Sorin Oprescu: La referendum, pe 6 octombrie, cetatenii vor fi intrebati daca sunt de acord cu eutanasierea maidanezilor daca nu sunt adoptati in 7 zile

de RH     HotNews.ro
Joi, 5 septembrie 2013, 15:10 Actualitate | Esenţial


Primarul general Sorin Oprescu a anuntat joi ca supune in sedinta de vineri a Consiliului General intrebarea la care bucurestenii vor trebui sa raspunda in cadrul referendumului: "Sinteti de acord cu eutanasierea ciinilor fara detinator capturati pe teritoriul Bucurestiului si neadoptati in 7 zile?". Edilul a declarat ca de saptamana viitoare numarul de echipaje cu masini care captureaza caini va creste de la 3 la 18, iar numarul de hingheri de la 8 la 50, astfel incat sa poata fi capturati pana la 240 de caini pe zi.  Coordonatorul de proiect al ASPA, Razvan Bancescu, a declarat ca maidanezii care nu au loc in adaposturile municipalitatii vor fi eutanasiati, chiar daca legea nu permite, in baza legii care pune in pericol viata umana. Ulterio,r acesta a spus ca este vorba in principal de cainii agresivi. In adapost sunt libere in prezent 120 de locuri. Desi la intalnirea cu primarii de sector tema principala a fost delegarea competentelor si catre primarii de sector, ca acestia sa poata prinde si ei caini, Oprescu a spus ca vor primi aceste competente abia dupa referendum.


Declaratii Sorin Oprescu:


  • As vrea sa raspund politicienilor: Consilierii au blocat activitatea ASPA. Mi-au respins de 7 ori solicitarile
  • Daca va intrebati de ce a durat asa de mult sa luam masuri, va raspund ca e birocratia
  • Cheltuielile ASPA: Buget 18,6 milioane lei in 2013. Plati pina la 31 august - 2,8 milioane lei
  • Va invit sa asistati la derularea actiunilor ASPA pentru a verifica dvs. autenticitatea afirmatiilor mele
  • legat de cheltuielile cu sterilizarea: incepem azi auditul sa vedem cum au evoluat preturile in ultimii 10 ani. Sint cabinete medicale la care am renuntat pentru ca am gasit inadvertente in decontarea banului public.
  • In 7 zile voi prezenta toate cheltuielile facute cu cainii maidanezi in ultimii 10 ani
  • Tot politicul face vorbire de aceasta problema de 23 de ani. Nu a existat niciodata consultarea populatiei. O sa prezentam populatiei toate cheltuielile facute cu ciinii pentru a le spune cinstit ce s-a intimplat cu banii lor
  • Toate legile care au iesit s-au batut cap in cap
  • Pina la referendum actionam dupa legile existente si ne facem datoria in mai mare masura decit pina acum, referindu-ma la sterilizare
  • Primarul Sectorului 1 a avut o propunere logica: intimpinare catre Guvern sa aduca un plus de precizari sau sa grabeasca legea in Parlament. Ceilalti au imbratisat-o. Asta nu inseamna ca nu se va tine acest referendum
  • Referendumul se va tine pe 6 octombrie
  • Incepind de saptamina viitoare incepem cu capacitati mai mari sa adunam: 18 masini cu 4 hingheri pe masina, insotiti de Politia Locala, dotati cu tinute raspunzatoare.
  • Descentralizati spre sectoare activitatile de prindere? Sigur ca vom face in functie de ce spune populatia. Poblema e, in acest moment, daca populatia va opta pentru sterilizare si adapost, primarii de sector isi fac adapost
  • Intrebat daca viceprimarul ar trebui demis pentru gluma macabra. Nu cred ca a facut-o tintit. 
  • Daca raspunsul majoritar la referendum va fi Nu, ce veti face? Vorbim de drobul de sare. Daca bucurestenii vor dori sa construim adaposturi cu toate costurile aferente, asa vom face.
  • Pina la referendum ne vedem de treaba si-i stringem de pe strada.
  • De ce nu a venit la intilnire primarul sectorului 2, Neculai Ontanu? Nu stiu, eu am facut invitatiile.
  • Eu ma sprijin pe parerea comunitatii care m-a ales. Este vointa oamenilor, in fata vointei lor trebuie sa tii seama


