Bucuresti: Altercatie intre un clan interlop si o firma de paza in mall-ul Plaza Romania

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 21 februarie 2009, 19:06 Actualitate | Esenţial


O altercatie a izbucnit sambata seara in mall-ului Plaza Romania din Capitala, dupa ce mai multi barbati mascati au atacat cu arme albe angajatii firmei de paza, anunta Realitatea TV. Se pare ca agresorii fac parte din clanul interlop Preda.

Politia a decis evacuarea persoanelor care se aflau in mall. Dupa retinerea agresorilor, li s-a permis sa revina in complexul comercial Plaza.

"Sunt mai multi raniti, din ambele tabere", a declarat Bogdan Oprea, reprezentant al firma de paza.

"A fost o altercatie intre un agent de paza al unei firme care asigura paza in complexul comercial si un cetatean care a parcat neregulamentar. In aceste conditii, a fost blocat autoturismul, iar discutia a escaladat. La fata locului s-au deplasat echipaje ale serviciului special al Politiei Capitalei pentru interventie rapida si echipaje ale sectiei 22 de politie. S-a intervenit imediat si s-a restabilit linistea. Efectuam verificari pentru a stabili starea de fapt. Toate persoanele care se fac responsabile de acest eveniment vor raspunde potrivit legii", a declarat Christian Ciocan, purtatorul de cuvant al Politiei Capitalei pentru Realitatea TV.

"In afara Politei, nimeni nu poate lua o decizie de a lipsi de libertate o alta persoana, iar Politia cand face acest lucru retine in mod legal, in conditiile prevazute de lege. Firma de paza nu are alte atributii decat de asigura paza", a tinut sa precizeze comsiarul Christian Ciocan.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















10677 vizualizari

  • +5 (11 voturi)    
    Ma simt in securitate (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 19:14)

    GhitzaTheOutLaw [anonim]

    Ma simt in securitate..........
    Politie era acolo? Am impresia ca nu....
    Tzara lu peste.............. Dati afara din politzie pe capete!!!!!!!!!
    • +4 (12 voturi)    
      Nu fiti naivi, fiti optimisti (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 20:17)

      Licuriciul [anonim] i-a raspuns lui GhitzaTheOutLaw

      Este bine ca se intimpla asemena lucruri, pentru ca se va ajunge in curind la haos si poate va mai izbucni vreo razmerita ceva si se va schimba ceva in sistemul asta total corupt (prostii nostri cred ca nu mai e posibil, dar istoria a aratat altceva, revoltele sint in natura umana) .

      Asa ca fiti optimisti, vedeti partea plina a paharului ;)
      • +1 (9 voturi)    
        bravo! (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 22:28)

        The Saker [utilizator] i-a raspuns lui Licuriciul

        imi place atitudinea ta ;)
        cu oameni ca tine s-ar schimba multe in tara asta; toata stima; pacat ca n-ai cu cine
    • +15 (15 voturi)    
      mitraliera (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 21:13)

      bucatar [anonim] i-a raspuns lui GhitzaTheOutLaw

      chiar nu putem face nimic in fata clanurilor tiganesti? stadioane avem, nu lipseste decat o mitraliera
      • +4 (4 voturi)    
        Mitraliera a fost furata la Ciorogarla (Duminică, 22 februarie 2009, 7:46)

        Nitza The Law Maker [anonim] i-a raspuns lui bucatar

        Mitraliera a fost furata la Ciorogarla, asa ca ramanem doar cu stadionul si acela fara iarba.
        Vrei sa-ti duci interlopii la pascut acolo ?
      • +4 (4 voturi)    
        clanuri tziganesti (Duminică, 22 februarie 2009, 9:53)

        ion [anonim] i-a raspuns lui bucatar

        Am inteles de la seful BGS ca erau romani, unii fosti sportivi de performanta. Dar tot criminali sunt.
      • 0 (0 voturi)    
        nici chiar asa, nu sunt toti vinovati, dar... (Luni, 23 februarie 2009, 14:36)

        ligrivn [utilizator] i-a raspuns lui bucatar

        o mama buna de bataie si inchisoarea nu le strica celor care nu respecta legea, indiferent de etnie. Cu atat mai mult, cand infractorii se asociaza in grupari mafiote care terorizeaza populatia. Trebuie schimbata legea, in asa fel incat politistii sa nu mai fie tentati sa intre in cardasie cu grupari de genul asta, iar noi sa invatam sa respectam uniforma...care apara legea!
    • +7 (7 voturi)    
      Securitate (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 21:28)

      Christian Ciocan [anonim] i-a raspuns lui GhitzaTheOutLaw

      Stimate domnule Ghitza, ne pare rau pentru securitatea dumneavoastra dar obiectivul nostru este, asa cum a declarat si domnul ministru Nica, sa "stringem hotii de pe strada". Cum obiectivul (adica mall-ul) respectiv nu era pe strada, nu intra sub incidenta noastra. Cu toata stima si consideratia, al dumneavoastra drag Ciocan!

