Prefectul Capitalei: Strangerea maidanezilor trebuie sa devina prioritatea municipalitatii. Nu e normal ca oamenii sa fie sfasiati de caini

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 27 ianuarie 2011, 14:02 Actualitate | Esenţial


Prefectul Capitalei, Mihai Cristian Atanasoaei, a solicitat Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti sa investigheze de urgenta circumstantele in care o femeie a fost atacata de caini in sectorul 5, ajungand in stare critica la spital. Prefectul Capitalei spune ca strangerea maidanezilor de pe strazi trebuie sa devina prioritatea municipalitatii, in conditiile in care s-a ajuns ca oamenii sa fie "sfasiati de caini pe domeniul public".

"Sunt extrem de ingrijorat de lipsa de reactie a autoritatilor, precum si de faptul ca, pe domeniul public, oamenii sunt sfasiati de cainii fara stapan. In cazul de fata, Politia va investiga si va stabili circumstantele producerii acestui eveniment. Nu este insa normal ca un om sa fie mutilat pe viata si nimeni sa nu fie responsabil pentru asta. Ceea ce s-a intamplat este consecinta politicii de relocare a cainilor pe domeniul public, a carei eficienta fata de bucuresteni este zero. In momentul de fata prezenta numerosilor caini fara stapan pe domeniul public reprezinta un real pericol pentru siguranta si sanatatea bucurestenilor. Devine tot mai evident ca strangerea animalelor din spatiul public, asa dupa cum prevede foarte clar si legislatia actuala, trebuie sa devina prioritatea municipalitatii", a declarat prefectul Capitalei, potrivit unui comunicat dat publicitatii joi si citat de Agerpres.

O femeie a fost adusa, miercuri, la Spitalul "Bagdasar-Arseni" din Capitala in stare foarte grava, cu traumatisme severe si plagi adanci provocate de muscaturi de caini, soc hipotermic si hemoragic, dupa ce a fost gasita in curtea ADP Sector 5, potrivit Mediafax. Cladirea institutiei este in conservare din 2010, astfel ca acolo nu erau angajati.

Politia a declansat o ancheta in acest caz, iar primele cercetari indica faptul ca femeia ar fi sarit gardul sa fure fier si a fost atacata de cainii maidanezi din curte.

"Femeia, in varsta de 49 de ani, a ajuns la spital miercuri dimineata. Era in stare foarte grava, avea traumatisme severe, coaste rupte, umar dislocat, pneumotorax si plagi muscate pe tot corpul - scalp, maini, torace, spate si picioare. Erau plagi muscate adanci. Mai mult, femeia era in soc hipotermic si hemoragic", a declarat medicul primar ATI Virginia Barbulescu.

Pacienta a fost operata, iar dupa interventia chirurgicala, care a durat patru ore, a fost dusa in Sectia ATI a Spitalului "Bagdasar-Arseni", in prezent starea acesteia fiind critica, a mai spus medicul.

Mirecuri, in jurul orei 19.00, femeia a facut un stop cardio-respirator, medicii reusind sa o resusciteze.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2658 vizualizari

  • +25 (27 voturi)    
    Impuscati-i... (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:10)

    texi [anonim]

    Ce ne tot invartim atat in jurul cozii cu cainii astia?... Nu le va dispare samanta nu va temeti... Nu sunt nici balene si nici ursi polari...
    • +8 (8 voturi)    
      si nu numai in Bucuresti (Joi, 27 ianuarie 2011, 15:31)

      ION I [anonim] i-a raspuns lui texi

      in toata tara, numai javre...

      pai cum sa zici ca un caine e normal si nu iti face nimic cand sare la coppi mici doar ca alearga pe langa ei, sau la rotile masinilor cand trec pe strada..

      sa ii stranga si sa ii eutanasieze pe toti... daca cineva vrea sa ii ia, sa ii ia de pe strada nu din adapost si sa ii inregistreze si sa ii vaccineze singuri.

      daca le da drumul pe strada, sa plateasca amenda, iar daca nu au amenda, sa faca puscarie
    • -2 (2 voturi)    
      Prefectul Capitalei: Strangerea ..... (Joi, 27 ianuarie 2011, 20:29)

      Andrzej [anonim] i-a raspuns lui texi

      Nu sunt nici pe departe fan al actualului primar Oprescu, dar cand vad ca dl prefect are opinii legate de ce trebuie sa faca unii si altii, ma intreb ce atributii are prefectul in afara de a spune ce nu fac altii.
      Saptamana trecuta a oprit lucrarile la pasaiul M Bravu, azi vorbeste despre canii vagabonzi, maine poate va avea o alta tema...
      Cand se va hotari prefectul sa intervina hotarator intr-o problema de interes civic cum ar fi cainii vagabonzi din Bucuresti.
      D-le prefect arata-ne ca -ti meriti leafa primita din taxele bucurestenilor, sau lasa-ne...
  • -9 (21 voturi)    
    La furat de fier? (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:13)

    shuly [utilizator]