Declaratii Razvan Bancescu (ASPA):

  • Sub o treime din cainii de pe strada sunt sterilizati din cei 64.000
  • Sterilizarea pentru un mascul costa 98 lei, 120 de lei femela
  • Din aug 2012 - aug 2013 au fost circa 6.000 de caini sterilizati
  • De saptamina viitoare speram sa avem minim 50 de hingheri. Acum avem mai multi deoarece s-a creat cadrul legal prin hotararea adoptata de CGMB la sfarsitul lunii mai
  • Avem 12-14 persoane care ingrijesc animale in adapost. Pe langa persoanele care se ocupa de intretinere mai sunt medicii vetereinari. Un caine in haita este agresiv
  • Nu am nicio legatura de rudenie cu dl Sorin Oprescu
  • Conform ordonantei Boc nu putem angaja personal, de aceea externalizam serviciile
  • Cei 50 de hingheri sunt de la firme private.
  • In adapost mai sunt libere 120 de locuri. Dupa ce vom strange cainii din zona scolilor se vor umple. Daca nu mai avem loc ii neutralizam. Neutralizat inseamna eutanasiat. Vom eutanasia cainii agresivi
  • Din sapte pe ii care strangem, doar doi se intorc in teritoriu
  • Intrebat daca nu incalca legea cannd ii eutanasieaza, Bancescu spune ca ii eutanasieaza doar pe cei agresivi, in baza legii care pune viata umana in pericol. Eu imi asum raspunderea unor plangeri penale
  • Nu putem sa lasam problema asa. Am si eu doi copii de aceeasi varsta acasa
  • Si la eutanasiere si la sterilizare avem prindere si transport, dupa care avem sterilizare care costa, sau eutanasiere care costa intre 0,5-0,8 euro/kg. Media de greutate a unui caine este de 30 de kg. Plus incinerare
  • ieri am verificat furnizorii de servicii de prindere. Unii nu aveau dotarile necesare si cereau preturi foarte mari. Altii aveau masini bune care permiteau si transportarea a 120 de caini la un singur transport. Cu acesti furnizori se vor face contractele cadru
Vom reveni cu amanunte








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4939 vizualizari

  • +5 (5 voturi)    
    Intrebare gresita (Joi, 5 septembrie 2013, 15:13)

    Marius Ogrean [utilizator]

    Unii vor vota impotriva, pentru ca vor considera ca 7 zile e prea putin.

    Mare nesimtit Oprescu asta!
    Manipulare pe fata!
    • +5 (5 voturi)    
      Ponta zice (Joi, 5 septembrie 2013, 17:04)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Marius Ogrean

      ca iese legea saptamana viitoare.
      La ce mai face oprescu referedum dupa ce se adopta legea?
      Unul din ei minte.Sau amandoi.
      • 0 (0 voturi)    
        Vom scrie pe buletine (Joi, 5 septembrie 2013, 18:40)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        DEMISIA OPRESCU!!
        • 0 (0 voturi)    
          Nu scrieti nimic in plus, altfel anulati vot (Joi, 5 septembrie 2013, 22:00)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui rov

          ul! Sper sa fie OUG!
    • +4 (4 voturi)    
      Pai daca va uitati in gura lui? (Joi, 5 septembrie 2013, 17:12)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Marius Ogrean

      "Edilul a declarat ca de saptamana viitoare numarul de echipaje cu masini care captureaza caini va creste de la 3 la 18, iar numarul de hingheri de la 8 la 50, astfel incat sa poata fi capturati pana la 240 de caini pe zi."

      sunt 40 000 de maidanezi oficial
      240/zi inseamna ca-i vor strange in 166 de zile (lucratoare) adica in vreo 7 luni...
      Asta in cazul ideal... In realitate vine iarna, mai trebuie demarate procedurile de licitatie pentru stabilirea societatilor castigatoare a serviciilor, samd

      Pariu ca se termina mandatul lui Oprescu si tot sunt caini pe strazi?
  • -4 (4 voturi)    
    Boicotam referendumul lui Oprescu (Joi, 5 septembrie 2013, 15:17)

    dumitrica [utilizator]

