Nicușor Dan: Bucureștiul este sufocat de mașini. E o chestiune care trebuie spusă şi trebuie asumată - trebuie să creştem preţul parcării- UPDATE

de Redactia     HotNews.ro
Joi, 3 iunie 2021, 11:19 Actualitate | Esenţial


Nicusor Dan
Foto: Agerpres
Primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, a declarat joi că oraşul "este sufocat de maşini" parcate pe trotuar şi pe prima bandă, iar preţul parcării trebuie să crească. "E o chestiune care trebuie spusă şi trebuie asumată - trebuie să creştem preţul parcării. Este absolut necesar, pentru a realiza acel echilibru în mobilitatea din oraş", a subliniat Nicuşor Dan.

"Chiar dacă am avea o cantitate nelimitată de bani în momentul ăsta, nu am putea să organizăm, să concepem, să executăm acele piste de biciclete pe care toată lumea le aşteaptă, pentru că oraşul acesta este sufocat de maşini parcate şi pe trotuar şi pe prima bandă. Şi aici intrăm într-un cerc vicios", a afirmat primarul, citat de Agerpres.

Prezent la dezbaterea pe tema transportului sustenabil în România, eveniment organizat de Asociaţia Green Revolution cu prilejul Zilei Mondiale a Bicicletei, Nicușor Dan a apreciat că "de zeci de ani maşina nu mai este simbolul prestigiului social" şi a mărturisit că în fiecare zi merge pe jos doi kilometri, de acasă la Primărie.

"E o chestiune care trebuie spusă şi trebuie asumată - trebuie să creştem preţul parcării. Este absolut necesar, pentru a realiza acel echilibru în mobilitatea din oraş", a subliniat Nicuşor Dan.

Municipalitatea va lua măsuri în urma cărora prima bandă de circulaţie a străzilor va fi eliberată de zeci de mii de maşini, a anunţat, joi, primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, care nu a dat însă detalii concrete despre acest proiect.

"În anul acesta o să vedeţi cu câteva zeci de mii de maşini mai puţin pe prima bandă. O să aflaţi. (...) Aşteptaţi momentul anunţului", a spus Nicuşor Dan, prezent în Parcul Regele Mihai I, la o dezbatere pe tema transportului sustenabil în România.

Edilul general a mai afirmat că piste noi de biciclete vor putea fi realizate abia după implementarea strategiei de parcare. "Pentru asta trebuie să eliberăm oraşul de maşinile parcate şi asta vine prin strategia de parcare. Deci, mai întâi strategia de parcare şi după aceea pistele de biciclete", a explicat el, potrivit Agerpres.

Potrivit primarului, în prezent, în Bucureşti, există doar 15 - 20 de kilometri de piste de biciclete amenajate conform standardelor. "15 - 20. Mult prea puţin, evident. Dar, repet, chiar dacă am vrea în momentul de faţă să facem nişte piste de biciclete, nu am avea unde, pentru că sunt maşini parcate peste tot pe prima bandă şi atunci primul lucru este să găsim, prin strategia de parcare, soluţii alternative pentru a muta maşinile de pe prima bandă, astfel încât să avem spaţiu considerabil. E inutil să ai o pistă de biciclete care nu e conectată cu altele", a menţionat el.

În opinia sa, sunt utile doar o parte dintre traseele stabilite prin proiectele pentru construirea pistelor de biciclete în Capitală cu ajutorul finanţării de la Ministerul Mediului.

"O parte din piste sunt bune, cum sunt acestea pe segmentul sud - nord, ele sunt bune. Sunt alte piste care sunt în momentul acesta inutile, cum este cea care merge din Grozăveşti până la Piaţa Unirii. O să mergeţi acolo şi o să vedeţi că nu circulă nimeni pe ea. Sunt altele care nu sunt în standarde. Teoretic ea se prelungeşte cu cea care pleacă pe Calea Victoriei în sus, numai că nu o foloseşte nimeni. În opinia mea, soluţia pentru pista care există în momentul acesta între Grozăveşti şi Piaţa Naţiunilor Unite este ca ea să fie comună pentru transport public şi biciclete. Adică să o facem mai largă. Pe ea să circule transport public şi biciclete şi pe celelalte două să circule autoturismele", a completat Nicuşor Dan.

El a calificat drept "o fanfaronadă" programul fostei administraţii de acordare de vouchere pentru achiziţia de biciclete. "Atât timp cât nu ai piste pentru biciclete, ce rost are să dai vouchere unor oameni care să îşi cumpere biciclete?", a întrebat edilul.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















20627 vizualizari

  • -5 (27 voturi)    
    Deci, (Joi, 3 iunie 2021, 13:52)

    unTaran [utilizator]

    Masinile parcate neregulamentar pe locuri de "parcare" pe prima banda pentru ca nu sint suficiente locuri de parcare in Bucuresti vor disparea datorita preturilor mai mari pentru parcari...
    • +4 (16 voturi)    
      Evident (Joi, 3 iunie 2021, 15:49)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui unTaran

      Daca te duci cu masina in Viena si parchezi aiurea pe prima banda, nu "dispare" masina? Apoi depinde de cate ori iti permiti sa platesti amenda pana renunti cu totul la masina.
      Desigur, Viena nu s-a transformat peste noapte si exista o gramada de parcari private unde vei plati o gramada de bani daca vrei sa tii o masina.
      Exista si in Bucuresti o gramada de spatii libere pentru parcat masini sau construit parcari, dar nu investeste nici un privat in asa ceva daca poporul poate parca "la liber" pe trotuare.

