Bugetarii aflati la varsta pensionarii vor fi obligati sa renunte la serviciu

de Marius Mihaiescu     HotNews.ro
Vineri, 16 ianuarie 2009, 12:30 Actualitate | Esenţial


Persoanele din administratia publica si care au implinit varsta de pensionare vor fi obligate sa iasa la pensie incepand cu luna februarie, a declarat agentiei MEDIAFAX liderul Aliantei Functionarilor Publici Sed Lex, Vasile Marica.

El a aratat ca masura va viza si 6.500 de persoane din administratia publica avand functii de conducere, aflate la varsta pensionarii, dintr-un total de 21.000 astfel de functii.

Masura va fi impusa printr-un memorandum al ministrului Finantelor Publice, Gheorghe Pogea.  

"Mie imi convine aceasta masura, deoarece din cauza acestor 6.500 de persoane aflate in functii de conducere cu varsta de pensionare, cei tineri nu pot avansa", a spus Marica.

Liderul sindical a precizat ca obligatia iesirii la pensie este prevazuta intr-un memorandum semnat de ministrul Finantelor.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5907 vizualizari

  • -1 (5 voturi)    
    tareee... (Vineri, 16 ianuarie 2009, 12:35)

    liviu_ [utilizator]

    adica cam acelasi lucru ca legea respinsa dar sub alta forma... :D
    oricum foarte tare :D
    • -2 (2 voturi)    
      N-ai inteles (Vineri, 16 ianuarie 2009, 13:47)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      Nu are nicio legatura cu ordonanta respectiva si ar trebui sa te bucure, e in avantajul tau. De ce? Daca esti pe net inseamna ca esti tanar.
      • +3 (3 voturi)    
        Abia asteapta (Vineri, 16 ianuarie 2009, 14:09)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

        Cred ca abia asteapta tinerii sa se angajeze la stat. :)
        • +1 (1 vot)    
          Da,acolo e boierie... (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 0:03)

          jorjepetrescu [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

          Credeam ca tinerii au speranta angajarii in firme private,ei nu viseaza sa ajunga in capitalismul luminos?
          Tocmai acum cand se zice ca romanii au ales dreapta?
      • +3 (3 voturi)    
        Batranii si netul (Vineri, 16 ianuarie 2009, 16:16)

        Ariel [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

        Gresit!!!!! Am 79 si ma plimb pe net in draci. La fel ca si alti prieteni si cunoscuti cu care comunic pe net. Unii in Australia, Franta, US, etc. Un alt mit spulberat.
        • +3 (3 voturi)    
          batrini pe net (Vineri, 16 ianuarie 2009, 18:28)

          VIRGIL [anonim] i-a raspuns lui Ariel

          si eu am 52 de ani si sunt pe net zilnic 5-6 ore
          • +2 (2 voturi)    
            si eu (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 0:06)

            jorjepetrescu [utilizator] i-a raspuns lui VIRGIL

            si eu am 52 de ani si sunt pe net aproape zilnic 6-10ore!
        • +3 (3 voturi)    
          Batranii pe net. (Vineri, 16 ianuarie 2009, 19:50)

          Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Ariel

          Am trecut de 60 de ani internaut din aprile a.c. Transmisionist cl II,studii postuniversitare.Am practicat sporturi de echipa si de atletica grea,In tineretea noastra eram mult mai preocupati de sporturi in functie de sezon si de carte avand adevarati maestrii in scoala.Educatia era mai diversificata,Se invata logica critica literara latina un cui mare.Azi fara suparare un bacalaoreat nu stie sa faca o cerere o scrisoare un referat un CV.Internet si atat cu jocurile video de rigoare.Nu vad padurea din cauza copacilor.In loc sa foloseasca net-ul pentru largirea orizontului se blocheaza la lucruri neimportante pentru profesie si viata.Nu sunt constienti ca timpul pierdut ramane pierdut.Bacul din trei obiecte,Generatia noastra dadea oralul la 7 obiecte in acceeasi zi. 10 12 ore de foc continuu. Cu stima DDD
          • 0 (0 voturi)    
            internetul bata-l vina (Marţi, 20 ianuarie 2009, 17:58)