    Nu se va intruni prezenta necesara la referendumul organizat de Oprescu si cu asta ciini vor scapa.
    • +8 (8 voturi)    
      Da, prezenta (Joi, 5 septembrie 2013, 17:09)

      Minos24 [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      la vot este esentiala. Sa vezi apoi urlete si tipete din partea ONG-urilor, cu numarul de votanti, cu mosu, cu baba, cu pragul atins. Of Doamne, ce zile ne asteapta! Dar daca altfel nu se poate cu ONG-istii, asta e! Sorin Oprescu ne strica o duminica doar ca sa explicam unor tacaniti ca nu vrem caini in oras.
  • +9 (9 voturi)    
    sorinici aburici - demisia (Joi, 5 septembrie 2013, 15:18)

    BulaTov [utilizator]

    bai aburiciule nu ne trebuie nici un referendum:

    O soluţie sigură, dar foarte contestată, de a scăpa comunităţile de maidanezi, eutanasierea, este practicată, din 2007, în Tulcea. Edilii au recurs la această soluţie folosind legea, pe care omologii lor din alte oraşe nu o cunosc. Constantin Hogea, edilul-şef din Tulcea, explică întreaga procedură: „Legea 227/2002 este cea care reglementează gestionarea câinilor fără stăpân din comunităţi.

    Primarul Constantin Hogea este singurul din ţară care cunoaşte Legea 227/2002, privind gestionarea câinilor comunitari, şi a scăpat oraşul de maidanezi, prin eutanasiere. Articolul 5 arată clar că este permisă eutanasierea animalelor care, după 14 zile de când sunt aduse în adăposturi, nu sunt revendicate sau adoptate, pot fi eutanasiate”, spune Hogea.
    • 0 (0 voturi)    
      ONG-istii latratori isi iau caini de rasa (Vineri, 6 septembrie 2013, 14:10)

      Andra B [utilizator] i-a raspuns lui BulaTov

      Este adevarat, acolo asa se procedeaza, cautati pe net articolul din Adevarul de Tulcea. Primarul spune ca a primit si patru plangeri penale, din care trei au fost rezolvate cu neînceperea urmăririi penale si ultima se analizeaza.

      Relevant mi se pare si faptul ca in ultimii sase ani, la Tulcea, au fost adoptati doar patru caini. Deci nici macar cate unul la fiecare membru din ONG-urile latratoare.

      Sa va mai spun ca o fosta colega de facultate, membra a unui astfel de ONG, sustinea sus si tare ca maidanezii trebuie sterilizati si apoi adoptati... iar cand i-a murit cainele si-a luat unul de rasa?
  • +7 (7 voturi)    
    referendum=circ (Joi, 5 septembrie 2013, 15:20)

    Captain Obvious [utilizator]

    La asta ne pricepem cel mai bine. Nu o sa se tina cont de rezultatul referenudumului. Pe Oprescu il doare undeva de caini sau copii muscati. El sa isi faca show-ul lui...
  • +2 (4 voturi)    
    DA (Joi, 5 septembrie 2013, 15:21)

    BogdanNicolaescu1329251870457 [anonim]

    Voi vota DA.
  • +5 (5 voturi)    
    sugestie (Joi, 5 septembrie 2013, 15:22)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    pune domle si intrebarea: sunteti de acord cu demiterea Primarului GEneral pt ca nu a facut nimic din promisiunile din campania electorala? Hai, ca nu te costa nimic, doar esti iubit.
  • +6 (6 voturi)    
    INCA O INTREBARE (Joi, 5 septembrie 2013, 15:33)

    Johanis [utilizator]

    ar mai trebui adaugata, daca tot suportam costurile unui referendum.

    considerati ca primarul sorin oprescu ar fi drebuit sa-si prezinte demisia?

    si daca iese rezultatul cu 95 % pentru demisie, nesimtirea va triumfa!
  • +4 (6 voturi)    
    De ce doar in Bucuresti? (Joi, 5 septembrie 2013, 15:35)

    zattara [utilizator]

    De ce trebuie sa participe doar cetatenii din Bucuresti? Problema este in toata tara, nu doar Bucuresti!!!
    VREM REFERENDUM IN TOATA TARA!!!
  • +7 (7 voturi)    
    Intalnire (Joi, 5 septembrie 2013, 15:35)

    vlad.pe [utilizator]

    1. De ce presa nu a avut acces la intalnire ?

    2. se foloseste sintagma "eutanasierea ciinilor fara detinator" .. si daca e trecut pe lista ca apartand ONG-ul Cutu Cutu 4 labute ? inseamna ca are detinator nu ?

