Andrei Placinta sustine ca a fost in legitima aparare

de D.G.     HotNews.ro
Vineri, 10 decembrie 2010, 13:42 Actualitate | Esenţial


Andrei Placinta, fiul senatorului PDL Sorina Placinta, a sustinut in fata judecatorilor de la Tribunalul Bucuresti, prin avocatii sai, ca, in seara de luni, cand a avut loc incidentul de pe strada Berzei din Capitala, a actionat in legitima aparare, fiind inconjurat de mai multi barbati, dintre care unul era in stare de ebrietate, iar un altul l-a amenintat cu un cutit, relateaza Agerpres.

Potrivit motivarii Tribunalului Bucuresti, avocatii au declarat in instanta ca Andrei Placinta s-a intalnit cu prietena lui pe strada Berzei si i-a cerut sa ii arate mesajele de pe telefonul mobil, suspectand-o ca are o relatie cu un alt barbat.

Cei doi s-au luat la cearta si s-au bruscat, moment in care au intervenit mai multi barbati, care au inceput sa il ameninte pe tanar, unul avand un cutit, iar altul fiind sub influenta alcoolului. Avocatii sustin ca Andrei Placinta a reusit sa fuga, dar s-a intors dupa prietena lui, strada Berzei fiind cunoscuta ca o zona rau-famata a Capitalei.

Aparatorii mai spun ca tanarul a fost impuscat de patru ori cu un pistol cu bile, fiind lovit in brat. Dupa prima impuscatura, urechile au inceput sa ii ''tiuie", a incercat sa plece cu masina, dar nu a mai putut, deoarece barbatii au 'tabarat' pe el si loveau in autoturism. La un moment dat, barbatul beat a alunecat si a cazut sub masina si astfel a fost calcat.

Avocatii au mai declarat ca barbatul calcat de masina a suferit rani superficiale, iar la spital s-a constatat doar ca are luxata glezna piciorului stang. In opinia lor, daca Andrei Placinta ar fi trecut cu masina de mai multe ori peste acel barbat, asa cum sustine Parchetul, atunci acesta ar fi trebuit sa fie in stare grava.

Avocatii au cerut judecatorilor sa il lase pe Andrei Placinta in libertate, aratand ca acesta nu este un pericol public, este "o persoana model in societate", a urmat numeroase studii in tara si strainatate, fiind bursier in Anglia, Elvetia si Canada, iar in prezent este student la filosofie.

Procurorii Parchetului de pe langa Tribunalul Bucuresti au alta versiune decat avocatii. Ei sustin ca Andrei Placinta a deposedat-o prin violenta pe prietena lui de telefonul mobil, a lovit-o de mai multe ori si a tras-o de par, apoi s-a urcat cu picioarele pe capota masinii ei, indoind-o si a spart luneta automobilului.

In apararea fetei au intervenit mai multe persoane din zona, insa Andrei s-a urcat de mai multe ori cu automobilul pe trotuar incercand sa-i loveasca.

Unul dintre barbati s-a prins cu mainile de capota masinii, insa a alunecat, iar Andrei Placinta a trecut de mai multe ori cu automobilul peste el. Persoanele prezente au incercat sa il opreasca, un barbat a aruncat cu un bolovan, iar un altul a scos un pistol cu bile si a tras in directia lui.

Procurorii mai spun ca apoi Andrei Placinta a iesit din autoturism si a fugit de la locul incidentului.

Miercuri, magistratii Tribunalului Bucuresti au emis un mandat de arestare preventiva de 29 de zile pe numele lui Andrei Placinta, acesta fiind acuzat de talharie, loviri sau alte violente, distrugere, tentativa de omor calificat, ultraj contra bunelor moravuri si tulburarea ordinii si linistii publice.

Prietena lui Andrei Placinta a declarat ca acesta "trecea cu masina in fata si in spate peste o persoana", au aratat procurorii Parchetului Tribunalului Bucuresi in fata instantei Tribunalului Bucuresti.


