VIDEO PSD intentioneaza sa conteste la Curtea Constitutionala noua Lege a pensiilor, adoptata miercuri de Parlament

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 16 septembrie 2010, 12:10 Actualitate | Esenţial


PSD a anuntat, joi, ca se pregateste sa atace la Curtea Constitutionala noua Lege a sistemului unitar de pensii, adoptata miercuri de Camera Deputatilor, in calitate de for decizional. "Este de neacceptat ca varsta de pensionare pentru femei sa creasca la 65 de ani", spune Ioan Cindrea, deputat PSD.



UPDATE 1: Liderul social-democrat Victor Ponta a declarat, pentru Mediafax, ca PSD va ataca legea pensiilor "in termenul legal prevazut inainte de promulgarea actului normativ", contestatia urmand sa fie depusa la CCR, cel mai probabil, in cursul zilei de vineri.

Victor Ponta a anuntat ca, pe langa atacarea Legii pensiilor la CCR, PSD va formula si o sesizare impotriva presedintelui Camerei Deputatilor, Roberta Anastase, sesizare care ar putea fi inaintata nu doar Biroului Permanent al Camerei, ci si in justitie: "Strangem dosarul fraudelor Anastase. Nu este prima data cand votul in Camera Deputatilor este fraudat. Aseara (miercuri seara - n.red.) Roberta Anastase a anuntat un vot de peste 170, in timp ce pe toate imaginile filmate de televiziuni se puteau numara cel mult 80 de deputati prezenti in plen. Vom strange la acest dosar al fraudelor Anastase toate voturile viciate si vom depune acest dosar si la Camera Deputatilor si la institutiile abilitate ale statului. Va veni momentul cand doamna Anastase va raspunde nu doar politic pentru aceste fraude, ci si juridic".

UPDATE 2: Cartel Alfa ii cere presedintelui Traian Basescu sa nu promulge legea pensiilor in forma actuala. In caz contrar, confederatia sindicala anunta ca va contesta actul normativ in justitie si se va adresa inclusiv organismelor internationale.

"Nu suntem de acord cu aceasta forma a proiectului de lege si cerem presedintelui sa nu o promulge, altfel o vom ataca in justitie si vom cere sprijin si la Organizatia Internationala a Muncii si la Confederatia Europeana a Sindicatelor", a declarat, pentru Mediafax, Gheorghe Apostoiu, vicepresedinte al confederatiei "Cartel Alfa".


  • Varsta de pensionare pentru femei si punctul de pensie, printre nemultumirile PSD

"Specialistii nostri analizeaza posibilitatea atacarii acestei legi la Curtea Constitutionala", a anuntat deputatul social-democrat Ioan Cindrea, intr-o conferinta de presa sustinuta joi la pranz, apreciind ca "Este de neacceptat ca varsta de pensionare pentru femei sa creasca la 65 de ani".

O alta nemultumire a social-democratilor este, spun ei, faptul ca legea prevede cresterea punctului de pensie abia in 2012, ceea ce va duce la "scaderea drastica a puterii de cumparare", dar si inasprirea conditiilor de pensionare anticipata si de invaliditate.

Social-democratii considera ca mai multe prevederi ale acestei legi - printre care cea privind desfiintarea pensiilor ocupationale si includerea in sistemul public de pensii a militarilor, politistilor si magistratilor - ar fi neconstitutionale.

PSD sustine ca actuala coalitie de guvernamant este responsabila pentru efectele pe care aceasta lege le va avea, in conditiile in care amendamentele opozitiei - printre care cel privind varsta de pensionare de 63 de ani pentru femei si cresterea punctului de pensie - au fost respinse in Parlament.

Legea pensiilor a fost adoptata, miercuri seara, de Camera Deputatilor, in calitate de for decizional, dupa o sedinta-maraton de mai multe ore, in forma in care a fost promovata de Guvern si adoptata si de Senat. Legea a fost adoptata cu 170 de voturi pentru, 2 impotriva si 3 abtineri. In favoarea ei au votat deputatii PDL, UDMR si independentii, in timp ce deputatii PSD si PNL au parasit sala, in semn de protest fata de respingerea amendamentelor sustinute de ei.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3728 vizualizari

  • +24 (30 voturi)    
    Psdei Contra (Joi, 16 septembrie 2010, 12:24)

    Mao Tze Tze Gong [anonim]

    PSd este contra din principiu.Nu conteaza despre ce este vorba .Ei sunt contra. Oamenii cu sapca tip Mao incep incet tncet sa isi schimbe ideologia si sa devina contras.Se vor retrage in fostele paduri exportate de arabi pesedisti si vor face rezistenta tip contras.Cate doi.
    • +19 (23 voturi)    
      Problema pentru PSD (Joi, 16 septembrie 2010, 13:05)