    3. Ce se intampla cu terenurile virane din Bucuresti ? sau cele neingrijite care au devenit focare de infectie unde s-au adunat haite de maidanezi ? De exemplu Parcarea Autogarii Militari ?
    • +3 (3 voturi)    
      Da, asa e, (Joi, 5 septembrie 2013, 18:25)

      woland66 [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      daca e in baza de date a unui ONG precum Caleidoscop, inseamna ca are stapan. Ciudata situatie,cred ca o verificare a acestor ONG-uri ar mai productiva decat o consultare populara. Dar unor asemenea iresponsabili trebuie sa le demonstreze Sorin Oprescu ca majoritatea bucurestenilor nu mai vor caini pe strada, cu sau fara apartinator.
  • +6 (6 voturi)    
    Alti bani, alta distractie! (Joi, 5 septembrie 2013, 15:42)

    FlaviusRotaru [anonim]

    Ar trebui sa fie o alta intrebare la referendum: " Bucuresteni, sunteti de acord sa-mi dau demisia, ca eu n-am onoare sa fac asa ceva?"
    Oprescule, pleaca de buna-voie!
  • +3 (5 voturi)    
    Smecheri sau tampiti rauvoitori? (Joi, 5 septembrie 2013, 15:42)

    hotnewsfil [utilizator]

    Se cred smecheri aceste canalii iar pe noi prosti.
    Vor sa intrebe populatia :
    'Sorin Oprescu: La referendum, pe 6 octombrie, cetatenii vor fi intrebati daca sunt de acord cu eutanasierea maidanezilor daca nu sunt adoptati in 7 zile'.
    Vor raspunde cu 'NU' si cei care vor ca eutanasierea sa se faca dar dupa trecerea a mai mult de 7 zile de la declansarea perioadel de adoptare, de dupa prinderea cainelui in strada.
    Cum sa nu-i blesteme poporul pe acesti banditi, platiti de el, poporul, cum sa nu le doreasca sa fie si copiii lor sfartecati de caini?
  • +4 (4 voturi)    
    Esti idiot si nesimtit! (Joi, 5 septembrie 2013, 15:44)

    Natasa [utilizator]

    De ce cheltuieste banii pe referendum in loc ca in secunda doi dupa nenorocire sa angajeze 1000 de hingheri???? Ce e de negociat aici? Mai bine pun ca intrebare la referendum daca suntem de acord cu eutanasierea lui si a prietenilor lui din primarie si partid!
  • 0 (0 voturi)    
    veti fi surprinsi (Joi, 5 septembrie 2013, 15:45)

    demaGOGU [utilizator]

    cand se vor anunta rezultatele acestui referendum!
  • +4 (6 voturi)    
    nu vrem referendum! (Joi, 5 septembrie 2013, 15:53)

    uman [utilizator]

    Nu vrem referendum!!!
    Vrem Ordonanta de Urgenta si vrem actiuni de strangere a cainilor de pe strazi de maine! De ce saptamana viitoare?
    Vedeti petitia online - e practic un referendum in desfasurare, daca vreti.
    Toata lumea striga cu putere sa inceapa rezolvarea problemei si tot ce se poate face concret este sa incepem un referendum luna viitoare? Serios?
    Dati dovada de asumare si faceti ceva concret de maine, fara posibilitatea returnarii cainilor pe strazi. Cereti urgentarea ordonantei de guvern, sa se permita strangerea definitiva si sanctionarea penala a celor care arunca caini in strada, indiferent de motiv!
    Se pot face multe domnilor politicieni! Si ma adresez tuturor: va spun altfel - sub functiile de mari oameni politici si demnitari sunteti si parinti sau bunici, multi dintre voi. Chiar nici o astfel de problema ajunsa la nivel tragic si cu risc permanent si zilnic nu va mobilizeaza sa treceti la fapte, nu declaratii, dezbateri, consultari? Eu zic ca nu mai este cazul. Si va poate spune acelasi lucru orice cetatean cu mintea limpede.
  • +16 (18 voturi)    
    6 octombrie!!! (Joi, 5 septembrie 2013, 15:58)

