Viitorul ministru al Mediului: Taxa auto trebuie nuantata, nu anulata

de D.G.     HotNews.ro
Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 17:07 Actualitate | Esenţial


Taxa auto va trebui nuantata, urmand a fi platita in functie de gradul de poluare al masinii, stabilit dupa noxele emise, si nu dupa vechimea autovehiculului, a declarat, sambata, candidatul PSD pentru ministerul Mediului, Nicolae Nemirschi, avizat favorabil pentru acest portofoliu, informeaza NewsIn.

"Taxa auto trebuie nuantata, nu anulata. Lucrurile trebuie diferentiate. E nevoie de un certificat de noxe clar, in care sa fie stabilit exact cat se plateste in functie de cat polueaza masina, iar nu sa conteze daca aceasta e la prima sau la a cincea inmatriculare", a spus Nemirschi.

El a adaugat ca taxa deranjeaza ca valoare, iar prezentul act normativ trebuie sa fie revizuit, propunand chiar crearea unor roviniete care sa limiteze accesul in centrul orasului al masinilor cu grad mare de poluare.

"Actuala lege nu e in regula si trebuie revizuita. (...) Cred ca vor trebui facute niste inele in oras, prin care masinile care polueaza foarte mult sa fie impiedicate sa ajunga in centrul orasului. Cei care au astfel de masini le-ar putea lasa la periferie, iar de acolo sa ia tramvaiul", a mai spus ministrul desemnat al Mediului.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3392 vizualizari

  • +4 (8 voturi)    
    BRAVO (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 17:31)

    Radu [anonim]

    de trei ori Bravo. Asa se face in majoritatea tarilor civilizate. Sunt de acord si cu limitarea accesului in centrul oraselor a vehiculelor poluante, m-am saturat de camioane fumigene care te omoara cu zile.

    Sper totusi ca nu l-am deochiat pe ministru si ca va ajunge sa implementeze ce declara. Ma tem ca populismul gaunos din partidul lui sa nu il impiedice.
  • -3 (13 voturi)    
    mai, pesedila, nuantiaz-o prin neantizare (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 17:37)

    Doboritorul de Bizoni [utilizator]

    taxa lui Citroeneanu este o porcarie majora.
  • +1 (11 voturi)    
    Platita anual.. (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 17:41)

    Adrian E [anonim]

    Si avandu-se in vedere ca nu poate sa depaseasca in nici un caz valoarea masinii de 2-3 ori cat este acum. Taxa sa fie platita anual,avandu-se in vedere veniturile nete medii ale romanilor.
    Aici trebuie lucrat,nu puneti taxa in valoare de cateva zeci de ori mai mare decat salariul unui roman.
    Treziti-va odata guvernantilor ...!!.
    • +1 (7 voturi)    
      Extra birocratie (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 18:25)

      Costache Ionescu [anonim] i-a raspuns lui Adrian E

      Tot ce a propus Nemirschi va implica, in mod automat, o crestere a birocratiei si coruptie in sistem.

      Considerand ca e "frate" cu Mazare, nu ma mira...
    • +2 (6 voturi)    
      Am-platit-deja (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 20:18)

      Am-platit-deja [anonim] i-a raspuns lui Adrian E

      Nu mi se pare normal ca aceia care AU PLATIT DEJA taxa de poluare sa mai plateasca ceva, gen rovigneta sau taxa anuala.
      NU TREBUIE PLATIT DE 2 ORI acelsi lucru.
      Atenti, deci, la ce mai propuneti!
      • +1 (3 voturi)    
        rovigneta (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 21:36)

        meme [anonim] i-a raspuns lui Am-platit-deja

        normal ar fi sa nu se mai plateasca inca o rovigneta, ci aceasta sa fie data soferilor atunci cind au platit taxa de poluare.

        mi se pare corect sa fie o taxa anuala in functie de noxe - totusi nu exagerat de mare cu gindul de a trage toate pieile posibile de pe soferi. noxele ar trebui masurate la fiecare verificare tehnica a masinii. masinile se mai si uzeaza. dupa 5 ani o masina poate sa polueze mai mult decit atunci cind a fost inmatriculata.
        • +1 (3 voturi)    
          Am-platit-deja (Duminică, 21 decembrie 2008, 1:38)

          korellus [utilizator] i-a raspuns lui meme

          Nu ne contrazicem.
          O masina, la fiecare verificare RAR, poate "retrograda" la noxe.
          Dar pentru cei ce AU PLATIT DEJA, banii dati deja trebuie dedusi din eventualele plati ulterioare.
  • +4 (6 voturi)    
    asa coane!! (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 18:40)

    vaxus [anonim]