      Invatatorul [anonim] i-a raspuns lui Mao Tze Tze Gong

      Acu ca a inceput scoala putem sa le dam o problema de artimetica PSD .
      Avem 2,4 milioane de contributori la sistemul de pensii si avem 3,7 pensionari . Dat fiind ca media de retinere este de 120 lei si pensia minima este 350 lei PSD sa calculeze care este lipsa din bugetul de pensii .
      Si la compunere : Sa se compuna o poveste adevarata cum si cat a furat Necolaiciuc de la CFR si SOV de la FNi in guvernarea PSD 2000-2004
      • +9 (9 voturi)    
        Lucrurile sunt simple (Joi, 16 septembrie 2010, 14:13)

        marinaru [utilizator] i-a raspuns lui Invatatorul

        Un partid de stanga se bazeaza pe cumpararea voturilor. Daca duc tara in faliment atunci un vot il cumpara cu un kilogram de ulei. Daca oamenii au bani si sunt informati voturile devin automat mai scumpe. Daca PSD intradevar dorea ca tara sa mearga bine facea ceva in cei 15 ani cat a fost la putere intr-un fel sau altul. Imi pare rau ca PNL o ia pe urma lor si devin un partid de buzunar. Erau o speranta pentru mine la urmatoarele alegeri dupa ce au votat pentru legea ANI.
    • -16 (22 voturi)    
      vorbesti aiurea (Joi, 16 septembrie 2010, 13:06)

      nico [anonim] i-a raspuns lui Mao Tze Tze Gong

      probabil ca tu vrei sa-ti petreci batranetea muncind ca un sclav pana la moarte. e normal sa fie contra, tot asa ai gandit si cand ai votat? ca acum?
      stii despre ce este vorba in noua lege?
      nu cred , dupa cum te-ai exprimat in comment.
      • +6 (6 voturi)    
        dar tu? (Joi, 16 septembrie 2010, 15:30)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui nico

        probabil ca tu vrei sa-ti petreci tineretea muncind sa acoperi deficitul bugetar datorat pensiilor. fa un calcul, tanti, un calcul mic, si vei intelege ca ESTE NEVOIE de cresterea varstei de pensionare.
    • -17 (25 voturi)    
      Orange versus Rosu (Joi, 16 septembrie 2010, 13:07)

      OVE [anonim] i-a raspuns lui Mao Tze Tze Gong

      Eu zic ca devine din ce in ce mai clar cel putin pentru mine ca dreapta ne-a luat toate drepturile. Singura sansa de a mai avea pensie este PSD.
      Imi imaginez deja cum ar arata Romania dupa inca 10 de ani de guvernare portocalie: pensie de la 75 de ani in sus, impozite de 90% pe munca, 0% pe profit, educatie de calitate de la gradinita in sus doar pentru cei care isi permit bona si profesori din strainatate, orice operatie medicala doar pentru cei care isi permit biletul de avion tip ambulanta etc
      • +11 (13 voturi)    
        Boule, (Joi, 16 septembrie 2010, 13:26)

        alleex2000 [utilizator] i-a raspuns lui OVE

        Vezi cine are dadaca filipineza la copil!
      • +14 (16 voturi)    
        Singura ta sansa de a mai avea pensie (Joi, 16 septembrie 2010, 13:33)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui OVE

        e sa muncesti! Nu sa fii milog, credul, spalat pe creier!
        bombonel ti/a papat 10.000 miliarde lei din fondul de pensii.
        Daca esti asa de pesimist, fa un exercitiu de imaginatie.
        Cum ar fi fost daca prostanacul castiga?
        - voicu la interne;
        - vanghelie pri ministru
        - vantu luat patrimoniul sindical
        - voiculescu avea si el partea lui;
        - patriciu nu mai platea nimic.
        Mamaaaaa, ce pensie ai fi avut!
        Educatie?
        Aveai diplome la Spiru din 2 in 2 saptamani.
        A, si primeai zilnic un mic si oua... asa ca d'ale gurii - micu' lu' vanghelie si ouale... de la cornu!
        Frate, esti dus!
        • -5 (9 voturi)    
          Slaba consolare... (Joi, 16 septembrie 2010, 14:09)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          ...las ca a castigat Basescu si avem asa:

          - seful mafiei personale a lui Adrian Nastase ministrul apararii
          - reforma statului se face cu UNPR-istii dintre care face parte si celebrul "reformist" Miki Spaga
          - Boc prim ministru
          - posta e tot la stat dar are pierderi (nu cumva sa o ia vreun mogul sa o faca rentabila si sa plateasca si contributii la bugetul de stat)
          - Patriciu oricum nu plateste nimic
          - Udrea ministru pe 2 ministere si cu multi bani de praduit
          - Spiru Haret & Co isi vad linistiti de treaba
          - avem o garnitura noua de ministri care intrebati de unde vor lua miliardele lipsa au dat din umeri (cool, nu-i asa?)
          - si multe alte masuri economice si sociale din care doar spicuiesc +5% TVA si -25% salarii bugetari.