    Trebonius [utilizator]

    Sa asteptam sa vedem cati copii mor pana in 6 octombrie pentru a face o statistica clara in ziua referendumului. Daca se va vota in favoarea eutanasierii atunci se va demara procedura de incepere a negocierilor cu ONG-urile pentru a se pune in discutie adoptarea unei ordonante de urgenta menita sa faciliteze organele competente pentru a putea lua masuri in acest sens. Desigur acestea trebuie sa tina cont de normele extra-europene fabricate de elita clasei politice romanesti.
    Poate pana la eutanasierea cu supra doza de somnifere a maidanezilor o sa mai ramana cativa copii in viata prin Bucuresti.
    • +4 (4 voturi)    
      Doua intrebari la referendum (Joi, 5 septembrie 2013, 16:29)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Trebonius

      1. Sunteti de acord cu eutanasierea cainilor fara stapan?

      2. Sunteti de acord cu demiterea primarului general al Bucurestiului dl. prof.dr.Sorin Oprescu ?
    • +3 (5 voturi)    
      nedumerire (Joi, 5 septembrie 2013, 16:44)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Trebonius

      Eu nu ma nici un dubiu ca pe Bucuresti se va vota cu 80% pt eutanasierea cainilor vagabonzi. Toti bucurestenii normali la cap vor vota pt eutanasiere, asta e logic (ipocritii de la ONG-urile pt protectia animalelor sunt prea putini ca sa schimbe rezultatul votului)...
      dar ma inteb eu: ok, votam pt eutanasiere, dar se schimba ceva? or sa ia astia cainii din strada? decizia poporului are drept de lege? Sau ne incurcam iar in hatisul birocratiei si indiferentei politicienilor, si votam degeaba?
      Daca si de data asta votez degeaba, eu vreau sa ies in strada, ca mi s-a luat...
  • +21 (21 voturi)    
    Lasa golaniile! (Joi, 5 septembrie 2013, 15:58)

    minus [utilizator]

    Aplica legea Legea nr 227/2002.
    Legea nu este facultativa! Daca nu vrei sa o respecti, cazul se cheama abuz in servicu si este penal. Daca nu poti, fiindca iti este mila, cara-te de acolo pana cand nu esti condamnat penal.

    Referendumul ar avea sens daca ar vrea sa schimbe legea. Pentru aplicarea legii ai nevoie de referendum?
    Chiar nu aveti nicio limita cand faceti ce vreti? Veniti cu lacrimi in ochi la conferinte de presa, seara va distrati ca ati facut ce-ati vrut? Semnati protocoale ca nu veti respecta legea si ne radeti in nas?

    Legea 227/2002 prevede eutanasierea daca cainele nu este revendicat sau adoptat in 14 zile. Daca este adoptat se preda sterilizat si adoptia are si urmari legale. Urmari legale sunt si in cazul revendicarii.
    Ce sa spuna referendumul, ca vrem sau nu vrem sa aplicam legea?

    Repet: respecta legea! Cand se va schimba legea, vorbim atunci si facem referendumuri. Pana atunci, repecta legea!
  • +13 (13 voturi)    
    cu banii pe referendum (Joi, 5 septembrie 2013, 16:01)

    Ruhe [utilizator]

    mai bine ar strange toti cainii de pe strada si i-ar baga in adaposturi. Apoi or vedea ei ce-or face cu ei, sa se razboiasca pana nu mai pot cu asociatiile si cu "iubitorii" de caini. Nu trebuie sa ducem noi razboiul lor, noi trebuie numai sa nu mai vedem caini pe strazi. Si, o da, 6 oct este prea tarziu.
    • 0 (0 voturi)    
      intrebare (Joi, 5 septembrie 2013, 16:23)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Ruhe

      Referendumul se face numai in Buc?
    • +1 (1 vot)    
      daca.. (Joi, 5 septembrie 2013, 16:26)

