Rovana Plumb: Amnistie fiscala pentru pensionari si mame care au de returnat bani statului, dar nu si pentru pensionarile ilegale

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 1 august 2014, 13:57 Actualitate | Esenţial


Rovana Plumb
Foto: AGERPRES
Pensionarii si mamele care au de returnat statului diverse sume de bani in urma unor "interpretari neunitare" ale legislatiei vor fi amnistiati fiscal, a declarat vineri ministrul Muncii, Rovana Plumb, care a precizat insa ca nu vor fi amnistiati pensionarii care au folosit documente false pentru a fi pensionati.

"Toti pensionarii care se afla in evidenta sistemului unitar de pensii la data intrarii in vigoare a propunerii legislative vor fi scutiti de la plata debitelor generate de interpretari neunitare" ale legii, dar "nu vor fi scutite debitele care au drept cauza culpa debitorului legata de folosirea unor documente neconforme realitatii", a declarat aceasta, la o zi dupa ce premierul Victor Ponta i-a cerut o solutie in aceste cazuri.

"Facem amnistiere fiscala si nu amnistiere penala", a subliniat Rovana Plumb.

In ceea ce priveste cele 12.460 de "mamici" carora statului le cerea inapoi 15 milioane de lei, deoarece ar fi fost incasati depasind prevederilor legilor, acestea vor fi amnistiate fiscal, a mentionat Rovana Plumb.

In acest sens, guvernul va modifica, in sedinta din 20 august, ordonanta 111 astfel incat "orice parinte care beneficiaza de concediu pentru ingrijirea copilului va putea sa obtina venituri suplimentare din alte activitati desfasurate acasa ingrijind copilul, in suma pana la 1500 lei in decursul unui an", a explicat Rovana Plumb.

Proiectul de lege pentru amnistierea pensionarilor va fi adoptat in sedinta de guvern din 20 august.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14051 vizualizari

  • +61 (75 voturi)    
    Comment sters de user (Vineri, 1 august 2014, 14:03)

    tenere [anonim]

    • -42 (64 voturi)    
      generalizarea asta o sa ne omoare! (Vineri, 1 august 2014, 14:09)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui tenere

      familia ta la ce categorie intra? pomanagii, asistati? sau poate la cateogira hoti?
      • +45 (49 voturi)    
        vere (Vineri, 1 august 2014, 14:34)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        legea ar trebui sa fie lege. faptul ca niste bani au fost dati in mod gresit mai mult unora e un fapt, cert, nu trebuie lasat in stilul romanesc ca "lasa ca merge". singura masura omeneasca cu care as fi fost de acord ar fi fost cea ca timpul in care sa dea acesti bani inapoi sa fie destul de mare (1-2 ani, daca nu au bani) dar atat ,nu e normal ca X sa beneficieze in mod ARBITRAR de mai multi bani publici decat Y. Pur si simplu aici e vorba de CORECTITUDINE. Ti-e greu sa fii corect?
        • +3 (39 voturi)    
          ... (Vineri, 1 august 2014, 14:46)

          klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          Sa plateasca cei care au dat banii gresit, nu cei care i-au primit. Unii din oameni si-au facut un buget in functie de cati bani aveau de primit, si-au facut rate, au cumparat lucruri, tratamente, etc.
          • +28 (40 voturi)    
            Nepoate, aia au dat spaga ca sa ia banii! (Vineri, 1 august 2014, 14:50)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

            SI iata ca Ponta ii iarta....
            • -16 (24 voturi)    
              Esti pe dinafara nene, (Vineri, 1 august 2014, 15:43)

              xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              mai citesteodata,mai cujeta si apoi slobozi vorbele!!!
            • +6 (6 voturi)    
              LA TOȚI (Sâmbătă, 2 august 2014, 9:11)

              nick24 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              să-i ierte pe toți, inclusiv pe cei care au plagiat, dar până cu maxim 3 ani, în urmă, că săracii s-au perpelit de frică să nu-i prindă!
          • +27 (29 voturi)    
            nu e gresit ce spui (Vineri, 1 august 2014, 15:17)

            urob [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

            In cazul in care s-a petrecut o eroare de birocrat ar trebui si respectivul sanctionat.Dar cert e ca si beneficiarul ar trebui sa returneze banii,eventual pasuit la returnatul banilor.
            Oircum nu-mi spune ca daca ai primi o suma respectiva de bani nu te-ai intreba de unde si cu ce prilej.Si desi stii sau banuiesti ca nu e chiar meritata,din momentul in care ai accepta-o trebuie sa constientizezi faptl ca la un moment dat e posibil sa vina cineva sa ti-o ceara inapoi.Doar nu te crezi la jocuri de copii de genul "eu am gasit-oooo,acum e a meeea !"
            • -7 (23 voturi)    
              Gresesti (Vineri, 1 august 2014, 15:49)

