Actualizat acum

[P] Heron Tactical se alătură soluțiilor UAS IA/MALAT

de     Smile Media
Vineri, 31 iulie 2020, 9:04 Actualitate | Esenţial


Heron Tactical
Foto: MALAT IAI
MALAT IAI a extins familia Heron de Sisteme Aeriene fără Pilot (UAS), adăugând o variantă de greutate mai mică optimizată pentru operațiuni tactice. Soluția nouă Heron Tactical oferă capabilitățile Heron cu care clienții s-au obișnuit deja, din punct de vedere al mărimii, greutății, robustetei și flexibilității operaționale care se potrivesc operațiunilor tactice.

T-Heron se alătură familiei Heron de succes, validată de luptă, liderul unităților de sisteme aeriene fără pilot ale IAI MALAT. Cu peste 1.700.000 de ore de zbor operaționale în serviciul a 50 de țări din întreaga lume, Familia Heron a IAI include acum patru variante. Aceste variante îndeplinesc misiuni care durează 24 de ore și chiar mai mult, transportă sarcini utile de la 180 kg la 1 tonă, sprijină operațiunile de Informații, Recunoaștere și Supraveghere (ISR) în misiuni strategice, operaționale, tactice, precum și de securitate națională (HLS - Homeland Security), căutare și salvare (SAR - Search and Rescue), misiuni de patrulare maritimă și anti-submarine (MP/AS - Maritime Patrol/Anti-Submarine).

T-Heron poate zbura cu o viteză maximă de 120 km/h, poate urca la o altitudine maximă de 24.000 de picioare și poate rămâne în misiune 24 de ore. Cu o greutate maximă de decolare de 600 kg, mai mică de jumătate din greutatea Heron I, T-Heron poate transporta o greutate utilă de 180 kg, acceptând senzori multipli pentru misiuni de supraveghere continuă și de supraveghere, recunoaștere și informare. În fiecare misiune, T-Heron poate transporta câteva sarcini utile, inclusiv radare, EO/IR, SIGINT, COMINT, alături de data link-urile de bandă largă, care operează în linie vizuală și prin intermediul unui terminal de satelit, acceptând descărcarea simultană a informațiilor din toate sarcinile de la bord.

Păstrând o altitudine de croazieră de 21.000 ft., T-Heron poate utiliza sarcini utile EO/IR pe distanțe lungi, observând la o distanță de 100 km dincolo de granițe. Această capabilitate este unică T-Heron între toate UAS-urile tactice, oferind informații valoroase în timp ce rămâne la distanță de apărarea anti-aeriană a inamicului.



Platforma oferă un design extrem de eficient pentru misiunile ISR tactice. Trenul de aterizare retractabil permite vederea clară pentru senzori EO/IR și radar, în timp ce locurile de plasare pentru antenele COMINT/SIGINT sunt situate pe vârfurile aripilor și pe brațele fuselajului pentru a minimiza obstrucția și a maximiza separarea antenelor pentru o performanță optimă. Pod-urile montate pe aripă poartă senzori electronici suplimentari sau sarcini utile consumabile, cum ar fi markere sau bărci de salvare pentru misiunile de căutare și salvare.

T-Heron folosește un design Heron I redus cu 70%. Cu o anvergură a aripilor de 10 metri și un centru de greutate plasat în nișa mare, dreptunghiulară a sarcinii, T-Heron oferă o platformă robustă, flexibilă, care transportă sarcini utile interne și externe pentru a satisface diferite configurații de sarcină utilă care susțin diverse misiuni. Aripile sunt întărite și dotate cu puncte dure care susțin sarcinile externe. Noua variantă este proiectată și construită ca un UAS certificabil, în conformitate cu standardul STANAG 4671.