      DanIonita [anonim] i-a raspuns lui Ruhe

      ..chiar sunt hotarati atunci pot face exact ce au spus.
      Toti cainii care nu incap in adapost sunt declarati agresivi/bolnavi si eutanasiani. Destul de rapid si eficient. Nu au de ce sa se intoarca nici unu in teritoriu. Care mai incap bine care nu bye bye
  • +2 (2 voturi)    
    Despre asta ce spuneţi dle Oprescu?? (Joi, 5 septembrie 2013, 16:02)

    Antonyo [utilizator]

    Am reuşit să regăsesc această ştire... Acum înţeleg lacrimile dle "doctor"

    http://m.ziare.com/sorin-oprescu/p-fiul-lui-oprescu-in-relatii-de-prietenie-cu-beneficiarii-afacerii-dogtown-1171195-font2
  • +2 (4 voturi)    
    Scump (Joi, 5 septembrie 2013, 16:03)

    Vaka [utilizator]

    0.5 - 0.8 pe kg la o medie de 30 kg da intre 15 si 24 EURO. La 65.00 de caini rezulta 1,3 milioane EURO.
    Oricum mult mai ieftin decat banii care se arunca de ani de zile in buzunarele ONG-urilor si care sunt folositi in interesele personale ale conducatorilor acestora.


    Sau mai bine cumpara un pistol si 100k gloante ( ca poate mai si rateaza). Daca da fiecare bucurestean 50 de bani le ajunge si de benzina si de salarii.
  • +3 (3 voturi)    
    Referendum cu doua intrebari (Joi, 5 septembrie 2013, 16:04)

    Nasty69 [utilizator]

    Eu propun sa mai fie o intrebare la referendum: "Doriti ca Sorin Oprescu sa demisioneze din functia de primar?". Oricum, USL-ul se sterge undeva cu rezultatele referendumurilor, dovada ca nu avem o camera a Parlamentului si cel mult 300 de parlamentari.
  • +4 (4 voturi)    
    doar 7 zile? bine ca nu a zis 7 minute (Joi, 5 septembrie 2013, 16:04)

    Gryphus [utilizator]

    Oprescu e primar de vreo 10 ani si inca nu avem nici macar inceputul promisiunii cu "autostrada suspendata" si cu atat mai putin rezolvarea problemei cainilor fara stapan.

    Basescu a incercat sa rezolve problema cainilor in 2002 dar s-au opus cei de la PSD. prin 2011 PDL a dat o lege pt a rezolva problema dar din nou PSD si PNL s-au opus si au reclamat-o la CCR un de s-a blocat.

    in 2013 PSD si PNL au vazut ca opinia publica e manipulata in alt sens si se urca pe val. dupa ce ca esti primar de vreo 10 ani, sa dai doar 7 zile pt adoptie mi se pare aberant. mai rezonabil mi se pare sa lase o perioada de pana la sfarsitul anului
  • +3 (3 voturi)    
    bai oparescule (Joi, 5 septembrie 2013, 16:06)

    sucaa [utilizator]

    pai nu tu cu mana tai ai taiat panglica unui adapost de caini cu toate tembeliziunile dupa tine?
    pt ce faci analiza ultimilor 10 an? fa-ne analiza primului tau mandat. unde s-a platit si de 10 ori pe cap de caine sterilizarea. si nu mai da vina pe subordonatii tai. tu ii conduci, nu noi. tu raspunzi de ei, nu noi. demite-i si apoi da-ti demisia. este singurul lucru care-l mai poti face.
    ai distrus Bucurestiul asta. santiere in paragina peste to si tu visezi suspendate.
    schimbi borduri mai rau ca videanu. cumperi tot felul de chioscuri la pret de garsoniera. si tot asa.
    ai fost la control medical in strainatate doctore? sper ca a fost la cap controlul, poateti mai vine mintea la cap un pic. spitalele pe care le ai in subordine si ti-ai pus toate pilele pe unde ai putut nu sunt bune?
    ati urlat cand base s-a operat la coloana in viena si voi va duceti toti pe sustache care pe unde puteti sa va faceti control.
    ati vrut sa amendati oamenii care hranesc caini fara stapan si v-ati speriat(sau ati fost cumparati) repede. au sarit doi iubitori de caini si ati bagat capul in pamant. nu aveti niciun plan. aruncati fitile, vedeti cum se reactioneaza sau cine impinge si aprobati sau nu proiectul. nu exista un proiect pe termen lung pe care sa-l duceti pana la capat. niste iresponsabili care ne omoara copii!!!
    demisia oparescule, doar demisia te mai sapala de nenorocirea ce s-a intamplat.
  • +4 (4 voturi)    
    Ionut si lista ramasa deschisa - adoptia falsa (Joi, 5 septembrie 2013, 16:09)

    dottore [utilizator]

    Sterilizarea nu e o solutie. Ca aveti voi parandarat cu ONG-ul la primarie stie toata lumea.