            Adi [anonim] i-a raspuns lui Danut D Deleanu

            care aprilie a.c. domnul internaut? de anul asta sau de cel trecut?
        • +3 (3 voturi)    
          Batranii si netul (Vineri, 16 ianuarie 2009, 20:18)

          Pit [anonim] i-a raspuns lui Ariel

          Chiar va felicit . Si ma intereseaza sa dezvoltam subiectul "IT -ul si vasta a treia" poate iese ceva intersant.....
          Va rog sa ma contactati.
          i.piticar@gmail.com

          Toate cele bune si...
          tineti-o tot asa!
          • 0 (0 voturi)    
            IT-ul si varsta a 3-a ! (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 12:47)

            Costache Murariu [anonim] i-a raspuns lui Pit

            Va salut cu respect si admiratie !Sunt utilizator al...net-ului,de aprox.2 ani ( am inceput la varsta de 60 de ani) !Sunt o persoana incadrata in ...campul muncii -iar motivul principal in utilizarea PC-ului,a fost acela de a tine pasul cu cei tineri(colegii mei de munca ).Intrucat pasiunea pentru lectura,nevoia permanenta de cunoastere-nu cunosc limite-voi continua-prin aceasta noua forma-de acces-in universul cunoasterii !Sunt un autodidact-si daca e sa ma plang de ceva cu prioritate,ar fi faptul ca ....bugetul TIMP-este mic !Sunt convins de faptul ca viitorul,ne apartine tuturor !Va doresc multa sanatate si vesti bune din....viitor !
        • 0 (2 voturi)    
          79? (Vineri, 16 ianuarie 2009, 22:49)

          ioi [anonim] i-a raspuns lui Ariel

          Mai!!!. Haide te rog!!
      • +1 (1 vot)    
        ha (Vineri, 16 ianuarie 2009, 22:21)

        alf [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

        Eu am 60 de ani, sunt pe net, ma simt tanara, ma bucur de lege, si tinerii trebuie sa nu piarda trenul
      • 0 (0 voturi)    
        te inseli.... (Joi, 22 ianuarie 2009, 19:10)

        muky [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        ....eu de ex. ,am trecut de 1/2 de secol,si sunt pe net,si cred ca sunt altii si mai in varsta si sunt pe net;si ma simt tot tanar. mai e o mica problema cu tineretea ,trebuie sa fii competent si sa ai o oarecare experienta(e drept ca aceasta din urma se formeaza ,numai lucrand) mult succes
  • -3 (7 voturi)    
    Uraaaaaaa (Vineri, 16 ianuarie 2009, 12:37)

    Je [anonim]

    Pacat ca ordonanta a cazut!!!
  • 0 (6 voturi)    
    E un pas inainte (Vineri, 16 ianuarie 2009, 12:41)

    A R [anonim]

    Sa ne amintim ca subiectul acesta (al salariilor fabuloase - cumulate cu pensii la fel) era tabu cu ceva timp in urma. Faptul ca se discuta despre asta, ca guvernul a rascolit aceste ape tulburi nu inseamana o invrajbire a oamenilor ci ,un inceput.
    Nu cred ca se va mai putea continua in acest fel...
    • +2 (2 voturi)    
      Gresit (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 0:16)

      jorjepetrescu [utilizator] i-a raspuns lui A R

      Din greseala in greseala spre catastrofa finala.
      Sa-ti explic:ciobanul boc cica vrea sa elimine lupii nesimtiti care cumuleaza...,dar intr-o graba cel putin suspecta trage cu pusca spre ei si reuseste sa impuste oile!
      Ce era tabu a ramas tabu,adica pensiile speciale!
  • 0 (8 voturi)    
    Hotarire de bun augur (Vineri, 16 ianuarie 2009, 12:41)

    Alex [anonim]

    Se pare ca ceva se misca in tara asta.
    Vine Godot ?
    • -2 (2 voturi)    
      Asteptam (Vineri, 16 ianuarie 2009, 13:22)

      CsMisi [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Asteptam pe Godot? ;)
    • +2 (2 voturi)    
      Miscare diversionista (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 0:26)

      jorjepetrescu [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Miscarea lasa neatinse pensiile si salariile astronomice.
  • -4 (10 voturi)    
    Epurare (Vineri, 16 ianuarie 2009, 12:45)

    Gila [anonim]

    Epurare pe criterii de varsta. Discriminare. Atentat la drepturile omului: dreptul la viata.

