UPDATE Judecatorul Florin Costiniu si oamenii de afaceri Costel Casuneanu si Marius Locic au primit ordonante de retinere pentru 24 de ore

de A.N.     HotNews.ro
Joi, 8 aprilie 2010, 14:06 Actualitate | Esenţial


Marius Locic retinut
Foto: Agerpres
Judecatorul Florin Costiniu si oamenii de afaceri Marius Locic si Costel Casuneanu au primit, joi, ordonante de retinere pentru 24 de ore, transmit televiziunile de stiri. Procurorii ar putea, insa, sa ceara emiterea de mandate de arestare pentru 29 de zile pe numele celor trei. Marius Locic, Costel Casuneanu si Florin Costiniu au fost audiati, joi, la DNA in acelasi dosar in care este cercetat si senatorul Catalin Voicu.

UPDATE: Inalta Curte de Casatie si Justitie a amanat pentru vineri dimineata, la ora 8.00, judecarea propunerii procurorilor anticoruptie de arestare preventiva a judecatorului Florin Costiniu si a oamenilor de afaceri Marius Locic si Costel Casuneanu.

Avocatul din oficiu al omului de afaceri Marius Locic a declarat ca acesta se considera nevinovat si victima "unui abuz".

CSM si-a dat miercuri avizul pentru retinerea si arestarea judecatorului Florin Costiniu, in dosarul in care acesta este urmarit penal, pentru trafic de influenta, alaturi de senatorul Catalin Voicu, aflat deja in arest.

In stenogramele din dosarul DNA in acest caz, publicate de HotNews.ro, apar numele unor politicieni precum Gabriel Oprea, Ludovic Orban, Marian Vanghelie, Miron Mitrea, magistrati - Florin Costiniu, dar si de oameni de afaceri - Costel Casuneanu si Marius Locic, pentru care senatorul Catalin Voicu ar fi intervenit pe langa magistrati ai Inaltei Curti de Casatie si Justitie si la IGP.


Citeste mai multe despre   
















16421 vizualizari

  • -28 (40 voturi)    
    ciudat (Joi, 8 aprilie 2010, 14:20)

    un domn [anonim]

    aste solutia ? ii bagam pe privati la zdup ? dar bugetarii ? dar politicienii care au permis astfel de masinatii ?ii punem in liberate ? ciudat..foarte ciudat, cand borduristul Capitalei Videanu va fi pun in carcera..pentru subminarea economiei nationale..idem Vosganian..idem Nea Nelu pentru Revolutie..Bombo, Almanahe...(pyiu..goagal era sa scriu) atunci ..poprul roman o sa intelega ceva..pana atunci...un agent imobiliar..nu va indrepta treaba in Romania
    • +21 (23 voturi)    
      Legea este pentru toata lumea (Joi, 8 aprilie 2010, 15:11)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Legea este pentru toata lumea, nu doar pentru bugetari. Si "privatii" se supun aceleiasi legi. Si trebuie sa o respecte. Dealtfel, altfela pusa problema, cei mai multi "bugetari" de top la care te referi tu au ajuns in pozitii cheie pe banii si influenta unor "privati" bogati, care le-au sponsorizat campaniile electorale si imaginea publica dintre campanii TOCMAI pentru a profita de pozitiile politice inalte pentru a-si "rotunji" veniturile. Ce-ar fi, de exemplu, Crin Antonescu fara banii lui Patriciu? Nu ti-e clar ca nu "bugetarul", ci "privatul" Patriciu este de fapt papusarul si capul rautatilor?

      Revenind la cazul nostru, avem un "bugetar"(Voicu) in arest, un altul(judecator la ICCJ) amenintat cu arestul si un "privat" Locic cu ordonanta de retinere.

      Deci, Bugetari-Privati 2-1, ceea ce este in spiritul a ceea ce ai zis tu. :)
      • +7 (9 voturi)    
        scor mic ptr politicieni (Joi, 8 aprilie 2010, 16:28)

        un domn [anonim] i-a raspuns lui CezarN

        adevarat..ai grait..si frumos...pot completa ceva ? merci...un scor 5 politcieni l aun privat ar motiva poporul roman la alegeri NORMALE in Romania..merci de intelegere
        • 0 (0 voturi)    
          Eradicarea mitei (Vineri, 9 aprilie 2010, 7:53)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui un domn

          Daca vrei sa starpesti mita in Romania o iei de la radacina, adica de la cei care dau si nu de la cei care o primesc.
    • +8 (8 voturi)    
      Se pedepseste darea si luarea de mita. (Joi, 8 aprilie 2010, 15:38)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Daca va spune tot ce stie ar putea beneficia de clementa. Retinerea e total legaa pentru ca nu s-a autodenuntat.
  • +21 (23 voturi)    
    Treaba se împute... (Joi, 8 aprilie 2010, 14:21)

    mamacerghida [utilizator]