      Dar totul depinde de prioritati. Eu am dubii ca pentru locuitorii din Bucuresti este o prioritate sa mearga pe trotuare eliberate de masini. Vom vedea cati il sustin pe Nicusor Dan in aceasta directie.
      • +4 (12 voturi)    
        Da cateva exemple (Joi, 3 iunie 2021, 19:30)

        PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        "exista si in Bucuresti o gramada de spatii libere pentru parcat masini sau construit parcari"
        • -2 (4 voturi)    
          Cateva exemple.. (Vineri, 4 iunie 2021, 11:07)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

          1. Toate casele care au loc in curte, dar nu il folosesc si lasa masinile in strada. Exemplu ales la intamplare - Str. Mircea Vulcanescu - teoretic 2 benzi cu sens unic, practic o banda si trotuarele blocate.
          2. Spatii verzi in cartierele de blocuri unde se poate construi o parcare subterana cu 2-3 niveluri. Exemplu - gradinita 209 din Drumul Taberei.
          3. Toate spatiile care sunt parcari private la sol, pe un singur nivel, unde s-ar putea construi parcari cu 2-3 subsoluri + 2-3 etaje. Exemplu - Steko Parking langa parcul tribunalului, la Unirii.
          4. Toate cladirile care se construiesc de incepend de azi, fie ele case, blocuri sau spatii comerciale. Toate au potential de spatiu de parcare la subsol. Primariile nu ar trebui sa mai emita nici o autorizatie de constructie daca in proiect nu au locuri de parcare suficiente pentru rezidenti si vizitatori.
          • 0 (0 voturi)    
            . (Luni, 7 iunie 2021, 14:16)

            Annona [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            "Spatii verzi in cartierele de blocuri" sunt oricum putine si ar fi culmea sa se faca din ele parcari. Nu inteleg de ce trebuie toata lumea sa aiba masina NEAPARAT. am o colega care mi-a marturisit ca la ei in familie, unde sunt 4 membri, exista 5 masini.
            sa si le vare in f__d daca nu au unde sa le parcheze. Mi se pare revoltator si sa stea pe trotuar, si sa vina cineva cu idei aberante de genul sa se faca parcari pe cele cateva spatii verzi dintre blocuri.
        • 0 (0 voturi)    
          prarcari libere nu prea sunt (Vineri, 4 iunie 2021, 13:21)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

          spatii sunt, dar trebuie ca cineva sa renunet la spaga pentru a da o autorizatie de consturcie pt un bloc.mall etc si sa faca parcare...
        • 0 (0 voturi)    
          Pai (Vineri, 4 iunie 2021, 21:58)

          Rdu [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

          sa construim repede niste blocuri de locuinte pe ele, cat mai inalte!
    • +7 (13 voturi)    
      NU vor disparea pt ca nu au unde sa se duca (Joi, 3 iunie 2021, 22:37)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui unTaran

      daca ai intr-un cartier 20 mii de masini din care 5mii sunt parcate pe prima banda si pe trotuar unde le duci?

      in Alt cartier?

      parcari NU s-au construit in Bucuresti, nu ai unde sa parchezi masina
      • -1 (1 vot)    
        dispar treptat, nu imediat (Vineri, 4 iunie 2021, 12:55)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Strangem cureaua incetisor. Daca vor creste costurile de parcare, mai intai dispar rablele care stau tot anul degeaba. Un bun inceput.
        • +1 (1 vot)    
          dar sa oferim (Vineri, 4 iunie 2021, 13:22)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          ceva pozitiv oamenilor ca sa faca lucrurile astea de placere si nu doar masuri punitive stim si noi?!

          normal ca nu stim ca pentru alea trebuie bani, nu resti o taxa si "ai rezolvat" problema
          • 0 (0 voturi)    
            . (Luni, 7 iunie 2021, 14:18)

            Annona [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            sa faca ceva de placere? despre ce vorbim, baiete? Parcatul pe trotuar este ilegal. pe prima banda, ce sa mai vorbim. Nu ai loc de parcare, nu iti lua masina.
            de placere du-te sa iti faci una mica. Legile se respecta pentru ca TREBUIE
  • -2 (18 voturi)    
    Minunata idee (Joi, 3 iunie 2021, 13:57)

    AndreiBCO [utilizator]

    Sunt sigur ca romanul, care e invatat sa parcheze moca si cat mai aproape de destinatie, se va inghesui sa parcheze pe locurile cu plata ce tocmai au fost scumpite...
    A mai majorat preturile si firea si degeaba....
    Nicusoare solutia este sa-si faca politia treaba si sa amendeze mai ales gibonii care parcheaza ca nesimtitii peste tot, blocand circulatia ata
    • +4 (8 voturi)    
      Mai sunt și alte variante. (Joi, 3 iunie 2021, 15:59)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui AndreiBCO

      Puțină ordine în locurile de parcare de reședință și dublarea locurilor de parcare de reședință prin organizarea de parcări etajate prin parteneriat public -privat. Primăria asigură documentația(proiectul), ternul și toate autorizațiile, investitorul execută și exploatează parcarea.
      • 0 (18 voturi)    
        Sau (Joi, 3 iunie 2021, 19:12)

        Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Scumpirea parcarii, taxarea drastica in functie de poluare, ridicarea masinii de pe trotuare/prima banda... pana cand oamenii vor intelege ca si transportul public este o solutie! Daca se incapataneaza, sa plateasca! Aerul pe care il respiram cu totii ar trebui respectat si pastrat curat! Mentalitatea prin care putem polua aerul oricat si cu orice trebuie combatuta!
        Nici in londra nu te plimbi cum vrei tu, pe unde vrei tu cu masini de genul Golf4 diesel!
        Nicusor are dreptate!
        • 0 (10 voturi)    
          Pe cine ești nervos? (Joi, 3 iunie 2021, 19:24)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

          Nu prefer mașinile Diesel din principiu. Oricât de bine construite sunt, după un timp tot ca un tractor huruie. Pe de altă parte ,ai dreptate cu transportul public, dar mașina care o ai trebuie parcată să mergi cu transportul public și aici este vorba de parcare. Sa umplut Bucureștiul de rable diesel când PSD au permis înscrierea în circulație a acestor rable. Înainte erau cu numere bulgărești și erau mai puține. Deci mizeria se trage de la Firea, Dragnea și toată gașca infracțională numită PSD. Nu te poți supăra pe oameni, au avut voie și au cumpărat rable. Au dat bani pe ele, mai mult decât meritau acele rable și nu poți acum să-i acuzi.
        • +1 (5 voturi)    
          Transport public vs masina (Vineri, 4 iunie 2021, 11:31)

          LukeThe Nuke [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

          UIte eu am inteles ca transportul public este o solutie si chiar il folosesc predominant. Totusi, am o masina pentru ca mai ies din Bucuresti sau poate cateodata am mai multe chestii de rezolvat in diverse locuri si e mai rapid cu masina.
          Chair si cand folosesc transportul public, masina mea este parcata undeva. Ok, nu este la bulevard, dar tot caut cate un loc pana la cateva sute de metri de bloc pana gasesc ceva. Eu nu inteleg cum rezolva problema amenzile mai mari. Daca amenzile sunt mai mari o sa gasesc brusc locuri de parcare?
          • -1 (1 vot)    
            pai nu rezolva problema (Vineri, 4 iunie 2021, 13:28)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui LukeThe Nuke

            dar se lauda si el ca a facut ceva...

