Israelul blocheaza transferul de taxe destinate Autoritatii Palestiniene - presa

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 2 decembrie 2012, 12:09 Actualitate | Internaţional


Guvernul israelian a anuntat ca a blocat transferul taxelor colectate de catre Israel in numele Autoritatii Palestiniene, in urma acordarii statutului de stat observator la ONU Palestinei, transmite AFP.

Ministrul israelian de Finante, Yuval Steinitz, a anuntat duminica, in debutul sedintei saptamanale a consiliului de ministri, ca 460 de milioane de shekeli (aproximativ 92 de milioane de euro) ce trebuiau transferate palestinienilor luna aceasta au fost blocate, a precizat presa israeliana.

Aceste fonduri ce le revin palestinienilor in urma taxelor stranse de Israel, si care ating intre 700 de milioane si un miliard de euro pe an, reprezinta doua treimi din bugetul anual al Autoritatii Palestiniene.

Ele provin din rambursarea taxelor vamale si a TVA percepute asupra produselor ce sunt destinate palestinienilor si tranziteaza porturile si aeroporturile israeliene.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2350 vizualizari

  • 0 (16 voturi)    
    3 miliarde USD/an - ajutor militar pt Israel (Duminică, 2 decembrie 2012, 12:45)

    fghh [utilizator]

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b4/US_aid_to_Israel_1946_2013.jpg

    3 miliarde 95 milioane, ajutorul total pe anul trecut, din care doar 20 milioane nu sunt ajutor militar.

    fata de cifrele astea, ce inseamna cele 92 milioane de euro ale palestinienilor? - intr-adevar, Israelul nu prea are de castigat din eforturile unilaterale pt pace ale vecinilor lor.
    • +4 (22 voturi)    
      Asa-i.... (Duminică, 2 decembrie 2012, 14:11)

      anonnymous [anonim] i-a raspuns lui fghh

      Insa ceea ce nu scrie acolo este ca Israelul livreaza energie electrica, mancare, medicamente, combustibili teritoriilor palestinieni, si asta in timp ce Hamas arunca cu rachete spre Israel.

      In timp ce Ajdod era bombardat de palestinieni, centrala electrica de acolo deservea teritoriile palestinieni. Ce tari din lumea asta cunosti tu care ar face face acelasi lucru (nu vreau sa discutam despre cat de just sau nu e razboiul, ci despre faptul ca desi era razboi, Israel alimenta "inamicul" cu mancare si energie la fel ca in timp de pace)?
      • +1 (13 voturi)    
        le livreaza... PE BANI. dar pastreaza si blocada (Duminică, 2 decembrie 2012, 14:46)

        fghh [utilizator] i-a raspuns lui anonnymous

        curentul, atata cat e, e PE BANI:
        "Since January 2010, there has been a serious deterioration in the supply of electricity in the Gaza Strip. The immediate reason is that Gaza’s sole power plant, the Gaza Power Plant (GPP), is able to produce only half the electricity that it did prior to January 2010, due to a lack of funds needed to purchase the industrial fuel required to operate the plant."
        http://unispal.un.org/UNISPAL.NSF/0/4EE272272D04A3D08525771C0067F100

        in plus, Israelul impune o blocada abuziva palestinienilor.
        somajul in Gaza a crescut fioros dupa impunerea blocadei, in 2006.
        in plus, bombardamentele din 2008-2009 au distrus mare parte din terenurile agricole, fermele si mica industrie.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Economy_of_Gaza
        • +1 (17 voturi)    
          Apropo de blocada... (Duminică, 2 decembrie 2012, 18:18)

