De la 1 august se suspendă circulația autobuzelor liniei 780 Gara de Nord - Aeroport

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 28 iulie 2021, 14:01 Actualitate | Esenţial


In aeroportul Otopeni
Foto: Hotnews
De la 1 august nu va mai exista autobuz direct între Gara de Nord și Aeroport, ci legătura va fi asigurată doar de trenuri, arată un anunț al TPBI. În zilele lucrătoare circulau cam două autobuze 780 pe oră. Pe zi sunt 36 de trenuri între Gara de Nord și Aeroport. Linia 783 Piața Unirii - Aeroport se menține în circulație cu o medie de 4 autobuze pe oră.

Va fi suspendată și linia 303 (Depoul Alexandria‎→Pecinișca)

Iată ce spune TPBI

În cadrul procesului de optimizare și integrare a transportului public la nivel regional, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) corelează tipurile de transport aflate sub coordonarea sa cu cele gestionate de alte instituții din zona metropolitană.

Astfel, începând cu data de 1 august a.c., liniile de autobuz 780 și 303 vor fi suspendate. Legătura dintre Gara de Nord și Aeroportul Internațional „Henri Coandă” Otopeni este asigurată și pe calea ferată, la o frecvență de 40 de minute, cu program non-stop și o durată a călătoriei de 20-25 de minute. TPBI precizează că, în cazul în care circulația trenurilor între Gara de Nord și Aeroportul Internațional „Henri Coandă” va fi întreruptă, va dispune reluarea temporară a funcționării liniei de autobuz 780.

Totodată, prin introducerea, tot de la 1 august, a noii politici tarifare, nu mai există o diferență între tariful pentru liniile regionale și cel al liniilor urbane, astfel încât călătorii pot folosi orice tip de linie cu același bilet. De aceea, în locul liniei 303 (Pecinișca – Depoul Alexandria), vor putea fi utilizate liniile 426, 427, 428 și 464.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2978 vizualizari

  • -1 (5 voturi)    
    O decizie proasta (Miercuri, 28 iulie 2021, 14:22)

    t4v1 [utilizator]

    Pentru ca autobuzul te lasa direct la Baneasa, Miorita, Piata Presei, Arcul de Triumf, Victoriei, Romana, Universitate, Unirii.

    Adica leaga de juma' de oras. Trenul ala leaga GN si atat.
    • +3 (3 voturi)    
      780 (Miercuri, 28 iulie 2021, 14:52)

      racing [utilizator] i-a raspuns lui t4v1

      Se suspenda 780 si nu 783 care merge la unirii.
  • +4 (4 voturi)    
    Poate mai aleg si altii trenul. (Miercuri, 28 iulie 2021, 14:28)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Trenul e viitorul transportului ecologic.
  • -2 (2 voturi)    
    Trenuri mizerabile care merg pe motorina (Miercuri, 28 iulie 2021, 14:54)

    mireb [utilizator]

    Am vrut sa folosesc trenul de la aeroport, dar cand m-am urcat in el mi s-a facut sila la cat de imputit era, vechi, stickere lipite pe pereti, praf, geamuri zoioase. Am coborat dupa 5 minute, am zis nu se poate bataia asta de joc si am luat autobuzul. Sunt unele cu vagoane rosii, nu cele noi.

    Zici ca e mai ecologic? Mergea pe cea mai ieftina si poluanta motorina existenta, iar cand ajungea in gara de nord, nu oprea arderea si imputea toata gara aia care si asa arata cum arata.

    Securistii si pilosii care au contractele de tren pe linia asta trebuie sa dispara.

    Partea buna e ca atunci cand vii din vest iti aduci aminte imediat de ce lucrezi acolo si nu acasa in Romania.
    • 0 (0 voturi)    
      mireb (Miercuri, 28 iulie 2021, 23:51)

      Constanti [utilizator] i-a raspuns lui mireb

      A spus corect: trenurile roșii au scaunele mizerabile, geamurile murdare și deteriorate, aerul condiționat nu funcționează deloc.

      Ar fi bine ca atunci când stau, aceste trenuri să oprească motoarele pe motorină, mirositoare și gălăgioase.

      Trenurile albastre au avantajul că au climatizare, dar nu la cota optimă.

      Din păcate, cele 25 de minute anunțate nu se respectă întotdeauna. Acum 3 zile am mers dinspre aeroport spre GN și a făcut 40 de minute. O pasageră i-a transmis vânzătoarei de bilete din tren să transmită mai departe că nu e normal ca trenul să facă atât de mult pe o distanță atât de mică.
      Respectiva vânzătoare a ridicat din umeri și atât. Lipsă de simț comercial și de atenție față de observația clientului...

      Pe ruta asta ar trebui niște vagoane noi, întreținute și funcționale. Sunt atât români cât și străini care le folosesc și-și fac o idee de serviciile oferite.

      E anormal să ai cale ferată nouă cu niște vagoane din anii 70 sau chiar mai vechi.

      Poate aude cine trebuie...
  • -1 (1 vot)    
    si daca e o problema? (Miercuri, 28 iulie 2021, 16:15)

    Vic_Tor [utilizator]

    trenul merge pe linie simpla ne-electrificata. daca e un accident ceva si se blocheaza traseul? stai in gara ca fraierul si pierzi avionul? de fapt problema e de rentabilitate, ca merg trenurile goale si nu acopera nici motorina trenului. ca investitia de milioane in proiect nu se va recupera niciodata


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by