Noile valori ale taxei auto

de Dumitrina Galantonu     HotNews.ro
Miercuri, 23 ianuarie 2008, 19:55 Actualitate | Esenţial


 documente
(24 Ian 2008) DOC, 53KB
(24 Ian 2008) DOC, 69KB
(24 Ian 2008) DOC, 49KB
(24 Ian 2008) DOC, 36KB
Ministerul Economiei si Finantelor a pus miercuri in dezbatere publica proiectul de Ordonanta de Urgenta privind noua taxa de prima inmatriculare, transmite Money Channel. Astfel, pentru o masina veche de 2-3 ani, cu o capacitate cilindrica de 1.600 de centimetri cubi, si catalizator Euro 4 va plati o taxa de 632 de euro. Pentru Euro 3, cu 4 ani vechime si 1.600 de centimetri cubi taxa ajunge insa la 1608 euro. Noua taxa auto va intra in vigoare la inceputul lunii iulie.

Noile valori ale taxei:

  • Pentru autoturismele cu norma de poluare Euro 4 cu capacitate cilindrica mai mica de 1.600 centimetri cubi cmc, noul nivel al taxei va fi de 465 euro pentru o vechime de o circa luna si pana la 24 euro pentru unul cu o vechime de peste 15 ani.
  • Pentru un autoturism Euro 4 cu o capacitate mai mare de 1.601 cmc, taxa va fi cuprinsa intre 776 euro, pentru un autoturism cu o vechime de o luna si 40 euro pentru unul cu o vechime mai mare de 15 ani.
  • Pentru un autoturism Euro 4 cu capacitate de circa 2.500 cmc, noua taxa va fi de 1.697 euro pentru o vechime de o luna, respectiv de 85 euro pentru o vechime mai mare de 15 ani.
  • Pentru autoturismele Euro 4 cu o capacitate de circa 3.000 cmc noul nivel al taxei este de 2.422 euro pentru o vechime de pana la o luna, respectiv 127 euro pentru unul mai vechi de 15 ani.
  • Pentru un autoturism Euro 4 cu o capacitate cilindrica mai mare de 3.000 cmc, cu o vechime de pana la o luna, noua taxa a fi de 2.784 euro, iar pentru cele mai vechi de 15 ani, taxa va fi de 142 euro.
  • Pentru un autoturism cu norma de poluare Euro 3 cu o capacitate cilindrica mai mica de 1.600 cmc noul nivel al taxei auto va fi de 1.520 euro, pentru o vechime de pana la o luna, respectiv de 80 euro pentru cele mai vechi de 15 ani.
  • Pentru autoturismele cu norma de poluare Euro 2, cu o capacitate cilindrica mai mica de 1.600 cmc, taxa va ajunge la maxim 2.006 euro pentru cele cu o vechime cuprinsa intre 5 si 6 ani si la 246,4 euro la cele cu o vechime de 14-15 ani, in timp ce pentru o capacitate cuprinsa intre 1.601 si 2.000 mc taxa poate ajunge pana la 3.762 euro pentru o vechime de 5-6 ani, respectiv la 462 pentru cele de 14-15 ani.
  • Pentru masinile cu o capacitate cilindrica cuprinsa intre 2.001 si 2.500 cmc, nivelul maxim al taxei va fi de 6.555 euro, pentru o vechime de 5-6 ani si de 805 euro pentru 14-15 ani, iar pentru o capacitate cuprinsa intre 2.501 si 3.000 cmc va ajunge la 9.576 euro pentru o vechime de 5-6 ani si la 1.176 euro pentru 14-15 ani.
  • Pentru masinile cu norma de poluare Euro 2 cu o capacitate de peste 3.000 cmc taxa porneste de la 10.602 euro pentru o vechime de 5-6 ani si ajunge la 1.302 euro pentru 14 -15 ani.
  • La masinile Euro 1 taxa ajunge la 3.009 pentru o vechime de 5-6 ani si la 369 euro pentru 14-15 ani, pentru o capacitate cilindrica mai mica de 1.600 cmc, la maxim 5.586 euro pentru o vechime de 5-6 ani si 686 euro pentru vechime de 14-15 ani.
  • Pentru cele cu o capacitate cuprinsa intre 1.601 si 2.000 cmc, la 9.832 pentru masinile cu o vechime de 5-6 ani si 1.207 pentru cele cu o vechime de 14-15 ani pentru o capacitate cuprinsa intre 2.001 si 2.500 cmc si la 14.364 euro pentru masinile cu o vechime de 5-6 ani si 1.764 euro pentru o vechime de 14-15 ani si o capacitate cuprinsa intre 2.501 si 3.000 cmc.
  • La masinile cu peste 3.000 cmc, taxa pleaca de la 16.074 euro pentru o vechime de 5-6 ani si ajunge la 1.974 pentru 14-15 ani.
  • La masinile non euro taxa pleaca de la circa 7.296 euro pentru autoturismele cu o vechime de 5-6 ani si ajunge la 640 euro pentru o vechime mai mare de 15 ani, pentru o capacitate mai mica de 1.600 cmc si depaseste 39.330 euro pentru cele cu o capacitate mai mare de 3.000 cmc si o vechime de 5-6 ani si 3.450 pentru cele mai vechi de 15 ani.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















17761 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    ha? (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 20:25)

    curiosu [anonim]

    adica cum au publicat daca nu poate fi accesat?
    • 0 (0 voturi)    
      Este deja publicat (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 20:53)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui curiosu

      Vezi ca la Realitatea TV exista un link .
  • 0 (0 voturi)    
    taxa (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 20:45)

    radu [anonim]

    si de cand intra in vigoare?de anul acesta?
  • 0 (0 voturi)    
    .. (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 21:01)

    Johnny [anonim]

    se pare ca se va da o ordonanta de urgenta si apoi va intra in vigoare efectiv cam de la jumatatea anului - asa au anuntat la jurnalul tvr din seara asta. Creste mult taxa la masinile sh pana in 4 ani - chestie care mi se pare aiurea....
    • 0 (0 voturi)    
      taxa mare, autoturism nou (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 22:51)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui Johnny

