Claudiu Craciun, audiat in calitate de faptuitor in dosarul privind agresarea ministrului Barbu

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 25 octombrie 2013, 12:10 Actualitate | Esenţial


Claudiu Craciun
Foto: AGERPRES
Claudiu Craciun, unul dintre liderii informali ai miscarii de contestare impotriva proiectului minier de la Rosia Montana, si Alexandru Alexe au fost citati, vineri, sa dea declaratii la Sectia 10 de Politie din Capitala in calitate de faptuitori in dosarul in care se fac cercetari privind incidentul in care a fost agresat ministrul Culturii, Daniel Barbu, potrivit unor surse din Politie citate de agentia Mediafax.

Claudiu Craciun si Alexandru Alexe s-au prezentat la Sectia 10 Politie. Acesta si-a exprimat speranta ca oamenii legii "sa nu cedeze la presiunile guvernamentale".

"Dl Barbu m-a declarat deja vinovat la ora de maxima audienta. Integritatea fizica a dl Barbu nu a fost niciodata pusa in pericol, fost chestionata demnitatea dansului, sau ce a mai ramas din ea", a afirmat acesta.

Surse din Politie au declarat ca cei doi au fost citati sa se prezinte vineri dimineata pentru a da declaratii, acestia avand calitate de faptuitori.

In urma audierilor, mai multi martori i-ar fi indicat pe Claudiu Craciun si Alexandru Alexe ca fiind persoanele care in seara zilei de 17 octombrie au spart luneta masinii in care se afla ministrul Culturii, Daniel Barbu.

Tot vineri, la Sectia 10 Politie mai sunt asteptate alte noua persoane, acestea fiind citate in calitate de martori.

Ministrul Daniel Barbu declara, in 19 octombrie, la Antena 3, ca a fost identificat "autorul" incidentului din Centrul Vechi, in persoana "tanarului universitar fara opera" Claudiu Craciun. "Stim si autorul, imi permit sa-l spun, Claudiu Craciun, a fost identificat. E pacat, ca inteleg ca este un tanar universitar", a spus atunci Barbu.

Daniel Barbu a participat in 17 octombrie, de la ora 19.00, la evenimentul "Cafeneaua critica", in Club A din Centrul Vechi. Cateva zeci de manifestanti veniti la local au intrerupt dezbaterea, au desfasurat pancarte in jurul lui Barbu si au aruncat inspre acesta cu bancnote false, pe care era tiparit portretul lui. Tot ei i-au intins lui Barbu o punga cu monede si l-au huiduit, intrebandu-l "Cati bani ti-ai luat?" si cerandu-i demisia.

Dezbaterea nu a mai fost reluata, ministrul hotarandu-se sa plece. Afara, protestatarii au blocat drumul autoturismului in care se afla demnitarul si au lipit pe masina bancnote cu portretul lui Barbu. De asemenea, ei au spart luneta masinii, ministrul reusind sa plece datorita interventiei fortelor de ordine - politisti si jandarmi, sositi de urgenta la fata locului.

Politia Capitalei s-a autosesizat in acest caz, protestatarii care s-au manifestat agresiv fiind identificati cu ajutorul imaginilor filmate de camerele de supraveghere din zona.

Seful Politiei Capitalei, Mihai Pruteanu anunta in 18 octombrie, intr-o conferinta, ca saisprezece persoane implicate in acest incident au fost identificate, fiind identificati si martori care pot furniza informatii despre incident, a anuntat vineri.

Parchetul de pe langa Judecatoria Sectorului 3 a inceput urmarirea penala in rem, pentru ultraj contra bunelor moravuri si tulburarea linistii publice, in cazul incidentelor in care a fost implicat ministrul.

Totodata, Ministerul Culturii a inaintat o plangere la Politia Capitalei, pentru distrugerea autoturismului in care se afla demnitarul. Daniel Barbu a precizat ca nu a depus in nume personal nicio plangere in urma incidentului.

Barbu este protejat, din 18 octombrie, de o echipa a Serviciului de Protectie si Paza (SPP), el precizand ca s-a simtit "in pericol" in timpul incidentului petrecut in Centrul Vechi al Capitalei.

Premierul Victor Ponta a declarat ca a cerut identificarea persoanelor care l-au agresat pe ministrul Culturii, Daniel Barbu, si sanctionarea acestora contraventionala sau penala, apreciind ca o astfel de agresiune este inacceptabila si ca, in lipsa unor masuri, tara poate fi cuprinsa de anarhie.