      PS: Va multumesc ca va platiti impozitele catre stat sa ne permitem si noi niste amarite de Loganuri de 70.000 EUR, ne vedem la un control radar ;)
    • +1 (7 voturi)    
      CIVILIZATIE A LA BUCURESTI.... (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 23:27)

      Surfer [utilizator] i-a raspuns lui GhitzaTheOutLaw

      ..
  • +10 (14 voturi)    
    Interlopi? (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 19:16)

    Fugarul [anonim]

    Astia sunt stat in stat? Nu se gaseste o metoda de a-i termina fizic? Sau sunt legaturi mari intre Putere,Politie,SRI,Politie, etc.!
    Quo vadis, Romania?
  • +12 (14 voturi)    
    persoane-persoane (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 19:17)

    gabor [anonim]

    dar aveau cagule negre sau erau negri de la mama natura?
  • +4 (10 voturi)    
    restructurari majore (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 19:17)

    manuel [anonim]

    ar trebuii facute restructurari majore in MAI, pentru ca frate daca in Romania se intampla asemenea lucruri, cu atat mai mult se vor intampla la intoarcerea infractorilor si rromilor din Italia, parerea mea este, ca trebuie refacut recesamantul infractorilor romanilor din tara si celor din Italia, Spania, daca nu vom avea surprize cu criminalitatea, in fiecare judet trebuie monitorizati si verificati regulat de politie...
    • +3 (3 voturi)    
      esti eronat prietene (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 21:39)

      triker [anonim] i-a raspuns lui manuel

      decat sa mai angajezi inca 2000 de incompetenti (pe langa cele cateva mii deja angajati) care sa nu faca nimic, e mult mai simplu sa schimbi 100 de judecatori. si daca bagi 20 de insi (interlopi ai pluii) la parnaie, sa se "_uta" intre ei (cu ceilalti interlopi) sa vezi ce nu li se mai scoala lor de lege cand vor iesii. dar cand o dobitoaca de judecatoare isi baga picioarele in munca de cateva luni a unui procuror, si elibereaza un intreg clan pe motivul ca EA (javra) vrea sa aiba o pensie linistita ....... politia nu poate decat sa-si bage plua si, altadata, sa nu-i mai intereseze sa fileze interlopi.
      oricum serviciile secrete stiu toate clanurile, toti membrii lor, precum si toate faptele acestora.
  • +12 (12 voturi)    
    Politia e legata de maini (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 19:20)

    gutza [anonim]

    Si asta pentru ca mai multi din politie au pus botul la banii astora care-si spun interlopi.
    • +6 (8 voturi)    
      O alta lume (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 21:08)

      cosmin.p [anonim] i-a raspuns lui gutza

      Parca pe zi ce trece totul escaladeaza mult peste limitele bunului simt. Asa cum spunea cineva mai sus capii politiei sunt manjiti cu banii negri din prostitutie, droguri si alte activitati ilegale. Cum sa le mai faca ceva astora? Noroc ca Bucurestiul nu e un oras mai mic precum Craiova ca altfel ar fi mai rau ca-n vestul salbatic. Insa fiind un oras mare....."e loc pentru toata lumea"......stiti voi.
    • +5 (7 voturi)    
      asta e cauza! (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 21:12)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui gutza

      daca politistii mici n-ar fi blocati de sefii lor, care au ca unic scop imbogatirea prin spagi de la infractori, tara asta ar fi curata si civilizata!
  • +7 (9 voturi)    
    Alo! Domnu ministru! (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 19:56)

    worker [anonim]

