Elena Udrea: Bucurestiul poate redeveni Micul Paris si poate atrage sute de mii de turisti

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 21 iulie 2010, 12:18 Actualitate | Esenţial


Elena Udrea
Foto: Agerpres
"Bucurestiul poate redeveni Micul Paris si poate atrage zeci sau chiar sute de mii de turisti", insa pentru ca acest lucru sa fie posibil, "trebuie sa rezolvam cateva probleme presante", sustine ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, intr-o postare pe blogul personal.
  • "Bucurestiul este un oras in care s-a construit mult in ultimii ani, de cele mai multe ori haotic. Cu siguranta, multe dintre aprobarile de constructii, mai ales in zonele centrale si vechi ale orasului nu ar fi trebuit niciodata date. Actuala lege a urbanismului nu limiteaza, desi ar trebui, numarul de etaje al unei cladiri. Ne trezim cu adevarate cladiri-patrimoniu care raman pentru totdeauna in umbra din cauza unor blocuri de birouri mamut. Strans legat de acest fapt este renovarea zonelor istorice, astfel incat sa se pastreze specificul perioadei. Chiar asa, cam cand credeti ca se vor termina lucrarile din centrul vechi al Bucurestiului?", scrie Elena Udrea pe blog.
  • "O alta problema ar fi cea a cainilor vagabonzi. Trebuie sa intelegem ce mesaj trimitem catre potentialii turisti cand in centrul Bucurestiului se plimba in voie haite de caini", spune ministrul.
  • "In general, Capitala trebuie sa fie mai primitoare cu turistii. Iar asta inseamna strazi mai curate, inseamna ca atunci cand turistul ajunge in Piata Romana, spre exemplu, sa poata vedea cerul, nu doar cablurile agatate de stalpi", adauga Elena Udrea.
  • "Si inca un lucru, pe care trebuie sa il invatam si pe care tot il repet si in legatura cu litoralul romanesc: preturile sunt prea mari pentru ceea ce se ofera. Obiectivul nostru este sa atragem turisti si pentru asta trebuie sa le oferim argumente, inclusiv preturi mai mici la cazare la hotel decat in alte capitale. Atat timp insa cat preturile din Bucuresti sunt comparabile cu cele din Viena sau Roma, nu ne putem astepta ca turistii sa vina in valuri", mai scrie ea.
  • "Niciuna dintre aceste probleme nu sunt insurmontabile. Depinde de noi sa le rezolvam si sa redam orasului stralucirea pe care a avut-o altadata. Se poate, de asta sunt sigura; totul este sa se vrea", incheie ministrul Dezvoltarii si Turismului.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3553 vizualizari

  • +10 (14 voturi)    
    E adevarat (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:28)

    Johnny [anonim]

    Numai ca pentru asta trebuie daramat tot cu buldozerul si reconstruit de la zero. Cum arata acum e doar o capitala bolsevica, inghesuita, poluata, fara verdeata, plina de caini.
    • -6 (8 voturi)    
      ce simplu e... (Miercuri, 21 iulie 2010, 13:33)

      Nedumeritul [anonim] i-a raspuns lui Johnny

      sa arunci cu gunoi....
    • -2 (4 voturi)    
      Este mai avantajos (Miercuri, 21 iulie 2010, 13:46)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Johnny

      sa te folosesti de constructiile existente.Intradevar, trebuie sa-ti pui serios mintea la contributie sa iasa ceva frumos dar tocmai asta-i incitant. Daca o iei de la zero costa si dureaza mult mai mult.

      Te-ai gandit la vreo solutie prin care cainii vagabonzi devin o atractie turistica pentru Bucuresti? Sa folosim in avantajul nostru faptul ca Bucurestiul e plin de caini! Unde mai vezi asa ceva in lume?
      • -1 (3 voturi)    
        Da... (Miercuri, 21 iulie 2010, 14:06)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        ... putem spune ca astia sunt adevaratii Chupacabra ... ziua sunt de treaba si se hranesc doar cu chinezi dar noaptea se transforma, devin niste monstri care sug ... inca nu m-am hotarat ce sug ... asta pentru ca as vrea cumva sa imbin in propunerea mea turismul sexual cu cel horror. Ma mai gandesc si va spun ...
    • 0 (6 voturi)    
      ce inteligenta! (Miercuri, 21 iulie 2010, 13:52)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Johnny

      Orice om cu cateva clase la baza poate constata toate acestea. Un ministru trebuie insa sa ia masuri! Are ELENA UDREA si ceva propuneri care pot fi adoptate la propriul minister? S-o luam pe rand... infrastructura de comunicatii (firele de pe stilpi) nu tin de Min. Comunicatiilor? Urbanismul nu tine de administratia publica/locala? Preturile nu sunt reglate de raportul cerere/oferta? Poate aici ar putea interveni cumva, totusi... In rest, sforaiala cu care ne-a obisnuit ministreasa, respectiv iesitul la inaintare, chiar daca nu are solutii. Asa ne trebuie!
      • -1 (5 voturi)    
        Pai Elena Udrea are cateva clase... (Miercuri, 21 iulie 2010, 18:06)

        Glower [utilizator] i-a raspuns lui eu

        12 mai precis.
        Ca doar nu se pot aduna studiile in cadrul unei universitati particulare, mai ales una fara nici un fel de traditie si rezultate notabile.
        O femeie din popor...ministru. :)
    • +2 (2 voturi)    
      ai fost la Moscova? (Miercuri, 21 iulie 2010, 14:14)

      Io [anonim] i-a raspuns lui Johnny

      Acolo este o gramada de arhitectura stalinista si crede-ma e mult mai OK decat Bucurestiul.
      Ceea ce e la noi n-are treaba cu bolsevismul ci cu balcanismul...
    • +6 (6 voturi)    
      Micul Paris pe dreaq! (Miercuri, 21 iulie 2010, 15:00)

      Wotan [anonim] i-a raspuns lui Johnny

      Nu stiu de ii mai spune micul Paris. Corect este MiCa Calcutta!
  • -4 (16 voturi)    
    haidea de.. (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:32)

    un roman [anonim]

    auzi nu cumva matale te vezi primar,asta ne mai trebuia ,dupa videanu si oprescu cireasa de pe tort mai lipsea,auzi madame lasa-ne ca suntem satui de ce ati facut voi portocalii cu tara,nu mai invenatria ce e in bucuresti ci inventariaza sondajele partidului vostru
  • +8 (10 voturi)    
    cabluri (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:34)

    alex [anonim]

    Trebuie ingropate toate cablurile.