      Taxa este mai mare la autoturismele noi pentru ca se considera ca ele v-o polua mai multa vreme de acum incolo decat masinile mai vechi, care v-or iesi din parcul auto relativ repede, din cauza lipsei pieselor de schimb.... eu doar asa imi pot explica aceasta diferenta a valorii taxei intre masinile noi si vechi...
      • 0 (0 voturi)    
        fals (Joi, 24 ianuarie 2008, 9:56)

        brigantes [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        o masina non-euro poate polua intr-un an cat un euro4 in 10 ani, asadar explicatia asta nu are acoperire. Din pacate e si explicatia oficiala din cate am vazut.
        • 0 (0 voturi)    
          re: fals (Vineri, 25 ianuarie 2008, 12:23)

          dan [anonim] i-a raspuns lui brigantes

          Daca te uiti bine si guvernul a gandit exact ca tine: taxa pt un non-euro de 15 ani e mai mare decat pentru un euro4 nou.
      • 0 (0 voturi)    
        Prostie mai mare nici ca se putea spune... (Joi, 31 ianuarie 2008, 11:31)

        bucur [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        Cum vine asta, domnilor?!
        Pai, daca eu am un harb de Dacie (noneuro) de 15 ani (deci rabla) si voi plati mult mai putin fata de unul care vine cu ultimul tip de Mercedes (sa zicem) sau cum un autoturism care scoate abur in loc de fum pe teava de esapament si care, evident, plateste o suma foarte mare, vi se pare normal? Retorica din intrebare nu face sa nu continui rationamentul.
        E-o prostie asta ca Mercedesul aluia avand viata mai lunga, va polua mai mult, pentru ca eu, dupa ce arunc Dacia mea de 15 ani, nepermitandu-mi sa-mi iau, ca si ala, Mercedes, imi voi lua tot un harb, alta marca, n-are importanta, dar harb, o "innadesc" cu folosinta primului harb si tot asa pana cand arunca si ala Mercedesul lui (poate dupa 50-60 de ani).
        Ce rezulta? Ca eu folosesc rable toata viata si platesc putin, indiferent ce rable folosesc, iar acela care are masina cu cateva clase mai nepoluante fata de mine, plateste foarte mult!
        De ce? Care-i filosofia pe criteriu de mediu aici? Niciuna.
        Pe criteriu de taxa de prima inmatriculare, trebuia s-o fi spus p-aia dreapta, "fratilor, inmatriculezi masina prima data in Romania, indiferent cum e (vezi normele!), platesti atata taxa si mi se parea corect.

        Nemtii cica platesc anual o taxa functie de capacitatea motorului (care, evident, produce noxele) si, daca scoate masina din mediul curat, adica daca o caseaza mai devreme de nu-stiu-cati ani, ii da si-un bonus, o reducere (ca are grija de mediu!). Asta mi se pare si mai buna. Da, dar aia-s nemti....
  • 0 (0 voturi)    
    Lamurire (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 21:07)

    paul [anonim]

    Eu nu reusesc sa inteleg de ce e mai mare taxa pentru masinile noi. Poate cineva sa imi explice?
    • 0 (0 voturi)    
      de ce e taxa mai mare la masinile mai noi? (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 22:43)

      EU [anonim] i-a raspuns lui paul

      Pentru ca cele noi au o viata mai lunga decat cele vechi. Vechimea unei masini nu este proportionala cu gradul de poluare al unei masini de aceeasi cilindree dar mai noua. Asadar masinile noi vor polua mai mult in 10 ani decat va polua o masina mai veche in 5 ani.
      E logic
      • 0 (0 voturi)    
        taxa autode ce e taxa mai mare la masinile mai noi (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 23:35)

        stramoshu [anonim] i-a raspuns lui EU

        Stai linistit ca romanu daca-si cumpara o masina de 15 ani mai trage cel putin 10 de ea ... sunt masini de 15 ani ff bune dincolo, nu ca daciile prapadite de la noi.
      • 0 (0 voturi)    
        Gresesti (Joi, 24 ianuarie 2008, 0:24)

        TU [anonim] i-a raspuns lui EU

        Cine te asigura ca o persoana care-si ia o masina de 3-4 ani , va circula mai mult decat cel care-si ia o masina de 15 ani . Pai sint cazuri destule in care o masina mai veche (euro2) circula de 2 - 3 ori mai mult decat una (euro4) intr-o perioada "data" . Echitabil ar fi sa platesti o taxa , care ar trebui sa fie de maximum 1000 ron , pe grile descrescatoare , functie de norma de poluare a motorului . Ce conteaza vechimea , daca are catalizator si nu polueaza , si as zice ca tot echitabil ar fi sa puna , inca o mica acciza pe combustibil pt ca in urma arderii lui se produce si poluarea . Restul e praf in ochi , ca sa-si poata proteja afacerile !!!
      • 0 (0 voturi)    
        logica ilogica (Joi, 24 ianuarie 2008, 8:00)

        GOGU [anonim] i-a raspuns lui EU

        crezi ca o masina euro 4 sau 5 polueaza mai mult in 10 ani decat una non euro in 5 ani?
        ori sunteti naivi ori prosti direct.
        in tampenia lui, Tariceanu, a reusit sa obtina contrariul ideii initiale de a nu umple tara de cazane.
        Dar daca trebuie sa dai pensii mai mari si nu ai de unde tre' sa incasezi bani de undeva.
        HANDICAPAT
        • 0 (0 voturi)    
          @GOGU (Joi, 24 ianuarie 2008, 9:51)

          Manole Buican [anonim] i-a raspuns lui GOGU

          Este perfect adevarat ce spui, Gogule!
      • 0 (0 voturi)    
        da. e logic pentru cei care inghit repede (Joi, 24 ianuarie 2008, 9:12)

        gospo [anonim] i-a raspuns lui EU

        Pana acum ni se spunea ca au pus taxa mare la masini vechi - sa nu se umple tara cu rable. Acum se pare ca arunca pastile ca astea au o viata mai lunga si ca o sa polueze mai mult. hahahah Pacat ca mestecati asa repede pastilele...e logic hahah
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Joi, 31 ianuarie 2008, 19:17)

        jackie [anonim] i-a raspuns lui EU

        masinile mai noi vor polua mai mult ca cele vechi doar ca DURATA, nu si cantitativ.

        nu poti compara un BMW sau mercedes ultimul model cu un jaf de dacie sau alta rabla de acum 10-15 ani...

        e complet aberant. mai cititi si voi fisele tehnice de la masinile pe care le luati.
    • 0 (0 voturi)    
      Ia ghici? (Joi, 24 ianuarie 2008, 12:52)

      Alien [anonim] i-a raspuns lui paul

      Pentru ca traiesti in Romania unde singura preocupare a guvernantilor este sa-i jupoaie pe ce guvernati!! Simplu!
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 21:09)

    cesko [anonim]

    pe zi ce trece tot mai mare e prostia in tara asta!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 21:10)

    tudor [anonim]