La o zi dupa incident, premierul Ponta l-a anuntat pe ministrul de Interne ca jandarmii au mandat clar din partea sa sa actioneze "fara complexe" atunci cand protestele depasesc "linia rosie" si se transforma in agresiuni si amenintari.

Din 1 septembrie, in Capitala si in mai multe orase din tara, dar si peste hotare, au loc proteste ale celor care se opun proiectului minier de la Rosia Montana.

Manifestantii cer ca Parlamentul sa respinga proiectul de lege care reglementeaza exploatarea minereurilor din perimetrul Rosia Montana si sa interzica, prin lege, folosirea cianurilor in activitatile miniere din Romania, Guvernul sa respinga, prin hotarare, in regim de urgenta, acordul de mediu, Rosia Montana sa fie inclusa pe lista tentativa a Romaniei pentru includerea in patrimoniul UNESCO si demisia premierului Victor Ponta si a celor patru initiatori ai proiectului de lege: ministrii Dan Sova, Rovana Plumb, Daniel Barbu si directorul ANRM Gheorghe Dutu.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4942 vizualizari

  • +7 (15 voturi)    
    linia rosie (Vineri, 25 octombrie 2013, 12:18)

    nellino [utilizator]

    de cand a emis Obama sintagma cu linia rosie, toti papagalii o folosesc.

    si probabil tot asa cum Obama a fost ofensat ca au trecut unii linia rosie si NUA FACUT NIMIC in legatura cu asta, tot asa nici papagalii nu vor indrazni sa faca ceva.
  • +3 (23 voturi)    
    teatru ieftin (Vineri, 25 octombrie 2013, 12:19)

    C.Flo [utilizator]

    Sa fie o sceneta de teatru ieftin?
    Am impresia ca pe acest tanar cineva ni-l baga pe gat.
    Pentru ce anume atata reclama?
    Mi-a dat impresia pana acum de persoana duplicitara.
    • +11 (23 voturi)    
      corect (Vineri, 25 octombrie 2013, 12:43)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui C.Flo

      sunt pentru demostratii, dar civilizate. Si ma mai uit la inversunarea cu care manifesta domnul in cauza contra guvernului MRU, ca sa instaleze guvernul USL.
      • +7 (9 voturi)    
        demonstratii 'civilizate'??? (Vineri, 25 octombrie 2013, 17:04)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

        cum ar fi aceste demonstratii mai civilizate decat sunt deja? sa se stranga 10-15.000 de oameni in piata, dar sa stea doar pe trotuar? eventual cand nu mai e loc.. sa protesteze de acasa???...
        sunteti niste fraieri. Iliescu a adus minerii care i-au batut si omorat pe altii care au protestat exact la fel. astazi Ponta-USL si RMGC s-au folosit de mass-media ca sa le inchida gura si acum vor sa ii inchida ca sa scape de ei. nu-ti trebuie mai mult de 4 clase ca sa intelegi din toate filmuletele care circula pe net ca Barbu nu a fost nici macar atins de protestatari, iar luneta la masina, care s-a spart exact cand a trantit usa, era deja crapata. cu atatea camere de filmat in zona n-ar fi deloc greu sa afle cum s-a crapat.. si sa ne arate si noua.. dar nu o fac. de ce oare? ce politician 'agresat' de protestatari iese din nou din masina sa tipe la ei ca sunt neofascisti si nu este nici macar atins?... teatru ieftin marca USL. or fi angajat un regizor de la antene?

        eu nu cred ca ar trebui sa-l vedem pe Claudiu Craciun ca un lider al protestatarilor si el a refuzat de mai multe ori sa preia acest titlu. indiscutabil, faptul ca a protestat consecvent (si cand era MRU prim ministru) impotriva distrugerii Rosiei Montane l-a scos in fata, dar asta se intampla doar pentru ca Romania nu este obisnuita cu astfel de proteste, cu oameni care nu renunta la valorile in care cred si insista, chiar ani de zile sa lupte pentru o idee. sper ca vor fi din ce in ce mai multi ca el. cat timp mai exista o speranta ca putem scapa de monstruozitatea aia de proiect minier, fie ca e MRU, Ponta sau Basescu cel care decide, scopul a fost si ramane acelasi si singura optiune sunt protestele de strada. ei cred ca o lungesc pana cand ne plictisim? vor avea o mare surpriza daca incearca sa voteze jegul ala de lege. cu siguranta electoratul USL va ramane cu gura cascata la tembelizoare, dar aia nu platesc taxe si impozite si Ponta a inceput sa inteleaga asta..
      • -1 (3 voturi)    
        Links? (Sâmbătă, 26 octombrie 2013, 15:46)