Citeste mai multe despre   


















2490 vizualizari

  • +11 (11 voturi)    
    "un model pentru societate" (Vineri, 10 decembrie 2010, 14:12)

    samaritean [anonim]

    da.. utie ce modele de societate avem :)) .. filosof... mare om, sugur va ajunge un ministru de succes.
    • +7 (7 voturi)    
      model de sec XVIII (Vineri, 10 decembrie 2010, 15:47)

      radu [anonim] i-a raspuns lui samaritean

      Desigur ca lovind-o pe fata era in deplina legitima aparare ca doar era in pustiu constiintei lui, desigur ca scara sociala pe care crede ca se afla, ii permite sa-si faca dreptate ca in vestul salbatic, daca nu a avut arma sa ucida, asemenea scenelor din filmele de western, a avut masina cu care sa-l loveasca sa-l calce pe cetateanul bun satmaritean si cu constiinta civica care a inercat sa apere o fiinta violentata de un nemernic ..
      Cind acestui cetatean ii vor fi aduse multumiri publice pentru gestul sau, sau risca sa devina vinovat de posesie de constiinta civica?
      De cind un astfel de specimen "intelectual" incalca cele mai elementare legi cetatenesti, cine-i permite sa -si faca el dreptate (autoaparare ca era violat moral) in baza carui drept din Legea romana.
      Cu siguranta ca este vorba de nemernicia unui avocat fara constiinta, dornic de bani, ,care a gasit el ca autoapararea il v-a scapa de consecintele faptelor lui pe intelectualul fara intelect.
  • +8 (8 voturi)    
    Incultura bat-o vina (Vineri, 10 decembrie 2010, 14:13)

    sile [anonim]

    Daca citea Ciuleandra putea veni cu o aparare mai solida.
    • +7 (7 voturi)    
      Ete, na! (Vineri, 10 decembrie 2010, 14:32)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui sile

      La ce te astepti de la o pleasca, pardon... placinta!?
      La bulau cu el!
      Sunt satul de beizadele, de lepre de bani gata, pentru care parintii gasesc vinovatii printre victime!
      De oriunde provin placintele, fii de bombo, de geoala, de vangheli, de hrebenciuci... la bulau cu ei, daca sunt vinovati!
      • +4 (4 voturi)    
        Lamurire (Vineri, 10 decembrie 2010, 15:47)

        sile [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Eu n-am zis ca trebuie sa faca neaparat puscarie (chiar daca eu unul l-as infunda fie si numai pentru faptul ca si-a batut prietena). Asta e treaba justitiei. Dar e de tot rasul sa sustii ca te-a inconjurat o gloata intr-o zona rau famata (Berzei? nu stiam...), ai scapat, te-ai intors si ai mai scapat o data. Si asta in conditiile cand "multimea" avea un pistol cu aer comprimat si un cutit. Seamana a Rambo.
        • +5 (5 voturi)    
          Sincer? (Vineri, 10 decembrie 2010, 15:54)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui sile

          De cand ne stim, cei cu parinti tai in spate au facut mereu cate una lata!
          Si de fiecare data au scapat!
          Victimele au fost nevoite sa fie... vinovate, iar ei au fost scosi basma curata!
          Daca ar fi dupa mine, cand sunt implicati in... orice, ar trebui sa faca a priori, bulau!
          Si abia dupa aceea sa se stabileasca daca sunt vinovati sau nu!
          Nu vezi ce motive gasesc? De gradinita sau de desene animate!
          Si culmea, ei... scapa!
          Aia batuti si ei... scapa!
          • +1 (3 voturi)    
            Exagerezi (Vineri, 10 decembrie 2010, 16:51)

            sile [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            Cei cu parinti in spate *de care auzim noi* au facut cate una lata. Asta nu insemna ca sunt toti la fel.
            Nu uita ca presa e oricum cu ochii pe copiii "de bani gata". De aici iluzia ca ar fi mai rai decat altii. E posibil, dar nu-mi amintesc sa fi facut cineva o statistica sa arate un procent mai ridicat de copii cu probleme in randul lor. Si nu, nu le iau apararea. Pur si simplu plec de la premisa ca suntem toti oameni.
            Cat despre "ar trebui sa faca a priori, bulau", e o tampenie. Nimeni nu poate sa intre la puscarie in mod implicit.
  • -2 (6 voturi)    
    e clar cusuta cu ata alba... (Vineri, 10 decembrie 2010, 14:35)

    gelu [anonim]

    mie mi se pare aranjat incidentul asta...prea multe detalii (in alt articol declara unul ca a trecut peste ala de "vreo" 26 de ori. cum vre-o 26??? cine numara pana la 26 intr-o busculada ca aia?). Plus "omul de bine" cu pistolul care cand se spune ca are permis cand se spune ca nu a fost identificat...Cine e atat de fraier sa aiba pistol si sa-l foloseasca intr-un incident care nu-l priveste direct?
    • +6 (6 voturi)    
      probabil (Vineri, 10 decembrie 2010, 15:27)