    Bulanu pe ei! Chiar nu vedeti ca mai au foarte putin pina cind o se se pise de sus pe tot ceea ce inseamna legea in Romania? Ia unitati-va pe DN1 citi smecheri in jipane taie trotuar/ spatiu verde si bordura ca sa treaca de pe un drum pe altul? Chiar nu vedeti citi smecheri parcheaza in intersectii sau pe cele mai aglomerate strazi din centru si agentii dumneavoastra inchid ochii ca au treaba cu Daciile din Drumul Taberei?
  • +4 (6 voturi)    
    Evacuare (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 20:01)

    Valkyre [anonim]

    Ne-au evacuat exact cand mai erau 15-20 min din Valkyre si nu am apucat sa vad finalul.Exact la punctul culminant,cand se astepta raspunsul final in legatura cu Fuhrer-ul. :-|

    Mi se parut deplasata decizia,acum ca citesc care a fost moivul.Chiar credeam ca (iar) e o amenintare cu bomba.
    • 0 (0 voturi)    
      Si banii? (Duminică, 22 februarie 2009, 13:13)

      TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui Valkyre

      Si, ati primit banii inapoi, sau cum?
  • +10 (10 voturi)    
    Bucuresti=O Craiova mai mare (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 20:01)

    AlinN [anonim]

    Clanurile binecunoscute si demultnepedepsite nici de judecatori nici deranjate de politisti fac legea lor intr-o tara faradelege.
    Trebuia sa vina si momentul scadentei pentru toata josnicia din politie si justitie(le-am scis intentionat cu litere mici). Clanuri mafiote omoara in rromania ca-n codru, fura arme fura bani, instaureaza groaza in mall-uri. Isi cer puterea, dupa cati bani au cotizat. Au impresia (pe buna dreptate) ca nu vor pati nimic.
    Cand in presa straina se vehicula ca in rromania va fi anarhie in curand mi se parea exagerat. Acum nu.
    Prevad ca in cateva luni, oamenii lipsiti de aparare in fata delicventilor vor dori sa li se dea posibilitatea de a cumpara arme pentru a se putea apara in aceasta jungla: rromania.
    • +12 (12 voturi)    
      politia (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 21:00)

      georgel007 [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      pentru ce dracu' platim putorile astea din politie? pe strazi e carnagiu (am reusit in sfarsit sa ajungem si noi pe primul loc in europa- e vorba de numarul de morti de pe sosele), in marile orase e un fel de vest salbatic in combinatie cu bagdad si cu aroma de napoli (cine a fost acolo stie de ce), in orasele mici si pe la tara deja mafia locala e foarte clar infipta si definita.
      toti purtatorii de ceafa lata si bmw cu geamuri fumurii si-au luat pistoale si le folosesc cum vor si cand vor in vreme ce politia tine pistoalele pe post de bibelou.
      propun ca toti pulitistii sa fie dati afara si trimisi in agricultura sau la canalul dunare-bucuresti. asa macar odata in viata vor vedea si ei cum este sa muncesti si sa castigi un ban CINSTIT.
  • +5 (7 voturi)    
    Iar interlopi? (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 20:21)

    roman_nesigur_in_tara_lui [anonim]

    Ce ne facem fratilor cu clanurile astea de naparci?
    Cica a parcat neregulamentar. Asta e din cei cu BMW-uri sau Mercedes-uri care le lasa pe unde li se nazare, sau care iti taie calea cum vor ei si nu respecta nici un semafor sau semn de circulatie. Daca indraznesti sa le spui ceva, te impusca sau iti taie vreo mana cu sabia. Se rasuceste Ceausescu in mormant de situatia asta mizerabila din Romania. Inainte de '89 din punctul asta de vedere era de 1000 de ori mai sigur un cetatean. Nu indraznea nici unul din derbedeii astia sa spuna ceva ca la Militie mai intai iti tragea 2 peste ochi si dupa aia te intreba cum te cheama si ce-ai facut. Si daca o sa-l gaseasca vinovat ce mare lucru?Il scot judecatorii imediat ca spun ca nu prezinta pericol public, sau il judeca in stare de libertate. Ca sa se intoarca ceilalti gealatzi cu sabii si pistoale sa distruga prin razbunare firma de paza
  • -1 (9 voturi)    
    cine a castigat?... (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 20:34)

    Nautilus [anonim]

    Care din parti a castigat si care a ajuns in spital?... :)))

    ~Nautilus
    • +1 (1 vot)    
      s-a aflat, multumesc (Duminică, 22 februarie 2009, 23:02)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui Nautilus