        Ann_Action [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

        Eu nu gasesc dovezi ca domnul Craciun este partizan al USL-ului sau al vreunui partid politic de la noi. V-as multumi daca mi le-ati oferi. Oricat caut, vad ca se opune unui stil de guvernare cu spatele la electorat, si atat...

        De pilda, in mai, le-a trimis o scrisoare deschisa domnilor Ponta si Antonescu, prevenindu-i ca sunt pe cale sa lase in urma lor o mostenire mai grea decat a lui Basescu:

        https://www.facebook.com/notes/claudiu-craciun/scrisoare-deschisă-adresata-domnilor-ponta-si-antonescu-doriţi-să-conduceţi-cea-/390246454344696

        Astept dovada ca m-am inselat in privinta domnului Craciun, pe care consider ca ar trebui sa il votam direct in Parlamentul European, ca independent. E prea bun sa isi iroseasca si in continuare energia prin Romania cea uracioasa cu revolutionarii ei adevarati.

        Deci?..
    • +2 (10 voturi)    
      perfect de acord cu tine (Vineri, 25 octombrie 2013, 13:58)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui C.Flo

      cred ca baietii incearca sa rescrie
      "Portretul luptatorului in tinerete"
      deja zbuciumatul de CC si-a creat o imagine de rebel pentru orice cauza care prinde la bizoneii tineri.

      Numai ca noi stim ca CC nu e deloc un rebel ci dimpotriva un inregimentat si cap de coloana a V-a a lui Voiculescu si al PSD-ului.
      • +2 (8 voturi)    
        Claudiu, suntem alături de tine! (Vineri, 25 octombrie 2013, 20:13)

        FFF T [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Ce, mă, aveţi ordin să-l denigraţi pe Claudiu Crăciun? Nu mai conteniţi cu teoria conspiraţiilor şi jignirile la adresa lui.
    • -2 (2 voturi)    
      Impresia mea (Sâmbătă, 26 octombrie 2013, 15:34)

      Ann_Action [utilizator] i-a raspuns lui C.Flo

      Impresia mea despre impresia Dvs. este ca nu i-ati citit CV-ul:

      https://www.facebook.com/notes/claudiu-craciun/curriculum-vitae/343010695734939

      ...si ca nu i-ati citit nicio lucrare din cele pomenite in CV, ca nu i-ati citit nici macar vreun interviu recent, ca nu i-ati explorat pagina de Facebook, unde ati fi gasit explicatii interesante ale unor momente aparent "duplicitare", de pilda:

      https://www.facebook.com/notes/claudiu-craciun/cum-am-ajuns-in-parlamentul-european-si-ce-am-spus-acolo/343041542398521

      Asadar, impresia mea este ca raspanditi mai mult sau mai putin nonsalant "impresii" bazate pe franturi din mass media controlata de politicieni.
  • 0 (30 voturi)    
    Viitorii lideri trebuiesc controlati (Vineri, 25 octombrie 2013, 12:34)

    bubalacap [utilizator]

    Este clar!
    Claudiu Craciun poate fi un lider si din cauza asta a inceput sa deranjeze.
    Deci trebuie sa-i facem dosar penal ca sa-l descurajam sau sa-l inregimentam intr-o institutie, partid, etc. . Poate fi folosit mai tarziu. Sau eliminat, cu dosarul penal.
    Cat de jalnici au ajuns cei care ne conduc, cei de azi si de ieri, dar ce jalnici suntem noi care nu luam atitudine. Ne-am intors la timpurile apuse.
    Sau nu apusesera?
    • -3 (13 voturi)    
      pai, (Vineri, 25 octombrie 2013, 13:50)

      Cezy [utilizator] i-a raspuns lui bubalacap

      la cat de mare(viitor?) lider e, trebuie lasat sa calce normele, ca doar n-a omorat(inca) pe nimeni!
      • +3 (5 voturi)    
        Nu e lider! (Sâmbătă, 26 octombrie 2013, 11:29)