            astia uita ca-s zone in care masinile se fac kilometrii in plus ca sa gaseasca un loc de parcare... si nu la scara... oriunde!

            marusi spuse de un om care nu intelege situatia si nu intelege ca amenzile mai mari nu o sa faca locuri de parcare si nu o sa oblige soferii sa foloseasca transportul in comun.
            doar ca celeltalte variante inseamna munca si bani din partea primariei ...
          • +2 (2 voturi)    
            Nu (Sâmbătă, 5 iunie 2021, 1:16)

            Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui LukeThe Nuke

            Dar poate o sa te convinga ca daca nu ai un loc de parcare legal, sa nu mai folosesti o masina deloc! Cand iesi din oras poti sa inchiriezi una, sau daca ai de carat bagaje/cumparaturi, iei un taxi. Financiar vorbind, iesi mult mai bine asa! Si nici nu mai aglomerezi si poluezi orasul...
        • -2 (2 voturi)    
          problema e (Vineri, 4 iunie 2021, 13:27)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

          ca transportul public NU e o solutie...
          in mare parte mizerabil...
          timpi de sosire TOTAL aleatorii... chiar si cele care au linie dedicata...
          sa nu mai vb ca la prima ninsoare transportu in comun e varza si metrou e supraaglomerat ca lumea.... renunta la masini :)

          also tot ne place sa dam exemple londra, amsterdam etc... ma nene dar noi avem transportu lor in comun?! avem infrstructura lor de biciclete?! intreb si eu... intai sa le facem pe alea si apoi total de acord cu ce zici tu!

          also NU masinile sunt principala sursa de poluare! sigur contrubiue si ele, si nu putin, dar nu sunt cel mai mare poluant... nici pe departe!
      • 0 (2 voturi)    
        corect (Vineri, 4 iunie 2021, 13:24)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        problema e alta... mucusor nu vorbeste de asta, ci doar de taxe mai mari!

        intai faci parcari si apoi ii obligi pe oameni sa parcheze legal... o sa curga iar cu procese (Care or sa fie castigate) pentru ca faci niste legi care nu pot sa fie respectate! a mai fost asta... ca doar nu crezi ca acu cativa ani au renuntat la ridicatu masinilor datorita ochilor nostrii albastrii....
  • +9 (15 voturi)    
    gresit (Joi, 3 iunie 2021, 14:00)

    martel55 [utilizator]

    trebuie in primul rand date amenzi celor care parcheaza in lcouri nepermise...si Firea a crescut pretul parcarii, dar pentru ca a permis in continuarea parcarea neregulemantara nu s-a rezolvat nimic....e un fel de a-i pedepsi tot pe cei care respecta legea aceasta crestere a pretului parcarii....asteptam de la ND sa schimbe politica vechii administratii si sa nu mai tolreze parcarea neregulamentara dar au fost sperante desarte
    • -5 (9 voturi)    
      apropo de parcari in lcouri nepermise (Joi, 3 iunie 2021, 16:26)

      cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      eu stiu vreo 3 firme care ocupa domeniul public fara a plati chirie. si fac acest lucru in scop comercial,
      nu ca bucurestenii care nu gasesc un loc de parcare pentru ca nu a contruit nimeni.
      ce facem cu firmele alea?
      • +2 (10 voturi)    
        Domeniul public... (Joi, 3 iunie 2021, 19:14)

        Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        Stii firme care ocupa domeniul public din Moscova unde traiesti si de unde ne scrii acum?
        Te deranjeaza antreprenoriatul tovarase?
    • 0 (2 voturi)    
      intai (Vineri, 4 iunie 2021, 13:30)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      trebuie sa ai parcari ca sa parchezi regulamentar...
      zic si eu

      parcarile alea nu prea sunt si unde sunt sunt doar de resedinta si toti isi lasa cate un bidon cu apa pe ele cand le parasesc ...

      solutia este construirea de parcari si odata cu asta ridicarea masinilor parcate neregulamentar!

      cat despre pretul parcarilor, ala nu rezolva nimic...
  • +9 (17 voturi)    
    Da (Joi, 3 iunie 2021, 14:02)

    Unforgiven [utilizator]

    Asa se rezolva problema pe termen scurt, cu cresterea pretului parcarii, introducerea taxei de poluare etc.

    Dar nimic despre construirea de parcari moderne la foc continuu, asa cum ni s-a promis in campania electorala?
    • +6 (6 voturi)    
      Park&Ride (Joi, 3 iunie 2021, 15:53)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

      "construirea de parcari moderne la foc continuu"?

      Nicusor Dan a promis doar ca va construi parcari la intrarea in Bucuresti, pentru cei care vin din afara. In prima faza doar spatii de parcare la sol, urmate de constructia efectiva de parcari supra-etajate unde va fi nevoie.
      • 0 (0 voturi)    
        ok ok (Vineri, 4 iunie 2021, 13:32)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        si parcarea aia cum ajuta locuitorii bucurestiului?!

        sa nu mai vb ca 2k locuri sau cat or fi sunt apa de ploaie

        sigur e un inceput... dar mai e mult pana departe
    • 0 (0 voturi)    
      aia e greu... (Vineri, 4 iunie 2021, 13:32)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

      si ia timp...

      sa pui o taxa e simplu, castigi rapid simpatie de la oamenii care nu inteleg ca doar acoperi ca matza rahatu, si mai si castigi ceva bani la buget

      credeam ca asta e diferit, de ceilalti primari...
  • +3 (21 voturi)    
    Ciclistul bucurestean, mai rau decat taximetristul (Joi, 3 iunie 2021, 14:03)

    farty [utilizator]

    Nicusor, mai bine ar face ceva, cumva, sa faca parcari inteligente, pe etaje, de tipul celei de la Piata Sudului... Si haideti sa va spun cum se poate face, in doi pasi: 1. cumperi pamant (fara sa astepti sa ti-l dea nimeni gratis, altfel il santajezi); 2. construiesti. Simplu, nu?