              Encounter [utilizator] i-a raspuns lui urob

              Eu sunt o persoana absurd de corecta, in acelasi timp am incredere ca cel care are o treaba de facut stie sa si-o faca, deci nu as contesta in nici un caz pensia pe care as primi-o. Buna sau rea, e treaba celui care a calculat-o sa isi faca treaba, asa ca daca a gresit, e problema lui, sa plateasca! Eu sunt pentru ca cei care au primit pensii gresit calculate sa nu trebuiasca sa le dea inapoi ci sa le fie doar reduse la cea normala. Iar slujbasul care doarme, sa doarma pe banii lui!
              • +15 (15 voturi)    
                grea matematica asta... (Vineri, 1 august 2014, 17:24)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui Encounter

                esti o persoana 'absurd de corecta'?

                daca iti da restul gresit la magazin.. ii dai inapoi diferenta, nu?
                dar daca intr-o luna iti intra in cont salariul un pic umflat.. dai inapoi diferenta? orice om cinstit ar face asta.

                totusi pensia aia un pic mai mare, ai vrea s-o pastrezi. de ce oare? te-ai senilizat intre timp si nu mai stii cati bani trebuie sa-ti dea casa de pensii? e un calcul foaaaarte complicat, nu? sau te-ai senilizat complet si din 'absurd de corect' ai devenit doar 'absurd'?...
                • -3 (13 voturi)    
                  Sari calul; atentie la limbaj, te rog! (Vineri, 1 august 2014, 19:39)

                  Encounter [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                  Cred ca am vorbit civilizat si am aceeasi pretentie de la tine!
                  Daca imi greseste restul la magazin: ghinion. Crezi sau nu, nu verific si ar trebui sa fie extrem de mare diferenta ca sa ma apuc de verificat. Eu pornesc de la principiul ca oamenii sunt cinstiti de la natura, asa ca nu verific.
                  Suplimentar, eu ma refeream la cei carora li s-a calculat pensia gresit de la bun inceput. Daca mai vrei: bunica mea are 85 de ani, crezi ca daca i s-ar da 50 lei in plus (nemeritati) ar sti?
                  Ca sa intelegi chiar si tu: e o diferenta majora intre cei ce au corupt si au obtinut intentionat acea suma necuvenita si cei care fara stiinta lor au primit foloase necuvenite!
                  • +11 (13 voturi)    
                    dupa cum spuneam.. (Vineri, 1 august 2014, 21:52)

                    pehash [utilizator] i-a raspuns lui Encounter

                    greu cu matematica asta... toti se luptau cu 1+1=3.

                    desigur, argumentele extreme ajuta. toti pensionarii astia au 85 de ani.. (varsta medie de pensionare este 57 de ani si 80% din pensionari au sub 64 de ani desi 64 este fix varsta de pensionare la barbati in Romania)
                    ce sa mai spunem de mamicile alea.. probabil ca o sa-mi dai exemplu o matusa care a nascut la 75!..

                    sunt curios.. se intampla oare si invers? sa primeasca mai putin si cand se descopera greseala sa fie 'amnistiat' statul? ipocrizia la ea acasa... in Romania
                • 0 (6 voturi)    
                  prietene.. (Sâmbătă, 2 august 2014, 11:55)

                  akillies [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                  ..nu judeca prea aspru niste oameni mult prea incercati. Din ce stim pana acum pot fi cu totii niste victime si asta fara sa stie niciunul din ei!!!
                  Fii mai bland cu oamenii mai in varsta, e parte din procesul tau de adaptare..!!
                  Mai putine jifniri, mai multa rabdare si empatie!
                  • +5 (5 voturi)    
                    citeste din nou (Sâmbătă, 2 august 2014, 12:47)

                    pehash [utilizator] i-a raspuns lui akillies

                    a fost o ironie la adresa tinerilor pensionari romani. o fi fost prea subtila?.. de cate ori trebuie spus!? varsta medie de pensionare este 57 de ani!!! pensionarii romani nu sunt niste batranei neajutorati.

                    desigur, cu totii suntem victime ale 'sistemului'. ce mai ieftina scuza, oricand la indemna.
              • +4 (4 voturi)    
                daca gasesti un portofel cu bani.. (Sâmbătă, 2 august 2014, 11:53)

                akillies [utilizator] i-a raspuns lui Encounter

                ..pe strada ce faci?
                Il duci la Politie sau pastrezi banii pentru ca esti pensionar si nu ai bani?!?!
                Cineva v-a bagat la toti pensionarii niste bani in plus ca sa ii ajute pe UNII ""PENSIOANRI"" .. Intelegeti acest lucru stimata doamna?!?!?