    E asa mai venim de acasa!!!
    pai nu asa scrie la lege: poluatorul plateste!!! daca face treaba buna, acest ministru nr va face sa uitam ca e baiatu rupt de la sufletul lui Mazare!!!
    Acuma astept acte normative marete de la Elena. Marete pentru Patrie si popor nu pentru galinacee
  • +3 (5 voturi)    
    ecologie (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 18:41)

    eco [anonim]

    Mun. Bucuresti ar trebui sa aiba cel putin un inel de acest fel, iar in zona centrala sa nu mai intre masini decat minim euro3 sau chiar euro4, restul sa isi lase masinile la marginea orasului.

    In alte orase mari exista taxe care limiteaza accesul masinilor personale in centru in ansamblu, indiferent de gradul de poluare. In centrul bucurestiului ar trebui sa intre doar mijloacele de transport in comun, taxiurile si aprovizionarea. Atat. In felul asta, ar scadea drastic poluarea si aglomeratia de masini.
    • 0 (6 voturi)    
      Cum (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 20:24)

      x [anonim] i-a raspuns lui eco

      Cum vom sti care e gradul de poluare a unei masini in trafic?
      Vor fi masinile vopsite distinctiv?
      Vor avea abtibild in interior? (Daca se falsifica pasapoarte si dolari, de ce sa nu sa se poata falsifica un lucru mai simplu.)
      Atentie la ce propuneti, sa nu regretati apoi!
      • 0 (6 voturi)    
        Pai (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 21:35)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui x

        de ce mai folosesti bani atunci? Doar se falsifica pasapoarte si dolari.
  • +3 (5 voturi)    
    iarba fiarelor (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 18:49)

    constantean [anonim]

    Nicolae Nemirschi,iarba fiarelor unde nu a ajuns mazare [ primarul CONSTANTEI]pana acum va ajunge de acum incolo PLAJELE vor intra de acum pe mana lui mazare cu ajutorul lui Nicolae Nemirschi atunci sa vedeti fratilor jafuri
    • -2 (2 voturi)    
      de ce jaf? (Duminică, 21 decembrie 2008, 13:38)

      nicksone [utilizator] i-a raspuns lui constantean

      crezi ca fuge cineva cu plajele? ai auzi t ca vrea sa faca o insula cu cluburi in mijlocul lacului? nu tin neaparat cu Mazare, ma deranjeaza interlopismul sau, insa omul asta a calatorit, s-a inspirat si uite ca are cu cojones sa puna in practica ce doreste. sigur va fi mai bine...
  • -2 (4 voturi)    
    nuantare taxa auto (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 20:01)

    viorel dumitru [anonim]

    Cred ca , pe langa Blaga care a facut treaba la interne , Berceanu pe drumuri ....cat de cat , era timpul sa vina si cineva cu o idee destul de buna pentru taxa auto. Bravo Nemirschi. Cu astfel de idei , poate se va schimba ceva in tara asta , dupa atatia ani de " furaciune ".
  • +4 (6 voturi)    
    Mariti baza de taxare si micsorati taxa (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 20:02)

    Vasi [anonim]

    Pentru ca romanii sa nu se mai revolte , aceasta taxa trebuie sa se bazeze pe niste principii sanatoase si care sa urmareasca si alte scopuri decit sa adune bani la buget.
    Principii:
    1. Sa plateasca TOTI poluatorii (nu numai masinile care se inmatriculeaza prima data in RO.
    2. Taxa sa fie anuala , platibila in 3-4 transe, ca la impozite.
    3. Sa fie bazata pe o modalitate de masurare/evaluare a poluarii produse care sa se masoare la doi ani, odata cu Revizia Tehnica de la RAR. Daca introduci sisteme antipoluante , sa se micsoreze taxa din acel moment. Acesta este un rol educativ de micsorare a poluarii. Isi atinge obiectivul.
    4. Sa plateasca si alti poluatori, pentru a permite reducerea taxei. MArii poluatori auto sunt camioanele vechi, utilajele, tractoarele. Dar pot fi si centralele Termoelectrica , uzinele de Aluminiu, SIDEX, chimice, etc.
    5. Masinile cu un grad mare de poluare sa nu poata intra in centrul oraselor decit daca platesc o taxa de poluare urbana. In acest fel se mai descongestioneaza si traficul. Nu mai vezi masini vechi de 25-30 ani care scot fum gros si nu platesc nici o taxa pentru ca au fost inregistrate in RO acum 25 de ani. este INCORECT si atunci romanii refuza sa plateasca. Faceti o lege CORECTA si adaptata la situatia Romaniei si atunci ea va fi acceptata de toti cei corecti.
    6. Sa se scoata o taxa similara care a fost introdusa in costul benzinei acum citiva ani si de care am uitat cu totii. Nu poti taxa de doua ori pentru acelasi lucru.
    • +1 (5 voturi)    
      Am-platit-deja (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 21:28)