    Pai ce caini sunt aia? Cine ii creste acolo si pentru ce?
    Poate tocmai pentru paza!daca se face bine femeia eu i-asi da si amenda ca a intrat la furat.Daca la mine in curte intra cineva sa fure si cainii mei il sfasie inseamna ca sunt vinovat??
    Daca trece insa prin fata portii si cainii mei sunt afara si il sfasie atunci da sunt pasibil de pedeapsa.
    oricum sectorul 5 este jalnic din toate punctele de vedere si nenea primarul se plimba p la New York dar lasa ca are cine sa il aleaga la loc.
    • +7 (9 voturi)    
      pe cat punem pariu ca javrele (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:27)

      ully [anonim] i-a raspuns lui shuly

      pot sa iasa oricand din curtea aia ?! chiar nu ai trecut pe langa un centru Apa_Nova, Radet niciodata ?!
      ce ii tine pe maidanezi sa iasa ?
    • +11 (13 voturi)    
      ADP (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:31)

      rakkone [utilizator] i-a raspuns lui shuly

      ADP = Administratia Domeniului PUBLIC. PUBLIC. PUBLIC. PUBLIC. Spatiu PUBLIC pe care erau caini necontrolati MAIDANEZI. Nu conteaza ce facea femeia acolo, pentru furt exista pedeapsa cu inchisoarea in Codul Penal, nu aruncatul la caini. Nu era o proprietate PRIVATA pe care o poti apara cum crezi de cuviinta (evident tot intre niste limite, nu cu Claymore).
      Poate sarea mingea unui copil acolo si copilul sarea sa isi ia mingea, atunci ce mai spuneai? Cine era de vina??
      • 0 (4 voturi)    
        Ce are una cu alta?? (Joi, 27 ianuarie 2011, 16:48)

        shuly [utilizator] i-a raspuns lui rakkone

        Dupa capul tau poti sa intril a furat in curtea oricarei institutii publice ca este publica ce mama dracului.
        Sunt de acord cu toti cei de aici ca sunt prea multi caini pe strazi.
        Ba chiar am vazut ca mai nou se practica alta treaba mai murdara si anme se marchiaza cainii ca si cum ar fi castrati dar ei se inmultesc in voie cu tot cu inelul din ureche.
        Treaba cu intratul du[pa minge insa este puerila.
        NU ai voie sa intri in curtea oricarei institutii sau proprietate privata fara voia autoritatilor sau a proprietarului ca esti copil,adolescent,matur ,batran.
      • -3 (3 voturi)    
        Confuzie (Joi, 27 ianuarie 2011, 17:42)

        amfilofie [anonim] i-a raspuns lui rakkone

        Faci o grava confuzie intre "spatiu public" si "institutie publica" (sau de stat). Si Guvernul este institutie publica si nu intra oricine. Faptul ca este institutie publica nu da dreptul oricui sa intre in ea. Diferenta e ca intre "mancare" si "mancarime" !!!
      • 0 (0 voturi)    
        Las-o ca macane (Vineri, 28 ianuarie 2011, 12:38)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui rakkone

        Televiziunile urla, dar acum chiar nu e cazul.

        Situatia e clara, tanti aia a intrat (sarit gardul, deci nu vorbim de gauri in gard, porti deschise) la FURAT. Adica acei caini "maidanezi" sunt de fapt cainii din curtea inchisa a unei firme (ca o cheama ADP si e detinuta de primarie e doar o coincidenta, putea sa fie Gigi SRL), eu i-as incadra la categoria caini de paza (daca te duci la tara o sa vezi ca mai nimeni nu are caine de paza de rasa, toti sunt corcituri). Asa ca, singura vinovata aici este duduia. Patea la fel daca sarea in curtea lui badea Gheo (bine, acolo n-ar fi fost decat 1-2 caini, cel mai probabil).

        Pe de alta parte, da, sunt mult prea multi caini maidanezi (pe strada, fara stapari), iar pe aia eu i-as vana cu pusca, daca ar fi posibil. Ce s-a incercat in ultimii ani (sterilizat, adoptat) nu functioneaza in Ro.
    • +7 (7 voturi)    
      dar pe strazi? (Joi, 27 ianuarie 2011, 15:38)

      Alecu [anonim] i-a raspuns lui shuly

      maidanezii de pe strazi? nu prea inteleg ce vrei sa spui, in fine, iar cu primarul sectorului 5, pai daca voi il votati, poate nu dumneata personal, dar cei din jurul dumitale. din ce cauza aveti un primar analfabet? hmm.
  • +21 (21 voturi)    
    Sa nu ne grabim... (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:15)

    marinaru [utilizator]

    Hai sa mai lasam sa moara cateva zeci de oameni ca si asa suntem prea multi si apoi vedem ce mai facem...
  • +12 (12 voturi)    
    Vorbe (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:19)

    Bobo [anonim]

    Vorbe, vorbe, vorbe.