    E grotesc spectacolul stalpilor incarcati de zeci de fire.
    • 0 (4 voturi)    
      Da de unde.... (Miercuri, 21 iulie 2010, 13:03)

      Cuncu [utilizator] i-a raspuns lui alex

      .... daca le mai ingropam si pe astea ramanem fara niciun obiectiv turistic in Bucuresti! N-ai vazut niciodata hoarde de blonzi de peste varsta a III a care fotografiaza in delir gramezile de cabluri de pe stalpii nostri? Mai bine am percepe o taxa pentru privilegiul pe care il au acesti turisti de a vedea cu ochii lor felul in care traiau parintii lor...
  • +11 (11 voturi)    
    Primul pas (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:34)

    CCC [anonim]

    Primul pas pentru Bucuresti ar fi sa devina prietenos cu proprii locuitori, apoi ar trebui sa ne gandim la turism. Bucurestiul este un oras ostil bucurestenilor, locuitorii lui aproape il urasc, si pana nu rezolvam asta nu ar trebui sa vorbim despre micul Paris. Un transport in comun mai decent (cand mai avanseaza metroul?), o curatenie mai aprofundata, infrastructura decenta si la periferie (canalizare, asfalt), spatiu verde mai mult si mai bine ingrijit, cam astea ar fi prioritatile pe care le vad eu. Iar turismul va aparea imediat ce se rezolva mare parte din aceste probleme.
    • 0 (2 voturi)    
      si.... (Miercuri, 21 iulie 2010, 16:36)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui CCC

      locuri de parcare!!!!!!!!(editat de HotNews.ro)
      • +2 (4 voturi)    
        sigur (Miercuri, 21 iulie 2010, 21:45)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui andrei

        daca facem locuri de parcare sigur se rezolva problema turismului.. uite-i cum vin saracii cu masina personala traversand romania ca sa ajunga la bucuresti.
        hai mai bine sa facem ca austriecii.. sa punem o taxa de parcare 'generoasa' in toate spatiile publice. sa va rezolva rapid problema parcarilor.. o sa va dati conservele sh la moldoveni ca sa scapati de amenzi de parcare.
  • -4 (12 voturi)    
    Uai mincinosilor (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:35)

    spanac [utilizator]

    Rade lumea si cu fundul. Nu ati fost in stare pana acum sa faceti ceva, deci e timpul sa-i lasati si pe altii sa nu faca nimic. Aia de trebuie sa faca treaba din pacate stau in randurile din spate sau au plecat de mult peste hotare.
  • -7 (11 voturi)    
    Ma lasi? (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:35)

    Zuma [anonim]

    Ce si tu ai fost la Paris? Si cealata Leana, ce coincidenta!
  • +3 (5 voturi)    
    Pacat (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:35)

    Radu [anonim]

    Pacat ca totul ramane la nivel de vorbe. Ce zice ea stim si noi.
  • -2 (6 voturi)    
    fat (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:35)

    muz [anonim]

    Draga Elena :)
    ai buldozer???
  • -5 (13 voturi)    
    Prea transparenta intentia pentru Primaria General (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:37)

    wrong [anonim]

    Sincer, am ajuns la capatul rabdarii cu aceasta atotcuprinzatoare stiinta a Dnei Udrea.
    I s-au indeplinit toate dorintele, acum pare ca se pregateste pentru Primaria Generala a Bucuresti-ului. O fi aia trambulina catre Cotroceni si nu sefia unui guvern, care devine nepopular.
    De ce nu-si vede de Ministerul ei, de organizatia PDL Bucurseti?
    Mai putina expunere, acum, ar fi mult mai indicata!
    Zau, parca suntem blestemati, pariu ca daca va candida , va iesi din primul tur?
    Am impresia ca sunt mult mai multi cei care au telecomanda pe OTV si sunt vrajiti de marele conducator!
  • +7 (9 voturi)    
    De acord (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:38)

    Vali [anonim]

    De acord cu d-na Udrea.

    De obicei nu comentez stiri despre politicieni si discursurile lor deoarece ma mentin paralel cu tot ce inseamna politica. MI-e scarba.

    Dar ce a declarat ea aici e de bun simt gospodaresc. Sunt sigur ca putem atrage mult mai multi turisti curatand Capitala, facand-o mai sigura pentru cetatenii ei cat si pentru potentialii turisti. Renovand cladirile gri si care stau sa cada si pastrand parfumul de alta data al bucurestiului exiland toate cladirile de birouri la periferia orasului(fapt ce ar duce si la o relaxare a traficului in zona centrala, acesta axandu-se mai mult pe zona de centura).