      Am-platit-deja [anonim] i-a raspuns lui Vasi

      Repet: am platit deja taxa.
      Nu mai vreau nimic "anual" sau "in benzina".
      Daca polueaza, cei care nu au platit pina acum sa plateasca de acum inainte.
      Asigurati-va ca propunerile nu fac rau altora!
    • +3 (3 voturi)    
      Depinde (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 21:41)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui Vasi

      "Masinile cu un grad mare de poluare sa nu poata intra in centrul oraselor decit daca platesc o taxa de poluare urbana."

      Cat de mare e acel grad de poluare? Chiar acum cateva zile l-am vazut pe unu, iar in urma lui, vreo 500 de m, nu mai puteai respira de cat fum scotea cazanul pe care-l conducea. Astfel de masini ar trebui interzise.
    • +1 (1 vot)    
      ai mare dreptate (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 21:48)

      dany [anonim] i-a raspuns lui Vasi

      .....problema este, daca este cineva interesat sa aplice astfel de principii corecte, in loc sa impuna o "simpla" taxa, platita o singura data, si in cuantum cat mai mare, si asta inainte de a-ti putea inmatricula masina, in asa fel incat sa fii constrans s-o faci.
      De ce ne e asa greu sa luam exemplul tarilor din vest (ex. Germania) ............
      De fapt , stiu de ce ne e asa greu.............
      <<PENTRU CA NU SUNTEM NEMTI>>
    • -1 (1 vot)    
      RE: Mariti baza de taxare.... (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 23:29)

      MLZ [anonim] i-a raspuns lui Vasi

      ... ai dreptate, dar cu o mica corectie:

      Principial este sa platesti CAT poluezi, nu CAT AI PUTEA SA POLUEZI, nu?

      Deci nu merge, principial, ca taxa sa fie anuala. Ar fi o aproximatie prea grosiera ..... ori noi vrem sa fim cat mai aproape de adevar....

      Sa ma puna sa montez un dispozitiv (cat poate sa coste, 2-300 EUR) la esapament (care sa-mi masoare poluarea) sunt de acord, dar sa platesc poluare si cat masina sta pe dreapta .... nu prea e principial. Ia compara un taximetrist cu un tataie de 70 de ani .... conduc acelasi timp (presupunand chiar ca au acelasi model de autoturism)!?!

      Si asta asa, ca sunt pentru ecologie ca idee, nu ca poluarea auto ar fi chiar o tragedie planetara ..... vezi si:

      http://video.google.com/videosearch?q=great+global+warming+swindle&emb=0&aq=0&oq=great+global+wa#
  • 0 (6 voturi)    
    O LEGE DE TOT R_ _ _ _L (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 20:07)

    Robert [anonim]

    O LEGE DE 2 LEI!!! Pt ce mi-am luat masina? ca sa merg cu metroul la unirii? daca vreau sa ajung la ora 12 noaptea la unirii, sun obligat sa dau bani pe taxi ca asa vrea asta? A plecat un nesimtit si a venit altul!!! ASTA E NIVELUL DE TRAI IN ROMANIA!!!! DACA TOATA LUMEA AR AVEA 1500 de euro pe luna salariu, sunt sigur ca nimeni nu ar mai lua masini din 90!!! DAR NIVELUL DE TRAI IN ROMANIA E DE C_ _ _ T!!! eu nu zic sa se scoata taxa! sa se lase asa cum e!!! O LEGE DE TOT R_ _ _ _ _ L!!!!
    • +3 (5 voturi)    
      Mda (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 21:37)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui Robert

      exemplul perfect de om nascut cu posteriorul in masina.