    "Pentru autoturismele cu norma de poluare Euro 4 cu capacitate cilindrica mai mica de 1.600 centimetri cubi cmc, noul nivel al taxei va fi de 465 euro pentru o vechime de o circa luna si pana la 24 euro pentru unul cu o vechime de peste 15 ani"

    inca o dovada ca aceasta taxa este idioata, pai cum naiba masina euro4 veche de 15 ani, oricum si-au atins scopul si anume cresterea taxei pentru masinile euro3, care ghici... sunt cele mai importate... F*CK YOU ROMANIA!
  • 0 (0 voturi)    
    taxa pe fraieri (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 21:23)

    anti-pnl [anonim]

    De ce asa tarziu daca taxa veche e considerata ilegala?
  • 0 (0 voturi)    
    taxa auto (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 21:25)

    adi [anonim]

    parca pana acum taxa asta era cu caracter ecologic, romania sa nu ajunga lada de gunoi a europei. acum taxa este mai mare la masinile noi si scade drastic pentru masinile mai vechi de 15 ani. guvernantii vor sa nu ne mai cumparam masini noi din strainatate si sa cumparam jegurile de loganuri!
    • 0 (0 voturi)    
      logica (Joi, 24 ianuarie 2008, 0:09)

      horea [anonim] i-a raspuns lui adi

      care ii logica ta ?
      taxa asta se aplica si la loganuri care o sa fie mult mai afectate din cauza ca valoarea masinii ii mult mai mica (decat o masina noua din vest) iar taxa ii aceeasi.
      • 0 (0 voturi)    
        simplu (Joi, 24 ianuarie 2008, 9:06)

        lucian [anonim] i-a raspuns lui horea

        pai e simpla logica... cu 8000- 10000 euro nu-ti iei o masina noua din afara, dar una mai buna decat un logan, cu siguranta... numai ca trebuie sa mai dai in plus vreo 1500-2000 euro, aproximativ, pe cand la un logan 465... este o diferenta pe care putini o pot suporta...
        • 0 (0 voturi)    
          pai nu-i asa simplu (Joi, 24 ianuarie 2008, 10:37)

          horea [anonim] i-a raspuns lui lucian

          pai o masina second si buna din afara la 8-10 mii de euro ar cam trebui sa fie euro 3.
          la euro 3 taxa la una noua ii 1520, deci la una de vreo 5-6 ani nu cred ca o sa vina mult mai mult de cat ii la un logan nou avand in vedere ca scade la 80 euro la 15 ani. de unde cei 1500-2000 de care vorbesti ?

          pacat ca hotnews nu au pus un calculator online prin care se poate calcula exact taxa in functie de vechime si cilindree.
  • 0 (0 voturi)    
    e mai bine asa? (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 21:36)

    Glock [anonim]

    Pai si cum vi se pare cu "noua" taxa? e mai convenabil asa ? eu ma gandesc ca se va inmulti tara de rable pentru ca taxa e mult mai mica la cele vechi de peste 15 ani. O chestie nu inteleg: Cum se calculeaza taxa asta in functie de poluare, nu? pai si cele vechi de epste 15 ani nu polueaza mai mult ??? astept o lamurire ceva...
    • 0 (0 voturi)    
      Re: (Joi, 24 ianuarie 2008, 12:21)

      Cosmin [anonim] i-a raspuns lui Glock

      Sincer, eu cred noi romanii ne-am facut un obicei sa ne plangem de orice fara sa analizam la rece. Am devenit o natiune de bocitoare.Sa nu ma intelegeti gresit, nici mie nu imi place taxa asta insa cine o sa isi ia o masina de 15 ani fie ea si Mercedes, credeti ca va avea bani sa o intretina? Eu cred ca nu. Deja o masina de 15 ani (exceptand Daciile :P ) devine aproape masina de colectie.
      Un alt aspect se refera la inspectia obligatorie, care se face stim cu totii cum . . .pe ochi/bani frumosi si pe unde scapa multe masini care nu respecta normele de poluare.
      Asadar nu e dracul chiar atat de negru, romanul tot isi va lua Logan chiar daca va plati 500 EUR pe taxa, programul rabla is va face in continuare treaba iar taxa asta nu reprezinta decat o nevoie disperata a guvernului de a aduna ceva bani la buget.
  • 0 (0 voturi)    
    taxa (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 21:46)

    tc [anonim]

    euro 4 cu o vechime de peste 15 ani ??? asta doar daca va mai fi valabila legea asta si in 2018 !!! logica e, ca nu e nici o logica..
    • 0 (0 voturi)    
      irelevant (Joi, 24 ianuarie 2008, 0:24)

      horea [anonim] i-a raspuns lui tc

      limita de 15 ani ii irelevanta.
      ce conteaza ii ca taxa descreste proportional cu vechimea, deci si pentru una de 7-8 ani o sa fie mult mai mica decat 465.
  • 0 (0 voturi)    
    Care-i logica? (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 21:53)

    Nemultumit [anonim]

    Pai nu ziceau pana acuma ca nu vor ca Romania sa fie lada de gunoi a Europei? Pai atunci de ce sa redus taxa pt. masinile vechi (si nu pt cele mai noi)? Hotii dracului...
  • 0 (0 voturi)    
    taxa (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 22:03)

    dragos [anonim]

    in loc sa fie autot cu euro 3 si euro 4 mult mai ieftine taxa derutatilor si sedatorilor muisti ieftineste gunoaiele de 15 ani cu non-euro sa fugim cu toti din jegul asta de tara unde avem doar categori de guvernanti sugatori de sange si sugatori de p..a
  • 0 (0 voturi)    
    3 probleme (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 22:04)

    MLZ [anonim]

    1) Cum explica (electoral vorbind) onor Guvernul ca va intra in vigoare cat mai tarziu, adica fix inainte sa inceapa procedura de infrigement? Pai nu va prind la urne anu' asta?!?

    2) Cum ramane pana la urma, este sau nu este discriminatorie taxa?! Mai tinem ("noi, UE") de principii, sau o rezolvam politic cu gainarii de la Bucuresti?

    3) Dezbaterea publica la ce foloseste? .... cam cum a folosit opinia publica in aceasta privinta si pana acum?! Sau APIA este trecuta la categoria "public"?!