      mucea [anonim] i-a raspuns lui gelu

      Si eu as folosi pistolul impotriva unui nebun care calca oameni cu masina! e normal ca omul sa nu se arate atata timp cat ceea ce a facut el este incriminat de legile tampite din Romania! Cu alte cuvine in Romania chiar daca poti, nu este legal sa-i salvezi viata unuia din mainile unui nebun! Chiar chestorul zicea: sa asteptam sa vina politia! Pai pana vine politia mori 10 insi calcati de un nebun!
      • -3 (3 voturi)    
        probabil ca nu stii ce vorbesti (Vineri, 10 decembrie 2010, 16:09)

        gelu [anonim] i-a raspuns lui mucea

        in primul rand te alegi cu dosar penal pentru vatamare corporala si nu stiu cand te duci tu sa te angajezi undeva cum il convingi tu pe angajator ca ai facut de fapt un lucru bun. Pe urma probabil ca n-ai nicio ocupatie daca nu te deranjaza sa pierzi foarte mult timp cu audieri la politie(daca lucrezi tb sa-ti iei libere multe). Deci tot restul vietii tale va fi afectat mai mult sau mai putin. Pe urma, daca nu se baga nimeni, nici nu era calcat nimeni. Ca a batut-o pe tipa aia nu stiu decat de la cel calcat si de la prietenii/cunoscutii lui aflati in preajma...deci e cu semnul intrebarii - nu a spus nimeni ca tanara a necesitat ingrijiri medicale...deci poate ca era solutia perfecta sa sune la politie si sa nu se bage nimeni... sau poate scandalul a fost provocat?
        • +3 (3 voturi)    
          rauvoitor (Vineri, 10 decembrie 2010, 22:09)

          gheo [anonim] i-a raspuns lui gelu

          esti rauvoitor dar ai dreptate :)
          nu-i nimic cusut cu ata alba, e doar un drogat si se intampla ca mamica sa fie senator...
          poate nu ai vazut cu ochii tai ce fac oamenii sub influenta drogurilor, eu am vazut si pe la noi si pe afara... chiar ca-ti vine sa tragi in ei...
          dar ai dreptate, daca te bagi sa-l aperi pe altul chiar te trezesti cu dosar penal daca tragi in atacator sau daca il lovesti...
          poate d-aia acum nici nu se prezinta sa dea declaratii ala cu pistolul...
          dar daca vrem sa traim intr-o tara normala, nu vom tine seama de incovenientele de a te duce la politie, declaratii, luat libere de la serviciu si alte alea cand e vorba sa salvam viata unei alte persoane...
          daca ajungem atat de meschini incat sa lasam un om sa moara ca sa nu ne complicam viata, atunci poate meritam sa fim calcati cu masina de toti drogatii.
          altfel spus, daca te ataca vreun drogat pe strada, draga gelule, roaga-te ca langa tine sa fie un om ca mine si nu unul ca tine...
    • 0 (0 voturi)    
      Gelule, las-o moarta! (Sâmbătă, 11 decembrie 2010, 18:09)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui gelu

      Daca tu gandesti intrun fel, ciudat dupa cum se vede din reactiile care le generezi, nu inseamna ca toti sunt ca tine. Lipsa de reactie, de civism pe care le promovezi tu nu sunt normale.
      Dar si o implicare in conflicte demontreza - vezi cazul de la Brasov in care un tip chiar a fost ucis - ca este riscanta in Romania.
  • +7 (7 voturi)    
    este "o persoana model in societate" (Vineri, 10 decembrie 2010, 14:50)

    gabriel4west [utilizator]

    - este "o persoana model in societate", a urmat numeroase studii in tara si strainatate, fiind bursier in Anglia, Elvetia si Canada, iar in prezent este student la filosofie.-
    Doamne fereste de asa persoane model in societate - imi pare rau ( sau nu ) de dna Placinta, dar fiul ei este in mod evident un derbedeu, cu toate scolile inalte la care l-a trimis, iar pozele de pe internet ( Facebook, sau unde or fi puse) arata clar ce caricatura de om este.
    • 0 (0 voturi)    
      Doamna Placinta nu are nicio (Sâmbătă, 11 decembrie 2010, 18:11)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui gabriel4west

      vina. Copilul este la varsta (intre 10 si 25 ani) cand numai anturajul conteaza. Dupa 25 ani isi revin. Important este sa nu faca ceva grav pana atunci.
      • 0 (0 voturi)    
        elisabeta.pop53@gmail.com (Duminică, 12 decembrie 2010, 14:47)