    ...atâția "rechini" la un loc, ăia de la DNA trebuie să poarte măști de oxigen sau să toarne o tonă de dodorant în sălile unde se dau extemporalele....
  • +23 (25 voturi)    
    Bun asa... (Joi, 8 aprilie 2010, 14:24)

    Marcel Ionita [utilizator]

    Pana aici toate bune si frumoase, dar oare o sa fie cineva condamnat? Eu asta astept. Nu ma intereseaza asa de mult ca au fost citati la DNA. Stirea nu are valoare pentru mine pana nu vad acolo si o condamnare definitiva de inchisoare FARA suspendare.
    • +16 (18 voturi)    
      Corect spus. (Joi, 8 aprilie 2010, 14:34)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

      Stiam ca DNA vrea si acum si poate sa isi faca treaba! Sa vedem ce face justitia dnelor Pivniceru / Costiniu/ Barbulescu. Aici e buba.
      Prin urmare sa vedem continuarea.
      • -7 (11 voturi)    
        Aha (Joi, 8 aprilie 2010, 16:04)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Audit

        Deci asa sta treaba, DNA a vrut dar nu i-a lasat Pivniceru / Costiniu / Barbulescu. Pe Kovesi ai uitat-o? Ca DNA-ul face dosare subtiri nu se intreaba nimeni nu? DNA-ul e praf in ochi pentru copitatii din tara asta, o sperietoare politica.

        Pai pe ce sa condamni, pe o discutie telefonica? Una e sa discuti si alta e sa probezi fapta. In stenogramele alea apare si numele lui Basescu. Normal ca la asta nu se sesizeaza nimeni? :)
        • -8 (12 voturi)    
          Inca unul cu catuse (Joi, 8 aprilie 2010, 16:12)

          Marius [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          Nu stiu cazul, dar nu poti sa nu remarci chestia asta. Deci pe Voicu l-a saltat de vreo 2 sapt. Daca asta vroia sa fuga, fugea de mult. Dar nu a fugit.

          Cu toate astea e impetuos necesar, ca domnul sa fie dus cu catusele la maini. Sa vada prostimea ca se lucreaza, il mai umilim putin.

          Obligatoriu se va cere si puscaria ca doar dupa 2 sapt, e inca pericol public si poate influenta ancheta.

          Jenanti astia de la DNA. Si mai vor credibilitate.
          • +5 (5 voturi)    
            Tovarase Marius... (Joi, 8 aprilie 2010, 19:59)

            Marii cai albastri [utilizator] i-a raspuns lui Marius

            ...ca domn nu pot sa-ti spun.
            Daca te deranjeaza tot circul asta mediatic in care sarmanul Voicu e dus cu catuse la miini "ca sa vada prostimea ca se lucreaza" eu propun sa va dam un judet ( la alegerea voastra al mai fain) sa va faceti voi stabii, securistii, miliardarii de carton, beizadelele de Dorobanti, tutele din Show-Biz si in general toata pseudoelita asta cleptocrata postdecembrista sa va faceti fratilor tara voastra, cu legile voastre, sa va furati intre voi pana nu mai puteti.
            Acolo i-ati te rog un post de Ciutac pe la oaresce televiziuni private si indigneaza-te tata cat vrei tu daca ar pati asa ceva unul de-al de Voicu.
        • +4 (4 voturi)    
          Codurile de procedura zac in parlament (Joi, 8 aprilie 2010, 19:08)

          lary [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          DNA isi face treaba dar apoi se lovesc de masinaria jdecatorilor.Nu uitati ca in Parlament zac proiectele pentru adoptarea Codurilor de procedura Penala si Comerciala.Nu vor sa grabeasca adoptarea lor pentru ca atunci ar putea fi condamnati muult mai usor iar durata proceselor s-ar scurta.Dar sunt cateva procese care trebuie duse pana la termenul de prescriere si de abia de atunci incolo se vor vota aceste coduri.(Nastase,Patriciu si altii care asteapta prescrierea prin tot felul de amanari stupide)
      • -2 (4 voturi)    
        chiar stiai? (Joi, 8 aprilie 2010, 17:50)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui Audit

        Nu vreau sa te dezamagesc prietene, dar nu stiai nimic. Ai idee de faptul ca peste 80% din dosarele pe care DNA le trimite in instanta se lasa cu achitarea inculpatilor? Asta pentru ca sunt prost facute - si aici putem vorbi de incompetenta - fie sunt asa de "bine" facute incat lasa o gramada de portite procedurale la mana inculpatilor. Si avocatii atat asteapta. Ca deh, marii corupti isi permit avocati de top. Si nu e lipsit de importanta faptul ca acesti procurori cheltuie sume imense (filaje, interceptari, tehnica, personal etc) ca pana la urma acestea sa nu se justifice prin numarul de condamnari obtinute. Si ei si politistii se apleaca mereu dupa cum bate vantul. Ia se se schimbe puterea sa vezi cum aceeasi procurori trimit dubele dupa cei care au pierdut-o. Mi-e scarba, da-i drac'.
        • +4 (6 voturi)    
          Prost facute??? (Joi, 8 aprilie 2010, 19:14)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui Dan