    Tot ce pot sa spun e bafta. Sper sa avem si cu cine face aceste schimbari.
    • -3 (9 voturi)    
      Citate (Miercuri, 21 iulie 2010, 13:02)

      titi [anonim] i-a raspuns lui Vali

      Bai Vali, Tanti Udrea acum citeaza din cuvantarile campaniilor electorale pentru Primarie ale lui Base si Videanu (pardon, Brdureanu). Ca si ei cu aceleasi lozinci sforaitoare au prostit bucurestenii...
    • 0 (0 voturi)    
      realizari nu vorbe (Joi, 22 iulie 2010, 12:53)

      AlinaM [anonim] i-a raspuns lui Vali

      da, tot ce zice e foarte ok, dar pe cand ne arata si ceva lucru manual???? ce realizari are de cand a fost numita ministru? concret! si cu liniuta: am facut aia, am daramat aia, am construit ailalta. Dar chestii serioase, nu prostii de genul imnuri si site-uri si pantofi cu sau fara toc, da????
  • -8 (12 voturi)    
    nici nu citesc articole legate de asta (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:39)

    Arkan [utilizator]

    Sau cum o amanta si o sotie casatorita "din dragoste", ne vorbeste noua, fraierilor.
    Cam ca ea sunt toate corporatistele oportuniste(hai sariti cu gura), mai o mica jmenuiala, mai un examen oral trecut cu succesuri, mai baga si-o atitudine de mare manajera si ai tabloul complet.
    O femeie de succes:))))))
  • +7 (7 voturi)    
    ahahhhaaa!!! (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:40)

    jkbnjhvhgcvghc [anonim]

    Poate daca ar fi un oras nelocuit. Si ce va faceti cu aia negri, grasi si nesimtiti care ar face orice manarie numai sa te intepe sau sa te fure cu ceva. Le modificatii ADN-ul?
  • +3 (7 voturi)    
    micul Paris (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:40)

    AsmVax [anonim]

    Atata timp cat in Bucuresti se muta oamenii din sate si ajung sa se poarte ca acolo, nu prea cred ca se va ajunge nicaieri.
    • +3 (3 voturi)    
      Ca la sate (Miercuri, 21 iulie 2010, 15:38)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui AsmVax

      Ar fi bine daca lumea s-ar purta ca la sate. S-ar saluta toata lumea respectuos pe strada si in metrou si toti cainii ar fi legati la cusca lor.
  • -3 (11 voturi)    
    "profsionalism" (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:40)

    Dedalus [anonim]

    Bucurestiul se numea "Micul Paris" pentru ca avea un numar apropiat de bordeluri ca si Parisul.

    Nu vreau sa duc malitiozitatea pana la capat, dar cred ca doamna ministru al turismului ar face bine sa se mai si inforemze in amterie de turism, nu daor sa cheltuie banii din impozitle mele pe contracte absolut inutile cum e cel cu brandingul turistic al Romaniei... contract care a costat sute de mii de eur, dar pe care orice firma l-ar fi putut face cu cel mult 10.000 de eur.

    Dupa sute de mii de eur aruncati pe aiureala aia, acum imi povessteste de "Micul Paris".

    Din pacate incompetenta domniei sale ne costa pe toti bani, timp si sanse de dezvoltare.
  • +4 (6 voturi)    
    Asta pe ce lume traieste?!? (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:41)

    AAA [anonim]

    Bucurestiul ESTE facut praf DEJA. Tare sunt eu curios cu mai poate ea reda stralucirea de alta data intr-un oras in care s-a construit DEJA haotic (si, de cele mai multe ori, ilegal), intr-un oras in care DEJA nu mai prea exista parcuri si zone cu verdeata, intr-un oras care DEJA este sufocat de aglomeratie si lipsa locurilor de parcare? Si lista poate continua, dar mi-e scarba sa scriu...
  • +6 (6 voturi)    
    Il y a du travail... (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:44)

    JF [anonim]

    Il faudra penser à dégager les trottoirs pour la circulation des piétons, ouvrir un office du tourisme, des panneaux indicateurs,nettoyer le le centre ville des mendiants, parfumer Lipscani pour enlever l'odeur d'urine... Ensuite on pourra dire que Bucarest est le Petit Paris. Pour l'instant Bucarest ressemble plutôt à un local à ordures... et les touristes étrangers ne viennent pas pour ca. Dommage.
    • -1 (3 voturi)    
      Reste tranquille... (Miercuri, 21 iulie 2010, 13:23)

      citizen B [anonim] i-a raspuns lui JF

      ...doamna vrea sa puna mana pe niste fonduri municipale (sa nu uitam ca are datorii de sute de mii de euro!)
    • -2 (2 voturi)    
      translate (Miercuri, 21 iulie 2010, 16:38)

      ANDREI [anonim] i-a raspuns lui JF

      translate please! In english please! auzi mai draga, ai citit articolul in limba romana si nu mai esti in stare sa te exprimi decat in franceza?? ma lasi? sau ai bona romancuta care te tine la curent si iti traduce noutatile de pe hotnews?
  • -4 (8 voturi)    
    Micul Paris... (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:47)

    Realistu' [anonim]

    "Elena Udrea: Bucurestiul poate redeveni Micul Paris si poate atrage sute de mii de turisti..." da, poate...si marmota umbla in pantofi cu toc si impacheta ciocolata...
  • -2 (2 voturi)    
    Legea ANI (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:47)

    pdlsenat.ro [anonim]

    Asa cum promiteam, un nou senator PDL si-a publicat declaratia de avere pe site www.pdlsenat.ro.
    Gheorghe dAVID, Timisoara.
    mai urmeaza si altii
  • -1 (5 voturi)    
    ... (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:47)

    Opposite [anonim]

    Gargara.
  • -3 (5 voturi)    
    iluzie (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:48)

    Dedalus [anonim]

    Nici Bucurestiul si nici Romania nu sunt si nu pot fi destinatii turistice. O oarecare atractivitate o prezinta Delta Dunarii, dar atat.

    Orice specialist in turism va sustine acelasi lucru: nu suntem si nu putem fi destiantie turistica.

    Insa, tentatia leneviei e mare: toti credem ca daca vin turistii aici, nu mai trebguie decat sa stam la ghisheu si sa le incasam banii.

    Din cauza acestei puturosenii ancestrale, continuam sa investim bani aiurea intr-un sector imposibil, confundand frumusetea de care suntem mandri din patriotism cu atractivitatea turistica.