        Ella [anonim] i-a raspuns lui Audit

        Doamna este vinovata pentru ca il sustine . Cine sa-i spuna ca nu face bine daca nu mama lui.
        Este mindra si acum siincerca sa-l salveze prin mita si minciuna . A ajuns derbedeu cu aprobarea mamei sale .
  • +6 (6 voturi)    
    scenarita (Vineri, 10 decembrie 2010, 14:52)

    vlad draul [anonim]

    Cred ca baiatul e bolnav de "scenarita". Ce nu ar face ca sa scape de puscarie? Probabil oricine ar incerca sa faca acelasi lucru.

    Sper doar ca justitia sa-si faca treaba. Probabil vor ajunge sa-i bage in puscarie pe cei care au intervenit si au ajutat-o pe fata.
  • +3 (3 voturi)    
    ce mai justitie (Vineri, 10 decembrie 2010, 14:54)

    Catalin [anonim]

    Sigur scapa si nea Andrei ,asa cum s-a intamplat cu mai toti astia care au relatii...Pana la urma o da in legitima aparare si s-a rezolvat..nu conteaza dovezile,declaratiile martorilor...Si uite asa ti se face scarba de justitia din Romania...Cine poate,poate,cine nu la balamuc sau iti faci singur dreptate..Pana iti fac astia dreptate,imbatranesti.

    Mi s-a luat rau de tara asta,mai bine spus de un anumit segment al populatiei.
  • +4 (4 voturi)    
    Ce nu... (Vineri, 10 decembrie 2010, 15:32)

    Xulescu [anonim]

    ... a reusit sa explice avocatul placintei este cum de a alunecat ala beat de vreo 3-4 ori sub masina :))
    • +3 (3 voturi)    
      .... (Vineri, 10 decembrie 2010, 16:39)

      mmmm [anonim] i-a raspuns lui Xulescu

      se turna un film si au "tras" mai multe duble. :)

      deci patetica povestea; e de 2lei.
      chiar crede cineva? ma rog, unii ca vor sau nu, trebuie sa creada.

      eu zic c-o sa plateasca doar amenda. atat.
      restul, umpluti cu bani, cumparata tacerea, intrat in rolul noii povesti, ca sa iasa bine scarba de placinta.
      • +3 (3 voturi)    
        Pun... (Vineri, 10 decembrie 2010, 22:34)

        Xulescu [anonim] i-a raspuns lui mmmm

        ...pariu ca ala calcat de masina o sa fie acuzat de furt. Ca altceva ce naiba sa caute sub masina unui baiat atat de finut ca Placinta. Evident ca voia sa-i fure pivotii :))

        Placinta nu va pati nimic. Nici macar un fir de praf nu se va aseza pe el dupa acest scandal. Va iesi imaculat. Asta-i tragic pentru noi, ceilalti, al caror drum in viata se poate intersecta accidental cu drumurile unora ca asta :(
    • +3 (3 voturi)    
      // (Vineri, 10 decembrie 2010, 17:30)

      curios [anonim] i-a raspuns lui Xulescu

      // Inca din primele momente a declarat PE STICLA ca a fost un barbat cu LUXATIE la glezna stanga si care a plecat din spital. Acest purtator de cuvant era omul dnei Placinta! altfel e greu de inteles cum te alegi cu o luxatie cand trece cineva MACAR odata cu masina peste tine. MIRACOL!! In rest nu comentez, nu ma intereseaza. Vreau si eu dimineata la PROTV sa aud de accidente de masina soldate numai cu luxatii si cu "victime" ce pleaca imediat acasa pe picioarele proprii!(editat de HotNews.ro)
  • -5 (5 voturi)    
    Andrei are dreptate. (Vineri, 10 decembrie 2010, 17:11)

    mircea [anonim]

    Si daca-i baiat destept ii da in judecata pe cei care l-au cotonogit.Cati tineri nu se cearta cu iubitele,dar asta nu inseamna ca trecatorii trebuie sa sara sa ajute una din parti.Cei care au asistat la conflict trebuiau sa sune la politie,nu sa faca ei dreptate.In rest put spune ca Andrei Placinta nu-mi este simpatic si numai pentru-ca se crede mesia si incearca sa prosteasca lumea facand pe sfantul papitoi.Dar repet,pentru asta nu trebuie cotonogit.Sunt prosti si cei care-i asculta elucrubatiile.
    • +4 (4 voturi)    
      Nu e deştept (Vineri, 10 decembrie 2010, 19:34)

      Gigi Maybachistu' Rational [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Şi dacă era mult mai deştept decât e în realitate, i-ar fi dat în judecată degeaba.