          Nu cred. Mai degraba, asa cum demonstreaza reteaua Voicu, judecatorii corupti. Mai schimba placa asat cu dosarele prost facute. Nu mai convinge pe nimeni. Judecatorul este suveran in decizia pe care o ia. Adica sentinta sa, in cazul in care aceasta este definitiva, trimite condamnatul ori in libertate ori la parnaie. Daca judecatorul este corupt, si presupun ca nu excluzi aceasta realitate, orice dosar oricat de beton ar fi facut, poate fi spulberat de judecator. De ce crezi tu ca Voicu avea oameni la ICCJ, adica la curtea suprema de justitie???? Pentru ca acolo este ultimul loc unde procesele sunt solutionate definitiv. Fara drept de apel. In teritoriu dosarele se ingroapa usor. Iar daca reteaua nu functioneaza chiar peste tot si unii mafioti primesc condamnari, avocatii lor fac recursuri dupa recursuri pane se ajunge cu judecata la ICCJ, loc unde Costiniu, Jipa dar si altii rezolvau problemele unui Casuneanu, Locic, etc., definitiv. Ce nu intelegi? Mecanismul e simplu iar rotita DNA este chiar singura care merge destul de bine. Nu vreau sa mai comentez si sa dau un raspuns intrebarii: cine oare are interesul sa compromita DNA???? Mobilul si motivatia celor care militeaza pentru compromiterea DNA sunt clare. Tu oare pentru cine lucrezi???? Pentru Adrian Nastase? Pentru Miron Mitrea? Pentru Catalin Voicu? Pentru S.O Vantu? Pentru Dinu Patriciu? Pentru Dan Voiculescu? Pentru cine oare?
          • -2 (2 voturi)    
            trece plictiseala (Joi, 8 aprilie 2010, 20:01)

            Dan [anonim] i-a raspuns lui Cristi

            Da da da. Pana la un punct iti dau dreptate. Judecatorul este suveran in deciziile pe care le adopta, in baza probatoriului inaintat de parchet dar si a probelor cu care vine cel care se apara. Asta daca binevoiesti sa accepti faptul ca si inculpatii au voie sa deschida gura. Iar din tot acest ansamblu de probe si fapte aduse de fiecare parte in proces, judecatorul trebuie sa alega esentialul, de multe ori si in baza convingerii intime pe care si-a facut-o. Si daca tot suntem la lectia de procedura penala, nu uita ca orice invinuit sau inculpat are si niste drepturi atat pe parcursul urmaririi penale cat si pe durata procesului. Iar daca in faza de urmarire penala aceste drepturi nu sunt respectate (procedura, de fapt) exista posibilitatea ca multe din probele obtinute fara respectarea legii sa fie lovite de nulitate. Chiar daca sunt reale. De multe ori din pacate (si d-aia suntem in top la CEDO) hotararile sunt data anapoda. Dar de aici pana la a afirma ca in Justitie aveam de-a face cu coruptia generalizata, cu retele e totusi cale lunga. Si poate ca toti am duce-o un pic mai bine daca am accepta faptul ca orice persoana poate fi bine intentionata pana la proba contrarie.
            In alta ordine de idei lucrez pentru toti astia pe care i-ai enuntat tu si chiar in acest moment ma chinui sa extind reteaua. Recent a apelat la mine si ratzoiul Donald care se judeca cu Mikey Mouse pe o mostenire la la bunicul lui Pluto. Am vorbit cu judecatorul, dar se lasa cam greu, cred ca a luat spaga de la Goofy care e intervenient in nume propriu la proces. Hai ca m-am distrat destul. Paaa
            • +2 (2 voturi)    
              Pentru dan (Joi, 8 aprilie 2010, 22:26)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Dan

              DNA este de vina ca la noi nu merge Justitia? Tu chiar esti din desene animate? Inca nu ai auzit de Judecatori corupti? Avem exemple destule. Din pacate pentru tine NU POTI DA nici un exemplu de procuror corupt, de la DNA. Este?
              "De multe ori din pacate (si d-aia suntem in top la CEDO) hotararile sunt data anapoda"-spui tu. Aici ti-a scapat porumbelul. Cine da hatararile? Procurorii de la DNA sau judecatorii?
    • +12 (12 voturi)    
      AMIN (Joi, 8 aprilie 2010, 14:49)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Marcel Ionita

      FARA Suspendare !!!!
    • +11 (11 voturi)    
      aveti dreptate,domnule Marcel Ionita (Joi, 8 aprilie 2010, 15:09)

      silviana [anonim] i-a raspuns lui Marcel Ionita

      chestia cu chemarea la dna nu aare nici o valoare ...vreau sa-i vad la inchisoare fara suspendare!!!
      • -5 (11 voturi)    
        Are (Joi, 8 aprilie 2010, 16:13)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui silviana

        De imagine, Arata la prostime ca se misca ceva,
        Da la televiziuni subiect.

