Sindicatul Liber al Navigatorilor: Patru marinari romani, pe o nava abandonata intr-un port din Malaezia, neplatiti de patru luni si fara rezerve de apa si alimente

de I.C.     HotNews.ro
Luni, 12 decembrie 2016, 17:59 Actualitate | Esenţial


Patru navigatori romani se afla pe o nava abandonata intr-un port din Malaezia, fiind neplatiti de patru luni, iar rezervele de alimente si apa de la bord s-au epuizat, a anuntat Sindicatul Liber al Navigatorilor, care avertizeaza astfel marinarii sa evite aceasta nava, sesizand, totodata, si Ministerul Afacerilor Externe si Autoritatea Navala Romana, scrie News.ro.

Reprezentantii Sindicatului Liber al Navigatorilor si ai Federatiei Internationale a Transportatorilor au anuntat luni, ca nava Newlead Victoria, pavilion Liberia, este abandonata in rada portului Johor din Malaezia, la bord aflandu-se patru marinari romani, unul grec si mai multi filipinezi.

"Salariile nu sunt platite de patru luni, la bord s-au epuizat alimentele si apa. Nava nu este acoperita de un contract ITF. Tara de pavilion este notificata sa intervina.  Navigatori, evitati aceasta nava", a transmis Sindicatul Liber al Navigatorilor.

Conform sursei citate, acest mesaj este adresat tuturor navigatorilor romani, Ministerului Afacerilor Externe si Autoritatii Navale Romane.


















1044 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    "Pavilion Liberia" (Luni, 12 decembrie 2016, 18:23)

    mitg [utilizator]

    Poate astfel vor invata marinarii, in bloc, sa nu mai lucreze pe vase inregistrate in non-tari.

    Vasele operate (si, bineinteles, inregistrate) din tari fictive, precum Liberia, Libia, Senegal s.a.m.d. sunt inregistrate acolo dintr-un singur motiv: banii. E ieftin sa ai vase inregistrate acolo, pentru ca sunt cerinte legislative ZERO.

    Vasele inregistrate in Romania/Olanda/Rusia/orice alta tara normala trebuie sa care medicamente de mii de Euro la bord (si pe buna dreptate ar trebui sa le aiba!), sa aiba masinisti scoliti intr-un anume fel, sa aiba contract de evacuare gata semnat de dinainte sa ridice ancora s.a.m.d.

    Normal ca astea costa, dar se si vad consecintele. Nu auzi niciodata de tari precum SUA, Olanda, Norvegia, Suedia, Coreea de Sud etc. sa pateasca asa ceva, deoarece taxele de inregistrare cerute vin cu un mare plus: fortele armate si reprezentarea diplomatica.

    Tarile UE acorda protectie propriilor vase (sunt si acum vase sub egida UE trimise in hornul Africii care tin piratii la distanta de vasele apartinand SEE), SUA trimite mascatii pe vase oriunde ar fi s.a.m.d.

    De reprezentare diplomatica nici nu are rost sa se mentioneze: un telefon din partea unui oficial roman (ce sa mai zicem de unul american, britanic, german, rus ...) este destul sa rezolve majoritatea "litigiilor comerciale".

    Liberia ce poate sa faca? Nimic.

    Degeaba dau sindicatele astfel de comunicate; mai bine sa puna de un boicot fata de transportatorii care inregistraza vasele in non-state
  • -1 (3 voturi)    
    marinarii romani (Luni, 12 decembrie 2016, 18:51)

    bobyff [utilizator]

    dar cei 4 marinari romani nu au putina rabdare pana termina iohannis somnul cel adanc in care a intrat de 2 ani de zile?


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version