    Taxa de 100euro pe caine adoptat (numai sub 1 an/ 50cm inaltime) si verificat dosarul de adoptie la sange. Primaria a dat caini la ONG cum au dat bancile credit doar cu buletinul.
    Abandonarea unui caine MICROCIPAT cu numele celui ADOPTAT sa fie taxata cu 1000 euro.

    Referendumul e o mare frectie!

    Ar trebui incurajati pensionarii cu 10 ron per caine reclamat si prins! Ei sunt cei mai vulnerabili si vigilenti! Facem si economie! Hinghierul nu mai face survey ci vine doar sa-l ridice!

    Nu sunt pentru omorarea cainilor dar trebuie gasita o metoda sa fie curatate strazile si ei sa ajunga cat mai greu inapoi pe strazi, altfel Ionut va fi doar inca unul dintr-o lista ramasa deschisa.
  • +1 (3 voturi)    
    Bucuresteni scapati de Oprescu (Joi, 5 septembrie 2013, 16:10)

    Cindrel [utilizator]

    Pe buletine de la referendum trebuie sa complectati fara ezitare cu pct 2 : Oprescu demis ? DA sau NU
  • +1 (5 voturi)    
    14 zile, nu 7 (Joi, 5 septembrie 2013, 16:17)

    liviul2006 [utilizator]

    7 e cam putin, 14 zile e ok
  • +1 (1 vot)    
    in sfarsit (Joi, 5 septembrie 2013, 16:21)

    Adrian1 [utilizator]

    "In adapost mai sunt libere 120 de locuri. Dupa ce vom strange cainii din zona scolilor se vor umple. Daca nu mai avem loc ii neutralizam. Neutralizat inseamna eutanasiat. Vom eutanasia cainii agresivi".
    Sper sa nu uite pana maine! Sau s-o intoarca precum a facut Pontache cu RM si cu gazele de sist.
  • +6 (6 voturi)    
    Nu mai cheltuiti banul public aiurea! (Joi, 5 septembrie 2013, 16:21)

    Annaioana [utilizator]

    Nu e nevoie de referendum! Asumati-va raspunderea sau dati-va demisia! Nu vrem referendum!
  • +7 (7 voturi)    
    Eu propun doua intrebari: (Joi, 5 septembrie 2013, 16:32)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    1. Il dati la caini pe oprescu?!
    2. Il lasati sa/si dea demisia?!
    Atata!
    Nu ti/e rusine, magarule?!
    Peste o luna?!
    Acum!
    ACUM, trebuie sa faci referendumul!
    Ieri!
    Toti sunt de accord ca trebuie omorate javrele; poate incepand cu tine, cu cele ale triadei comuniste!
    AJUNGE cu lalaiala!
    Gata!
  • 0 (2 voturi)    
    RE (Joi, 5 septembrie 2013, 16:36)

    uLeiuL [utilizator]

    Referendum JOS-USL + MAFIA se face?? NU ! Pana atunci omoram toti caini fara stapan. Hai bucuresti la vot ! Sigur ve-ti putea , macar atat ... toata Capitala impotriva animalelor fara stapan, Nu?
  • +2 (2 voturi)    
    poate totusi (Joi, 5 septembrie 2013, 16:41)

    moka [utilizator]

    va miscati pana luna viitoare si strangeti cainii de pe strazi si nu mai e nevoie de niciun referendum.

    in plus, aplicati cu strictete si legea priving cainii periculosi, astfel incat sa nu mai vedem prin parcuri persoane iresponsabile care-si tin astfel de caini fara lesa si botnita.
  • +5 (5 voturi)    
    Ce de bani.... (Joi, 5 septembrie 2013, 16:42)

