Circulatia metroului a fost oprita marti dimineata deoarece trei femei au lesinat si a fost nevoie de interventia echipajelor SMURD

de G.S.     HotNews.ro
Marţi, 18 octombrie 2016, 10:02 Actualitate | Esenţial


Circulatia la metroul din Bucuresti a fost oprita, marti dimineata, timp de cateva zeci de minute dupa ce trei femei au acuzat stari de rau si a fost nevoie de interventia echipajelor SMURD, au declarat oficiali ai Metrorex pentru Mediafax. 

In jurul orei 08.42, la statia Piata Romana, i s-a facut rau unei femei in metrou. 

Zece minute mai tarziu i s-a facut rau tot unei femei, intr-un vagon de metrou ce tranzita statia Piata Victoriei, iar in jurul orei 09.10 i s-a facut rau unei alte femei, la statia Piata Victoriei, tot intr-un vagon, au precizat reprezentanti ai Metrorex.  

In toate cele trei cazuri au fost lipotimii si a fost nevoie de interventia echipajelor SMURD, arata sursa citata. 

Circulatia la metrou a fost oprita pe durata interventiei echipajelor de salvare.

Operatorul unei linii feroviare pentru navetisti din Portugalia a facut apel la pasageri sa manance micul dejun pentru a reduce intarzierile de trenuri provocate de pasagerii care lesina in timpul curselor de dimineata.  

Fertagus, care opereaza trenuri ce leaga Lisabona de Setubal, a psu in statii afise pe care scrie: “Calatoria fara micul dejun luat poate afecta drumul tuturor!”, noteaza The Guardian.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12144 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    ?! (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:11)

    tirolez [utilizator]

    Toate in aceeasi zona si la interval atat de scurt?! E vreo substanta?
    • +8 (8 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:24)

      [anonim] i-a raspuns lui tirolez

      • +4 (4 voturi)    
        Comment sters de user (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:47)

        Crioan [anonim] i-a raspuns lui

  • +12 (12 voturi)    
    Licitatii trucate (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:25)

    gpreda [utilizator]

    In 2014 cand a pus Metrorex in functiune noile trenuri, i-am intrebat cum e posibil ca acestea sa nu fie dotate cu un sistem de aer conditionat cand temperatura in garnituri vara sarea de 40 de grade in conditiile in care Bucurestiul este al saselea oras ca marime din UE si cand exista reguli mai stricte pentru transportul animalelor cu privire la ventilatie si temperatura decat conditiile din noile garnituri.

    Raspunsul a fost acesta:

    Urmare a solicitării dumneavoastră înregistrată cu numărul [.]07.2014, vă comunicăm următoarele:
    Trenurile de construcţie nouă sunt dotate cu ventilaţie forţată a salonului pentru călători (nu aer condiţionat cum bine aţi menţionat) ce a fost proiectată, construită şi dimensionată conform standardelor europene de profil. Ventilaţia forţată este permanent pornită.
    Mai mult, trenurile sunt dotate şi cu ferestre rabatabile care pot fi acţionate de către călătorii care consideră că mai au totuşi nevoie de aer suplimentar faţă de aportul ventilaţiei forţate.
    Vă asigurăm că suntem preocupaţi permanent de creşterea calităţii serviciilor pe care le oferim.


    Cu stimă,
    DIRECTOR GENERAL,
    ing. Aurel RADU

    Pe scurt, nu au aer conditionat dar au geamuri rabatabile :)
    • +8 (8 voturi)    
      ... (Marţi, 18 octombrie 2016, 10:43)

      a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui gpreda

      Temperatura in subteran nu atinge niciodata 40 de grade. In mod normal nu depaseste 25. Lipsa aerului e cea care genereaza probleme. Sistemul de ventilatie nu e dimensionat pentru incarcarea la care circula trenurile (in special Petardier).
      • +2 (2 voturi)    
        poate sunt 25 de grade pe langa tren (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:59)