                Un grup de oameni haini si negri la suflet au vrut sa ajute anumiti oameni, sa ii avantajeze, si ca sa acopere magaria aceasta si mai mult, ca sa puna Justitia in dificultate daca se descoperea magaria, au procedat in asa el incat sa va bage la totit niste portofele cu bani in buzubare, desi ati fi facut niciodata nimic de acest gen..
                Nu intelegeti gresit generatia care conduce acum tara..toti avem parinti, unii pensioanri..dar sa ascunda un furt o ilegaliatate in asemenea mod dezgustator!!!
                Doamna si-au batut joc de oamenii cinsititi si corecti din tara si acum vor sa scape fara nicio vina!!
                LA prima intrebare ati fi raspuns ca duceti portofelul la Politite.
                Daca cineva gaseste un portofel de bani pe strada si imparte banii gasiti in portofel la modul %0 % lui, 1% altor 50 de oameni, ce faceti?!?!? anuntati Politia ? Inchideti ochii?!?!? Le spuneti acelor oameni sa returneze banii??!!
          • +18 (20 voturi)    
            Sa plateasca toti, in frunte cu tembelul sef. (Vineri, 1 august 2014, 15:19)

            zambara [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

            Cei care i-au primit nu numai ca stiau de la inceput ca nu li se cuvin acei bani, dar cu buna stiinta au fraudat sistemul depunand acte in fals sau mituind medicii pentru ai primi.
          • +13 (15 voturi)    
            Daca de la banca (Vineri, 1 august 2014, 15:35)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

            ...ti se dau niste bani in cont din greseala, banii ti sa iau inapoi. De ce ar fi altfel si in acest caz?
            • -7 (11 voturi)    
              Pentru ca (Vineri, 1 august 2014, 19:44)

              Encounter [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              Pentru ca vorbim de niste persoane in varsta, care de cele mai multe ori abia isi duc traiul. Nu spun ca nu ar trebui sa dea banii inapoi, ci poate doar ca ar trebui sa fim mai rabdatori si sa le dam mai mult timp (chiar daca unii dintre ei nu au acest timp). Si pentru ca (trebuie sa repet, ma refer doar la cei care NU au corupt-mituit) nu e vina lor. Sa nu uitam, responsabilitatea apartine celui care a calculat aiurea. Ganditi-va ce vi s-ar intampla voua (cei care lucram in privat) daca ati face o asemenea greseala.
              • +12 (12 voturi)    
                Bai logica de cauciuc (Vineri, 1 august 2014, 22:26)

                CristiC. [utilizator] i-a raspuns lui Encounter

                As vrea sa-i dea bani mai multi si bunicii mele ca si ea e in varsta si abia isi mai duce traiul. Dar ce sa vezi, ghinion, ei nu i-au gresit pensia in plus niciodata.

                Cum adica sa dai mai multi la unii arbitrar si celorlati nu? Ceilalti pensionari nu sunt in varsta? Nu au cotizat la fel? Nu s-a folosit acelasi calcul la pensie?

                Si mamicile ce mai au? Sunt si ele in varsta? Sau nu prea au chef de munca dupa ce au stat acasa pe banii statului?

                • -1 (1 vot)    
                  Dacă Dvs. îi dați bunicii... (Sâmbătă, 2 august 2014, 20:17)

                  Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui CristiC.

                  ...o sumă de bani, iar apoi vă răzgândiți, i-o cereți înapoi?

                  Nu uitați că încă nu se știe despre cine vorbim aici. Un politician a aruncat o vorbă ca să scape de șuturile ziariștilor, iar acum se dezbat niște cazuri ipotetice.
              • +9 (11 voturi)    
                Si toti au (Vineri, 1 august 2014, 22:46)

                , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Encounter

                ca bunica/ta 85 de ani?
                Hai, nu ne mai sensibiliza p'aci!
                Daca s/a gresit, asta este, se indreapta greseala si vor lua mai putin!
                Ce daca este pensionar?
                Aia care muncesc si nici macar dupa 10 ore de "sapa" adanc, nu/si iau banii, ce vina au?! La ei de ce nu se da o "amnistie" d'asta?!
                Nu fii ipocrit!
                Legea e dura, dar e lege!
              • +5 (5 voturi)    
                dar banii trebuie recuperati.. (Sâmbătă, 2 august 2014, 12:01)

                akillies [utilizator] i-a raspuns lui Encounter

                ..mai ales obtinuti in urma unui viciu de procedura.