        Vasilena [utilizator] i-a raspuns lui Cezy

        A3 cauta sa-l impuna ca lider!
    • +1 (5 voturi)    
      Prostii (Sâmbătă, 26 octombrie 2013, 11:29)

      Vasilena [utilizator] i-a raspuns lui bubalacap

      Specialistii in diversiune cauta sa/l inalte pe un piedestal, sa/l faca victima pentru a deturna protestele!
      Este o mare teapa acest C.C.
  • -15 (23 voturi)    
    trebuie pedepsiti vinovatii (Vineri, 25 octombrie 2013, 12:51)

    andinny [utilizator]

    Acest incident nu trebuie sa ramana nepedepsit. Nu este normal ca atunci cand nu esti de acord cu un ministru sa sari sa dai cu pietre in el! mai ales cand omul avea dreptate: Rmgc chiar a investit major in patrimoniul de la Rosia Montana, deci e de apreciat
    • +8 (16 voturi)    
      RMGC (Vineri, 25 octombrie 2013, 13:19)

      fartonicul [utilizator] i-a raspuns lui andinny

      RMGC a facut acolo ceva asa de okii lumii. ce crezi ca mai ramane acolo dupa ce va fi totul doar un crater si un lac de decantare? si nici o piatra nu a fost aruncata in timpul incidentului. Asa ca data viitoare mai foloseste si alte surse de informare inafara de televiziunile cumparate.
      • -3 (5 voturi)    
        manipulare? (Vineri, 25 octombrie 2013, 15:42)

        andinny [utilizator] i-a raspuns lui fartonicul

        craterul exista deja, iar in lacul de decantare se va putea pescui. ma intreb oare cine e mai manipulat sau vrea sa manipuleze...
        • +3 (3 voturi)    
          ce pacat.. (Sâmbătă, 26 octombrie 2013, 11:07)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui andinny

          ce pacat ca nu se inghesuie toti sustinatorii proiectului asta si toti angajatii RMGC sa bea niste apa cu cianuri dintr-un lac de-asta in care 'se va putea pescui'..
          de ce nu faceti voi un experiment? va duceti la Baia Mare si beti un pic de apa din ce a mai ramas din iazul de decantare de acolo. apoi luati o hartie si un creion si calculati cam cata apa a fost nevoie sa curga pe Tisa si pe Dunare ca sa 'rezolve' 100 de tone de cianuri, cat erau in lacul ala de decantare. comparati cu zecile de mii de tone pe care le vor deversa in Apuseni. dar sa va grabiti cu calculele.. cianurile omoara in cateva minute.
        • +2 (2 voturi)    
          Mare e gradina Domnului! (Sâmbătă, 26 octombrie 2013, 11:31)

          Vasilena [utilizator] i-a raspuns lui andinny

          Iti doresc pescuit fericit in iazul de decantare cu cianura!
        • +1 (1 vot)    
          Da' de ce ai pus semnul intrebarii la (Sâmbătă, 26 octombrie 2013, 11:33)

          dbdb [utilizator] i-a raspuns lui andinny

          titlu? Ca nu e nici un dubiu, ce ai comentat este o manipulare, e evident!
    • +2 (12 voturi)    
      dezinformare (Vineri, 25 octombrie 2013, 13:50)

      jo3nys [utilizator] i-a raspuns lui andinny

      Imi pare rau ca esti prost informat; nu a aruncat nimeni cu nicio piatra.
      • -2 (6 voturi)    
        pietre si investitii (Vineri, 25 octombrie 2013, 14:50)

        nicupanait [utilizator] i-a raspuns lui jo3nys

        luneta cum s-a spart? cu pietre. sunt martori, care vor fi audiati. Iar fartonicule, ce firma din lumea asta crezi ca investeste in patrimoniu ca apoi sa-l distruga? ar insemna sa arunce banii pe fereastra!
  • -5 (13 voturi)    
    nu inteleg sensul incidentului (Vineri, 25 octombrie 2013, 13:41)

    sonnia [utilizator]

    eu nu inteleg nici acum de ce s-a ajuns aici. Nu sunt de acord nici ca blocheaza bulevardele, cand ar putea protesta de pe trotuar, dar sa ataci un ministru... e prea de tot. Nu vad cum se reduce somajul de la Rosia Montana astfel sau care e castigul la bugetul de stat
    • +7 (7 voturi)    
      Nelamuriri (Vineri, 25 octombrie 2013, 15:20)