    Ma bucura totusi, ca nu spune nimic de trotuare ... spre exemplu, Robert Negoita, ca sa ii impace pe ciclisti, i-a omorat pe pietoni, bagand ciclistii pe trotuare, in timp ce pietonii au fost exilati pe caramizi, printre copaci.

    Cat despre ciclisti, nu stiu cum sunt in alte orase, insa in Bucuresti acestia formeaza o categorie sociala mai detestata decat taximetristii (ce-i drept, ride sharing-ul a avut grija sa ne scape de acestia din urma). Ei vor sa mearga cu viteza si in parcuri, si pe trotuare si pe sosele ... mai avem putin si ne vor cere sa le facem loc sa treaca si prin casa, eventual sa le lasam si nevestele la dispozitie ... ca na, doar sunt ciclisti!!! Au drepturi.
    • -2 (10 voturi)    
      Doi pasi (Joi, 3 iunie 2021, 19:19)

      Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui farty

      1. Vinzi masina.
      2. Mergi cu metroul.
      Simplu, nu?
      Mai ramai si cu o caruta de bani!
      • 0 (6 voturi)    
        Eu propun si pasul 3 (Vineri, 4 iunie 2021, 9:13)

        farty [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

        3. Ne donam apartamentele primariei, ca ele sa fie daramate, cu tot cu bloc, sa avem mai multe spatii verzi. Sa avem o capitala verde. Vedem noi unde om sta, s-or gasi niste campinguri sa ne primeasca la cort.

        Ce zici de asta?
  • +13 (33 voturi)    
    Idei revolutionare!!! (Joi, 3 iunie 2021, 14:09)

    mircea112 [utilizator]

    Nu avem parcari, marim pretul parcarilor!
    Nu avem spitale, marim pretul spitalizarii bagam coplata!
    Nu avem scoli punem un pret si pe scoala!
    Nu putem sa platim pensii,facem varsta de pensionare de 90 de ani sa nu mai apucati!

    Vreti mijloace de transport? Marim biletul sa nu va mai trebuiasca!


    Facem ceva pentru cetateni? Nuu, daca vreti bagam o taxa!

    Si acum, vin comentatorii, ca nu trebuie sa ai masina la scara, ca poti merge pe jos cu praful in dinti, ca poti sa te inghesuiesti in tramvai sau metrou sa respiri respiratiile altor 500 de amarati ca si tine, ca nu esti nevoit sa stai in Bucuresti....Ca la mare sau la munte poti sa te duci cu trenul, nu stii cand ajungi, dar de plecat pleci...

    Eu zic, ca daca tot se fac atatea pentru noi astia din Bucuresti, ar trebuii sa ne bage si o taxa, taxa de Bucuresti ca si asa suntem prea multi, sa mai plecam ..., nu? E acelasi principiu!

    De ce in loc sa se construiasca niste blocuri intre blocuri sa se fi facut niste parcari? De ce sa se semaforizeze intersectii si sa se faca sensuri giratorii? De ce sa se construiasca pasaje intr-un timp rezonabil? De ce sa avem parcuri curate? De ce sa avem mijloace de transport? Cand putem sa punem taxe? Vrei sa mananci? Taxa! Vrei sa dormi? Taxa? Vrei sa mergi pe strada? Taxa! Vrei sa ai un parc? Taxa! Vrei ceva? Taxa!
  • -6 (8 voturi)    
    De ce nu sunt inca comentarii ? (Joi, 3 iunie 2021, 14:13)

    0_Gandalf [utilizator]

    Ca de-aia intrasem.
  • +6 (6 voturi)    
    De ce sa dai vouchere pentru biciclete ? (Joi, 3 iunie 2021, 14:20)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Ca sa fii rea...
  • +1 (11 voturi)    
    Pune mana pe sapa (Joi, 3 iunie 2021, 14:21)

    FortApache [utilizator]

    Daca vrei sa faci ceva Nicusoaree....

    Gargara "asumata" si stilul burghez pe care l-ai adoptat in ultima vreme vedem ca te tin din treaba ...

    Apropos, "asumata" e si dragu-sanca :)))
  • +9 (23 voturi)    
    Sa amenajeze intai locuri de parcare (Joi, 3 iunie 2021, 14:22)

    Cozmin II [utilizator]

    Pretul parcarii nu trebuie sa creasca, primaria trebuie sa amenajeze locuri de parcare.
    Primaria nu trebuia sa dea autorizatii de constructie pentru fiecare metru patrat din oras.
    Primaria nu trebuia sa dea autorizatii de constructii in parcuri sau intre doua cladiri apropiate, trebuia sa se asigure ca raman suficiente spatii pentru parcare.
    In campania electorala Nicusor nu a vorbit de majorari de taxe si impozite.
    Strazile din Bucuresti s-au umplut de panouri cu “Am parcat”.
    Practic, nu mai ai unde sa parchezi in centru, fara sa platesti o taxa de parcare.
    De ce trebuie sa plateasca un bucurestean (acelasi lucru pentru toate orasele) pentru a-si parca masina in fata casei ? Bucuresteanul (la fel ca si locuitorii altor orase) plateste impozit pentru autoturism, plateste rovinieta, pateste acciza din benzina.
    Primaria sa cumpere terenuri, sa amenajeze locuri de parcare, iar pentru aceste locuri, nu are decat sa ceara plata unei taxe.
    Putem intelege ca, pentru un autoturism din alta localitate, proprietarul sa fie obligat sa plateasca taxa de parcare. El plateste impozitul in alta localitate.
    Putem intelege chiar ca un locuitor dintr-o zona a orasului sa plateasca o taxa de parcare, daca parcheaza in alta zona, de exemplu in centru, pentru a descuraja aglomerarea si poluarea unor zone ale orasului.
    Aplicatia "Am parcat" trebuie sa fie completata cu un registru care sa contina o legatura intre numarul zonei de parcare si numarul autovehicolului, care are dreptul sa parcheze in acea zona fara sa plateasca, pentru ca proprietarul locuieste in apropiere.
    • -1 (17 voturi)    
      Unde? (Joi, 3 iunie 2021, 15:58)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin II