                Vinovatii: la puscarie, far nicio mila!
                Vinovatii au prejudiciat statul, au necajit niste oameni respectabili ajunsi la varste venerabile si mai mult au provocat tulburari sociale - pentru aceste lucruri i-as cndamna la inchisoare si al munca in folosul comunitatii!
                Sa fie clar, aceste pedepse le-as administa doar Vinovatilor din sistem..sefilor care nu au verificat recalcularile si alotra cre au facilitat accesul acelor sefi (politicieni si ministri)...
                Trebuie sa se inteleaga odata si odata ca orice fapta are urmari - bine faci, bine gasesti/primesti, rau faci, rau gasesti/primesti!
          • +10 (12 voturi)    
            Aș spune că problema e puțin mai complicată (Vineri, 1 august 2014, 16:37)

            Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

            Din punct de vedere moral, este un abuz să se aplice penalizări retroactive, pentru pensii plătite după o procedură considerată corectă la momentul plății. Din câte știu, pensionarii nu sunt implicați ca factor de decizie în determinarea valorii pensiei. Lor doar li se aduce la cunoștință cât au de primit. Prin urmare, nu pot fi făcuți responsabili pentru o interpretare eronată a legislației de către funcționarii statului.

            Pe de altă parte, în cazul în care reinterpretarea are ca efect plata unei pensii mai mari, pensionarul este îndreptățit să ceară, eventual în fața instanței, aplicarea retroactivă a deciziei.

            Să se rețină treptat sume mici din pensie din în următoarele luni ar apărea, din punct de vedere legal, corect. Efectul ar fi ca și cum persoanelor respective li s-a plătit anticipat o parte din drepturi. Nu ar fi vorba de o penalizare, ci de o ajustare. În acest caz, cred că statul și-ar putea apăra onorabil poziția în cazul unor procese.

            Pe de altă parte, gândindu-ne la stabilitatea financiară mult dorită, la predictibilitatea fiscală mult invocată, reținerile nu par o idee atât de bună. Acești oameni sunt clar afectați de deciziile greșite ale reprezentanților statului, chiar și în cazul în care nu se aplică penalizări, ci doar reevaluarea cuantumului.
            Privind statul ca un furnizor de servicii, iar pe cetățeni drept beneficiari ai acestor servicii, ar fi normal ca deciziile să se ia în favoarea beneficiarului.

            Consider că cei care se plâng că pierderile se plătesc din banii lor nu au nu au dreptate. Dacă o astfel de eroare i-ar plasa de partea păgubitului, ar avea și ei, ca și pensionarii de azi, dreptul să se bucure de poziția de beneficiar.

            Legislația deficitară face, în mod evident, ca decizia să fie politică, tratarea ei înainte de alegeri ridicând suspiciuni asupra intențiilor Guvernului
            Guvernul se face vinovat de ignorarea aceste probleme până în prag de alegeri, și încercarea de a trage foloase electorale de pe urma pensionarilor.
            • +8 (8 voturi)    
              Am impresia că ne batem capul degeaba (Vineri, 1 august 2014, 17:21)

              Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

              E o întrebare care nu-mi dă pace: despre ce sume vorbim aici?
              Știind înclinația guvernanților de a-și blama predecesorii, pot presupune că s-a moștenit această problemă de la guvernele anterioare. Deci, timp de doi ani ea a fost lăsată nerezolvată.

              Trebuie să înțelegem că după doi ani acest guvern a reținut și continuă să rețină sume pentru compensarea diferențelor de interpretare a legii?
              Dar despre ce sume vorbim aici, dacă diferența nu a putut fi acoperită timp de doi ani?

              În schimb, dacă problema e de dată mai recentă, nu rezultă de aici că ea a fost cauzată de reinterpretarea legii de către actuala putere?

              În primul caz, efectele unei noi legi vor fi minime, pentru că sumele plătite anticipat vor fi demult acoperite, la data emiterii legii.
              În cel al doilea, Guvernul ar trebui să-și asume răspunderea pentru crearea unei probleme ce acum se cere rezolvată.