      Pentru lovire, mai ales într-un astfel de caz (intervenţia pentru a salva pe altcineva poate fi şi ea considerată legitimă apărare - "Este in stare de legitima aparare acela care savarseste fapta pentru a inlatura un atac material, direct, imediat si injust, indreptat impotriva sa, IMPOTRIVA ALTUIA sau impotriva unui interes public si care pune in pericol grav persoana sau drepturile celui atacat ori interesul public") nu le dă nimeni o condamnare penală. Mai ales când sunt mai mulţi care pot depune mărturie şi el e doar unul.
  • 0 (4 voturi)    
    Si mama lui ? (Vineri, 10 decembrie 2010, 17:11)

    Alexu [anonim]

    Poate si mama lui este un model , exploatarea oamenilor pe salariul minim in fabricile puscarie , pentru a face profit cucoana ... In familia Placinta asa sunt vazuti oamenii de rand : niste trantori peste care poti sa dai cu masina , ca tu esti deasupra lor ( de data asta si la propriu ...)
    • 0 (0 voturi)    
      parlamentar (Duminică, 12 decembrie 2010, 9:09)

      viorel [anonim] i-a raspuns lui Alexu

      cred ca i-ar sta bine sa fie ales parlamentar european
  • 0 (4 voturi)    
    Beizadeaua Placinta (Vineri, 10 decembrie 2010, 17:15)

    a.b [anonim]

    Trebuie sa stiti ca doamna Placinta este fiica unui fost mare activist al PCR si director general al fostei AVICOLA din Bacau, unul dintre cele mai mari combinate avicole din fosta R.S.Romania. De aici se trage concluzia ca atat mamica care a mostenit averile parintilor, fruntasi comunisti din Bacau cat si beizadeaua Andrei au trait in puf toata viata lor. Produsul acestui trai bun este ANDREI, copil fara griji , plin de fite de masini scumpe si cu ff putina cultura si mai ales educatie civica. Si inca ceva, credeti ca madam Placinta a intrat in PDL: ca era plina de stiinte politice?!! A intrat fiinca banii mosteniti de la tatal sau a ajutat-o sa contribuie din plin in PDL , fiind in masura sa-si cumpere un loc eligibil in Guvernul Romaniei, loc prin care putea sa-si multiplice veniturile. Ocupata cu afacerile l-a scapat pe beizadeaua GOE, pardon Andrei din mana si acum suporta consecintele. Romanii trebuie sa fie constienti ca asemenea beizadele sunt destul de multe in Romania, si dupa cca. 10 ani , pe banii parintilor vor veni la conducerea statului. In acest timp au toate posibilitatile de a-si cumpara diplome de pe la toate Universitatile romanesti si unele din strainatate. Deci vor musti de stiinta dar mai ales de lipsa totala de educatie civica si cei 7 ani de acasa. Astea sunt beizadelele clasei politice de azi. Fereasca Dumnezeu ca Romania sa ajunga pe mana unor astfel de pramatii de genul beizadelei Andrei placinta.
    • 0 (2 voturi)    
      O confunzi, (Sâmbătă, 11 decembrie 2010, 16:09)

      Creator [utilizator] i-a raspuns lui a.b

      E din Focsani, nu are legatura cu Placinta de Bacau, e doar coincidenta de nume.
      In plus au cam aceiasi varsta, deci nu putea sa-i fie tata :)
    • +1 (1 vot)    
      Nu judeca asa. Nu-i judeca (Sâmbătă, 11 decembrie 2010, 18:16)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui a.b

      pe altii asa cum faci. Iti va veni si tie randul sa ai copil sau nepot. Abtineti-va de la comentarii de genul acesta.
  • 0 (0 voturi)    
    Si totusi cine e pistolarul care a tras in centrul (Sâmbătă, 11 decembrie 2010, 14:09)

    GELU T [anonim]

    Citiţi asta şi vă cruciţi: http://www.agentia.org/anchete/si-totusi-cine-a-tras-in-placinta-7598.html


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version