    Domnilor nu aveti bani ca sa faceti acest lucru.

    In acest moment cainii sunt ridicati castrati si adusi la locul de unde au fost ridicati.
    Motivul nu sunt bani.
    • +10 (10 voturi)    
      :)) (Joi, 27 ianuarie 2011, 15:04)

      masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui Bobo

      lasa ca da oprescu 30 milioane de euro sa amenajeze cimitirele si sa le puna camere video sa vada cand ies fantomele.
  • -1 (13 voturi)    
    :) (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:20)

    ion voicu [anonim]

    da, trebuie sa mori sfisiat de maidanezi sa se agite si autoritatile...acum apar initiativele heirupiste cu care sintem deja obisnuiti: "sa-i eutanasiem pe toti!"...
    bai edililor, aceste biete animale s-au inmultit in timp ce voi aveati alte prioritati (ca sa nu zic mai multe)
    situtia actuala reflecta incompetenta voastra! si nu la eutanasiere ma refer!
    • +9 (11 voturi)    
      totusi exista o singura solutie (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:28)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui ion voicu

      eutanasierea lor si facuta masiv si in timp scurt, nu e normal sa fie muscati 30 de bucuresteni in FIECARE zi !
    • +10 (12 voturi)    
      Hmmm... (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:40)

      IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui ion voicu

      Vezi ca prefectul a mai venit cu initiativa asta care se referea la strangerea si eutanasierea cainilor vagabonzi. Insa "cremenalului" de prefect i-au sarit in cap "iubitorii" de animale si mai ales tovarasul maidanez sef Vadim si scutierul sau senatorul bideu.
  • +12 (12 voturi)    
    problema e ca redevin salbatici (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:22)

    CC_CC [utilizator]

    problema cu acesti caini e ca redevin salbatici. sunt undeva intre cainii domestici si lupi si intr-un proces de salbaticire.
    in cateva generatii pericolul o sa fie si mai mare.
    http://www.ft.com/cms/s/2/628a8500-ff1c-11de-a677-00144feab49a.html#axzz1CEkkDZ22
    • +6 (6 voturi)    
      Excelent link (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:53)

      Anton [anonim] i-a raspuns lui CC_CC

      Va multumesc pentru link.

      Cum era de asteptat, cainii nu sunt o problema unica a romanilor.

      Cu toate astea, cauza principala pentru situatia in care s-a ajuns sunt oamenii. Nu autoritatile, nu cainii, ci oamenii care ingrijesc caini si carora le place practic sa fie inconjurati de caini oriunde merg. Mie nu-mi place.
      Dar nu este numai o chestiune de gust, e o problema de siguranta publica si aici pot fi acuzate autoritatile.
      • +1 (1 vot)    
        Pai da, in tarile cele mai civilizate... (Joi, 27 ianuarie 2011, 18:48)

        mcris [utilizator] i-a raspuns lui Anton

        (sau nu)?
  • -1 (15 voturi)    
    Regret dar... (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:24)

    Linus Torvalds [anonim]

    titlul articolului nu e corect.
    In cazul de fata nu cainii de pe domeniul public au atacat, ci cainii din curtea cladirii aflata in conservare.

    Sunt de acord cu retragerea cainilor de pe domeniul public, prin orice mijloace, ca nu se mai poate. Dar astia si-au facut "treaba", erau maidanezi de paza.

    E ca si cum saraca femeie ar fi sarit sa fure din curtea unui om si monstrul de caine de acolo o musca. Faptul ca acea cladire era proprietatea statului nu insemna ca e a nimanui.

    Sper sa scape cu viata :(
    • +7 (7 voturi)    
      vezi mai sus... (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:33)

      rakkone [utilizator] i-a raspuns lui Linus Torvalds

      Diferenta intre ADP = Administratia Domeniului PUBLIC (institutie PUBLICA) si proprietate privata. Cainii necontrolati trebuie starpiti de oriunde, inclusiv de la institutii private (santiere, uzine etc) care au leandre intregi de caini salbaticiti care nu cunosc decat paznicul si care sunt extrem de periculosi pentru oricine trece prin zona.
      • 0 (2 voturi)    
        alooo (Joi, 27 ianuarie 2011, 17:08)

        eu8 [anonim] i-a raspuns lui rakkone

        bai nene tu nu intelegi ca daca e PUBLICA tot nu ai voie sa furi de acolo ?
        • 0 (0 voturi)    
          alooo (Joi, 27 ianuarie 2011, 19:06)

          rakkone [utilizator] i-a raspuns lui eu8

          Bai nene, nu intelegi ca pentru furt Codul Penal prevede alte pedepse decat a fi sfasiat de caini? Nu conteaza ca era acolo pentru furt sau nu, conteaza ca acei caini sunt periculosi pentru oricine, nu doar pentru hoti. Zeci de mii de oameni sunt muscati pe strada de maidanezi si nu fura absolut nimic. Pentru hotie exista paznic, exista politie, exista pedepse. Roger and out.
  • +14 (14 voturi)    
    Problema inca nerezolvata a cainilor maidanezi (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:24)

    stefan [anonim]