      Iti vinzi tu terenul de sub casa la pret de loc de parcare?
      Platesti cateva zeci de lei pe an impozit pe masina. Bataie de joc. Din banii astia vrei asfalt pe strazi, curatat zapada iarna si loc de parcare 365 de zile?.. Penibil

      Eu nu sunt de acord sa parchezi gratuit pe spatiul public, indiferent ca este in fata casei tale sau nu. Daca vrei sa-ti rezervi 10 metri patrati din Bucuresti pentru masina, pune mana si plateste. Spatiul public nu este de vanzare. Incearca la privati. Vezi cine vrea sa-ti vanda 10 metri patrati si la ce pret...
    • -7 (15 voturi)    
      Din ce bani vrei parcări?? (Joi, 3 iunie 2021, 16:46)

      Flat [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin II

      Bugetul nu e de ajuns să tundă iarba și tu vrei investiții de milioane pe niște construcții de parcări ce nu se vor amortiza nici în 500 de ani

      Strategia orașelor civilizate din vest este de DESFIINȚARE treptată a locurilor de parcare și transformarea străzilor în pietonale, piste de biciclete, locuri pt. recreere, băncuțe, terase, spații verzi.

      Există viață și fără mașină, să știi.
      • +1 (5 voturi)    
        Îți trebuie minte. (Joi, 3 iunie 2021, 19:29)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Flat

        Să faci parcări ,nu trebuie neapărat să aibă bani primăria. Sunt destui investitori carte ar investi în așa ceva dacă ar fi cadrul legal. Nu sa găsit încă primarul deștept din România care să facă o propunere legislativă care să asigure un cadru legal și sigur unei investiții imobiliare în parcări.
      • -1 (1 vot)    
        auzi (Vineri, 4 iunie 2021, 13:36)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Flat

        la prima ninsoare stbu intra in colaps si astepti 30 de minute daca ai noroc
        si metrou e blocat de nu mai intra lumea in statie...
        asta pentru ca lasa lumea masinile acasa...

        astea fiind spuse: esti sigur ca transportul in comun face fata?! eu zic ca nu...

        ma frecati la cap cu "in alte orase"?!
        noi avem nivelul de trai din "alte orase"?!
        noi avem transportul in comun din "alte orase"?!
        noi avem infrsstructura de biciclete din "alte orase"?!
        noi avem soselele de centura din "alte orase"?!

        cand raspunsul o sa fie da la intrebarile alea total de acord cu ce zici tu... pana atunci la munca sa se rezolve problemele, nu la taxe pentru boierii care-si permit masina... chiaburii!
  • +4 (20 voturi)    
    dar parcarea, cat costa parcarea? (Joi, 3 iunie 2021, 14:22)

    Andreiasu [utilizator]

    Inainte de a impune cetatenilor un mod de comportament trebuie sa stiti ce doresc ei. Sunt un senior si imi aduc aminte ca atunci cand eram de varsta Dstra cand stateam la cozi interminabile pentru 10l de benzina si cand circulam "cu sot" si "fara sot" ,daca aveam 100 de lei in buzunar primul lucru era sa-mi cumpar benzina. Bucurestiul nu este Copenhaga dupa cum romanii nu sunt danezi. Asadar, intrebati-i, mai intai, pe bucuresteni ce vor ei nu ce va trece Dstra prin freza.
  • +5 (17 voturi)    
    Asta-i ceva gluma? (Joi, 3 iunie 2021, 14:24)

    holinessdani [utilizator]

    La ora asta, de cand e el primar, trebuia sa fie implementata deja aceasta masura.
    Sau orice masura.
    In schimb el inca ne explica noua ce nu e bine prin Bucuresti.
    Bos, noi stim ce nu e bine, dar credeam ca tu ai solutiile. Uite ca ne-am inselat.
    Nu-i bai, n-o sa se mai intample!
  • +7 (15 voturi)    
    Să vezi tu... (Joi, 3 iunie 2021, 14:29)

    Observator roman [utilizator]

    ... „Nicușoare” ce pumni în coafura afro o să-ți iei cu propunerea asta... :)))
    Nu zic că nu e logică, da’ parcă mai trebuie să faci câteceva... Ia gândește-te!
  • -1 (23 voturi)    
    Totul este sufocat (Joi, 3 iunie 2021, 14:30)

    Unforgiven [utilizator]

    Strazile sunt sufocate de masini, parcurile sunt sufocate de buruieni, primariile bucureste sunt sufocate de USR-isti scandalagii si incompetenti.

    Singurul lucru bun este ca acum pietele nu mai sunt sufocate de protestatari prosti, pentru ca acum prostii stau acasa si asteapta sa se schimbe conducerea sa iasa iar in strada ca sa-si puna prostii la conducere din nou.
  • +5 (17 voturi)    
    Trotuare pentru oameni, nu pentru rable (Joi, 3 iunie 2021, 14:41)

    Tzestos_din_Balta_Alba [utilizator]

    Peste tot in Europa se descurajeaza mersul cu masina, doar in Bucuresti inca suntem la nivel de anii '70 cu vrem parcari, autostrazi suspendate, sosele de viteza. Toate cazanele diesel, de altfel interzise in orasele din vest, ocupa fara nicio problema orice trotuar / trecere de pietoni / spatiu verde din oras, in schimb parcarile cu plata stau in mare goale ca domne sunt scumpe. Cat timp bucuresteanul nu va fi taxat, amendat si mai ales descurajat sa mearga cu masina prin oras nu va exista persiune pe imbunatatirea RATB si a Metrorex, care de altfel nu sunt atat de rele.
    • -1 (11 voturi)    
      Metrorex-RATB (Joi, 3 iunie 2021, 16:28)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Tzestos_din_Balta_Alba

      Eu propun deja majorarea tarifelor Metrorex si RATB la macar 10 lei calatoria/ora, in felul acesta nu vom mai fi nevoiti sa calatorim ca in Banglades cu mijloacele de transport public. Poate utilizatorii acestor servicii se vor orienta catre trotinete, biciclete, patine cu rotile sau altele mai ieftine ridicand astfel presiunea de pe sistemul de transport public.

      Se mai poate aplica si o taxa/amenda pe masinile care circula cu mai putin de 4 oameni inauntru in centrul orasului sau o suprataxa de minim 10.000 lei pe an pentru circulat la liber (taxa de Cantacuzin) indiferent de cazan ca deja nu mai conteaza....