      methalman [utilizator] i-a raspuns lui sonnia

      Unde ai vazut tu ca protestatarii l-au atacat pe ministrul Barbu? Te intreb pentru ca in momentul in care a coborat din masina si i-a jignit facandu-i legionari si fascisti, nimeni nu l-a atins, nici macar cu un deget!
      In al doilea rand iti inteleg nemultumirea legata de blocarea bulevardelor insa tine cont de faptul ca sunt mai multe circumstante:
      1. Unde pui 10.000 de oameni sa protesteze pe trotuar?
      2. Aleg sa faca lucrul asta duminica seara cand traficul nu este atat de aglomerat!
      3. Ies duminica seara cand ar putea mai bine sa stea in casa alaturi de familie, pe scurt, isi sacrifica timpul lor liber, de odihna cu riscul de a incepe o saptamana de munca obositi.

      Tinand cont de faptul ca doar atatia oameni ies in strada in fiecare saptamana insemna ca tara asta o duce chiar bine, ciudat ca cifrele arata altceva!
      • -4 (8 voturi)    
        tot nu se rezolva nimic asa (Vineri, 25 octombrie 2013, 15:41)

        andinny [utilizator] i-a raspuns lui methalman

        daca isi sacrifica timpul liber, de odihna, consideri ca ii ajuta cu ceva pe motii aflati la o mare departare? Motii nici n-au zi libere, sunt zilieri si se chinuie tot timpul sa supravietuiasca. Poate ar trebui sa se inteleaga asta, inainte de a mai iesti in strada impotriva lor
        • +4 (4 voturi)    
          clar (Sâmbătă, 26 octombrie 2013, 11:09)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui andinny

          si in decembrie '89 a fost la fel nu? daca toti romanii aia, in loc sa iasa pe strazi s-ar fi dus sa-i ajute pe motii din Apuseni?.. :)

          dar poate nu esti la curent cu ce se intampla in Romania. motii au gasit suficient timp liber ca sa iasa si ei in strada zilele astea. si cer acelasi lucru... sa-i lasati sa supravietuiasca, fara cianuri, fara sa le distrugeti muntii si sa le otraviti apele.
        • +1 (1 vot)    
          Cine e impotriva motilor? (Sâmbătă, 26 octombrie 2013, 11:37)

          Vasilena [utilizator] i-a raspuns lui andinny

          Trebuie sa fii chiar imbecil sa crezi ca 900 locuri de munca si natura distrusa pentru sute de ani compenseaza pierderea sursei de venit a 15000 de moti care traiesc in zona. Si aici nu vorbim de pierderea patrimoniului cultural, pe care nu-l intelegi oricum.
          • 0 (0 voturi)    
            ... (Duminică, 27 octombrie 2013, 9:29)

            vitan.sandu [utilizator] i-a raspuns lui Vasilena

            Bine ca tu nu esti im. be. cil!
            1. De unde ai scos chestia cu 15000 de moti? Numai in Abrud sunt peste 8 mii
            2. Care "patrimoniu cultural"? Ai vazut cu ochii tai galeriile carora li se spune "patrimoniu" sau vorbesti din auzite? Cred ca vorbesti din auzite.
            Pt. alti comentatori
            Nu ca as avea mare consideratie fata de ministru Barbu (nu a facut nimic de cand este in guvern), dar CC are apucaturi de huligan. Iar huliganii nu ar trebui incurajati. Altfel, lovesc. Este posibil sa fie acest CC un viitor lider: are apucaturi de huligan, iar romanii sunt inclinati sa alega asemenea oameni sa-i conduca.
    • +1 (1 vot)    
      Totusi cum e cu somajul? (Sâmbătă, 26 octombrie 2013, 11:33)

      Vasilena [utilizator] i-a raspuns lui sonnia

      Cati someri raman de la Oltchim? A!! aia-s alt model de someri, aceia nu sunt romani!
  • +7 (17 voturi)    
    Gornistul! (Vineri, 25 octombrie 2013, 13:42)

    hotnewsfil [utilizator]

    Stimati procurori,
    nu-i retezati misiunea gornistului Craciun.
    Are contract pe trei ani, cu Cacarau. Are familie (sau n-are?) are copii, are datorii la banci!.
    Fiti umani cu Cacarau, via Craciun.
  • -3 (7 voturi)    
    teribilism (Vineri, 25 octombrie 2013, 14:48)

    nicupanait [utilizator]