    De ce nu se spune adevarul? Veniti sa vedeti haite de caini in sectorul 5, vis-a-vis de Parlament pe Calea 13 septembrie nr.13 cu ghinion ce sa-i faci in fatza Casei Academiei sau pe langa Parcul Sebastian si Calea 13 septembrie si exemplele pot continua. Daca rusii au pe vaduvele negre ca pericol public, noi romanasii de rand avem catelele maidaneze negre ca pericol total.
  • +19 (19 voturi)    
    Presupunere (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:24)

    ion [anonim]

    Probabil ca acei caini nu erau castrati si marcati cu bulina. Caci am auzit ca acei caini nu mai musca in veci.

    Dar domnu' Oprescu are alte procupari mai urgente, cu cel mai lung carnat, cu amenajarea de cimitire, etc
    • +8 (8 voturi)    
      el e medic.... (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:39)

      vic [anonim] i-a raspuns lui ion

      domnul oprescu a spus ca el ca medic nu poate sa aprobe eutanasierea.....

      de vină suntem noi toţi că îndurăm....
      suntem un popor de laşi
    • 0 (0 voturi)    
      ataca si cainii cu marcaj (Miercuri, 16 februarie 2011, 9:25)

      andra [anonim] i-a raspuns lui ion

      am fost atacata eu de unul d-asta 'bland" marcat ... a sarit de la vreo 4 m direct pe mine desi mai erau alti 2 oameni pe strada in acel moment.

      Cainele avea marcajul galben.

      asa ca da-i cu antitetanos, antirabic, antibiotic....

      terminati cu prostiile.... marcaj nemarcaj - tot animale salbatice sunt
  • +5 (7 voturi)    
    Eutanasia ! (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:35)

    Petronius. [anonim]

    Toti cainii de pe domeniul public sa fie adunati si apoi sa fie eutanasiati.

    Orice alta solutie este aberanta in conditiile in care nu sunt bani pentru medicamente si nici bani pentru hrana copiilor institutionalizati.
  • +8 (10 voturi)    
    Corect! (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:38)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Strange cainii de pe strada tovarase Oprescu!!! Macar asta sa faci ca primar. Ca pana acum ai cam lipsit de la program. Si mai lasa obsesiile alea cu recordurile la lungimi de carnati... sau ti-ai propus cumva sa-l depasesti si pe-ala de cantitate de carnati pe care-i lasa cainii vagabonzi pe strazi? Si de victime umane?
  • +11 (11 voturi)    
    doua lucruri deodata (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:47)

    angela [anonim]

    Domnul Oprescu este foarte haios, este prieten cu presa, face bascalie la televizor si isi imagineaza ca bucurestenii, mari amatori de glume si cu simtul umorului foarte dezvoltat, il vor vota inca o data.

    S-ar putea, avand in vedere ca autostrada suspendata nici macar nu a fost licitata, deci mai este nevoie de un mandat pentru a fi proiectata si nu se stie cate mandate pentru a constata ca nu este ceea ce trebuie.

    Despre cainii vagabonzi nu se poate discuta, ca nici domnul Oprescu nu poate sa faca doua lucruri deodata, ca ziua de lucru este scurta cand esti primar general.
    • -4 (8 voturi)    
      de ratiune s-a auzit? (Joi, 27 ianuarie 2011, 15:19)

      Anda Adam [anonim] i-a raspuns lui angela

      Toata compasiunea ptr. femeia muscata, nimeni nu merita asa ceva, doar ca nu ma pot impiedica sa nu remarc faptul ca toti militantii ptr. eutanasiere, cei care au facut din ea un simbol, o victima, 'uita' sa mentioneze un 'mic' aspect: doamna a intrat intr-o curte care nu-i apartinea ca sa fure fier vechi! Cainii si-au aparat 'proprietatea'!
      O noua campanie salbatica de eutanasiere a cainilor nu va duce la niciun rezultat, se vor cheltui din nou bani degeaba! Atata vreme cat oamenii continua sa-si abandoneze animalele pe strazi fara nicio consecinta, problema nu se va rezolva. A mai incercat unu' acum ceva ani si, in afara de a ne castiga oprobiul Europei, altceva n-a reusit.
      • +4 (4 voturi)    
        La furat (Joi, 27 ianuarie 2011, 15:56)

        angela [anonim] i-a raspuns lui Anda Adam

        Vreau sa-ti spun ca eu am fost muscata de caine in curtea spitalului Angelescu din Bucuresti. Nu eram acolo la furat.