    ... ce sa faci, astea sunt costurile traiului intr-o tara inapoiata ..... Romania ...... Dac-as fi pentru-o zi presedinte ... (pe 24 ianuarie eventual ..... Da-da, ..... de ziua ta!) :o)
  • 0 (0 voturi)    
    taxa (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 22:12)

    nolty [anonim]

    nu este taxa ecologica, asta e sigur.
    abia astept sa vad ce inseamna in ochii "domnilor guvernanti" o "dezbatere publica".
    huoooooooo!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Logica de doi lei (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 22:19)

    Marius Valutanu [anonim]

    Are o logica ce au facut. Ce interpretare dau ei? Pai...taxa e mai mare la o masina mai noua intrucat, fiind noua, are o durata de viata teoretic mai mare, motiv pentru care polueaza mai mult in timp si de aceea trebuie sa platesti o taxa mai mare. Cele mai vechi, te tin mai putin, deci polueaza mai putini ani.
    Evident, e o logica de trei lei.
  • 0 (0 voturi)    
    nebunie (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 22:31)

    gabi [anonim]

    cine naiba face legile astea tampite..oare nu mai este un om cu scaun la cap in tara asta?!chiar am ales niste retardati,natarai si hoti pusi numai pe capatuit?sa vina domule oameni capabili,si sa salveze tara asta,pana nu e prea tarziu!nu se poate..cred ca ne meritam numele de hotii,tiganii,cersetori si coruptii europei!asa o prostie nu am mai vazut si nici auzit,nicaieri in lume!Doamne,Doamne...da-i romanului mintea cea de pe urma!
  • 0 (0 voturi)    
    taxa (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 22:38)

    bogdan [anonim]

    eu nu imi dau seama cine a putut sa gindeasca o asemenea idiotenie de taxa . oricum e mare om
  • 0 (0 voturi)    
    taxa (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 22:43)

    bogdan [anonim]

    ma sa stii ca ma minunez foarte tare in tara asta a lu papura voda e posibil orice . oricum fura fiecare cum poate asta e
  • 0 (0 voturi)    
    este normal din punct de vedere ecologic (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 22:50)

    Mihai [anonim]

    producerea unei masini noi produce o poluare de sute de ori mai mare decat diferenta de poluare cu o masina veche pe o perioada de cativa ani de functionare.

    poluarea va scadea prin scaderea consumului si nu prin schimbarea tehnologiei deoarece aceasta reclama la randul ei utilizarea a mult mai multe resurse decat cu tehnologia veche.

    pare bizar dar pana si producerea energiei electrice cu panouri solare este mai poluanta decat producerea aceleiasi cantitati de energie cu carbune deoarece pana se ajunge la producerea panourilor se consuma foarte multa energie.

    asadar singura sansa de supravietuire este reducerea consumului de orice fel ar fi el chiar daca asta presupune mai putine facilitati in viata de zi cu zi.
    • 0 (0 voturi)    
      ESTI VARZA (Joi, 24 ianuarie 2008, 8:06)

      GOGU [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      CAT DE VARZA, PRAF SI PULBERE ESTI.
      HAI SA NU MAI PRODUCEM NIMIC CA ESTE POLUANT. SA REVENIM LA EPOCA DE PIATRA.
  • 0 (0 voturi)    
    cenzura (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 22:51)

    gabi [anonim]

    de ce nu publicati comentriul meu anterior?nu corespunde intereselor voastre?si voi sunteti politizati pana in maduva oaselor,cenzura functioneaza cu brio si la voi!sunteti complici la jefuirea poporului,sunteti complici cu retardatii care ne conduc,si ne fura cu nesimtire!
  • 0 (0 voturi)    
    taxa de tembeli (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 22:57)

    domnul K [anonim]

    o taxa introdusa de cei mai tembeli conducatori din romania democratica. de ce s-a scumpit taxa la masini noi? aruncati o privire la alte tari din UE, sa vedeti cum sunt incurajati oamenii sa cumpere masini noi, mici, putin poluante, prin reduceri acordate de guverne. la noi e invers: vrei masina noua, hai sa platesti sute de euro. bataie de joc! ar trebui sa boicotam legea asta.
  • 0 (0 voturi)    
    taxa (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 23:10)

    ocsi [anonim]

    Mai mare tampenie nici nu puteau sa spuna ,puteau sa dea si 1000 euro bonus pt o masina euro 4 de 15 ani pt ca nu exista..
  • 0 (0 voturi)    
    guvern de caldabosari ... (Miercuri, 23 ianuarie 2008, 23:26)

    fb [anonim]

    Bravo Vozga si Motoriceanu. Acu dati prima de casare 3000 lei si ii luati inapoi cu taxa de prima inmatriculare. Cum poti sa pui o taxa de ordinul miilor de euro cand salarul mediu este de 300 eu. Halal protectie de mediu si protectie sociala. Guvern de retardati , hoti si mincinosi.
  • 0 (0 voturi)    
    io nici nu ma mai duc la vot... (Joi, 24 ianuarie 2008, 0:00)

    io [anonim]

    ...(pe jos)
  • 0 (0 voturi)    
    model german (Joi, 24 ianuarie 2008, 1:13)

    heinrich [anonim]

    se pare ca au scazut taxa la cele vechi deoarece se dezbate adoptarea metodei germane cu vignete pe norme de poluare! cele non-euro si euro 1 nu vor mai avea drept de circulatie in centrele oraselor!
  • 0 (0 voturi)    
    Prostie (Joi, 24 ianuarie 2008, 7:31)

    gigel [anonim]

    Prin aceste masuri se raspunde comenzilor .... stim noi ale cui. In consecinta nu se schimba nimic, ba mi se pare ca se incearca prostirea in continuare a ...maselor.
    Oare pana cand se mai poate suporta atata nemernicie din partea celor de la putere care se pare ca au creiere de bibilica?
  • 0 (0 voturi)    
    Absurd (Joi, 24 ianuarie 2008, 8:05)

    Stoewer [anonim]

    Taxa e absurda si perversa. Valorile sunt extrem de scazute pentru autoturismele inexistente, iar foarte ridicate taman pentru ce intra in raza noastra de interes.