          Acum daca tu crezi ca poti convinge pe cineva ca e mai bine acum doar pentru ca nu e Vanghelie ministru ... inseamna ca ... e bine! :) Stau si ma intreb de cand a devenit Vanghelie "nefrecventabil" pentru ca prin 2008 imi aduc aminte ca se intalnea bine merci cu colegii PD-isti din coalitie sa discute "pachetelul de problemute".
          • +5 (7 voturi)    
            Nea gigi, (Joi, 16 septembrie 2010, 14:19)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

            E clar ca avem opinii diferite!
            - Nu te/am auzit gangurind cand Oprea era in pesede, ca este magar! Ai inceput cand bombo si prostanacul lui au luat/o in barba!
            - Mai bine Boc decat Ochi-de-peste fiert chucky sau goagãl, ghigãl, ....
            - Sa inteleg ca posta ar fi mers daca era la vantu; nu vezi ce mari realizari are publika tv?
            -Daca patriciu nu plateste nimic, sa inteleg ca ereai bucuros sa platesti sub pesede-penele-pece, dar te enerveaza enorm ca trebuie sa platesti fiindca esti sub Boc.
            -Udrea nu are voie, nastase avea 24 de ministere de la care sugea.
            - Spiru este afacerea abramburicai si a dinozaurilor implantati de partidul alora care te vor... "educat" de latrine, publika tv si spiru...
            - ministrii astia nu stiu de unde sa ia bani, ministrii lui bombo si ai lui moliceanu au avut grija sa nu mai fie nimic
            - 5%, 25%., e sarmaua fierbinte aruncata de triada in carca ta si a tuturor celor care tac si zambesac atunci cand apare... ilici!

            Cu convinsul e mai greu!
            Stiu doar atat! Fara comunistii tricolori!
            Nu i/am vazut condamnand comunismul!
            Deci...?
            • -1 (3 voturi)    
              Opiniile diferite... (Joi, 16 septembrie 2010, 15:16)

              Gigi [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

              1) Despre Oprea nu eu am zis ca e seful mafiei personale a lui Adrian Nastase ci "luceafarul sperantelor tale" Traian Basescu. Era doar un citat. Si cum Basescu are dreptate tot timpul te rog sa nu iti permiti sa ma contrazici pe tema asta :)
              2) RTV are angajati, plateste taxe samd...
              3) Patriciu nu plateste nimic nici daca e Basescu si nici daca e Geoana (sau altul) pentru simplu motiv ca in tara asta exista legi si nu trebuie sa faca cineva ceva doar conform vointei politice a unora si a altora. Te-ai uitat prea mult in gura mononeuronalei Elena Udrea daca ai ajuns la concluzia ca datoria KazMunai trebuie platita de Patriciu.
              4) Tocmai ce faceau reclama la Spriu la admitere acum cateva saptamani...deci functioneaza foarte bine si pe vremea reformatorului de rang mondial Funeriu
              5) Daca economia ar functiona pe principiul "haznalei" adica ai o groapa cu bani din care daca iei totul nu mai ai a doua zi te-as intelege. Faptul ca PD-ul nu e in stare decat sa administreze afundarea in recesiune cu greu poate fi pus in carca lui Tariceanu sau Nastase. E ca si cum mi-ai zice ca azi nu te poti duce la munca sa ai venituri pentru ca aseara ai fost cu familia la film.
              6) Ma gandesc care gest de "condamnare" a comunismului e mai strong ... sa vii dupa 20 de ani sa citesti o foicica in fata Parlamentului sau sa executi pe cei doi dictatori prin impuscare.

              Avantajul competitiv al lui Basescu pe care ceilalti politicieni nu par a-l fi inteles este ca se pliaza pe vocea multimii. El nu are principii proprii, idealuri etc. Daca maine tot poporul zice ca ar fi bine daca Pamantul ar fi plat...el va apare la TV si va zice "Pamantul este plat". In definitiv e doar o chestiune de marketing si nu il doare gura sa zica ceva (chiar si o enormitate) ... incearca sa dea "clientului" produsul solicitat. Problema fiind ca pana acum i-a dat doar promovarea produsului si produsul ioc. La un moment dat insa si clilentul se va prinde ca produsul dorit e de fapt altceva...
              • +2 (4 voturi)    
                E clar! (Joi, 16 septembrie 2010, 15:38)

                , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

                Orice as spune, ai marea calitate de a rastalmaci.
                Asta este!
                Poate vom gasi si puncte comune!
                Doar cateva vorbe sa/ti mai...
                - publika tv are angajati, ca plateste taxe, e discutabil. La cate datorii are... las/o moarta.
                - Hai sa te las fara casa, masa, masina, nevasta si copii, sa iti rup mainile, picioarele si sa mai am si nesimtirea sa rad de tine ca nu auzi cand iti spun sa fugi, sa fac misto ca nu ai grija de sotie si de copii...! Stii tu ca in bancul cu broasca sovietica... Daca ii tai urechile, nu poate fugi!
                - Daca a fost DOAR o foicica, de ce au huiduit toti in afara de PD-L.
                Daca a fost ceva neinsemnat, de ce ilici dupa lovilutie era... liber cugetator, de ce inainte de preluarea puterii trebuia sa sune la moscova sa spuna "cine suntem", de ce "s/au intinat idealurile comunismului", ....?
                Sunt cateva teme pe care ar trebui sa le judeci LIMPEDE!
                • -1 (1 vot)    
                  Pai ... (Joi, 16 septembrie 2010, 18:06)

                  Gigi [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

                  ... raspunde-ti singur la intrebarea legata de foicica. Cand cel ce o citeste este un fost beneficiar al "sistemului", nomenclaturist de frunte, sef pe la Anvers, director prin minister si cel mai probabil si securist (nedovedit inca) nu ti se pare cam ipocrit? Nu ti se pare ca esti "jucat pe degete" sa vezi condamnarea comunismului de la unul care ii zicea lui A Nastase ceva de genul ca poporul are de ales intre doi comunisti?

