditi-va ce urmeaza pentru romanashi ... abia astept sa vad ce mai zice victorash atunci. Ca despre declaratia lui madam Nuland a a avut un comentariu curat dambovitean.
  • 0 (4 voturi)    
    hehe... :D (Duminică, 19 octombrie 2014, 13:35)

    Codruta N [utilizator]

    As VREA io sa vad ca baga oareceva "interdictii" din astea, si pe la noi ;)
    Poate ar incepe cu Tata Socru... dar, MAI ales, as vrea sa-i vad cum baga o astfel de interdictie pentru... cei de la Agentia Nationala de Resurse Minerale! :))))) :P
  • +3 (3 voturi)    
    Vulpea si strugurii (Duminică, 19 octombrie 2014, 18:03)

    ipolitic [utilizator]

    In Ungaria toti au dreptul de a calatori in SUA, cu exceptia unora, care au mai nou interdictie.
    In Romania toti au interdictie de a calatori in SUA, cu exceptia unora, care primesc vize.
  • 0 (0 voturi)    
    functii guvernamentale corupte (Luni, 20 octombrie 2014, 12:04)

    eucomentez [utilizator]

    Ce inseamna functie guvernamentala? Ce inseamna coruptie? De ce informatiile din articol sunt in conflict cu realitatea?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version