    Mai bine imi iau o masina veche de peste 30 de ani, pentru ca acestea intra in alta categorie si sunt complet scutite de taxa.;-)
  • 0 (0 voturi)    
    Taxa pe mama lor (Joi, 24 ianuarie 2008, 8:28)

    Fara taxa [anonim]

    Au facut pe draq sa-i ia... Ideea e simpla. trebuie adunati banii... Inainte luau mai mult de la masinile vechi si mai putin de la cele noi... avantaj Tariceanu, si gasca de importatori... acum, ca nu mai merge shmecheria, au sucit-o... iau mai mult de la cele noi si mai putin de la cele vechi... rezultatul acelasi. Ba mai mult: au inchis si gura celor care si-au luat masina noua si au dat bani pe taxa lor de cacao. Cum sa mai ceri acum banii inapoi daca taxa s-a marit? Ecologie... protectia mediului... vrajeala! Ii doare pe ei fix unde nu-i bate soarele! Iar noi... stam si inghitim... in loc sa iesim in starda sa le rupem capu'.... mama lor de mizerii ...
  • 0 (0 voturi)    
    EROARE! (Joi, 24 ianuarie 2008, 8:39)

    bobo [anonim]

    Este gresit ce ati pus pe site!!!! taxele care vor intra in vigoare sunt diferite, cititi OG si anexele sale!!!
  • 0 (0 voturi)    
    jigodii ati fost, jigodii ramaneti (Joi, 24 ianuarie 2008, 8:57)

    ... [anonim]

    Cand veti gasi o masina EURO4 veche de 15 ani, sa mi-o aduceti mie. Platesc 1500E taxa, numai sa o aduceti.
  • 0 (0 voturi)    
    Alt bir !!! (Joi, 24 ianuarie 2008, 9:14)

    Vreu sa emigrez [anonim]

    Ia cititi cu atentie
    art.4 lit b) la înregistrarea modificării unui autovehicul în evidenţele Direcţiei regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;

    asta nu inseamna ca se va plati taxa si pentru masinile revindute in Romania ???
  • 0 (0 voturi)    
    taxa (Joi, 24 ianuarie 2008, 9:17)

    costel [anonim]

    tara de hoti,valorile acum sunt asemanatoare cu cit se platea vama inainte de a intra in ue,nici un lucru bun pt. oameni,taxe si iar taxe,si ei fura de rup,bine ca au guvernatii milioane in conturi,si pe noi ne rup cu taxe,o sa i mai voteze bunica din mormint
  • 0 (0 voturi)    
    DISCRIMINARE (Joi, 24 ianuarie 2008, 9:18)

    goe [anonim]

    Si cu ce e varianta asta mai putin discriminatorie decat prima? Comisia Europeana nu va "pune botul" chiar daca voi deja l-ati pus. Oricum, in jegul asta de tara nu mai e de stat.
    A, si inca ceva: cu ce ocazie avem noi taxe in Euro??? Am trecut cumva la moneda Euro si eu n-am fost anuntat???
  • 0 (0 voturi)    
    Taxa tampita (Joi, 24 ianuarie 2008, 9:21)

    Ion [anonim]

    Aceasta taxa este un monument inchinat prostiei lui Tariceanu (care pune betze in roate afacerii proprii), Vosganian (care isi demonstreaza calitatile de "mare finantist") si Korodi (pe care oricum nu il intereseaza ca el e biciclist). Nu cred ca mai exista tari unde sa platesti mai mult pentru o masina noua decat pentru una veche. Daca intr-adevar este ecologica, taxa trebuie sa tina cont doar de norma de poluare si nu de vechimea masinii (oricum norma de poluare nu include si emisiile de CO2, cele mai importante de altfel).
    Principiul lor ca folosesti o masina noua mai mult timp este de rasul curcilor. Intra in categoria "iarna nu-i ca vara". S-au intrebat ce vor face cu rablele care rezulta dupa ce vor intra sute de mii de cazaturi din cimitirele de masini din Germania. La o taxa de 369 euro pentru o masina euro 1 de peste 15 ani, imi iau masina gratis, fiindca nemtii iti dau si bani daca iei o astfel de masina.
    PENIBIL!
  • 0 (0 voturi)    
    acum stiu cu cine nu votez (Joi, 24 ianuarie 2008, 9:25)

    cetateanul turmentat [anonim]

    Tara de cacao, guvernanti de cacao
  • 0 (0 voturi)    
    Se aplica ad literam si asa ceva? (Joi, 24 ianuarie 2008, 9:34)

    Cristian [anonim]

    Art. 11 - Din sumele colectate potrivit prezentei ordonanţe de urgenţă se finanţează programe şi proiecte pentru protecţia mediului, după cum urmează:
    a) programul de stimulare a înnoirii parcului auto naţional ;
    b) programul naţional de îmbunătăţire a calităţii mediului prin realizarea de spaţii verzi în localităţi;
    c) proiecte de înlocuire sau completare a sistemelor clasice de încălzire cu sisteme care utilizează energie solara, energie geotermală şi energie eoliană;
    d) proiecte privind producerea energiei din surse regenerabile : eoliană, geotermală, solară, biomasă, microhidrocentrale;
    e) proiecte privind împădurirea terenurilor degradate sau defrişate;
    f) proiecte de renaturare a terenurilor scoase din patrimoniul natural;
    g) proiecte de realizare a pistelor pentru biciclişti.
  • 0 (0 voturi)    
    O aberatie desavarsita (Joi, 24 ianuarie 2008, 9:36)

    Popescu Emilian [anonim]

    Domnule,daca-i o taxa de mediu adica pentru eliminarea de noxe in atmosfera,aceata taxa ar trebui sa fie in functie de cantitatea de noxe intr-o unitate de timp pe care o elimina un anumit automobil.
    Dupa cate vedeti aceasta taxa este o aberatie a guvernarii liberale care are un guvern incompetent si strain de o cauza mai buna.
    Sa ne intelegem,daca-i taxa de mediu atunci aceasta creatie aberanta liberala ar trebui modificata din start,asa cum am aratat mai sus.Dar unde nu-i cap ce poti sa ceri!
    La aparitia ordonantei si a legii care o aproba partidele politice care intradevar tin la populatia romaniei si la mediul ei ar trebui sa se opuna adoptarii acesteia.
    Si apoi exceptiile de tip liberal nu polueaza.Polueaza al dracului de mult ca acestia folosesc benzina si motorina nelimitat ca doar nu platesc de la ei din buzunar si atunci daca-i taxa de mediu ,aceasta ar trebui platita de toata lumea indiferent de proprietar si in acelasi timp in functie de consumul mediu de carburant.
    Aci e o suma de factori care contribuie la cantitatea de boxe eliminate in aer dar de unde atata minte in capul lor de liberali.
  • 0 (0 voturi)    
    RAR nu omologheaza decat Euro 4 (Joi, 24 ianuarie 2008, 9:37)