    Krokodilul Chichiricios [utilizator]

    Eu propun să facem referendum și pentru a vedea dacă e bine să consumi semințe de floarea soarelui având goldeanu la gât și vedere spre burdihanul păros. Și eventual dacă fetițele care practică cea mai veche meserie din lume să stea într-un picior când racolează clienții. Dacă Oprescu e prost- e vina lui dar putem face referendum și pentru așa ceva. Dacă a mai văzut el orașe din Europa civilizată unde se plimbă câinii fără stăpân pe stradă- să ne spună și nouă. Noi n-am văzut. Și nici referendumuri idioate.
  • 0 (4 voturi)    
    "7 zile"? asta e capcana! (Joi, 5 septembrie 2013, 16:56)

    Maniu [utilizator]

    fiindca legile din alte tari pun nu intimplator 30 de zile. Are sfatuitori , poate, care conduc de fapt catre un rezultat in favoarea ciinilor ucigasi printr-un anume mesaj pe care-l transmite "referendumul". Vreti singe de om pe miini? Asta-i intrebarea! ce ONG-uri???? ajunge!
  • +3 (3 voturi)    
    niciun referendum (Joi, 5 septembrie 2013, 17:30)

    manoman [utilizator]

    oprescule! nu mai avem voie sa mai cheltuim niciun ban public pe criminali ca voi. asa ca lasa referendum-ul si eutanasiaza toti cainii de pe strada. locul cainilor nu este pe strada sau pe alte spatii publice!
    au murit oameni! au fost muscati si s-au platit foarte multi bani pe tratamente! mare parte din mizeria de pe strada este facuta de caini!
    trezeste-te!
    oricum trebuie sa fii acuzat de crima, pentru ca de cand esti tu primar, cainii s-au inmultit, cu toate ca ai aruncat banii nostri pe fereastra. pentru asta trebuie sa faci inchisoare!
  • +6 (6 voturi)    
    Acum ziceti ca sunt postac.... (Joi, 5 septembrie 2013, 17:37)

    rooster [utilizator]

    ...dar cand a vrut Base sa casapeasca maidanezii toti au sarit in sus, va amintiti?
    In alta ordine de idei, imi aduc aminte ca eutanasierea cainilor vagabonzi a fost declarata neconstitutionala de catre CCR. Acum daca in urma referendumului lui Oprescu reiese ca bucurestenii vor ca patrupedele sa fie eutanasiate ce va zice oare CCR?
    Si apropo.....Constitutia Romaniei e pentru oameni, sau pentru caini?
  • +3 (3 voturi)    
    sorin oprescu (Joi, 5 septembrie 2013, 18:56)

    perle [utilizator]

    Sorin Oprescu, / ! Nu iti este clar ca trebuie sa iti asumi responsabilitatea si sa iti faci meseria? Ce referendum ? ai fost ales o data, oamenii nu merg la voturi ca la buda cande ii loveste diareea inconstientule ! Ajunge o data, acum screme-te tu si rezolva situatia imediat ! Dezgustatorule!
  • +3 (3 voturi)    
    responsabilitate (Joi, 5 septembrie 2013, 19:13)

    Ruhe [utilizator]

    Deci pana la urma este sau nu este responsabilitatea lui Oprescu sa nu fie caini pe strada? Daca nu, de ce se agita? Daca da, de ce nu si-a dat inca demisia?
    Acum inteleg de ce l-a bufnit plansul aseara. Tare mi-e c-o sa-l manance puscaria.
  • +2 (2 voturi)    
    Oprescu trebuie să își scrie Demisia (Joi, 5 septembrie 2013, 19:40)

    visio [utilizator]

    la așa bucureșteni, așa Primar...
  • -3 (3 voturi)    
    dar (Joi, 5 septembrie 2013, 23:10)

    Saineanu [utilizator]

    Chiar dacă nu visez ca peste noapte Bucureştiul să devină un oraş curăţăt complet de câini, il stimez pe Oprescu pentru grija cu care s-a ocupat de Centrul Vechi care era o ruină acum patru ani. Nu l-au făcut nici pe ăla peste noapte, dar într-o zi cred că tot lui Oprescu o să ii mulţumesc că în oraşul ăsta nu mai sunt căţei la fiecare pas.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by