                  Cat despre intrebarea legata de Moscova se vede ca subiectul geopolitica te depaseste. Nici eu nu sunt expert dar macar am auzit de sfere de influenta samd. Daca te trezeai a doua zi cu tancurile sovietice (care se aflau peste Prut, nu prea departe) in tara sa vina sa-ti puna ordine (cam ca in Transnistria) era bine? E chiar asa greu sa zici ... "buna ziua, noi suntem ... si vrem ..." atunci cand sunt atatea in joc?
          • +2 (2 voturi)    
            Vanghelie e nefrecventabil de mult (Joi, 16 septembrie 2010, 14:20)

            Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Gigi

            Inclusiv pentru colegii fedesenari. E frecventabil pentru cine nu ma asteptam, Andrei Chiliman, o persoana in care am avut incredere.
            • -1 (3 voturi)    
              Bine... (Joi, 16 septembrie 2010, 15:20)

              Gigi [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

              ...inteleg ca era frecventabil in 2009 si acum nu mai e sau cum? Ca doar nu se ducea singur de nebun intr-o sala si vorbea despre "pachetelul de problemute" in timp ce colegii de coalitie din PD nu veneau la intalnire pentru ca Vanghelie e "naspa". Era bun coleg de coalitie, coleg de guvernare si un partener de dialog...oare ce s-a schimbat intre timp? In afara de faptul ca PSD-ul s-a hotarat sa nu mai sprijine guvernul tembel Boc din Parlament?
              • +1 (1 vot)    
                Si ce propunea? (Joi, 16 septembrie 2010, 15:47)

                Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Gigi

                Pa Catalin Voicu ministru de interne. Era bagat in seanma pentru ca il sustinea finaciar pe Mirciulica. A ramas celebra "Opriti gratrele! Vorbeste d-l Geoana!". Acum mai spune ceva, chiar in partid?
                • -1 (1 vot)    
                  Auzi... (Joi, 16 septembrie 2010, 18:07)

                  Gigi [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

                  ...da tu esti membru PSD si te duci la sedinte sa stii ce zice sau nu VanGoagle? Ca te vad foarte informat...
        • -2 (2 voturi)    
          La obiect (Joi, 16 septembrie 2010, 14:13)

          OVE [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          Obiectul comentariului era nemultumirea mea personala fata de legea pensiilor, comentariul tau are ca singur scop sa distruga din start orice parere personala exprimata contra portocaliilor prin orice mijloace: jigniri personale, amenintari, diversiuni etc.
          Nimic despre problema in cauza.
          Nu va ajunge ca detineti puterea absoluta, vreti sa fiti detinatorul adevarului absolut?
          Cateodata am senzatia ca sunteti pusi pe automat: Mereu aceeasi placa: cu ailalti v-ar fi fost mai rau!
          Tara se prabuseste si guvernanti nu au nici o vina.
          • +2 (2 voturi)    
            Unde zici ca "este"... (Joi, 16 septembrie 2010, 15:40)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui OVE

            amenintarile si jignirile alea?
            A, daca iti semnalez ca inghiti ca pelicanul orice "este" emenintari si jigniri", scuza/ma.
            E vina mea ca te uiti mult in latrine si publika!
            Sorry!
        • -6 (6 voturi)    
          ce munca (Joi, 16 septembrie 2010, 14:19)

          smen [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          bah tot o dati cu munca voi orangutanii,ia zi-ne si noua explica-ne cum,unde si cat sa munceasca,dobitoci mai mari ca voi orangutanii care lucreaza la privat n-am pomenit noroc ca mai sunteti foarte putini,cam 15% electorat actual care il mai are pdl
          • +4 (4 voturi)    
            Tu cine vei fi finnd? (Joi, 16 septembrie 2010, 15:02)

            Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui smen

            Acum m-am lamurit complet asupra ta. Esti un incompetent care a prins cine stie cum (cu spaga sau cu pile politice, probabil fedeseniste) un post de bugetar si tine cu dintii de el, pentru ca intr-o competitie corecta nu are nici o sansa. Cat despre aprecierile cu dobitoci nu pot decat sa-ti repet o "zicere" a copiilor "cine zice ala e".
          • +3 (3 voturi)    
            Sictir! (Joi, 16 septembrie 2010, 15:41)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui smen

            Dormi linistit, triada lucreaza pentru tine, te invata si te vrea... prost!
            • -1 (1 vot)    
              esti unul (Joi, 16 septembrie 2010, 17:52)

              smen [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

              din cei mai abjecti slugoi ai basilului,prost mai mare ca tine rar gasesti,tu esti prost chiar si dupa stadardele orangutanilor
      • -2 (4 voturi)    
        Postacule, ai incurcat borcanele (Joi, 16 septembrie 2010, 13:57)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui OVE