        Problema este ca noi romanii suntem mari iubitori de animale, dar nu le iubim foarte mult, adica sa le luam acasa, sa le ingrijim, etc.; le iubim atata cat sa ii lasam sa moara de foame pe strada.
  • +11 (11 voturi)    
    veniti in sectorul 6 (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:52)

    Andreea Chirovici [anonim]

    Veniti in sectorul 6 sa vedeti adevaratele haite de caini. Mai ales noaptea, siguri nu scapati nesifonati. Ataca oamenii in haite mari de cate 10-12 caini.
    Noaptea este un concert continuu de latraturi de cand se lasa intunericul si pana la dimineata.
    Daca suni la primarie vei fi redirectionat imediat catre alta institutie pana cand in final, nu vei mai primi nici un raspuns.
    Halal capitala a unei tari din Uniunea Europeana !!!
  • +10 (10 voturi)    
    Jale mare (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:53)

    HamHam [anonim]

    Pe maidanul de pe strada Uranus sunt 28 de caini numarati(din masina ca afara nu aveam sanse),la metrou la Aparatorii patriei sunt 11 caini numarati.Am si eu caine acasa si raspund pentru el.Daca nu are cine sa raspunda pentru animalele astea sa le ia glanda.Deja sunt multi prea multi si asa zisii iubitorii de animale cu tot cu agentiile lor nu fac nimic si se multumesc sa dea din gura cand se pune problema de ceva concret(ma refer la eutanasiere).Cainii astia pot fi adoptati,salvati cu adevarat dar nimeni din asociatiile lu' peste nu lucreaza pentru asta.Domnule prefect sa va dea Domnul sanatate sa duceti acest task la bun sfarsit.
  • +9 (9 voturi)    
    O vorba din popor (Joi, 27 ianuarie 2011, 14:56)

    Nimeni [anonim]

    Mi-am amintit o vorba din popor vis-a-vis de treaba cu strilizatul cainilor: Dom'ne noua nu ne este frica ca ne "reguleaza",noua ne este frica ca ne musca.

    Numai bine.
  • +2 (4 voturi)    
    Eutanasierea (Joi, 27 ianuarie 2011, 15:12)

    Mihai [anonim]

    ramane in continuare cea mai simpla solutie, daca nu ii eutanasiaza pot sa-i spanzure sau la ghilotina cu ei. Cui nu-i convine sa fie tratat cu muscaturile unei haite flamande ca sa simta cat de bine e sa fii muscat. Sunt satul de babele alea puturoase de la asociatiile de frecat menta cainilor care fac spume de fiecare data cand sunt adunati de pe strada dar nu misca un deget pentru caini, tot ce fac e sa latre ca si ei.
    Chinezii nu-i vor? Poate sa-i ia gratis numai sa ne scape de ei.
    Problema e la fel in toata tara, e nevoie de un program national, poate sa dea contractul clientelei politice pe multi bani, macar vedem si noi un folos.
  • +4 (4 voturi)    
    referendum (Joi, 27 ianuarie 2011, 15:21)

    andu2 [utilizator]

    si asa se face referendum, sa fie intrebati oamenii si in privinta cainilor
  • +1 (1 vot)    
    nea primaru' (Joi, 27 ianuarie 2011, 15:27)

    c# [anonim]

    pai nu s-a laudat in timpul campaniei nea primaru ca rezolva problema? Nu a zis el ca toate potaile or sa aiba cip de identificare ca la teve (vezi emisiunile Animal Planet)?
    hehehe, hartia suporta multe, ce sa mai zicem de aer, mediul prin care se propaga sunetele?
  • +7 (7 voturi)    
    VVREM SA VEDEM FAPTE, NU VORBE!!! (Joi, 27 ianuarie 2011, 15:30)

    Alina [anonim]

    Domnule Prefect, poate reusiti sa va tineti de cuvant si sa duceti la bun sfarsit aceast obiectiv. Chiar ieri am iesit la plimbare pe jos ( locuiesc in sector 6 , cartier ANL) si am fost foarte aproape de a fi muscata de un caine (unul din numeroasa haita care este prezenta in zona). Nu este normal asa ceva, iesim cu copii la plimbare si ne punem viata noastra si a celor mici in pericol. Suntem o capitala europeana doar cu numele. Teoria exista, numai ca practica ne omoara!!!!
    Sa speram ca nu sunt doar vorbe in vant si chiar o sa vedem si fapte, ca de vorbe frumoase ne-am cam saturat toti! Multumim anticipat!
  • -5 (5 voturi)    
    Diversiune. (Joi, 27 ianuarie 2011, 15:31)