    Mai mult, am pus si ministru pe aceasta iluzie a noastra.

    Repet: Romania nu este si nu poate fi o destiantie turitica, oricat de joase ar fi preturile, oricat de curata capitala si oricat de ieftin litoralul. Economia destinatiilor turistice ne invata cu totul altceva. Dar cum nimeni nu citeste nimic, ne imbatam in continuare cu apa rece si o lasam pe doamena Udrea sa runce bani pe fereastra doar -doar ne ve implini visele de a trai fara sa muncim, pe banii unor turisti inconstienti...
    • +2 (2 voturi)    
      Gresesti (Miercuri, 21 iulie 2010, 17:36)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

      Avem cateva zone care pot fi facute zone turistice cautate relativ usor:
      1) Litoralul
      2) Delta
      3) Dunarea (croaziere, iti zice ceva? In vest gasesti croaziere pe o multime de rauri, Rin, Meuse, Moselle, Dunare, etc)
      4) Agroturism (zona Maramures, Sibiu, Bran)
      5) Circuitul manastirilor din Moldova
      6) Cetatile sasesti/bisericile fortificate in Transilvania

      Dar:
      - infrastructura e la pamant (trenurile circula greu, strazile sunt praf, aeroporturi nu prea avem)
      - info turistice disponibile online? Nu prea exista.

      In Vest, pe unde am ajuns eu, isi promoveaza astia orice pietricica. Indicatoare rutiere, carticele de promovare, gasesti peste tot. Te duci la un obiectiv si gasesti informatii despre alte 10 obiective din jur. Eventual primesti si reduceri.
    • +1 (1 vot)    
      Tot nu ai plecat mai in concediu?? (Joi, 22 iulie 2010, 8:46)

      shuly [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      Frate da nu te lasi.
      La orice articol hop si tu cu ideile tale negativiste.
      Daca nu iti place nimic din Romania si nimic nu este bine aici ti-am mai zis ce sa faci.Ia-l pe Mircea Badea si plecati frate in lumea larga.Sau candidati la o functie cara sa va permita sa dati masura priceperii voastre.
      Apropos ai pus vreaodata mana pe lopata macar sa dai zapada din fata casei sau a blocului in care locuiesti?Ai plantat macar un singur copac?Ai iesit sa faci curatenie de primavara sau de toamna in gradina blocului?
      De gargaragii suntem satuli pentru ca ii vedem toata ziua pe la Latrine si Irealitati as aca fa un bine si ia o pauza de cateva luni daca nu ai ceva constructiv de spus.
  • +4 (4 voturi)    
    urbanism (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:51)

    andrei [anonim]

    Suntem pe ultimul oc in Europa la urbanism (hai sa nu ne comparam cu Bulgaria), nicaieri nu am vazut contructii noi care sa respecte numarul de nivele din zona si arhitectura respectiva. Nu exista plan pe termen lung de dezvoltare la nivel de infrastructura, iar cladirile istorice raman in paragaina sau se darama. in Olanda de exemplu, daca esti proprietar al unei cladiri istorice ai oblicagita sa platesti costul restaurarii daca este nevoie. Facem pariu ca niciodata nu se va reconstrui o cladire istorica daramata in centrul vechi; fiti siguri ca exista planurile la primarie cu toate detaliile. Vreau sa vad de exemplu darmat sediul Bcr de langa cladirea Cec din piata victoriei (cladirea a ceea oriblia din sticla si beton care nu are ce cauta acolo) si sa se refaca fosta cladire "Hotel de France".
    Sa zicem ca in intr-un numar de ani (30 ?) vom restaura complet centrul istoric. Ce se intampla cu toate cartiarele comuniste, adevarate getouri, ca doar acolo traiesc majoritatea bucurestenilor ? Nu s-a gandit nimeni ca ar trebui facute cartiere noi cu o densitate mult mai mica a populaitiei, si incet incet sa se mute populatia acolo si sa darmam getourile ? Bucurestiul are loc sa se extinda in toate directiile, deci nu este imposibil. Veti spune ca va dura foarte mult, corect, dar se gandeste cinva la asta, exista vre-un plan ?
    Si inca ceva, nu am vazut nici o cladire noua facuta cu cel mai elemetar simt estetic. Mi-e scarba ca sunt bucurestean
  • +2 (2 voturi)    
    Bucuresti, ce ai fost si ce ai ajuns!! (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:59)

    ioana [anonim]

    Bucurestiul nu are nicio sansa sa atraga turisti pentru ca nu are infrastructura, cum isi imagineaza cineva ca merg turistii in mijloacele RATB care vin cand se hotarasc soferii sa plece de la capat de linie, sa nu mai vorbim de miasme si de lipsa de educatie a celor care merg in RATB. Dar poate va ganditi ca strainii vor sa mearga pe jos prin Bucuresti, dar acum incepe aventura: trebuie sa fie foarte atenti sa nu calce in vreun rahat canin sau.....uman, sa nu alunce pe flegme sunt variate obstacole si pe trotuare. Daca turistul se hotaraste totusi sa mearga cu masina personala sau inchiriata atunci trebuie sa-si pregateasca nervii pentru ca semafoarele sunt dese si nu sunt corelate si ambuteiajele pandesc la tot pasul Deci in afara de romani cine ar suporta asa o Capitala in care toata lumea face ce vrea, nimeni nu este pedepsit, nimeni nu este vinovat iar politia lipseste cu desavarsire??
    • +2 (2 voturi)    
      budapesta (Miercuri, 21 iulie 2010, 18:01)