    SA TRAITI BINE!
    • +3 (11 voturi)    
      batranete haine grele (Vineri, 16 ianuarie 2009, 13:12)

      sorin florea [anonim] i-a raspuns lui Gila

      daca pana la 65 de ani nu ai reusit sa-ti ridici o casa sa plantezi un copac si sa faci vreo doi ,trei copii inseamna ca ai baut si ai mancat degeaba.Acum cei de 70 de ani plictisiti in posturi nici nu performeaza nici nu-si impartasesc meseria de frica sa nu le zboare scaunele sangele proaspat.Dar cu ceva stangacie la inceput fiecare tanar este capabil sa lucreze si chiar sa vina cu solutii tineresti ingenioase.Domnule Boc toata aprecierea mea,nu ceddati nici un milimetru .
      • 0 (4 voturi)    
        Hohote (Vineri, 16 ianuarie 2009, 13:51)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui sorin florea

        Ma faceti sa rad in hohote.
        Care tanar lucreaza la stat pe 700-800 lei? Raspuns: unul incapabil care nu va avea solutii ingenioase. Cel cu solutii ingenioase lucreaza in privat pe bani frumosi.
        • +2 (4 voturi)    
          doar ca.... (Vineri, 16 ianuarie 2009, 16:29)

          flynt [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          multi tineri din sistemul privat vor fi loviti de criza si, da, vor fi nevoiti sa lucreze si pentru 700 - 800 de lei. nici nu iti imaginezi cati vor ramane pe drumuri, indiferent de cat de capabil este
          • +1 (1 vot)    
            Nici tu (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 0:55)

            jorjepetrescu [utilizator] i-a raspuns lui flynt

            Nu-ti inchipui ca majoritatea acelor tineri nu vor dori /putea sa ocupe locurile "expiratilor"?
        • 0 (0 voturi)    
          Corect (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 10:28)

          Sperantza [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          Aşa e! Vor fi încadraţi cei care nu pot şi nu vor să se angajeze serios pentru muncă. Timpul trece, leafa merge! N-au iniţiativă şi au luat "bacaloriatul" sau vreo licenţă, duşi de val. Când vor vedea că e greu, vor ieşi din sistem. Dar greşelile lor vor plesni bugetul meu şi-al tău... Şi totuşi e nevoie de persoane tinere şi capabile în sistemul administrativ. Sperăm, nu?
      • 0 (0 voturi)    
        Sange proaspat (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 1:28)

        jorjepetrescu [utilizator] i-a raspuns lui sorin florea

        Nici tu,nici boc nu puteti asocia competenta cu varsta.Solutiile ingenioase pot aparea ...oricand.
        Din pacate oamenii ingeniosi parasesc tara nu pentru ca n-au loc de batrani,ci pentru ca nu au loc de impostori fara limita de varsta.
    • +1 (7 voturi)    
      gresit (Vineri, 16 ianuarie 2009, 13:23)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Gila

      Nu-i epurare, dar este reducere de cheltuieli, iar criteriul este varsta. Este corect din toate punctele de vedere:
      1.) se respecta legea care spune ca de la o varsta te mai si pensionezi -
      2.) se elibereaza niste posturi pentru persoane mei tinere, mai dinamice(teoretic), mai adaptate noului care pot veni cu idei si soluti mai putin socialiste
      3.) se asigura nepotilor un contact mai bun cu bunicii (!)
      4.) etc- mai voiam sa scriu dar deveneam prea rau va las pe voi
      • +1 (1 vot)    
        soluti (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 1:16)