    AlinNeculai [utilizator]

    Se vrea distragerea atentiei de la problemele reale. In Rromanistan zilnic sunt sfasiati oameni de jarle dar din imberbie si indolenta nu se face nimic prin urmare nu este o stire. Este ca si cum ai da "stirea" ca aerul are oxigen. In Rromanistan face parte din firesc, moartea oamenilor sfasiati de jarle sub privirile tampe ale autoritatilor.
    Despre subiect se discuta de 20 de ani si NU SE FACE NIMIC. Pana nu va veni o revolutie precum cea din Tunisia care sa spulbere clasa politica si administratia si justitia complet si sa-i puna la construit autostrazi si hidrocentrale, iar activitatile ramase neocupate sa fie preluate de cineva cu bun simt, vom avea pana-n 2036 an de an acest subiect cand se va vrea distragerea atentiei.
  • +5 (5 voturi)    
    Bravo prefectule... (Joi, 27 ianuarie 2011, 15:33)

    Victor [anonim]

    .. dar chiar fa ceva, altfel si mai multi oameni vor fi muscati de caini!!
    E foarte simplu: animalele de orice fel, fara stapan, nu au ce cauta pe strada, pe domeniul public. Cine vrea sa creasca animale, sa le creasca pe proprietate privata.
  • -1 (1 vot)    
    Hotu striga hotii (Joi, 27 ianuarie 2011, 15:34)

    dan [anonim]

    Cum se poate sa zica prefectul, care reprezinta autoritatea "Sunt extrem de ingrijorat de lipsa de reactie a autoritatilor".
    Trebuie sa fii cel putin prost sa zici asa ceva....cascadorii rasului-plansului
  • +4 (4 voturi)    
    Starpiti si caaaainiiiii vagabonzi (Joi, 27 ianuarie 2011, 15:37)

    Westbam [utilizator]

    Starpiti odata cainii vagabonzi, nu se mai poate trai asa! Cine nu mai poate de ei sa isi ia cate 10-15 acasa, sa ii creasca, hraneasca si cu asta basta (in frunte cu Vadim si cu menestrelul cainilor, Constantinescu).
  • +3 (3 voturi)    
    Clasament (Joi, 27 ianuarie 2011, 15:44)

    nae [anonim]

    India ocupa primul loc la capitolul vacilibere,iar noi primul loc la capitolul caini fara stapan.ONG-urile ce se lupta pentru caini ar trebui sa se implice mai mult si sa lupte impotriva evacuarii cainilor, ai lasarii la mila celui de sus.Caini vagabonzi nu au ce cauta.Ori au un stapan ori stau in adapost,restul sacrificati daca nimeni nu-i vrea.Pe strada sunt un real pericol.OK ?
  • 0 (0 voturi)    
    D-le Prefect, spuneti-ne, va rugam.... (Joi, 27 ianuarie 2011, 15:53)

    Nedumerit [anonim]

    ....Cine trebuie sa vegheze la aplicarea legilor de catre institutiile statului? Ca sa stim si noi, cu cine votam...
  • +3 (3 voturi)    
    Cainii din Bucuresti (Joi, 27 ianuarie 2011, 16:38)

    Oana [anonim]

    Eu träiesc de cinci ani in Romania si cunosc mai ales capitala. De cinci ani autoritatile n-au fost in stare sa rezolve problema. Au ameliorat-o foarte punctual si tempror prin a duce maidanezii dintr-un loc in altul. Este o rusine pentru o tara europeana si mai ales pentru o capitala in incinta UE sa traiasca cu caini vagabonzi care se inmultesc si fug pe strazile noastre ca sobolanii. Autoritatiile au esuat - ca de obicie, dar si romanii sunt de vina pentru ca accepta o viata ca la stanile de pe munte - acolo cainii macar isi au rostul. Prefectul capitalei sa taca. Este timpul acuma sa faca. Oameni sfasiati de caini la Bucuresti. Ce brand formidabil pentru Romania! Nu trebuie brand sa se atraga turistii, trebuie facute lucrurile cele mai elementare.
  • +1 (1 vot)    
    De unde vin? (Joi, 27 ianuarie 2011, 16:54)

    Veteran [anonim]