        Mai pui si catusele ( detaliu de regie), mai ceri si arestare pt ca e pericol public
        • +2 (4 voturi)    
          Din pacate, (Joi, 8 aprilie 2010, 18:06)

          nick [anonim] i-a raspuns lui Marius

          de multe ori la atat se reduce totul: cateva imagini cu personajul iesind incatusat, 1-2 luni arest, pus in libertate, judecat intr-un proces care tine 10-15 ani, faptele se prescriu, adio.
          Asa ca, daca eliminam si faza cu catusele si cele cateva saptamani de arest, la ce bun tot deranjul ? ? Nu mai bine ii lasam pe bietii oameni sa-si vada de combinatii linistiti? Ce atata tevatura, ce au omorat pe cineva? Au vrut doar sa faca bine, sa faca dreptate.
          Acum, facand parte din prostimea multumita ca a vazut ca se misca ceva, ma duc sa dorm linistit.
  • +12 (12 voturi)    
    zau ca imi place (Joi, 8 aprilie 2010, 14:36)

    cristi_an [utilizator]

    se pare ca grasunii incep sa "respire" doar doar nu vor ajunge la mititica... ma intreb cati transpira acum gandindu-se la ce ar putea turui voicu / costiniu / jipa..
  • +6 (10 voturi)    
    re: Bun asa (Joi, 8 aprilie 2010, 14:38)

    alexandru [anonim]

    Marcel are dreptate. Pana la o hotarare definitiva si irevocavila totul este circ si paine. Ne-ar interesa totusi si ce se mai intampla in dosarul Ritzi, dosarul Decebal Traian Remes (carnatii).
    • +1 (1 vot)    
      dupa un timp (Joi, 8 aprilie 2010, 16:37)

      luxdesign28 [utilizator] i-a raspuns lui alexandru

      or sa se uite si astea ca si alea. trebuie doar sa se invecheasca un pic... timpul le vindeca pe toate.
  • +8 (8 voturi)    
    DNA (Joi, 8 aprilie 2010, 14:58)

    max [anonim]

    Este bine ca DNA sa fie lasat sa-si faca treaba. Presa ar trebui sa nu-si mai dea cu parerea depre dosarele aflate in lucru. Poate asa, cu ceva mai multa decenta in exprimare si in abordarea oricaror probleme, cu mai putina agresivitate, vom reusi. Experienta lui Becali precum si a celorlalti de teapa lui este edificatoare. Brusc toti au inceput sa vorbeasca mai putin (Mazare, Vanghelie, Orban, Videanu, Ridzi, Dragomir, Sandu, Nastase, Solomon,...etc.) Sunt doar cateva exemple care trebuie sa ne dea de gandit tuturor. Vedeti si DIICOT-ul cate razii si perchezitii sau arestari fac, insa justitia este departe de ceea ce ar trebui sa fie. Este bine ca noi toti sa fim mai buni in primul rand, si in al doilea rand sa mai si facem ceva pentru tara asta. Nu vrem sa adoptam solutii bune, ne intereseaza doar ceea ce zic si fac altii, stim sa aratam cu degetul, dar prea le stim pe toate si nu se vede mare lucru in urma noastra. Romani treziti-va din letargie si respectati macar institutiile statului si persoanele care le conduc!
  • +15 (15 voturi)    
    Mi se pare Locic (Joi, 8 aprilie 2010, 15:04)

    eroan [anonim]

    ca l-au retinut.
    • -2 (8 voturi)    
      Logic (Joi, 8 aprilie 2010, 16:11)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui eroan

      La fel de logic ti se pare si ca aia de sunt un pericol public (cazul de la craiova cu calcatul fetei in benzinarie si multe altele) sunt cercetati in libertate nu? Normal, ca nu sunt nume publice si nu apar la stiri sa prosteasca copitatii ca institutiile statului isi fac datoria.
      Cercetarea in arest a demnitarilor, persoanelor publice care nu sunt un pericol public este o practica comunistoida dar da bine la imagine in fata boborului analfabet.

      Sa nu se inteleaga ca iau apararea nimanui insa m-am saturat de atata gargara. Condamnari tata. Daca pana acum in urma cercetarilor DNA nu a fost trimis nimeni la parnaie e clar ca lumina zilei ca institutia asta nu-si face treaba.
      Daca aveti la birou un proiect pe care nu-l finalizati in 6 ani cum se cheama?
      • +5 (9 voturi)    
        Bre berbecule (Joi, 8 aprilie 2010, 17:01)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

        DNA trimite in judecata!!!! Judecatorii (multi dintre ei membri ai retelei) judeca si dau sentinte!!! Ce nu intelegi? Confunzi procuratura care face cercetari, intocmeste dosare, acuza si trimite in judecata cu cei care judeca si dau sentinte: JUDECATORII!!!