          A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui fghh

          Apropo de blocada, la urma urmei stii ce e cu toata blocada asta?
          Si pentru ca de fapt nu stii, te informez.
          Blocada este pentru impiedicarea ca teroristii care conduc Gaza sa poata primi mijloace de lupta pe caile pe care le poate controla Israelul. Dar frontiera cu Egiptul e practic vraiste, teroristii se inarmeaza intr-o veselie, dar cel putin nu in angros, ca in situatia in care ar avea acces liber maritim.
          Pentru somaj, Israelul nu are nicio raspundere. Regimul din Gaza nu dezvolta economia, ci cu toate fondurile achizitioneaza armament.
          Cat despre electricitate, e furnizata aproape integral de Israel, si inca pe gratis, caci gazanii nu vor sa plateasca.
          Treaba cu distrugerile este pur si simplu o aiureala. Au fost distruse lansatoarele si depozitele de rachete, care dupa cum se stie nu prea sunt mijloace de productie.
    • -1 (13 voturi)    
      ultima propozitie este extrem de amuzanta (Duminică, 2 decembrie 2012, 15:18)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui fghh

      adica mai nou trimiterea de rachete aiurea asupra populatiei civile poate fi numita "eforturi unilaterale de pace" Fiica mea ar spune LOL. Eu as spune ca esti spalat pe creier de propaganda palestiniana.
      • 0 (6 voturi)    
        e vorba despre acceptarea Palestinei ca stat (Duminică, 2 decembrie 2012, 16:13)

        fghh [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        de catre ONU.

        israelienii si americanii au numit cererea Palestinei (acceptata de majoritatea membrilor ONU) "unilaterala".
        • 0 (12 voturi)    
          Da, este unilaterala! (Duminică, 2 decembrie 2012, 18:22)

          A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui fghh

          Este unilaterala pentru ca declararea ca stat este facuta in mod anormal, fara a avea reglementate nici macar granitele prin acorduri.
          Faptul ca ei vor ceva, nu inseamna ca si au.
          Trebuie sa existe si un acord direct cu partea cu care sunt in conflict.
          • -1 (3 voturi)    
            Nu e deloc asa... (Luni, 3 decembrie 2012, 2:20)

            aabbcc [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

            Israel tot pe la ONU s-a infiintat fara sa discute cu partea cealalta care nu a fost de acord cu planul de impartire a teritoriilor. De ce aplici dublul standard?
            • 0 (2 voturi)    
              Fals! (Marţi, 4 decembrie 2012, 1:18)

              A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui aabbcc

              Fals!
              ONU a stabilit in 1947 infiintarea a 2 state, Israelul si statul arab.Arabii au refuzat categoric,
              Crezi ca evreii ar fi trebuit ca urmare sa nu-si infiinteze statul? E ridicol!
    • -1 (3 voturi)    
      O poza... (Duminică, 2 decembrie 2012, 21:56)

      AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui fghh

      ...face cat o mie de cuvinte:

      http://postimage.org/image/w7fylt9z9/

      Dar si cuvintele fac cat o mie de poze, daca sunt spuse in 1947 si se intampla perfect in 2012:

      http://www.kinghussein.gov.jo/kabd_eng.html

      "We Arabs follow, perhaps far more than you think, the press of America. We are frankly disturbed to find that for every word printed on the Arab side, a thousand are printed on the Zionist side."
      [...]
      "Palestine is a small and very poor country, about the size of your state of Vermont. Its Arab population is only about 1,200,000. Already we have had forced on us, against our will, some 600,000 Zionist Jews. We are threatened with many hundreds of thousands more."
      [...]
      "It is significant that the Philistines—not the Jews—gave their name to the country: "Palestine" is merely the Greek form of "Philistia."

      Only once, during the empire of David and Solomon, did the Jews ever control nearly—but not all—the land which is today Palestine. This empire lasted only 70 years, ending in 926 BC. Only 250 years later the Kingdom of Judah had shrunk to a small province around Jerusalem, barely a quarter of modern Palestine.

      In 63 BC the Jews were conquered by Roman Pompey, and never again had even the vestige of independence. The Roman Emperor Hadrian finally wiped them out about 135 AD. He utterly destroyed Jerusalem, rebuilt under another name, and for hundreds of years no Jew was permitted to enter it. A handful of Jews remained in Palestine but the vast majority were killed or scattered to other countries, in the Diaspora, or the Great Dispersion. From that time Palestine ceased to be a Jewish country, in any conceivable sense.