      titi [anonim] i-a raspuns lui ioana

      are mijloacele de transport intr-o stare jalnica fata de bucuresti. metroul e vechi, vagoanele nemodernizate, e scump (cam 1 euro calatoria) iar tramvaiele si celelalte sunt destul de vechi si aglomerate si la ei. Diferenta e ca budapesta are 20 de mil de vizitatori /an si bucurestiul nu stiu daca depaseste 50000 / an.
      E plin de asiatici asta pt ca malev-ul aduce f ieftin turistii din asia in europa, le vand pachete de 3 zile/2 nopti cazare si transport din asia in europa, astia mai cumpara si 2-3 tururi de oras, merg si la terase, fotografiaza tot ce misca si pe urma pleaca in tur de europa probabil prin pachete vandute de agentii unguresti si cu autocare unguresti, cu motorina de la mol samd.
      asta turism si e atat de simplu uneori. noi suntem insa fiecare pt el, sa dam noi tunul si nimic altceva.
      Palatul Parlamentului are 100.000 de vizitatori platitori pe an (romani si straini) si nu vinde nici macar o vedere, magnet, tricou, press-papier, insigna cu Palatul Parlamentului
  • +4 (6 voturi)    
    Serios??!! (Miercuri, 21 iulie 2010, 12:59)

    titi [anonim]

    Tanti Nutzi, ai doi prieteni pe langa tine care au fost primari ai acestui Bucuresti plin de constructii ilegale, caini, strazi murdare, turnuri langa cladiri istorice, prostii facute si lucruri bune nefacute. Ia intreaba-i pe Base si pe Bordureanu... de ce oare?
  • -1 (3 voturi)    
    Micul Paris? (Miercuri, 21 iulie 2010, 13:00)

    florin [anonim]

    "Micul Paris" este o legenda urbana la fel ca "Mica Viena". Daca Timisoara mai aduce vag cu Viena (cel putin a fost odata in imperiul austro-ungar), Bucurestiul seamana cu Parisul doar daca iei in considerare zona Arcului de Triumf pe care, cu oarecare indulgenta, o vei putea asemana cu Champs Ellyse.
    Ma indoiesc ca Bucurestiul va fi vreodata interesant dpdv turistic chiar daca va fi la fel de curat si civilizat ca Zurich. Pur si simplu lipsesc punctele de interes, exceptie facand stupida si monstruoasa Casa a Poporului. In promovarea turismului romanesc se insista obsesiv pe niste teme falimentare cum ar fi litoralul sau Bucurestiul
  • +2 (4 voturi)    
    e clar (Miercuri, 21 iulie 2010, 13:05)

    eps [anonim]

    Cine spune ca Bucurestiul poate fi Micul Paris ori nu stie pe ce lume traieste, ori n-a fost niciodata in Paris.
  • +2 (2 voturi)    
    ministru (Miercuri, 21 iulie 2010, 13:08)

    eu [anonim]

    Nu udrea e ministra ? De ce nu face ceva ? Stiam sa sunt multi caini vagabonzi, ca e scump pe litoral si ca cerul este albastru. Avem nevoie de masuri nu de demagogie; de 20 de ani ne lamentam dar nu se da nici o lege pentru a se indrepta ceva.
    Trebuie sa moara cineva cunoscut ca sa aflam ca avem un sistem medical bolnav, trebuie sa moara un diplomat chinez de muscatura unui caine ca sa ne dam seama ca sunt multi vagabonzi .. multa vorba dar nu se ia nici o masura.
    Unde e este mass media ? Sau se doresc doar articole cu bote si diaconescu ?
    De ce ziarele nu fac campanie pentru o capitala curata si civilizata ?
  • 0 (8 voturi)    
    "Nimicul Paris" (Miercuri, 21 iulie 2010, 13:15)

    Monique [anonim]

    Mi-a placut prea mult jocul asta de cuvinte scos de un domn :) Eu sunt din Brasov de fel, stau in Capitala de 4 ani jumate, dar inca spun ca in Bucuresti eu lucrez, de trait traiesc in Brasov, in week-end. Asta fiindca orasul asta n-are nimic de oferit in afara de Banbu si Poponet. Unde mai pui ca si cainii vagabonzi sunt mult mai de treaba la munte. Nici Brasov nu e un oras mirific, dupa ce-am vazut orasele stil medieval conservate perfect in Italia si Austria nu pot spune ca mai am aceeasi parare exceptionala despre Brasov, dar Bucurestiul este de-a dreptul grotesc, imputit la propriu, complet haotic ca arhitectura, incalcit ca mama naibii ca strazi, mereu sapat fara vreun facelift reusit. Da, va atrage multi turisti... ne va salva din foame frumusetea Capitalei.
    • 0 (4 voturi)    
      pai daca nu are nimic de oferit... (Miercuri, 21 iulie 2010, 13:43)

      Nedumeritul [anonim] i-a raspuns lui Monique

      de ce mai stai aici?
      • +2 (2 voturi)    
        :) (Miercuri, 21 iulie 2010, 14:03)

        alex [anonim] i-a raspuns lui Nedumeritul

        Pentru ce stau toti: bani, relatii samd.
        • 0 (2 voturi)    
          mda... (Miercuri, 21 iulie 2010, 15:03)

          Nedumeritul [anonim] i-a raspuns lui alex

          sper ca nu toti, dar in multe cazuri cred ca ai dreptate... din pacate, in unele cazuri sitiatia e cam asa: ma mult la tine acasa pentru ca e mai cald si mancarea e mai buna dar scuip pe jos si te injur ca ai casa murdara. nu vreau sa generalizez, am multi prieteni care au venit din alte orase dar comentariul de mai sus cam la asta ma face sa ma gandesc...
  • +1 (5 voturi)    
    sure... (Miercuri, 21 iulie 2010, 13:17)

    me [anonim]