              În orice caz, dl premier, sub presiunea Antenei 3, își obligă din nou miniștrii să calce în străchini, pentru a acoperi zgomotele produse de propriul dat cu bâta-n baltă.
      • +34 (38 voturi)    
        Iti explic eu (Vineri, 1 august 2014, 14:39)

        Alex S [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        Eu si cu multi alti romani mergem la munca, si platim o suma imensa de bani luna de luna. Din banii aia statul in loc sa ne faca infrastructura, servicii de calitate, statul a dat banii nostri unora degeaba. Nu crezi ca e o problema? Noi de ce platim si ce primim in schimb?
        • -13 (27 voturi)    
          .... (Vineri, 1 august 2014, 14:47)

          klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

          Pensia e un drept, nu e un moft amice. Nu o da nimeni degeaba. Ca a fost calculata gresit e partea a2-a, si din pctul meu de vedere e vina celor ce au calculat.
          • +10 (16 voturi)    
            pensia de stat e un cadou amice.. (Vineri, 1 august 2014, 15:27)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

            pensia este asistenta sociala. de ce? pentru ca sunt bani munciti de altcineva, nu sunt banii tai, investiti in ceva... care acum ti se dau inapoi cu dobanda.

            daca ar fi asa, majoritatea pensionarilor de azi ar fi muritori de foame. un calcul simplu - salariul mediu inainte de 89 era ~100$ din care maxim 15% se duceau la pensii. cu 15$ pe luna, daca ai muncit 20 de ani in comunism, se strang 3600$. pune tu dobanzi cat vrei... ca nici macar nu dublezi suma aia. astazi, pensia medie este de ~250$/luna. ca sa primeasca banii astia, timp de 15 de ani (45000$), un pensionar ar fi trebuit sa economiseasca 15$/luna cu dobanda 5%(imens) timp de 125 de ani!!! in 30 de ani, cu o dobanda rezonabila de 3%, ar fi trebuit sa economiseasca 1000$/an!! adica aproape tot salariul. si vorbim de o pensie infima, de 250$.. 850 ron..
            • +1 (9 voturi)    
              Nu prea ai idee despre (Vineri, 1 august 2014, 18:06)

              somesanu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              cum era treaba cu pensiile inainte de 1989.
              Din salariul omului nu "se ducea" decat o contributie pentru pensie suplimentara.
              Era un cu totul alt sistem.
          • 0 (0 voturi)    
            drept (Sâmbătă, 2 august 2014, 15:51)

            hollow [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

            Corect, pensia e un drept dobandit. Prin contributie. Valoarea pensiei, insa, nu. Valoarea pensiei tine exclusiv de capacitatea noastra, a astora de muncim acum, de a ajuta economia sa creasca si de a plati acum taxe pentru ca din ele sa le indexeze bietilor pensionari pensiile. Corect pana aici?
            Ca urmare cand economia a dat inapoi si toata lumea a avut salarii reduse (deci si contributiile la stat au fost mai putine), normal era ca si pensiile sa scada.
            Dar nu, astia ca tine au avut senzatia ca dreptul asta inseamna si o suma. Ca pensiile pot sa creasca dar nu sa si scada. Ceea ce, dupa cum am demonstrat, e fals.
            Lamurit?
      • +7 (11 voturi)    
        Stim sigur ca a ta... (Vineri, 1 august 2014, 14:43)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        ..intra la categoria hoti.
      • -3 (5 voturi)    
        Ar fi bine sa (Vineri, 1 august 2014, 22:41)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        va omoare dor pe voi!
        In particular, ca sanu mai fie... generalizare!
        Iti convine, nu?!
      • 0 (0 voturi)    
        o sa ne omoare (Duminică, 3 august 2014, 18:39)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        neaplicarea legii: amnistierea hotilor.
    • +13 (17 voturi)    
      banii cui? banii cui!? (Vineri, 1 august 2014, 14:29)

      un om [utilizator] i-a raspuns lui tenere

      banii lu' Duicu, cum banii cui?!
    • +11 (13 voturi)    
      Radu de la afumati (Vineri, 1 august 2014, 15:48)

      mgu [utilizator] i-a raspuns lui tenere

      Pai ia sa facem atunci o plingere penala pentru deturnare de fonduri pe numele Rovana Plumb -executant si V.V. Ponta -initiator.
    • +4 (4 voturi)    
      tov. ///<br> (Sâmbătă, 2 august 2014, 10:20)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui tenere

      poate dati banii astia din cei de la miraj pe unde ati fost manager, parca, nu?
      Cu ce drept cheltui banii pe care mi/i furi prin taxe si impozite?
      Eu cand sunt informat despre ce manarii faci?
      De ce nu sunt consultat?
      De ce trebuie sa platesc niste puturosi si milogi?
      Poate vreau ca banii aia sa fie cheltuiti altfel!
      Nu fac parte din cei 7,4... deci... cand raspunzi in fata mea?!
  • +30 (32 voturi)    
    e campanie ..... (Vineri, 1 august 2014, 14:03)

    urob [utilizator]

    este goana dupa voturi.
    Din pacate ce uita usor politicienii este ca ei sint generosi pe banii altora.Acei bani care au fost acordati eronat (din varii motive) provin din contributiile sociale ale alrot cetateni .Practic respectivele persoane au beneficiat de munca altora,fara a avea acest drept. Evident este usor sa fii generos cand nu dai din buzunarul propriu...Poate obtii ceva voturi cu asta.
    Daca este musai sa fim "generosi" si sa favorizam anumite categorii sociale ar fi bine ca acesti favorizati sa faca si ei ceva pentru restul societatii.Poate ceva munca de caritate,munca in folosul comunitatii etc...cred ca ar fi mult mai corect fata de ceilalti.
    • +6 (8 voturi)    
      De acord cu un lucru (Vineri, 1 august 2014, 16:51)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui urob