      This was 1,815 years ago, and yet the Jews solemnly pretend they still own Palestine! If such fantasy were allowed, how the map of the world would dance about!

      Italians might claim England, which the Romans held so long. England might claim France, "homeland" of the conquering Normans. And the French Normans might claim Norway..."
      • -2 (4 voturi)    
        Take it easy, my friend... (Luni, 3 decembrie 2012, 7:36)

        A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

        Take it easy, my friend...
        Italienii ar putea pretinde Anglia, dar au totusi o patrie, Italia.
        Englezii ar putea pretinde Franta (de fapt invers, dar n-are importanta), dar ei au totusi o patrie si un stat national.
        Dar uita un "mic" amanunut: evreii NU AU alta patrie decat Palestina, in timp ce arabii (palestinienii sunt arabi 100% veniti din vecini) au o patrie cat un continent.

        Cat priveste de numele Palestina, este dat de Imperiul Roman dupa ce anterior se numise Iudeea. Filisienii pe atunci disparusera deja de un mileniu.
        • 0 (2 voturi)    
          I-auzi.... (Marţi, 4 decembrie 2012, 3:08)

          AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

          Nu mai veni cu istorii denaturate si deturnate.
          Lasa falsitatea si vrajeala de 2 lei.

          Voi ati stat uniti pe pamantul ala doar 70 ani. ATAT !! In rest, niciodata.

          Si cu toate astea, sa zicem ca ai dreptate, timp de 2.000 ani voi ati disparut de acolo, asa ca ce drept aveti voi sa revendicati acum zonele alea si cu ce drept sustineti exterminarea si epurarea sistematica a palestinienilor ?
          • 0 (2 voturi)    
            Noi suntem pe pamantul Palestinei... (Marţi, 4 decembrie 2012, 7:28)

            A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

            Noi suntem pe pamantul Palestinei de peste 3000 de ani fara intrerupere, chiar daca o lunga perioada am fost minoritari. Este pamantul nostru stamosesc, singurul, nu avem altul.
            Nu "ne-am disparut" de acolo, ci o mare parte a noastra din noi au fost masacrati sau expulzati de catre stramosii tai romani care ne-au cotropit pe atunci patria.
            Prezenta si continuitatea noastra e consemnata si in aceasta carte scrisa in sec. 17: http://www.think-israel.org/goldreich.palestina.html
            Cat despre balivernele cu exterminarrea "bastinasilor palestinieni" pe care nu o sustine nimeni, vino si vezi viata prospera a celor peste un milion de arabi cetateni ai Israelului.
  • +3 (17 voturi)    
    Era si culmea ! (Duminică, 2 decembrie 2012, 14:00)

    NicolaeA [utilizator]

    Sa le strangi taxe, sa le transferi banii, pentru ca ei sa cumpere rachete pe care sa le traga tot la tine in cap !
    Nu stiam ca israelienii pot fi si masochisti !
    • +2 (6 voturi)    
      Gaza e una , Palestina e alta (Duminică, 2 decembrie 2012, 18:32)

      MariusNi [anonim] i-a raspuns lui NicolaeA

      Sunt doua teritorii aflate in zone diferite, conduse de guverne diferite. Aici e vorba de Autoritatea Palestiniana care controleaza teritoriile de la est de Ierusalim si care are tratate cu Israelul in acest sens. Faptul ca Israelul refuza livrarea unor sume de bani care sunt ale Palestinei, inseamna incalcarea unor tratate. Nu am auzit ca Palestina sa mai aibe conflicte cu Israelul de pe vremea lui Arafat.
      • +3 (3 voturi)    
        2 teritorii conduse de aceiasi autoritate (Duminică, 2 decembrie 2012, 21:41)

        NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui MariusNi

        Autoritatea Palestiniană este o regiune politică autonomă care se exercită de iure pe majoritatea teritoriului Cisiordaniei și în Fâșia Gaza. La conducere se afla HAMAS, cea care nu recunoaste statul Israel. OEP-ul lui Arafat a pierdut ultimele alegeri in favoarea Hamas.
      • 0 (4 voturi)    
        Dintr-un teritoriu mare... (Duminică, 2 decembrie 2012, 22:25)

        AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui MariusNi

        ...au facut doua mai mici. Cine-i de vina ptr asta?

        http://postimage.org/image/w7fylt9z9/
        • 0 (4 voturi)    
          E o prezentare falsa si ridicola (Luni, 3 decembrie 2012, 7:23)

          A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

          E o prezentare falsa si ridicola, pentru ca:
          1. Acest "mare teritoriu" este mare cat Dobrogea. Atat. Pentru el se dau peste cap si se strofoaca toti prietenii arabilor. Retine ca arabii au un teritoriu de 600 de ori mai mare, un adevarat continent.
          2. Palestina este un teritoriu geografic, nu o notiune politica. Un teritoriu geografic nu se poate micsora sau mari.
          3. Palestina nu a fost niciodata un stat. Singurul stat national care a fost acolo in istorie, a fost cel al evreilor. Pana in 1918 Palestina a facut parte din imperiul Otoman, iar in continuare, pana in 1948, din Imperiul Britanic.
          4. Palestina este patria istorica a evreilor si nu a arabilor.
          5. In 1947 ONU a votat ca Palestina britanica sa fie divizata in 2 state, unul evreiesc, celalalt arab. Arabii au refuzat categoric, inclusiv crearea statulul palestinian arab, pornind imediat un razboi pentru nimicirea Israelului. Au pierdut, dar continua sa incerce tot timpul.
          6. Intre 1948 si 1967 o parte din Palestina a fost ocupata de Iordania si Egipt. In aceasta perioada au avut ocazia sa infiinteze liber si cu usurinta un stat arab palestinian pe acele teritorii, dar nici pe atunci nu au vrut. E de fapt acelasi teritoriu pe care vor sa intemeieze azi statul.

          Deci, atunci cine e de vina?
          • -1 (1 vot)    
            Voi nu ati invatat nimic din Holocaust. (Luni, 3 decembrie 2012, 20:47)

            .... [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

            Face-ti cu altii la fel cum au facut nazistii cu voi doar ca mult mai lent. O alta diferenta ar fi ca voi nu puteti declansa un razboi mondial si faceti presiuni catre SUA sa faca acest lucru in in interesul vostru. Demolati casele palestinienilor si le luati pamantul pentru construirea de colonii evreiesti. Voua va prind bine banii dati cadou de SUA (miliarde de dolari anual) insa confiscati banii care li se cuvin de drept palestinienilor ( acestia nu sunt cadou asa cum mintiti voi). Voi sunteti numiti de crestini "Poporul Sfant" pentru ca Iisus (si nu numai) a fost evreu insa nu cred ca meritati asta. De altfel voi ii urati pe crestini mai mult decat pe arabii musulamani cu care sunteti de altfel frati semiti. Conflictul cu acestia din urma e doar teritorial.
            • 0 (2 voturi)    
              Dom' puncte puncte... (Luni, 3 decembrie 2012, 22:01)

              A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui ....

              Dom' puncte puncte, scrii atatea ineptii, incat nici nu merita sa raspund la ele.
              • 0 (2 voturi)    
                Ineptia lui... (Marţi, 4 decembrie 2012, 3:12)

                AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

                ...este un adevar dureros al realitatii.
                • 0 (2 voturi)    
                  Ineptia lui... (Marţi, 4 decembrie 2012, 7:17)

                  A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

                  ...este rezultatul propagandei care l-a intoxicat.
                  • 0 (2 voturi)    
                    Care propaganda ? (Marţi, 4 decembrie 2012, 16:35)

                    AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

                    Eu nu vad decat propaganda virulenta din partea ta sau a comunitatii evreiesti, atat.
                    Vezi tu vreun palestinian pe aici care sa vocifereze? Vezi tu site-uri sau ziare pe aici care sa defaimeze Israelul?

                    Ma uit pe net si vad ca raportul de surse de informatii / propaganda este de 20 la 1 in favoarea Israelului.

                    Care, cine, unde, cand, cum, se tine de propaganda ?