        P.S. Tocmai pentru ca este eficient DNA-ul, asta e defapt motivul real al disperatilor care-l vor definitiv desfiintat.
      • +3 (5 voturi)    
        Logic? (Joi, 8 aprilie 2010, 17:06)

        Dorin [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

        Poate Locic. Institutia DNA-ului trimite in judecata in baza probelor si a dosarelor pe care le instrumenteaza. Judecatorii judeca si apot dau vredicte. Daca nu intelegi mecanismul las-o balta ca te faci de rusine! Daca e vorba de ignoranta ti-as putea gasi o scuza. Dar daca ignoranta e premeditata, voita, atunci e grav. Mai cunosc eu pe unii (evident politicieni) care isi doresc din tot sufletul lor ca DNA sa fie desfiintat. Iar motivele lor sunt usor de inteles. Le este teribil de teama. De ce oare? Pai cam stiu ei de ce....
        • -4 (6 voturi)    
          Probe (Joi, 8 aprilie 2010, 17:26)

          Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Dorin

          Pai daca probele se bazeaza pe stenograme cred si eu ca se da NUP. Pricepi unde e problema?

          Sa luam un exemplu ca poate pricepi mai usor. Daca eu te trimit la piata sa iei carne dar iti dau doar sacosa si nu-ti dau bani, cu ce te intorci de la piata? Cu .... NUP. :)

          Acum intelege al 2-lea berbec cum sta treaba si ce am vrut sa spun sau e prea mult de judecat?
          • +4 (4 voturi)    
            ????? (Joi, 8 aprilie 2010, 17:52)

            Cristi [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

            Ai vazut cumva dosarul de urmarire penala a lui Voicu???? De unde naiba stii tu ca probele se bazeaza exclusiv pe stenograme???? Esti dus???? Iar stenogramele alea sunt transcrierile inregistrarilor efectuate de SRI, singura institutie care poate efectua legal asemenea operatiuni. Hai, te rog, lasa vrajeala si treci la subiect! N-ar strica mi putina filosofie si ar prinde bine si daca ai raspunde la subiect si n-ai mai aburi-o atat. Lasa spalaturile de cadavre pe seama altora. Sau nu cumva vrei si tu berbecule sa te ocupi de lucrurile astea ca si amicul tau Razvan Dumitrescu? Lucrezi la Anatema 3? Sau cumva la iRealitatea tv?
          • +3 (5 voturi)    
            Ce nu vrei sa intelegi berbecule??? (Joi, 8 aprilie 2010, 17:55)

            Dorin [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

            E limpede ca tu esti cel care NU pricepi nimic. Dar stiu si de ce. Nu pricepi pentru ca nu vrei sa pricepi. In ecuatia asta numai de tine stiuta (si de mine banuita) DNA trebuie sa fie VINOVATUL. Cu orice pret. Asa isi doresc si unii politicieni. Ca DNA-ul sa dispara. De ce? Intrebarea e retorica. Raspunsul se subintelege.
          • +3 (3 voturi)    
            Alexandru si logica (Joi, 8 aprilie 2010, 18:12)

            George [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

            Baba si mitraliera. "Exemplul" tau tine pur si simplu de cascadorii rasului in ale rationamentului. Esti de-a dreptul caraghios amice si, tocmai de aceea, te-as ruga sa canti la alta masa pentru cumatrul tau Voicu si prietenii lui. Ca defapt pe tine te doare tare rau sufletelul de problemele pe care slinosul umflat le are. Nici vorba de probabilitatea, extrem de redusa, ca ar putea scapa cu NUP. L-ai auzit pe mafiot ce-a declarat intr-un interviu acordat lui Istodor de la Catavencu? Regreta ca n-a fost mai discret si ca a vorbit la telefon... Asadar "juristul" Voicu este perfect constient ca si inregistrarile constituie probe devastatoare in defavoarea lui. Apropo de dosar... Ai cumva idee ce inseamna 11 volume de documente? Crezi ca in alea 11 de volume de documente se afla doar transcrierile inregistrarilor efectuate de SRI? Vai de capul tau de ignorant!

            P.S. Ai cumva pregatire juridica? Sunt convins ca nu. Eu indraznesc sa afirm ca am. Prin urmare tu neavand pregatire juridica ma intreb sincer: de ce dracu aberezi pe subiectul asta????
          • +1 (1 vot)    
            pentru Alexandru (Joi, 8 aprilie 2010, 22:32)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

            Cine da NUP?Procurorul sau judecatorul?
            Exemlul de la piata este..".scris adanc", greu de inteles.
        • -5 (5 voturi)    
          Hahahahaha!!! (Joi, 8 aprilie 2010, 17:34)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui Dorin

          Te-ai pus pe dat minusuri? Nu-ti convine adevarul? Pai acum e limpede ca nu-ti convine. "Argumentul" tau e minusul pe care ti-l da doar dreptul de "utilizator". Esti penibil baietel!
          • -4 (4 voturi)    
            Penibil (Joi, 8 aprilie 2010, 17:43)

            Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

            Prietene, ti-am raspuns la comentariu dar nu a fost publicat.
            Nu confund nimic, DNA-ul trimite in instanta dosare de 2 lei pentru ca nu-si face treaba cum trebuie.