        jorjepetrescu [utilizator] i-a raspuns lui ion

        Solutii ar fi dar nu este cazul.
        Se vede ca ai o cultura superficiala,nu stii nici tu ca si multi altii,(din pacate vedem si la numeroase posturi tv fenomenul)cate i-uri trebuie sa pui in diverse situatii.Vorbesti de "solutii mai putin socialiste"in necunostinta de cauza.
        Pentru indivizi ca tine socialismul e "nasol",capitalismul e "idealul".Dar vrei sa te bucuri de locurile de munca eliberate de batranii de la stat,nu de la "capitalisti!
        Si eu care speram ca in sfarsit va fi competitie si la stat!
    • 0 (4 voturi)    
      E dreptul la pensie! (Vineri, 16 ianuarie 2009, 13:48)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Gila

      E dreptul la pensie, sunt si tineri capabili!
  • +3 (5 voturi)    
    Titlu (Vineri, 16 ianuarie 2009, 12:47)

    Mazeta [utilizator]

    Titlul nu corespunde continutului. Este mai spectaculos, e adevarat. Dar, din cate inteleg, nu este vorba de toti bugetarii, ci doar de functionarii publici.
  • 0 (10 voturi)    
    Aberant (Vineri, 16 ianuarie 2009, 12:58)

    Dragos Stefan [utilizator]

    Nu toti bugetarii au salarii de mii de euro. Ok, ca tanar sustin ideea promovarii tinerilor, dar mi-e greu sa cred ca se vor gasi mii persoane competente sa ocupe aceste functii.
    • +1 (5 voturi)    
      Nu ai dreptate (Vineri, 16 ianuarie 2009, 15:28)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Dragos Stefan

      Poate nu se vor gasi genii creatoare, insa SIGUR se vor gasi persoane CE PUTIN la fel de (in)capabile ca aia pe care ii inlocuiesc. Nu comentez calitatea si calificarile majoritatii angajatilor de la stat, insa sunt sigur ca exista oameni pegatiti care vor beneficia de aceasta masura, mult mai logica si legala decat ordonanta premierului Boc-Boc
  • +4 (4 voturi)    
    ceva nu se leaga bine (Vineri, 16 ianuarie 2009, 13:03)

    Derry [utilizator]

    Ceva nu este in regula cu cifrele astea ... adica sunt 6500 de persoane pensionare pe functii de conducere in administratia publica, din totalul de 21000 de functii?Pai cate persoane sunt in administratia publica , daca 21.000 au functii de conducere?Si cum s-a ajuns ca sa cca. 33% din functiile de conducere sa fie ocupate de pensionari? In cat timp s-a intamplat asta .. numai in guvernarea trecuta?Ceva parca nu este bine in cifrele astea...
    • +1 (3 voturi)    
      sunt in administratia publica (Vineri, 16 ianuarie 2009, 14:09)

      dacianMCV [anonim] i-a raspuns lui Derry

      peste un MILION !
  • +6 (6 voturi)    
    nimic nou (Vineri, 16 ianuarie 2009, 13:10)

    mara [anonim]

    contractul de munca inceteaza de drept la implinirea varstei de pensionare/la primirea deciziei de pensionare. Scrie in Codul muncii. Obligatia e pt institutii - sa nu-i mentina in functie pe pensionari. Nimic nou!!
  • +7 (11 voturi)    
    Super-fain! (Vineri, 16 ianuarie 2009, 13:33)

    roxana-clara [anonim]

    Dar nu aveti frica, luati'va si de alti bugetari sau cvasibugetari (regii autonome, administratii nationale, autoritati, institute Academiei si...PROFII UNIVERSITARI!)

    Nici nu stiti ce impostori/impostoare ocupa locuri caldute, nu fac nimic si clameaza ca expertiza lor de o viatza (in comunism, pe lumea ailalta) e indispensabila functionarii sistemului. Aiurea! Hiene egoiste, habarniste care baraeaza drumul profesionistilor.