      Daca tu ai avea 1500 de euro pe luna probabil ti-ai fi luat un cazan si mai mare si ai fi spus "daca toata lumea ar avea 2500 de euro pe luna"...
      • 0 (0 voturi)    
        ESTI UN MARE TARAN (Duminică, 21 decembrie 2008, 1:06)

        Robert [anonim] i-a raspuns lui soferul

        nu taranule! am 1400 de euro pe luna si nu am un cazan! dar ii inteleg pe cei care care nu au asa un salariu si nu isi permit o masina noua! sunt revoltati de aceasta lege si au dreptate!DACA AM MASINA DE CE C***T SA MERG CU RATB_UL DE 2 LEI DIN BUCURESTI? Nu uitati de unde ati plecat taranilor!!!
        • 0 (0 voturi)    
          bucurestean de rahat! (Duminică, 21 decembrie 2008, 13:18)

          clujean [anonim] i-a raspuns lui Robert

          ieri am fost in asa-zisa noastra capitala si oi mai trece eventual ca sa rup Ardealu de voi, jegosilor! atata nesimtire si mocofanie ca in orasul ala rar se vede! cat despre masini, eu v-as interzice sa mai puneti curu in masina, neam de slugi obraznice! auzi, de aia si-a luat masina, ca sa mearga cu buzul? pau nu-ti lua masina, neam de straitza, ca nu e un drept fundamental, ci un lux! ce lume de rahat, in care golanii fac legea, e scarbos!!!!!!!!
          • 0 (0 voturi)    
            TARAN VENIT DE LA COADA VACII (Duminică, 21 decembrie 2008, 15:34)

            Robert [anonim] i-a raspuns lui clujean

            BAI TARAN VENIT DE LA COADA VACII!!! DACA TU STAI LA TARA SI NU TREBUIE SA TE DEPLASEZI CU MASINA, ASTA E TREABA TA!!! EU MI-AM LUAT MASINA SA MA DEPLASEZ CU EA ORIUNDE VREAU!!! NU SA O TIN IN FATA BLOCULUI!!! STAI DRACU LA TINE IN CURTE SI TACI DIN GURA TARANULE!!!
  • 0 (2 voturi)    
    MEDIU (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 21:11)

    SOROS [anonim]

    CONSTAT CA ,IATA, MEDIUL SE REDUCE LA AUTO.....GRAV!!!
    CHESTIUNEA ESTE MAI AMPLA SI TREBUIE ABORDATA STIINTIFIC SI SOCIAL.
    DACA DOAR LA COMERTUL CU MASINI SE GANDESTE......HALAL!!
    SA AUZIM DE BINE!
    LA MULTI ANI!
  • +1 (3 voturi)    
    taxa (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 21:36)

    Marius - Berlin [anonim]

    ... opinie clar definita a noului ministru... taxa gandita de el este exact ceea ce se aplica acum in Germania... bravos.
    • 0 (0 voturi)    
      alt ministru care inventeaza "apa calda" (Duminică, 21 decembrie 2008, 15:54)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui Marius - Berlin

      I-a luat vreo 3h sa citeasca legislatia germana
  • +4 (4 voturi)    
    mda (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 21:39)

    dfskldjnsln [anonim]

    Taxa trebuie mentinuta pt a evita sa ajungem cimitirul de masini al nemtilor etc de asemenea pt ca familiile, prietenii, copiii astora care-si cumpara masini second sa respire un aer mai curat (ei oricum la ei nu se gandesc...). trebuie facuta distinctie intre cine isi poate permite o masina si cine nu... a ajuns orice tampit(a) sa aiba masina... vrem nu vrem trebuie sa acceptam asta. Cine isi poate permite bine, cine nu (adica marea majoritate) are la dispozitie mijloace de transport in comun etc... se poate trai f frumos si fara masina! dar la noi nu domne, trebuie sa se iasa in tara, sa se faca scandal, interese, mafii, speculatori... ca asta-i tara. si trebuie sa se inteleaga de la cei de sus pana la ultimul om care si-a luat o masina de 1000 euro din germania de ex...
    • +2 (6 voturi)    
      Asa e! (Duminică, 21 decembrie 2008, 0:23)

      petrem [utilizator] i-a raspuns lui dfskldjnsln

      In tara asta tampitii nu trebuie sa aiba masini, numai desteptii!
      La naiba de ce l-om fi impuscat noi pe Ceausescu?? Ca el rezolvase aceasta problema! Categoric nu oricine isi permitea o masina pe vremea lui!!
      A! stai nu noi l-am impuscat ... dar asta nu mai conteaza ...
      Si oricum, a fost degeaba ... ca mai sunt prea multi de impuscat.... fara sa-i punem la socoteala pe cei care l-au impuscat pe el...
      • 0 (2 voturi)    
        daca n-ai masina straina esti un parlit (Duminică, 21 decembrie 2008, 9:39)