            Te astepti ca printr-o stenograma sa obtii o condamnare? Pai daca eu vorbesc la telefon ca l-as omora pe BOC inseamna ca pot fi comandat pentru omor?

            Am sa-ti dau un exemplu, la o cursa de F1 (judecatoria) DNA-ul te trimite sa concurezi cu o Dacia. Ai vreo sansa de castig?

            Pricepi bre?
            • +4 (4 voturi)    
              Bre berbecule (Joi, 8 aprilie 2010, 18:24)

              Cristi [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

              1. Precizez ca nu sunt prietenul tau.
              2. Rationamentul tau e precar.
              3. Dosarele DNA nu sunt de 2 lei (le-ai vazut tu cumva???? le-ai studiat) ci judecatorii sunt de mai multi euro.
              4. O inregistrare a unei discutii constituie proba incriminatoare la dosar. Altfel, in mod logic, acea inregistrare n-ar avea ce sa caute acolo, in dosar.
              5. Renunta sa mai comentezi subiectul! NU ESTI DE SPECIALITATE! Esti doar un impostor propagandist care vorbeste ca sa se afle in treaba.
              6. Daca nu vrei sa incetezi cu aiurelile, n-ai decat sa-ti continui monologul tamp cat doresti. N-am de gand sa-mi mai pierd vremea replicand aiurelilor unui mediocru.
              • +1 (1 vot)    
                Pentru Cristi (Joi, 8 aprilie 2010, 22:46)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

                Ai dreptate. Apar berbeci pe aici care nu pricep indiferent de argumente. Daca dupa prima replca ramane tot berbec, mai bine sa-l ignori. Un minus si gata cu el!
                Eu m-am satutar de cati oligofreni apar. Altii se prefac ca sunt oligofreni. Pana la urma tot aia. Sa-i ignoram Sa migreze pe alt sit si sa abereze acolo.
                P.S. Ai avut o rabdare de inger cu acest Alex.
            • +1 (1 vot)    
              Si (Vineri, 9 aprilie 2010, 0:02)

              zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

              cum ai stabilit tu ca stenogramele sunt singura proba? DNA-ul a precizat ca sunt doar FRAGMENTE din inregistrari si NU SUNT SINGUREL PROBE. Sti ca un procuror poate (cu mandat bineinteles) sa verifice conturi bancare ? Ce zici, or fi facut-o?

              Bine ca scrii mii de comentarii aici ca sa vada lumea cat te duce capul
        • 0 (0 voturi)    
          competent baiat (Joi, 8 aprilie 2010, 20:44)

          Dan [anonim] i-a raspuns lui Dorin

          Judecatorii judeca...adevar de necontestat. Dau verdicte...ce nemernici credeam ca s-au lasat de obiceiurile astea proaste. Uite ca sa fiu mai pe intelesul tau hai sa vad daca-mi raspunzi la o intrebare.
          IN CE AN A AVUT LOC RASCOALA DE LA 1907?
  • -6 (10 voturi)    
    Nu si Casuneanu, prietenii stiu de ce.. (Joi, 8 aprilie 2010, 16:22)

    romanel exmarinel [anonim]

    Ghici ciuperca ce-i?
    • +3 (3 voturi)    
      ? (Joi, 8 aprilie 2010, 16:43)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui romanel exmarinel

      eu vad ca toti 3 au fost retinuti.
    • +2 (6 voturi)    
      Na ca-i si Casuneanu (Joi, 8 aprilie 2010, 16:45)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui romanel exmarinel

      Acu sa te aud ce nu-ti mai convine. Hai ca trebuie sa gasesti tu ceva, doar sa iasa basescu vinovat...
    • +4 (8 voturi)    
      Exmarinel? (Joi, 8 aprilie 2010, 17:12)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui romanel exmarinel

      Ce-i aia ciudatule? .... Deocamdata observ ca prietenii lui Casuneanu erau cei de la ... PSD!!! Ca Voicu interlopul rezolvator de dosare doar este senator PSD si nu PDL. Insinuarile astea cu "prietenii stiu de ce" sunt de-a dreptul puerile exmarinele.