      Guvernul e generos pe banii altora. De fapt, nici nu știe exact pe ce bani, după cum s-a văzut în ultimele săptămâni.
      În plus, mai e de remarcat că guvernul a așteptat până înainte de alegeri ca s-ă-și aducă aminte de acest conflict.
      Dacă eroarea a existat înainte, atunci ignorarea ei timp de doi ani ar trebui recunoscută oficial de guvernanți.
      Dacă ea a apărut acum, atunci e creată chiar de domniile lor, prin reinterpretarea legislației.

      Totuși, a spune că pensionarii au beneficiat de munca altora e eronat, câtă vreme dreptul la pensie obținut în baza propriei contribuții, nu a altora.
  • +32 (34 voturi)    
    pomeni electorale (Vineri, 1 august 2014, 14:04)

    Va_ly [utilizator]

    Si uite asa s-a dat startul pomenilor electorale.

    Nu zic ca decizia este buna/rea, las pe altii sa isi bata capul cu asta, intrebarea mea este:
    De ce luati decizii de genul asta doar in prag de campanie electorala?

    Raspuns: Pentru ca prostimea inca pune botu' la pomeni electorale. Punct.
  • +23 (25 voturi)    
    Jalnica procedura... (Vineri, 1 august 2014, 14:09)

    Gornistul [utilizator]

    ...prin care vrea Ponta sa-si faca campanie pe marginea subiectului cu pensiile frauduloase !
    Hai sa fim seriosi, casele de pensii nu gresesc niciodata in plus, doar daca s-a primit spaga. Daca sunt greseli neintentionate, sunt numai in minus. Va dati seama in ce situatie delicata va fi pusa madam Rovana propunand o astfel de lege pentru musamalizarea fraudelor? Si in ce situatie va ajunge Justitia? Si asta doar ca sa mai ciupeasca Ponta niste voturi de la pensionari !!
    Este de notorietate faptul ca medici si functionari de la Casa de Pensii s-au manjit. De ce sa nu se incerce macar sa se faca dreptate?
  • +26 (30 voturi)    
    Ce mesaj se transmite celor cinstiti? (Vineri, 1 august 2014, 14:11)

    JohnnyBee [anonim]

    Cei cinstiti si onesti din tara asta, ce inteleg din asemenea masuri?
    Ca sunt fraieri ca respecta legea.
  • +19 (21 voturi)    
    mai face Poanta o pomana (Vineri, 1 august 2014, 14:13)

    fvb [utilizator]

    doar-doar il voteaza lumea. sunt tare curios ce categorii de pensionari intra aici.

    a facut pomana si cu a treia sesiune de bac, sa se bucure unii sa ii dea acolo votu', si tot asa.
  • +9 (13 voturi)    
    oarecum corect, oarecum (Vineri, 1 august 2014, 14:29)

    Nevermind [utilizator]

    Amnistie fiscala si nu penala, ok.

    Cei care au primit bani in plus din cauza incompetentei statului sau functionarilor, sa nu-i mai dea inapoi. INSA... de ce sa nu ne indreptam in regres si sa recuperam prejudiciul integral de la acei functionari/legiuitori care au aplicat prost o lege proasta? De la soarece de birou pana la ministru/parlamentar + presedinte, ca si ala se bate cu caramida-n piept ca el verifica ce promulga. Voi chiar nu raspundeti pentru nimic si de aia va cam permiteti multe. N-aveti pic de raspundere, insa tupeu cat cuprinde.
  • +10 (12 voturi)    
    f bine (Vineri, 1 august 2014, 14:29)

    dum_i [utilizator]

    dar pentru tati, doamna plumb?

    dar pentru bunici?

    haideti sa fim unitari, toti romanii trebuie amnistiati!! :)))
  • +13 (15 voturi)    
    Cine decide care interpretari sunt "neunitare"? (Vineri, 1 august 2014, 14:34)

    Matrafirefox [utilizator]

    Observati cum Rovana Plumb foloseste termeni inventati, termeni cat mai neclari, asta pentru ca legea sa fie cat mai interpretabila si mafiotii P$D-isti sa profite la maxim.