    Lucian [anonim]

    Se pare ca RAR-ul nu mai omologheaza masini aduse de dincolo, decat dat daca au Euro 4. Prevederea intra in vigoare din 1/1/2008. Caz in care nu stiu cine o sa-msi mai poata aduce masina Euro3 sau Euro 2, daca nu are cine sa o omologheze.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu e corect (Joi, 24 ianuarie 2008, 10:04)

      Stoewer [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      Nu e chiar asa. RAR nu mai omologheaza masinile care nu fac dovada ca au mai fost inmatriculate, indiferent unde. Deci poti linistit sa inmatriculezi un Euro 3 SH, dar nu mai poti inmatricula un Euro 3 nou.
    • 0 (0 voturi)    
      atentie! (Joi, 24 ianuarie 2008, 10:06)

      filip [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      Este vorba doar de masini noi euro 4.
      RAR va omologa in continuare masini secon hand cu euro <4.
  • 0 (0 voturi)    
    I love you, Romania! (Joi, 24 ianuarie 2008, 9:41)

    bagpicioristul [anonim]

    Si daca am dauna totala la o zi dupa ce am cumparat o masina noua Euro 4, bineinteles ca statul roman imi va returna banii dati pe taxa, deoarece el a pre-taxat folosirea masinii mele pentru 30 ani si eu am folosit-o doar o zi, nu-i asa?
  • 0 (0 voturi)    
    taxa de ce o fi ea? (Joi, 24 ianuarie 2008, 9:55)

    sandu [anonim]

    Am inteles ca taxa se aplica de la 1iulie ?de ce de atunci?ca sa mai vinda si Tariceanu o jumatate de an masini ca sa mai faca si el un ban pt. zile negre ca prim ministru nu o sa mai fie el niciodata .JOS GUVERNUL TARICEANU. PS. sper ca UE sa nu puna botu la vrajala lor.
    • 0 (0 voturi)    
      Cod Fiscal (Joi, 24 ianuarie 2008, 10:06)

      Stoewer [anonim] i-a raspuns lui sandu

      Motivatia consta in faptul ca orice modificare a Codului Fiscal trebuie anuntata cu 6 luni inainte.

      In caz de reduceri de taxe, ma gandesc eu. In caz de majorari se mai da cate o OUG si merge mai repede.
  • 0 (0 voturi)    
    niste cretini (Joi, 24 ianuarie 2008, 10:14)

    2Burtosi [anonim]

    Ideea asta tampita a plecat de la alinierea noastra la normele europene, si prostia in asta e ca nicaeri in europa nu mai exista asa taxa, daca vor taxa de poluare de ce nu pun una ca in europa,

    PS: Deja platim accize de poluare la COMBUSTIBILI!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    OMG (Joi, 24 ianuarie 2008, 10:16)

    x [anonim]

    "La masinile cu peste 3.000 cmc, taxa pleaca de la 16.074 euro pentru o vechime de 5-6 ani"
    Deci nu-mi vine sa cred !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Nu va mai spargeti capetele sa gasiti logica ! (Joi, 24 ianuarie 2008, 10:21)

    Gheorghe Dode [anonim]

    Logica e ca daca ai ceva bani si vrei masina noua sau 2-4 ani vechime s-o cumperi de la importatorii romani in spatele carora sunt "baietii destepti" !
    Bineinteles ca taxa n-are nicio legatura cu poluarea !!! Deci nu va mai scremeti sa gasiti logica si iesiti la Guvern sa-l luati la intrebari
  • 0 (0 voturi)    
    Normal (Joi, 24 ianuarie 2008, 10:26)

    Alex [anonim]

    daca tot este taxa de mediu atunci logic ar fi ca cele mai mari taxe sa fie pt masinile noi deoarece la producerea lor s-a generat o poluare uriasa.

    in final ar tb sa rezulte o formula in care sa se ia in calcul ca elemente principale:
    1. capacitatea de poluare a masinii in exploatare (se masoara cantitatea si compozitia noxelor - ceea ce nu este neaparat legat de vechime)
    2. poluarea creata la producerea ei (cu cat este mai mare si mai sofisticata cu atat s-a poluat mai mult)
    3. poluarea creata la scoaterea din uz

    Cam aceasta ar fi normal daca vrem sa utilizam criterii de mediu. Restul nu este decat ... politica si demagogie ieftina
  • 0 (0 voturi)    
    niste hoti (Joi, 24 ianuarie 2008, 10:39)

    Mituc [anonim]

    Deci pe linga faptul ca taxa are un algoritm stupid, invers proportional cu virsta masinii in loc sa fie direct proportional, mai reiese si faptul ca necesitatea unei revolutii cu executii publice and shit e mai mare acum decit era in '89.
    Mai mult, nu exista dovezi ca acesti bani se duc unde ar trebui (la mediu) asa cum cred ca ar trebui sa existe cu toti banii publici. Deci astia fura si nu le mai ajunge. Sincer valorile astea pentru taxe mi se par la modul "Na! Ati facut scandal ca nu va placea ca e mare taxa pentru SH-uri acum na-va taxa pentru astea noi!!".
    Dragii mei politicieni, edili, si care or mai fi sinonimele pentru "hoti", ca tot v-ati pus singuri la conducere faceti ceva si pentru oamenii de rind: faceti infarct!
  • 0 (0 voturi)    
    de-ale lui Jumuliceanu (Joi, 24 ianuarie 2008, 10:57)

    Nautilus [anonim]

    Ideea lor pare cretina dar e de fapt rationala din urmatoarele motive:

    1. Nu exista Euro 4 de 15 ani (va exista in 2015:)
    2. Vehiculele fabricate in 1985-1990 cu motoare puternice (gen Porsche 928 sau Mercedes-Benz SL500) care acum se vand cu preturi de Logan in occident, vor fi in continuare inaccesibile publicului roman datorita taxelor de ~10000 EUR si peste
    3. La vehiculele noi se plateste putin, la cele foarte vechi tot putin, in schimb se plateste o suma uriasa la masini de 5-8 ani, pentru ca derbedeii de la putere au judecat ca un roman obisnuit va cauta un vehicul putin folosit, de prin 1999-2003

    Nu-i mai credeti prosti ca nu sunt, doar rau-voitori :))

    ~Nautilus
  • 0 (0 voturi)    
    taxa auto de kkt (Joi, 24 ianuarie 2008, 11:07)

    carla [anonim]