        La impozite ai incurcat borcanele. Impozite de 90% ca sa aiba de unde da pomeni si de unde sa fure vor iubitii tai fedesenari.
      • +5 (5 voturi)    
        Bolovane!!! (Joi, 16 septembrie 2010, 14:16)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui OVE

        Cit era pensia decenta lasata de nen'tu nastase? 281 RON. Cit e acuma? 681 RON. Cit erau impozitele pe vremea lu' nastase? Mai mari decit acuma....
        De unde crezi ca o sa-ti dea PSD pensie mai mare??? Din banii cui? Da' na, fiind o tara de cersetori si de putori care stiu doar sa stea cu mina intinsa, o sa revina PSD la putere. Si o sa vezi ce pensie iti va da...
      • -1 (1 vot)    
        pai da ! (Joi, 16 septembrie 2010, 15:51)

        Mihaela [anonim] i-a raspuns lui OVE

        ca nici nu era impozitul de 40% pe vremea PSD-ului, iar sanatatea era 7%.Iar noi platim pentru sutele de mii de pensionari anticipate ;asa oameni de 50 de ani au inceput sa-si mai ia un job pe langa pensie, si patronii erau incantati ca la pensionari contributiile erau mai mici, sau lucrau pe PFA si nu arau deloc. Iar in america de ex. lumea se pensioneaza la 65 de ani(adica bugetarii ca restul nu au nici o pensie)
    • +2 (6 voturi)    
      rezistenta PSD-ista este de tip... (Joi, 16 septembrie 2010, 13:51)

      oh [anonim] i-a raspuns lui Mao Tze Tze Gong

      Contra...bas(-escu)! Am zis!
    • -1 (1 vot)    
      Sa traiti bine ! (Joi, 16 septembrie 2010, 14:37)

      Radu 2 [anonim] i-a raspuns lui Mao Tze Tze Gong

      Da` nu mai mult de 65 de ani...
  • +3 (17 voturi)    
    rock (Joi, 16 septembrie 2010, 12:25)

    popo [anonim]

    in multe tzari barbatzi la 67 si femeile la 65 ies la pensie
    • -7 (19 voturi)    
      da=??????? (Joi, 16 septembrie 2010, 12:36)

      pulisor [anonim] i-a raspuns lui popo

      Copiii tăi scriu bărbaţi cu tz,ce exemplu dai,analfabeţii să stea închişi în budă !
      • -1 (3 voturi)    
        rock (Joi, 16 septembrie 2010, 13:53)

        popo [anonim] i-a raspuns lui pulisor

        multzi au citit analfabetismele mele si au hotarit de dragul tau sa scada la 28 barbatzi si femeile la 25 -esti multzumit acum ? tu citzi ani ai 12? pregatestete de pensionare
  • -13 (21 voturi)    
    STALIN ?????????? (Joi, 16 septembrie 2010, 12:29)

    pulisor [anonim]

    PDLeste nepotul lui Stalin ?
    • +2 (4 voturi)    
      Si tu incurci borcanele (Joi, 16 septembrie 2010, 14:00)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui pulisor

      Mai rasfirati mai postacilor si nu mai scrieti prostii. Cu tatuca Stalin are lagaturu PSD-ul adica FDSN-ul vostru. Nu s-a dus Mirciulica pe sest la Moscova sa ceara ajutor?
  • +12 (16 voturi)    
    Mda (Joi, 16 septembrie 2010, 12:31)

    HP [utilizator]

    Ca de obicei, PSD-ul tine cu gardul. Astia in loc sa fie Gica Contra de fiecare data si sa reactioneze la orice lege data cu tampitii de la Curtea Constitutionala (in definitiv cine mai sunt si aia, ca eu n-am mai auzit ca intr-o tara normala de institutii din astea fantoma?) sa mai lase interesele politice deoparte si sa le puna pe cele economice inainte.

    In Spania tocmai se discuta legea ca sa se iasa la pensie la 67 de ani. Shit happens.

    Evident, asa ceva nu se va intampla niciodata, si-ar pierde ratiunea de a fi.
    • 0 (4 voturi)    
      mai citeste... (Joi, 16 septembrie 2010, 12:43)

      me [anonim] i-a raspuns lui HP

      ... exista curti constitutionale in multe tari (inclusiv Spania mentionata de tine): Italia, Belgia, Austria, Serbia, Germania, Franta, Grecia, etc.
      • +6 (8 voturi)    
        Ok (Joi, 16 septembrie 2010, 13:27)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui me

        Or fi in multe tari, nu am auzit repet sa intervina tot timpul si sa se apeleze la ele. O sa ajungem sa nu se mai treaca legile pentru ca pesedeii sunt contra. Si exact de legi avem nevoie acum.