    Evident, daca esti pensionar si ai pile la P$D interpretarea pensiei tale va fi "neunitara".

    Daca nu ai pile la P$D interpretarea va fi cat se poate de "unitara".
    • +2 (4 voturi)    
      Doamna Plumb a fost pusă într-o situație neplăcută (Vineri, 1 august 2014, 16:59)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Matrafirefox

      ...de șeful dumneaei, care a fost luat la întreări de Antena 3, pentru acțiunile DNA împotriva falsificării certificatelor medicale.

      I s-a transmis doamnei ministru să facă ceva, orice, și a trebuit să iasă cu o declarație care să nu ignore nici indicațiile prețioase, nici să nu anunțe vreo furtună de ilegalități.
      Ce s-a întâmplat timp de doi ani de zile, de când PSD are guvernarea? Pensionarii au fost penalizați și tot mai au de plată?
  • +8 (10 voturi)    
    sunteti pe langa subiect (Vineri, 1 august 2014, 15:00)

    DanielBorca [anonim]

    http://www.evz.ro/reactia-dna-doi-medici-sunt-cercetati-pentru-aproximativ-1000-de-spagi-primite-de-la-persoane-care-s-au-pensionat-fraudulos.html
  • +10 (12 voturi)    
    o aiureala tipic electorala... (Vineri, 1 august 2014, 15:07)

    brahmenau [utilizator]

    ponta si consortii educa poporul la nerespectarea legi. Cum si de ce, nu intereseaza. Ca daca luau cu 5 li mai puti sareau toti la gatul postasului, dar asa...nu. Si mama are o pensie mica, dar nu s-ar preta la furtisagul asta stupid. Daca toti furam ce facem? ponta ar trebui sa fie scos din politica ptr ca nu respecta legislatia tarii si incita la evaziune...in oricare forma ar fi. Furtulsi evaziunea trebuie eradicate,altfelavem o problema perpetua.
  • +8 (10 voturi)    
    vrajeala de doi bani (Vineri, 1 august 2014, 15:26)

    K.V [utilizator]

    asta intra la categoria campanie electorala.
    ponta si apropiatii lui sunt darnici cu toti:sinistrati,batrani,tineri,mame,pensionari,tarani,muncitori si tradatori etc.
    il vad pe ponta in fiecare zi avandui rand pe rant pe toti acestia in declaratiile lui.probabail are o lista lunga
  • +6 (8 voturi)    
    Daca (Vineri, 1 august 2014, 16:30)

    vasile-roaita [utilizator]

    I-ar fi confiscat averea Varanului a lui Bombonel si ale celorlalti baroni puscariabili atunci si ar fi dat-o pensionarilor atunci as fi zis; Jos palaria! si as fi votat cu el cu toate ca-i doar un plagiator maimutoi.
  • +8 (10 voturi)    
    Banii de unde?! (Vineri, 1 august 2014, 16:37)

    corvus coraX [utilizator]

    Dau tovarășii Mazăre, Oprișan, Vanghelie, Constantinescu, Plumb, Sârbu, Ponta, din buzunarul lor banii sau de la noi?! Păi dacă e de la noi, nu cred că e bine! Da deloc! io care muncesc și plătesc taxe la greu, dacă mâine nu-i plătesc o taxă, vine executorul la ușă. Și iese Ponta sau Plumb să facă o lege să mă scape de datorii?! Nu! Eventual îmi mai bagă o taxă! Ticăloșilor!
  • +7 (9 voturi)    
    NO MAN S LAND.. (Vineri, 1 august 2014, 16:46)

    KAPPY [utilizator]

    Din noiembrie ,daca va ajunge si presedinte, ne vom indrepta spre taramurile no man s land. Faradelegile vor fi lucruri banale ,cotidiene .Oamenii cinstiti vor fi marginalizati ,casapiti si umiliti in timp ce mafia si coruptia se vor regasi acasa la ele in institutiile statului roman.
  • +8 (10 voturi)    
    Iertaciune de la PSDei, pt. voturi,pe banii cui? (Vineri, 1 august 2014, 17:02)

    Plagarus [utilizator]