                    Nu mai inventa povesti ca si cand ar fi realitati.
                    • 0 (2 voturi)    
                      Nu stiu unde... (Marţi, 4 decembrie 2012, 17:21)

                      A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

                      Nu stiu unde ai putut vedea o propaganda favorabila Israelului in raport 20/1. Nu stiu ce surse ai deschis. Eu vad ca in lume e de fapt exact invers.
                      Ai fost atat indoctrinat cu minciuni, ca vezi realitatile pe dos.
                      Personal nu combat presa, ci pe postacii care lucreaza in slujba arabilor, voluntari sau platiti.
                      Iar organizatii islamice care sa promoveze pozitia palestiniana in Romania sunt fara numar.
          • 0 (2 voturi)    
            Nu conteaza (Marţi, 4 decembrie 2012, 3:17)

            AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

            Nu conteaza cat de mare sau mic este un teritoriu. Nu este al vostru.
            Si de unde pana unde ideea ca daca un teritoriu nu este declarat un stat politic, dar este populat ca si un stat/tara, poate fi luat de oricine cu japca si sa si-l proclame ?? Mai mult de atat, sa mai si apeleze la epurare si dezradacinare a populatiei de bastina.

            Nu mai veni cu realitati alternative si cu istorii rescrise. Lasa propaganda de spalare a creierelor in Romania. Nu avem nevoie de asa ceva.

            Astept sa vii cu acuzatiile de antisemitism (logic, ptr cine nu este de acord cu voi, automat este catalogat drept antisemit).
            • 0 (2 voturi)    
              AK, ai obsesii. (Marţi, 4 decembrie 2012, 7:16)

              A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

              1. Nu conteaza daca teritoriul este mare sau mic, el este al nostru, de trei milenii incoace.
              2. Rescrierea istoriei vine tocmai din partea araba. Istoria ne consemneaza pe noi proprietarii tarii si nu pe ocupantii vremelnici care s-au perindat, dupa imperiile care au stapanit locul.
              3. Populatia de bastina sunt evreii, chiar daca o lunga perioada au fost acolo minoritari.
              4. N-am inteles pentru ce te strofoci atata in aceasta problema.
              • 0 (2 voturi)    
                Eu? (Marţi, 4 decembrie 2012, 16:31)

                AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

                Dar tu de ce te strofoci atat ?

                Voi n-ati fost acolo 3 milenii. Nu mai minti. Si cu atat mai mult, daca ati fost, ati fost minoritari exact asa cum spui si tu.

                Si atunci, al cui este teritoriul de drept ?!? Al celor minoritari care au fost si ei pe acolo sau al celor care au fost majoritari din totdeauna ?

                Ce facem aici, dublu standard ? Lasa-ma cu propaganda asta de doi lei. Am doi prieteni care sunt profesori de istorie de universitate, cu olimpiade castigate la activ. Lasa-ma sa-i cred pe ei si nu pe tine.
                • 0 (2 voturi)    
                  Domnu' cu AK-47 in brate... (Marţi, 4 decembrie 2012, 17:15)

                  A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

                  Domnu' cu AK-47 in brate, daca tii atata la parerea ta, n-am ce sa fac. Principalul e ca nu ai cum sa schimbi realitatea istorica si nici cea de pe teren.
                  De strofocat, o faci tu, pentru ca fata de adevaratele probleme din zona, fata de macelurile de cate 200-300 pe zi pe care le comit porumbeii pacii arabi si pe care nu le observi, suntem e o insula de pace, cat timp suntem lasati in pace.
                  Acuma asa, din punctul tau de vedere, ce ar trebui sa se faca acolo ca sa fii multumit?
                  Retine numai ca cei 6,5 milioane de evrei israelieni nu vor renunta la statul lor in niciun caz.
                  Punct.
                  • 0 (2 voturi)    
                    Aha...unde era proumbelul pacii... (Marţi, 4 decembrie 2012, 21:47)

                    AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

                    D-aia mai impingeti granita si mai trantiti cate 1000 de locuinte pe teritorii luate cu forta ?