    Hi Boc! Hai Base!
    • 0 (0 voturi)    
      Hi (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 1:44)

      jorjepetrescu [utilizator] i-a raspuns lui roxana-clara

      In naivitatea mea credeam ca solutia de a scapa de impostorii de toate varstele este competitia reala,nu dicriminarea pe alte criterii,(de exemplu varsta).
      P.S. utilizarea "tz"este penibila.
  • -1 (5 voturi)    
    Economii la buget (Vineri, 16 ianuarie 2009, 13:36)

    Nautilus [anonim]

    Piticul atomic Boc, maestrul cazaturilor, pensioneaza dinozaurii comunisti de 70 de ani cu vechime si salarii de multe mii de RON fiindca stie ca va trebui sa angajeze imediat tineri debutanti. Care, fiind debutanti fara vechime si alte sporuri, vor fi platiti, cu tot regretul, cu salariul minim pe economie :))

    ~Nautilus
    • +3 (9 voturi)    
      Dati-le tinerilori o sansa! (Vineri, 16 ianuarie 2009, 14:25)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui Nautilus

      Eu am lucrat in domeniul public(in Germania).
      Am fost pensionat (nu:m-am pensionat)la 65 de ani.Mi-as fi dorit sa muncesc inca niste ani,ptr.ca ma simteam inca prea "tanar",dar legea nu s-a discutat!
      In locul meu a venit o tanara absolventa,care cu toate ca a avut o diploma buna,totusi a avut la inceput probleme ei.Dar aceasta tanara a avut vointa,a mers la cursuri de specializare si cursuri oferite de firme private.Astazi,dupa un an,se vad roadele harniciei,perseverentei si bunavointei ei!
      De asta cred ca ar fi salutar,ca sa li se dea si tinerilori o posibilitate(nu tinerilori de cumetrie,ci celor,care sunt intreadevar o capacitate in domeniu).Cu toate ca inceputul ptr.ei va fi cu stangul(teoria este una si practica alta),dar sa fie ajutati cu metodele expuse mai sus.
      P.S.:astazi sunt solicitat de fostul meu birou,sa mai ajut la "stramtatura"si sunt compensat pe ore si acest lucru este permis pana la o anumita limita. Nu este cine stie ce,dar ptr.ego-ul meu este un balsam:stiu ca nu sunt
      un bosorog senil,ci ca mai sunt de folos cu ceva!
      • -2 (6 voturi)    
        Romania (Vineri, 16 ianuarie 2009, 15:31)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Victor

        Comparati Germania cu Romania? Haideti sa fim seriosi totusi si sa facem astfel de comparatii cand va fi cazul.
        Intai sa avem si noi 1000 km de autostrada si apoi mai putem discuta.
        • +2 (2 voturi)    
          Si de ce nu?Legea nu este inventata de nemti (Vineri, 16 ianuarie 2009, 16:08)

          Victor [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          D-nule Alexandru,eu nu am comparat,ci am dat numai un ex.real.Si in paranteza am spus care ar trebui sa fie modalitatea!
          Daca,traim inca cu impresia :noi suntem romani si aia sunt nemti,cred ca atunci ar trebui sa lasam totul balta,sa ne reintoarcem acolo de unde am inceput.
          Cu putina vointa si cap se rezolva orice situatie.
          Dar noi nu vrem,nu vrem sa ne comparam cu nemtii,care sunt renumiti ptr.corectitudine
          punctualitate,noi vrem sa traim mai departe
          in mediocritatea noastra,ptr.ca asa este mai comod.
      • 0 (0 voturi)    
        Comunici cu biroul? (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 1:51)

        jorjepetrescu [utilizator] i-a raspuns lui Victor

        Iti dai seama ca incalci principiile basbociste?
        Nu conteaza ca mai poti fi de folos!
  • 0 (6 voturi)    
    de ce doar persoane din conducere (Vineri, 16 ianuarie 2009, 13:43)

    irina [anonim]

    De ce doar persoane cu functii de conducere aflate la virsta de pensionare? Asta chiar este discriminare si o sa aiba probleme cu legea. Sau ii scoti la pensie pe toti cei care au virsta si vechimea legala (indiferent daca sunt sau nu cu functii de conducere), sau pe niciunul.