    " Cinstitii " dau un exemplu de echitate socialista, pe banii contribuabililor,doart pt. ca este an electoral !
    Se va adanci problema sistemica de angajati privat vs. bugetari/pensionari/asistati (pentru ca asta e ceea ce fac socialistii - nu numai in RO). in prima faza vor crea inflatie (ca asta e ceea ce fac socialistii - nu numai in RO) si vor lasa kktul la altii dar mai adancit. aceasta problema sistemica nu se va rezolva conform regulilor actuale decat daca iesim din UE si baga RO in faliment sau aproape faliment.
    Cocoana Rovana Plumb umbla in 2013 cu un Q7 cu numere rosii ca sa nu plateasca taxa de mediu,nu de azi ,de ieri ci de cativa ani fost ministru al mediului !!
  • +7 (9 voturi)    
    Gata (Vineri, 1 august 2014, 18:26)

    somesanu [utilizator]

    s-a modificat schimbarea. Nu mai apare DNA-ul bau-bau vinovat ca ancheteaza bietii pensionari care au gresit aducand adeverinte. Acu' este Curtea de Conturi in galeata.
  • +4 (6 voturi)    
    amnistie (Sâmbătă, 2 august 2014, 0:36)

    CamiAvram [anonim]

    pentru POMANA ELECTORALA PANA LA CAPAT propun ca acest guvern nu doar sa sisteze inapoierea sumelor incasate necuvenit de pensionarii aflati AZI in aceasta situatie ci sa le inapoieze toate sumele de acelasi fel platite de persoane aflate in aceeasi situatie incepad cu 1989, altfel e DISCRIMINARE
  • +4 (6 voturi)    
    Amnistie pe bani publici (Sâmbătă, 2 august 2014, 1:02)

    aac [utilizator]

    Să plătească Ponta din banii lui personali sau ... să lase justiția în pace să-și facă datoria. Nu e nevoie de nici o amnistie. Vinovații trebuie să plătească.
  • +5 (5 voturi)    
    mi se pare mie.. (Sâmbătă, 2 august 2014, 11:44)

    akillies [utilizator]

    ..sau aceasta este o noua metoda de a declansa lupata proletarilor.. lupta intre clase atat de iubita de comunisti?!?!??
    In tara sunt inundatii, sunt oameni in necaz si Premierul se gadneste la cum sa incurce Justitia?!?!??
    Si provoaca taote categoriile sociale impotriva Pensionarilor??!?!?!!!??
    Nu sunt de acord cu acest PM si nici cu aceasta ministreasa...E o mare bataie de joc...
    Pana sa inceapa DNA ancheta nu stia Ministrul Muncii nimic de acele cazuri?!?!? Sa inteleg ca la casele de pensii lucreaza infractori?!?! si ca sunt incurajati de Ministerul Muncii?!?!?

    Ia sa isi dea amandoi demisia si sa lase niste oameni capabili acolo...
    Avem oameni in necaz, care plang ca nimeni nu le da o mana de ajutor si asta ne rade in nas cu legi mizerabile???!!?!?!
    Bai ponta, bai Plumb..ajutati aomenii aia din sudul tarii si nu mai batjocoriti locuitorii acestei tari!!!

    Camapnii de solidarizare faceti doar la TV... in ziare nimic, in oras nimic despre locurile unde pot fi duse ajutoarele...voi nu mai aveti minte deloc?!?!?
  • +3 (3 voturi)    
    Dati cu Plumbi la pensionari! (Sâmbătă, 2 august 2014, 13:46)

    ofCAER [utilizator]

    Primul Plumb: "nu vor fi scutite debitele care au drept cauza culpa debitorului legata de folosirea unor documente neconforme realitatii". Prima concluzie: se vor recupera banii de la cei pensionati cu "spagi". E foarte bine - guvernu' doctor Ponta ne linisteste (doar e guvernu' unui procuror, ce mama dracului!).
    Al doilea Plumb: "Toti pensionarii care se afla in evidenta sistemului unitar de pensii la data intrarii in vigoare a propunerii legislative vor fi scutiti de la plata debitelor generate de interpretari neunitare", prin "amnistiere fiscala". A doua concluzie: Pai, doctore, "interpretari neunitare" avem si la licitatii, si la achizitii ale statului, si la fonduri UE - pe toti acei neunitarieni nu-i amnistiezi fiscal?! Ce-i discriminarea asta?!
  • +5 (5 voturi)    
    Ce bine e in Romania (Sâmbătă, 2 august 2014, 17:26)

    Fu Leng [utilizator]

    Parca'mi pare rau c-am imigrat in Canada. Regina nu e ca Dottorica, sa ma ierte de datorii....imi ia si casa daca nu le platesc.
    Please My Quuen, iarta-ma macar de taxele pe anul asta sau da-mi voie la niste foloase necuvenite fara sa ma bagi la puscarie.
    NOOOOOT.
    Mai sunt tari sarace pe globul asta dar oamenii totusi au onoare.
    Forza Dottore in lupta cu Matrodul pana la Victoria Finala. Traiasca Republica Pontanista Romanistan.
  • +3 (3 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 2 august 2014, 23:38)

    [anonim]



Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by