    "trebuie sa rezolvam cateva probleme presante", - corect... like.... drumuri calumea, oameni civilizati, obiective turistice... (inafara de 2 muzee si casa poporului) , parcuri ... multe parcuri...
    • +3 (3 voturi)    
      bucuresti (Miercuri, 21 iulie 2010, 14:12)

      cetatean [anonim] i-a raspuns lui me

      2 muzee? esti incult rau de tot. bucurestiul are multe muzee frumoase. numai la piata victoriei sunt 3. totul se face greu dar bucurestiul a inceput sa semene a capitala europeana. iar astia ca voi care nu stiu decat sa critice si nu au mers in viata lor la un muzeu sau la o piesa de teatru...sunteti demni de mila.
      • +1 (1 vot)    
        muzee (Miercuri, 21 iulie 2010, 15:40)

        florin [anonim] i-a raspuns lui cetatean

        Cele trei muzee de la Piata Victoriei:
        -Antipa -OK
        _Muzeul Taranului Roman-o chestie cam artificiala facuta sa umple o locatie in care zacea un muzeu proletcultist
        -muzeul de geologie-exista un muzeu al aurului la Brad si unul de flori de mina la Baia Mare mult mai interesante

        Alte muzee:
        -Muzeul de Arta a Romaniei-cateva opere (cam 20 ) ale unor artisti majori din patrimoniul universal (inclusiv Brancusi), in rest ceva local si vreo 20 de Care cu Boi
        -Muzeul de Istorie -spre rusinea me-a nu l-am vizitat si nu ma pot pronunta
        -Muzeul National de Arta Contemporana-amplasat aiurea este de fapt o galerie de arta mai mare
        -Muzeul Militar-interesant
        -Muzeul Tehnic -ce o mai fi cu el?
        -Muzeul Satului-printre putinele locuri interesante
        • +1 (3 voturi)    
          Hai sa-ti mai dau si eu (Miercuri, 21 iulie 2010, 18:22)

          Vali [anonim] i-a raspuns lui florin

          Hai sa-ti insir cateva puncte de interes turistic din Bucuresti:

          Biserici
          Manastirea Mihai Voda fondata in 1591 de voievodul Mihai Viteazul
          Biserica Radu Voda (sec. XVII)
          Biserica Stavropoleos(sec. XVII)

          Monumente istorice si arhitecturale

          Curtea Veche (sec. XVI)
          Hanul lui Manuc (1808), hotel si restaurant cu specific romanesc
          Palatul Parlamentului si Banca de Economii si Consemnatiuni (sec. XIX)
          Ateneul Român (sec. XIX)
          Universitatea (sec. XIX)
          Muzeul de Istorie al României, monument arhitectural (sec. XIX)
          Muzeul de Istorie si Arta al orasului Bucuresti, aflat in Palatul Sutu (sec. XIX)
          Muzeul de Arta al Romaniei
          Muzeul Colectiilor de Arta
          Muzeul de Istorie Naturala "Gr. Antipa"
          Muzeul Satului
          Muzeul Curtea Veche
          Muzeul Comunitatii Armenesti
          Muzeul Literaturii Romane
          Muzeul Taranului Roman
          Muzeul CFR
          Muzeul National Cotroceni
          Muzeul Militar National
          Institutul National de Antichitati


          Cladiri contemporane

          Sala Palatului
          Teatrul National
          Palatul Sporturilor si Culturii
          Pavilionul Expozitional
          Institutii de invatamant, galerii de arta, teatre, opera, cinematografe, sali de expozitie etc.
          Gradina Cismigiu,
          Parcul Herastrau,
          Parcul Carol,
          Parcul Tineretului,
          Casa poporului.

          Mai vrei?

          Mai am !!!

          Nu accept sa-mi spuna cineva ca nu se poate face turism in Bucuresti, basca in Romania in care sunt atatea lucruri de vazut ca nu-ti ajunge un sejur ca sa poti cuprinde toata informatia.
          • +1 (1 vot)    
            cam slabuta oferta (Miercuri, 21 iulie 2010, 19:40)

            florin [anonim] i-a raspuns lui Vali

            De ce ar veni un strain la Muzeul de Arta al Romaniei cand colectiile sunt cam slabute in comparatie sa zicem cu Viena ?
            O plimbare pe Dambovita, intr-o barca pneumatica ne ofera acelasi peisaj ca o plimbare pe Dunare in Budapesta?
            Bisericile ortodoxe din Bucuresti sunt mai interesante decat cele din Kiev sau, varianta autohtona, decat manastirile din Bucovina sau cele de pe Valea Oltului?
            Daca tot ai enumerat parcurile sa nu uiti parcul Izvor cu ai sai arbori seculari!

            Sa fim seriosi! In Romania se poate face turism, dar in Bucuresti nu se poate. Sau cel putin nu te astepta la nivelul Budapestei sau Praga.
  • 0 (4 voturi)    
    Paralela cu realitatea..... (Miercuri, 21 iulie 2010, 13:20)

    lili [anonim]

    ca si colegii ei, guvernantii lu' peste..... vai de "micul Paris" al nostru, cand Budapesta si Praga si Viena si Moscova si Kievul chiar si Sofia si alte orase de langa noi fara atata vorbarie de 2 bani, atrag turistii din toata lumea. Iar Bucurestiul se scufunda zi dupa zi in uitare..... Paralela..... Totul este "sa se vrea"... Modul asta impersonal de a vorbi face referire probabil la Dumnezeu de sus sau la extrateresti, ca despre ai nostri conducatori nu pare a fi vorba........
  • 0 (4 voturi)    
    delireaza..... (Miercuri, 21 iulie 2010, 13:23)

    marietta [anonim]

    Asta chiar vorbeste treaza sau delireaza ??!! Numai sa fi iesit spre capitalele vestice 1 data si taceai naiba cu asemenea aberatii..... Iart-o, Doamne.....
  • +1 (1 vot)    
    de ce? (Miercuri, 21 iulie 2010, 13:23)

    dan [anonim]

    de ce "micul paris" cand poate fi "marele bucuresti"?
  • +2 (2 voturi)    
    recent (Miercuri, 21 iulie 2010, 13:32)

    ady [anonim]

    am trecut prin BUcuresti..n-arata chiar rau..dar trebuie muncit mult..cablurile ingropate,aparatele de aer conditionat mascate cumva..impuse standarde si reguli arhitecturale ..iar oamenii care lucreaza in servicii sa fie educati sa li se potoleasca flamanzeala dupa bani..aaa mai erau si taximetristii aici trebuie lucrat mult,selectii riguroase...cainii stransi..si da in 10 - 15 ani s-ar modifica ceva..pana atunci turisti horifiati o sa vedem care probabil apreciaza papa buna daca mai e..
  • +2 (2 voturi)    
    apele sulfuroase ale bucurestiului (Miercuri, 21 iulie 2010, 13:58)

    bazinul de la casa scanteii [anonim]