        ionutstefan [utilizator] i-a raspuns lui petrem

        Colegule sa inteleg ca tu nu esti nici prea destept, si inca regreti vremurile in care stateai la coada la paine de la ora 5 dimineata. Eu cred ca "dfskldjnsln" are dreptate, taxa a fost bagata pt a se stopa importul de cataracte din strainatate si pt a incuraja cumparatorul (adica pe astia ca tine pt care presupun ca Loganul e o masina de kkt, si numai bmw-urile, audi-urile si volkswagen-urile sunt masini adevarate ) sa cumpere masini noi in special romanesti. Daca noi prin programul REMAT incercam sa scapam de toate rablele de ce sa mai aducem altele din strainatate?
        Daca ai fi fost si tu printr-o alta tara ai fi observat ca mult mai multa lume foloseste transportul in comun decat masina, deci daca n-ai masina foloseste metroul, troleu etc. sau bicicleta.
        • +1 (1 vot)    
          iar daca nu am dreptul la o masina cum se cheama? (Duminică, 21 decembrie 2008, 12:11)

          petrem [anonim] i-a raspuns lui ionutstefan

          Comentariul meu era ironic ... dar vad ca nu toti pot intelege ironia.
          Nu regret acele vremuri, dar altii o fac si cauta sa le reinvie. La fel ca atunci ei stabilesc cine are dreptul si cine nu la anumite lucruri, cum ar fi o masina.
          Toti ii dati inainte cu starea tehnica proasta pe care o pot avea masinile din vest, dar ca solutie in mod paradoxal gasiti taxa! Si vi se pare o chestie desteapta!!!
          E ca si cum in eventualitatea faptului ca ti se strica robinetul si il inunzi pe vecin consideri ca cea mai buna solutie este sa-i platesti lunar vecinului zugraveala!
          Daca chiar va ingrijoreaza starea tehnica a masinilor solutia corecta este ca verificarile tehnice sa se faca pe bune la RAR, si eventual la masinile de peste 10 ani sa se faca anual! Dar coruptia e prea mare si nimeni nu doreste sa ia masuri ...
          Iar in ceea ce priveste Loganul ... nu e "o masina de kkt" ci doar o masina extrem de scumpa pentru dotarile ei ...
          Si nu e vorba de cat de des folosesc eu sau altii masina in oras, ci de libertatea de a o folosii, si de a o avea.
  • +3 (5 voturi)    
    Vasi ai uitat ceva... (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 23:18)

    gigi contra [anonim]

    7.sa plateasca imozite toti samsarii de masini aduse de dincolo . pe fiecare masina vanduta . fara a generaliza, cel mai mare scandal fata de taxa il fac acesti bisnitari ordinari , care au umplut tara de harburi . nu mai poti parca in marile orase de expozitiile lor cu vanzare....
  • +5 (5 voturi)    
    CE E DE FACUT???? (Sâmbătă, 20 decembrie 2008, 23:21)

    Maria [anonim]

    Cata treaba e de facut la Ministerul Mediului! Oare numai, masinile polueaza? Si numai aerul este poluat???Ce ne facem cu apele puternic poluate, infestate cu diverse otravuri si care ajung in apa noastra de baut in preparatele alimentare?? Ce ne facem cu solul infestat cu pulberi ale metalelor grele si alte otravuri periculoase???Si care ajung in corpurile noastre?? Ce ziceti de "poluarea excesiva de la Copsa Mica", poluarea tuturor factorilor de mediu cu pulberi ale metalelor grele??ce ziceti ca aceste otravuri se plimba nestigherit prin organismele noastre fara voia noastra??
    DOMNULE MINISTRU, VA ROG SA VERIFICATI, care este starea medilui in Copsa Mica!!
    VA MULTUMESC , astept ca si la Copsa Mica sa respiram aer curat!
    VA UREZ SUCES!!
  • +5 (5 voturi)    
    De ce taxa de poluare? (Duminică, 21 decembrie 2008, 0:13)

    petrem [utilizator]