      In primii 3 ani nu se taxeaza bicicletele si trotinetele, rolele si altele...dupa care se pune taxa de "banda".

      Trebuiesc incurajati cei care folosesc atelajele "bio" cu conditia ca sa stanga bale-garul si la dus si la intors, acestea vor fi scutite de impozit/taxa.

      Daca aplica Nicusor Dan macar una dintre aceste propuneri....garantat va ramane Primar pe viata cu statuie cu tot direct in Piata Universitatii :))))
    • +5 (9 voturi)    
      Dar.. (Joi, 3 iunie 2021, 16:45)

      Ben-Zen [utilizator] i-a raspuns lui Tzestos_din_Balta_Alba

      mai toti avem masini - unii dintre noi nu mergem cu ele la munca, folosim bicicleta, trotineta, motocicleta.
      Pentru asta e nevoie de parcari, oricat s-ar impotrivii fanii sanatosului mers pe jos. Unii dintre noi mai trebuie sa si munceasca, pentru ca altii sa aiba doar parte de atitudine contemplativ - recreeativa.
    • +5 (7 voturi)    
      vezi efectul si nu cauza (Joi, 3 iunie 2021, 16:55)

      corbul109 [utilizator] i-a raspuns lui Tzestos_din_Balta_Alba

      Locuiesc in vest...Crezi ca aici sunt descurajati sa circule cu masina prin pretul la parcare sau prin oferirea unui transport public civilizat?
      Daca maine 50% din cei care folosesc masina decid sa foloseasca trasportul in comun, ar putea sa o faca? exista destule mijloace de trasport la orele de varf pentru a asigura un trasport civilizat???
      Eu cred ca nu...
      • 0 (0 voturi)    
        finally (Vineri, 4 iunie 2021, 13:43)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui corbul109

        credeam ca-s singuru care pun problema asta

        sa nu mai vb de grevele "spontane" pentru care inca nu a fost nimeni tras la raspundere ...

        bucurestiul nu e pregatit de asa ceva...
        dar la noi se fac doar masuri pompieristice...

        mai tin minte si acum cand a trantit firea o linie separata de RATB la baneasa parca si a dublat timpul de asteptare atat la masini , cat si la ratb...

        toti ofera solutii fara sa le gandeasca cu adevarat!
    • +2 (4 voturi)    
      Europa (Joi, 3 iunie 2021, 17:13)

      Andreiasu [utilizator] i-a raspuns lui Tzestos_din_Balta_Alba

      Cand ati fost ultima data la Paris? Si daca ati fost ati sesizat diferenta dintre cei care folosesc masina si cei care folosesc metroul ? Eu am fost , de curand, cu un cazan diesel. Una-i una, alta-i alta.
    • -1 (1 vot)    
      Bucureștiul este aiurea construit. (Vineri, 4 iunie 2021, 8:48)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Tzestos_din_Balta_Alba

      Sunt zone unde suprafața(lățimea) trotuarelor este mai mare decât a carosabilului și nici nu sunt zone intens circulate de pietoni. Pe la Administrația străzilor nu sunt și nu au fost oameni care să gândească. Poate că unele servicii la Primăria Generală și la cele de sector, ar trebui unificate, administrația străzilor unificată cu Domeniul Public să poată fi o gândire unitară în interesul bucureștenilor, nu al șefilor .
    • +1 (1 vot)    
      omule (Vineri, 4 iunie 2021, 13:40)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Tzestos_din_Balta_Alba

      stii d c nu mai vor aia ce spui tu?!
      pentru ca LE AU !!! sau au alternative!

      noi nu avem centura, dar vrem sa nu se mai circule prin oras
      nu avem parcari, dar vrem ca oamenii sa-si parcheze masina legal
      nu avem transport in comun dar vrem ca oamenii sa-l foloseasca

      si lista poate continua !

      eu sunt satul pana peste cap de "hai sa mai punem o taxa" ofera-mi un transport civilizat si o sa renunt singur la masina ca n-am baut gaz sa iubesc sa stau o ora in trafic si inca una sa caut loc de parcare!

      intai sa se ofere alternative si apoi sa dea in cap soferilor nu invers!

      taxele nu o sa fie atat de mari si ori o sa fie platite (Deci nu o sa fie decat o taxa in plus), ori o sa fie ignorate pentru ca oricum nu amendeaza nimeni masinile parcate ilegal!
      problemele NU se rezolva asa!
  • +2 (12 voturi)    
    Parcari (Joi, 3 iunie 2021, 14:51)

    Carmen70 [utilizator]

    Mai bine ar face parcari! Si nu din cele administrate de Compania Municipala la care preturile nu sunt justificate! Aaaaaaa, ba da...pentru salariul celor din conducere!
  • +8 (8 voturi)    
    lipsa de educatie (Joi, 3 iunie 2021, 14:52)

    Levellers [utilizator]

    a majoritatii, grobianismul, incapacitatea autoritatilor de a face si aplica legi care sa civilizeze (chiar prin forta) natia asta sunt cateva cauze ale degradarii de neimaginat a societatii romanesti. Pentru mobilitate: e chiar asa greu sa creezi culoare unice pentru transportul public si biciclete ?
    • 0 (0 voturi)    
      2 probleme (Vineri, 4 iunie 2021, 13:44)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Levellers

      1 - vezi tu... intai tre sa faci culoarele alea si APOI sa spui ca oamenii sa renunte la masina
      2 - pai tramvaiu are si tot nu-s in stare sa aiba un orar...
  • +4 (18 voturi)    
    Bucureștiul este sufocat de provinciali (Joi, 3 iunie 2021, 14:53)

    Mihail. [utilizator]

    E o chestiune care trebuie spusă...
    • +7 (13 voturi)    
      Evident. Sa plece toti! (Joi, 3 iunie 2021, 16:01)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      Sa ramana doar aia care pot dovedi cu acte ca se trag din bunici nascuti in Bucuresti!.. ;)
    • +3 (3 voturi)    
      Eu spun că de //neam prost//. (Joi, 3 iunie 2021, 16:04)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      Cui puțină civilizație se poate să fie mai bine. Civilizația să înceapă de la administrație. Să nu se mai creadă stăpâni.
  • +7 (11 voturi)    
    Bucureștiul este sufocat de mașini. (Joi, 3 iunie 2021, 15:00)