      Au aparut in presa detaliile, stim cine a castigat si il felicitam pe dl. Oprea. Puteti lasa voturile negative deoparte :)

      ~Nautilus
  • +7 (7 voturi)    
    nimeni (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 20:38)

    zarzache [utilizator]

    nimeni nu face nimic pentru ca acesti tzigani sunt periculosi si fac doar ce le duce capul. nici nu trebuia sa se mai cheme politia pentru ca ea este "eficienta" si itzi ofera "siguranta si incredere "atunci cand platesti sau esti vreun mare boss tigan .ce scarbenie !
  • +9 (9 voturi)    
    Pt dl Ministru Nica (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 20:38)

    george [anonim]

    Domnule Ministru Nica,
    la dumneavoastra a ajuns stirea? Pardon! E sambata dupa amiaza? Uitasem! Ma scuzati! Va doresc week-end placut!
  • +11 (11 voturi)    
    Profesionisti (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 20:48)

    Costel [anonim]

    A fost evacuat tot Mall-ul pentru o altercatie din parcare.
    Rusine, politie
    Rusine, firma de paza.
    Bine ca nu au evacuat tot Dr. Taberei.
  • +6 (6 voturi)    
    si (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 20:51)

    zarzache [utilizator]

    macar vedem ca nu si fac de cap numai in italia ROM anii nostrii
  • +6 (6 voturi)    
    lumea interlopa (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 21:03)

    odorica ion [utilizator]

    Cind va spun ca aceste acte de huliganism al lumii interlope fara frica de Politie le traim si noi aici si nu intervine Politia ca este min a in mina cu ei. Si cind scriu ma cenzurati. O sa fie si mai rau.
  • +6 (6 voturi)    
    nu exista scuza pt autoritati (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 21:09)

    srpc [utilizator]

    acesti infractori sunt la a nu stiu cata abatere! de ce nu sparg piatra la munca silnica la ora asta ci, dimpotriva, continua sa terorizeze cetatenii onesti? ce statul lui peshte e asta? chiar e nevoie de justitie populara, aia corecta politic nu ne poate apara? e usor sa linsezi o haita de derbedei, a nu se uita! vine vremea, asta e clar, nu mai tine figura asa!
    • +2 (2 voturi)    
      aoleu (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 21:51)

      zarzache [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      chiar sper sa se intample un lucru ca asta insa cred ca mai sunt multi ani de asteptat
  • +6 (8 voturi)    
    harababura (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 21:23)

    dragnea [anonim]

    Dom ministru Nica,eu sunt cu Mazare la Rio ocupati cu treburi importante pentru guvernul Romaniei.Pleaca matale de la Poiana pana la Bucuresti si rezolva problema asta cu clanul cunoscut de 2 oni si nu a patit si nu o sa pata nimic.Matale ai zis ca-i pui la punct.Eu am fost deceptiuonat de buget si am stare nasola,numai la Rio pot sa o depasesc.
    Sau faci ceva si vine al patrulea ?
  • -1 (3 voturi)    
    A-ti inebunit! (Sâmbătă, 21 februarie 2009, 21:50)

    Pl [anonim]

    Ba-i pai astia vroiau sa- puna pe don Costel mare sef peste tarana agricola, si cu greu il abandonara, si voi vreti ca pdlu sa faca ordine? Apropo cine striga cel mai tare hotu , cand nu-i orba da oamenii lui?
    • 0 (2 voturi)    
      mda (Duminică, 22 februarie 2009, 2:53)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Pl

      cam ai dreptate...
  • +1 (3 voturi)    
    . (Duminică, 22 februarie 2009, 1:04)

    razvan [anonim]

    tiganii fac ce vor,au bani si in romania cu bani cumperi pe oricine,mai ales curvele. si romanii sunt curve prin definitie. aceste lucruri nu se vor schimba niciodata in tara asta de rahat.
  • +4 (4 voturi)    
    V-ati-ascunselea (Duminică, 22 februarie 2009, 3:03)

    Lither [anonim]