    Cainii din sectorul 5 ca si gunoiul vin pe strada din curtile tiganilor si cum vanghelie nu are nici o reactie la faptele tiganilor, acesti caini se vor inmulti incontinuu, iar castrarile nu vor avea efect caci nimeni nu castreaza cainii din curtile tiganilor (din pacate nici pe ei).
  • 0 (0 voturi)    
    e o afacere banoasa (Joi, 27 ianuarie 2011, 17:38)

    afacereaclopotel [anonim]

    vedeti cine e de fapt in spatele asociatiilor care striga cit pot de tare sa nu fie eutanasiati cainii ... niste escroci fara ocupatie care traiesc bine mersi fara sa munceasca de pe urma cainilor vagabonzi

    affaireclopotel.unblog.fr/
  • 0 (0 voturi)    
    Distrusi total (Joi, 27 ianuarie 2011, 18:03)

    fabregas [anonim]

    o singura solutie : omoratii pe toti!!! n-o sa dispara specia!!! suntem rusinea europei!!! eutanasierrea totala , fara alte discutii. cine vrea caine sa-l ia in casa!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    cainii = decorul turistic bucurestean ! (Joi, 27 ianuarie 2011, 18:15)

    cineva [anonim]

    catzelusii nostrii sunt elemente de atractie pentru circuitele turistice europene

    a zis Oparel ca bucurestiu' o sa fie a doua cpaitala europeana dupa Praga.

    Prin Bucuresti vor umbla cainii cu abnnerele publicitare in coada !
    Iar cei fara coada ... vor fi elemente de atractie ale Bucurestiului interbelic !!!

    va urez plimbare placuta !
  • 0 (0 voturi)    
    intrebari (Joi, 27 ianuarie 2011, 18:16)

    liz [anonim]

    Daca eu , simplu cetatean, omor 10 ciini vagabonzi, pot fi acuzat de ceva ? ciini neavind stapin, cine ma poate acuza de "crima" ?

    Daca un partid/organizatie ar eradica (efectiv, nu promisiune) ciini vagabonzi, ar cistiga un electorat enorm. Mult mai multi decit cei 100 de membrii ai asociatiei de protectie al maidanezilor. Nimeni nu is da seama ?

    Ciini propaga o multitudine de boli, pun in pericol sanatatea publica. Ciinii nu sunt pe cale de disparitie. Puse in balanta, eradicarea cistiga.

    Alte capitale, au problema sobolanilor. Si pun capcane, otrava, etc. Asociatiile de protectie a animaleleor nu zic nimic. Au atitea de facut pentru speciile pe cale de disparitie ca nu se ocupa de banalitati de genul asta.
    • +1 (1 vot)    
      :-) (Joi, 27 ianuarie 2011, 20:40)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui liz

      daca omori 10 caini ai intrat in belea rau. Cred ca iei vreo 6 ani/bucata. E mai sigur sa o omori pe baba care nu ii lasa pe hingheri sa il ia, cred ca ai mai multe sanse sa scapi cu mai putini ani.
  • 0 (0 voturi)    
    Sa luam noi masuri (Joi, 27 ianuarie 2011, 18:22)

    Geo [anonim]

    Am avut cateva evenimente cu cainii maidanezi, cu noroc, nu am fost muscat.
    Acum vreau sa ma duc sa caut orice fel de otrava si sa o servesc dulailor. Daca autoritatile sunt impiedicate sa eutanasieze toti cainii, o sa am eu grija sa dispara cainii din jurul blocului meu.
    Daca pana acuma eu personal nu am avut de aface cu ei, nu pot astepta ca acest lucru sa se intample.
    Asadar mancare otravita pentru somn de veci.
  • 0 (0 voturi)    
    Cine raspunde?! (Joi, 27 ianuarie 2011, 19:33)

    gigel [anonim]

    Si totusi care ar fi vinovatii, cine raspunde legal pentru problema cainilor? Cred ca toti asa zisii conducatori, de la primar, prefect si pana la parlamentari, premier si presedinte ar trebui sa aiba constiinta incarcata, daca au asa ceva. RUSINE!
  • +1 (1 vot)    
    cainii latra, caravana trece (Joi, 27 ianuarie 2011, 20:28)

    pq [anonim]

    Riscul major pe care il prezinta maidanezii pentru integritatea fizica si chiar pentru viata oamenilor exista de multa vreme in Bucuresti. De fiecare data cand se intampla o nenorocire, incep "alesii" ipocriti sa ne abureasca cu o nesimtire specifica politicianului dambovitean ca vor face, ca vor drege... Iar ei impart frumusetel spagile cele frumoase de la organizatiile iubitoare de animale (altfel cum se explica mentinerea unei situatii din care singurii care au de castigat sunt baietii destepti ai acestor ong-uri?) si isi vad mai departe de ale lor. La o urmatoare nenorocire repeta poezia cu mai mult patos... si tot asa. Bucurestiul in privinta maidanezilor e un sat fara stapan; singura solutie ar fi ca oamenii sa puna la punct lucrurile fiecare in cartierul propriu.
  • -1 (3 voturi)    
    NU OMORATI ANIMALELE!!!!!!!!!!!!!! (Joi, 27 ianuarie 2011, 21:18)

    Marius [anonim]

    Femaia FURA fier vechi de pe proprietatea statului.
    Daca cienva intra pe proprietatea mea sa-mi fure bunurile eu nu numai ca nu acuzam animalele ca m-au protejat dar le hraneam si dadeam un exemplu pentru hotii care se aventureaza pe proprietatile altora la furat.