    ParkSun-Car [utilizator]

    Poate ca ar trebui inceput nu cu eliberarea primei benzi de automobilele parcate ci cu plata parcarii pe prima banda
    - de fapt, cu plata parcarii oriunde in Bucuresti. O taxa anuala de parcare pentru autovehiculele inregistrate in Bucuresti,
    platibila la fel ca si impozitul pe autovehicul, intr-un cont unic. Si desigur, o "rovigneta" pentru accesul autovehiculelor
    neinregistrate in Bucuresti. Destinatia unica a banilor astfel stransi: constructia de noi linii de metrou.
    Un km de linie de metrou costa intre 35-55 milioane de euro. Daca este adevarat ca in Bucuresti sunt inmatriculate 1,4 milioane de auto,
    la o taxa de parcare de 50 de lei pe luna, s-ar strange intr-un an 180 de milioane de euro din care se pot construi 4 km de metrou
    (Magistrala M5 Raul Doamnei - Eroilor are 6,87 km).
    Cand o sa putem sa ajungem oriunde in Bucuresti in 30 de minute cu transportul in comun, o sa vedem din ce in ce mai putine
    masini in Bucuresti si poate ca orasul nostru o sa devina din nou al nostru, al oamenilor.
    • 0 (0 voturi)    
      Vise taica, vise... (Vineri, 4 iunie 2021, 8:54)

      Feroviarul [utilizator] i-a raspuns lui ParkSun-Car

      ..."Cand o sa putem sa ajungem oriunde in Bucuresti in 30 de minute cu transportul in comun"....lucrul asta nu se va intampla niciodata, pentru ca numarul autoturismelor personale este intr-o continua crestere, la fel cum intr-o continua crestere este si confortul personal al fiecaruia. Nici daca se inventeaza teleportarea in comun, romanashul nostru nu va mai renunta la masina si confortul personal in favoarea transportului in comun...E un cerc vicios care nu mai poate fi spart. Tot romanu si-a dorit masina personala, de aia si-a luat orice cazan care i-a picat in mana, chiar si cu bani imprumutati de la banca.
      • 0 (0 voturi)    
        nu se poate atinge (Vineri, 4 iunie 2021, 13:48)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Feroviarul

        pentru ca nu se poate (prima data fizic, a e-a oara pt ca STBu e o mizerie)...
        hai sa nu dam vina pe masini ca sunt destule linii de tramvai dedicate si nu am vazut nici acolo orar si transport civilizat (a se citi fara "sardine" in tramvai)
    • 0 (0 voturi)    
      ok ok (Vineri, 4 iunie 2021, 13:47)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui ParkSun-Car

      ideea nu e rea... dar cu masinile alea ce faci?! unde le duci?!
      intai de toate trebuie facute parcari legale si eventual, descurajati oamenii sa aiba mai mult de o masina (gen impozit mai mare pe a 2a masina).

      daca nu le parchezi la bulevard unde la parchezi?! iti spun eu" pe stradute... ca acolo nu deranjeaza ca nu le vede nimeni...
  • +1 (5 voturi)    
    Logic.. (Joi, 3 iunie 2021, 15:01)

    Ben-Zen [utilizator]

    Ce spune ND. Altfel doar ne prefacem ca facem...
    Rezolvand problema cu parcarile, pe alocuri se rezolva si fluenta circulatiei. Problema nu e simpla deloc, dar nu insurmontabila.
  • +1 (1 vot)    
    he-he-he (Joi, 3 iunie 2021, 15:01)

    rad_prostii [utilizator]

    De ce trebuie repetate la nesfarsit frazele, nu inteleg...
    In titlu, in subtitlu si apoi in continut.
    "Bucureștiul este sufocat de mașini. E o chestiune care trebuie spusă şi trebuie asumată - trebuie să creştem preţul parcării"
  • +4 (4 voturi)    
    Cresterea pretului parcarii... (Joi, 3 iunie 2021, 15:05)

    Feroviarul [utilizator]

    ...nu rezolva problema numarului mare de masini din Bucuresti. Este un sport national faptul ca fiecare familie are (sau isi doreste) cel putin 2 autoturisme proprietate personala. Paradigma confortului personal nu se elimina prin cresterea pretului parcarii...Oricum, sunt tare curios cum si cand vor disparea masinile parcate pe trotuare si pe prima banda a strazilor. La fel sunt curios cand se vor ridica masinile parcate neregulamentar in statii STB, in apropierea trecerilor de pietoni, in apropierea intersectiilor...
    • -1 (1 vot)    
      nu le ridica (Vineri, 4 iunie 2021, 13:49)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Feroviarul

      pentru ca nu sunt parcari...
      si sunt sanse mari ca amenzile sa fie anulate (evident nu toate ca-s si multi nesimtiti) pentru ca efectiv primaria (in cazul asta) nu permite oamenilor sa respecte legea (prin faptul ca nu exista suficiente parcari)
  • +9 (11 voturi)    
    Nu pretul parcarii rezolva problema (Joi, 3 iunie 2021, 15:21)

    Patrula10000 [utilizator]

    S-a construit si se contruieste haotic in continuare. Aici e problema. Mafia si coruptia fac legea in contructiile imobiliare. Vine lumea de la tara sa stea la bloc, face un credit si gata. Sa speram ca le mai ramane ceva si de o masina electrica.
    • 0 (0 voturi)    
      ehe (Vineri, 4 iunie 2021, 13:51)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Patrula10000

      nu mai exista locuri libere in bucuresti
      si ricunde e un loc nu ar face astia nici morti un parc sau o parcare ci fac blocuri!

      dar NIMENI nuy spune ca asta e o problema... nimeni nu spune ca arderile de la marginea bucurestiului cresc poluarea!
      d c ?! pentru ca de acolo iese spaga si daca ar recunoaste aceste probleme, brusc solutia ar fi sa cheltuiasca bani, nu sa mai bage o taxa la prosti!
  • -2 (4 voturi)    
    e un afront sa sugerezi mersul cu bicicleta... (Joi, 3 iunie 2021, 15:23)

    demaGOGU [utilizator]

    ...intr-un oras unde mentalitatile sunt, in cel mai bun caz, ramase in evul mediu.