    Exista niste jocuri in care n-ai voie sa pronunti anumite litere sau anumite cuvinte. Un jucator cere "Fara C", iar altul trebuie sa raspunda la un numar de intrebari fara sa foloseasca litera C. La fel facem si noi: avem voie sa spunem orice, mai putin cuvintele "'TIGANI CRIMINALI", " CIORI" etc. Doar ca ne-am saturat sa suferim in fiecare zi umilinta de a vedea la televizor niste invadatori asiatici pe care iresponsabilitatea si dobitocia "europeana" a pus eticheta "ROMANI". N-au fost de ajuns, din cate se pare, tulburarile provocate de magraoni in Franta, ci trebuie sa sufere si italienii in numele glumei asteia penibile a carei poanta corecta politic este un iatagan tiganesc in spate! Asta nu e "europenitate", e cardasie cu hoardele dejectiilor umanitatii!!!! Nu vrem sa ne stim copiii potentiale victime ale javrelor tiganesti! Rusine!
  • +4 (4 voturi)    
    Au tampit tziganii! (Duminică, 22 februarie 2009, 7:03)

    Dumitriu [anonim]

    Locuiesc intr-un oras mic, care are o pondere insemnata de tigani. Nu erau probleme deosebite, unii sunt comercianti si ne cunoastem de ani de zile. De la un timp au venit o multime de tigani tineri care nu au nici un Dumnezeu. Se iau de eleve pe strada, vorbesc ca la usa cortului, fac scandal, te scuipa si te injura,ieri dadeau cu bulgari de zapada intr-o batrana. De furat in targ si piete sa nu mai vorbim. De unde naiba a venit tiganimea asta? Pana si tiganii mai in varsta au probleme cu astia. Unde se va ajunge?
  • 0 (2 voturi)    
    adevaratul motiv (Duminică, 22 februarie 2009, 10:14)

    florin [anonim]

    ce nu ati inteles este faptul ca acest conflict nu avea loc daca seful firmei de paza nu s-ar fi simtit lezat in smecherie de --niste vorbe--spuse de catre un interlop unui agent din parcare si a venit personal sa se rafuiasca cu Preda,unde?-in obiectivul pazit de ei,generand panica si disperare.stiti cata lume va ocoli acest mall?de ce ?pt ca vendetele personale se rezolva in alt loc,domnule BOGDAN OPREA.si o spui cu atata mandrie...
  • +1 (3 voturi)    
    devine clar (Duminică, 22 februarie 2009, 10:42)

    observator [anonim]

    Devine din ce in ce mai clar ca toate evenimentele cu interlopi din ultima vreme au legatura intre ele si fac parte dintr-o campanie de acaparare a pietei executate magistral de dl. Oprea de la BGS in combinatie cu oameni din politie - de ex. odrasla generalului Pitulescu- prin folosirea totodata extrem de profesionist a mediei. Dupa toate aceste evenimente veniturile BGS si ale celor combinati cu ei din politie , SRI , etc. se vor inzeci ! Pt. cei interesati-Studiu de caz : Intrarea pe piata de profil din Deva a firmei , locul de retragere a gen.Pitulescu la pensie
    • 0 (2 voturi)    
      Fain sistem (Duminică, 22 februarie 2009, 14:01)

      mizura [anonim] i-a raspuns lui observator

      http://www.mesagerulhunedorean.ro/stireazilei.php Ce ziceti? O sa faca patronul contract cu BGS? Va place mecanismul de lucru al gastii?-Autorii talhariei -arestati de un politist care nu era din sistem probabil-au fost eliberati de restul sistemului.
  • +2 (4 voturi)    
    Ciuma Tiganeasca si coruptia autoritatilor (Duminică, 22 februarie 2009, 11:02)

    UK&RO [anonim]

    1. Toleranta 0; ciuma tiganeasca trebuie starpita din radacini; scosi in afara legii, facuti sclavi fara mila si fara discriminare adulti sau copii; sterilizare in masa, si munca la autostrazi; singurul lor drept este sclavia si sterilizarea in masa;
    2. Vine randul romanilor colaborationisti care trebuie pedepsiti mai rau pentru ca si-au tradat propria rasa pentru un pumn de arginti; iar daca au fost politisti vor beneficia de acelasi tratament

    Unora li se poate parea extrem; dar in momentul in care eu, un roman-englez cu 50-50% sange sunt luat drept tigan...din cauza lasitatii autoritatilor romane si italiene (abia pe locul 2) vad rosu (la vederea pasaportului UK s-au relaxat subit italienii - le-am explicat ca in primul rand sunt ROMAN si dupa britanic); sangele normand nu cunoaste toleranta; ori ei ori noi; in fond stramosii mei britanici au stapanit lumea...in acest univers stapaneste cel mai "smart" care devine si puternic. Sa lasam drepturile omului pe seama birocratilor si femeilor cu inima slaba.