    CATRE DOAMNA MINISTRU:daca poate afla ce se intampla cu bazinul de ape termale foradex din spatele casei scanteii care de doi ani de zile e inchis?era singurul functional din capitala.avem nevoie de el aceasta apa sulfuroasa tratand multe afectiuni.daca se poate prelua acest bazin de primaria capitalei sau de ministerul sanatatii si repune in functiune sau construi altul intr-un timp rezonabil pentru sanatatea noastra.multumesc.
  • -1 (3 voturi)    
    Mie ... (Miercuri, 21 iulie 2010, 14:02)

    Gigi [anonim]

    ... imi place de tanti Udrea "ca fiindca" are o gandire pozitiva ... Pacat ca nu am buletin de Bucuresti sa o votez. :(

    Bravo, Elena! Tine-o tot asa! Esti tanara, frumoasa, inteligenta si de viitor.

    Sa vedeti voi daca nu devine Bucurestiul reper turistic mondial ...

    (colaj de mesaje-tip de la postacii de serviciu ... ca sa nu isi mai chinuie degetelele le-am postat eu in avampremiera)
  • +2 (2 voturi)    
    e un banc (Miercuri, 21 iulie 2010, 14:11)

    il cazzone [anonim]

    Si cam ce ar putea sa vada sutele de mii de turisti in Bucuresti?este singura capitala europeana fara o zona pietonala, centrul istoric e in reparatie de zece ani,mizeria domneste la tot pasul, obiective turistice nu prea sunt, standarde arhitecturale nu exista..
  • +2 (2 voturi)    
    Ferentari (Miercuri, 21 iulie 2010, 14:19)

    Ferry [anonim]

    Daaa, sigur .... Recomand acelor sute de mii de turisti o "plimbare" prin Ferentari (in special "zona" Nusfalau) :-) Senzatii tari garantate !
  • 0 (4 voturi)    
    Bravo Elena Udrea (Miercuri, 21 iulie 2010, 14:24)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    nu te uita in gura unora care n-aufacut in viata lor altceva decat sa mestece vorbe.

    Pentru ei patriotismul si munca sunt de luat in ras.
    Dispareti!
    • +1 (3 voturi)    
      Nu trebuia ... (Miercuri, 21 iulie 2010, 15:56)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      ... sa te obosesti. Te-am ante-citat eu mai sus!
  • +2 (2 voturi)    
    la calendele grecesti (Miercuri, 21 iulie 2010, 14:33)

    daniel [anonim]

    ...veti reusi sa pregatiti orasul asta pt sute de mii de turisti. am pierdut demult trenul in "competitia" cu celelalte capitale din regiune.fata de vecini ne putem mandriu cu cei mai multi imbogatiti peste noapte si cam atat.
    o solutie simpla de atragere a turistilor ar fi transformarea centrului vechi intr-un "red light district" gen amsterdam ; ducem lipsa de multe lucruri dar de "fetite" in niciun caz + legalizarea drogurilor usoare. in afara de asta scapati locuitorii bucurestiului de caini, noaptea e o aventura sa te plimbi pe bulevarde sau prin parcuri, este de tot rasul. una peste alta chiar daca veti mai promite marea cu sarea eu la vot nu mai merg :)
  • +2 (2 voturi)    
    Ce lipseste e informatia turistica (Miercuri, 21 iulie 2010, 17:10)

    Mihai [anonim]

    1) Are Bucuresti-ul site de promovare? NU
    2) Exista puncte de informare (Tourist Office)? NU. Poate sa ia turistul o harta a Bucurestiului, cu puncte de interes de undeva??? Chiar si de pe un site, s-o downloadeze/printeze, tot ar fi ceva (adica pct 1).
    3) Harti de orientare (alea cu "you are here")? Sa zicem ca da, exista la gurile de metrou. Dar nu suficiente, as zice. Ar trebui sa existe cam in orice statie de mijloc de transport public.
    4) Orar estimat sau traseu la mijloacele de transport in comun? Traseul doar la metrou, acum au bagat si panourile cu urmatoarele 2 trenuri.
    5) Trasee coerente la transport in comun? Noduri de transport de unde s-o poti lua in mai multe directii? Statii de tramvai/autobuz aproape de gurile de metrou? As zice ca nu prea.

    Si doar d-na Udrea e ministru al Turismului, ar trebui sa stie ce mai lipseste :). Primul lucru cand urmeaza sa vizitez un oras, caut informatii online. Destul de des, in vest, orasul respectiv are site in cateva limbi straine, are pamflete care pot fi descarcate (harta, ghid cu ce sa vezi, trasee recomandate, restaurante, hoteluri, night life, etc), uneori gasesti inclusiv fisiere MP3 (audioguide). Sau daca nu au pe site, poti inchiria un audioguide de la Tourist Office. Iar harta o primesti (aproape) gratuit (am platit doar intr-un oras, 0,20E), plus indicatii prietenoase. Uneori pe site-ul unui oras gasesti promovate si alte localitati din zona (de ex Bucuresti ar putea face promovare si pt Snagov).
    De asemenea, mai caut info/recomandari pe site-urile de profil, gen TripAdvisor, VirtualTourist, etc, pe care le confrunt apoi cu harta oficiala. Cineva autorizat poate sa puna niste review-uri scrise (+ fotografii) profesional, pt obiectivele care se doresc promovate :).
  • +1 (1 vot)    
    Excelent (Miercuri, 21 iulie 2010, 18:20)