        In plus astia nu apeleaza la CC pentru modificarea legilor, ci pentru amanare, fac doar un joc tampit, sunt echivalentul politic ai infractorilor. "Exceptia de neconstitutionalitate", "viciul de procedura", etc.
        • -1 (3 voturi)    
          Asta poate pt ca au guverne competente ! (Joi, 16 septembrie 2010, 14:33)

          Creator [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Pe cand la noi renumitul profesor de drept(ne)constitutional, alias prim ministru, scoate numai hotarari si ordonante neconstitutionale !
          Are cineva vreun argument contra?
        • -1 (1 vot)    
          In Franta tocmai s-a marit varsta de pensionare (Joi, 16 septembrie 2010, 15:54)

          Mihaela [anonim] i-a raspuns lui HP

          La 63 ani
  • +18 (20 voturi)    
    Dar o solutie de scadere a deficitului ? (Joi, 16 septembrie 2010, 12:33)

    Ritzi Pitzi [anonim]

    Acum statul se imprumuta ca sa poata plati pensiile in forma actuala, le recalculeaza pe cele speciale, doar-doar ajungem sa facem fata cheltuielilor, iar PSD vrea sa mareasca pensiile, ca sa ne ingropam complet in datorii...

    O solutie viabila, in afara de cea stiuta, de introducere a impozitului progresiv ( sa luam de la cei ce au si sa dam celor ce stau ! ), mai are Opozitia , sau e cumva campanie electorala si noi n-am aflat ?!
    • +7 (7 voturi)    
      contra din principiu (Joi, 16 septembrie 2010, 12:43)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      @Ritzi Pitzi anonim:
      Indiferent care ar fi schema de impozitare, intotdeauna se ia de la cei care pot fi jecmaniti mai usor iar cei care fac gauri negre isi vad in continuare linistiti de treaba.
      Pensiile ar trebui sa aiba legatura cu contributia, totusi.
  • +18 (20 voturi)    
    legislativul si CCR (Joi, 16 septembrie 2010, 12:37)

    oilman [utilizator]

    Te umfla risul la ce se intimpla in Romania - sint tentat sa afirm ca termenul de banana republic ne flateaza. Cum pierde PSD sau PNL o lupta in legislativ hop cu plingerea in poale drept la tinereii din CCR poate avem asa cistig de cauza. Oare ce ar fi mai putin constitutional cind virsta de pensie se ridica la 65 ani ? Si daca e neconstitutional, imi pare rau dar constitutia nu face doi bani, degeaba ne cramponam (in fond a fost amendata tot de bolshevici). Longevitatea a crescut cu cel putin 5 ani de cind virsta de pensionare a fost stabilita, avem o populatie in care mai mult de jumatate sint pensionari (din cealalta jumate multi nu contribuie, unii sint in pirnaie si iar nu contribuie iar altii sint Voiculescu, Nastase, Patriciu, Vintu etc si aia mai mult fura decit contribuie) si vrem sa fie cit mai joasa virsta de pensionare, pensiile cit mai mari samd. Nu cred ca iese socoteala - cine plateste ?
  • +13 (15 voturi)    
    mda (Joi, 16 septembrie 2010, 12:40)

    kronos [anonim]

    PeSeDeii sunt in campanie dintotdeauna in caz ca mai are cineva dubii, iar mesajul este unul si clar: "Votati-ne, si nu mai trebuie sa munciti, noi va dam. Daca sunteti totusi fraieri si munciti, nu va asteptati sa fiti si platiti.
  • +6 (10 voturi)    
    . (Joi, 16 septembrie 2010, 12:46)

    Ivanu [utilizator]

    Pana in 2030 au timp sa modifice legea daca vor ajunge la putere. Insa sunt sigur ca, daca ajung la putere, vor tace si vor lasa lucrurile asa cum sunt pt ca ii avantajeaza si pe ei.
  • -3 (3 voturi)    
    includerea in sistemul public de pensii a militari (Joi, 16 septembrie 2010, 12:48)

    gigel [anonim]

    De ce sa se includa militarii in sistemul public de pensii cind n-au contribuit niciodata la acest sistem?
    • +1 (1 vot)    
      d'aia (Joi, 16 septembrie 2010, 13:36)

      dfx [anonim] i-a raspuns lui gigel

      pai daca tot iau de acolo pensie de ce sa nu si puna bani.Iti place cand militistul sau politianul iasa la pensie speciala la 55 de ani si tu bosorog de 64 muncesti sa-i platesti aluia pensia?
      • -1 (1 vot)    
        N-am inteles (Joi, 16 septembrie 2010, 16:39)

        gigel [anonim] i-a raspuns lui dfx

        Acum acestia platesc pentru pensie?
  • +5 (7 voturi)    
    Pesedeii... (Joi, 16 septembrie 2010, 12:52)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    sunt niste ipocriti!
    Daca tot vor contesta la CC, de ce au votat in parlament, cu toate mainile si picioarele o lege cu care nu sunt de acord!
    Demagogi, ipocriti, nesimtiti, duplicitari, cretinoizi.
    Cine sa ii mai creada pe astia si pe fratii lor din triada mortii romanilor!
  • -1 (1 vot)    
    cred (Joi, 16 septembrie 2010, 12:55)

    ady [anonim]

    ca asa va creste speranta de viata a romanilor..
  • +3 (5 voturi)    
    MINCINI ,PSD!! (Joi, 16 septembrie 2010, 13:00)

    tornado [utilizator]

    DA trebuie sa-i votam pe psedisti si dupa traim fara sa muncim dupa cum mit ei CEVGARA! {ponta ]cita minciuna poate sa scota acest partid iputit dar uni oameni este cel mai rau ca si cred ,este un lucru rau ca ei sarmani si cred !!!
  • +3 (7 voturi)    
    mai bine (Joi, 16 septembrie 2010, 13:04)

    balenax [utilizator]

