Prefectura Capitalei a anuntat ca a inaintat, vineri, Directiei Generale de Finante Publice Bucuresti hotararile Consiliului Local Sector 5 referitoare la noua structura organizatorica a administratiei locale si rectificarea bugetara, pentru a le verifica incadrarea in sumele alocate cheltuielilor de personal, potrivit prevederilor OUG 63/2010, Primaria avand conturile blocate din cauza intarzierii depunerii acestora, informeaza Agerpres.

Prefectul Mihai Atanasoaei precizeaza, intr-un comunicat transmis vineri presei, ca pe 9 septembrie Primaria sectorului 5 a trimis spre avizare hotararile Consiliului Local referitoare la noua structura organizatorica a administratiei locale si rectificarea bugetara, termenul legal de comunicare fiind deja depasit.

Potrivit Prefecturii, este posibil ca vineri, daca nu se vor constata nereguli, Directia de Finante Bucuresti sa ridice sanctiunea aplicata.

'Ma bucur sa constat ca reprezentantii Primariei sector 5 au inteles ca cea mai simpla modalitate de a debloca situatia este comunicarea in cel mai scurt timp a respectivelor hotarari. Am facut demersurile necesare pe langa Directia de Finante Publice Bucuresti pentru a le analiza in regim de urgenta si, daca totul este legal, sa ridice sanctiunile aplicate conturilor institutiei', a spus prefectul Capitalei, Mihai Cristian Atanasoaei.

Pe 8 septembrie, conturile Primariei sectorului 5 au fost blocate si alimentarea acestora cu cote defalcate din impozitul pe venit si sume defalcate din unele venituri ale bugetului de stat a fost suspendata de Directia de Finante Publice Bucuresti, deoarece hotararile Consiliului Local sector 5 din data de 16 august a.c., prin care s-au aprobat noua structura organizatorica a primariei si rectificarea bugetara, nu au fost comunicate la termenul legal.

Primaria sectorului 5, prin secretarul sau, avea obligatia legala de a le comunica Institutiei Prefectului Municipiului Bucuresti in termen de maximum 10 zile de la data adoptarii lor.