      P.S. Raspunsul la "ghicitoarea" ta retardata este urmatorul: prostia din capul tau. Casuneanu este retinut. Oare tot din cauza "prietenilor sai"???? Esti penibil.
    • +1 (1 vot)    
      pentru romanel (Joi, 8 aprilie 2010, 22:49)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui romanel exmarinel

      Ba si Casuneanu.Era legat de ala cu cioc , parca erau in filmul "Lantul", versiune moderna.
  • +4 (4 voturi)    
    FARA SUSPENDARE!!!!!!!!! (Joi, 8 aprilie 2010, 16:23)

    Cristi [anonim]

    Daca si de data asta se lasa cu condamnari cu suspendare inseamna ca nu s-a schimbat nimic. Imi doresc sa-i vad pe toti la racoare , poate in felul asta vor fi un exemplu si pt celilati care cred ca totul se rezuma la BANI. Si sunt de acord si cu justitia la televizor , in astfel de cazuri . Impactul si presiunea publica fiind mari , sentintele cu siguranta vor fi mai corecte.
    • +2 (2 voturi)    
      Corect, nu-i corect... (Joi, 8 aprilie 2010, 17:33)

      Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      dar, din pacate, trebuie sa lucrezi cu armele lor... Se pare ca singura teama pe care mai o au este opinia publica, in rest nu se sperie de nimic. Asta e, trebuie scos totul la suprafatza ca altfel o se scape unii pe altii si se vor intari, asa cum au facut-o 20 de ani... Si e vina noastra de fapt, nu vrem niciodata sa recunoastem cit e de grava problema, asteptam sa faca altii... noi doar ne smiorcaim! Lupta e acum pe fatza, cu apel la opinia publica: unii ne intarita cu foametea si cu criza.. ceilalti cu foametea si cu criza din cauza mafiotilor. Pina la urma tot la noi e mingea, la extrema, ce alegem acum determina viitorul. Io aleg jos mafia!... desi mi-e foame rau... :)

      Astept sa se sparga tzeava si sa ajunga la cei mai grei...
  • -5 (5 voturi)    
    De ce scrie POLICE pe geaca aluia? (Joi, 8 aprilie 2010, 16:31)

    gigi [anonim]

    Daca se prezinta unul la mine si-mi spune ca-i politist iar pe geaca lui scrie POLICE, nu credeti ca as fi indreptatit sa-i trag cateva palme si sa chem 112 sa-l aresteze pe el?
    • +1 (5 voturi)    
      police (Joi, 8 aprilie 2010, 16:38)

      pol [anonim] i-a raspuns lui gigi

      scire POLICE pt ca sunt haine second-hand primite din alte tari si cumparate de baietii destepti la supra pret
    • +2 (2 voturi)    
      ???? (Joi, 8 aprilie 2010, 17:24)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Ai o problema baietel. Unde vezi tu scris pe geaca "aluia" "POLICE"???? Mai degraba cred ca trebuie sa apelam la 112 pentru tine. Sa te duca la spital.
      • +1 (3 voturi)    
        pe buzunarul de la piept (Joi, 8 aprilie 2010, 17:42)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        am salvat poza si am marit de 10 ori. scrie "POLICE''.
        • +3 (3 voturi)    
          Mda... (Joi, 8 aprilie 2010, 18:34)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui gigi

          Se pare ca asa e. Ai dreptate. Sorry! Insa pe mine, sincer, nu ma deranjeaza atat de tare. Atata vreme cat politia isi face datoria fata de cetatean si asta i-ar ajuta sa fie mai respectati, chiar prefer sa-si puna pe piepturi si pe masini inscrisuri pe care sa scrie "Police". Poate macar asta sa-i ajute cumva sa fie cel putin la fel de eficienti cu cei din tarile anglo-saxone, unde "Police" chiar inseamna ceva.
          • +1 (1 vot)    
            in tarile anglo-saxone (Joi, 8 aprilie 2010, 19:48)

            gigi [anonim] i-a raspuns lui Cristi

            daca politistul aparea cu o geaca pe care scria Politia in alta limba nu se mai ajungea la proces si nici nu-l mai puteau aresta a doua oara..
  • -6 (6 voturi)    
    ue bato vina (Joi, 8 aprilie 2010, 16:32)

    dan [anonim]

    trte sa dam bine in fata celor de la ue ca daca nu dam am puso
  • +3 (3 voturi)    
    ??? (Joi, 8 aprilie 2010, 16:46)

    catalin [anonim]

    avem retinuti... cand oare vom avea si sentinte cu executare?
    • +3 (3 voturi)    
      Pai... (Joi, 8 aprilie 2010, 17:36)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui catalin

      Pai cand o sa-i condamne... "judecatorii"!!! JUDECATORII! Ai inteles? Ca doar ei sunt cei care judeca si apoi dau sentinte. Nimeni altcineva.
  • +3 (3 voturi)    
    URAAAAAAAAAAA (Joi, 8 aprilie 2010, 17:27)

    gabriel [anonim]