    FMM TARICEANU!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    vozganian (Joi, 24 ianuarie 2008, 11:19)

    mahmuru [anonim]

    vozanian asta crede ca tot romanu e la fel de bou ca el. Cand si unde dracu se faceau acum cinspe ani masini euro4?
  • 0 (0 voturi)    
    cenusa lui tariceanu... (Joi, 24 ianuarie 2008, 12:13)

    discutabil_indiscutabil [utilizator]

    normal ca domnu' Citroien imi va spune ca asa a vrut Bruxell-ul. Va amintiti cum ne mintea cand spunea ca e taxa ecologica...bla bla bla?
    unde e vorba de ecologie ?
    Totul nu a fost decat praf in ochii prostilor. Pur si simplu ca sa ramana pe scaunul de premier, avea nevoie de sprijinul PSD, si aia vroiau pensii. Asa ca Hai sa facem taxa peste taxa , ca orium prostimea..o accepta.
    mi-am pregatit acasa un borcan si astept pe domnu tariceanu sa-si puna cenusa in cap.
  • 0 (0 voturi)    
    ...au impacat si capra si varza.... (Joi, 24 ianuarie 2008, 12:38)

    RA [anonim]

    Ce oameni destepti avem in guvern cand e vorba de interesul ascuns. Masinile pentru care s-a introdus taxa, masini pana in 2-4 ani au ramas ca valoare a taxei tot pe acolo. Au facut doar compromisul de a redduce taxele pentru harburile vechi. Astfel au impacat si capra si varza, si vanzatorii de masini noi si UE.
    Pentru ca cine are bani pentru o masina de 2-4 ani vechime dar se forteaza poate cumpara si una nou dar cine vrea o masina de 12 ani vechime doar viseaza la una noua.
  • 0 (0 voturi)    
    tac'sau (Joi, 24 ianuarie 2008, 14:27)

    gigi [anonim]

    nu mai bateti campii aiurea cu cei 15 ani ce apar in lege la euro4.
    cei 15 ani sunt folositi la calcularea taxei, chiar daca nu exista euro4 de 15 ani. astfel, 24euro ~ 465/15, adica scade pentru fiecare an cam cu valoarea asta.

    in al doilea rand, ca taxa devine mai mica cu vechimea a fost ceva impus de UE, daca imi amintesc bine.

    stati linistiti insa, cum au spus multi, s-au gandit bine sa jupoaie fraierii.
  • 0 (0 voturi)    
    Problema falsa (Joi, 24 ianuarie 2008, 15:59)

    alyi [anonim]

    Ma uit la comentariile postate aici, si ma amuz, adica nu pot intelege, sunteti niste oameni cultivati, cum puteti cadea in capcana discutiei referitoare la taxa. De ce nu priviti mai departe, urmarile acestei taxe: scaderea vanzarilor de masini noi, care se va reflecta in felul urmator- scaderea productiei de masini, toata industria de automobile va fi afectata. Deci cumparand o masina veche, veti crea un somer. Cei care conduc, acesta tara gandesc pe termen scurt, au probleme cu bugetul de anul viitor si au nevoie urgenta de venituri, iar o parte din venituri poate fi atrasa din taxarea masinilor vechi- sistemul putin de la multi, dar acest lucru va crea probleme mari in economie. Va rog stimabililor cititori sa vedeti mai departe de acesta taxa.
  • 0 (0 voturi)    
    Alte hotariri judecatoresti favorabile (Joi, 24 ianuarie 2008, 16:11)

    Avocatu [anonim]

    In acelasi timp cu ordonanta de urgenta, s-a mai admis o alta cerere de restituire de catre instanta de judecata - Tribunalul Timis, sectia de contencios administrativ si fiscal, dosar nr. 7530/30/2007
  • 0 (0 voturi)    
    foarte tare... e prostia (Joi, 24 ianuarie 2008, 17:50)

    tudor [anonim]

    in romania. De fapt taxa e aceeasi cu cea veche, si-a schimbat valoare doar in cazul masinilor noi si a celor vechi de 15 ani, de fapt s-a ieftinit la cele vechi si s-a scumpit la cele noi, dar la o masina cu euro 3 de exemplu a ramas la fel, si euro 2 tot cam acolo e... sper ca la alegeri se va schimba totusi ceva, daca nu vom ramane la batranele dacii poluante sau eventual un golf 1 cu motor diesel de 1.5 de scoate un nor gros de fum negru, in speranta ca dom' tariceanu e in spate cu mototroasca lui si face cancer de la noxele mele!
  • 0 (0 voturi)    
    Care minte ? (Joi, 24 ianuarie 2008, 21:03)

    Catalin [anonim]

    Eu sunt curios de ce pe site-ul PRO TV-ului taxele au alte valori... Care sunt cele adevarate ?
  • 0 (0 voturi)    
    taxa auto (Vineri, 25 ianuarie 2008, 8:33)

    varlan tudor [anonim]

    ptr o masina euro 3cu capacitate 2499cm veche de 5 ani care este taxa va multumesc
  • 0 (0 voturi)    
    Taxa pe prostie (Marţi, 29 ianuarie 2008, 8:38)

    PSC [anonim]

    Se vede ca nimeni din cei care au postat pana acum nu a fost in Grecia. Sa vedeti acolo masini poluante! Am vazut un Datsun vechi de 40 ani! O furgoneta rosie, ziceai ca ieri a fost cumparata. Majoritatea masinilor din Grecia sunt vechi de cel putin 8-10 ani, multe din ele fiind furgonete, SUV-uri, microbuze si camionete. In sate se folosesc numai masini si tractoare, n-am vazut nicio caruta. Dealerii de masini second hand, mult mai dezvoltati decat AAA Auto al nostru, au afaceri infloritoare. Am vazut un astfel de dealer langa o reprezentanta Suzuki: la Suzuki nimeni, la dealerul second hand o mica aglomeratie. Ba chiar mi se pare ca ai niste facilitati daca iei o masina veche (impozitul mult mai mic, sau cam asa ceva). Iar aerul e mult mai curat in Salonic decat este, de exemplu, la noi in Constanta.
  • 0 (0 voturi)    
    Taxa pe prostie (Marţi, 29 ianuarie 2008, 8:38)

    PSC [anonim]