    Daca tot vrei sa eliberezi locuri pentru tineri, le eliberezi pe toate. Ca doar nu ii faci sefi din prima, sunt niste trepte pe care trebuie sa le parcurga si daca nu sunt locuri libere nu pot face acest lucru.
    • +3 (7 voturi)    
      citeste atent inainte de a da cu gura! (Vineri, 16 ianuarie 2009, 13:58)

      Anton [anonim] i-a raspuns lui irina

      Articolul spune "Persoanele din administratia publica si care au implinit varsta de pensionare vor fi obligate sa iasa la pensie incepand cu luna februarie....El a aratat ca masura va viza SI 6.500 de persoane din administratia publica avand functii de conducere".
      Deci nu DOAR pers cu functii de conducere ci SI acestea!!!!
      Ce va mai place sa va dati cu parerea inainte de a pricepe!!!!
      • -2 (4 voturi)    
        Ho! (Vineri, 16 ianuarie 2009, 14:28)

        irina [anonim] i-a raspuns lui Anton

        Esti cumva printre cei vizati ca sari asa sa dai cu parul? As intelege sa ma iei la bataie pentru ceva mai serios, dar asa, nu cred ca merita.
    • 0 (2 voturi)    
      de ce doar (Vineri, 16 ianuarie 2009, 14:53)

      radu [anonim] i-a raspuns lui irina

      N-ai inteles textul, dar nu esti singurul. De masura sunt afectate 21.000 persoane (functionari publici ce au atins varsta pensionarii), din care 6500 ocupa functii de conducere. Nu se aplica discriminatoriu celor cu functii de conducere, nici nu avem (sau poate avem, dar nu la asta se refera autorul) 21000 functionari sefi.
  • +1 (3 voturi)    
    bravo (Vineri, 16 ianuarie 2009, 13:53)

    alex_1 [utilizator]

    ordonanta avea un scop prea larg... e bine ca scopul acestui memo este precis si exact la tinta. Poate intradevar ar fi bine sa includa si alti cvasibugetari (regii autonome, etv) + niste profi...
  • 0 (6 voturi)    
    *** (Vineri, 16 ianuarie 2009, 13:53)

    adriana [anonim]

    e drept vor fi platiti cu salariul minim pe economie si se vor face economii la buget. asta e si ideea nu?
    dar se va micsora numarul de someri in plus vor avea ocazia sa avenseze...dar asa , daca stau someri pana la 40 de ani cum se pot realiza
    apoi intervine problema varstei, nu-i mai angajeaza nimeni etc...
    nu e mai bine ca fosilele ceausiste cu salarii imense sa-si vada de batranete si sa-si manance linistiti pensia?
    nimeni nu este de neinlocuit !
    cimitirul e plin de cei care se cred unici , capabili si experimentati
  • +3 (7 voturi)    
    VICTORIE (Vineri, 16 ianuarie 2009, 14:10)

    sorin [anonim]

    bravo! bravo! bravo! era si timpul sa se faca loc si pentru tinerii absolventi. bravo!
  • +1 (7 voturi)    
    victorie (Vineri, 16 ianuarie 2009, 14:11)

    SORIN [anonim]

    FELICITARI DOMNULE BOC
  • 0 (6 voturi)    
    DREPTATE (Vineri, 16 ianuarie 2009, 14:39)

    BAIESU [anonim]

    se fac pasi pentru schimbarea generatiilor care trebuie sa se faca fara suparare nimeni nu este de neinlocuit !
  • +4 (4 voturi)    
    Gargara ieftina (Vineri, 16 ianuarie 2009, 14:52)

    hsl [utilizator]

    De parca nu puteau face asa din prima!
    Ordonanta a fost inca de la inceput sortita esecului; o astfel de masura, DACA se incadreaza in normele legale, ar fi foarte bine venita dar cred ca ar trebui vizati si cei care detin cel putin 2 slujbe la stat (de exemplu consilier in nu stiu ce minister si director de regie autonoma), eu nu cred ca ai timp fizic sa le faci bine pe amandoua.
  • 0 (4 voturi)    
    Asa (Vineri, 16 ianuarie 2009, 15:27)

    jixi [anonim]