    ND va plati scump ptr asta, dar bizonul mioritic nu poate fi disciplinat decat taxat dur ptr utilizare+parcarea masinii
    • 0 (0 voturi)    
      nu e deloc un afront... (Vineri, 4 iunie 2021, 13:52)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      dar eu am o intrevbare: unde?!

      merg cu motocicleta la munca, dar cu bicicleta sincer mi-ar fi teama... nu am pe unde liniile alea 3 km cate sunt sunt o mizerie, gandite mai mult ca un hazard pentru toata lumea etc....
  • +3 (5 voturi)    
    Strava local legend / Pista masii (Joi, 3 iunie 2021, 15:25)

    LocalLegend [utilizator]

    Eu ma dau pe pista dintre Grozavesti si Unirii.... tot timpul. Daca Dl. Primar General, nu stie adevarul sa nu vorbeasca aiurea. Ca face ce vrea el ok, dar sa nu vorbeasca prostii. E super utila pista si nu sint singura care o foloseste. Inutil ar putea fi chiar dansul daca nu se misca mai repede cu proiectele promise.
  • +2 (8 voturi)    
    Alt cap sec! (Joi, 3 iunie 2021, 16:20)

    John M. [utilizator]

    Asa fac cei care nu-si merita functia: cred ca pot rezolva o problema sociala prin a-i jupui pe oameni de bani.
  • +3 (7 voturi)    
    Parcari versus realitate (Joi, 3 iunie 2021, 16:35)

    Stefans27s [utilizator]

    Nu stiu cati dintre voi au masini si cati parcheaza in Bucuresti masina .
    CMPB are urmatoarele tarife 10 lei/ora zona 0 , 5lei/ora zona 1, 2.5 lei/ora zona 2. traif numa pentru primele 2 ore "primele 2 ore de utilizare a locului de
    parcare, iar după expirarea acestei durate se va aplica măsura suprataxarii, cu un cuantum echivalent
    cu dublul tarifului orar, pentru fiecare oră de depășire".
    In consecinta daca ai locul de munca in centru platesti 70ron/8ore de munca.
    Deci ajungi sa dai 1400 ron/luna. O placere sa traiesti in acest oras.
    1. Trebuie create locuri de parcare si pretul sa fie rezonabil.
    2. Trebuie eficientizat traficul si create piste de biciclete sigure separate de trafic.
    Just for fun vizitati Piata Constitutiei la pranz acum dupa ce a fost facuta parcare cu plata - e libera , acum 1 saptamana era full.
    • 0 (0 voturi)    
      . (Luni, 7 iunie 2021, 14:31)

      Annona [utilizator] i-a raspuns lui Stefans27s

      sau iti faci abonament la metrou si dai 70 de lei. Dar nah, trebuie sa isi tii fundul doar in masina, nu?
  • 0 (6 voturi)    
    neicusorule te am votat (Joi, 3 iunie 2021, 16:41)

    andrei1245 [utilizator]

    da cand vine toamna cu ploile si iarna cu vaju, un te
    duci cu bicicleta? eu ti as spune dar nu ma lasa hotnews!
  • -3 (5 voturi)    
    Bucuresti si orasele mari (Joi, 3 iunie 2021, 20:50)

    Sar Castic [utilizator]

    In orasele mari nu ai nevoie de masina - transportul in comun e bun destul!
    • +1 (1 vot)    
      Oare? (Vineri, 4 iunie 2021, 9:53)

      SvT [utilizator] i-a raspuns lui Sar Castic

      Eu zic ca din motive ecologice si de descongestionare, nu ai nevoie nici de transport in comun. Mersul pe jos (eventual in itari si opinci) e cel mai sanatos. Vindeca de monturi, face piciorul mic ....
    • 0 (0 voturi)    
      ok... (Vineri, 4 iunie 2021, 13:20)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Sar Castic

      si inafara oraselor unde sa-ti parchezi masina?!

      oricum o ieie NU SUNT SUFICIENTE LOCURI DE PARCARE !!!
  • -1 (1 vot)    
    parcari (Vineri, 4 iunie 2021, 10:17)

    OtiliaC123 [utilizator]

    Pai in sectorul 4 se ieftinesc...��.https://www.facebook.com/danielbalutaprimar/posts/2703048213319109
  • 0 (2 voturi)    
    123 (Vineri, 4 iunie 2021, 10:18)

    Carmen12 [utilizator]

    Baluta de la sectorul ieftineste parcarile si reabiliteaza si marile artere... Sa mai faca asta si alti primari de sector...
    • 0 (0 voturi)    
      mai lasa-ma si cu baluta (Vineri, 4 iunie 2021, 13:55)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Carmen12

      baluta reamenajeaza exact ce e la bulevard si vede poporu... ce e printre stradute... praf si pulbere!

      sa nu mai vb ca parcarea aia de langa viitorul mare spital stomatologic (facuta intr-un loc cu cladire darmata ilegal FYI) e deja plina si cand o sa fie si spitalul ala, iar o sa fie praf ...

      a da si masinile care erau parcate pe bulevard acu sunt pe stradutele din spate unde incaurca acolo circulatia... doar a mutat problema in alta parte, unde nu vede lumea !

      sigur e mai bine decat nimic, dar nu e chiar extraordinar ce a facut...
  • 0 (0 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 4 iunie 2021, 13:11)

    [anonim]

  • 0 (0 voturi)    
    dar la (Vineri, 4 iunie 2021, 13:19)

    liviu_ [utilizator]

    marirea numarului de parcari te-ai gandit?!

    ce crezi tovarase ca s-ar intampla daca vei creste pretul?! iti spun eu: tot mai mult oameni vor parca ilegal... iti pot da si exemplu: alba iulia (rondu bin bucuresti).... cand era parcarea gratuita sau ieftina... era plina... acu e goala, dar s-au aglomerat excesiv stradutele din spate...

    serios... mai si gandim inainte sa luam o masura?!

    also atata timp cat masina este mai rapida ca transportu in comun (avand in vedere ca in mare parte transportul in comun are linii dedicate si masina nu), cat transportu in comun vine aleator, masinile sunt mizerabile etc... este o prostie sa obligi oamenii sa mearga cu el!
    rezolvati transportul in comun, faceti piste de biciclete si lumea o sa renunte ( parte cel putin) de buna voie la masini...
    dar noi in cel mai romanesc mod posibil punem caruta inaintea boilor!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by