                    D-aia raidurile voastre ucid zi de zi copii, femei si barbati deopotriva ? Ca sa nu mai zic ca raidurile le tineti in perimetre inchise si controlate tot de voi.

                    Ce va cer voua palestinienii de drept ? Un singur lucru: sa le dati teritoriile inapoi, cele luate cu japca peste cele hotarate in 1947, adica cele luate prin expansiune.
                    Explica-mi clar poza asta:
                    http://postimage.org/image/w7fylt9z9/
                    • 0 (2 voturi)    
                      Cunosc problema. (Miercuri, 5 decembrie 2012, 8:28)

                      A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

                      Cunosc problema.
                      Vad ca nu vrei sa observi, dar retine bine, domnule, ca in 1947 tarile arabe au refuzat categoric sa accepte crearea unui stat arab in Palestina si au pornit imediat un razboi de nimicire a Israelului. Au fost infranti.
                      Greselile se platesc.
                      La vremea aceea nici macar nu existase un stat arab palestinian. De fapt nici cel de acum nu e stat decat cu numele.
                      Poate ai vrea ca si Ungaria sa reprimeasca Ardealul pe care l-a pierdut in WW1, nu?
                      Oricum, acum avem pe teren o situatie data, iar cui nu-i place poate vorbi la bec. Chiar si guvernul de la Budapesta in problema sa.
                    • 0 (2 voturi)    
                      Completare. (Miercuri, 5 decembrie 2012, 8:35)

                      A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

                      Imi poti spune de unde ai scos prostia cu raidurile "noastre" si cu uciderea zilnica de femei si copii?
                      Chiar nu esti constient de absurditatea acestor minciuni?
                      Te faci de ras!
                      Mai bine ai grija de masacrele reale pe care le fac fratii tai arabi in Siria, Irak si alte locuri, cu sute de asasinati in fiecare zi. In privinta lor taci ca un peste.
                      • +1 (1 vot)    
                        Ce vorbim noi aici ? (Miercuri, 5 decembrie 2012, 17:16)

                        AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

                        Vorbim de Israel si Palestina. Punct.
                        In ceea ce priveste Siria, Irak si Afganistan, ce cer aia de acolo ? Cer plecarea americanilor si eliberarea de sub dominatie. Pe langa astea, mai vor si ca resursele de petrol sa ramana ale lor, ptr ca sunt ale lor de drept.

                        Revenim.
                        Nu mi-o da mie cu Ungaria si Ro, pt problema este total diferita.
                        Daca ei nu au vrut sa se proclame stat, ce ati voi, hai sa luam pamanturile la astia ca si asa nu sunt ei un stat. Ti-am cerut sa-mi explici poza respectiva cu expansiunea voastra si cu eradicarea palestinienilor.
                        Care minciuni ? Sunt o gramada de stiri cu raidurile voastre in tarcurile cu palestinieni. Sau nici alea nu sunt adevarate, ci sunt doar propagande arabe?
                        Zici de arabi ca sunt nebuni si teroristi, dar vad in tine mult mai mult venin contra lor. Nu uita, ce semeni, aia culegi.
                        • 0 (2 voturi)    
                          Amice... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 18:50)

                          A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

                          Amice, nu mai am rabdare pentru ineptiile tale.
                          Apropo, n-ai raspuns, ce e cu omorul in masa continuu in lumea ta musulmana? Nu se mai termina si nu i se vede capatul. Vad ca taci ca un peste. Mai bine fa ordine intre arabii tai inainte de a avea pretentii de la noi, care ne aparam de voi.
                          Te las cu bine, continua singur.
                          • 0 (2 voturi)    
                            Bun si asa... (Joi, 6 decembrie 2012, 15:06)

                            AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui A.Corneliu

                            Cand ramai fara argumente, incepi sa te dai victima. Hai, cunoastem si astfel de psihologii.

                            Ia vezi tu pe internet niste statistici legate de decesele in raduri / atacuri din zona voastra. Ia zi-mi care e raportul everei / palestinieni ?

                            Somn usor. Propaganda nu ti-a iesit de data asta.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by