    Aceleasi lucruri au incercat sa le faca si in Highlands (Scotia) dar scotienii nu sunt "pussies" si au dat cu ei de pamant (da, si in UK sunt tigani); la fel autoritatile engleze s-au comportat exemplar si au facut la fel...se pare ca partea latina a Europei are nevoie de o infuzie de hotarare... Tiganii trebuie exterminati, indiferent ca au cetatenie romana, britanica, italiana, etc...

    Europa imptriva ciumei tiganesti!
  • +2 (2 voturi)    
    domeniu privat (Duminică, 22 februarie 2009, 11:42)

    Izolat [anonim]

    "In afara Politei, nimeni nu poate lua o decizie de a lipsi de libertate o alta persoana, iar Politia cand face acest lucru retine in mod legal, in conditiile prevazute de lege. Firma de paza nu are alte atributii decat de asigura paza", a tinut sa precizeze comsiarul Christian Ciocan.
    Nu inteleg asta? Plaza Mall nu este domeniu privat? Cum adica? imi intra unu' in curte cu masina lui, fara sa-i dau eu voie si nu am dreptul sa-i spun: cine esti tu de parchezi masina in curtea mea, sau unde vrea muschii tai? Nu am voie sa incui portile, nu am voie sa-i blochez masina? Atunci sa stea polizia in curtea mea zi si noapte sa ma apere de golani, caci si eu imi platesc impozitele la zi!
    • +3 (3 voturi)    
      Sa li se aplice atunci Codul Penal (Duminică, 22 februarie 2009, 12:36)

      Lache [anonim] i-a raspuns lui Izolat

      Ne bucura precizarea d-lui Ciocan: "In afara Politei, nimeni nu poate lua o decizie de a lipsi de libertate o alta persoana, iar Politia cand face acest lucru retine in mod legal, in conditiile prevazute de lege. Firma de paza nu are alte atributii decat de asigura paza".
      Pe viitor intelegem ca trebuie sa procedam ca dl. Iovan, deoarece nu ne este permis sa imobilizam infractorii pe domeniul rpivat, dar putem sa tragem cu arme letale asupra lor, Codul Penal considerand ca ne-am aparat locuintele si proprietatile.
      • +1 (1 vot)    
        e o problma aici... (Luni, 23 februarie 2009, 9:37)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Lache

        el era destul de smecher si tot l-au tarat prin tribunale...

        noi daca facem asta o sa ne omoare politia ca le-am impuscat coleg (si prietenul)
  • +1 (3 voturi)    
    Si cum va spuneam in alte comentarii ... (Duminică, 22 februarie 2009, 12:14)

    Bibicu [anonim]

    ... stati voi linistiti ca incepe episodul 299 din Elodia.
    Numai la asta suntem buni: Elodia, OTV, Becali si gratare.
    Suntem niste mamaligi si ne meritam soarta!

    Avea mare dreptate Stoichkov: mamaligilor !!!!!!!!!!!!!
    • +1 (1 vot)    
      din pacate... (Luni, 23 februarie 2009, 9:39)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Bibicu

      cam ai dreptate...

      cel putin 70% din ce se intampla in tara asta e din vina noastra...

      cand e vorba sa ne dea candidatu la primarie 1 kil de malai ne batem cu contracandidatu lui in mijlocu satului...

      cand militia nu-si face datoria, parlamentarii fura etc etc etc... si trebuie sa ne aparam interesul nimeni nu face NIMIC !!!

      suntem cel putin la fel de vinovati ca ei pentru ca toleram si nu facem nimic...

      s-ar putea in 3-4 luni cand nu o sa mai poti merge linistit pe strada nici la 9 dimineata la unirii sa ne trezzim si noi... desi ma indoiesc...
  • 0 (0 voturi)    
    istoria se repeta .... (Duminică, 22 februarie 2009, 12:28)

    ionica fonosch [anonim]

    *linkuri mai vechi :

    http://www.scribd.com/doc/6008126/Clanuri-Mafiote-in-Romania

    http://www.ziarultricolorul.ro/articole.php?aid=15187&_nr=273&what=niro

    http://www.hotnews.ro/stiri-presa_regionala_arhiva-1715636-pionii-regelui.htm
  • +1 (1 vot)    
    mesaj de presa (Duminică, 22 februarie 2009, 13:54)

    ionut [anonim]