    De la bun inceput,de ce s-a produs acest scandal? Ca eu chiar nu vad cum se salveaza astfel Rosia Montana. Daca as fi mot, m-ar incalzi mai degraba niste locuri de munca, niste investitii, nu un teribilism petrecut la Bucuresti
  • +1 (5 voturi)    
    frumos (Vineri, 25 octombrie 2013, 15:00)

    I [utilizator]

    cand se produce un incident, cel mai bine e sa dai vina pe dusmanul nr. 1. Cine a produs cu adevarat incidentul nu va intereseaza... Tactici securiste.
    • +1 (3 voturi)    
      Nici macar nu e dusmanul nr.1 (Sâmbătă, 26 octombrie 2013, 11:41)

      Vasilena [utilizator] i-a raspuns lui I

      Ci pur si simplu este cel desemnat sa deturneze protestele.
      Este un fals erou.
      Este voiculescian pursange.
      Si daca chiar nu ar fi, este un individ fara coloana vertebrala, azi este stangist, maine liberal, poimaine ecologist, orice numai sa fie in fata.
      Este un individ parsiv, de tip nou, scolit,de care oamenii trebuie sa se fereasca.
  • +5 (9 voturi)    
    Daca observati nu se stie cine a spart luneta (Vineri, 25 octombrie 2013, 15:05)

    alex1234 [utilizator]

    Daca observati nu se stie cine a spart luneta


    si au trecut 3 saptamani deja


    Inca o facatura marca guvernul Ponta.
    • 0 (0 voturi)    
      Morala paranormala (Sâmbătă, 26 octombrie 2013, 16:23)

      Ann_Action [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      A. Ministrul Barbu il declara "autor moral" al incidentului.
      B. Politia Romana il ridica la rang de "faptuitor" si il cheama sa il chestioneze.

      In video-urile de la fata locului se vede ca Claudiu Craciun era langa portiera masinii lui Barbu, discutand aprins cu el in preajma momentului caderii lunetei. Aceasta, in mod nedovedit de cele surprinse de diverse camere, fusese in prealabil si lovita de cineva (foarte posibil, un instigator profesionist, pana la proba contrarie).

      Eu stau si contemplu prapastia dintre calitatea de "autor moral" si spargerea unei lunete. Oare ni se comunica de catre autoritati ca puterea paranormala a mintii si si supararii lui Craciun au spart bietul geam? De la cati metri functioneaza oare? Daca el nici nu era la fata locului si comanda spargerea lunetei de la distanta, il mai puneau sub acuzatie?

      Lasand gluma deoparte, ramane intrebarea: daca Craciun chema la actiunea cu pricina fara sa participe la ea, mai era el "faptuitor"? Ca "autor moral" putea ramane.

      Si daca o iei pe panta alunecoasa a acestei calitati de autor moral, unde te opresti? Poate si Claudiu Craciun ar fi vrut sa isi petreaca duminicile altfel, dar autorii morali ai atrocitatilor din politica romaneasca nu il lasa sa isi savureze altfel timpul vietii, ca pe noi toti, cei din strada.

      Pentru acest genocid moral pe cine declaram faptuitori si cui sa facem si noi dosare la politie?

      Pana la urma, Barbu e si autorul moral, si faptuitorul spargerii lunetei masinii ministerului, asa cum se observa (viata bate filmul! :) )si cu ochiul liber din cele filmate la fata locului. El ar vrea sa autorizeze moral si sa infaptuiasca atrocitati mult mai mari, crime de mediu si cultura... Iar bietii soldati pedestri inarmati cu pet-uri ai societatii civile se chinuie sa il impiedice si mai sunt si tarati prin sedii de politie.
  • -1 (1 vot)    
    pentru /// (Sâmbătă, 26 octombrie 2013, 16:27)

    VoodooH [anonim]

    care il fac USL-ist pe Craciun. Ia uitati ce scria Craciun in 30 august : http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/claudiu-craciun-razboiul-este-declarat-piata-universitatii-contra-usl-97227.html

    Inca il mai considerati USL-ist ? Omul asta are real balls si voi sunteti niste fraieri care ati pus botul la propaganda.
    [editat de HotNews.ro]


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by