Respectând toate criteriile standardului, T-Heron utilizează un motor de aviație Rotax 912iSC certificat FAR33 și sisteme complet redundante pentru siguranță, inclusiv distribuția de energie, controlul zborului și comunicațiile. Aeronava are o „fereastră de pilot” integrală, folosind o cameră panoramică montată pe coadă și elemente pentru asigurarea siguranței zborului la mare altitudine și în condiții de îngheț. Pentru a permite împărțirea spațiului aerian cu aeronave civile, T-Heron deține, de asemenea, IFF/TCAS pentru identificarea și evitarea coliziunilor.
T-Heron este proiectat să funcționeze în condiții extreme de mediu, incluzând altitudine mare, o gamă de temperatură cuprinsă între -40 și +55° C, vânt transversal de 20 de noduri și un debit de precipitații de 50 mm pe oră.

Sistemele IAI standard de control al misiunii iUCS sunt utilizate pentru a conduce misiunea de la sol. iUCS acceptă toate fazele misiunii, platforma și sarcinile utile. iUCS modular acceptă diferite configurații utilizate pentru desfășurarea tactică pentru vehicule sau adăposturi blindate, platforme maritime și aeropurtate. Sistemul este proiectat să funcționeze cu un singur membru al echipajului sau poate stivui mai multe iUCS pentru a sprijini echipaje mai mari aflate în misiuni mai complexe. Sarcinile T-Heron pot fi controlate și de la terminale portabile, folosind terminalul comandat de la distanță cu două sensuri (RVT).

Proiectat pentru a funcționa pe suprafețe scurte, neasfaltate, T-Heron se bazează pe frâne integrale, putere și răcire și este operat independent fără nevoia de echipamentele specializate de asistență de la sol, cum ar fi cablurile externe de oprire pentru a opri UAV-ul pe pista de aterizare și cărucioarele de alimentare și răcire. Sistemul este depozitat și transportat în două containere ISO standard de 20 de picioare, transportabile în aer, necesitând două vehicule pentru exploatarea pe teren. La desfășurarea tactică, sistemul poate minimiza echipajul suport, folosind funcția de operare la distanță a familiei Heron „Long Runner”, T-Heron dislocat poate fi controlat la distanță de la un centru de control, îndeplinind toate funcțiile, inclusiv decolarea, aterizarea și deplasarea pe pistă, fără a se baza pe echipele suport locale. IAI oferă clienților un pachet logistic complet, asigurând întreținerea liniei de zbor, nivelul intermediar și nivelul de hangar (nivelul D), asigurând independență completă.
Advertisement




Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














7657 vizualizari

  • -6 (28 voturi)    
    De ce publicitate in spatiul NATO? (Vineri, 31 iulie 2020, 12:49)

    lovalova [utilizator]

    Romania este o tara cu o putere inventiva si productiva comparabila cu Israelul. Geopolitic, suntem in aceeasi situatie, presati din toate directiile de natii migratoare propasite, dar pastrandu-ne identitatea nationala si integritatea teritoriala de zeci milenii intregi. Sub ocupatie sovietica, am luptat impotriva acestora prin mijloace hibride si i-am tinut departe de teritoriile noastre. Oare de ce sa nu ne construim noi propriile drone, si oare de ce sa ne uitam in afara NATO la arme "inteligente" cu dubla comanda si portite ascunse? De ce nu ne asociem cu tari NATO ? Ce Hidra are interese aici ? Multumesc.
  • +5 (9 voturi)    
    HN... (Duminică, 2 august 2020, 13:30)

    sile1 [utilizator]

    ...are nevoie de bani din publicitate si nu e nimic rau in asta.

    Daca ne gandim la eficienta publicitatii prin prisma cresterii numarului de cumparatori ma indoiesc insa ca cei care citesc si comenteaza pe aici se vor ingramadi sa cumpere drone HERON TACTICAL.

    Publicitatea in cazul asta are rolul de a arata cat de capabile si avansate sunt sistemele de arme UAS ( desi nu as numi asta publicitate ci mai degraba propaganda )


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by