    Cainii nu ataca niciodata in asemenea hal decat daca ei sunt crescuti de cineva pe o proprietate ingradita unde li se dezvolta simtul proprietatii si unde sunt mult mai agresivi decat pe strada.

    Ce cautau 20 caini intr-o curte ADP ingradita daca nu exista cineva care sa-i hraneasca si sa ii tina acolo pentru protectia proprietatii?

    Aceia nu erau caini maidanezi din moment ce erau pe o proprietate ingradita.

    Mai bine va ganditi ca Romania are imaginea proasta in Europa datorita hotilor si nu a cainilor. Hotii s-au dus la furat in Italia, Franta, Spania,..etc si ne-au facut de rasul lumii.
    NU CAINII VAGABONZI!!!!!!!!!!

    Omorati cainii care omoara hotii, HOTILOR!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Atacul cainilor din sectorul 5 (Vineri, 28 ianuarie 2011, 7:16)

    Mihai Atanasoaei [anonim]

    Buna dimineata, Mihai Atanasoaei, prefectul capitalei sunt si simt nevoia sa adaug cateva lucruri ref la atacul maidanezilor din sectorul 5. Dupa ce am cerut ieri Politiei sa investigheze cazul, raportul preliminar arata ca: 1) femeia nu e homeless ; 2) este angajata unei firme din Constanta si fusese trimisa de sefii sai la ADP cu treaba de serviciu; 3) nu exista indicii care sa demonstreze savarsirea vreunei infractiuni. Am spus toate acestea ca sa stim cu totii adevarul: un om a fost sfasiat pe domeniul public! Restul, sunt scenarii neconfirmate pana acum.
    Cat despre ce face prefectura pe acest subiect, va reamintesc ca managementul cainilor fara stapan, conform legii, se face de primaria capitalei. N-am atributii directe, insa, daca retineti, anul trecut am avut o propunere pe care am inaintat-o Parlamentului, propunere care a aglutinat ura iubitorilor de animale si mai ales ipocrizia unor politicieni sau vedete, pe care insa nu i-am vazut sau auzit azi. Cert este ca, din pacate, politica dusa de Primaria Generala de a steriliza si apoi reloca animalele pe domeniul public in mod evident nu e eficienta. Pana si daca se modifica legea, urmatoarea grija a PG ar trebui sa fie strangerea cainilor de pe strazi. Daca ma intrebati de unde banii, nu stiu sa va raspund. Poate ne ajuta ONG-urile cu niste solutii rapide?
    • 0 (0 voturi)    
      caini (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 13:20)

      Sectorul 5 [anonim] i-a raspuns lui Mihai Atanasoaei

      Eu stau in sectorul 5 si e extrem de complicat sa iesi din scara blocului fara a avea un obiect cu care sa te aperi.
      Faptul ca la scara blocului sunt caini (7,8, 15) nu e normal si e inadmisibil ca un om sa moara muscat de caini in anul 2011. Prin asta se traduc drepturile animalelor?

      De ce nu se dau amenzi pentru toti locuitorii care hranesc cainii maidanezi pe spatiul public? Lucrul asta alimenteaza comportamente violente din partea animalelor, dar e mai bine sa apara ONG-isti si vedete cretine care spun "sarmanele sufletele" si autoritatile se conformeaza si traim in continuare ca in Evul Mediu. Daca exista localnici iubitori de caini sa ii adopte, dar sa ii tina in casa si sa isi asume raspunderea pentru ei.

      Nu e de ajuns sa urlam in fata blocului cand vine cineva sa stranga cainii si sa jelim amarnic. raspunzi pentru cainele ala sau ii lasi pe alti sa faca alteceva pentru el.
  • 0 (0 voturi)    
    cateii fara stapan (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 8:31)

    anonim [anonim]

    Cateii nu au nici o vina ca sunt pe strazi lipsiti de hrana si grija...Sunt acolo din cauza indolentei umane specifica romanilor care ii abandoneaza, ii lovesc , nu le pasa....Rautatea umana in Romania e ceva de nedescris....In nici o tara civilizata oamenii nu isi abandoneaza cainii, sau daca o fac putini dintre ei platesc pentru asta.....Sau daca vezi in caini fara stapan in Grecia spre exemplu, nu sunt nici pe de parte rai sau agresivi, pentru ca oamenii nu ii maltrateaza, nu ii lovesc, nu ii lasa sa moara de foame...Reactia cateilor in tara noastra reprezinta extrem de bine rautatea umana de care suntem inconjuarti in primul rand...schimbati mentalitatea oamenilor si cateii se vor conforma...sunt extrem de destepti..credeti-ma...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by