    Asa dispar dinozaurii !!
  • +2 (2 voturi)    
    inghesuiala mare pe bugetul statului !!!! (Vineri, 16 ianuarie 2009, 15:40)

    ionelcoroiu2009 [utilizator]

    Bugetul = o vaca de muls de la revolutie incoace !
    Sa vedem cind nu va mai avea lapteeeeeeee !!!!
    Tinerii ar fi bine sa lucreze in sfera privata - fara exceptie , ca bugetarii sunt ca si .... (vai de capul lor) profesional vorbind .Numai cui nu-i place munca tinde spre sfera bugetara.
  • +2 (2 voturi)    
    Pensionare fortata la stat (Vineri, 16 ianuarie 2009, 16:27)

    Ariel [utilizator]

    Bravo! Perfect! Dupa cum se stie in toata lumea, statul este cel mai prost si stupid administrator. Fapt dovedit cu varf si indesat in socitatile totalitare de tip comunist. Multe firme particulare vor profita angajandu-i pe cei mai buni din cei proaspat pensionati in folosul bunului mers al afacerii. Spre deosebire de stat, societatile particulare stiu gfoarte bine sa foloseasca competenta si experienta. Statul promoveaza nepoteii si pilele care se inghesuie la stat fiindca nu prea sunt buni in alta parte sau nu pot sari direct in posturi banoase..
  • +2 (2 voturi)    
    O noutate ? (Vineri, 16 ianuarie 2009, 17:59)

    Duiliu [anonim]

    Eu am implinit in anul 2000 60 de ani de viata. Am fost "restructurat" pe motive "umanitare". Tu daca pleci acum, ai drept la pensie. Daca nu spunene pe care dintre tinerii pe care ii ai in subordine ii vrei sa ii vezi cersind pe strada ? Cunosc aceasta tehnologie de distrus oameni. Multumesc.
  • -2 (2 voturi)    
    pensia (Vineri, 16 ianuarie 2009, 18:23)

    pusy_55 [anonim]

    daca este pensie,pensie sa fie.nu mai ocoliti cu diferite tertipuri,ca sunt actori remarcabili,profesori eminenti,doctori fantastici etc.daca sunt pensionari sa fie pensionari. ce se intampla in romania nu mai sunt actori,doctori sau priofesori tineri si capabili? sunt dar nu pot promova din cauza acestor pensionari.corect pensie si restul pe diferite cai,daca doresca,contracte separate conform codului civil. ori daca acesti pensionari care doresc sa mai munceasca dupa pensie(categoria actorilor,doctorilor si profesorilor)sa iasa la pensie la 100 ani,asa poate se mai satura de bani. apropo a-ti auzit vreun strungar,sudor,cooperatist al pamantului ca dupa pensie se mai duce la vechiul loc de munca? nu. eu sunt pensionar,stau acasa desi am avut propuneri de a mai lucra pe sume bune,dar nu vreau.vreau sa traiesc cum consider eu ca este bine .
    • 0 (0 voturi)    
      Da (Marţi, 20 ianuarie 2009, 13:31)

      hsl [utilizator] i-a raspuns lui pusy_55

      stiu macar un lacatus si un electrician, iti trimit numerele lor de telefon ca sa vorbesti cu ei daca nu ma crezi (ambii au iesit la pensie in 2000 si muncesc de 9 ani).
  • +2 (2 voturi)    
    batrinii (Vineri, 16 ianuarie 2009, 20:13)

    virgil [anonim]

    si eu am aproape virsta pensionarii si sint bugetar (medic). stau pe net si ma minunez ce prostii spuneti.
    ca sa foemzi un medic bun nu ai nevoie doar de bunavointa (si multi tineri nu au din pacate) dar si de timp si multi se plictisesc sa piarda timpul invatand fara sa cistige.
    bucurati-va o sa aveti cine sa va ingrijeasca!
    sistemul privat este, din pacate, slab inca.
  • -2 (2 voturi)    
    Ciclul de generatii (Vineri, 16 ianuarie 2009, 21:11)