    E foarte ciudat cum toata lumea e de acord cu o taxa de poluare... Ca si cum cu acesti bani guvernul va face ceva ca sa curete aerul!
    Eu in 18 ani nu am vazut sau auzit de nimic in directia asta.
    Mai mult de ce sa plateasca utilizatorul unei masini aceasta taxa?? Ca doar nu el a FACUT masina sa polueze! Eu mi-as cumpara o masina electrica! Dar producatorii de petrol si guvernele nu le vor ... ar pierde prea multi bani!
    ... si uite cum se inghesuie prostii sa plateasca o taxa pe nimic, catre niste hoti isteti ...
  • 0 (0 voturi)    
    taxa auto (Duminică, 21 decembrie 2008, 2:08)

    constantin [anonim]

    in primul rand ar trebui anulata aceasta ordonanta data de vechiul premier pt. ai proteja interesele,iar dupa aceea daca vrem cu adevarat sa protejem mediul si sa reducem tentatia pt. masini euro 1si 2 taxa pentru euro 3, 4,5 ar trebui scoasa de tot.
  • 0 (0 voturi)    
    taxa-- (Duminică, 21 decembrie 2008, 2:20)

    ion ion [anonim]

    suntem un stat european ..sau asa ne place sa credem ,,zau taxa de poluare trebuie introdusa in valoarea carburantului... e la fel d normal ca si taxa pe apa pe care o bem nu conteaza cine suntem dar in functie de cat consumam platim..nimic nu e gratis .la fel nu conteaza ce masina avem ci cat o folosim ...NU?
  • 0 (0 voturi)    
    Aiureala! (Duminică, 21 decembrie 2008, 9:35)

    Adi [anonim]

    Totul e o sustinere mascata a industriei auto! Ne indeamna sa luam masini nepoluante noi , dar ia in calcul cineva cat polueaza industria auto ca sa se produca o masina noua? De ce nu este incurajata adaptarea masinilor vechi daca asta e problema! De fapt noi alocam extrem de multe resurese ca sa tot innoim parcul auto in loc sa-l adaptam si sa folosim resursele in alte scopuri. De ce trebuie inlocuita o masina la 9..10 ani? De ce sa nu le folosim 20 de ani de ani si am redus la jumatate poluarea cauzata de toata industria auto! In ce priveste ocolrea centrului oraselor sau interdictia de a patrunde in centru cu o masina poluanta este total nerealizabila la noi . Pentru asta trebuie amenajate locuri de parcare, infrastructura adaptata a transportului in comun, centuri ocolitoare ale tuturor oraselor - caci nu? cum sa nu intri prin centru daca orasul se traverseaza prin centru ? - ( de parca daca il traversezi la periferie poluezi mai putin ! )
    • 0 (0 voturi)    
      Subscriu (Duminică, 21 decembrie 2008, 16:13)

      Trifid [anonim] i-a raspuns lui Adi

      In plus ce te faci daca locuiesti in buricul targului dar nu suferi de masinita si folosesti din an in paste o berlina obosita (cazul meu pana de curand ) ?
  • 0 (0 voturi)    
    E foarte corect asa .... (Duminică, 21 decembrie 2008, 10:21)

    Ionut [anonim]

    Sa se plateasca o taxa in functie de zona in care locuiesti , urban/rural , e cel mai corect asa , cei care aglomereaza si polueaza zonele urbane sa plateasca nene , care stau la "Vascautii din Deal" sa plateasca mai putin nene , e normal .... ala ajunge de 3 ori pe an in orasele urbane si nu polueaza exagerat pentru ca foloseste masina preponderent extra-urban .

    Asa ca .... fitzosul care se da cu Jeep-ul pe Magheru , sa plateasca de 5 ori mai mult decat Gheorghe care locuieste in Sulina si face 3000 Km/an .

    Jos taxa !!!
  • 0 (0 voturi)    
    taxa de mediu (Duminică, 21 decembrie 2008, 14:58)

    nervosu [anonim]

    sa se plateasca o taxa modica in functie de gradul de poluare,de cat circul,in carburant,dar nu totul la inceput si discriminatoriu,doar cele care se inscriu acum ,parca cele inscrise deja n=ar polua.Astept un cap luminat in viitorul guvern.
    • 0 (0 voturi)    
      Poluare (Duminică, 21 decembrie 2008, 16:10)

      Trifid [anonim] i-a raspuns lui nervosu

      Nu mai vorbiti de poluare . Nu poluarea ii intereseaza , ca altfel ar fi fost o industrie intreaga care ar fi montat catalizatoare pe berline si le-ar fi transformat in Euro 4 . Este o taxa de sprijin a industriei auto , care se pare ca este supraextinsa (la nivel mondial ) si o sa crape mai devreme sau mai tarziu


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by