    Cel mai cinstit mi se pare ca fiecare lege inainte de a intra in vigoare sa primeasca un aviz de constitutionalitate din partea CCR, intr-un timp scurt, bine reglementat. Asa s-ar duce pe copca si mizerii de genul asta, dar si exceptiile ridicate de avocati prin diverse procese. Asa stim o treaba clara si nu mai au portite toti infractorii si maimutoii care nu stiu decat sa se bata cu pumnul in piept pe la televizor.
  • -4 (6 voturi)    
    noua lege a pensiilor (Joi, 16 septembrie 2010, 13:08)

    doina [anonim]

    SA VA FI E RUSINE/Ce femeie sau in special ce MAMA rezista in campul muncii pana la 65 de ani ?NU VA GANDITI ca nasterea unui singur copil practic dar si din punct de vedere stiintific dovedit iti ia 10 ani din viata? cum sa reziste o femeie care dupa opt ore de munca vine acasa si este si mama si sotie cu responsabilitatile de rigoare ?cata uzura fizica poate sa adune dar mai ales cat stres de la serviciu ,de la sedintele cu parintii ,de la faptul ca nu ai nimic in camara pentru toamna pentru a doua zi la pachetelele copiilor , nu sunt bani de taxe si impozite .pentru vreun medicament .O sa spuneti ca le impartim cu sotul nostru dar si el are altele pe cap-noroc ca nu mai sunt razboaie.Va-ti pus problema cat sufera o femeie cand intra la menopauza ,cat de mult le este diminuata sanatatea ?.De unde atata putere ?mai ganditi-va domnilor deputati si parlamentari -aveti si dvs mame si sotiisi mai luati in calcul si cat de grea a fost munca la celalalt capat(nu cel subtire)TREZITI-VA !PUNETI-VA NEURONII LA MUNCA SI GANDITI RUSINE SA VA FIE!
    • +4 (4 voturi)    
      Copii (Joi, 16 septembrie 2010, 14:30)

      unu [anonim] i-a raspuns lui doina

      Sa inteleg ca cele care au 5 copii mor cu 50 de ani mai devreme? Nashpa!!! Si atunci cand mor mai au un singur neuron cu care posteaza comment-uri pe net.
  • -1 (3 voturi)    
    speranta medie de viata in Romania... (Joi, 16 septembrie 2010, 13:09)

    Radu 2 [anonim]

    ...este de 70 de ani pt. barbati si 77 de ani pt. femei.
    In medie, barbatii vor incasa pensia cam 5 ani.
    Dupa care pot sa crape linistiti.
    • +1 (1 vot)    
      nu e chiar asa (Joi, 16 septembrie 2010, 16:05)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Radu 2

      media de viata se calculeaza per total, adica se iau in calcul si cazurile de mortalitate infantila, de ex.
      daca vorbim despre persoanele care ajung la varsta de 65 de ani media de varsta este de 77 de ani, deci vor primi pensie, in medie, 12 ani.
  • +2 (4 voturi)    
    Ce ti-e si cu "liderii" de sindicat... (Joi, 16 septembrie 2010, 13:13)

    Pepi [utilizator]

    Adica vor sa conteste in Justitie o lege noua, aprobata de Parlament? Pe ce baza? Ca incalaca legile vechi pe care le inlocuieste si care astfel nu mai sunt valabile?
  • +3 (3 voturi)    
    egalitate (Joi, 16 septembrie 2010, 13:33)

    Sergiu [anonim]

    Faza cu varste diferite la pensionare, intre femei si barbati, nu este posibila cata vreme suntem stat UE. In legislatia nationala trebuie transpusa Directiva 86/378/CEE privind punerea în aplicare a principiului egalitãţii de tratament între bãrbaţi şi femei în cadrul regimurilor profesionale de securitate socialã, modificatã prin Directiva 96/97/CE
  • +3 (5 voturi)    
    ........ (Joi, 16 septembrie 2010, 13:35)

    nicu [anonim]

    Oameni buni de orice culoare politica un lucru e clar, vrem bani fara sa muncim, de aceea e Germania unde e acuma, acolo toti ies la 65 de ani la pensie, PSD e contra ca nu e la putere,, e contra dar nu zic de ce sunt contra, vaisiamar.
  • -1 (3 voturi)    
    Distractie la maxim. (Joi, 16 septembrie 2010, 13:52)

    spectator [anonim]

    Citind comentariile te umfla rasul,va infoiati precum curcani de parca cineva va ia in seama.Din orice se ajunge la hoti din partea stanga,de parca cei din dreapta sunt sfinti.Ha HA HA cine are de suferit suntem noi toti indiferent de simpatii sa dusmanii,pe cei din stanga sau cei din dreapta-i doare in basca de noi,cat depre pensionare ar trebui desfintata si sa muncim pana ne va lua aghiuta,bineinteles daca avem unde,eu personal as vrea ca la 78 de ani daca se vor face restrucurari,evident ca si somajul sa nu existe, sa ma duc sa-mi caut de munca
  • +1 (3 voturi)    
    d c... (Joi, 16 septembrie 2010, 13:54)

    me [anonim]

    psd nu se ia de marirea varstei de pensionare in general?
    d c numai femeilesunt nedreptatite? barbatii sunt mai nedreptatiti pentru ca ei traiesc in medie mai putin.
    ce sai faci... toate partidele functioneaza dupa principiul: "totul pentru voturi"
  • -1 (3 voturi)    
    E cam .... (Joi, 16 septembrie 2010, 14:00)