    La puscarie, cu totii la puscarie : urmeaza ilici, vantu, voiculescu, patriciu si dumitrescu cel caruia nu-i tremura mana !
    • +3 (3 voturi)    
      Hahahahaha!!! (Joi, 8 aprilie 2010, 17:41)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui gabriel

      Pai lui Dumitrescu nu-i tremura mana... Ca doar si-a exersat asiduu minciunile in fata oglinzii impreuna cu stapanul lui, expertul Vantu. Lui Dumitrescu ii tremura altceva. Pantalonii, chilotii, ....
  • +2 (2 voturi)    
    De nu ar fi doar de fatada (Joi, 8 aprilie 2010, 18:27)

    Alexandru [anonim]

    si ar intra pe bune la parnaie vreo cateva zeci de ani ar fi perfect.
  • -2 (2 voturi)    
    si Cocos (Joi, 8 aprilie 2010, 18:40)

    Dan [anonim]

    Daca sunt asa de incoruptibili astia de la DNA, de ce atunci cand si-au renovat sediul au apelat firma lui Dorin Cocos. FARA LICITATIE, asa cum prevede legea pe care tot ei zic ca o apara?
    • +2 (2 voturi)    
      De ce? (Joi, 8 aprilie 2010, 19:00)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui Dan

      De ce nu ceri explicatii oficiale???? Daca e real. Pentru ca daca calomniezi si manipulezi in stilul Anatema 3 si iRealitatea tv, atunci las-o balta! La urma urmei, atata vreme cat contractul este legal incheiat nu vad care ar fi problema. Fie si daca firma care l-a castigat apartine lui Cocos. Ori defapt asta e problema ta? Ca renovarea sediului DNA a fost realizata de firma lui Cocos? Nu e dificil sa realizez unde bati (Cocos-Udrea-Basescu) dar n-ai decat sa-ti exprimi frustrarile in voie cat doresti. Oricum, n-are nici o legatura cu tema. Iar ceea ce faci tu, la urma urmei, se cheama DIVERSIUNE. Intelegi?

      P.S. Societatile bugetare sunt obligate prin lege sa publice anunturi pentru licitatii in SEAP. Prin urmare a fost organizata o licitatie oficiala, cu caiet de sarcini, cu cel putin trei participanti, bla-bla-bla... In aceasta situatie este extrem de dificil sa se faca aranjamente care sa favorizeze pe cineva anume. Eu cred ca insinuarile tale sunt cel putin rauvoitoare si nu se sustin pe nimic. Daca afirmatiile tale se sustin pe probe incriminatoare du-te cu dovezile in justitie!!!! Cine te impiedica????
  • +1 (1 vot)    
    .... (Joi, 8 aprilie 2010, 19:53)

    staniel [anonim]

    un individ deosebit a spus odata " Cine vrea sa se imbogateasca intr-o zi va fi soanzurat intr-un an"
    • 0 (0 voturi)    
      si funia? (Joi, 8 aprilie 2010, 20:49)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui staniel

      au furat astia si funia si sapunu'. are DNA-ul un dosar pe tema asta. tocmai fac niste interceptari cu borcanul lipit de peretele suspectului. dar e strict secret, sa nu spui la nimeni...
  • +1 (1 vot)    
    caz voicu (Joi, 8 aprilie 2010, 20:07)

    danmihaescu [anonim]

    Nu poate constitui o surpriza arestarea preventiva a magistratului Costiniu si ceilalti. De acum lucrurile curg de la sine, dupa reteta dominoului. Impulsul necesar punerii in miscare a actiunii penale fata de o pluralitate de infractori l-a dat arestarea "locotenentului" Catalin Voicu. Arestarea preventiva a lui Voicu- un executant, nicidecum Nasul - are ca scop mentinerea lui viata. In final, prin rechizitoriu vor fi trimisi in judecata peste 20 de inculpati din varfurile societatii, sub invinuirea savarsirii mai multor infractiuni, in forma pluralitatii, (concurs de infractiunii), dintre care nu va lipsi Asocierea in vederea comiterii de infractiuni.
    • 0 (0 voturi)    
      mda (Joi, 8 aprilie 2010, 21:00)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui danmihaescu

      interesant punct de vedere. sa fie ceva asemanator cu cazul colonelului Trutzulescu din Tigareta 2 ? tot ce se poate.
  • -3 (5 voturi)    
    dar painea unde e? (Joi, 8 aprilie 2010, 20:26)

    gimini [utilizator]

    Circ avem. Dar paine cand se aduce?
    • +2 (2 voturi)    
      Bravo D.NA..!!!! (Joi, 8 aprilie 2010, 23:00)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui gimini

      Felicitari si putere de munca in continuare. La MAI MARE!!
    • +2 (2 voturi)    
      Stii aia (Vineri, 9 aprilie 2010, 0:04)

      zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui gimini

      cu "La munca, nu la intins mana"?
      Daca nu o stiai ai aflat-o acum. Asa ca aplic-o


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version