    Anonim [anonim]

    Doamna Elena Udrea are dreptate, s-a construit haotic.Doar o mana de fier mai poate salva orasul.Se pierde enorm cand se construiesc blocuri intre blocuri.
    Si cainii vagabonzi sunt in plus, trebuie gasita o solutie.
    Succes doamnei Udrea
  • 0 (0 voturi)    
    LOL (Miercuri, 21 iulie 2010, 18:23)

    IO [anonim]

    Io credeam ca tanti asta e doar vopsita blonda...:-))))
  • +1 (1 vot)    
    pe jumatate adevar!! (Miercuri, 21 iulie 2010, 18:35)

    liviu [anonim]

    DA ILENA! ,,ai dreptate dar ce va faceti cu hoti si cu lumea interlopa, care are curaju sa merga noapte prin cartierele mai dosite singur ,sau o femeie singura sa nu fi atacta ,sau un barbat nebuzunarit dac nu mai rau te intreb !! ce vorbim de capitala europena ,,,timpu nu se pote comprima ,,trebuie arse niste etape si ca sa le ardem necesita timp,in acest timp alti merg inaite ,noi putem recupera dar nu mult depinde de noi ,,SI apoi ce sa vada in bucuresti ???! inafara casei poporului nimic,mizerie strazi murdare cini vagaboti si comerciati care te fura pe fata si taximetristi care fura pe fata MUTATI CAPITALA IN CENTU TARI va costa mai putin !!
  • 0 (0 voturi)    
    Inca ceva (Miercuri, 21 iulie 2010, 19:17)

    Pooky [utilizator]

    Nu sunt din Buc, dar mie mi-a placut ,,Caru' cu bere". Il vizitez ori de cate ori am ocazia. Hac.
  • -1 (1 vot)    
    Bucuresteni, alegeti-o! (Miercuri, 21 iulie 2010, 19:22)

    Artzag [anonim]

    Deoarece nu se mai gaseste nici un bucurestean sadea care sa fie in stare sa gospodareasca acel oras, nu mai aveti decat sa lasati caricaturi gen Basescu, Halaicu, Videanu si pe traseista asta politica a lu'Cocos sa va conduca... ca pe o turma de fraieri. Am trait 16 ani in Bucuresti si sunt mandru de asta dar, daca o sa ajunga si "Blonda-lu'-Base" primaritza n-o sa ma bucur deloc.
    Nu inteleg de ce s-a mai facut Revolutia si de ce au murit atatia oameni, in special in Bucuresti... Ca sa o inlociti pe Elena Ceausescu cu Elena Udrea (sau Elena Basescu)?!? Dragii mei compatrioti si dragi bucuresteni, ziti-va si nu va mai lasati prostiti de manelistii lui Basescu!
  • -1 (1 vot)    
    Udrea OUT. Next. (Miercuri, 21 iulie 2010, 19:27)

    barbidoc [anonim]

    ,,Micul Paris" se incardreaza in linia ,,Paste la Mare", ape termale etc ... doar bagati in Google "Udrea vrea sa" si o sa crapati de invidie.
    • 0 (0 voturi)    
      Stii ceva... (Miercuri, 21 iulie 2010, 19:34)

      Iario [anonim] i-a raspuns lui barbidoc

      Gooagle e mogul...
  • +1 (1 vot)    
    votat (Miercuri, 21 iulie 2010, 19:55)

    weir [anonim]

    Daca udrea candideaza si singurul ei text electoral e ca vrea sa faca bucurestiul ca budapesta eu o sa o votez.
    • 0 (0 voturi)    
      Si eu o voi vota..... (Joi, 22 iulie 2010, 11:56)

      lili [anonim] i-a raspuns lui weir

      cand VA FACE, nu cand VA SPUNE ca o sa faca..... M-am saturat de spusele lor, de spus una si de facut alta...
  • +1 (1 vot)    
    Chiar? (Joi, 22 iulie 2010, 1:23)

    turistul [anonim]

    vrabia malai viteazu....dragutza!
  • +1 (1 vot)    
    mai sunt sanse (Joi, 22 iulie 2010, 9:04)

    de la tara [anonim]

    Cred totusi ca sansa turismului bucurestean este sportul extrem . Imaginati-va niste concursuri : 100 m viteza cu cainii comunitari dupa tine, aruncatul la tinta cu sabia ninja , injuraturi contracronometru , s.a.m.d. Cu blonda la ghidon , cu ie si catrinta inflorata ...spargem piata .
  • 0 (0 voturi)    
    corect (Joi, 22 iulie 2010, 11:19)

    Alin [anonim]

    Foarte corect, acum avem nevoie si de un primar ce se implica si nu ocupa postul degeaba.
    Am sa votez cu doamna, cred ca este o alegere foarte buna.
  • 0 (0 voturi)    
    aberatii (Vineri, 23 iulie 2010, 19:01)

    oarecare [anonim]

    Nu sunt bucurestean, dar am rude acolo. Am calatorit la Bucuresti de zeci de ori in viata mea, la rude, in delegatii sau cu treburi. Va spun sincer ca imi place orasul, cu toate elementele sale negative.


    Dar,..sa spui ca Bucurestiul este Micul Paris inseamna ca esti de-a dreptul cazut in cap (fara sa mai spunem ca suferi de mania grandorii). Sa fie clar, Bucurestiul NU a fost Micul Paris NICIODATA. Nici inainte, nici acum si nici nu va fi vreodata. Bucurestiul seamana cu Parisul cum seman eu cu Schwarzenegger.

    Vreti sa vedeti cu adevarat un Mic Paris, unul care chiar se poate numi asa. Deschideti Wikipedia, introduceti "Buenos Aires" si mariti pozele din pagina.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by