    Gigi [anonim]

    ... radicala propunerea cu 45% punctul de pensie ... dar daca este singurul mod prin care pot fi fortati guvernantii sa se preocupe si de redresarea economica, cresterea investitiilor, crearea de noi locuri de munca, de reducerea evaziunii fiscale, muncii la negru, contrabandei si sa mai taie din banii pentru contractele firmelor de partid ... fie. E bine si asa ... Oricum pana acum nu au facut decat sa ia bani de la FMI si sa stea cu mainile in san asteptand sa fie reales marinarul iar dupa aia sa inceapa sa "taie" dar nu orice ... numai ce nu le afecteaza lor interesul direct.
  • -5 (5 voturi)    
    ce postaci dilii (Joi, 16 septembrie 2010, 14:23)

    smen [anonim]

    daca maine iese base si ne zice ca trebuie sa ne donam organele sa facem rost de bani,sigur se vor gasii postaci care sa zica ca e o metoda dumnezeiasca si ca ii multumesc lui basila pt aceasta noua ''masura economica'',dobitocii portocalii ar manca si un rahat daca le zice stapanul ca e bun a pardon de fapt mananca non-stop
    • +4 (4 voturi)    
      Ma mir si iarasi ma mir (Joi, 16 septembrie 2010, 15:06)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui smen

      Cine naiba e atat de fraier incat sa te plateasca pentru comentarii? Esti total pe de alaturi. Ti-a trecut obsesia cu americanii obezi si cu Hot-dog-ul si ai o alta obsesie cu Basescu?
    • -1 (1 vot)    
      Aici ,te inseli amarnic. (Joi, 16 septembrie 2010, 15:27)

      haiducul [anonim] i-a raspuns lui smen

      In general aceste comentarii PRO,sunt facute de cei care nu sunt atinsi de masurile antisociale luate incepand de dupa 1989,mai ales de cele luate in ultimul timp.Care in ca nu au atins apogeul,(personal nu sunt atins sub nici o forma),dar sa spui ca acesti ,sa le spunem...lãtrãi ca ar fii in stare sa-si doneze sa zicem ,mizeria de sub unghii, ar da bir cu fugiti.Este usor sa asisti si sa nu fii atins, de aceste masuri antisociale si sa bati din palme,mai greu este pentru cei care le suporta DIRECT.Sunt concetateni care munesc si au ajuns sa renunte pana si la sanatate ca sa-si plateasca darile si cheltuielile lunare,care au renuntat la caldura si apa calda care vor dormi imbracati la iarna,trece luna si nu stiu care este gustul carni,ce sa mai spun de pensionari.Astia sunt acesti postaci,as vrea sa-i vad in locul celor care acum sunt umiliti si nevoiti sa traiasca in mizeria in care ia afundat fosti si actuali.
  • +3 (3 voturi)    
    PSD-istii .. (Joi, 16 septembrie 2010, 14:51)

    Stefan Nicolescu [anonim]

    ... expertii nr. 1 in privilegii, le este frica ca raman fara legile special(e) nesimtite de pensionare (si salarizare). psd-istii expertii nr.1 in privatizari paguboase pt. romani si romania, in licitatii trucate, in nerespectarea drepturilor elementare ale omului, p.s.d.-ul din romania nu are nici o trasatura comportamentala cu principiile social democratiei, unde nimeni nu este mai special decat celalalt, poate fi doar mai important, dar nici de cum mai special. p.s.d.-istii, in primul rand, trebuie sa-si conteste cel putin vreo 25% din membrii mai "speciali" cum ar fi tov. ilici-iliescu, nastase, hrebenciuc, mitrea, la centru si altii la fel ca cei amintiti, dar din tara.
  • +2 (2 voturi)    
    legea pensiilor (Joi, 16 septembrie 2010, 15:08)

    roco [anonim]

    in majoritatea tarilor din UE varsta de pensionare este de 65 in prezent si deja in Germania s-a dus la 67, in Franta si Italia urmeaza sa creasca la 67 de ani. In momentul in care am intrat in UE, ne-am asumat niste obligatii, nu putem sa nu le respectam daca vrem sa fim un popor serios. Guvernul trebuia sa prezinte public un calcul exact cu valoarea punctului de pensie propus de el, diferenta ce trebuie luata de la buget, si o alta cu valoarea de 45% pentru ca tot romanul sa priceapa. M.Munci are o situatie exacta a a puctajului fiecarui pensionar, centralizarea pe grupe de punctaj se poate face usor si calculul va arata diferentele. acest lucru trebuia prezentat si in parlament si opozitiei pentru a nu fi circul care este de fiecare data la discutarea unei legi importante. Se poate vorbi si civilizat indiferent de culoarea politica, asa cred.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by