    Geriatric [anonim]

    Stiu ca s-a scris mult pe tema celor care trebuie sau nu pensionati. Si exista multe puncte de vedere aparent antagonice dar cu valoare de adevar.
    Eu am lucrat in constanta la inspectoratul scolar, intr-o directie mai speciala, care presupunea multa responsabilitate. Aveam o echipa formata de o directoare tanara cu medie de varsta 29 de ani, eu am 25, proveniti din mediul universitar, cu calificari si diplome luate in tara si strainatate. Dupa 1 an de zile, toti am fost mutati in alte parti sau fortati sa plecam pentru ca existau in sistem persoane care se apropiau de varsta pensionarii si pentru a iesi cu pensii mari aveau nevoie de posturi de conducere...Experienta sau know-how la aceste persoane...nici pe departe...nu foloseau decat instrumentele create de noi sau copiau proiecte facute de fosta echipa...Majoritatea femei si neveste sau amante de potentatii cu stele pe umeri...care abea-si mai tin flatulatiile...
  • 0 (0 voturi)    
    salutare pensie! (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 7:35)

    ancuta [anonim]

    Salut masura care impune plecarea la pensie a celor care deja au varsta si vechimea necesara conform legislatiei in vigoare! Oricum eu am deja dosar depus. Astept sa primesc confirmarea si plec spre alte joburi la care am tot visat cat timp am fost prinsa in program de birou. Dupa zeci de ani petrecuti in program fix, orice om isi doreste sa faca si altceva . Cei din generatia 60 sau foarte aproape de acesta varsta nu au avut prea multe alternative de joburi. Cand lumea romaneasca s-a pus in miscare noi eram deja formati inspre a "merge" la serviciu. Nu realizam ca mai putem face si altceva, acel ceva in care sa ne regasim. Asta voi face dupa venirea deciziei, ceva in care sa ma simt implinita, ceva in care sa ma regasesc. Pensionarilor si viitorilor pensionari va amintesc ca sunteti bineveniti in cluburile pentru varstnici, in fundatii pentru activitati de voluntariat, chiar si in firmele private. Daca nu va suna convingator, haideti sa infiintam un club de discutii pe net. Haideti sa traim frumos, sa ne sustinem copiii si nepotii cu seninatate si bucurie. Dincolo de "serviciu" mai este o viata!
  • 0 (0 voturi)    
    pensionari (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 11:55)

    elena [anonim]

    In ultimii 20 de ani,toti bugetarii fara pile erau obligati sa se pensioneze.Deci aproape toti care muncesc si au si pensii sint >tot ei<Le-a venit rindul,in sfirsit.Acasa e f.bine,chiar daca ai 60 de ani si te distrezi 4-5 ore pe zi cu internetul-Daca avem minte in cap trebuie sa acceptam ca sintem trecatori pe lumea asta.
  • 0 (0 voturi)    
    pensionari (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 12:11)

    ion [anonim]

    Afara cu bosorogii din serviciu. Sa mai lase pe cei tineri ca mine. Am 60 de ani, stiu programare, stiu sa navighez (pe internet nu ca altii) si nu invat pe nimeni ceea ce stiu. Deci as fi salariatul ideal.
  • 0 (0 voturi)    
    Tinerii... (Sâmbătă, 17 ianuarie 2009, 12:19)

    Micapora [anonim]

    Imensa majoritate a tinerilor fug ca Nefartate de tamaie, atunci cand aud de program (zilnic) de OPT ore si de salariu de numai cateva sute de euro BRUT. Programul de opt ore li se pare ceva utopic, daca nu cumva o ...barbarie. In serviciile descentralizate/deconcentrate (ale ministerelor) un CONSILIER (functzia cea mai tazre) debutant are sub sapte milioane salariul BRUT. Iar salariul maxim, dupa 20 de ani vechime (cand se presupune ca i poarcurs TOATE treptele, gradatiile... este de 19 milioane BRUT.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by