13 oferte pentru realizarea viitorului brand turistic al Romaniei
"Un numar de 13 oferte au fost depuse pentru brandul turistic al Romaniei. Este vorba de asocieri in componenta carora intra mari companii externe si interne cu expertiza in crearea de branduri de tara", se mentioneaza in comunicat.
Termenul limita de depunere a ofertelor a fost luni, 4 mai, ora 12:00, urmand ca marti sa aiba loc deschiderea lor. Firma care va crea brandul turistic national al Romaniei va fi selectata in urma unei licitatii internationale, una dintre conditiile impuse participantilor fiind ca acestia sa mai fi realizat un astfel de proiect.
Suma alocata de Ministerul Turismului pentru achizitia serviciilor de realizare a brandului turistic de tara provine din fonduri structurale, pentru dezvoltarea si promovarea turismului. Realizarea brandului turistic va costa circa doua milioane de euro, iar promovarea aproximativ 73 de milioane de euro.
Elena Udrea: Anuntul de licitatie pentru brandul de tara va fi lansat luni
Elena Udrea: Brandul turistic national, primul obiectiv dupa aprobarea bugetului
Doua milioane de euro pentru inca un "Brand" turistic al Romaniei
PR-istii britanici despre imaginea Romaniei: Renuntati la folclor. Unde este Romania de azi?
Industria comunicarii isi asuma crearea brandului de tara al Romaniei
Trei specialisti europeni: Si in Romania brandurile trebuie sa se reinventeze pe Internet

K2 - Povestea ”muntelui sălbatic” - Tragedii și victorii pe un monument fantastic din piatră, zăpadă și gheață
Adele, The Cure, Drake și alții. Ce albume așteptăm odată cu revenirea industriei muzicale în 2021
INTERVIU Cum ne ferim de conspirațiile pe seama vaccinului anti-COVID: Fiecare reacție adversă cunoscută până acum e exagerată de conspiraționiști. Ți se dă de înțeles că vei păți cu certitudine acel lucru
VIDEO Vlog-ul lui Cristian Presură: Cum combat experții în Sănătate principalele temeri legate de vaccinul anti-Covid
Vaccinarea profesorilor rămâne prioritate doar în vorbe / Sindicate: Nu pot să se programeze, unora le este teamă să meargă la școală nevaccinați / Cazul concret a două învățătoare
Afacere păguboasă pentru stat: Peste 90 de milioane de măști din Vietnam zac într-un antrepozit vamal, fără prea mari șanse de a mai fi folosite
Ghidul înregistrării unei persoane juridice în platforma de vaccinare anti-COVID: Cine si cum poate programa la vaccinare angajații unei firme
„Cel mai greu proiect de infrastructură al României”. Drulă: „Sunt atât de multe tâmpenii făcute pe acest proiect” / Detalii despre Autostrada Unirii A8
pai nu dam bani la profesori sau alti functionari si nu dotam armata dar aruncam 73 de milioane de euro chipurile pt promovarea noului brand de tara?!
pai deja imnul este de tot rahatul si nu merita 10000 de euro! a fost facut strict in bataie de joc!
73 de milioane de euro pt ce??
hai mai reveniti-va ca este criza!
la ministerul turismului nu este criza???
mai bine bagati banii in reamenajare spatii turistice si curatenie in natura!
fiecare 10 euro cheltuiti la curatarea de gunoaie din natura si educatie civica vor face mai mult decat 10000 de euro cheltuiti pe publicitate!
la ce facem reclama? la pet-urile si gunoaiele aruncate in paduri si pe plaje sau la preturile de lux ale serviciilor proaste din hoteluri si pensiuni???
noi nu suntem normali pt ca va mai votam!