    Ce spune si nea Cristi de la politie ca un cetatean etc ,trebuie neaparat sa actionezi ca Iovan altfel nu ai nici o sansa sa te ajute politia sau altcineva
  • +2 (4 voturi)    
    Politie sau firma de paza? (Duminică, 22 februarie 2009, 14:08)

    Cristi [anonim]

    BGS, firma care se ocupa cu protectia mai multor firme importante din Bucuresti a devenit un fel de "militie" (de la militia din engleza, adica o structura de aparare civila) profesionala: au echipament, oameni instruiti ba chiar si spital cu ambulante. Sincer ma simt mai protejat de o astfel de firma de paza decat de politie.
    Dar de ce au ajuns ei atat de bine dotati? Pentru ca au bani. Firmele protejate de ei sunt printre cele mai puternice din Bucuresti, iar banii dati pentru protejarea lor sunt destul de multi. Politia ce primeste de la stat? E normal ca un agent de paza de la o firma de protectie prospera sa-si faca datoria asa cum trebuie pentru ca si salariul e pe masura.
    Nu stiu daca ati vazut filmuletul cu atacul, dar din imagini, agentii BGS care s-au mobilizat la fata locului erau la fel de bine dotati cu echipament ca si mascatii care au aparut ulterior.
    Concluzie: poate cochetarea politiei cu interlopii s-ar diminua daca ar fi (mult) mai bine platiti si nu ar mai fi tentati sa-si rotunjeasca veniturile din alte surse.
    Pana atunci, multumim BGS pentru interventia rapida
    • +2 (2 voturi)    
      Sezi binisor (Duminică, 22 februarie 2009, 14:56)

      Andy [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Stai tu linistit ca angajatii BGS nu sunt platiti mai bine ca politistii. Profiturile BGS in schimb, sunt mari.. :)
      Si intr-adevar sunt dotati corespunzator si alesi dupa spranceana, preferabil 2/2 ca sa poata da cu infractoru' de pamant.
      • 0 (0 voturi)    
        Andy...taca taceai filozof ramaneai.... (Luni, 23 februarie 2009, 23:14)

        flo [anonim] i-a raspuns lui Andy

        Cristi...care probabil a lucrat in BGS sau este abonat al firmei,stie cum sta treaba..Andy baietii aia chiar sunt bine platiti,instruiti etc...altfel de ce crezi ca s-ar baga in asa ceva?Tu cu salariul tau de strungar te-ai lasa rupt in doua de niste interlopi?Sa fim sinceri....daca se poate
  • -2 (2 voturi)    
    coincidente..... (Duminică, 22 februarie 2009, 16:07)

    ionica fonosch [anonim]

    *linkuri mai vechi :

    http://www.cancan.ro/2009-02-21/Cheloo-si-a-botezat-fiul-in-costum-de-camuflaj.html

    http://www.ziarultricolorul.ro/articole.php?aid=7233&_nr=850&what=bgs

    http://www.ziua.ro/display.php?data=2007-09-17&id=226715&kword=marius+oprea
  • +1 (1 vot)    
    Situatia e foarte grava (Duminică, 22 februarie 2009, 17:01)

    mircea [anonim]

    Eu cred ca prin interventia sa, purtatorul de cuvant al politiei dl. Cristian Ciocan a luat apararea clanului tiganesc. Ce ne arata asta? Politia e cu ei! In ultima vreme, se pare ca politia impreuna cu procurorii si magistratii au facut blat cu mafiotii tigani. Mai rau, e evident ca si o parte a presei pupa in c..r mafia tiganeasca. Antenele lui Felix (la Sinteza zilei de exemplu) plang de mila "romilor" care sunt discriminati si sustin sus si tare ca nu e nici o diferenta intre ei si romanii care muncesc, dar se fac ca nu vad faptul ca mafia tiganeasca face legea pe strazi in Romania si Italia. In aceste doua tari, cersetoria, traficul de carne vie si prostitutia, talhariile si furturile sunt in mare masura apanajul clanurilor tiganesti care fac sute de milioane de euro si isi pot permite sa mituiasca judecatori, procurori, politisti si politicieni care sa se faca ca ploua sau chiar sa le tina partea pe fata.
    Eu cred ca situatia e clar scapata de sub control iar masurile "democratice" de stopare sunt absolut inutile. Tiganii sunt o plaga pentru Europa. Sunt antisociali si asculta doar de legile lor tiganesti tribale, de stabor si krasnitori, dispretuind orice lege locala statala sau europeana. Tiganii profita de slabiciunea sistemului care-i considera cetateni responsabili si bine intentionati. Exista desigur si altfel de tigani, oameni normali integrati in societate cu scoli si talent, dar numarul lor este extrem de mic, ei reprezentand doar o picatura intr-un ocean. In rest, in marea lor majoritate, tiganii nu privesc munca drept o optiune. Cei mai fricosi dintre ei, ori cersesc ori te pacalesc la cantar prin piete iar cand sunt prinsi au un raspuns invariabil: "Ce vrei ba, ne moare copiii de foame, vrei sa dam in cap?" De aceea este clar ca trebuiesc intiate masuri urgente de starpire a acestui fenomen, altfel UE (si mai ales Romania si Italia) o sa se transforme in Vestul Salbatic in cativa ani. Iar copiii nostri o sa sufere consecintele slabiciunii noastre
    • 0 (0 voturi)    
      Fara Sentimente Ieftine (Luni, 23 februarie 2009, 20:21)