        Marius121212 [anonim] i-a raspuns lui a.nonim

        poate sunt 25 de grade pe langa tren dar in tren sare de 35. Nu vad de ce ar fi inutil aerul conditionat.
        • +1 (3 voturi)    
          ... (Marţi, 18 octombrie 2016, 13:30)

          a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui Marius121212

          Sigur ca ar fi util. Si scaune de piele ar fi utile. Eventual suport de cafea. Problema e raportul cost-beneficiu. Trebuie sa intelegem ca nimic nu e pe gratis.
          La ora actuala pretul calatoriei acopera doar 50% din costuri. Si nu e vorba doar de management prost cun se crede. Numai faptul ca la fiecare intrare si in fiecare tren sunt cate doi paznici, inseamna niste costuri imense. N-am vazut nicaieri asa ceva. Dar ceea ce e mai trist e faptul ca acesti paznici chiar sunt necesari.
          • 0 (0 voturi)    
            Comment sters de user (Miercuri, 19 octombrie 2016, 11:02)

            Crioan [anonim] i-a raspuns lui a.nonim

            • 0 (0 voturi)    
              ... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:06)

              a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui Crioan

              La o incarcare normala, sub 60% chiar nu e nevoie de aer conditionat. La incarcare mai mare, cand stai lipit de alte 2-3 persoane e normal sa percepi 35 de grade. Aerul conditionat n-ar aduce nimic in plus, nu poti scadea temperatura corpului celui care sta lipit de tine. Iar calitatea aerului e aceeasi indiferent de temperatura, in cazul asta e nevoie de mai mult oxigen. Aici s-a gresit grav la caietul de sarcini, ventilatia e dimensionata pentru incarcare medie, nu pentru 90% locuri in picioare cum se intampla la ore de varf.
              Cat despre paza, sigur ca e optiunea Metrorex, dar din pacate este justificata. Asta e nivelul de civilizatie al calatorului. Vrea aer conditionat, dar in acelasi timp vandalizeaza sistematic tot ce poate, sau asista pasiv la astfel de acte.
              In concluzie totul se reduce la costuri. Daca nivelul de civilizatie al calatorului permite, poti sa renunti la paza, si cu banii economisitit sa pui scaune capitonate (cum sunt mai peste tot), eventual aer conditionat, monitoare, etc. Nu e doar vina Metrorex ca la noi nu se poate.
        • 0 (0 voturi)    
          Comment sters de user (Miercuri, 19 octombrie 2016, 10:59)

          Crioan [anonim] i-a raspuns lui Marius121212

    • +5 (5 voturi)    
      In plus (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:17)

      Marian G. [utilizator] i-a raspuns lui gpreda

      La capat de linie, paznicii din tren inchid toate geamurile, sa nu-i traga curentul la urechi.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu numai ei... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 12:39)

        JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui Marian G.

        Am vazut babe sprintene ce faceau un slalom fantastic printre sardinele din metrou pentru a inchide geamurile.
  • +4 (4 voturi)    
    Suntem in urma rau de tot! (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:12)

    Patrula10000 [utilizator]

    Cura de slabire tinuta haotic de unii nu trebuie sa ne afecteze pe toti.
    Va rog sa mancati la prima ora si nu plecati pana nu rezolvati si scaunul de dimineata. In functie de culoare si consistenta poate obtinem niste reduceri la abonament.
  • +5 (5 voturi)    
    trenurile (Marţi, 18 octombrie 2016, 11:21)

    IulianVacaru [anonim]

    de pe lin ia 2 au ajuns dimineata si seara la un nivel de incarcare nebunesc. metroul nu are capacitate infinita. pot oricand sa moara oameni daca nu se restrictioneaz numarul care trece prin pasaj sau care intra intr-o statie;
    o solutie ar fi ca firmele din Pipera sa is diversifice programul ex unele sa mute de la 7.30 16.30 sau 10.19; daca toate au prog 8.30-9-17.30-18 ev ca nu mai pot incape
  • +7 (7 voturi)    
    La metrou lipseste oxigenul (Marţi, 18 octombrie 2016, 12:40)

    GinaC [utilizator]

    E simplu ca buna ziua. Nu se pompeaza suficient aer pentru cat trafic este. Nu mai aruncati fumigene cu lipsa micului dejun, temperaturile de 40 de grade, cura de slabire si alte tampenii. Cand nu e aer crapi si primii care crapa sunt aia mai slabi. Dar daca metrorexul insista, pot crapa si aia mai puternici, vointa sa fie!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by