    Se vede ca nimeni din cei care au postat pana acum nu a fost in Grecia. Sa vedeti acolo masini poluante! Am vazut un Datsun vechi de 40 ani! O furgoneta rosie, ziceai ca ieri a fost cumparata. Majoritatea masinilor din Grecia sunt vechi de cel putin 8-10 ani, multe din ele fiind furgonete, SUV-uri, microbuze si camionete. In sate se folosesc numai masini si tractoare, n-am vazut nicio caruta. Dealerii de masini second hand, mult mai dezvoltati decat AAA Auto al nostru, au afaceri infloritoare. Am vazut un astfel de dealer langa o reprezentanta Suzuki: la Suzuki nimeni, la dealerul second hand o mica aglomeratie. Ba chiar mi se pare ca ai niste facilitati daca iei o masina veche (impozitul mult mai mic, sau cam asa ceva). Iar aerul e mult mai curat in Salonic decat este, de exemplu, la noi in Constanta.
  • 0 (0 voturi)    
    Taxa pe prostie (Marţi, 29 ianuarie 2008, 8:54)

    PSC [anonim]

    Se vede ca nimeni din cei care au postat pana acum nu a fost in Grecia. Sa vedeti acolo masini poluante! Am vazut un Datsun vechi de 40 ani! O furgoneta rosie, ziceai ca ieri a fost cumparata. Majoritatea masinilor din Grecia sunt vechi de cel putin 8-10 ani, multe din ele fiind furgonete, SUV-uri, microbuze si camionete. In sate se folosesc numai masini si tractoare, n-am vazut nicio caruta. Dealerii de masini second hand, mult mai dezvoltati decat AAA Auto al nostru, au afaceri infloritoare. Am vazut un astfel de dealer langa o reprezentanta Suzuki: la Suzuki nimeni, la dealerul second hand o mica aglomeratie. Ba chiar mi se pare ca ai niste facilitati daca iei o masina veche (impozitul mult mai mic, sau cam asa ceva). Iar aerul e mult mai curat in Salonic decat este, de exemplu, la noi in Constanta.
  • 0 (0 voturi)    
    Taxa pe prostie (Marţi, 29 ianuarie 2008, 10:03)

    PSC [anonim]

    Se vede ca nimeni din cei care au postat pana acum nu a fost in Grecia. Sa vedeti acolo masini poluante! Am vazut un Datsun vechi de 40 ani! O furgoneta rosie, ziceai ca ieri a fost cumparata. Majoritatea masinilor din Grecia sunt vechi de cel putin 8-10 ani, multe din ele fiind furgonete, SUV-uri, microbuze si camionete. In sate se folosesc numai masini si tractoare, n-am vazut nicio caruta. Dealerii de masini second hand, mult mai dezvoltati decat AAA Auto al nostru, au afaceri infloritoare. Am vazut un astfel de dealer langa o reprezentanta Suzuki: la Suzuki nimeni, la dealerul second hand o mica aglomeratie. Ba chiar mi se pare ca ai niste facilitati daca iei o masina veche (impozitul mult mai mic, sau cam asa ceva). Iar aerul e mult mai curat in Salonic decat este, de exemplu, la noi in Constanta.
  • 0 (0 voturi)    
    taxa auto (Joi, 31 ianuarie 2008, 9:22)

    tulbure daniel [anonim]

    DOMNILOR ,NU VEDETI CA PROBLEMA TAXEI ESTE DEZBATUTA CA O MOMEALA PENTRU PRESA SI POPOR???? IN TIMP CE TOATA PRESA DEZBATE TAXA AUTO CARE AFECTEAZA NUMAI O MICA PARTE A POPULATIEI,(NU INCAPE VORBA CA SI EU SINT IMPOTRIVA ACESEI TAXE, TAXE, TAXE...) DAR ZILELE ACESTEA AM CITIT CA : GAZUL SE VA SCUMPI CU N U M A I 10 PROCENTE (IN DOUA ETAPE)
    DECI N U M A I 10 PROCENTE

    ACEST LUCRU VA TRECE NEOBSERVAT DE CATRE TOT POPORUL DIN CAUZA MEDIATIZARII TAXEI AUTO

    ASTA E SMECHERIA DOMNILOR, DEVIEREA ATENTIEI PRESEI
    SCUMPIREA GAZELOR SE DATOREAZA PROBABIL PRODUCTIEI INTERNE DE GAZ CARE SE SITUEAZA PE LA 70 % DIN NEVOILE TARII....

    COMENTATI ASTA ,, VA ROG.

    CU STIMA,
  • 0 (0 voturi)    
    trebuie (Vineri, 1 februarie 2008, 10:09)

    alex [anonim]

    Eu sincer sa fiu cred ca are trebui sa iesim iarasi in strada sa le aducem aminte nenorocitilor astora de guvernanti ca nu isi pot bate joc de noi chiar in halul asta cu taxe idioate peste taxe si scumpiri peste scumpiri ... suntem noi o natie rabdatoare...dar pana cand ?
  • 0 (0 voturi)    
    ? (Vineri, 1 februarie 2008, 12:29)

    cristi [anonim]

    sa ma lamureasca si pe mine cineva .taxa pe euro4 nou (motor 1600) e 464 parca euro .pe euro 4 de acu 15 ani 24 euro.care euro 4 acu 15?nu sint specialist da cine dracu facea masini cu euro 4 acu 15 ani?si ma nelamuresc sumele .atit de misto le-au intortocheat astia ca noile taxe mi se par chiar mai mari tinind cont de realitati.or fi astia din UE chiar asa de cretini sa nu vada sau l-a trimis Tariceanu pa Remes la UE cu niscaiva caltabos si palinca,pt ca fratilor singura noastra sansa este UE si daca si astia sint corupti salutare taica!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    taxa auto (Sâmbătă, 8 martie 2008, 14:58)

    dinte [anonim]

    pai cu saracu umpli sacu ??? sa ne luam elicopter la mana doua poate nu trebuie taxa an aer caci ai nostrii sunt aerieni
  • 0 (0 voturi)    
    taxa de poluare (Marţi, 13 mai 2008, 11:45)

    gica [anonim]

    taxa de poluare...:-? de ce nu se pune o taxa pt defrisare ? nu vad cum platind taxe mai mari o sa fim nepoluati...
  • 0 (0 voturi)    
    taxa auto (Marţi, 26 august 2008, 21:34)

    i ilies [anonim]

    poate cineva sa-mi spuna de ce la noi,motoarele pe gaz nu au nici o reducere la taxa? sau nu stiu eu.Chiar ca e o porcarie cu vechimea si taxa.da mai stii ,poate se trezeste romanu intr-o zi.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by