      UK&RO [anonim] i-a raspuns lui mircea

      1. Autoritatile Nu ar putea fi altfel devreme ce multi dintre ei au origini tiganesti
      2. Statistic vorbind, max 5% dintre tigani sunt oameni de treaba; pentru acestia tot respectul
      3. Sentimentele sunt pentru amor si dormitor NU pentru probleme sociale; ciuma tiganeasca va deveni intr-o zi un cancer in ultimul stadiu care Nu va mai putea fi oprit (ratele lor de natalitate sunt infioratoare); a fi un conducator inseamna a tranforma un weak point intr-un strong point => sclavi multi pentru autostrazi si constructii de locuinte sociale pentru acei multi cetateni romani (de orice etnie cu exceptia ciumei tiganesti) care au nevoie. Iar banii vor veni din confiscarea prin lege a oricaror posesiuni a celor de origine tiganeasca (case,masini,conturi, obiecte, etc...)
      4. Normanzii au dat nastere celor mai puternice popoare din lume britanic, german si francez. De ce? Pentru ca au avut taria de a lupta pentru ce cred NU de a se ascunde; tiganii sunt in esenta cele mai lase fiinte dar cand dintr-un autobuz intreg de romani nimeni nu sare => trageti voi concluziile.
      5. Romania are nevoie de o dictatura puternica si de un lider pe masura capabil de a-si asuma aceste masuri drastice nu de Boci, Basesti, Iliesti, Pup-in-Curesti, etc...; poate peste 50-60 de ani poporul roman va fi gata de democratie...poate 100. Brucan a fost optimist si generos
      6. Pentru a realiza 5 trebuie o miscare politica puternica capabila mai intai sa castige alegeri si un alt timp de a curata armata si internele de tiganii infiltrati (evident neoficial si departe de ochii UE ca doar n-om fi fraieri). Pe fata condamnam, in spate le "kick their asses"

      Europe against Gypsies
  • +1 (1 vot)    
    o solutie pt liniste la noi acasa (Duminică, 22 februarie 2009, 17:36)

    clujean [anonim]

    http://www.petitieonline.ro/petitie-p10892050.html
  • 0 (0 voturi)    
    Tara jalnica (Duminică, 22 februarie 2009, 19:27)

    Ionut [anonim]

    Este incredibil ce se poate intampla in tara noastra..in loc sa evoluam si totul sa fie bine, mergem din rau in rau.Unde sunt institutiile statului cand avem nevoie de ele? Unde traim? in jungla? Politia, armata, statul roman, de ce permit existenta clanurilor in 2009? nu mai traim in evul mediu..suntem in UE. Domnilor..asa ceva nu se poate.Cum pot sta in libertate asemenea brute..acesti criminali? Daca POLITIEI ii este frica de acesti mafioti, omul de rand ce trebuie sa faca? sa se simta in siguranta? Sau ar trebui sa iesim toti in starda? ca la '89?
  • +1 (1 vot)    
    in 3-4 luni... (Luni, 23 februarie 2009, 9:34)

    liviu_ [utilizator]

    in inca 3-4 luni, inainte sa iesim din casa o sa ne pupam persoanele iubite o sa dam o lacrima si o sa le amintim ca, daca nu ne mai intoarcem vii, sa tina minte ca ii iubim...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by